Tuesday, November 12, 2024

|| IraNiaN FuN || Aks haye Roozane -- Shomareye 682 -- Faale Roozane 19 Aban



 

 

 
   

موضوع ایمیل : عکس ها و مطالب داغ روزانه + فال روزانه

 

 

پلیس آلمان در حال متفرق کردن گوسفندان و بزهایی است که مسیر ریل آهن فرانسه به آلمان را مسدود کرده اند . مخالفان ارسال زباله های هسته ای فرانسه به آلمان مسیر راه آهن را مسدود کرده بودند


http://www.asriran.com/files/fa/news/1389/8/18/155804_177.jpg


 


یک زمین ذرت در مجاورت آتشفشان مراپی اندونزی که با غبارهای آتشفشانی پوشیده شده است


http://www.asriran.com/files/fa/news/1389/8/18/155805_361.jpg


 


یک ماهیگیر هندی در سواحل آندراپرادش


http://www.asriran.com/files/fa/news/1389/8/18/155806_460.jpg


 


نیروهای امنیتی عراق در کربلا مشغول بازرسی از اتوبوسی هستند که در انفجارهای روز دوشنبه این شهر آسیب دیده اند


http://www.asriran.com/files/fa/news/1389/8/18/155807_513.jpg


 


یک عضو ارتش افغانستان در حال نوشیدن چای در هرات


http://www.asriran.com/files/fa/news/1389/8/18/155808_360.jpg

 


امحاء 109 میلیون نخ سیگار قاچاق

 

 



آوارگان سودانی در صف دریافت غذا از یک کمپ سازمان ملل


http://www.asriran.com/files/fa/news/1389/8/18/155809_111.jpg


 


ورود زایران حج به فرودگاه ملک عبدالله در جده


http://www.asriran.com/files/fa/news/1389/8/18/155810_547.jpg

بومیان کاتولیک بولیوی در یک مراسم آیینی در کلیسایی در لاپاز برای آمرزیده شدن خویشاوندان درگذشته خود، اسکلت آنها را به کلیسای می برند


http://www.asriran.com/files/fa/news/1389/8/18/155811_904.jpg


http://www.asriran.com/files/fa/news/1389/8/18/155812_333.jpg


 


رنگ آمیزی بدن در یک فستیوال هنری در دهلی نو


http://www.asriran.com/files/fa/news/1389/8/18/155813_846.jpg


 


کارگر بولیویایی مشغول کار در یک نمک زار


http://www.asriran.com/files/fa/news/1389/8/18/155814_373.jpg


 


یک طراح و هنرمند بریتانیایی خودرویی به شکل میز رستوران در نمایشگاه خودروی اسن آلمان ارایه کرده است


http://www.asriran.com/files/fa/news/1389/8/18/155815_499.jpg


 


درست کردن تصاویر رهبران جی بیست در فروشگاهی در سئول


http://www.asriran.com/files/fa/news/1389/8/18/155816_156.jpg


 


شرکت مسئولان امنیتی و سیاسی استان هرات افغانستان در مراسم آتش زدن مواد مخدر مکشوفه


http://www.asriran.com/files/fa/news/1389/8/18/155817_886.jpg


 


یک عینک خونی متعلق به یکی از قربانیان یا زخمی های حادثه هفته گذشته حمله تروریست ها به کلیسایی در بغداد


http://www.asriran.com/files/fa/news/1389/8/18/155818_613.jpg


 


پذیرایی از اوباما در مراسم شامی که نخست وزیر هند به افتخار حضور او در هند ترتیب داده است


http://www.asriran.com/files/fa/news/1389/8/18/155819_988.jpg

 


تصاویر دیدنی از موشهایی که میدانهای مین را پاکسازی می کنند!

