Tuesday, March 12, 2024

|| IraNiaN FuN || Download Jadidtarin haye Rooz !!! Free 2010



Iranian Fun Group Header

 


v

 

 

 

موضوع ایمیل :  

 

دانلود رايگان جديد ترين نرم افزار, بازي , ابزار موبايل فقط در ميهن دانلود

 www.MihanDownload.com

ميهن دانلود اولين سايتي است كه روزي بيشتر از 30 بار با مطالب روز دنيا اپديت ميشود! به صفحه اصلي اين سايت بزرگ هر روز سري بزنيد ضرر نخواهيد كرد!


دانلود بازي فوتبال كامپيوتر Pes 2010 با حجم 25 مگابايت

 


Pro-Evolution-Soccer-2010.jpg


حجم اين نسخه ،  شگفت انگير است : فقط 25 مگابايت ! بله ،‌باور كنيد.
بهترين بازي فوتبال دنيا را با حجم فقط 25 مگابايت از ميهن دانلود دريافت كنيد . توجه داشته باشيد اين نسخه بصورت كامل مي باشد و با استفاده از روش هاي پيشرفته ، كم حجم شده است و پس از باز كردن فايل فشرده ، حجم همان نسخه اصلي كه 5.34 گيگابايت است ، خواهد شد .Pro Evolution Soccer بازي ويدئوي است كه بيشترين حس يك بازي واقعي فوتبال را در بين بقيه بازي هاي فوتبال دنيا ، به شما القا خواهد كرد . آخرين نسخه اين بازي Pro Evolution Soccer است كه در اينجا با حجمي حيرت انگيز براي تان براي دانلود قرار داديم . تصور كنيد شما تيم مقابل منچستر يونايتد هستيد و در نيمه نهايي جام قهرمان بازي مي كنيد . جو ورزشگاه و استرس بازيكنان و عطش آن ها براي شكستن دفاع منچستر را با PES 2010 لمس خواهيد كنيد . بازي داراي افكت ها بصري بسيار زيبا و طبيعي است و پيشرفت كاملا قابل ملاحظه اي در بين بقيه بازي هاي فوتبال قبلي كرده است . جو ورزشگاه ها و حركات خاص بازيكنان ، همه بطور دقيق و ظريفي در بازي در نظر گرفته شده اند . وقتي شما تيم رويايي بارسلونا هستيد و با ستاره ي سال بازي مي كنيد ، كاملا مي فهميد كه مسي در حال باز كردن است . حتي نحوه آرايش موهاي بازيكنان به روز شده و با چهره ي جديد در بازي قرار گرفته اند .تاكتيك ها و شيوه هاي دفاعي و روش هاي حمله ي هوشمندي در بازي تعبيه شده كه كاملا طبيعي و واقعي است .به عنوان نمونه هنگامي كه تيم حريف در حال حمله كردن است ، روش هاي بسيار جالبي براي جمع كردن بازي كنان و برگشت بازيكنان نوك حمله تان به طرف زمين خودي وجود دارد كه هرچه بيشتر بازي كنيد ، بيشتر با آن ها آشنا مي شويد . مي توانيد كاملا مربي گري تيم تان را بر عهده بگيريد و مديريت و نظارت كامل بر روي تك تك بازيكنان داريد . همچنين مي توانيد تيم دلخواه تان را با بازيكناني كه دوست داريد ببنديد و آن را به عنوان تيم شخصي تان ذخيره كنيد و در مسابقات مختلف از آن ها استفاده كنيد .اگر سيستم تان توانايي اجراي بازي را نداشته باشد ،‌ هنگام اجراي بازي پيغامي با همين مضمون به شما خواهد داد . 

براي مشاهده طريقه نصب اين نسخه ،سيستم مورد نياز ،عكس هاي بسيار زيبا از اين بازي و همچنين دانلود، به ادامه مطلب مراجعه بفرمائيد .

براي دانلود اينجا كليك كنيد  Download Now


دانلود رایگان جدید ترین نسخه ویندوز هفت Windows 7 Ultimate x86 x64

 

