Saturday, September 3, 2011

|| IraNiaN FuN || Aks haye Roozane -- Shomareye 873 -- Faale Roozane 13 Sharivar



 

 

 

 
   

موضوع ایمیل : عکس ها و مطالب داغ روزانه + فال روزانه

 

تصاویر هنرنمایی خالق در نقاشی گلها/ اشکال و رنگهای خیره کننده گلبرگها

مجله نشنال جغرافی در ادامه انتشار تصاویری از هنرنمایی خالق در خلق زیباترین تصاویر هنری طبیعت این بار به سراغ دنیای گلها رفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از انتشار نقاشیهای طبیعی مرجانها و ستاره های دریایی این بار مجله نشنال جغرافی به سراغ گلها رفته است تا گوشه ای از الگوهای خیره کننده طبیعت را در ساخت اشکال هنری و استفاده از رنگهای شگفت انگیز برای خلق گلها را به تصویر بکشد.

گلهای آفتابگردان
 
 
کرچک در اولین مرحله- رگبرگهای این برگ گیاه کرچک (Ricinus communis) همانند تارهای عنکبوت هستند
 
 
گل کاکتوس- یک گل echinocereus triglochidiatus (نوعی کاکتوس) که در جنگل ملی تونتو در آریزونا می درخشد
 
 
هاگها- رنگهای شگفت انگیز هالگهای یک گیاه
 
 
گیاه Banksia spinulosa که زیستگاه آن شرق استرالیا است
 
 
انجیر هندی
 
 
یک گل پیوندی- مهندسی ژنتیک این پیوند را از گل آهاری به دست آورده است
 
 
برگ کرچک- از دانه های گیاه کرچک روغن کرچک گرفته می شود. باوجود این، این گیاه می تواند بسیار پرقدرت و حتی سمی باشد
 
 
خزه- Polytrichum یک خزه رایج در بیشتر نقاط زمین است
 
 
زنبق آبی- این زنبق آبی با افتخار در باغ بوتانیک میسوری از سنت لوئیس آمریکا رشد می کند
 
  
زندگی در جریان است- رگبرگهای یک برگ
 
 
برگ- ساقه های نخل- برگهای نخل که به آنها برگ- ساقه نیز گفته می شود در بسیاری از آیینها نمادهای سنتی هستند

 

تصاویر غولهای فناوریهای 2011/ دوربین پیشنهاد دهنده و خودروی میان ابرها

دوربینی که به شما پیشنهاد می کند در چه حالتی بایستید، استفاده از ابرهای محاسباتی و ابزارهای سه بعدی در خودروها و حلقه گمشده میان تبلتها و تلفنهای همراه هوشمند تنها بخشی از مفاهیم جدیدی هستند که دنیای فناوری در سال 2011 با آنها آشنا می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، دوربینهای عکاسی که به شما پیشنهاد می کنند در چه حالتی قرار بگیرید، دوربینهای سه بعدی، تلویزیونهایی که به وب متصل می شوند و خودرویی که استرس شما را اندازه گیری می کند و به جای شما پول پارکینگ را می دهد تنها بخشی از محصولاتی هستند که در نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی برلین (IFA 2011) به معرض دید عموم گذاشته شده اند.

در این دوره از گردهمایی بزرگ غولهای فناوری در برلین که از روز جمعه آغاز به کار کرد و تا 7 سپتامبر به کار خود ادامه می دهد تعداد شرکت کنندگان با یک درصد رشد به بیش از هزار و 441 غرفه دار رسید که در فضایی به وسعت 140 هزار و 200 متر مربع به معرفی تازه ترین محصولات خود می پردازند. رویکرد غولهای فناوری در IFA 2011 به مفاهیمی چون تبلتها، سه بعدی ها و ابرها معطوف است.

خودرویی بر روی ابرها
 
ابرهای محاسباتی به قلب خودروها نیز نفوذ کرده اند. حداقل به نظر می رسد که شرکت فورد تسلیم دنیای ابرها شده است. این شرکت طرح مفهومی خودرویی به نام Evo را عرضه کرده است که می تواند به شبکه متصل شود.
 
