Tuesday, January 25, 2011

|| IraNiaN FuN || Aks haye Roozane -- Shomareye 713 -- Faale Roozane 6 Bahman



 

 

 
   

موضوع ایمیل : عکس ها و مطالب داغ روزانه + فال روزانه

 

اهداي گل از سوي تونسي هاي معترض به سربازان ارتش


http://www.asriran.com/files/fa/news/1389/11/4/163764_416.jpg


http://www.asriran.com/files/fa/news/1389/11/4/163765_611.jpg

 


غاری که می توان در آن با هواپیما پرواز کرد!

ماموریت اکتشاف در بزرگترین غار جهان در ویتنام همچنان ادامه دارد و در پی این عملیات تصاویر جدیدی از این جهان عظیم زیرزمینی منتشر شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، یکی از بزرگترین پدیده های طبیعی در جهان، غار "هانگ سون دونگ" در نهایت عظمت در پس جنگلهای انبوه ویتنام پنهان شده است اما تیمی از غارنوردان به کمک کشاورزان محلی همچنان در حال پیشروی در این غار عظیم بوده و تصاویر جدیدی را از اعماق این جهان زیر زمینی منتشر می کنند.

"هوارد و دب لیمبرت" زن و شوهری هستند که از سال 2009 اکتشاف در این غار را آغاز کرده و به سرعت توانستند بخشهایی از این غار عظیم را بیابند که نفوذ نور به داخل آن باعث شده بود درختان جنگل نیز درون غار راه یافته و در آن به رشد و نمو بپردازند.

محققان دانشگاه پوردو که بخشی از تیم اکتشاف سال 2010 این غار را تشکیل می داده اند می گویند به راحتی می توان یک هواپیما را در میان بخشهایی از این غار حرکت داد، البته بهتر است کسی چنین تجربه ای را آزمایش نکند!

بر اساس گزارش دیسکاوری، طول این غار تا به حال 6 هزار و 500 متر محاسبه شده و در بخشهایی ارتفاع آن به 200 متر و وسعت آن به 80 متر می رسد، به شکلی که می توان آن را با یک شهر کوچک و یا با تالار اصلی شهر فیلادلفیا مقایسه کرد.

بر اساس گزارش دیسکاوری، در حالی که در جهان غارهای طولانی تر و عمیق تری وجود دارند، ابعاد مسیرهای زیرزمینی غار "هانگ سون دونگ" این ساختار طبیعی را به عظیم ترین غار جهان تبدیل کرده و رکورد پیشین غار Deer را در جزیره بورنئو شکسته است.

در ادامه تصاویری دیگر از این غار را به نقل از نشریه دیسکاوری مشاهده می کنید:

 


اهالی روستای قریش آباد نیشابور همه ساله به مناسبت اربعین حسینی با پخت حلیم نذر خود را ادا می کنند

.

http://www.mehrnews.com/mehr_media/image/2011/01/613767_orig.jpg


 



تظاهرات مردم اردن عليه دولت به تاسي از مردم تونس در شهر امان


http://www.asriran.com/files/fa/news/1389/11/4/163766_634.jpg


 



مراسم تدفين يك سرباز ايتاليايي كشته شده در افغانستان در شهر رم


http://www.asriran.com/files/fa/news/1389/11/4/163767_885.jpg


 



يك پناهجوي افغان در مقابل ديوار امنيتي نيروهاي پليس در مقابل پارلمان يونان در آتن


http://www.asriran.com/files/fa/news/1389/11/4/163768_311.jpg


 



تلاش براي نجات يك مرد از روي يك پل فروريخته در مانيل


http://www.asriran.com/files/fa/news/1389/11/4/163769_980.jpg


 



خسارت وارده بر يك كليسا در برزيل كه در اثر سيل و رانش زمين ايجاد شده است


http://www.asriran.com/files/fa/news/1389/11/4/163770_885.jpg


 



شهرداران شهرهاي مختلف آمريكا در حال گرفتن عكس و فيلم از باراك اوباما رييس جمهوري آمريكا در كاخ سفيد


http://www.asriran.com/files/fa/news/1389/11/4/163771_685.jpg


 



دراز كشيدن يك معترض آلبانيايي در مقابل يك خودروي آب پاش پليس


http://www.asriran.com/files/fa/news/1389/11/4/163772_406.jpg


 



تقليد دانشجويان انگليسي از حلقه نامزدي پسر وليعهد بريتانيا


http://www.asriran.com/files/fa/news/1389/11/4/163773_794.jpg


 