Windows 7 Ultimate x86 - x64 [www.MihanDownload.com]  1.jpg

 از آغاز انتشار این سیستم عامل جدید تبلیغات بسیار گسترده ای برای آن صورت گرفت به طور که برخی از کاربران از همان ابتدا و با انتشار نسخه ی آزمایشی این ویندوز اقدام به نصب آن بر روی سیستم خود نمودند. این در حالی بود که مایکروسافت در شاهکار جدید خود تغییرات بسیار زیادی را ترتیب داده که یکی از تغییرات کلی و اساسی آن در طراحی هسته جدید در ویندز سون میباشد که بهره گیری از این هسته جدید بسیاری از مشکلات ویندوز را بر طرف نمود در واقع یکی از نتایج طراحی این هسته جدید سازگاری کامل ویندوز با درایورهای سیستم بود که در ویندوز ویستا کاربران همیشه از این موضوع شکایت داشتند که ویندوز قادر نیست درایورها را شناسایی کند که این مشکل بنا بر گفته ی مایکروسافت به طور کامل در ویندوز هفت بر طرف گردیده است. علاوه بر تغییرات اساسی در زیربنای این سیستم عامل جدید، تغییرات کلی در ظاهر آن به چشم میخورد که تمام این عوامل دست به دست هم داده است تا باعث محبوبیت بسیار زیاد ویندوز 7 شود. علاوه بر این برای نصب ویندوز هفت نیازی نیست که سیستم حتمآ به قطعات سخت افزاری گران قیمتی مجهز باشد بلکه با قطعات سخت افزاری متوسط هم میتوان این ویندوز را بر روی سیستم نصب نمود که این امکان در مقایسه با ویندوز ویستا دچار تغییراتی بسیار زیادی شده است زیرا برای نصب ویندوز ویستا، قطعات سخت افزاری سیستم حتمآ میبایست در حد بالایی باشد تا بتوان آن را نصب کرد. از آنجا که اکثر کاربران بیشتر علاقه مند به دانستن در مورد ویژگیهای ظاهری این ویندوز هستند توضیح بیشتری در رابطه با هسته این سیستم عامل نمی دهیم زیرا همانطور که در جاهای مختلف دیده و یا شنیده اید، این سیستم عامل از نظر داخلی بدون مشکل میباشد بنابراین در ادامه بیشتر درباره ظاهر و قابلیتهای این ویندوز توضیح می دهیم. ویندوز هفت در مقایسه با سایر سیستم عامل های شرکت مایکروسافت، از سرعت بیشتری برای زمان لود سیستم و یا خاموش کردن آن برخوردار است که صحت این جمله علاوه بر خود کمپانی میایکروسافت، توسط افرادی که با آن کار کرده اند کاملآ تایید شده .

دانلود رایگان بازی جدید اکشن کامپیوتر Assassin's Creed 2 PC Game

assassin-s-creed-2.jpg

عرضه ی اساسینز کرید در سال 2006 مانند منفجر شدن یک بمب در صنعت بازی بود با اینکه این بازی سابقه ای قبلی نداشت اما یکی از قوی ترین و بهترین بازی های سال 2006 بود. بازی چه از نظر منتقدان و چه از نظر تجاری بسیار موفق بود به طوری که توانست فروشی بالغ بر بیش از 11 میلیون نسخه داشته باشد. داستان از نظر زمانی به ایتالیا و زمان رنسانس در سال 1486 بر می گردد و بازی در Venice, Florence و Tuscanyخواهد گذشت .
بار دیگر شما در نقش یکی دیگر از اجداد دسموند به نام Ezio Auditore da Firenze قرار می گیرید . Ezio از یک خانواده ای نجیب زاده متولد شده است ، اما او به زودی درگیر جنگ می شود و دسیسه ای که بر علیه خانواده اش در حال شکل گیری است .
و او درصدد انتقام گیری از مسببان این توطئه بر می آید . بعد از تحقیقاتش او در مقابل خانواده ی Grimaldi قرار می گیرد. یکی از شخصیت مهم داستان Carno Grimaldi است ، کسی که قدرت بسیار زیادی در ونیز دارد و به شدت مورد حفاظت قرار می گیرد ولی ممکن است همین اطمینانی بیش از حد دچار افول شود.
شما داستان این بازی زیبا را در نسخه شماره 2 این بازی که به تازگی انتشار یافته و از گرافیک بسیار بالایی برخوردار است و با همان هیجان و طراوت و ویژگی های خاص بازی ساخته شده ، می توانید پیگیری کنید.
عکس هایی از محیط این بازی زیبا و همچنین اطلاعات جامع تر را در ادامه مطلب ببینید.

