Wednesday, October 30, 2024

|| IraNiaN FuN || Photokator Haye Tanze Roooz



 

 

 

 

 
   

 

فتوکاتور های طنز روز ... برای لود شدن تصاویر لطفا صبر نمایید

 
























 

 

 

 

 
 

 

 
   


طراح کارت ویزیت

طراحی سریع و آسان کارت های ویزیت

 پشتیبانی از کلیه فرمت های تصویری مانند jpg, bmp, wmf , png ,tiff

 امکان استفاده از افکت هایی مانند shadows, textures,

 sepia, gradients جهت متون و تصاویر و پس زمینه کارت

 امکان گرفتن خروجی هایی با رزولیشن 300 و

 600 DPI با فرمت های pdf, jpg, tiff, bmp

 قابلیت طراحی کارت های با ابعاد حداقل 70x40 و حداکثر 105x65

 امکان تغییر ظاهر نرم افزار

 قابلیت تبدیل و گرفتن خروجی های CMYK

 سازگار با تمامي كاغد های مخصوص چاپ كارت های ویزیت

 قابلیت گرفتن پرینت پشت و روی کاغذ (duplex printing)

 پشتیبانی از یونیکد

 پشتیبانی از زبان های right to left مانند فارسی و عربی

 محیط تمام فارسی در هنگام نصب و کار با نرم افزار
 و ...

همراه کتاب نرم افزار کاربردی به عنوان هدیه

قيمت : 5500 تومان

خرید اینترنتی           خرید اینترنتی

یکی از مهمترین ابزار تبلیغات و به عبارتی یکی از روش های رایج و محبوب تبلیغات کارت های ویزیت می باشند. اهمیت کارت های ویزیت تا جایی پیش رفته که امروزه حتی افراد مختلف نیز دارای کارت های ویزیت شخصی می باشند، برای داشتن کارت ویزیت در گام اول نیاز به یک طرح اولیه داشته و از آنجایی که بسیاری افراد این تخصص یعنی قدرت کار با نرم افزار های رایج طراحی را ندارند نرم افزارهای خاصی با کاربری بسیار آسان تولید شده تا این نیاز را برطرف نماید و از طرفی نیز صرفه جویی در هزینه تمام شده و زمان از دیگر نکات قابل تامل می باشد که فرد را از سر و کله زدن با شرکت های طراحی و تبلیغات معاف می کند

قيمت : 5500 تومان

خرید اینترنتی           خرید اینترنتی


نرم افزار BusinessCards MX یکی از قدرتمند ترین نرم افزار های موجود جهت طراحی سریع و آسان کارت ویزیت می باشد این نرم افزار دارای محیط و ابزاری ساده جهت طراحی می باشد که براحتی می توان تصاویر دلخواه را وارد و ویرایش نمایید همچنین براحتی می توانید زمینه دلخواه خود را طراحی و ایجاد نمایید و با استفاده از از طرح های آماده این نرم افزار و با اندکی اعمال تغییر قادر به طراحی کارتی مطابق سلیقه خود را داشته و با گرفتن خروجی های استاندارد جهت چاپ کار طراحی خود رابه سرانجام برسانید. از دیگر مزایای این نرم افزار پشتیبانی از دیگر زبان ها و علی الخصوص زبان فارسی بوده که مشکلی در تایپ مطالب وجود ندارد.

قيمت : 5500 تومان

خرید اینترنتی           خرید اینترنتی

آیا شما قصد چاپ کارت ویزیت برای کسب و کار خود دارید ! آیا از طراحی های دیگران برای کارت ویزیت خود خوشتان نمی آید . و شما دانشهای کافی و کار با برنامه های سنگین گرافیکی مانند فتوشاپ را نمیدانید ! پس دست نگه دارید! با برنامه Business Card Designer خودتان کارت خودتان را طراحی کنید این برنامه با داشتن 1000 ها طرح و مدل شما را به سادگی به طرح خود میرساند . فقط کافی است شما اطلاعات کاری خود و لوگو و چیزهای دیگر را به این برنامه بدهید تا این برنامه با تکنیک های خاص خود به صورت اتوماتیک کارت شما را طراحی کند. سایز هایی رو که این برنامه در اختیار شما میده میشه گفت یکی از بهترین ویژگی هاست. امکان چاپ کارت ویزیت به صورت 2 رو. و قابلیتهای دیگر که خودتون در کار میفهمید. نیازی هم نیست که حرفه ای باشید چون کار با نرم افزار بسیار راحت می باشد.