جنوب سودان


http://www.asriran.com/files/fa/news/1389/11/4/163774_229.jpg


http://www.asriran.com/files/fa/news/1389/11/4/163775_292.jpg


 



يك كشيش ارتودوكس از شرق اروپا در حال انجام مراسم غسل تعميد براي يك پسر بچه در رود اردن


http://www.asriran.com/files/fa/news/1389/11/4/163776_157.jpg


 



بازديد كيم جونگ ايل رهبر كره شمالي از دانشكده بيو تكنولوژي آكادمي علوم كره


http://www.asriran.com/files/fa/news/1389/11/4/163777_300.jpg


http://www.asriran.com/files/fa/news/1389/11/4/163778_790.jpg


 

 

 

فال روزانه از گروه ایرانیان فان  --  چهارشنبه 6 بهمن ماه 1389

 

فروردین: ممكن است دیگر از انتظار خسته و اعتقاد داشته باشید كه دیگر نمی‌توانید بیش از این منتظر بمانید،‌ اما احتمالا از اینكه می‌بینید كه هنوز اندوخته ای از صبر و شكیبایی دروجود شما باقی مانده متعجب خواهید شد. حتی ممكن است فكر كنید دیگر نمی‌توانید هیجانات خود را كنترل كرده و آنها را پنهان كنید،‌ اما این فرصتی است كه بتوانید خود را تغییر داده و از این حالت درآیید و تازه می‌فهمید كه چقدر ریسك كرده اید. در آینده ای نزدیك فرصتی پیدا خواهید كرد كه اشتیاق خود را نشان داده و این بسیار عالی است كه كارت‌های خود را نگه دارید تا زمانیكه وقت آن برسد كه ورق‌های خود را رو كنید.

 

اردیبهشت: امروز ممكن است نتیجه بررسی‌هایی كه اخیرا در موردی انجام داده اید را دریافت كنید، و می‌فهمید كه موفقیت شما در این مورد اخیر خیلی بیشتر از موارد قبلی است كه تا به حال با آن مواجه بودید. رسیدگی و بررسی واقعی اكنون این گونه است كه چگونه از این اوضاع به نفع خود استفاده كنید، و زمانیكه فرصت آن پیش می‌آید آن را از دست ندهید. این مدت زیاد طولانی نیست، پس از تمام این لحظات استفاده كنید تا موقعی كه دیگران به شایستگی شما اعتراف می‌كنند.


خرداد: یك صدا به شما می‌گوید كه به دنبال آن چیزی كه می‌خواهید بروید، ولی صدای دیگری می‌گوید كه برای رسیدن آن منتظر بمانید. شما در موقعیت سختی از تصمیم گیری قرار دارید، اما قادرید از راهی كه انتخاب كرده اید دفاع كنید. با این وجود،‌ شما هنوز نمی‌دانید كه چه كاری درست است. به اضافه، ممكن است مهم نباشد،‌ به خاطر اینكه آخرین پاسخ شما احتمالا آخرین فرصت تان نخواهد بود. و مهم نیست كه شما كدام یك را انتخاب كنید. پس، پایتان را از گلیمتان درازتر نكنید،‌ صبر كنید تا زمانیكه گرفتگی تان حل شود. فردا می‌بینید كه انتخاب‌های دیگری هم برایتان پیش می‌آید.


تیر: امروز شخص قدرتمندی شما را ترغیب می‌كند كه مسئولیت‌هایی را بر عهده بگیرید. و اگرچه شما با این نظریه موافق هستید كه این كار مشكلی برای انجام دادن است، و می‌دانید كه واقعا اثراتی كه بعدها از انجام این كار به جا می‌ماند واقعا پیچیده است. اگر بیش از حد تلاش كنید یا اینكه به اندازه كافی تلاش نكنید می‌بینید كه نمی‌توانید از پس آن برآیید و مسئله را حل كنید. مسئله اصلی این است كه باید خود را از تعهدات قبلی و یا عادات قدیمی ‌رها كنید،‌ زندگی خود را بر این اساس بگذارید كه نیازهای كنونی خود را تامین كنید و برای تحقق بخشیدن آرزوهایتان تلاش كنید.