سرنوشت بسیاری از حیوانات این است که قربانی جنگهای انسانی شوند، اگر در میدان جنگ و در اثر بمب باران و آتش سوزی از بین نروند، از آنها برای کارهایی استفاده خواهد شد که انجامشان برای انسان بیش از اندازه خطرناک است، مثلا پاکسازی میدانهای مین!

به گزارش خبرگزاری مهر،APOPO  سازمانی غیر دولتی در تانزانیا مرکزی است که از موشها برای این کار استفاده می کند. در واقع موشها برای جستجوی میدانهای مرگبار مین در این سازمان آموزش داده می شوند و تعداد دیگری از این جانداران که از قبل آموزشهای ویژه دیده اند تا کنون توانسته اند منطقه ای بزرگ و وسیع را در موزامبیک از مین پاکسازی کنند.

سازمان APOPO با مشاهده توانایی بویایی بسیار قوی و تحریک پذیری بالای موشهای کیسه دار آفریقایی در برابر پاداش غذا، پروژه آموزش این موشها را برای اولین بار در جهان و در یکی از شهرهای تانزانیا راه اندازی و آغاز کرده است.

موشها به گونه ای آموزش می بینند که بتوانند تی ان تی درون مینهای زمینی را ردیابی کنند، به بیانی دیگر این موشها در دوره آموزشی خود یاد می گیرند پس از شنیدن صدای کلیک کوچکی در صورتی که بتوانند مسیر صدا را به درستی تعیین کنند، پاداش غذا دریافت کنند.

به گفته "بارت ویتجنز" رئیس سازمان APOPO ردیابی مینها یکی از دشوار ترین، پر هزینه ترین و خطرناک ترین بخشهای مین یابی است و از آنجایی که آموزش دادن به موشها بسیار ساده تر از آموزش دادن به سگها است، استفاده از این جانداران کوچک در چنین محیطهایی مناسب تر است.

از سویی دیگر سرعت عمل موشهای آموزش دیده نسبت به انسانها بسیار بالا است، به طوریکه دو نفر مین یاب برای پاکسازی 200 متر مربع فضا یک روز زمان صرف می کنند، اما همین کار را می توان با کمک دو موش در عرض دو ساعت به پایان رساند.  به گفته بارت ویتجنز این جانداران بسیار فعالند و میزان موفقیت آنها بسیار بالا است و تا کنون توانسته اند در بازگشایی و استفاده دوباره از دو میلیون متر مربع زمین کمک فراوانی کنند.

موشها در این پروژه برای مهارتهای مختلفی آموزش می بینند، آنها توانایی بو کشیدن بیماری سل را از میان نمونه های بزاق فرا می گیرند تا به این شکل روشی تازه از تشخیص بیماری سل را در بیمارستانهای تانزانیا، جایی که دقت تشخیص آزمایشگاه های طبی در آن تنها 60 درصد است، راه اندازی کنند.

آموزشها از چهار هفتگی موشها آغاز می شود، زمانی که این جانداران به اندازه ای در کنار انسانها قرار گرفته اند که دیگر ترسی از فضا و انسانها ندارند، سپس آموزش پاداش در ازای کلیک آغاز می شود.

پس از اینکه موشها این رفتار را آموختند، آموزش تشخیص رایحه تی ان تی از دیگر رایحه ها آغاز می شود. زمانی که این مرحله نیز با موفقیت به پایان رسید، متخصصان سعی می کنند رابطه میان شناسایی درست تی ان تی را با پاداش غذا به موشها بیاموزانند.

کل دوره آموزش موشها 9 ماه به طول خواهد انجامید تا موش به یک مین یاب حرفه ای تبدیل شود. به گفته یکی از مربی های حاضر در این برنامه، آموزش دادن به موشها بسیار دشوار است، من گاهی اوقات ناامید می شوم اما دوباره به خود می گویم اینها حیوان هستند و آموزش دادن آنها می تواند جان انسانهای زیادی را نجات دهد.