در میان رویا و واقعیت، این شرکت خودروسازی ماشینی را پیش بینی کرده است که به راننده اجازه می دهد در طول سفر به طور مداوم به موسیقی گوش دهد و کنترل امور را به دست سیستم "های- تک" خودرو بگذارد.
 
این خودرو حرکات خود را برپایه موقعیت تنظیم می کند و سلایق مالک خود را یاد می گیرد. برای مثال، می داند که راننده در جاده های کوهستانی به موسیقی راک علاقه دارد.
 
Evo برای پیدا کردن بهترین مسیر می تواند به روش بی سیم با باجه های عوارضی و خودروهای پلیس مشورت کند.
 
در محیطهای شهری، سیستم موقعیت یاب این خودرو به راننده سریعترین و مهیج ترین مسیرها را پیشنهاد می کند و اگر وی استرس زیادی داشته باشد این سیستم با کنترل از راه دور ضربان قلب آن را اندازه می گیرد و تمام عوامل استرس زا مثل تماسها و پیامهای غیرضروری را قطع می کند.
 
این خودرو می تواند جای پارک را پیدا کند و خود را پارک کند و پول پارکینگ را هم به جای راننده پرداخت کند.
 
 
طرح مفهومی خودروی Evo
 
تلویزیون سوار بر یک توده ابر
 
بعضی از تلویزیونهای پاناسونیک بیش از اینکه رویا باشند واقعیاتی هستند که بر روی ابرها سوار شده اند. بعضی از نمایشگرهای تلویزیونی این شرکت بیش از آنکه به خاطر برخورداری از فناوری سه بعدی معروف باشند شهرت خود را مدیون "متصل بودن" هستند.
 
عملکرد Connect (اتصال) سرویس جدیدی است که محتواهای خریداری شده و بازیهای آنلاین را در یک سیستم "ابرهای محاسباتی" ذخیره می کند.
 
این شرکت ژاپنی تاکید کرد که بازیهای رایانه ای برخلاف آنچه که تصور می شود اگر بر روی ابرها ذخیره شوند سریعتر از زمانی که بر روی یک حافظه محلی ذخیره شوند اجرا می شوند.
 
شرکت "حایر" نیز تلویزیون TV LED خود را که به ابرها متصل می شود در IFA 2011 رونمایی کرد. در تمام مدلهای این تلویزیون (سریهای A700 و A500) عملکرد Net@TV پیش بینی شده است که برای کسب برنامه های جانبی، VOD (ویدیو آنلاین) و سایر محتواهای چندرسانه ای کاربرد دارد.
 
این تلویزیون از طریق یک گیرنده "وای- فای" یکپارچه به اینترنت متصل می شود و برنامه های جانبی ارائه شده توسط سرویس Haier Apps را دریافت می کند.
 
همچنین از طریق این اتصال می توان تمام محتواهای نگهداری شده در رایانه را به روی تلویزیون منتقل و با دستگاه کنترل کننده از راه دور تلویزیون بر روی وب جستجو کرد.
 
 
تلویزیون LED حایر
 
سه بعدی ها در راس
 
تلویزیونهایی که در این دوره از نمایشگاه بین المللی محصولات الکترونیکی مصرفی برلین ارائه شدند بیشتر توجه خود را بر روی فناوری سه بعدی معطوف کرده بود. در این میان به نظر می رسد که توشیبا با ارائه یک تلویزیون سه بعدی بدون عینک در راس همه قرار دارد، حتی اگر قیمت آن به 7 هزار و 999 یورو برسد.
 
این تلویزیون به تماشاچیان اجازه می دهد که بر روی کاناپه اتاق نشیمن خود فیلمهای سه بعدی را بدون نیاز به عینک تماشا کنند.
 
این شرکت همچنین توافقی را به امضا رسانده است تا رقابتهای المپیک 2012 لندن را به صورت سه بعدی بر روی این تلویزیون پخش کند.
 