براي دانلود اينجا كليك كنيد  Download Now


دانلود رایگان نسخه جدید آنتی ویروس AVG Antivirus 9.0


AVG Antivirus 9.0 [www.MihanDownload.com].jpg


نرم افزار آنتی ویروس AVG قادر است تا از ورود هرگونه عوامل مخرب که از راه های مختلف قصد نفوذ به داخل سیستم را دارند جلوگیری کند و نیز در صورت مشاهده ی آنها اقدام به حذف آنها نماید. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید پس از نصب تمامی درایوهای سیستم خود را اسکن نموده تا در صورت وجود عوامل مخرب اقدام به پاکسازی آنها نمایید. همچنین این نرم افزار خود به صورت خودکار عمل اسکن را انجام می دهد در واقع اگر یک حافظه ی خارجی مانند فلش مموری به پورت یو اس بی سیستم اتصال یابد نرم افزار آن را آنالیز نموده و در صورت مشاهده ی عوامل مخرب اقدام به حذف آنها می نماید. بیشتر از این آنتی ویروس در رایانه های خانگی استفاده می شود زیرا معمولآ صاحبان این نوع سیستم ها زیاد در معرض خطر ویروس شدن قرار نمیگیرند و تنها کارشان با سیستم محدود به تماشا کردن عکس و فیلم و یا گوش دادن به موسیقی می شود از همین رو استفاده از نرم افزارهای امنیتی بسیار قوی برای این نوع سیستم ها نا مناسب بوده و بهتر است از آنتی ویروسهای ساده مانند AVG استفاده کنند تا اگر در موقعی با بد افزاری رو به رو شدند به راحتی بتوانند اقدام به حذف آن نمایند. علاوه بر این شما می توانید برای معرفی ویروسهای جدید به نرم افزار آن را از طریق اینترنت آپدیت کنید تا با مراجعه به شرکت سازنده ی خود ویروسهای جدید به آن معرفی گردد و در صورتی که با این ویروسها مواجه شد اقدام به حذف و پاکسازی آنها نماید. نرم افزار آنتی ویروس ای وی جی را می توان جز آنتی ویروسهای قدیمی دانست که تاکنون با وجود آمدن آنتی ویروس های جدید همچنان علاقه مندان خاص خود را دارد. این نرم افزار امنیتی دارای امکانات و کاربردهای فراوانی می باشد که در اینجا توضیح هر کدام از آنها امکانپذیر نبود اما شما در صورت کار با آن به راحتی می توانید با تمام امکانات آن آشنا شوید زیرا نرم افزار دارای محیط ساده ای است.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

براي دانلود اينجا كليك كنيد  Download Now


بازي بوكس جديد و فوق العاده زيبا براي موبايل با فرمت جاوا Fight Night Round 4

Fight.Night.Round.v4.www.MihanDownload.com.jpg

بازي Fight Night Round 4 يكي از بازي هاي جديد و فوق العاده زيباي منتشر شده براي موبايل مي باشد كه داراي گرافيكي بالا و محيطي جذاب و سرگرم كننده مي باشد.موضوع اين بازي ورزش بوكس مي باشد كه اين نوع بازي ها محبوبيت زيادي در بين كاربران دارد.در اين بازي شما مي توانيد با حريفان دلخواه در سطوح دشواري مختلف مسابقه دهيد و با آنها مبارزه كنيد.فرمت اين بازي جاوا مي باشد و قابل نصب بر روي اكثر گوشي هاي موبايل مي باشد.رزولوشن هاي پشتيباني شده توسط اين بازي رزولوشن هاي 128x160, 176x208, 176x220, 240x320, 320x240, 352x416, 360x640 مي باشند و هم اكنون مي توانيد اين بازي فوق العاده زيبا را از سايت ميهن دانلود دريافت كنيد.
 

براي دانلود اينجا كليك كنيد  Download Now


 

شکستن قفل دی وی دی و کپی سی دی های خش دار توسط AnyDVD 6.5.8.7


شکستن قفل دی وی دی و کپی سی دی های خش دار توسط AnyDVD  6.5.8.7

بسیاری از شرکت های نرم افزاری جهت جلوگیری از کپی سی دی ها و دی وی دی های خود روی آن ها قفل گذاری می کنند که موجب می شود که افراد نتوانند از روی آن ها کپی بگیرند. در واقع این مشکلی است که برای بسیاری از کاربران پیش آمده است. برای رفع این مشکل و کپی آسان و بدون دردسر دی وی دی می توانید از نرم افزارهای مربوط به این کار استفاده نمائید.
نرم افزار AnyDVD یکی از این نرم افزارهاست که به شما کمک می کند تا با اجرای خود در پس زمینه، بطور خودکار فیلم های دی وی دی شما را از حالت کد شده و قفل دار خارج می کند. این نرم افزار ابزاری مناسب برای کپی انواع دی وی دی های قفل دار می باشد. به کمک این نرم افزار می توانید کد RPC را حذف نموده تا فیلم رو دی وی دی شما بر روی تمامی دستگاه های دی وی دی و یا نرم افزارهای پخش کننده دی وی دی قابل اجرا و نمایش باشد. همچنین می توانید موارد جانبی و اضافی فیلم نظیر زیر نویس ها و پیغام های اخطار اف بی آی را از آن حذف کنید. از دیگر امکانات این نرم افزار آن است که می توان از اجرای خودکار نرم افزارهای روی دی وی دی که با قرار دادن آن در دی وی دی رام اجرا می شوند جلوگیری کنید. با این نرم افزار مفید می توانید سی دی های صوتی محافظت شده را کپی و پخش و یا ریپ نمائید. از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به امکان کنترل سرعت درایو دی وی دی اشاره کرد که با این کار خواهید توانست سر و صدای آن را در هنگام تماشای فیلم کاهش دهید. کپی سی دی ها و دی وی دی های خش دار و قفل شده از دیگر امکانات این نرم افزار می باشد. با این نرم افزار می توانید از دی وی دی ها و سی دی هایی که به وسیله جدیدترین روش های محافظت از کپی برداری محافظت شده اند کپی بگیرید. همچنین نرم افزار فوق از زبان های مختلف از جمله زبان شیرین فارسی پشتیبانی می کند. این نرم افزار محصولی از شرکت Slysoft می باشد که نسبت به حجم خود امکانات مفید و فراوانی را در زمینه کپی دی وی دی های قفل دار در اختیار کاربران قرار می دهد.
سایر امکانات این نرم افزار را در ادامه مطلب بخوانید...