بر اساس گزارش تلگراف، قدم بعدی این پروژه پرورش دادن موشهایی با توانایی بو کشیدن مواد مخدر و یافتن بازماندگان حوادث طبیعی از قبیل زمین لرزه های بزرگ در میان آوارها است.

 



بدون شرح!


http://www.asriran.com/files/fa/news/1389/8/18/155820_214.jpg

 

فال روزانه از گروه ایرانیان فان  --  چهارشنبه 19  آبان ماه 1389

 

 

فروردین:  از اینکه به دیگران بگویید چه حس می‌کنید نترسید، اما مهربانی و با محبت بودن را فراموش نکنید. چراکه در غیر این صورت آنها ازتان فراری می‌شوند! اگر همین طوری ادامه دهید روز خوبی در انتظارتان است، فقط نباید خیلی هیجان زده شوید، زیرا قبل از اینکه بتوانید به هدفتان برسید بی خودی خودتان را خسته خواهید کرد. اگر بخواهید با آرامش کارهایتان را به تاخیر بیندازید تا چیزهای بهتری نصیبتان شود به مشکل برخواهید خورد، اما اگر شروع به کار کنید تا چند روز آینده آنها رابه دست خواهید آورد.

 

اردیبهشت: اگر امروز كارهایتان خیلی كند پیش می‌رود زیاد ناراحت نشوید. فقط در حالی كه سرعت خودتان را بیشتر می‌كنید از كار كردن نیز لذت ببرید. اگر شما سعی كنید كه خیلی سریع برنامه هایتان را مرتب كنید ممكن است ناامید بشوید، برای اینكه در عین حال كه احساس خستگی می‌كنید انرژی‌تان نیز تحلیل می‌رود. در حال حاضر سعی كنید كه نكات مبهم را برای خود از بین ببرید تا همه چیز خوب به نظر برسد؛ شما بعداً هم می‌توانید به كارهایتان برسید.

 

خرداد: شما برنامه‌های بزرگی در سرتان می‌پرورانید. مثل اینكه به سرزمین رویاها سفر كرده‌اید. اما امروز واقعیات روزمره زندگی مانع رویاپردازی‌های شما می‌شود. اجازه ندهید كه دوباره این اتفاق بیفتد. اگر فكر می‌كند كه می‌توانید این رویاها را به واقعیت تبدیل كنید اشتباه كرده اید برای اینكه به اندازه كافی زحمت نكشیده‌اید.

 

تیر: شاید این روزها شما دوست داشته باشید كه رابطه نزدیكتری با افراد خانواده تان داشته باشید. ممكن است شما فكر كنید كه در تصمیم گیری‌هایتان شكست خورده‌اید، برای اینكه زندگی طبق انتظارات شما پیش نمی‌رود. اما مقایسه كردن آرزوهای قبلی تان با واقعیت حاضر كار اشتباهی است؛ این دو مقوله كاملاً با هم متفاوتند. زندگی كردن در زمان حال بهتر از سفر كردن در گذشته است.

 

مرداد: شما امروز می‌توانید خیلی پر انرژی و فعال باشید، اما از نظر فكری زیاد خوش بین نیستید. شما می‌دانید كه لازم است خود را به سمت جلو هل بدهید؛ و به خاطر همین ظاهراً خودتان را خوشحال نشان می‌دهید. وقتی به گذشته فكر می‌كنید، احساس می‌كنید كه قایق‌های نجات خود را از دست داده‌اید و این موضوع باعث ناامیدیتان شده است. شما باید از فكر كردن به گذشته دست بردارید، فقط در این صورت است كه می‌توانید واقعاً شادی را تجربه كنید.

 

شهریور: امروز تفكرات فلسفی می‌توانند شما را به دور دستها ببرنند، ولی برایتان لازم است كه مثبت اندیشی خود را تقویت كنید. قبول كردن یك مسئولیت جدید برایتان مفید است، به خصوص اگر هم دارای جنبه‌های مادی و هم معنوی باشد. یوگا، فعالیت‌های هنری و مسابقات ورزشی به رشد شما كمك می‌كنند.

