Sunday, April 24, 2011

|| IraNiaN FuN || 3 Emaile Jazzab Va Didani Dar 1 Email !!!!



 

http://dl.patoghestan.com/shop-em/new/puma-led.jpg

 

 
   

موضوع ایمیل : 3 ایمیل جذاب در یک ایمیل

 

ایمیل اول : فرش قرمز فیلم سینمایی خیابان 24

 

 

******************************************

ایمیل دوم : 10 منظره رومانتیک از سراسر دنیا

 

 

هند:
 
راجستان

سرزمین هزار معبد دارای جاذبه های گردشگری بسیاری است، این عکس از نقطه ای از هند به نام راجستان است.
 
بالی:
 
بالی

جزیره هایی واقع در کشور اندونزی هستند که از مراکز گردشگری مهم جهان به شمار می‌روند. سپیده دم این جزیره بی نظیر توصیف می‌شود.
 
رم:
 
رم

رم یکی از شهرهای مشهور در زمینه گردشگری می باشد. رُم پایتخت کشور ایتالیا، بزرگترین و پرجمعیت‌ترین شهر این کشور است. در سال 2007 رم به عنوان یازدهمین مکان بازدیدشده در جهان و سومین در اروپا توسط گردشگران شناخته شد.
 
بارسلون:
 
بارسلون

بارسلون به شب‌های عاشقانه و رمانتیک شهرت دارد. این شهر یکی از گزینه های گردشگران برای گذراندن تعطیلات می‌باشد. این شهر پس از پایتخت اسپانیا یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای این کشور است و همینطور مهمترین بندر این کشور نیز می‌باشد.
 
نیویورک:
 
نیویورک

پارک مرکزی نیویورک یکی از مناطق رمانتیک این شهر به حساب می آید. مناطق و ساختمان‌های این شهر در شب‌ها جلوه ی زیبایی به این شهر می‌بخشند.
 
ونیز:
 
0 005.jpg

لباس، آئین و رنگ هایی که در این شهر خاص استفاده شده جلوه عاشقانه و زیبایی را به این شهر بخشیده است. ونیز به شهر کانالها مشهور است.
 
جزیره زانزیبار:
 
جزیره زانزیبار

این جزیره در آفریقای جنوبی قرار دارد و دارای سواحل بسیار زیبا و رمانتیکی است.
 
کاستاریکا:
 
کاستاریکا

این جزیره واقع در امریکای جنوبی می‌باشد و همانطور که از تصویر مشخص است دارای مناطق سبز و زیبایی است.
 
آفریقای جنوبی:
 
0 002.jpg

این منظره یکی از تصاویر احساسی از افریقاست. منظره زیبای غروب خورشید در این کشور که چشم هر بیننده ای را متحیر می‌کند.
 
ژاپن:
 
ژاپن

شما می توانید از مناطق زیبا و سر سبز در این کشور استفاده کنید و احساس جوانی و عاشق بودن را با تک تک سلولهای خود احساس کنید.
 
 

 

******************************************

ایمیل سوم : شما تنبل هستید یا افسرده ؟

 

http://www.seemorgh.com/DesktopModules/iContent2/Files/99714.jpg

مروز، همان فردایی‌ست که دیروز، منتظرش بودید!

شاید برای اغلب ما پیش‌آمده که ‌گاهی‌وقت‌ها کارهای‌مان را به تعویق می‌اندازیم یا در انجام آن‌ها، کوتاهی می‌کنیم و کارمان را در موقع مقرر انجام نمی‌دهیم و یا برای تأخیر در کارهای‌مان، دلیل‌تراشی‌های مداوم می‌کنیم اما زمانی‌که بخواهیم از دیدگاه آسیب‌شناختی به این مسأله نگاه کنیم، متوجه می‌شویم که دلیل‌تراشی برای به‌تعویق انداختن کارها و موکول‌کردن کارها به آینده، منجربه تفکرات عمیق در فرد می‌شود که موجب بروز رفتارهای تأخیری، ازجمله تأخیر در تصمیم‌گیری و انجام وظایف به اشکال گوناگون می‌شود و واکنش‌های پراسترس را ایجاد می‌کند که شامل از دست‌دادن کنترل نسبت به زندگی، همراه با پیامدهای ناخوشایند در زمینه‌ی بهداشت ذهنی و جسمی‌ست. این‌ها از خصوصیات «اهمال‌کاری» و «مسامحه‌کاری»‌ست.

