Friday, January 21, 2011

|| IraNiaN FuN || Download JadidTarin & KhafanTarin Haye InterNet!! woOoow



 

 

 
   

موضوع ایمیل : دانلود جدیدترین نرم افزار ها ، بازی ها ، مستندها ، انیمیشن ها و ... با لینک مستقیم در سایت دانلودها

 

www.Downloadha.com

دانلود نسخه نهایی سرویس پک ۱ ویندوز ۷ – Microsoft Windows 7 Service Pack 1 RTM

امروز ، سرویس پک شماره ۱ ویندوز محبوب و دوست داشتنی ۷ ، تایید شد ! چندین روز پیش ، آپدیتی با عنوان سرویس پک ۱ در وبسایت های مختلفی عرضه شد که نیاز به بررسی و تایید داشت. تیم دانلودها بررسی های لازم را انجام داد و تایید این نسخه را به اطلاع کاربران و همخوانی کامل و دقیق آن با نسخه قرار گرفته در سایت مایکروسافت را اعلام می دارد. توضیحات کامل نصب و شرایط نصب این آپدیت برای ویندوزهای ۷ شما ، در ادامه مطلب به طور کامل و قدم به قدم نوشته شده است. شما از هم اکنون می توانید این آپدیت تایید شده و سالم را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|این نسخه ، تنها سرویس پک ۱ برای ویندوز ۷ بوده و شامل خود ویندوز نمی شود|
 

 

win7  sp1 دانلود نسخه نهایی سرویس پک ۱ ویندوز ۷ – Microsoft Windows 7 Service Pack 1 RTM

 



دانلود فصل هشتم و نهم انیمیشن لولک و بولک Lolek & Bolek Season 08-09

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|
 

lolek bolek s03 دانلود فصل هشتم و نهم انیمیشن لولک و بولک Lolek & Bolek Season 08 09

لینک صفحه دانلود فصل اول | فصل دوم | فصل سوم | فصل ششم و هفتم

نام انیمیشن: Lolek & Bolek Season 08 & 09 – انیمیشن لولک و بولک فصل هشتم و نهم

ژانر: انیمیشن ، کمدی

سال انتشار: ۱۹۴۹-۲۰۱۰

مدت زمان: ۱۹×9 دقیقه

حجم: ۱۹×30 مگابایت

کیفیت: DVDRip

Wikipedia

خلاصه داستان: لولک و بولک نام دو شخصیت کارتونی لهستانی می باشند . این دو شخصیت ، برگرفته از نام های فرزندان نویسنده این داستان به نام های "جان" و "رومان" می باشد. ماجراهای مربوط به این سریال ، از دو برادر جوان سرچشمه می گیرد که به مسائل جذابی می پردازند و محور اصلی این سریال کارتونی ، آموزش به کودکان بر اساس کارتون و انیمیشن می باشد. و …

 




۴۰ تصویر زیبا از گل ها با کیفیت HD

در این قسمت ۴۰ تصویر زیبا و دلنشین از گل ها را با کیفیت بسیار بالا HD برای شما بازدیدکنندگان محترم سایت دانلودها آماده کرده ایم که می توانید به عنوان پشت زمینه Desktop خود انتخاب کرده و لذت ببرید

 

40 Excellent Flowers HD Wallpapers 40 تصویر زیبا از گل ها با کیفیت HD

 



مجموعه آیکون های جدید و با کیفیت برای ویندوز

مجموعه آیکون های جدید و با کیفیت را در این پست از سایت دانلودها ، برای شما عزیزان به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم.این مجموعه شامل ۶۶ آیکون با فرمت های ICO و PNG در سایز ۱۲۸×۱۲۸ می باشد.امید است توانسته باشیم رضایت شما را جلب کرده باشیم.