براي دانلود اينجا كليك كنيد  Download Now


مجموعه 20 پشت زمینه با کیفیت و جذاب از طبیعت


مجموعه 20 پشت زمینه با کیفیت و جذاب از طبیعت

از تصاویر پس زمینه می توان در امور مختلفی همچون طراحی گرافیک، تبلیغات، پوستر و مهم تر از همه در دسکتاپ کامپیوتر استفاده نمود. البته اگر بخواهید می توانید از آنها تصاویر پس زمینه ای برای گوشی موبایل خود استفاده کنید. در این قسمت از سایت میهن دانلود مجموعه ای از 20 پس زمینه زیبا و با کیفیت از مناظر طبیعی در اختیار شما قرار گرفته است. حجم این تصاویر JPEG بوده و سایز آن ها 2560�1600 می باشد. با این تصاویر بکر از طبیعت، روح تازه ای به دسکتاپ خود بدهید.

براي دانلود اينجا كليك كنيد  Download Now


روز شمار هر ماه از سال 1389 در 12 عکس از نوزادان بسیار قشنگ


Baby Wallpaper Persian Calendar 1389  [www.MihanDownload.com].jpg

امروز در سایت میهن دانلود 12 عکس از نوزادان بسیار زیبا را برایتان جمع آوری نموده ایم که تقویم سال 1389 در هر کدام از این عکس ها حک شده است. در واقع هر کدام از این عکسها مربوط به ماهی از سال 1389 است که روز شمار آن ماه در گوشه ای از تصویر به شکل کمرنگی حک شده که شما میتوانید علاوه بر داشتن یک پس زمینه بسیار زیبا از روز شما آن هم استفاده کنید. علاوه بر این در تقویم مربوط به هر ماه، روز های تعطیل و سایر جزئیات روزهای هر ماه قرار داده شده است. همچنین تمام عکسها را در یک فایل PDF و پشت سر هم برایتان قرار داده ایم تا بتوانیم یک سالنامه تصویری بسیار زیبا از سال 1389 را داشته باشید. کیفیت هر کدام از این تصاویر بسیار عالی بوده و هر یک از انها در سایز 1600x1000 میباشد.
جهت دریافت عکس ها به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

براي دانلود اينجا كليك كنيد  Download Now


بازي جديد و فوق العاده زيباي پينبال براي موبايل با فرمت جاوا Pac-Man Pinball 2

Pac-Man-Pinball-2-www.MihanDownload.com.jpg

اگر شما نيز اهل بازي هاي كامپيوتري باشيد حتما با بازي معروف Pinbal آشنا هستيد.اين بازي يكي از بازي هاي سرگرم كننده مي باشد كه در بازي هاي پيشفرض ويندوز نيز قرار دارد و از محبوبيت زيادي برخوردار است.اين بازي سايت ميهن دانلود نسخه ي موبايلي اين بازي بسيار زيبا را براي دانلود قرار داده است.اين نسخه كه با نام Pac-Man Pinball 2 منتشر شده است رزولوشن هاي 128x128 , 128x160 , 176x208 , 178x220 , 240x320 , 320x240 , 352x416 و 360x640 را پشتيباني مي كند.فرمت اين بازي جاوا مي باشد و قابل نصب بر روي اكثر گوشي هاي موبايل نيز مي باشد.هم اكنون مي توانيد با مراجعه به ادامه ي مطلب اين بازي بسيار زيبا را از سايت ميهن دانلود دريافت كنيد.

براي دانلود اينجا كليك كنيد  Download Now


دانلود قسمت نهم فیلم مستند حیوانات استثنایی خرس قطبی BBC Wildlife Specials Polar Bear


