Tuesday, March 2, 2010

معرفي جديدترين بازيهاي 2010



جدیدترین نسخه از سری بازی های بسیار زیبای Battlefield کمپانی EA که بارها عنوان زیباترین بازی سال را از آن خود کرده است این بار با موضوعی مهیج از جنگ جهانی دوم و با گرافیکی عالی . بازی تیمی عالی و نبرد مهیج جنگ جهانی دوم در کنار جلوه های ویژه گرافیکی بالای بازی Battlefield نسخه Bad Company 2 را به یکی از زیباترین بازی های این ژانر و سری Battlefield تبدیل کرده است.
سری
Bad Company را رقیبی جدی برای بازی های Call of Duty بر می شمارند ..
 
دو DVD به قیمت 4000 تومان


نسخه 2010 از سری بازی های فوق العاده زیبا و پرطرفدار Total War که هر سال عنوان یکی ازبهترین بازی های استراتژیک منتشر شده را از آن خود می کند. Napoleon Total War داستان جنگ های تاریخی و به یاد ماندنی ناپلئون بناپارت، فرمانروای فرانسه  کبیر را به دنیای بازی های رایانه ای می آورد و شما باید در نقش ناپلئون ارتش بی رقیب فرانسه را مدیریت کرده و کشور گشایی های خود را به حد اکثر برسانید . نبرد های بازی عمدتا در کشور های ایتالیا و  مصر در حال وقوع است و بازگو کننده سالهای ابتدای زندگی ناپلئون کبیر است.
توضیحات بیشتر

سه DVD به قیمت 5000 تومان

یک بازی اکشن ترسناک سراسر هیجان که بر اساس سری فیلم های پرطرفدار علمی تخیلی Aliens ساخته و پرداخته شده است . در این بازی موجودات اهریمنی فضایی در فضا و زمین ما را احاطه کرده اند و باید مبارزه ای سخت با آنها انجام داد. کشتن موجودات فضایی مخوف در هر لحظه کاریست که نباید از آن غافل بود. سراسر دلهره و هیجان در کنار فیلم نامه زیبای بازی که بر اساس پرطرفدار ترین فیلم علمی تخیلی دنیا ساخته شده است.
 

چهار DVD به قیمت 5500 تومان

پس از موفقیت چشمگیر بازی بایوشاک در سال 2007 نسخه دوم و پر سروصدای این بازی منتشر شد. بازی اکشن اول شخص علمی تخیلی زیبایی که بازگو کننده داستان افسانه ای در دنیای زیر آب است. وجود اکشن سراسر هیجان و لحظه ای در کنار گرافیک بسیار بالا و به روز بازی و همچنین داستانی پر از معماهای حرکردنی و فکری در کنار فیلم نامه زیبا همه و همه این نسخه از بازی بایوشاک را به یک بازی زیبای تمام عیار یارانه ای تبیدل کرده است. بازی Bioshock 2 نمره فوق عالی بیش از 90 درصد را از منتقدین بازی های رایانه ای دریافت کرد.
توضیحات بیشتر

دو DVD به قیمت 4000 تومان

سومین نسخه از سری بازی های مهیج اکشن استالکر که محصول شرکت روسیه است. داستان بازی کمی پس از اولین نسخه است و همچون سری بازی های پیشین با استقبال چشمگیری از سوی بازیکنان و منتقدان بازی های رایانه ای روبرو شد. محیط گرافیکی و زیبا، داستان اکشن و نزدیک به واقعی بازی، بیش از 70 ماموریت مختلف و متنوع همه و همه از ویژگی های این بازی مهیج است.
 

یک DVD به قیمت 2500 تومان

  بازی اکشن سوم شخص هولناک که داستان یک کوهنورد را در کوههای هیمالیا دنبال می کند که برادرش را به تازگی گم کرد. طی گشت و گذار برای یافتن برادر و بالارفتن از کوه او وارد کوهستان نفرین شده می شود و وقایع هولناکی برایش رخ می دهد. روح افرادی که در این کوهستان نفرین شده مرده اند زنده و سرگردان هستنئ.
بازی برای علاقمندان به ژانر اکشن و فکری ماجراجویی گزینه بسیار مناسبیست.