 

Quest Icons مجموعه آيكون هاي جديد و با كيفيت براي ويندوز

 



بازیابی سریع و آسان اطلاعات پاک شده با Magic Uneraser v 3.1 Portable

UnErase نرم افزاری است که اطلاعات پاک شده شما را در کمتر از چند ثانیه بازیابی می کند! این نرم افزار در کمترین زمان ممکن و تنها با چند کلیک فایل های پاک شده و یا صدمه دیده شما رو بازیابی می کند! در بازیابی فایل های پاک شده، نام اصلی فایل و آدرس قبلی فایل نیز بازیابی می شود .سیستم عامل ویندوز، به خودی خود، هیچ ابزاری برای بازیابی فایل های پاک شده و از بین رفته نداره و چنانچه Recycle Bin خالی شده باشد دیگر بازگرداندن اطلاعات از ریسایکل بین کاری محال و دشوار می باشد.اما نرم افزار O&O UnErase به کمک شما می آید و برای شما فایل ها و اسناد پاک شده را لیست می کند و می توانید موارد، مورد نظر را انتخاب و در جای امنی ذخیره کنید!هم اکنون این نرم افزار از دانلودها ، آماده دریافت می باشد.

 

Magic Uneraser بازيابي سريع و آسان اطلاعات پاك شده با Magic Uneraser v 3.1 Portable

 



منجمد کردن سیستم ها با بهره گیری از Deep Freeze Server Enterprise v7.20.270.3398

با استفاده از Deep Freeze Server Enterprise v7.20.270.3398   کامپیوتر خود را در مقابل هر نوع خرابکاری ضد گلوله کنید.قابل استفاده در آموزشگاه ها ، مدارس ، کافی نت ها ، دانشگاه ها ، استفاده شخصی و … مهم نیست که تغییرات و تنظیمات توسط کاربر انجام شده است یا برنامه ها و ویروسها ویندوز را آلوده کرده اند فقط کافیست رایانه خود را ریستارت کنید تا همه تغییرات به حالت اولیه خود باز گردد. برای این کار شما احتیاج به هیچ نوع تخصص و اطلاعاتی ندارید تنها کاری که باید انجام دهید نصب کردن برنامه است.حتی اگر ویندوز پاک شود این برنامه قادر است آن را باز گرداند و برای این کار نیازی به اشغال هارد دیسک و هر چیز دیگری ندارد و جالب اینجاست که بعد از نصب این برنامه و تا زمانی که از آن استفاده می کنید سرعت کامپیوتر شما کم نمی شود و حتی دربعضی موارد دیده شده است که مقداری به سرعت آن اضافه می کند.

 

Deep Freeze Standard Edition منجمد کردن سیستم ها با بهره گیری از Deep Freeze Server Enterprise v7.20.270.3398

 



مجموعه والپپر جدید و جذاب با موضوعات مختلف

اینبار از سایت دانلودها ، مجموعه والپپر های جدید و جذاب را به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم ، این مجموعه شامل ٣۵ والپپر با کیفیت HD و در سایز های ۱۶۰۰×۱۲۰۰-۲۵۶۰×۱۶۰۰ با فرمت JPG می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان بک گراند ویندوز خود لذت ببرید.

 

35 HQ Color HD Cool Mix Wallpapers مجموعه والپپر جديد و جذاب با موضوعات مختلف

 



آخرین ورژن نرم افزار کاربردی Adobe Flash Player 10.1.102.64

امروزه از فناوری فلش به دلیل وجود ویژگی های منحصر به فردش در طراحی سایت های اینترنتی استفاده بسیاری صورت می گیرد به خصوص سایت های ویدیوی آنلاین که مبنای استفاده از آنها در اختیار داشتن فلش پلیر می باشد . Flash Player محصولی از شرکت Adobe می باشد که همانند بسیاری از سایت های آمریکایی با تحریم کردن آی پی های ورودی از ایران ، امکان دانلود این نرم افزار را از هم وطنان گرامی سلب نموده است . از این رو با توجه به اهمیت بالایی که برای پخش فرمت های فلش چه SWF و چه FLV در مرورگر ها وجود دارد آخرین ورژن فلش پلیر را برای کاربران دانلوها فراهم نموده ایم که امید است مورد توجه واقع گردد .

