Wednesday, May 25, 2011

|| IraNiaN FuN || Adate Asli Baraye Raftan Be Samte Moafaghiat !!!!



 

 

 
   

موضوع ایمیل : عادات اصلی برای رفتن به سمت موفقیت

 

http://www.30cd.biz/upload_pic/1297074693.gif

برای رسیدن به موفقیت، چه کارهایی را به‌ طور مداوم انجام می‌دهید؟

اجازه بدهید اول ببینیم عادت چیست. تحقیقات نشان می‌دهد که چهار مانع وجود دارد که جلوی استفاده کامل از توانایی ‌هایمان را می‌گیرد:

عادات، رفتارها، اعتقادات و انتظارات.

 

عادات الگوهای رفتاری هستند که در اثر تکرار منظم و پایدار به وجود آمده ‌اند، معمولاً به‌طور ناخودآگاه و بدون فکر کردن هوشیارانه به انجام آن اجرا می‌شوند. رفتار عادتی افراد گاهی ‌اوقات قابل تشخیص نیست زیرا تحلیل از خود در کارهای روزمره غیرضروری به نظر می‌رسد. خوگیری روشی بسیار ساده از یادگیری است که در آن موجود پس از دوره ‌ای قرارگیری در معرض محرک، دست از واکنش دادن به آن محرک برمی‌دارد. عادات گاهی ‌اوقات اجباری هستند.

 

عادت‌ها لازمه زندگی هستند. آنها به ما کمک می‌کنند نظم و برنامه زندگیمان را حفظ کنیم. لزوماً بد یا خوب نیستند، همان چیزی هستند که هستند. وقتی هدفی تعیین می‌کنید، آن زمان است که تعیین می‌کنید عادتی شما را به سمت آن هدف می‌برد یا از آن دورتان می‌کند.

رفتاری که انتخاب می‌کنید، زندگی و کاری که دارید را می‌سازد.

این را در نظر بگیرید – 5 فعالیت هستند که من به طور معمول انجام می‌دهم که مرا به سمت موفقیت می‌کشاند.

یکی اینکه ورزش می‌کنم.

انتخاب ‌های غذایی سالم دارم.

8 ساعت در شبانه ‌روز می‌خوابم.

با افراد مثبت وقت می‌گذرانم.

به‌ طور مرتب با دیگران تلفنی حرف می‌زنم.

5 فعالیتی که شما به ‌طور مرتب انجام می‌دهیم و شما را به سمت موفقیت هدایت می‌کند چیستند؟

وقتی به کارتان فکر می‌کنید، کجا بیش از حد توانتان است؟ (مثلاً من ترجیح می‌‌ دهم همه کارها را خودم انجام دهم تااینکه از کسی بخواهم به من کمک کند. یا وقتی روی چیزی کار نمی‌کنم احساس گناه می‌کنم).

چه عادتی را می‌توانید همین امروز ترک کنید تا سطح موفقیتتان بالاتر رود؟

این عادت چه تغییری در کارتان ایجاد می‌کند؟

عادات – "وقتی از قبل به آن فکر شود بسیار سخت و وقتی انجام شود آسان است!" – رابرت ام پیرسیگ

 

ترک یک عادت چه مدت طول می‌کشد؟

بعضی می‌گویند 21 روز یا 4-3 هفته. اگر می‌خواهید چند تغییر کوچک در کارتان ایجاد کنید، خیی خوب است. در زیر به نمونه‌هایی از عاداتی اشاره می‌کنیم که لزوماً شما را به سمت هدفتان هدایت نمی‌کنند.

  • دیر رسیدن سر قرارهای کاری.
  • روی هم تلنبار کردن کارهای کاغذی روی میز ناهارخوری.
  • وقتی با یک مشتری احتمالی ناهار صرف می‌کنید به تلفن همراهتان پاسخ دهید.
  • کار کردن ساعت‌های متمادی و داشتن انتخاب‌های غذایی بد.
  • بردن کارتان به هر جا که می‌روید.
  • به جای اینکه بیدار شوید و ورزش کنید، 5 دقیقه بیشتر بخوابید.
  • رفتن به یک گردهمایی و حرف زدن فقط با کسانی که می‌شناسید.
  • کشیدن چک بی ‌محل.

حالا نوبت شماست. لیستی از 10 عادتی که می‌دانید الان چندان به نفعتان نیست تهیه کنید.

عاداتی که یادداشت کردید را در نظر بگیرید. این عادت‌ها اگر "اصلاح شوند"، "تغییر کنند" و یا مثبت‌تر شوند چطور می‌شود؟ هر عادت را تک‌تک در نظر بگیرید و شکل مثبت آن را یادداشت کنید.