قيمت : 5500 تومان

خرید اینترنتی           خرید اینترنتی

طراحی سریع و آسان کارت های ویزیت

 پشتیبانی از کلیه فرمت های تصویری مانند jpg, bmp, wmf , png ,tiff

 امکان استفاده از افکت هایی مانند shadows, textures,

 sepia, gradients جهت متون و تصاویر و پس زمینه کارت

 امکان گرفتن خروجی هایی با رزولیشن 300 و

 600 DPI با فرمت های pdf, jpg, tiff, bmp

                 
 

 

 

 
 
 

 


__._,_.___


This Group Management By IranianFuN Team

    IranianFuN The Biggest Iranian Group
         
          lvl r 24 & Keyvan




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

|| IraNiaN FuN || Aks haye Roozane -- Shomareye 676 -- Faale Roozane 12 Aban



 

 

 

 

 
   

موضوع ایمیل : عکس ها و مطالب داغ روزانه + فال روزانه

 

یک رنگین کمان در شهر ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی





 



تصویری هوایی از کشور ایتالیا که از ایستگاه فضایی بین المللی در فضا گرفته شده است





 



رکورد شکنی یک مرد چینی با راه رفتن روی بند با ارتفاع 22 متر از زمین روی میله های چوبی





 



رکوردشکنی در بنگلور هند . سوار شدن 48 پلیس هند روی یک موتور سیکلت و پیمودن مسیر یک کیلومتری





 



صحنه هایی از فیلمبرداری فیلم جدید " ماموریت غیر ممکن 4 " روی برج خلیفه در دبی





 



ایستگاه بوسیدن سگ ها در مراسم جشن های هالوین در کالیفرنیا





 



مراسم هالوین در نیوجرسی آمریکا





 



اجرای مراسم یک گروه موسیقی به نام " طالباند " در مراسم کارناوال سالانه  هالوین در هالیوود غربی





 



استقبال باراک اوباما و همسرش از میهمانان جشن هالوین در کاخ سفید





 



پرتاب توپ از سوی جورج بوش رییس جمهوری سابق آمریکا در جریان یک مسابقه بیس بال در آرلینگتون تگزاس





 



توده عظیم ابرهای آتشفشانی در اندونزی





 



یکی از هواداران پیراهن قرمزها در بانکوک تایلند به همراه عکس تاکسین شیناواترا نخست وزیرسابق این کشور





 



بدون شرح!















 

 

 

فال روزانه از گروه ایرانیان فان  --  چهار شنبه 12  آبان ماه 1389

 

فرورین: شما امروز احساسات دو گانه‌ا‌ی دارید. از یک طرف برای شکستن قواعد منظم روزانه آمادگی دارید و سعی می‌کنید کاری کاملاً متفاوت انجام دهید. از طرف دیگر کارهای زیادی دارید که باید انجام دهید و همین مانع می‌شود کارهایی که دوست دارید را انجام دهید. به جای اینکه سعی در حل کردن این مشکل داشته باشید، می‌توانید هردو کار را انجام دهید. شما توانایی روبرو شدن با وظایفتان را دارید، اما می‌توانید بخشی از زمانتان را هم به کارهای دیگر اختصاص بدهید.

 

اردیبهشت: شما در جستجوی برقراری ارتباط با کسی هستید که بتواند حال و هوایتان را تغییر دهد. اما نمی‌توانید به راحتی نگرانی های خود رها کرده و همین نگرانی ها مانع بزرگی بین شما و دوست خاصتان ایجاد می‌کند. به جای اینکه به ترس‌هایتان اجازه ظهور بدهید، کاری خاص انجام داده و درباره احساسات‌تان صحبت کنید. صحبت کردن حتی سنگ را نیز آب می‌کند!!

 

خرداد: هم اکنون نزدیک شدن به یک دوست چالش برانگیز شده است، برای اینکه مشکلاتی که به وجود می‌آید مانع از این می‌شود که بتوانید تمام افکارتان را مطرح کنید. شما باید به حرف‌هایی که می‌زنید دقت کنید، وگرنه حرفی خواهید زد که به ضرر هردویتان تمام می‌شود. اگر در رابطه‌تان با کسی دچار مشکل شدید، قبل از اینکه عکس العمل نادرستی نشان دهید آن را به یک یا دو روز دیگر بسپارید.

 

تیر: شما امروز نمی‌دانید که باید چه کار کنید! برای اینکه فعالیت‌های منظم روزانه تان تحت تاثیر چیزی واقع شده که کاملاً از کنترل شما خارج است. خوشبختانه نگرش مثبت‌تان بهتان کمک می‌کند، اما باید نسبت به قبل کمتر راحت طلب باشید. فراموش نکنید هر اتفاقی که می‌افتد می‌تواند حرکتی بزرگ به سوی پیشرفت و موفقیت‌تان باشد.