 

دو DVD به قیمت 4000 تومان
دومین اکسپنش یا بسته افزودنی بازی معروف سیمز این بار تحت عنوان The Sims 3 High End Loft Stuff که با اساسیه و وسایل منزل و خرید و محیط زندگی مرتبط است .در این بازی بازیکن با آیتم های متعدد و بسیار بامزه واقعی زندگی در درون این زندگی مجازی سر و کار دارد. سیمز شما در این نسخه مدرن تر و به روز تر از نسخه های پیشین است و همچنین شما با تکنولوژی روز در ارتباط خواهید بود.

علاقمندان به بازی های زیبای سیمز این نسخه را از دست ندهند .

(در قالب یک دی وی دی Expansion و قابل نصب بر روی نسخه اصلی سیمز 3 )
 

یک DVD به قیمت 2500 تومان

بازی کارتونی و مسابقاتی اتومبیل رانی بسیار مهیجی که با شرکت تمامی کارکتر ها و شخصیت های دوست داشتنی و بامزه سری بازی های سگا و سونیک شکل می گیرد. این بازی مسابقه ای زیبا و مهیج جدید و پر سروصدا را می توان با بازی بسیار محبوب و دوست داشتنی Crash مقایسه کرد که اوج هیجان را در قالب یک بازی بامزه اتومبیل رانی و کارتونی برای بازیکن به ارمغان می آورد.
 

یک DVD به قیمت 2500 تومان

نسخه دوم از بازی اتومبیل رانی با خودروهای 8 سیلندر که تحت لیسانس این مسابقات مشهور اتومبیلرانی کشور ایتالیاست.

در این مسابقات قدرتمند ترین خوردوساز های اسپورت دنیا حضور دارند مانند BMW, Audi و Jaguar و ... همه و همه بهترین های 2010 خود  را برای رقابت به عرصه این بازی آورنده اند. بازی دارای 5 مرحله و 6 حالت مختلف است . گرافیک خوب بازی و حس عالی رانندگی از ویژگی های این بازی اتومبیل رانی است.
 

یک DVD به قیمت 2500 تومان
بازی NecroVisioN: Lost Company - چشم مرده : گروه گمشده
بازی اکشن اول شخص که در آن بازیکن در نقش یکی از سربازان ارتش آلمان در جنگ جهانی دوم ایفای نقش می کند که متوجه اشتباهات فاهش نازی ها در جنگ شده و بر علیه آنها به ادامه جنگ می پردازد. وجود کارکتر های خیالی در بازی همچون زومبی ها و شیاطین نیز ای ویژگی های این بازی جنگیست که آنرا علمی تخیلی می کند.
شخصیت اصلی بازی در مقایسه با نسخه پیشین تغییر کرده و مراحل و سلاحهای کاملا جدید به این نسخه اضافه شده است.
 
یک DVD به قیمت 2500 تومان

نسخه دوم از یکی از زیباترین بازی های تاریخ بازی های رایانه ای که در سال 2008 دنیای بازی های رایانه ای را با داستان و زیبایی هایش متحیر ساخت . Mass Effect 2 پس از کسب نمره فوق العاده 9.5 و تبدیل شدن به یکی از چند بازی زیبای تاریخ از دیدگاه منتقدان، نسخه 2 را در ادامه داستان مهیج اکشن فضایی و نقش آفرینی حماسی به زیبایی هر چه تمام تر منتشر کرد . ویژگی های جدید و منحصر به فرد این نسخه در کنار جلوه های گرافیکی پیشرفته تر و فوق العاده و هم چنین اکشن بسیار سرگرم کننده Mass Effect 2 را به یکی از زیباترین بازی های 2010 مبدل ساخته است .
بازی داستان زیبای ورود کاپیتان شپارد و ورود اولین گروه انسانها به صحنه کهکشان را دنبال می کند.
 