(مثلاً از لیست بالا: به‌جای دیر رسیدن سر قرارهای کاری – آنها را به شکل مثبت تغییر می‌دهیم: متعهد شویم که همیشه 5 دقیقه زودتر از وقت قرار در محل حاضر شویم.)

یک روز جمعه زنی داشت برای شام استیک درست می‌کرد. همانطور که همیشه در گذشته اینکار را می‌کرد، قبل از اینکه گوشت را داخل ماهیتابه بیندازد دو سر آن را برید. شوهرش از او سوال کردن که چرا اینکار را کرده است و زن گفت که مادرم هم همیشه دو سر گوشت را می‌برید.

دفعه بعدی که مرد مادرزنش را دید از او پرسید که چرا همیشه قبل از انداختن گوشت در ماهیتابه دو سر آن را می‌بریده است و او هم گفت که چون مادرش همیشه اینکار را می‌کرده است.

وقتی شوهر مادربزرگ زنش را دید آن سوال را از او هم پرسید و مادربزرگ نگاهی به او انداخت و گفت چون فقط اینطور گوشت داخل ماهیتابه‌اش جا می‌شده است.

چندبار تابحال شده که کاری را فقط به دلیل اینکه دیده‌ایم یک نفر دیگر انجام می‌دهد انجام داده‌ایم؟ بعضی‌اوقات لازم است از خودمان بپرسیم چرا فلان کار را اینطوری انجام می‌دهیم. همیشه راه‌های ساده‌تر دیگری هم برای انجام یک کار خاص وجود دارد.

 

نتیجه:

راه به سمت موفقیت اصلاً پیچیده نیست – خیلی هم ساده است. با طرز فکر کردن شما شروع می‌شود – با رویکری مشخص و واضح از چیزی که می‌خواهید و ایجاد عادات روزانه که شما را به آن هدف نزدیکتر کند.

می‌بینید، عادت‌ها خوب یا بد نیستند. فقط به این بستگی دارند که می‌توانند شما را به هدفتان نزدیک کنند یا نه. شما راننده هستید و کنترل و مسئولیت همه چیز دست خودتان است!

 

 

نظرات و پیشنهادات شما 

 

برای هرچه بهتر شدن عملکرد گروه . با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری کنید

 

 

 
 

 

 
   

نشر و فروش اين محصول منحصراً به انتشارات پايگان واگذار گرديده و هر گونه كپي برداري و فروش مورد پيگرد قانوني از طرف وزارت ارشاد قرار خواهد گرفت.

 هفتاد طرح تيپ سرمايه گذاري شركتهاي تعاوني و  ۴۰۰ پروسه كامل ساخت و روش شكل دهي ابزار و وسايل

بسته آموزشي p470

20000 تومان

خريد پستي

داراي شماره ثبت در وزارت ارشاد

شماره ثبت : 12911

شماره پروانه نشر : 3843

تاريخ صدور مجوز : 1388/2/29

 

آيا تاكنون فكر كرده ايدكه چگونه مي توان  ابزار، وسايل و يا محصولاتي كه هر روز هزارها عدد از آنها فروخته مي شوند  ساخت و هم چنين وام چند صد ميليوني با بهره بسيار پايين دريافت كرد؟  

شما را با پروسه ساخت و در يافت وام  اين وسايل آشنا مي كند

 دريافت زمينهاي  و وام هاي چند صد ميليوني

اين بسته با استقبال زيادي رو به رو شده است، به طوري كه بعد از گذشت ۹ هفته، ساخت و پخش آن ناياب شده است  

%100 تضميني

اين بسته براي تمامي رشته هاي مهندسي و علوم از جمله مهندسي مكانيك (تمام شاخه ها ) مهندسي برق - مهندسي شيمي و پتروشيمي مهندسي مواد و متالوژي - مهندسي معماري - مهندسي چوب و كشاورزي - مهندسي پزشكي - مهندسي معدن -مهندسي هوافضا و….براي كليه كارخانجات صنعتي و تمامي توليدكنندگان كوچك و بزرگ  طراحي شده است حتي براي دانش آموزان و دانشجويان با تهيه اين بسته مانند اين است كه از رمز و راز  چندصد كارخانه و كارگاه توليدي و دفتر كار كه  با وام هاي چند صد ميليوني تشكيل شده اند ديدن كرده ايد و حالا مي توانيد با تكنيك ها آنها نيز آشنا شويد

بسته آموزشي p470

20000 تومان

خريد پستي

 

داراي شماره ثبت در وزارت ارشاد

شماره ثبت : 12911

شماره پروانه نشر : 3843

تاريخ صدور مجوز : 1388/2/29

 

ما همه مراحل كار را به سادگي در يك سي دي به شما توضيح داده ايم و شما از روز اول گام به گام در جهت كسب درآمد راهنمايي ميكنيم . دقيقا از همان روز اول  فقط كافيست مراحل ارائه شده در سي دي را اجرا نماييد .
شما با بكارگيري آموزشهاي اين سي دي به سادگي مي توانيد خود را بعد از مدتي در بين ثروتمندان ببينيد ....