 

مرداد: حتی اگر بدانید چه می‌خواهید، نمی‌توانید روشی منطقی برای دست یافتن به آنها تعیین کنید. افکار و رویاهای شما به عشق و عاشقی تمایل دارند، اما در این زمان پرداختن به این جور مسائل کمی‌ مشکل است. شما اعتقاد دارید که در نهایت همه چیز درست می‌شود، اما امروز شاید با عدم امنیت و کمبود اعتماد به نفس خود مشکل داشته باشید. به خاطر مشکلات خارجی ذهن خود را آشفته نکنید؛ بلکه فقط در جستجوی لذت بردن از شرایط جدید خود باشید.

 

شهریور: شما حس می‌كنید اتفاقی افتاده است كه كاملاً قادر نیستید آن را درك كنید و به خاطر همین مطمئن نیستید كه چه كاری از دست‌تان بر می‌آید. ظاهراً ریسك كردن غیر ممكن است؛ شما ترجیح می‌دهید در خانه استراحت كرده و بگذارید دیگران این كار را برایتان انجام دهند. ولی شما حداقل باید به سر كار برگشته و قبل از اینكه كار جدیدی را شروع كرده كارهای ناتمام‌تان را به اتمام برسانید.

 

مهر: امروز ونوس یعنی سیاره بخت شما به این ور و آن ور کشیده می‌شود و یافتن آسایش و آرامش سخت شده است. شما انگار روی یک الاکلنگ هستید! و تنش‌هایی که درزندگی تان وجود دارد خسته‌تان کرده است. کاری کنید رویاهایتان زنده بمانند، ولی برای اینکه تعادل خود را حفظ کنید آرام‌تر حرکت کنید.

 

آبان: شما ایده‌های مالی فوق العاده‌ای دارید، اما هنوز هم موانعی وجود دارد که باید ازشان گذر کنید. تا موقعی که به جای نشان دادن عکس‌العمل تند و سریع نسبت به شرایط بر روی اهداف بلند مدتان تمرکز کنید، رسیدن به چیزهایی که می‌خواهید غیر ممکن نیست. به یاد داشته باشید افکار عالی و بزرگ تا موقعی که با حقیقت همراه شوند چیز بدی نیستند.

 

آذر: امروز باید چشمتان به روی حقایق باز باشد و اگر اینگونه شد می‌فهمید که حقایق آنقدر که فکر می‌کردید بد نیستند. حالا فرصت این را دارید که جهان را آنگونه که هست ببینید، نه آنگونه که دوست دارید باشد. وقتی که رویاهایتان از حقیقت فاصله می‌گیرند، پس مجبور می‌شوید تمام جزئیات را بفهمید تا بتوانید تصمیمی ‌منطقی بگیرید. در عین حال که به قدم بعدی خود فکر می‌کنید به مسائل جزئی و پیش پا افتاده هم دقت کنید.

 

دی: امروز تغییرات زیادی در زندگی‌تان رخ می‌دهد که شما را عصبی می‌کند. شما فکر می‌کنید باید زندگی خود را تثبیت کنید و با توجه به مشکلات فراوانی که  تحت کنترل‌تان نیستند، اینک کار غیر ممکن است. به جای اینکه سعی کینید کاری غیر ممکن انجام دهید، به واکنش خود نسبت به این اتفاقات دقت کنید. اگر یک بار در برابر این تغییرات تسلیم شوید زندگی تان ساده‌تر خواهد شد.

 

بهمن: شما امروز دوست دارید فکر کنید، اما وقتی که فکرتان از این شاخه به آن شاخه می‌رود ناامید می‌شوید. حالا که می‌خواهید جلوی این افکار را بگیرید مشکلاتی پدید می‌آید. زیاد به خودتان سخت نگیرید. بهترین راه این است که انعطاف پذیری‌تان را بیشتر کنید.

 

اسفند: شما امروز اشتیاق دارید که بهترین قدم را در طول زندگی‌تان بردارید، اما مشکلاتی که افراد دیگر به وجود می‌آورند سد راهتان می‌شود. اما وقتی که شما قصد دارید به عقب برگردید، آنها چون نگران موفقیت‌تان هستند، دوباره به این آتش شور و اشتیاق که در شما فروکش کرده دامن می‌زنند. شما باید فراتر از سر و صداهای شرایط جدید حرکت کنید تا در روزهای آینده استقامت و توانایی‌تان بیشتر شود.