 

 

- «اهمال‌کاری» (تنبلی)، به‌تعبیری از «الیس»، نوعی سندرم جسمی‌- روانی‌ست؛ یعنی کاری که تصمیم به اجرای آن گرفته می‌شود و دست‌کم می‌تواند در آینده برای فرد نتایجی را دربر داشته باشد، بدون هیچ دلیلی به آینده محول می‌شود اما در عین حال، عدم انجام آن نیز به زیان فرد است و از این‌بابت، خود را سرزنش می‌کند. چنین فرآیندی، فرد را وادار می‌کند که برای موجه جلوه‌دادن عادت مورد نظر، دلایل متعددی بیاورد؛ به‌گونه‌ای که به گفته‌ی «فستینگر»، بتواند درگیری ذهنی و ناتوانی‌های شناختی خود را مرتفع سازد.  فرد اهمال‌کار، مجبور است در قبال تعلل‌ورزیدن و هم‌زمان سرزنش‌کردن خویش، از خود دفاع کند؛ بدین‌ترتیب از یک‌سو برای عدم انجام کارهایش، دلیل‌تراشی می‌کند و از سوی دیگر، انجام کارش را به آخرین دقایق موکول می‌کند؛ به‌طوری‌که فرد اهمال‌کار (تنبل) نمی‌تواند تصمیم بگیرد چه فعالیت‌هایی را در چه‌زمانی و براساس چه اولویت‌بندی باید انجام دهد. در دیدگاه «الیس»، چنین فرآیندی، غیرقابل دفاع بوده و نوعی شکست تلقی می‌شود.
 
 

- «مسامحه‌کاران» نیز اغلب از رفتار اشخاص کارآمد، برداشت غیرواقع‌بینانه دارند. ممکن است گمان کنند که اشخاص موفق همیشه احساس اطمینان و اعتمادبه‌نفس دارند و به‌راحتی به هدف خود می‌رسند و هیچ سختی در راه رسیدن به هدف، برای آنان وجود ندارد.

 

تحقیقات بالینی نشان می‌دهد که اهمال‌کاری و مسامحه‌‍کاری، ارتباط مستقیم با افسردگی، روان‌رنجوری ، اختلال ‌آشفتگی ، عدم رقابتی بودن و فراموش‌کاری دارد.

 

راه‌های جلوگیری از تنبلی

1- مرد امروز باشید : فراموش نکنید موفقیت آینده، در گرو اقدام امروز شماست؛ پس نه اندوه گذشته‌ی از دست‌رفته را بخورید: «ای‌کاش چنین می‌کردم» و نه در خواب و خیال فردایی رؤیایی باشید. هیچ‌وقت نگویید: «بگذار زمان مناسب فرابرسد.» زمان مناسب، همین زمانی‌ست که در آن به‌سر می‌بریم. کسی که منتظر فرصت می‌ماند، هیچ‌گاه به فرصتی مناسب نمی‌رسد. فرصت را باید ساخت، فرصت‌آفرینی، هنر تداوم بخشیدن به «لحظه‌های اکنون» است. «بعداً، همین حالاست»؛ در جهان، چیزی به‌نام آغاز و پایان وجود ندارد؛ زندگی امروز خود را به شیوه‌ای بگذرانید که گویی همه‌چیز در همین یک‌روز است.

 

2- از کلمه‌ی «باید» استفاده نکنید :

هیچ‌گاه نگویید: «باید این‌کار را انجام دهم»؛ بگویید: «بهتر است این کار را انجام دهم

عبارت‌های «بایددار» معمولاً مؤثر نیستند زیرا احساسی از گناه تولید می‌کنند و درنتیجه‌، شرایطی فراهم می‌شود که شما از انجام آن خودداری می‌کنید. گاهی‌اوقات هرچه بیش‌تر به خود بگویید که باید کاری صورت‌دهید، انجامش به همان اندازه دشوار می‌شود.
 