 

Flash Player آخرین ورژن نرم افزار کاربردی Adobe Flash Player 10.1.102.64

 



مجموعه فوق العاده فونت با Adobe Font Folio 11

Font Folio نام یک مجموعه کامل از فونت ها می باشد که توسط کمپانی ADOBE تهیه شده است. در واقع کمپانی Adobe در این نرم افزار اقدام به جمع آوری و ارائه فونت های موجود در نرم افزارهای مختلف خود نموده است. در این مجموعه کاربران توانایی استفاده ی بیش از ۲۳۰۰ نوع مختلف از فونت ها را دارا می باشند. پشتیبانی پیشرفته از نوشته ها و تنظیم خودکار فونت ها به منظور بهینه سازی در عملیات چاپ یکی از ویژگی های برتر این نرم افزار می باشد. با نصب این نرم افزار کاربران توانایی استفاده از فونت ها در دیگر نرم افزارهای طراحی و نوشتاری را نیز دارا می باشند.

 

ADOBE FONT FOLIO مجموعه فوق العاده فونت با Adobe Font Folio 11

 



وکتور های رنگارنگ و بسیار زیبا به نام Abstract Backgrounds

امروز از سایت بزرگ دانلودها ، وکتور های جدید و زیبا را به صورت رایگان برای شما عزیزان آماده دریافت کرده ایم.این مجموعه شامل ٢٠ وکتور زیبا با فرمت EPS می باشد.وکتورها فایل های برداری هستند و با نرم افزارهایی مانند Adobe Illustrator و Corel قابل ویرایش هستند. ویژگی وکتورها این است که می توان اندازه آن‌ها را بدون کاهش کیفیت بزرگ کرد.

 

Abstract Backgrounds وكتور هاي رنگارنگ و بسيار زيبا به نام Abstract Backgrounds

 



سیستم عامل Microsoft Windows XP Service Pack 3 با آپدیت تا January 2011

Microsoft Windows XP Service Pack 3 تمامی آپدیت ها و بهبود های امنیتی و نرم افزاری سیستم عامل ویندوز اکس پی که طی این ۴ سال مرحله به مرحله عیب یابی و رفع شده را همراه با تعدادی ویژگی های جدید و مفید ویندوز ویستا و حتی ویندوز سرور ۲۰۰۸ داراست. ویندوزی که هم اکنون توسط تیم دانلودها در اختیار شما قرار گرفته است تا آپدیت های همین ماه را دارا بوده ، از هم اکنون می توانید این ویندوز را با لینک مستقیم دریافت نمایید.

 

winxp 2010 سیستم عامل Microsoft Windows XP Service Pack 3 با آپدیت تا January 2011

 



آموزش ویدیویی طراحی سر انسان با Dynamic Figure Drawing – The Head

در این مجموعه آموزشی ، David Frinch فرایند گام به گام خود برای طراحی سر انسان را برای شما به نمایش می گذارد. او با یک شکل ساده ی سر شروع می کند و این ساختار را از چندین زاویه مختلف برای شما نشان می دهد. سپس بر روی ویژگی های مختلف سر انسان مثل چشم ها ، بینی ، لب ها ، گوش ها ، گردن و مو تمرکز می کند. او درباره ی نقاط عطف ، ویژگی ها و نسبیت طراحی اشکال صورت می پردازد. او تمامی این اصول را به کار می گیرد تا طراحی هایی از صورت های ساده یک زن و یا مرد ، تا چهره کامل یک شخص و تا طراحی اشخاص اسطوره ای می پردازد. شما از هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی را به صورت رایگان و برای اولین بار در وبسایت های ایرانی ، از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

head cover آموزش ویدیویی طراحی سر انسان با Dynamic Figure Drawing   The Head

 



دانلود مستند Scotland Revealed in Winter 2010

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 |به همراه دانلود از سرور تورنت اختصاصی دانلودها|