 

 

 

 
 

 

 
   

مجموعه بی نظیر خودرو

برای اولین بار دوربین ها وارد کارخانه فراری می شوند

اسرار و رموز این کارخانه های اتومبیل سازی در چیست

شما هم از علاقه مندان سوپر ماشین ها هستید؟

پس این محصول را از دست ندهید

سفری به کارخانه های عظیم و بزرگ

بی ام و

فراری

 لامبرگینی

خفن ترین وجدیدترین ماشین ها را فقط اینجا ببینید

این برنامه 6 میلیون بیننده در سراسر دنیا دارد

و هر روز بیشتر می شوند

زیبا ترین و گرانترین ماشین ها تولید شده در جهان را در اینجا ببینید

قيمت: 7500 تومان

                

مجموعه است بسیار زیبا در مورد ماشین با

سبکی بسیار متفاوت و منحصر به فرد.

 مجموعه ای سراسر هیجان، زیبایی می باشد

 که بیندگان آن هیچگاه از دیدن آن خسته نمی شوند.

قيمت: 7500 تومان

                

بی ام و

،لامبر،فراری 

خفن ترین وجدیدترین ماشین ها را فقط اینجا ببینید

مجموعه ای بی نظیر از ساخت سوپر ماشین هایی

 چون فراری و لامبرگینی

صحنه هایی که تا حالا ندیده اید از کارخانه های عظیم و بزرگ

همراه با بیش از صدها wallpaper و عکس از ماشین برتر دنیا

 

قيمت: 7500 تومان

                

این برنامه 6 ملیون بیننده در سراسر دنیا دارد و هر روز بیشتر می شوند

این مجموعه فقط وفقط ویژه علاقمندان ماشین گرداوری شده

 پس اگر ماشین ها را دوست ندارید این محصول را نخرید

 

قيمت: 7500 تومان

                

بزرگترین برنامه مستند در باره  اتومبیل ها و شرکت های سازنده آنها ..

 حالا ديگه نوبت شماست

قيمت: 7500 تومان

                

نمی توان این مجموعه را فقط به دوستداران اتومبیل توصیه کرد

، چرا که علاوه بر اتومبیل های گوناگون و دیگر ماشینها و وسایل نقلیه ،

 مناظر بسیار زیبای اروپا ،آمریکا ،آفریقا ،آسیا ژاپن

،قطب شمال و � همه را به تماشا جذب می کند.

قيمت: 7500 تومان

                


کارخانه فراری در ایتالیا و در  شهر maranello واقع است
 
کارخانه فراری بعد از جنگ جهانی دوم در همین مکان ساخته شد
 

امروز این کارخانه علاوه بر حفط سیستم سنتی روزگاران قدیم خود با آخرین سیستم روز تولید

خودرو در دنیا نیز آمیخته شده

گفته میشود در شکل و ظاهر این کارخانه از بعد از جنگ حهانی دوم تغییر آنچنانی دیده نمی شود
 
بعضی از دفاتر این کارخانه همانند روز های اول از نظر طراحی و رنگ حفظ شده است
در این کارخانه بخشی تخت عنوان
wind tunnel
توسط یکی از آرشیتکت و مهندس های بزرگ و معروف ایتالیا
آقای
renzo piano
ساخته شده است
بخش رنگ کردن خودرو های فراری کاملا اتومات است و توسط رباط انجام میشود در این بخش شما هیچ پرسنلی را نمی بینید !!!؟
بخش ساخت موتور این خودرو در خیابان روبروی این کارخانه قرار دارد که وسعت آن به اندازه چند تا زمین بازی استاندارد فوتبال است !!!؟
نکته جالب اینکه در این بخش کمتر از صد تا کارمند وجود دارد ولی روزانه بیش از پنجاه موتور تولید می کنند !!! تمام این ساختمان نور طبیعی از بیرون به داخل جذب میکند و درون آن پر از گل و گیاه است
بطور کلی در این کارخانه بخش زیادی از تولید خودرو توسط رباط انجام میشود و بخش اندکی از آن توسط نیروی انسانی
که در این سیستم نه تنها از حاصل خیزی و سود آوری بالا بلکه از دقت صراحت و ظرافت بالایی برخوردار است
تصاویری از داخل این کارخانه برای شما گذاشتیم که امیدوارم لذت ببرید
و این تصاویر را فقط در اینجا می توانید ببینید !!!! چون اگر روزی خودتون گذرتون به ایتالیا و بعد به این کارخانه خورد به شما اجازه نمی دهند که با دوربین خود عکس برداری کنید

                         

 

 
 
 

 


__._,_.___


This Group Management By IranianFuN Team

    IranianFuN The Biggest Iranian Group
         
          lvl r 24 & Keyvan




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___