اما فقط تلویزیونها از فناوری سه بعدی بهره نمی گیرند. به طوریکه این شرکت ژاپنی دوربین HDC-Z10000 را هم معرفی کرد. این دوربین ویدیویی مجهز به یک حسگر 6.5 مگاپیکسلی و دو لنز F1.5  با زوم نوری 10 برابر (درحالت تصویربرداری حالت سه بعدی) و 12 برابر (درحالت تصویربرداری دو بعدی) است و می تواند فیلمهایی با وضوح تصویر بالا با کیفیت 1080p و صدای "دالبی 5.1" از طریق دو ورودی صدا را ثبت کند.
 
 سه بعدی حتی در خودرو
 
واژه "سه بعدی" حتی در غرفه "گارمین" نیز که متخصص در عرضه دستگاههای "جی. پی. اس" است شنیده می شود اما برای شروع باید از نرم افزاری به نام Traffic 3D استفاده کنید. این نرم افزار سه نوع از اطلاعات (اطلاعات گذشته، اطلاعات در زمان واقعی و اطلاعات مربوط به آینده) را برای موقعیت یابی سازماندهی می کند.
 
جنگ تبلتها
 
اپل هرگز در هیچ یک از نمایشگاههایی که منحصراً مربوط به خودش نباشد شرکت نمی کند. بنابراین، در میدان جنگ تبلتها در برلین، معروفترین "تبلت" یعنی "آی- پد" حضور ندارد.
 
در این جنگ، سونی از اولین تبلت خود که برپایه سیستم عامل آندروئید است خبر داد درحالی که سامسونگ به دلیل مشکلات حقوقی که با اپل دارد نتوانست تمام مدلهای تبلتهای خود را در این نمایشگاه عرضه کند و بنابراین بیشتر بر روی محصول جدیدی به نام Galaxy Note تمرکز کرد که با یک نمایشگر 5.3 اینچی، حلقه گمشده میان تبلت و تلفنهای همراه هوشمند است.

توشیبا نیز با وسواس همیشگی که نسبت به اندازه و وزن محصولات خود دارد تبلتی با عنوان AT200 را رونمایی کرد که از یک نمایشگر 10.1 اینچی با وضوح تصویر 1280 در 800 پیکسل برخوردار است اما ضخامت آن تنها 7.7 میلیمتر بوده و حتی باریکتر از "آی- پد 2" با ضخامت 8.8 میلیمتر و "گلاکسی تب سامسونگ 10.1 اینچی با ضخامت 8.6 میلیمتر است و وزن آن بیشتر از 558 گرم نیست.
 
 
 Galaxy Note سامسونگ
 
هجوم نوت بوکهای فوق باریک
 
در IFA 2011 تشعشات نبرد میان تبلتها به بازار سنتی تر نوت بوکها هم رسید. به طوریکه در این دوره، نوت بوکهای فوق باریک با هدف رقابت با تبلتها وارد میدان شدند. شرکت اینتل برای این محصولات تراشه های کم مصرف اما با عملکرد بالا را عرضه کرده است.
 
در راس این محصولات، نوت بوک فوق باریک Aspire S3 شرکت ایسر قرار گرفته که مجهز به یک نمایشگر با وضوح تصویر بالا 13.3 اینچی LED و قاب آلومینیومی منیزیومی است. وزن این محصول 1.3 کیلوگرم و ضخامت آن 17 میلیمتر است.
 
توشیبا نیز برپایه تراشه های اینتل یک مدل نوت بوک فوق باریک را عرضه کرد که دارای یک نمایشگر 13.3 اینچی با وضوح تصویر بالا LED است. این محصول 1.12 کیلوگرم وزن و 15.9 میلیمتر ضخامت دارد.
 
 
Aspire S3 ایسر
 
دوربینی که به شما می گوید در بهترین حالت بایستید
 
دوربینها همیشه مهمترین قهرمانان نمایشگاه برلین هستند. سامسونگ در این دوره از نمایشگاه با معرفی مدل MV800 Multiview وارد میدان شده است. این دوربین دارای دو نمایشگر قابل بازشدن و عملکرد خودکاری است که بهترین حالت عکس گرفتن را به شما را پیشنهاد می دهد.
 