چهار دی وی دی به قیمت 5500 تومان

بازی زیبا و پر سروصدای اکشن علمی تخیلی مهیج و ماجراجویانه کمپانی بزرگ Capcom که بازیکن را به عمق یک داستان جنگی فضایی سراسر اکشن می کشاند. شما در نقش یک خلبان فضایی که در سیاره ای اسرار با نام "The Void"  رها شده است ایفای نقش می کنید.

 محیطی سه بعدی و بسیار زیبا و گرافیکی و سینمایی مانند در کنار اکشن پرهیجان بازی و سیستم مبارزاتی فوق پیشرفته کارکتر اصلی بازی و داستان مهیجش که در پایان مراحل با غول های قدرتمند روبرو می شوید همه و همه بازی Dark Void را به یکی از بهترین های سال 2010 تبدیل کرده است .
 

دو دی وی دی به قیمت 4000 تومان

بازی اکشن مهیج و متفاوتی که داستانش در دنیایی خیالی و قدیم و در شهر ونیز ایتالیا در حال وقوع است جایی که اسکارلت، دختر جوانش نقش اصلی بازی، قربانی یک داستان مرموز قتل می شود. او به قدرت های بی نظیر و فوق بشری خود پی می برد و برای مبارزه با شر و بدی ماجرا ها و مبارزات مهیجش را آغاز می کند. بازی ترکیبی از ژانر بازی های نینجا، اکشن و نقش آفرینی است .
 

دو دی وی دی به قیمت 4000 تومان

بازی زیبای المپیک زمستانی 2010 ونکوور کانادا یکی از زیباترین و مهیج ترین المپیک های زمستانی است که بازی کامپیوتری رسمی بازیهای 2010 زمستانی است! با بهره گیری از گرافیک بالا و جلوه های ویژه بصری زیبا و همچنین لیسانس استادیوم ها و به علاوه وجود 14 رویداد ورزشی مهم این مسابقات که ورزشکاران زمستانی در آن با هم به رقابت می پردازند . اسکی  نمایشی را رقص روی یخ، سورتمه سواری، لوژسواری،، بازی کرلینگ،  اسکی پرش، اسکی آلپاین و اسکیت سواری و  ... از ورزش های مهیج موجود در این بازی های المپیک زمستانی است .
 

یک دی وی دی به قیمت 2500 تومان
بازی مهیج اتوبمیل رانی کمپانی مطرح SimBin که با انتشار سری بازی عالی Race و STCC و WTCC که بازی های رسمی این مسابقات بین المللی اتومبیل رانی است به شهرت و محبوبیت بالایی دست یافته است .
به طور کل بازی جدید Race On همان محیط بازی های پیشین است با این تفاوت که خودروها، ماشین ها، مرحله ها و ایتم ها زیادی را برای نسخه جدید دارا شده است . دارا بودن تمامی امکانات و خودروهای دو بازی Race 07 و WTCC نیز دیگر ویژگی این بازیست .
 
سه دی وی دی به قیمت 5500 تومان

 

طرفداران جنگ ستارگان بار دیگر با داستانی جدید و مهیج روبرو هستند . این نسخه از بازی که بر اساس فیلم و سریال انیمیشن های زیبا و پرطرفدار که در شبکه های تلویزیونی دنیا  طی سالیان گذشته پخش می شد ساخته شده است .بازی می تواند به صورت انفرادی و یا دونفه همزمان و ماجراجویانه انجام شود و بازیکنان در جریان این بازی با بسیاری از شخصیت های داستان جنگ ستارگان آشنا می شوند .
ژانر بازی اکشن انیمیشن  است و شما باید با تیم قوی جنگ ستارگان به جنگ اهریمنان فضایی بروید و بار دیگر صلح و آرامش را به تمام کهکشان بیاورید .