 

3- مثبت فکر کنید و به خود پاداش بدهید:

زمانی‌که شما در مورد کارتان، مثبت فکر کنید و اندیشه‌های خوب در مورد آن کار را در ذهن خود پرورش دهید، منجربه آرامش ذهنی شما می‌شود و خیلی راحت‌تر از عهده‌ی کارتان برمی‌آیید. همیشه در پایان کاری که انجام می‌دهید، حتی اگر پیشرفت خیلی کمی هم داشته باشید، به خود پاداش بدهید و جمله‌هایی مثبت هم‌چون «من تلاشم را کردم و به خودم می‌بالم، چون در کارم پیشرفت کردم.» را جایگزین جمله‌هایی چون «پس از این‌همه تلاش، مقدار کمی پیشرفت داشته‌ام، از کارم راضی نیستم و احساس خستگی می‌کنم.» کنید و معجزه‌ی تفکر مثبت را ببینید.
 
 

4- برای خود، هدف تعیین کنید:

زمانی‌که با کاری مواجه می‌شوید، آن را برای خود به‌صورت «هدف» دربیاورید زیرا موجب می‌شود تا تصویر روشنی از آن کار در ذهن خود داشته باشید و انگیزه‌تان را در کار بالا می‌برد و موجب می‌شود که اراده‌ی شما برای انجام کار، قوی شده و اراده‌ی قوی، منجربه پیگیری کار و فعالیت بیش‌تر و مفیدتر شما می‌شود.
 
 

5- عادت‌های نادرست را ترک کنید:

خود را توانا بدانید. شما می‌توانید در برابر عادت‌های زشت خود مقاومت کنید و آن‌ها را تغییر دهید. ممکن است پس از هر ترک عادتی، دوباره به آن بازگردید. ترسی از این مسأله نداشته باشید؛ مدام تمرین کنید، تحمل داشته باشید و با مشکلات بجنگید.
 
 

6- کارهای بزرگ را به بخش‌های کوچک‌تر تقسیم کنید:

بسیاری از انسان‌ها، زمانی‌که با یک کار بزرگ مواجه می‌شوند، به‌دلیل سخت‌بودن، از انجام آن خودداری می‌کنند یا آن را به فرصت‌های بعدی موکول می‌کنند اما به‌راحتی می‌توانید کارتان را به قسمت‌های کوچک تقسیم کنید. در این زمان، شما به دلیل حجم کم کارتان، بهتر از عهده‌ی آن برمی‌آیید؛ درنتیجه بازخورد بهتری دریافت می‌کنید و این امر در روحیه‌ی شما برای ادامه‌ی کارهای‌تان، بسیار مؤثر است. 

 

 

نظرات و پیشنهادات شما 

 

برای هرچه بهتر شدن عملکرد گروه . با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری کنید

 

 

 
 

 

 
   

صد و پنج فیلم برتر ایرانی

کیفیت مناسب

 قابل پخش در دستگاه خانگی و کامپیوتر

 فیلمهای طنز و شاد و کمدی و خانوادگی جدید ایرانی 

سری جدید فیلمهای ایرانی

 شامل جدیدترین فیلمهای اکران شده و پخش شده 

صد و پنج فیلم جدید ایرانی در یک پکیج

12 DVD

قيمت : 15500 تومان

                

اکثر فیلمها تولید از سال 87 به بعد می باشد

و فیلمهای قدیمی یا کم مخاطب

 در این پکیج جایی ندارند

  جدیدترین و نادرترین فیلمهای ایرانی
 
 را می توانید یکجا از ما خریداری کنید

قيمت : 15500 تومان

                

  سرتاسر طنز و خنده و کمدی

 فیلمهای شاد و خانوادگی و کمدی ایرانی

 در کنار فیلمهای اکشن و عاشقانه

قيمت : 15500 تومان

                

مطمئن باشید این پکیج و مجموعه ها را

در هیچ فروشگاهی نمی توانید بیاببید

 از خریدتان پشیمان نخواهید شد

صد و پنج فیلم برتر ایرانی

قيمت : 15500 تومان

                

این سریالها دارای کیفیت مناسبی بوده

  تمامی فیلمها قابلیت پخش در

دستگاههای خانگی را نیز دارند

 

 
 
 



__._,_.___


This Group Management By iranianfun Team

    iranianfun The Biggest Iranian Group
         
          lvl r 24 & Keyvan




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Post a Comment