Friday, May 31, 2013

|| IraNiaN FuN || Aks haye Roozane -- Shomareye 921 -- Faale Roozane 11 Khordad





 
 

http://hamkaran.net/upload/uc_1530.gif

 

 
   

موضوع ایمیل : عکس ها و مطالب داغ روزانه + فال روزانه

 

تکرار پنجشنبه سیاه سعادت آباد،این بار درشهریار

انتشار یک فیلم از یک جنایت هولناک توسط سایت «شبکه ایران»این احتمال را قوت می بخشد که هنوز برای بعضی ها، دیدن یک صحنه جنایت و انتشار تصاویر آن مهم تر از نجات جان آدم هاست.  
 

 دوباره دوربین های روشن تلفن همراه و دوباره ثبت یک جنایت دیگر در چندقدمی قاتل. این جمله، شاید شما را به یاد جنایت سعادت آباد در ششم آبان ماه سال 89 بیندازد. جنایتی که به «پنج شنبه سیاه تهران» معروف شد. این بار اما نه در سعادت آباد، که در شهرستان شهریار اتفاق افتاد و باز، یک دوربین تلفن همراه، صحنه هایی از جنایتی را ثبت کرد که در چندقدمی قاتل و موقع جان دادن مقتولان تصویربرداری شده بود. بدون آن که اقدامی برای نجات جان مجروحان این حادثه انجام شود و در نهایت هم تصویربرداری، با شلیک قاتل به خودش تمام می شود.

در جنایت میدان‌کاج که ششم آبان سال 89 رخ‌داد مردی به نام یعقوب وقتی فهمید زن مورد علاقه‌اش با مردی دیگر به نام محمدرضا نیز رابطه دارد با وی قرار گذاشت و او را در محل حادثه با ضربات چاقو کشت. یعقوب بعد از دستگیری و محاکمه به قصاص در ملاء‌عام محکوم و حکم وی زمستان همان سال اجرا شد. اما نکته قابل تامل در ماجرای جنایت سعادت آباد، فیلم هایی بود که بعد از این جنایت در اینترنت منتشر شد. تصاویری که در چندقدمی قاتل و مقتول در حال جان دادن با تلفن های همراه گرفته شده و با واکنش های تندی مواجه شد. همان زمان بسیاری از اهالی رسانه و نخبگان جامعه شناسی و کارشناسان نسبت به این پدیده هشدار دادند و آن را خطرناک توصیف کردند.

تصویری از فیلم منتشر شده از جنایت سعادت آباد - آبان 89

 

اما کمتر از سه سال پس از پنج شنبه سیاه سعادت آباد، این بار در شهریار، دوباره دوربین یک تلفن همراه روشن شد و بی تفاوت به جنایتی که چندقدم آن طرف تر در حال رخ دادن بود، شروع به فیلمبرداری از پیکر نیمه جان مقتولان و تهدیدهای قاتل به خودکشی کرد و آخرکار هم با صدای شلیک گلوله قاتل و خودکشی او پایان یافت.

عصر روز شنبه 4 خردادماه امسال، پیمان(قاتل) با یک سمند وارد خیابان هشتم شرقی فاز یک اندیشه شده و پس از جرو بحث با هدایت و سوسن به بیرون از مغازه آمده و با فریاد می گوید که هدایت و سوسن 8 میلیون تومان من را نمی‌دهند و اگر پول هایم را ندهند آن‌ها را می‌کشم. پس از این داد و فریادها به سمت سمندش رفته و اسلحه کلاشینکف را برداشته و در خیابان 4 گلوله به سوسن می زند. سپس در برابر چشمان پسر 4 ساله این زن و شوهر هدایت را نیز با 8 گلوله هدف قرار می‌دهد.وی سپس تفنگ را به زیر چانه خود چسبانده و شلیک می کند. 