 

مهر: شما اعتقاد دارید یكی از مسیرهایی كه برای تمام كردن كارهایتان باید طی كنید به روابط‌تان بستگی دارد. درحال حاظر شما كارهایی كه باید انجام دهید را تجزیه و تحلیل می‌كنید، اگر شما برای خود اهداف كوتاه مدت تعیین كرده باشید می‌توانید به مقصد برسید. به جای اینكه در شك و بدبینی سیر كنید، جمله � من می‌توانم � را مدام به کار برید.

 

آبان: شما این روزهای در خانه تان احساس كمبود می‌كنید. این احساس می‌تواند بازتاب یكی از اتفاقاتی باشد كه در دوران كودكیتان اتفاق افتاده است. برای مثال ممكن است شما آرزوی داشتن همسر، فرزند و خانواده را داشته باشید. رویا پردازی و آرزو كردن می‌تواند برایتان مفید باشد، اما شما نباید آنها را با واقعیت اشتباه بگیرید و باید در زمان حال زندگی كنید تا شاد باشید.

 

آذر: امروز خواهر و برادرانتان و یا دوستان نزدیكتان می‌توانند برای شما گرفتاری درست كنند. با وجود این اگر این مشكلات موقتی باشند برایتان بهتر كه بهشان رسیدگی كنید. نگرانی‌هایتان به خاطر مسائلی كه مستقیماً به شما مربوط نمی‌شود می‌تواند به شما انگیزه بدهد كه به مشكلات حل نشده خودتان هم توجه كنید. ولی اكنون زمان مناسبی برای مطرح كردن مشكلات خود و پیجیده تر كردن اوضاع نیست.

 

دی: فكر و خیالات شما مانع از رسیدنتان به مقصود دلخواه شده است و امروز شما هر كاری كه انجام می‌دهید فكر می‌كنید مطابق با با انتظارات‌تان نبوده است. امروز برایتان مفیدتر است كه راه و روش‌های شخصیتان را امتحان كنید تا محرك‌هایی كه باعث رسیدن شما به موفقیت می‌شوند را بهتر بشناسید. درنهایت شما به مقصود خود خواهید رسید.

 

بهمن: شاید شما امروز نتوانید خواب ناراحت كننده‌ای كه دیشب دیده‌اید را به یاد بیاورید. اما به راحتی در مورد خود قضاوت كرده و خودتان را دست كم می‌گیرید. این حس ریشه در دوران كودكی شما دارد، زمانی كه یكی از والدینتان، معلم‌تان یا یكی از دوستانتان به شما حرفی زده است كه دلتان نمی‌خواسته آن را بشنوید. قبول داشتن خود به معنای این است كه نقص‌های خود را بشناسیم ولی به آنها فكر نكنیم. یك بار كه این كار را بكنید شك و بدبینی تان برطرف شده و اعتماد به نفستان نیز بیشتر می‌شود.

 

اسفند: شما ارتباط زیاد بین توانایی‌های معمولی هر فرد و كارهایی كه انجام می‌دهیم را درك كرده‌اید. هم اكنون رویاهای شما كاملاً زنده هستند و وقتی به واقعیت تبدیل می‌شوند وضوح‌شان نیز بیشتر می‌شود. به جای اینكه وقتتان را صرف فكر كردن به اتفاقات بدی كه در زندگی و در خانواده‌تان افتاده است بكنید، بر روی كارهایی كه می‌توانید انجام دهید تمركز كنید. و به جای اینكه تلاش كنید چیزهایی كه قابل تغییر نیستند را تغییر بدهند، چیزهایی را كه می‌توانید اصلاح كنید.