Polar_bear_Olsen,_Dave.jpg

خرس قطبی فقط در قطب شمال زندگی می كند و بیشتر عمرش را روی یخهای شناور می گذراند. این حیوان بزرگترین جانور گوشتخوار خشكی و بزرگترین عضو خانواده خرسهاست و با سرمای اقیانوس منجمد شمالی به خوبی سازگار شده است. این حیوان بین 4 تا 8 سالگی بالغ و آماده تولید مثل می شود و هر بار یك تا سه توله به دنیا می آورد و 25 تا 30 سال عمر می كند. غذای خرس را بیشتر ، خوكهای دریایی تشكیل می دهند. اما گاهی پستانداران دیگر، تخم پرندگان، لاشه های افتاده بر ساحل و سبزیها را نیز می خورد. بویایی خرس قطبی بسیار قوی است به طوری كه می تواند بوی لاشه نهنگ یا خوك مرده را از 30 كیلومتری احساس كند. این حیوان شناگر ماهری است و می تواند با سرعت 10 كیلومتر در ساعت شنا كند. موهای میان تهی آن او را در شنا كردن و همین طور در برابر سرمای قطب كمك می كند. خرس قطبی در شكار خوك آبی مهارت خاصی دارد. او می گردد و سوراخی را كه خوك برای رفتن به داخل آب روی یخ ایجاد كرده پیدا می كند و بعد با حوصله منتظر می ماند تا خوك برای نفس كشیدن به سوراخ برگردد . در این موقع به راحتی او را شكار می كند! در قسمت نهم از مجموعه Wildlife Specials بیشتر با این حیوان آشنا خواهید شد.
توضیحات کامل در ادامه مطلب موجود است.

براي دانلود اينجا كليك كنيد  Download Now


 

تم زیبای رومانتيك برای ویندوز 7 LacyHearts

تم زیبای ولنتاین  برای ویندوز 7 LacyHearts

ویندوز 7 یکی از محصولات جدید مایکروسافت است که به تازگی روانه بازار شده است. این ویندوز گرافیکی و زیبا، دارای امکانات و قابلیت های بیشتری نسبت به نسخه های قبل ویندوز است. در ویندوز7 مایکروسافت شاهد اضافه شدن بخش های جدیدی هستم که یکی از این قسمت ها، بخش تم های ویندوز است که کاربر می تواند طبق سلیقه خود تم جدید را برای محیط کاربری ویندوز انتخاب کن و یا رنگ آن را تغییر دهد. در این قسمت از سایت میهن دانلود یک Theme زیبا برای ویندوز 7 در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم. نام این تم که با موضوع ولنتاین است LacyHearts می باشد که می توانید با انتخاب آن در ویندوز 7 به عنوان تم جدید از آن استفاده کنید. در این تم 4 پس زمینه موجود می باشد. برای نصب تم کافیست دو بار روی آن کلیک کنید.

براي دانلود اينجا كليك كنيد  Download Now


دانلود قسمت چهارم فیلم مستند حیوانات استثنایی کوسه سفید BBC Wildlife Specials Great White Shark


e1c6f19agreatwhite.jpg

مجموعه مستند Wildlife Specials يکي از معدود مستند هايي است که به بررسي جزييات کامل زندگي 11 حيوان از حيوانات سرشناس آبي و خشکي زي مي پردازد. در قسمت چهارم از اين مجموعه بسيار ديدني در مورد کوسه ماهي سفيد است. از مجموعه 20هزار گونه ماهي که در اقيانوس ها و درياهاي روي کره زمين هستند تنها 370گونه آن مربوط به کوسه ماهي است. مدت‌ها پيش از به وجود آمدن دايناسورها، کوسه‌ها فرمانرواي آب‌ها بودند. آنها نخستين بار بيش از 400ميليون سال پيش شکل گرفتند و در 100ميليون سال اخير به ندرت دستخوش تغيير و دگرگوني شده‌اند. امروزه کمتر گونه‌اي از موجودات کره زمين چنين احترام و ترسي را بر مي‌انگيزد. اين شکارچيان حيرت‌انگيز با خوردن موجودات ضعيف و زخمي، در بالاي چرخه غذايي دريايي قرار مي‌گيرند. آنها با اين کار به حفظ تعادل در سيستم طبيعت کمک مي‌کنند. در اين مستند با جزييات بيشتري از زندگي اين موجود با هيبت آشنا خواهيد شد.
توضيحات کامل در ادامه مطلب موجود است.