فیلم منتشر شده در سایت شبکه ایران  دقایقی پس از جنایت پیمان را نشان می دهد و با خودکشی او به پایان می رسد. بدون این که هیچ تلاشی برای نجات مجروحان در حال جان دادن ،نجات قاتل از خودکشی و یا حتی تماس با پلیس، اورژانس و ... انجام شود و در نهایت خونسردی، فیلمبردار این جنایت مشغول ثبت مستند این جنایت است.

تصویری از فیلم منتشر شده از جنایت شهریار- خرداد 92

 

انتشار این فیلم در سایت «شبکه ایران»  بار دیگر ماجرای پنج شنبه سیاه سعادت آباد را یادآوری کرد. ماجرایی که تلنگری دردناک بود به آن ها که به جای تلاش برای نجات جان آدم ها به فکر ثبت یک مستند هیجان انگیز توسط تلفن همراهشان هستند.

آیا صاحبان این دوربین های تلفن همراه، همچنان بی توجه به جنایتی که در حال رخ دادن است، به فکر انتشار  فیلم و تعداد بازدیدکنندگان از فیلمشان در اینترنت هستند؟

 

برای دانلود فیلم این جنایت هولناک اینجا کلیک کنید

12567025746701086234.jpg (272×126)

توجه : دیدن این کلیپ دلخراش به هیچ وجه توصیه نمی شود. !

 


طبیعت منطقه ارسباران

http://multimedia.mehrnews.com/original/1392/03/10/IMG12171186.jpg

http://multimedia.mehrnews.com/original/1392/03/10/IMG12171186.jpg

http://multimedia.mehrnews.com/original/1392/03/10/IMG12171186.jpg

http://multimedia.mehrnews.com/original/1392/03/10/IMG12171186.jpg

http://multimedia.mehrnews.com/original/1392/03/10/IMG12171186.jpg

http://multimedia.mehrnews.com/original/1392/03/10/IMG12171843.jpg

 


نمایشگاه گوسفند در انگلیس



 


یک کارخانه طناب در بنگلادش



 


نمایشگاه "پیش غذا" در ونیز ایتالیا



 


جمع آوری میوه آناناس از باغی در هند



 


یک رودخانه آلوده در هند





 


ماهیگیران فیلیپینی



 


یک زن نپالی با لباس و آرایش سنتی در مراسم شصتمین سالگرد فتح قله اورست



 


خانواده بکهام در پشت " تام کروز " در حال تماشای یک بازی هاکی در شهر لس آنجلس



 


استراحت یک کارناوال عروسی در دهلی نو



 


حمله تروریستی در جلال آباد افغانستان



 


کارگران در حال کار برای ساخت سومین پل بزرگ جهان که متصل کننده دو بخش اروپایی و آسیایی استانبول خواهد بود



 


اجرای یک مراسم آیینی سالانه در دیاربکر ترکیه



 


حمله بودایی های تندرو به اماکن و خانه های مسلمانان در شهر لاشیو در شمال شرق برمه



 


بدون شرح!




 

 

 

فال روزانه از گروه ایرانیان فان  --  شنبه 11 خرداد ماه 1392

 

فروردین:

وقتی که شما شروع به صحبت کردن می‌کنید، متوقف کردنش کار خیلی راحتی است، اما درست نیست بدون اینکه به حرفهایتان فکر کنید همه چیز را آشکار کنید. شاید شما فکر کنید که کار بی‌ضرری کرده‌اید، ولی ممکن است دیگران منظور شما را اشتباه متوجه بشوند. باید قبل از اینکه دیر شود برای حرفهایی که می‌خواهید بزنید محدودیتهایی ایجاد کنید، برای اینکه بعد از اینکه همه چیز را گفتید دیگر نمی‌توانید به عقب برگشته و دوباره صحبتهایتان را اصلاح کنید.