مرداد: در پایان رابطه دوستی شما یك نور جدید به چشم می‌خورد و اگر چه شما كاملا از آن آگاه نیستید و نمی‌دانید قضیه چیست، اما همین كافی است كه لبخندی به لب‌های شما بیاید. شاید شخص جدیدی در زندگی شما پیدا شود یا شاید هم زندگی جدید تان از یك رابطه جدید حیات دوباره می‌گیرد. به هر حال،‌ انتخاب با شماست، و شما نیاز خواهید داشت كه تصمیم بگیرید كه چگونه خود را به بهترین وجه برای اتفاقات خوبی كه دارد برای تان پیش می‌آید آماده كنید.

 

شهریور: اگر كاری به نظرتان كاملا درست نرسد آنقدر احساس آشفتگی و پریشانی می‌كنید كه به سلامتی تان ضربه خواهد زد. امروز،‌ ممكن است با تصمیمی‌كه مربوط به روش و شیوه زندگی تان است در كشمكش و تقلا باشید. و نگران این هستید كه آیا دارید اغراق می‌كنید یا به اندازه كافی تلاش نمی‌كنید. با وجود این، تمایل كنونی شما ممكن است باعث شود بیش از حد تاوان كارتان را دهید، در نهایت ممكن است به خاطر این احتیاط وسواس گونه خود اشتباه كنید.


مهر: ممكن است امروز نسبت به موضوعی قضاوت صحیحی نداشته و تصمیمی ‌بگیرید كه زیاد عملی نباشد. خوشبختانه، اكنون مجبور نیستید كه به خاطر این رفتار غیر معقولی كه امروز در پیش گرفته اید بهای سنگینی بپردازید. كلید اصلی جستجو و بررسی‌ها این نیست كه امروز زیاد مفید و موثر باشید، بلكه سعی كنید كمی ‌تفریح كنید. شما بعدها وقت كافی برای انجام دادن وظایف تان خواهید داشت. اما در این لحظه بهتر است كه به جای اینكه كار سخت و طاقت فرسا را انتخاب كنید كمی‌ تفریح كنید و ذهن تان را از درگیری‌های كاری آزاد كنید.

 

آبان: ممكن است امروز كمی ‌وقت داشته باشید، كه به شما اجازه می‌دهد كه به خاطراتی كه در ذهن دارید برگردید و به آنها فكركنید. حتی اگر وقت دوباره ای بدست آوردید و جاییكه زیاد به نظرتان عالی نیست، فرصت دارید كه تمام تجربه‌های گذشته خود را تنظیم كرده و ببینید كه در آینده چه اتفاقی می‌افتد. در یك موقعیت مشكل ، یك دید و ذهنیت مثبت داشتن می‌تواند اولین قدم مهم در جهت فراموش كردن تجربه‌های ناخوشایند گذشته و التیام بخشیدن به زخم‌های عاطفی گذشته باشد.
 


آذر:
با وجود اینكه شما قادر به این هستید كه امروز به سرعت پیش بروید بدون اینكه لطمه ای به كارتان بزند، اما احتمالا از اتفاقاتی كه ممكن است در طی روزهای آینده بیفتند اطلاع ندارید. بعضی چیزها نیاز به تغیر و تحول دارند؛ شما نمی‌توانید همه چیز را به همان روال گذشته نگاه دارید. به جای اینكه منتظر باشید كه تمام موانع سر راه شما ویران شوند، سعی كنید بعضی از پیچیدگی‌ها و دشواری‌های راه خود را رفع كنید تا باز هم فرصت انتخاب كردن داشته باشید.


دی: امروز چیزی به ذهن شما می‌رسد، ‌و به شما اجازه می‌دهد كه خود را در راه جدید و متفاوتی ببینید. این اتفاق ممكن است برای افزایش اعتماد به نفس شما خوب باشد، اما اعتماد به نفس تازه بدست آمده شما ممكن است زیاد طولانی مدت نباشد مگر اینكه شما برنامه‌ها و نقشه‌های خود را به عمل درآورید. شما نیازی به این ندارید كه دنیای خود را در آتش بریزید. تنها به این نیاز دارید كه با خودتان پیمان محكمی ‌ببندید كه به بهترین وجه ممكن برای رسیده به اهداف تان تلاش كنید.


بهمن: ممكن است شما قادر به دیدن این نباشید كه دور و اطرافتان چه خبر است، اما می‌دانید به نقطه ای رسیده اید كه نقطه شروع تغییر و تحول است. تصمیمی‌كه امروز می‌گیرید، می‌تواند تاثیر مستقیمی ‌در روزها و هفته‌های آینده شما داشته باشد. به دقت به ندای درونی خود گوش دهید و به شعور و عقاید خود اعتماد كنید. اما سپس افكار منطقی خود را كنار بگذارید و مستقیما از آنچه كه قلب تان می‌گوید پیروی كنید.