               

 

مي خواهيد در خصوص ساخت كدام يك از محصولات زير وام دريافت كنيد

خلال دندان – شيشه عينك و لنز هاي رنگي - پاكت پلاستيك - فويل آلومينيومي - چوب گلف – تراك كاميون - ماشين آتش نشاني - شلوار جين - سي دي - درب بطري (بطري هاي فلزي كه آك شده هستند )-وان حمام و توالت فرنگي - جوراب شلواري زنانه - كپسول وقرص - شكلات و نان - ربات - قطعات الكترونيكي - درب كنترلي - سيمان-تابلوهاي برق - بادكنك - ترموستات- كركره پنجره - اسكيت برد -موتور ماشين- پروانه هواپيما - بسته بندي تخم مرغ - ساخت شيشه - توليد تيله ها و گويهاي رنگارنگ شيشه اي - لوله هاي عايق بكار رفته در صنعت نفت - ساخت رينگ ولاستيك - ديسك هاي سنگ زني - ابزار آلات كارگاهي ( مته وچرخ دنده و ميخو..) - كابينت آشپزخانه - لامپ مهتابي - كاغذ كپي - توپ بيليارد و توپفوتبال آمريكايي توپ تنيس و

 

اگر دوست داريد راه دريافت وام از طريق راه اندازي يك كارگاه كه حداقل يكي ازاين وسايل

در آن كارگاه يا دفتر كار توليد م شود  آشنايي پيدا كنيد حتما اين مجموعه را تهيه كنيد و از ديدن و مطالعه آن شگفت زده مي شويد

بسته آموزشي p470

20000 تومان

خريد پستي

داراي شماره ثبت در وزارت ارشاد

شماره ثبت : 12911

شماره پروانه نشر : 3843

تاريخ صدور مجوز : 1388/2/29

دريافت وام 20 ميليوني براي ساخت و خريد

 

توليد و مونتاژ و مراحل ساخت و پروسه هاي طي شده در توليد يك شيء و روشهاي دريافت وام هاي چند صد ميليوني

اين محصول يكي از كمياب ترين محصولات مي باشداين محصول براي تمامي رشته هاي مهندسي و علوم از جمله مهندسي مكانيك (تمام شاخه ها ) مهندسي برق - مهندسي شيمي و پتروشيمي مهندسي مواد و متالوژي - مهندسي معماري - مهندسي چوب وكشاورزي - مهندسي پزشي - مهندسي معدن -مهندسي هوافضا و….براي كليه كارخانجات صنعتي و تمامي توليدكنندگان كوچك و بزرگ قابل استفاده و مفيد مي باشدحتي براي دانش آموزان و دانشجويان

زمين رايگان وام با بهره پايين

ما همه مراحل كار را به سادگي در يك سي دي و كتاب به شما توضيح داده ايم و شما از روز اول گام به گام در جهت  راه اندازي يك فعاليت اقتصادي يا خانه دار شدن راهنمايي ميكنيم . دقيقا از همان روز اول  فقط كافيست مراحل ارائه شده در سي دي و كتاب را اجرا نماييد .
شما با بكارگيري آموزشهاي اين كتاب و سي دي  به سادگي مي توانيد خود را بعد از مدتي رويايي شيرين خاندار بودن و همچنين داشتن يك فعاليت اقتصادي باكسب درآمد  بالا  ببينيد ....

 

بسته آموزشي p470

20000 تومان

خريد پستي

داراي شماره ثبت در وزارت ارشاد

شماره ثبت : 12911

شماره پروانه نشر : 3843

تاريخ صدور مجوز : 1388/2/29

 

 

100% تضميني اما حالا شما هم مي توانيد لذت موفق شدن را تجربه كنيد

 

ما امروز اين سد رومي شكنيم وبا اقتدار اعلام مي كنيم كه روشهاي واقعي كسب درآمد  را مي دانيم ومي توانيم آنرا به شما آموزش دهيم ..

 

 

تنها راه كسب درآمد براي كسانيكه مي خواهند از صفر و با سرمايه كم (حتي بدون سرمايه) شروع كرده و به درآمد عالي برسند.