اردیبهشت:

درست وقتی که شما فکر می‌کنید می‌توانید کاملاً خود را کنترل کنید، یک نفر حرفی می‌زند و شما را کاملاً عصبانی می‌کند. عصبانی شدن به خاطر واکنشی که دیگران نسبت به شما نشان می‌دهند می‌تواند جلوی صحبت کردن شما را بگیرد. نگه داشتن احساساتتان پیش خود هم هیچ کمکی نمی‌کند، برای اینکه بعداً یکدفعه زیاد شده و منفجر می‌شوند. بهترین روش این است که آنها را تحت کنترل خود داشته باشید و به جای اینکه یکدفعه سرریز کنند، اجازه دهید کم کم ظاهر شوند.

خرداد:

امروز همه چیز باید عالی باشد، اما شما نسبت به اتفاقاتی که می‌افتد احساس خوبی ندارید. ممکن است شما احساس کنید به خاطر برنامه‌های فرد دیگری تحت فشار قرار گرفته‌اید و حتی اگر نخواهید دنباله رو آن باشید، فکر می‌کنید که هیچ راه دیگری ندارید و مجبورید این کار را بکنید. البته همیشه راهی وجود دارد که بتوانید عملکرد متفاوتی داشته باشید، اما خیلی سخت است که نسبت به نتیجه کارتان هم اطمینان حاصل کنید. امروز عاقلانه‌ترین کار این است موقتاً تصمیمی بگیرید. راه حل نهایی را برای روز دیگری نگهدارید.

تیر:

شما امروز می‌توانید به روشنی و شفافیت در مورد خودتان صحبت کنند به طوری که دیگران مطمئن خواهند شد که شما صادقانه صحبت می‌کنید. اما حقیقت این است که شاد بودن و زود جوش بودن شما نیز می‌تواند عدم اطمینان شما را نشان دهد. به یاد دشته باشید شما واقعاً مجبور نیستید به چیزی که اعتقاد ندارید تظاهر کنید. فقط همان کسی باشید که واقعاً هستید نه کس دیگری.

مرداد:

در حالی که عطارد در نشانه شما قرار دارد شما به راحتی می‌توانید درمورد چیزهایی که بهشان فکر می‌کنید صحبت کنید. اما شما باید آرامش داشته باشید و بیشتر از آن حدی که نیاز است صحبت نکنید. اکنون خویشتن داری یک روش کاملاً درست است، چون فقط به این خاطر که شما می‌خواهید احساسات خود را ابراز کنید دلیل قانع کننده‌ای نیست که دیگران را از فعالیتهای معمولی روزانه شان دور کنید.

شهریور:

تنها بودن با خودتان و تفکر کردن برای شما راحت‌تر از این است که رهبری یک گروه را به عهده بگیرید و در جمع سخن بگویید. امروز فرصت رسیدن به خیالات و رویاهایتان فراهم شده است، اما شما نیاز پیدا خواهید کرد برای رسیدن به گنجهایی پنهانی که در ذهنتان مجسم می‌کنید تلاشی آگاهانه داشته باشید.

مهر:

شما می‌توانید نقشی محوری در فعالیتهای مربوط به خانواده‌تان، گروهی از نزدیکترین دوستانتان و یا در جمع یک سری از افراد هم فکرتان داشته باشید. اما قبل از اینکه بتوانید تأثیر مثبتی بر کل فعالیتهای این افراد بگذارید، ابتدا باید شیر پرخروش درون آنها را رام کنید. اگر فقط یک بار روشتان را تغییر دهید می‌توانید یک راه حل سیاست مدارانه برای این مسأله بیابید.

آبان:

بر عهده گرفتن یک مسئولیت با استفاده از تشریح کردن مراحل پیشرفت تحلیلی‌تان یک تاکتیک مفید است، اما دانستن اینکه چه وقت باید صحبت کردن هوشمندانه خود را متوقف کنید لازم و حیاتی است. امروز نوع فعالیتهای شما اهمیتی اساسی دارند و کارهایتان بیشتر از گفته‌هایتان مقصود شما را بازگو می‌کنند. فقط سعی کنید که ترس و واهمه به شما رخنه نکند. در عوض در برنامه‌ریزی‌هایتان از روش و متد خاصی پیروی کنید و در حین فعالیت کردن باریک بین باشید.