براي دانلود اينجا كليك كنيد  Download Now


دانلود رایگان نسخه جدید اینترنت سکوریتی AVG Internet Security 9.0


AVG Internet Security 9.0  [www.MihanDownload.com].jpg

بسته امنیتی قدرتمند AVG Internet Security قادر است تا از ورود هرگونه بد افزارها که از راه های مختلف و به خصوص از اینترنت قصد نفوذ به داخل سیستم را دارند جلوگیری کند و نیز در صورت مشاهده ی آنها اقدام به حذف آنها نماید. شما با داشتن این نرم افزار دیگر به هیج وجه نگران آلوده شدن سیستم خود نخواهید بود زیرا در بسته ی امنیتی ای وی جی تمام نرم افزارهای امنیتی نظیر Anti-virus, Anti-rootkit, Anti-spyware, Anti-spam, Firewall, LinkScanner, E-mail-scanner, Web Skjold, Resident Shield قرار گرفته است که هر کدام از این برنامه ها قادر اند امنیتی بخشی از سیستم شما را فراهم سازند. به طور مثال شما با استفاده از آنتی ویروس این بسته می توانید تمامی درایوهای سیستم خود را اسکن نموده تا در صورت وجود عوامل مخرب اقدام به پاکسازی آنها نمایید و یا با استفاده از دیواره آتش آن می توانید رفت و آمدهای اینترنتی سیستم خود را تحت کنترل داشته باشید تا اگر کسی قصد هک کردن سیستم شما را داشته باشد با این دیواره آتش بسیار قوی رو به رو شوید. همچنین این نرم افزار خود به صورت خودکار عمل اسکن را انجام می دهد در واقع اگر یک حافظه ی خارجی مانند فلش مموری به پورت یو اس بی سیستم اتصال یابد نرم افزار آن را آنالیز نموده و در صورت مشاهده ی عوامل مخرب اقدام به حذف آنها می نماید. تفاوت اصلی این اینترنت سکوریتی در مقایسه با سایر بسته های امنیتی، استفاده ی بهینه از پردازنده سیستم و رم می باشد در واقع اکثر اینترنت سکوریتی ها  پس از نصب علاوه بر اشغال فضای بسیار زیاد هارد باعث کاهش چشمگیر سرعت سیستم هم میگردند که این کاهش سرعت به خصوص در هنگام اجرای ویندوز به چشم میخورد اما نرم افزار امنیتی AVG با کمترین استفاده از رم به شما این امکانات را میدهد که در هنگام کار با رایانه از سرعت قابل قبولی برخوردار باشید. علاوه بر این شما می توانید برای معرفی ویروسهای جدید به نرم افزار آن را از طریق اینترنت آپدیت کنید تا با مراجعه به شرکت سازنده ی خود ویروسهای جدید به آن معرفی گردد و در صورتی که با این ویروسها مواجه شد اقدام به حذف و پاکسازی آنها نماید. نرم افزار اینترنت سکوریتی ای وی جی را می توان جز نرم افزارهای امنیتی قدیمی دانست که تاکنون با وجود آمدن اینترنت سکوریتی های جدید همچنان علاقه مندان خاص خود را دارد. این نرم افزار امنیتی دارای امکانات و کاربردهای فراوانی می باشد که در اینجا توضیح هر کدام از آنها امکانپذیر نبود اما شما در صورت کار با آن به راحتی می توانید با تمام امکانات آن آشنا شوید زیرا نرم افزار دارای محیط ساده ای است.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

براي دانلود اينجا كليك كنيد  Download Now


نرم افزار اتوماتیک پنهان کردن آی پی Auto Hide IP 4.6.6.8


Auto Hide IP 4.6.6.8 [www.MihanDownload.com].jpg
نرم افزار Auto Hide IP با پنهان کردن آی پی سیستم به شما این امکان را می دهد که به طور ناشناس در دنیای اینترنت به گشت و گذار بپردازید. همانطور که از نام این نرم افزار مشخص است عملیات پنهان سازی و تغییر آی پی را به صورت کاملآ اتوماتیک انجام میدهد و بر خلاف سایر نرم افزارهای مشابه نیازی نیست که کاربر تنظیمات خاصی را انجام دهد. همچنین این نرم افزار دارای قسمتی به نام Choose IP Country می باشد که در این قسمت شما میتوانید آی پی های مختلف کشورها را بدست آورید. البته اکثر نرم افزارهایی که در این زمینه ساخته شده اند تا حدودی عملکرد قابل قبولی را از خود نشان نداده اند، اما این نرم افزار بر خلاف سایر نرم افزارهای مشابه با حجم کم خود می تواند به طور کامل عملیات تغییر و پنهان سازی آی پی را انجام دهد. یکی دیگر از قابلیتهای بسیار خوب این نرم افزار امکان تغییر آی پی پس از سپری شدن مدت زمان خاصی است در واقع این نرم افزار خود به صورت خودکار هر ده دقیقه یکبار، آی پی را تغییر می دهد که البته شما می توانید در تنظیمات نرم افزار این زمان را تغییر داده و یا کلآ آن را غیر فعال کنید. همچنین آی پی هایی که این نرم افزار در حالت اتوماتیک برای شما انتخاب می کند از کشورهایی بوده که هیچگونه محدودیتی ندارند و اینطور نیست که سایتی را به دلیل تحریم نتوانید مشاهده کنید.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

براي دانلود اينجا كليك كنيد  Download Now


دانلود رایگان انیمیشن جالب و کمدی سیاره 51 Planet 51 MKV Animation

planet_fifty_one.jpg

داستان فیلم: این کارتون که با سبکی طنز ساخته شده با شخصیت های فضایی جالبی که دارد ، طرفداران زیادی پیدا کرده و به کارتونی محبوب تبدیل شده است. داستان این کارتون از آنجا شروع می شود که فردی به نام چارلز بیکر که کاپیتان فضاپیمایی می باشد که سفینه خود را در سیاره ای به نام سیاره 51 فرود می آورد که این سیاره دارای موجوداتی سبز رنگ می باشد .......