 
دو دی وی دی به قیمت 4500 تومان

 

بازی زیبای اکشن سوم شخص آواتار که بر اساس فیلم پر سر و صدای آواتار کارگردان مطرح سینمای هالیوود، جیمز کامرون، ساخته شده است . بازی داستان زیبای فیلم اصلی را دنبال می کند و شما را طی یک فرایند عجیب به  قلب "پاندورا"، یک سیاره موجودات عجیب و غریب می برد. گشت و گذار در محیط اعجاب آور، بازی اکشن و مبارزات مهیج، رویارویی با موجودات و مخلوقات منحصر به فرد همه و همه از ویژگی های این بازی اکشن مهیج است . شما در نقش یک موجود فضایی خاص این داستان دست به کارهای خارق العاده ای می زنید
 
یک دی وی دی به قیمت 2500 تومان
بازی Crash Time III - هشدار برای کبرا  11 نسخه 3
بازی زیبای اتومبیل رانی پلیسی مهیج و سراسر اکشن خیابانی  کبرا 11 این بار نسخه سوم و 2009. این بازی آلمانی که بر اساس یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین سریال های اکشن پلیسی دنیا یعنی "هشدار برای کبرا 11" ساخته شده است توانسته به یکی از بازی های محبوب ژانر اتومبیل رانی تبیدل شود. داستان کاملا جدید بازی با بیش از 70 مرحله و ماموریت "کبرا 11 نسخه 3" را به زیباترین نسخه سری بازی های کبرا 11 تبیدل کرده است . بیش از 40 خودرو مختلف و متنوع در کنار محیط وسیع از ویژگی های این بازی است.
 
یک دی وی دی به قیمت 2500 تومان

نسخه دوم از یکی از زیباترین بازی های اتومبیل رانی رایانه ای یعنی بازی Colin McRae DiRT که در سال 2007 با انتشار خود و گرافیک بی نظیرش انقلابی در بازی های اتومبیل رانی به پا کرد و  طرفداران بیشماری نسیب خود نمود .
نسخه دوم بازی DiRT با گرافیکی فوق العاده و بازی روان و بسیار مهیج می خواهد عنوان برترین بازی اتومبیل رانی سال 2009 را از آن خود کند.
DiRT 2 با نو آوری هایش در بازی های اتومبیل رانی کامپیوتری و زیبایی های خاص خودش قصد دارد رقیب سرسختی برای سری بازی های پرطرفدار Need for Speed باشد .
 
دو DVD به قیمت 4500 تومان
سومین نسخه از سری بازی های بسیار پرطرفدار Serious Sam یا سام ماجراجو که انتشار دو نسخه در سالهای 2001 و 2002 به یکی از زیباترین عناوین بازیهای رایانه ای دنیا مبدل شد و اکنون پس از 7 سال مجددا نسخه جدیدی از این بازی با نام Serious Sam HD First Encounter منتشر شده است .
این نسخه که بر گرفته شده از داستان نسخه ابتدایی بازی ولی با گرافیکی بالا و HD و افزوده شدن آیتم های مختلف است ابتدا با نام انتظار چندین ساله طرفداران این بازی مهیج را بر آورده کرده است .
در این نسخه نیز طی یک بازی سراسر هیجان و اکشن با انواع موجودات عجیب الخلقه روبرو شده و مبارزه می کنید .
 
یک DVD به قیمت 2500 تومان
بازی اکشن زیبا و جدید Rogue Warrior در ژانر اول شخص شلیک کننده و سری بازی های Call of Duty است و داستانش جنگ قریب الوقوع میان کره شمالی و جنوبیست.
بازی با گرافیکی عالی  و سیستم مبارزاتی تاکتیکی تیمی و استفاده از موتور قدرتمند Unreal 3 هیجان اکشن اول شخص را به خوبی برای علاقمندان به همراه می آورد.
وجود انواع سلاح های سرد و گرم در جریان بازی و داستان زیبایش بازیکن را مجدوب خود می کند . مطمئنا تمامی علاقمندان به بازی های اکشن و ژانر اول شخص منتظر انتشار این بازی بودند .
 