آذر:

امروز ژوپیتر سیاره بخت شما کمی شما را آشفته است، در عین حال اطلاعات خیلی زیادی در مورد خط مشی‌ها و اصول عمومی دریافت می‌کنید. همچنین ژوپیتر به شما توصیه می‌کند که همه امکانات خود را باور داشته باشید؛ همه کارهایی را که لازم است انجام دهید و موقعیت خود را حفظ کنید. اما این طرز فکر به طور موقت مفید واقع می‌شود و بهترین راه برای رسیدن به اهدافتان نیست. دید خود را وسیع‌تر کنید و برای آینده‌تان یک برنامه‌ریزی سازنده داشته باشید.

دی:

شما امروز قادر هستید به شیوایی در مورد یپچیده‌ترین و عمیق‌ترین حسهای خود صحبت کنید، ولی ممکن است که راحت‌ترین راه را انتخاب کنید و مسائل سطحی را ترجیح دهید و بخواهید آنها را به دیگران هم آموزش دهید. به جای اینکه به دیگران درس اخلاق دهید، بهتر است که ساکت بمانید. شما با رفتارهای مثبتتان بیشتر می‌توانید روی آنها تأثیر بگذارید. آنها هم این توانایی شما را تحسین خواهند کرد.

بهمن:

امروز شما کملاً می‌توانید بفهمید که همسرتان و یا یکی از دوستانتان دقیقاً حرفهایی به شما می‌زند. شما کاملاً حرفهای آنها را گوش می‌کنید، اما شاید آنها فکر کنند که شما به اندازه کافی حواستان بهشان نیست. متأسفانه وقتی شما بیشتر سئوال می‌کنید جوابهای مبهمی می‌شنوید. به جای اینکه بحث را بیشتر کش بدهید، به فکر پیدا کردن یک راه حل باشید.

اسفند:

شما به طور طبیعی از پرداختن به مسائل جزئی دوری می‌کنید، بنابراین راحت‌تر می‌توانید دیدگاه‌های عمومی‌تر را درک کنید. با وجود این اکنون به سختی می‌توانید بین مفاهیم و حقایق جنبی توازن ایجاد کنید. انتظار نداشته باشید که زود به این تعادل برسید؛ فط باید ذهن بازی داشته باشید، بنابراین شما قادر خواهید بود در طول روز بین دو دیدگاه، دیدگاهی را که مهم‌تر است را ترجیح دهید.

 

 

نظرات و پیشنهادات شما 

 

برای هرچه بهتر شدن عملکرد گروه . با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری کنید

 

 

 
 

 

 
   

تشخیص این کپی بودن بسیار سخت است!!!

گوشی موبایل طرح  آیفون4S  با سیستم عامل اندروید و CPU  دو هسته ای

 

http://hamkaran.net/upload/uc_1803.gif

 

با سیستم عامل اندروید ورژن 4.0.2

 

به همراه بلوتــوث 4 و قابلیت اتصــال به اینتـــرنــت بیسیم WIFI

 

دارای سی پی یو 2 هسته ای MTk6589 ویژه نرم افزارهای سنگین

 

با صفحــــه لمسـی و تـــاچ بســـیار قـــوی حرارتی و کیفیت بدنه عالی

 

دارای دو دوربین جلــو و عــقـــب با کیفیــــت بالا قابلیـــــت فـــــوکــــوس

 

بــــــا تنــهــــا یــــک پنجــــــم هزینـــــــه صـــاحــــب آیفــــون 4S شویــــــد

 

http://hamkaran.net/upload/uc_1801.jpg

 

 

در پشـت گــوشـــی عــلامت اپـــل و کالیفرنیــــا درج شــده است

 

دارای شارژر , هدفون, و کابل یوس ابی و بسته بندی شیک به همراه کاتالوگ

 

قابلیت نصب کلیه بازی ها و نرم افزار های اندروید و اجرای فیلم ها با کیفیت HD و فول HD

 

کلیه این گوشی ها قبل از ارسال به طور کامل تست شده و سپس ارسال میگردد همچنین1  ماه گارانتی تست و تعویض برای این گوشی توسط فروشگاه تضمین میگردد.