 

scotland cover دانلود مستند Scotland Revealed in Winter 2010
 

نام مستند:  Scotland Revealed in Winter
سال انتشار: ۲۰۱۰
زبان: انگلیسی
مدت زمان: ۴۷ دقیقه
حجم: ۱۹۰ مگابایت
کیفیت: HDTVRip
زیرنویس انگلیسی : ندارد
خلاصه داستان : هر ساله در اسکاتلند همزمان با بارش برف و سپید پوش شدن زمین ، مردم این کشور به جشن و سرور می پردازند . این بارش برف که پوششی سفید و بسیار دیدنی را به مناظر و کوه های این کشور می دهد همواره مورد توجه جهانیان بوده و این بار ، Vanessa Collingridge به این کشور سفر کرده و از دیدنی های آن گزارش تهیه می کند و …

 



جاسوسی حرفه ای و ضبط رویدادها در ویندوز با Ecodsoft Keylogger v3.5.8

Ecodsoft Keylogger نرم افزاری است بسیار قدرتمند جهت مانیتورینگ و ضبط تمامی رویدادهای صفحه کلید ، ماوس و تمامی عملیاتی که هنگام کار با ویندوز صورت می گیرد. Keylogger ها همیشه به صورت مخفی کار خود را انجام می دهند ، به طوری که در پروسه های ویندوز اجرا می شوند ، اما شما اثری از آ نها را نخواهید دید. در این هنگام است که تمامی پسورد ها ، یوزرنیم ها ، سایت هایی که مرور کرده اید ، فایل ها و فولدرهایی که به آن ها مراجعه کرده اید و بسیاری از موارد دیگر ثبت می شوند. این نرم افزار قابلیت های بسیاری نسبت به برنامه های مشابه دارد و هرشخص به راحتی می تواند با آن کار کند. همچنین پس از نصب این برنامه دیگر نیازی نیست که به صورت مدام و لحظه ای به سیستم مورد نظر مراجعه کنید و فایل های LOG برنامه را چک کنید. کافیست که ایمیل خود را وارد نموده و پس از منتظر شوید تا برنامه از طریق اینترنت تمامی لوگ های ان سیستم را بر روی ایمیل شما ارسال کند. مدت زمان ارسال لوگ فایل ها و… بستگی به تنظیم و نیاز شما خواهد داشت.

 

keyloger جاسوسی حرفه ای و ضبط رویدادها در ویندوز با Ecodsoft Keylogger v3.5.8

 



کپی راحت و آسان DVD ها با Acala DVD Copy 3.3.6

نرم افزار Acala DVD Copy 3.3.6 ابزاری قدرتمند و سریع برای کپی و رایت انواع دی وی دی DVD بخصوص فیلم ها و صدا میباشد که فیلم های رایت شده با این نرم افزار کاملا برابر اصل بوده و هیچ گونه کیفیتی از آن کاسته نشده است و شما میتوانید در این برنامه با چند کلیک دی وی دی های مورد نظر خود را به راحتی بر روی هادر دیسک کپی شود و یا بر روی دی وی دی دیگری رایت گردد و کار کردن با این برنامه مهارت خاصی نیاز ندارد.هم اکنون این نرم افزار را می توانید از دانلودها دریافت نموده و استفاده کنید.

 

Acala DVD Copy كپي راحت و آسان DVD ها با Acala DVD Copy 3.3.6

 



دانلود مجموعه ۱۱۰۰ گرادینت برای فتوشاپ

گرادینت نام یکی از بخش هایی است که در Blending Option لایه ها در فتوشاپ مورد استفاده قرار می گیرد . هر گرادینت از دو یا چند رنگ مختلف که به صورت شیبدار و با غلظت های متفاوت پخش شده اند ، تشکیل می شود که کاربرد بسیاری در طراحی گرافیست ها دارد . مجموعه ای در این مطلب برایتان فراهم نموده ایم یک پک کامل شامل بیش از ۱۱۰۰ گاردینت (Gradient) می باشد که می تواند در طراحی های شما کمک تان کند .