بر روی مانیتور این دوربین یک بخش راهنما وجود دارد که بهترین ژست (حالت) در عکس را توضیح می دهد.
 
 
MV800 Multiview  سامسونگ
 

 

معلم موسيقي مدرسه اي در بيكرز فيلد كاليفرنيا در حال اجراي موسيقي

اجراي موسيقي

 


پنگوئن يك مركز تحقيقاتي در نيوزيلند پس از نصب دستگاه جي پي آر اس به درون اقيانوس فرستاده مي شود

پنگوئن

 


مسابقه گاو بازي در كلرادو آمريكا

مسابقه گاو بازي

 


به پرواز در آوردن يك كايت جالب در سواحل نيويورك

كايت

 


دوچرخه اي جالب در وين اتريش

دوچرخه

 


تظاهرات هزاران ليبيايي عليه قذافي در طرابلس

طرابلس

 


انتقال شتر با وانت در طرابلس

شتر

 


ساخت يك زيردريايي دستي در چين

زيردريايي دستي

 


فرود اضطراري يك هواپيماي متعلق به دوران جنگ دوم جهاني در اتوباني در فرانسه

فرود اضطراري

 


اعتراض فلسطيني هاي ساكن در كرانه غربي به نصب ديوار حائل از سوي اسراييل و درگيري آنها با سربازان اسراييل

اعتراض فلسطيني ها

 


موتورسواري ولاديمير پوتين نخست وزير روسيه در جريان يك نمايشگاه موتور در شهر نوووروسيسك

ولاديمير پوتين

 


قطار سواري به سبك بنگلادشي (ايستگاه قطار داكا)

قطار سواري

قطار سواري

 


راهبان تبتي در حال حمل يك نقاشي ابريشمي بزرگ براي برگزاري مراسم آييني "شوتون "

راهبان تبتي

 


زن هندو مشغول نيايش بر روي پاي مجسمه فيل نماد خداي گانش در معبدي در حيدر آباد

زن هندو

 


پرنده آمريكايي در مسابقات جهاني دو وميداني در سئول كره

مسابقات جهاني دو وميداني

 


يك كشاورز در يكي از روستاهاي چين در حال آويزان كردن ذرت

ذرت

 


بدون شرح!

بدون شرح

 

 

فال روزانه از گروه ایرانیان فان  --  یکشنبه 13 شهریور ماه 1390

 

برای خواندن فال امروز خود اینجا کلیک کنید

 

 

نظرات و پیشنهادات شما 

 

برای هرچه بهتر شدن عملکرد گروه . با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری کنید

 

 

 
 

 

 
   

تسبيح ديجيتال

بهترين وسيله براي به خاطر سپردن اذكار

يك صلوات شمار بينظير و كوچك كه بر روي انگشت بسته مي شود

در دو رنگ مشكي و سفيد

ويژه ماه مبارك رمضان

هرگز فراموش نخواهيد كرد!!!

يك وسيله بسيار كاربردي و كوچك مناسب ايام ماه مبارك

با قابليت بستن به دور انگشت

رنگ ها : مشكي , سفيد

         

قيمت : 4500  تومان

يك صلوات شمار بينظير و كوچك كه بر روي انگشت بسته مي شود

و به صورت ديجيتال

صلوات و ديگر ذكرهاي شما را محاسبه مي كند

بــرتـرين امــكان اين صلــوات شــمار ايــن اســت كـــه

اگر شما بعد از مدتي صلوات نفرستيد به صورت اتوماتيك خاموش شده
 

و در صورتيكه حتـــــي پس از چند روز دوباره بخواهيد ختــم خود را ادامه دهيد
 

به دليل حافظه دار بودن اين صلوات شمار مي توانيد به سادگي اين كار را انجام دهيد

رنگ ها : مشكي , سفيد

وزن اين صلـــوات شــــمار زيبا فقـــط 15 گرم بوده و بسيــار سبك مي باشد

رنگ ها : مشكي , سفيد

         