اسفند: شما به یك روز مرخصی واقعی نیاز دارید كه در آن هم بتوانید اعصاب خود را تسكین ببخشید و هم اینكه از نظر روحی خود را تقویت كنید. اما به جای اینكه وقت خود را در اینترنت تلف كنید یا به تماشای تلویزیون بنشینید، این تعطیلی را برای یك آرامش و استراحت واقعی اختصاص دهید. می‌توانید این كار را در خانه و یا در طبیعت انجام دهید. به جای اینكه به رویاهای دیگران گوش دهید، به نیروی تخیل خود اجازه دهید خودش رویاپردازی كند و تصوراتی را برای خود ایجاد كند. اگر شما بخواهید كه آنها را به واقعیت تبدیل كنید،‌ اول باید آنها را در ذهن خود خلق كنید.

 

 

نظرات و پیشنهادات شما 

 

برای هرچه بهتر شدن عملکرد گروه . با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری کنید

 

 

 
 

 

 
   

آموزش رقص ساسا

آموزش رقص ساسا به صورت گام به گام

آموزش رقص ساسا توسط

برترین مربی های رقص ساسا

با تكمیل این مجموعه شما میتوانید

 به راحتی با موزیك ساسا برقصید

در مهمانی ها ومجالس از دیگران متمایز شوید

حتما شما هم همیشه دوست داشتید

تا رقص زیبای ساسا را یاد بگیرید.

قيمت: 5500 تومان

                

مخصوص عروس خانم ها وآقا دامادهای خوشبخت

حركاتی پر نشاط وسرشار از شادابی وتحرك هنرمندانه

آموزش رقص ساسا به صورت گام به گام

قيمت: 5500 تومان

                

رقص كاملا عاشقانه وزیبا

ساسافقط یك رقص ساده نیست،

 این هنری فوق العاده وجذاب است.

قيمت: 5500 تومان

                

سالسا از معروف ترین رقص های جهان است كه در آمریكای جنوبی رواج دارد.این محصول با اموزش اصول رقص دونفره و زیبای سالسا محصولی ایده آل برای ...دوست داران رقص كلاسیك محسوب میشود....
رقص دونفره :
رقص دونفره انواع بسیارزیادی دارد و به طور كلی به 2 گروه رقص شامل1-رقص دونفره آرام و2- رقص دونفره تندتقسیم مشود
در گروه رقصهای دونفره آرام رقصهایی مثل رقص والس –رقص تانگو – رقص فاكس تروت و رقص سامبا قرار میگیرند .این گروه از رقصها بسیار رمانتیك و عاشقانه بوده به طور مثال برای رقص عروس و داماد در مجلس عروسی و نیز برای اجرا توسط زوجهای عاشق بسیار مناسب می باشند .
 

قيمت: 5500 تومان

                

رقصهای دونفره تند گروه بزرگی از انواع رقص را شامل می شود از جمله : رقص سالسا – رقص چاچا – رقص رومبا -رقص باچاتا -رقص سویینگ - رقص پولكا – رقص آزاد یا فری استایل _رقص كوئیك استپ

رقصهای یك نفره : این دسته از رقصها نیز گروه بزرگو بسیارمتنوعی را شامل میشود از جمله :رقص عربی – رقص تكنو _ رقص بریك _ رقص هیپ هاپ _رقص هندی –رقص جزایر كارائیب معروف به رقص هولا و انواع دیگر

قيمت: 5500 تومان

                

همه ساله در نقاط مختلف دنیا مسابقات رقص در انواع رقصهاو در سطوح مختلف برگزار میشود كه از جمله این مسابقات می توان به سری مسابقات رقص با ستارگان اشاره نمود كه درامریكا برگزار شده و در گروه مسابقات رقصهای دو نفره و در سطح بسیار بالا در بین اساتید آموزش رقص صورت میپذیرد و در حین آن افراد حاظر در مسابقه به غیر از الزام به اجرای كامل كلیه حركات اصلی یك رقص موظف به اجرای یك یا چند حركت تكنیكی خاص خود نیز می باشند و به همین جهت افراد بسیار زیادی تمایل به تماشای این مسابقات داشته و بهای سنگینی برای حضور در محل اجرای این مسابقات می پردازند.

 

 

 
 
 



__._,_.___


This Group Management By iranianfun Team

    iranianfun The Biggest Iranian Group
         
          lvl r 24 & Keyvan




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Post a Comment