دو DVD به قیمت 4500 تومان
سومین نسخه از سری بازی های ماجراجویی Runaway داستان دو شخصیت بریان و جینا که در ادامه نسخه پیشین که در سواحل زیبای هوایایی در حال وقوع بود، ساخته شده است . این نسخه حتی برای کسانی که با این سری بازی ها آشنا نیستند نیز یک بازی متفاوت و زیباست و می تواند ساعت ها آنها را سرگرم کند.
فیلم نامه قوی و طنز جالب بازی،  از ویژگی های این بازی ماجراجوییست .
 
دو DVD به قیمت 4500 تومان
بازی کارتونی و انیمیشن زیبا و سرگرم کننده ای که بر اساس فیلم انیمیشن آرتور و کوتوله ها ساخته شده است . شما در جریان بازی در نقش یکی از 5 شخصیت دوست داشتنی و بامزه این داستان قرار می گیرید و می توانید مراحل مختلف را با آنها سپر کنید. وجود شخصیت ها و آیتم های مختلف آزاد شدنی در کنار بازی داستان وار سرگرم کننده از ویژگی های این بازی کارتونی بسیار کودک پسند است .
 
یک DVD به قیمت 2500 تومان
بازی King Arthur: The Role-Playing Wargame - شاه آرتور
بازی جدید نقش آفرینی و استراتژیک جدید شاه آرتور که داستان کلاسیک و حماسی پادشاه قدرتمند انگلستان را به نمایش می گذارد .
این بازی را می توان ترکیبی عالی از دو ژانر استراژیک شهر سازی و تمدن سازی و بازی نقش آفرینی حماسی دانست که در قرون وسطی و اسطوره ای بریتانیا کبیر در حال وقوع است و شما نقش پادشاه قدرتمند و فرمانروای افسانه ای" شاه آرتور" را به عهده خواهید داشت .
این بازی را می توان در ژانر و شبیه سری بازی های بسیار پرطرفدار Total War دانست و قرار داد .
 
دو DVD به قیمت 4500 تومان

اولین پک Expansion بازی زیبا و بسیار پرطرفدار The Sims 3 با نام World Adventures ! این نسخه بسیار زیبا و مهیج بازیکن را در نقش سیم های مختلف به زیباترین مکان های تاریخی و باستانی و تفریحی و سیاحتی دنیا می برد و ماجراهای بسیار مهیجی را با خود به ارمغان می آورد . تنوع آیتم ها در این نسخه بر زیبایی آن افزوده است و کارکتر مجازی شما همچون دنیای واقعی هر لحظه با اتفاقی خاص روبرو می شود . از مسافرت به شانگاهی چین و انجام ورزشهای رزمی تا مسافرت به فرانسه و حتی سفر به اهرام مصر  بازیکن سفر و ماجرای منحصر به فرد خود را در این بازی رقم می زند .
بازی Sims 3 World Adventures را به جرات زیباترین Expansion سری بازی های سیمز می توان نامید.
 

دو DVD به قیمت 4500 تومان
بازی کارتونی بسیار زیبا و سرگرم کننده ای که بر اساس فیلم انیمیشن کمپانی والت دیزندی با همین عنوان ساخته شده است . این بازی که داستانش بر گرفته از داستان های پریان یا Fairy Tales همچون سیندرلا، سفید برفی، زیبای خفته و بسیاری دیگر از چنین شاهکارهای کمپانی والت دیزنی است، این بار برگرفته شده از فیلم زیبای The Princess and the Frog یا " شاهزاده و قورباغه " است که مطمئنا تمامی کودکان به ویژه دختر ها را ساعت ها سرگرم می کند.
 
یک DVD به قیمت 2500 تومان
بازی اکشن سوم شخص زیبای نینجا که در آن داستان کن اوگاوا نینجایی که با سبک و روشش می خواهد شبیه Ninja Gaiden اسطوره ی نینجا در میان بازی های رایانه ای شود.
شما در قالب نینجا فنون رزمی را به خوبی انجام می دهید،از هلیکوپتر به بیرون می پرید، مخفیانه ماموریت های مختلف را انجام می دهید، و در مسیر انجام ماموریت با هیولاها و موجودات اهریمنی روبرو شده و باید آنها را با شیوه نینجا خود نجات دهید .
در فقدان وجود بازی های نینجا مانند برای رایانه، بازی Ninja Blade را می توان بازی منحصر به فرد در ژانر سوم شخص اکشن و نینجا به حساب آورد .
 