 


 

نظرات و پیشنهادات شما 

 

برای هرچه بهتر شدن عملکرد گروه . با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری کنید

 

 

 
 

 

 
   

برای دیدن توضیحات هر محصول بر روی گزینه (( توضیحات )) کلیک کنید

 

 
دستبند انريكو ( اصل )
[i]
يك دستبند مارك دار ويژه پسران شيك پوش
قيمت: 13000  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 
 
ساعت مخصوص شنا
[i]
ساعت ضد آب اورجينال
قيمت: 6500  تومان 
پوشاک مد روز
[t] [k]
 
 
دستبند استقلال
[i]
استقلالي باشي و اين دستبند و نداشته باشي ؟؟؟.....تيم فقط استقلال ...رنگ فقط آبي
قيمت: 4500  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 
 
دستبند نيلوفر
[i]
ستاره ي تمام مهماني ها و مجالس شما باشيد
قيمت: 7000  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 
 
دستبند جادويي
[i]
پديده سال 2010
قيمت: 7500  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
دستبند استخوان
[i]
يك دستبند فوق العاده مناسب براي پسران جوان
قيمت: 6000  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 
 
دستبند مدل سارينا
[i]
دستبند انعطاف پذير سارينا مناسب براي تمام سنين
قيمت: 7000  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 
 
دستبند مرواريد نگين دار
[i]
زيبايي خيره كننده ،اين دستبندها را امتحان كنيد.
قيمت: 6000  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 
 
النگو آماتيس
[i]
تقديم به خانم هاي مشكل پسند
قيمت: 10000  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 
 
ست كامل ماكسي
[i]
گردنبند و دستبند و گوشواره ... در رنگبندي مختلف
قيمت: 8500  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 
 
دستبند رابين هود
[i]
تقديم به تمام آقايان شيك پوش يك دستبند كلاسيك و استثنايي
قيمت: 8000  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 
 
النگو Britney
[i]
با ست كردن دقيق لباس و جواهرات زيبايي خود را كامل كنيد
قيمت: 6000  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 
 
دستبند ماه تولد شما
[i]
جذابيت خود را چند برابر كنيد
قيمت: 5500  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 
 
دستبند جاماييكا
[i]
يك دستبند زيبا و شيك ويژه ي جوانان ايراني
قيمت: 6000  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 
 
دستبند فيگو
[i]
تقديم به تمام آقايان شيك پوش.... يك دستبند كلاسيك و استثنايي
قيمت: 7000  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 
 
دستبند ياس
[i]
آخرين چيزي كه براي جذابيت نياز داريد.
قيمت: 7500  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 
 
دستبند Tina
[i]
يك دستبند فوق العاده شيك و پرطرفدار
قيمت: 8500  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 
 
دستبند فنري+كتاب
[i]
آخرين چيزي كه براي جذابيت نياز داريد.دستان زيباي شماست....
قيمت: 5500  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 
 
دستبند توپي
[i]
ستاره ي تمام مهماني ها و مجالس شما باشيد
قيمت: 6500  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 
 
دستبند مارپيچ فنر دار
[i]
جديد ترين و زيبا ترين مدل دستبند اسپورت . از جنس تيتانيم ساخت ايتاليا
قيمت: 8500  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 
 
دستبند فيروزه اي
[i]
زيبايي دستانتان را با فيروزه هاي لاجوردي چند برابر كنيد ...
قيمت: 5500  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 
 
ست كامل دزيره
[i]
گردنبند و دستبند و گوشواره دزيره... در رنگبندي مختلف
قيمت: 7500  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 
 
دستبند النگويي Nike
[i]
انتخاب اول جوانان امروزي
قيمت: 6500  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 
 
دستبند جسيكا
[i]
يك دستبند فوق العاده شيك و پرطرفدار
قيمت: 8500  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 

 

 

 
 
 

 


__._,_.___


This Group Management By IranianFuN Team

    IranianFuN The Biggest Iranian Group
         
          lvl r 24 & Keyvan




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Post a Comment