 

gradients دانلود مجموعه 1100 گرادینت برای فتوشاپ

 



مدیریت آسان اسناد اداری با Lucion FileCenter Professional Plus v7.0.0.7

نرم افزار Lucion FileCenter برنامه ای قدرتمند در زمینه اسکن، بایگانی، سازماندهی و یافتن فایل های کامپیوتری می باشد. این نرم افزار به آسانی فایل های شما را مدیریت و سازماندهی می کند و فایل های پی دی اف را از یگدیگر جدا و یا به یکدیگر پیوند می دهد. همچنین توسط این نرم افزار می توانید فایل های پی دی اف را باز و مشاهده نمایید و صفحات را اضافه، حذف و جدا نمایید. جستجوی پی دی اف، اسکن مستقیم برای برنامه ورد، یافتن فایل ها ، ترکیب پی دی اف ها، جداسازی پی دی اف ها، امکان انتقال صفحات بین فایل های پی دی اف، قابلیت تبدیل هر فایلی به پی دی اف، جداسازی خودکار و ذخیره اسکن ها، سازماندهی فایل ها داخل فایل اصلی و … از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

 

Lucion FileCenter Professional Plus مدیریت آسان اسناد اداری با Lucion FileCenter Professional Plus v7.0.0.7

 



مجموعه والپپر های دیجیتالی و بسیار زیبا برای ویندوز

اینبار از دانلودها ، مجموعه والپپر های دیجیتالی و بسیار زیبا را با کیفیت بالا برای شماعزیزان بازدیدکننده آماده دریافت کرده ایم،.این مجموعه شامل ۶٠ عکس زیبا با فرمت JPG و در سایز ۱۹۲۰×۱۲۰۰ و با کیفیت HD می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه لذت ببرید.

 

60 Wonderful Digital Art HD Wallpapers مجموعه والپپر هاي ديجيتالي و بسيار زيبا براي ويندوز

 



مشاهده فایل های Word Office بر روی گوشی با Doxc Reader v0.2

این بار در سایت دانلود ها نرم افزاری را برای شما کاربران عزیز تهیه نموده ایم که با آن قادر خواهید بود فایل های Word آفیس ۲۰۰۷ و حتی آفیس ۲۰۱۰ را در گوشی های خود مشاهده کنید . این نرم افزار که با فرمت جاوا می باشد حتی قادر به نمایش فایل هایی که به زبان فارسی هستند نیز می باشد . نام این نرم افزار  Doxc Reader v0.2  بوده  که قابل نصب بر روری گوشی های سونی اریکسون ، نوکیا و گوشی هایی که جاوا را پشتیبانی می کند می باشد . هم اکنوان می توانید این برنامه کاربردی را از سایت دانلود ها دریافت نمایید .

 

Doxc Reader v.2 مشاهده فايل هاي Word Office بر روي گوشي با Doxc Reader v0.2

 



مجموعه رینگتون های شگفت انگیز برای گوشی های آیفون

مجموعه رینگتون های شگفت انگیز برای گوشی های آیفون را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.این رنگتون ها با فرمت m4r می باشد و شما بازدیدکنندگان محترم فقط می توانید بر روی گوشی های آیفون نصب و استفاده نمایید.امید است توانسته باشیم رضایت شما عزیزان را جلب کنیم.

 

new iphone ringtone مجموعه رينگتون هاي شگفت انگيز براي گوشي هاي آيفون

 



بازی جدید پنگوئن ها با نام ALI THE PENGUIN برای گوشی موبایل

بازی زیبای ALI THE PENGUIN را برای شما عزیزان آماده دریافت کرده ایم.این بازی با فرمت جاوا و در سایز های ۳۲۰×240 , 208×208 , 220×176 , 208×176 , 160×128 می باشد.این بازی محصولی از کمپانی INLOGIC SOFTWARE می باشد.امید است با دریافت این بازی از دانلودها ، و نصب بر روی گوشی موبایل خود لذت ببرید.