یک DVD به قیمت 2500 تومان
یکبار دیگر پس از گذشت یکسال از عرضه بازی بی نظیر و زیبای Call of Duty, نسخه جدید آن برای PC زیباتر از تمامی نسخه های پیشین عرضه شد ! این بار برخلاف نسخه پنجم که داستانش درباره جنگ جهانی بود، دوباره داستان دوست موفق و زیبای جنگ های مدرن را همانند نسخه چهارم و موفق تر از پیش دنبال کرد !
بازی با گرافیکی فوق العاده بالا، هوش مصنوعی بسیار پیشرفته دشمنان، داستان حماسی و بسیار مهیج و درگیرانه، جلوه های ویژه سینمایی و بسیار با کیفیت، ، تاکتیک های جنگی جدید، و بهره گیری از سلاح های قدرتمند و حقیقی که در این نسخه بسیار زیبا و توانا و همانند سلاح واقعی طراحی شده اند به بهترین نحو ممکن عمل می کنند که همگی این ویژگی های توانسته Call of Duty 6: Modern Warfare 2 را به زیباترین بازی اکشن اول شخص سال 2009 و یکی از بی نظیر ترین بازی های اکشن اول شخص تاریخ بازی های رایانه ای مبدل سازد !

 
سه DVD به قیمت 5500 تومان
سرانجام نسخه دوم از بازی اکشن ترسناک و مهیج کمپانی بزرگ Rockstar Games به نام Manhunt 2 که 2 سال پیش برای کنسول PS2 منتشر شده بود، برای کامپیوتر نیز منتشر شد .بازی Manhunt یا شکار انسان در ژانر بازی های هولناک اکشن و پرطرفداری همچون Resident Evil و Silent Hill است .
داستان بازی به یک آزمایش اشتباه بر میگردد که نتایج این آزمایش اشتباه تمام بشریت را در بر می گیرد. تنها دو بازمانده جان سالم به در می برند و باید باقی بشریت را که همچون اهریمنی از شکار انسانها لذت می برند را نجات دهند ..
مطمئنا این بازی برای علاقمندان به ژانر اکشن سوم شخص ترسناک انتخاب مناسبی خواهد بود .
 
یک DVD به قیمت 2500 تومان
بازی فوق العاده زیبا و اکشن نقش آفرینی تحسین شده سال 2009 که از اکثر علاقمندان در ژانر خود بی نظیر شناخته شده است . این بازی بزرگ کمپانی EA داستان زیبای Dragon Age را از ابتدا و به گونه ای حماسی و فیلم گونه آغاز می کند و بازیکن را در اعماق زیبایی های بازی و داستانش فرو می برد . دنیای خیالی بی نظیر، زیبا و حماسی بازی، روایت داستان فوق العاده جذاب، نبرد های واقعی و زیبا به همراه گرافیک فوق العاده بازی، وجود سحر و جادو منحصر به فرد بازی همه و همه در کنار کمترین نقاص ضعف بازی Dragon Age را از دیدگاه منتقدان بازی های رایانه ای در جایگاه فوق العاده قرار داد. این بازی توانست از وب سایت مطرح نقد بازی GameSpot نمره فوق عالی 9.5 را کسب کند و عنوان یکی از برترین بازی های تاریخ بازی های رایانه ای در این سایت را از آن خود کند .
 