 

این گوشی دارای کیفیت بدنه فوق العاده , کی برد تاچ حرارتی بسیار حساس و  دارای ویژگی های فراتر از روز موبایل شامل سی پی یو 2 هسته ای و رام یک گیگ و گرافیک بالا جهت اجرای انواع بازی ها و نرم افزارها, 4 گیگ حافظه داخلی قابل ارتقا  و   اینترنت وای فای ،2  دوربین عکاسی با کیفیت بالا ، سازگاری با انواع برنامه های اندروید میباشد
 
 
این گوشی با دارا بودن دو دوربین جلو و عقب همزمان امکان انجام مکالمات تصویری  را نیز به شما میدهد.منو های این گوشی به صورتی طراحی شده است که ظاهری100 %شبیه به اپل آیفون 4 اوریجینال را تداعی میکند
 
 

http://hamkaran.net/upload/uc_1802.jpg

 

 

توجه: برای کلیه مشتریانی که پرداخت آنلاین را انتخاب نمایند علاوه بر هزینه ارسال رایگان یک عدد سیمکارت دوقلوی ایرانسل  نیز ارسال خواهد شد

قیمت این محصول در سراسر ایران فقط: 429000 تومان

 

 

http://hamkaran.net/upload/uc_1806.jpg

 

کلیه این گوشی ها قبل از ارسال به طور کامل تست شده و سپس ارسال میگردد همچنین 1 ماه گارانتی تست و تعویض برای این گوشی توسط فروشگاه تضمین میگردد.

مشخصات و امکانات عمومی :


/upload/uc_1497.pngسی پی یو 2 هسته ای  MTk6589  دو گیگا هرتز
/upload/uc_1497.pngسایر مشخصات: هنذزفری منو فارسی

/upload/uc_1497.pngقابلیت AUTo ROTATE با چرخش گوشی

/upload/uc_1497.pngدارای سنسور های حرکتی ( بازی های حرکتی )

/upload/uc_1497.png تک سیم کارت از بغل میکروسیم همانند نمونه اصلی

/upload/uc_1497.png گرافیک: SGX531
/upload/uc_1497.pngمولتی تاچ
/upload/uc_1497.png4 گیگ حافظه داخلی

/upload/uc_1497.pngدارای سیستم اینترنت بیسیم وای فای میباشد.


/upload/uc_1497.pngرزولیشن فوق العاده بالا

/upload/uc_1497.pngوب کم جهت مکالمات تصویری در جلو گوشی

/upload/uc_1497.pngدارای حسگر حرارتی

/upload/uc_1497.png بلوتوث فعال شده
/upload/uc_1497.pngمنو کاملآ مشابه به آیفون اصلی

/upload/uc_1497.pngابعاد و وزن دقیقا هماهنگ با نمونه اصلی
 

/upload/uc_1497.pngصدای فوق العاده با کیفیت

/upload/uc_1497.pngفیدبک لرزشی کناره

/upload/uc_1497.pngزوم تصاویر با کشیدن انگشت

/upload/uc_1497.pngورق زدن صفحه با کشیدن انگشت

/upload/uc_1497.pngلرزش آیکون ها همراه با جابجایی آیکون ها
/upload/uc_1497.pngچرخش تصویر فیلم و عکس و صفحه کلید با چرخاندن گوشی
/upload/uc_1497.pngشباهت صد در صد قاب گوشی با آیفون 4
/upload/uc_1497.pngامکان نصب و حذف نرم افزارها و بازی های اندروید
/upload/uc_1497.pngثبت مارک آیفون در پشت گوشی
/upload/uc_1497.pngجعبه گوشی نیز کاملآ شبیه اصلی بوده و در همان ابعاد میباشد.
/upload/uc_1497.pngمشخصات کلی: فرم گوشی : ساده تمام لمسی تک سیم کارت
/upload/uc_1497.pngشبکه های ارتباطی:   , wifi GPRS Bluetooth
/upload/uc_1497.pngدوربین: 3.2مگاپیکسل