کیفیت: DVDRiP.MKV بسیار خوب

ژانر : انیمیشن ، خنده دار

کارگردان : Jorge Blanco

سال تولید:  ۲۰۰۹

حجم فیلم:  350 مگابایت

زیر نویس: فارسی

براي دانلود اينجا كليك كنيد  Download Now


اسکرین سیور بسیار زیبا و قشنگ پرچم تمام کشورها Flag 3D Screensaver


Flag 3D Screensaver [www.MihanDownload.com].jpg

همانطور که مي دانيد اسکرين سيور يکي از برنامه هاي ويندوز براي حالت استراحت سيستم و کاهش مصرف برق و ... مي باشد. معمولا در خود ويندوز چند اسکرين سيور قرار داده شده تا افراد بتوانند از آنها استفاده کنند اما اين اسکرين سيورها دارای محیطی بسيار ساده و زننده هستند که اين عامل سبب شده تا افرادي که به زيبايي ويندوز خود مي انديشند هميشه به دنبال اسکرين سيورهاي زيباتري باشند. از همين رو امروز در ميهن دانلود اسکرين سيور بسيار زيبا و قشنگي را برايتان آماده کرده که مطمئنآ باعث زيبايي و جذابيت هرچه بيشتر محيط ویندوز شما خواهد شد. نام اين اسکرين سيور Flag 3D است که در آن پرچم کشورهای مختلف جهان قرار داده شده است. در واقع ابتدا شما پرچم کشور مورد نظرتان را از میان لیست کشورها انتخاب می کنید و وقتی سیستم در حالت اسکرین سیور قرار گرفت منظره ای از غروب خورشید به نمایش در می آید و باد هم در حال وزیدن است که این وزیدن باد باعث جا به جا شدن پرچم خواهد شد. همچنین شما میتوانید در تنظیمات این اسکرین سیور سرعت وزیدن باد را به دلخواه تغییر دهید و یا تصاویر مورد نظر خود را به عنوان پرچم قرار دهید. علاوه بر این به همراه این اسکرین سیور، نمونه های بسیار زیاد دیگری از اسکرین سیورهای مختلف و زیبا در اختیار شما قرار خواهد گرفت که شما میتوانید با انتخاب هر کدام از آنها اقدام به دانلود اسکرین سیور مورد نظرتان از اینترنت نمایید.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

براي دانلود اينجا كليك كنيد  Download Now


دانلود قسمت پنجم فیلم مستند حیوانات استثنایی خرس قهوه ای BBC Wildlife Specials Grizzly Bear

bbcwildlifespecialsgrizfn5.jpg

خرس قهوه‌اي که يک نوع آن خرس خاکستري است نوعي خرس بزرگ است که در بسياري از مناطق آمريکاي شمالي و شمال اورآسيا پراکنده است. وزن اين گونه از 70 تا 780 کيلوگرم متغير است و بزرگ‌ترين زيرگونه آن خرس کودياک در قامتي هم‌اندازه خرس قطبي با وي بر سر عنوان بزرگ‌ترين گونه خرس و بزرگ‌ترين حيوان شکارچي روي زمين رقابت مي‌کند. يکي از جالب ترين نکات زندگي اين خرس اين است که انواع بالغ آن ها تقريبا از هر حمله‌اي مصون اند به جز حمله خرس هاي ديگر. جالب تر از آن اين که بعضي از خرس هايي که از خواب زمستاني بيدار مي‌شوند به دنبال ببر مي‌گردند تا آنها را شکار کنند! در مستند پنجم از مجموعه ارزشمند Wildlife Specials با ابعاد گسترده تري از زندگي خرس خاکستري آشنا خواهيد شد.
توضيحات کامل در ادامه مطلب موجود است.

براي دانلود اينجا كليك كنيد  Download Now


دانلود بازی کامپیوتری جالب پرتابل آشپز باشی Portable Kitchen Brigade Game

 

kitchen-brigade.jpg

یکی از بازی هایی که در زمینه سرگرمی می تواند سرگرمی بسیار زیادی برای کاربران فراهم آورد بازی جالب و سرگرم کننده آشپز باشی می باشد که این بازی سرگرم کننده در سبک مدیریتی و جذاب ساخته شده است. در این بازی جالب شما باید سرآشپز رستورانی شوید و در آن رستوران برای مشتریان خود غذا درست کنید و هرچه در این کار پیشرفت کنید و غذا های خوشمزه تری درست کنید ، به پیشرفت رستوران کمک می کنید و می توانید علاوه بر غذاهای فوق العاده ای که درست می کنید حقوق بیشتری نیز دریافت کنید.
یکی از ویژگی های منحصر به فردی که در بازی هایی که با سبک مدیریتی ساخته می شوند ، این بوده که شما در این بازی ها با اعمالی آشنا می شوید و تجربه می کنید که در دنیای واقعی قادر به انجام آن اعمال نیستید و در این نوع بازی ها می توانید تجربه های زیادی برای خود اندوخته کنید.
عکس هایی از محیط این بازی زیبا و همچنین اطلاعات جامع تر را در ادامه مطلب ببینید.