دو دی وی دی به قیمت 4500 تومان
ایندیا جونز 2 - ادامه داستان
نسخه دوم از بازی کارتونی و اکشن مهیج LEGO Indiana Jones که بر اساس فیلم زیبای سال 2008 ایندیانا جونز و جمجمه کریستالی نیز به صورت بازی رایانه ای Lego Indiana Jones و در محیطی و منحصر به فرد عرضه شده است . ماجراجویی های بسیار مهیج در جریان این بازی خاص موجب شده است تا تحسین تمامی منتقدین را در سال 2009 بر انگیزد و این بازی جالب نمره عالی را از منتقدان دریافت کند !
این بازی ترکیبی زیبا از جذابیت سری بازی های لیگو و زیبایی و هیجان داستان ایندیانا جونز . این بازی ادامه داستان ایندیانا جونز و جمجمه کریستالی و داستان دکتر جونز است که از از جنگل های امریکای جنوبی فرار می کند و داستان تازه ای رقم می زند .
 
دو DVD به قیمت 4500 تومان
نسخه دیگری از بازی زیبای استراتژیک اکشن جنگ جهانی Men of War با نام Red Tide که داستانی جدید و زیبا را بر اساس نوشته های نویسنده روسی الکساندر زوریخ به دنیای بازی رایانه ای کشانده است . این بازی را می توان ترکیبی از بازی استراتژیک و اکشن سوم شخص دانست . وجود بیش از 20 مرحله مهیج از ویژگی های این بازی استراتژیک است . بازیکن کنترل کامل محیط و آیتم ها و ماموریت ها را در اختیار دارد و به خوبی می تواند سرنوشت جنگ را رقم بزند.
 
یک DVD به قیمت 2500 تومان
بازی اکشن نقش آفرینی 3 بعدی که شبیه سازی زندان مشهور آلکاتراز است . در این بازی اکشن نقش آفرینی شما  در دنیایی کوچک بارها و بارها با دشمنان مختلف می جنگید و هر لحظه با دشمنی روبرو هستید باید او را با شلیک نابود سازید. محیط بازی عمدتا در داخل زندان در حال وقوع است . عمده کار شما خنثی کردن شورش جنایتکارانیست که طغیان کرده اند و به دلیل جنایتهای نا بخشودنی شان به حبس ابد محکومند . شما از آیتم ها و ماموریت های مختلف و متعددی در جریان این بازی برای رسیدن به هدفتان باید استفاده کنید .
 
یک DVD به قیمت 2500 تومان
بازی اکشن نقش آفرینی کلاسیک که بر اساس یک کتاب رمان تخیلی و فانتزی مشهور روسی ساخته و پرداخته شده است. بازی همان سبک آشنای بازی های نقش آفرینی اکشن خیالی جادویی و پر از سحر جادو و عناصر خیالی را دنبال می کند. شما در نقش  شخصیت اول داستان با یاد گیری فنون سحر و جادو وقدرت طلسم در مراحل مختلق بازی باید به جنگ اهریمنان و دشمنان بروید و طلسم داستان اژدها را نابود کنید .

 
یک DVD به قیمت 2500 تومان
نسخه دیگری از سری بازی های زیبا و معروف Divinity بازی اسطوره ای حماسی و تخیلی اکشن نقش آفرینی که داستانش اساطیر باستان باز می گردد .داستان و فیلم نامه این بازی به طور کامل با نسخه های پیشین متفاوت است و یک داستان زیبای جدید را به ارمغان آورده.
تمامی علاقمندان به ژانر اکشن نقش آفرینی علمی تخیلی از این سری بازی های زیبا و حماسی اسطوره ای که Divinity 2 یکی از بازی های زیبای این ژانر است لذت خواهند برد .
این بازی قرار بوده در ژانویه سال 2010 منتشر شود ولی 2 ماه زودتر منتشر شد و علاقمندانش را غافلگیر کرد !
 
دو دی وی دی به قیمت 4500 تومان

دوستان عزیر توجه نمایید که كليه محصولات داراي پك اختصاصي و اورجینال  ميباشد

خرید پستی جدیدترین نرم افزار ها و بازی های کامپیوتری - ابتدا تحویل بگیرید و سپس مبلغ سفارش را بپردازید !



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Post a Comment