/upload/uc_1497.pngهدست عالی

/upload/uc_1497.pngرنگ:مشکی و سفید

/upload/uc_1497.pngدر پشـت گــوشـــی عــلامت اپـــل و کالیفرنیــــا درج شــده است

/upload/uc_1497.pngساخت کشور چین ++Grade A


مشخصات باتری


/upload/uc_1497.pngباتری :  3300 mAh Lithium ion Battery
/upload/uc_1497.pngزمان مکالمه : 7.5ساعت
/upload/uc_1497.pngزمان جانشین :268ساعت

 

 

توجه: برای کلیه مشتریانی که پرداخت آنلاین را انتخاب نمایند علاوه بر هزینه ارسال رایگان یک عدد سیمکارت دوقلوی ایرانسل  نیز ارسال خواهد شد

قیمت این محصول در سراسر ایران فقط: 429000 تومان

 

 

 

 

 

http://hamkaran.net/upload/uc_1807.png

 

 

ویژگی های گوشی  طرح آیفون 4 با سیستم عامل اندروید

 Model مدل ایفون 4 + Android4.2
  Color  رنگ Black,White
  Network  شبکه 2G: GSM 850/900/1800/1900MHz

3G: WCDMA 2100MHz

Sim Card سیمکارت  Single SIM Card Dual mode  تک سیم همانند اصلی/میکرو سیم
Shell Material جنس Plastic,Metal
  OS سیتم عامل Android 4.2.0
CPU سی پی یو MTK6589 quad core 2.0GHz  دو هسته ای

گرافیک: SGX531

Memory حافظه Ram 1GB+ rom 4GB    رم و رام

General

Screen رزولیشن  4Inch, IPS, capacitive touch screen, 1136 x 640 pixels, 16000K Colors, 5 point touch
Camera دوربین Dual Cameras, front camera: 1.2MP physics, back camera: 3.2 MP physics with flashlight and auto focus,upto 2592×1944 pixels

 

 Sensor سنسور Gravity Sensor,Light Sensor,Proximity sensor
Earphone Port 3.5mm standard
Battery  باطری 3300 mAh Lithium ion Battery
Standby time 268 Hours   حالت استند بای
Talk time 450 Minutes   زوان مکالمه
Net Weight(Including battery) 112g
Other Feature

بقیه مشخصات

Play store, Flash player, Audio player, Video player, 3G, WIFI(802.11 b/g/n), Bluetooth 4.0 + HS +A2DP, FM radio, Browser, Ebook, calendar, calculator, clock, weather, etc
Support Application Navigation,Google maps,Chrome,Skype,MSNViber,Google Drive,SwiftKey 3,MultiLing Keyboard,CamScanner,Friday,Any DO

, Evernote,Screenshot…etc

You can download thousands of android applications from play store.

Language  زبان Multi language.    فارسی

Include English,Russian,Italiano,Portuguese, Spanish ,French……etc

 

 

 

توجه: برای کلیه مشتریانی که پرداخت آنلاین را انتخاب نمایند علاوه بر هزینه ارسال رایگان یک عدد سیمکارت دوقلوی ایرانسل  نیز ارسال خواهد شد

قیمت این محصول در سراسر ایران فقط: 429000 تومان

 

 
 
 


__._,_.___


This Group Management By iranian-funn Team

    iranian-funn The Biggest Iranian Group
         
          lvl r 24 & Keyvan




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Post a Comment