براي دانلود اينجا كليك كنيد  Download Now


 

 

نظرات و پیشنهادات شما 

 

برای هرچه بهتر شدن عملکرد گروه . با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری کنید


                                    

 


 

 

برترین محصولات اینترنتی با قیمت مناسب

 

برای دیدن توضیحات هر محصول بر روی گزینه (( توضیحات )) کلیک کنید

 

 

 
آخرين فيلم مايكل جكسون
[i]
آخرين تمرينات مايكل جكسون  براي حضور در آخرين كنسرتش مايكل ستاره اي كه دراوج رفت
قيمت: 3800  تومان 
 
[t] [k]
 
 
آموزش شينيون عروس 2009
[i]
بهترين و قشنگترين عروس سال شويد چرا آرايشگاه...؟؟؟ آرايشگر خودتان باشيد
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
ترسناك ترين فيلمهاي 2009(3)
[i]
با كيفيت عالي و زيرنويس فارسي قابل پخش در كامپيوتر
قيمت: 5000  تومان 
 
[t] [k]
 
 
فيلم خصوصي از بازيگران هاليوود
[i]
خصوصي ترين مسائل زندگي بازيگران مشهور را ببينيد وارد خلوت خانم هاي هاليودي شويد
قيمت: 6000  تومان 
 
[t] [k]
 
 
تخته گاز...Top Gear
[i]
بوگاتي،مك لارن،فراري و.......هر ماشين ديگه كه فكرش رو بكني اينجاست
قيمت: 12000  تومان 
 
[t] [k]
 
 
سريال شرايط عشق
[i]
بازي فوق العاده جومونگ در يك سريال بي نظير عشقي
قيمت: 15000  تومان 
 
[t] [k]
 
 
همه زندگي يك زن با بازي جومونگ
[i]
پر طرفدار ترين سريال حال حاضر در كره با بازي جومونگ
قيمت: 9000  تومان 
 
[t] [k]
 
 
Pimp my Ride
[i]
ماشينت مامان مي شه..... از تركيب ماشينت خسته شدي !!!!
قيمت: 5500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
جومونگ 3 "نسخه اصلي"
[i]
شاهكاري دوباره از سينماي كره جومونگ 3 ...ادامه سرنوشت نوادگان جومونگ
قيمت: 7500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
1000 جاي ديدني قبل از مرگ
[i]
مجموعه اي فوق العاده و ديدني از زيباترين و ديدني ترين شهر ها و مكان هاي دنيا
قيمت: 7500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
ترسناك ترين فيلمهاي 2009(4)
[i]
سراسر وحشت و هيجان ؛ ترس و اضطراب در انتظار شماست ...
قيمت: 3800  تومان 
 
[t] [k]
 
 
خطرناك ترين صحنه ها
[i]
شما با ديدن اين صحنه ها واقعا شوكه خواهيد شد.
قيمت: 3800  تومان 
 
[t] [k]
 
 
پشت صحنه سريال جومونگ
[i]
از اتفاقات پشت پرده سريال جومونگ چقدر مي دانيد؟!
قيمت: 3800  تومان 
 
[t] [k]
 
 
معجزات الهي در قرن 21
[i]
آيا به معجزه اعتقاد داريد ؟؟ معجزات خداوند در قرن 21 چيست ؟
قيمت: 3800  تومان 
 
[t] [k]
 
 
يك دروغ يا نيم ميليون دلار
[i]
شايد گفتن حقيقت به قيمت از هم پاشيدن زندگي تان تمام شود !!!
قيمت: 4500  تومان 
 
[t] [k]
 

 

 

 

 

.:: Copyright � 2008 Iranian Fun Group , All Right Reserved ::.

Counter Stats
 

براي اينكه دوستان خود را در گروه ما عضو نماييد ، آدرس زير را به آنها ايميل كنيد : happy

Http://www.Biggroup.Sub.Ir

جهت ارسال اين ايميل براي دوستانتان در بالاي صفحه روي Forward كليك كرده و

سپس آدرس ايميل دوستانتان را وارد نماييد . به همين سادگي .. angel kiss

در اينجا ايميل ديگري از گروه بزرگ ايرانيان فان به پايان رسيد ...sad sigh

منتظر ايميل هاي بعدي ما باشي



__._,_.___


This Group Management By IranianFuN Team

    IranianFuN The Biggest Iranian Group
         
          lvl r 24 & Keyvan




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Post a Comment