 

Ali The Penguin بازي جديد پنگوئن ها با نام ALI THE PENGUIN براي گوشي موبايل

 



کتاب الکترونیکی رمان بسیار زیبا و خواندنی انتقام برای موبایل

کتاب الکترونیکی بسیار زیبا و خواندنی رمان با نام انتقام را برای گوشی های موبایل شما عزیزان آماده نموده ایم.این کتاب ها قابل نصب بر روی اکثر گوشی هایی که جاوا را پشتیبانی می کنند می باشد که در سایت دانلودها منتشر شده است.

 

mobile book کتاب الکترونیکی رمان بسیار زیبا و خواندنی انتقام برای موبایل

 



کتاب زیبا و پر محتوی EbookMagic برای موبایل

کتاب جادویی موبایل که امروز از سایت دانلودها ، برای شما عزیزان آماده دریافت کرده ایم ، کتابی با فرمت جاوا می باشد که شامل بخش های مختلفی همچون دانستنی ها ، شعر هایی از فریدون مشیری، حمید مصدق، فروغ فرخزاد و طنز پرداز خوش ذوق خلیل جوادی و انواع اس ام اس ها و … می باشد.امید است با دریافت و نصب این نرم افزار بر روی گوشی لذت ببرید.

 

mobile book كتاب زيبا و پر محتوي EbookMagic براي موبايل

 



۱۰ تم جدید و بسیار زیبا برای نوکیا سری ۶۰ ورژن ۳

امروز در  دانلود ها مجموعه ای از ۱۰ تم موبایل مخصوص گوشی های نوکیا سری ۶۰ ورژن ۳ تهیه نموده ایم که امیدواریم مورد توجه شما واقع گردد . تم های این مجموعه بسیار زیبا و در سایز ۳۲۰ ×240 می باشند .

 

Symbian S60 3rd Edition 240x320 Themes10 10 تم جدید و بسیار زیبا برای نوکیا سری ۶۰ ورژن ۳

 



کتاب مجموعه پیامک های عاشقانه جدید با فرمت جاوا

برای این ساعت در سایت دانلود ها ، مجموعه ای از پیامک های عاشقانه جدید و  بسیار زیبا را در قالب یک کتاب  الکترونیکی با فرمت جاوا برای شما عزیزان تهیه نموده ایم . این کتاب الکترونیکی ( Ebook ) با فرمت جاوا بوده و قالب نصب بروی اکثر گوشی های موبایل می باشد . این کتاب شامل ۲۸ صفحه پیامک عاشقانه می باشد که  امیدواریم این مجموعه مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد .

 

sms asheghane کتاب مجموعه پیامک های عاشقانه جدید با فرمت جاوا

 



بازی پرطرفدار GTA برای گوشی موبایل

بازی پر طرفدار و معروف GTA را در این پست از سایت بزرگ دانلودها ، برای موبایل شما عزیزان آماده دریافت کرده ایم.این بازی جدید با فرمت جاوا و در سایز ۳۲۰×240 می باشد.امید است با دریافت این بازی و نصب بر روی موبایل خود لذت ببرید.

 

gta mobile بازي پرطرفدار GTA براي گوشي موبايل

 



کتاب مجموعه پیامک های طنز و سرکاری جدید دی ماه با فرمت جاوا

برای این ساعت در سایت دانلود ها ، مجموعه ای از پیامک های طنز و سرکاری جدید را در قالب یک کتاب  الکترونیکی با فرمت جاوا برای شما عزیزان تهیه نموده ایم . این کتاب الکترونیکی ( Ebook ) با فرمت جاوا بوده و قالب نصب بروی اکثر گوشی های موبایل می باشد . امیدواریم این مجموعه مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد .

 

jok کتاب مجموعه پیامک های طنز و سرکاری جديد دي ماه با فرمت جاوا

 

 

نظرات و پیشنهادات شما 

 

برای هرچه بهتر شدن عملکرد گروه . با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری کنید

 

 

 
 

 

 
   

خنک کننده لپ تاپ

 آیا شماهم از آن دسته افرادی هستید

 که مدت زمان زیادی را با لپ تاپ کار می کنند ؟

 آیا از داغ شدن بیش از حد لپ تاپ خود خسته شده اید؟

آیا می خواهید هنگام کار کردن با لپ تاپ فشار زیادی

در اثر افزایش دما به cpu وارد نشود آیا می خواهید

عمر لپ تاپتان را افزایش دهید ؟

... پایه خنک کننده لپ تاپ با کارایی فوق العاده

شما را به نتیجه دلخواهتان خواهد رساند

همراه کتاب نرم افزار کاربردی به عنوان هدیه

قيمت : 9500 تومان

خرید اینترنتی           خرید اینترنتی

حتما زمانی که با لپ تاپ خود مشغول کارکردن هستید، متوجه گرمای زیر لپ تاپ و بدنه آن شده اید

 دمای بالا باعث کاهش عملکرد قطعات لپ تاپ شما نظیر پردازنده، کارت گرافیک و … می گردد که علاوه بر آن، فرسایش زود هنگام و در نتیجه موجب خرابی آن در دراز مدت می شود.

قيمت : 9500 تومان

خرید اینترنتی           خرید اینترنتی

 همچنین با بالا رفتن گرما در لپ‌تاپ مصرف باطری لپ تاپ نیز افزایش می‌یابد .

پایه و خنک کننده لپ تاپ با فاصله ای که بین لپ تاپ و سطح زیرین آن به وجود می آورد به همراه یک فن قوی و بی صدا که برق خود را از USB تامین می کنند، موجب گردش مناسب هوا و خنک ماندن قطعات لپ تاپ شما می گردد.

این وسیله علاوه بر بالا بردن سرعت و عملکرد لپ تاپ، موجب افزایش طول عمر و جلوگیری از خرابی به دلیل گرما و گرد و غبار می شود.

پایه خنک کننده لپ تاپ اگر لپ تاب  داریداین وسیله برای شما بسیارمفیداست.محصول سال  و بسیار جدید!

قيمت : 9500 تومان

خرید اینترنتی           خرید اینترنتی

برخی از امکانات و قابلیتها :
- جلوگیری از بالا رفتن دمای لپ تاپ
- جلوگیری از نفوذ رطوبت به داخل لپ تاپ هنگام قرار گرفتن بر روی زمین یا میز تحریر
- اندازه بسیار کوچک و قابل حمل که به دلیل قابلیت تاشو بودن پایه ‌ها ، این قابلیت را فراهم میکند که به راحتی آن را در کیف لپ‌تاپ خود قرار دهید
- طراحی باریک و مدرن
- کارایی بالای دو فن بی صدا که با پراکنده کردن هوای زیر نوت بوک کاملا به پایین آوردن دمای آن کمک می کند
- ساختمان خاص پالایش این دستگاه می تواند هر وزنی از نوت بوک را تحمل کند
– ظاهری زیبا و منحصر به فرد
- افزایش عمر باطری لپ تاپ تا میزان 20 درصد
-  دارای 2 فن پرسرع
ت

قيمت : 9500 تومان

خرید اینترنتی           خرید اینترنتی

مشخصات :

دارای 2 فن پر قدرت و بی‌صدا

دارای چهار پایه تاشو برای حمل و نقل آسان

به شدت کم صدا

استفاده آسان، سبک و قابل حمل

برق مورد نیاز: USB

سرعت :2800 RPM
وزن : تنها 100  گرم
مناسب برای لپ تاپ ها  8 تا 17 اینچی

 

 
 
 



__._,_.___


This Group Management By iranianfun Team

    iranianfun The Biggest Iranian Group
         
          lvl r 24 & Keyvan




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Post a Comment