قيمت : 4500  تومان

يكي از مشكلات ختم صلوات هاي بيش از 100 تا

فراموش كردن تعداد صلوات هاي ختم شده ميباشد كه

با صلوات شمار ديجيتال به دليل دارا بودن حافظه اين مشكل حل ميشود

رنگ ها : مشكي , سفيد

         

قيمت : 4500  تومان

آداب فرستادن صلوات:

براى برآورده شدن حاجات و اداى دين و رسيدن به مطالب ختم صلوات توصيه ميشود كه چهارنوع آن ذكر مي شود .

نوع اول ؛ آن است كه اگر كسى حاجتى داشته باشد به دل مى گذارند يا به زبان مى گويد: كه چنان حاجتم تا فلان مدت برآورده شود، چهارده هزار صلوات بفرستيم و هر هزارى براى يكى از ائمه - عليه السلام - هديه باشد و چنان چه حاجت برآورده شد وفا كند.


نوع دوم ؛ روزى هزاربار صلوات بفرستد و هر هزارتا را براى يكى از ائمه - عليه السلام - هديه كند دربين يا در پايان حاجت روا شود.


نوع سوم ؛ روزى هزاربار صلوات بفرستد، تا دوماه پى در پى چون ماه تمام شود آن مطلب ان شاءالله برآورده شود.


نوع چهارم : براى قضاى حاجت و اداى دين مجرب است ، از شب جمعه شروع كند تا دو هفته و در هر شب ، نصف شب بخواند.
در باب ثواب صلوات روايات فراواني است كه تاكيد مي كند ده هزار بار حسنه دارد، رحمت و بركت و لطف و كرامت خدا را به همراه دارد، معادل با پاداش و ثواب تسبيح و تكبير خداست، ارتقاء درجه به همراه دارد، معادل سبحان الله و الحمدالله و لا اله الا الله و الله اكبر است.

 

ختم صلوات در ماه رمضان با

تسبيح ديجيتال

رنگ ها : مشكي , سفيد

         

قيمت : 4500  تومان

بركات فرستادن صلوات

صلوات بركات فراواني را براي شخص بدنبال دارد كه بركات صلوات را مي توان به بركتهاي دنيوي و اخروي تقسيم كرد.

در دنيا صلوات باعث برآورده شدن حاجت، ازدياد مال، رفع فقر، بخشش گناهان، اداي قرض، خوشبو شدن، درمان فراموشي، رفع نفاق، نجات از سختي، تندرستي، خواب مقصود ديدن و درك امام قائم مي شود.

براي اثبات برخي از موارد ذكر شده به كلام ائمه استناد مي كنيم.

 حضرت رسول اكرم صلي الله عليه و آله و سلم مي فرمايند «صلوات فرستادن، فقر ر ابرطرف مي كند»

  امام صادق عليه السلام مي فرمايند: هر كس بعد از نماز صبح و نماز ظهر بگويد:«اللهم صل علي محمد و آل محمد وعجل فرجهم » (خدايا بر محمد و آلش درود بفرست و به فرجشان سرعت بخش) نخواهد مرد تا آن كه امام قائم از خاندان پيغمبر عليه السلام را درك و به ملاقاتش نايل آيد.»

از ديگر بركات حائز اهميت صلوات از بين رفتن گناهان است، چنانكه امام رضا به نقل از رسول خدا مي فرمايند:«الصلاه علي و علي اهل بيتي تذهب بالنفاق» «صلوات و درود بر من و خاندان من نفاق را از بين مي برد».

و اما بركات اخروي صلوات را مي توان به پنج مرحله تقسيم كرد. 1- عالم برزخ 2- قيامت 3- پل صراط 4- جهنم 5- بهشت.

 

 

 
 
 



__._,_.___


This Group Management By iranian-funn Team

    iranian-funn The Biggest Iranian Group
         
          lvl r 24 & Keyvan




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Post a Comment