آيا بايد باور كرد ؟ امروز احساس ميكنم پس از ارائه اين مجموعه كامل و بي نظير سخت ترين كار من آن است كه به كساني كه به كسب درآمد نياز دارند بقبولانم كه اين يك بازي و يا يك قرعه كشي يا جايزه و شانس طلايي و ثروت باد آورده و... نيست كه بيايد پول بدهيد و منتظر بنشينيد تا يك روز پول ها از آسمان بر شما ببارد – ذهن خسته مردم از اين جور چيزها ، كه هر روز در جامعه با بمباران تبليغاتي آن روبرويم كار مرا كمي مشكل كرده است .
 اين يك فرصت شغلي است

نه قصد تبليغ محصول خود را داريم و نه قصد بزرگنمايي و يا ظاهر سازي چون بدون فروش اين محصول نيز درآمد خوبي  كسب مي كنيم . بنابراين لطفا بدون هرگونه غرض ورزي و يا پيشداوري مطالب زير را كامل بخوانيد تا شما نيز قدم به دنياي بزرگ "انسانهاي موفق" بگذاريد.

كسب درآمد واقعي ا اصول دارد نه اينكه هر كسي كه وارد  شد و توانايي كاري را داشت  بخواهد  پولدار شود اگه اينجوري بود الان بايد همه ملت پولدار شده باشن ... بين شما دوستاني كه در حال مطالعه اين صفحه هستيد آيا محض رضاي خدا يكنفرتان تا به حال موفق شده اند!!! ... منكه بعيد مي دونم !!!

آيا حاضريد شروع كنيد؟؟؟

من و همكارانم هم چند سال پيش مثل شما شروع كرديم به كار كردن و ارائه يك طرح خدماتي به اداره تعاون  و ... . اما بعد از مدتي متوجه شديم كه از اين كارها وامي در نمياد براي همين خودمون كم كم دست به كار شديم وتقريبا بعد از 7 ماه اولين وام را دريافت  كرديم .. كمي كه انرژي گرفتيم روشهاي ديگه روهم تست كرديم تا اينكه موفق شديم توي سايت بزرگي را بزنيم و يه درآمد ثابت پيدا كنيم !!! و حالا با پولي كه از همون روشها به دست آورده ايم به كارهاي بزرگتر (و پرسودتري) دست زديم كه براي ما واقعا درآمدزا هستند.

و اكنون نوبت شماست كه اين فرصت استثنايي را از دست ندهيد....!!!

ما اين 400+70 روش واقعي كسب درآمد  را به صورت يك بسته آموزشي به نام p3 درآورده ايم كه قابل عرضه به شما مي باشد . وام در اين روشها بين 300 الي 500 ميليون تومان  است روشي كه در اين بسته به شما آموزش داده مي شود قبلا توسط ما تست و امتحان شده است (حداقل يكسال است كه روي آنها كار مي كنيم .

اين وامها واقعا چند صد ميليوني هستند

بسته آموزشي p470

20000 تومان

خريد پستي

داراي شماره ثبت در وزارت ارشاد

شماره ثبت : 12911

شماره پروانه نشر : 3843

تاريخ صدور مجوز : 1388/2/29

p470 شامل 400+70 روش موثر كسب درآمد  است كه قبلا توسط هزاران نفر مورد استفاده قرار گرفته است و 100 درصد پولساز هستند... شما هم اگر اين روشها را بدانيد از همين الان مي توانيد در بين دريافت كننده هاي وام و زمين رايگان باشيد  ... حتي بيش تر از درآمدي كه پدران شما به دست مي آورند !!! اگر شما به دنبال راهي جهت كسب درآمد  مي گردديد كه با كمترين زمان بتوانيد بيشترين درآمد را كسب كنيد ، p470 ، جوابگوي شما خواهد . مهم نيست كه شما تا به حال چه روشهايي را براي كسب درآمد امتحان كرده ايد و يا اينكه اين روش به نظرتان امكانپذير مي باشد يا خير ..... بلكه مهم اين است كه اين شيوه و اين بسته آموزشي كاملا درآمدزا هست .

بسته آموزشي p470

20000 تومان

خريد پستي

داراي شماره ثبت در وزارت ارشاد

شماره ثبت : 12911

شماره پروانه نشر : 3843

تاريخ صدور مجوز : 1388/2/29

 

خوب .. همانگونه كه ملاحظه فرموديد تمامي اين روشها ، كاملا علمي و عملي بوده و داراي درآمدي واقعا تضميني مي باشند . شما با استفاده از هركدام از آنها به زودي طعم درآمد ي بزرگ را خواهيد چشيد و هيچگونه ضرري براي شما در بر نخواهد داشت. علاوه بر اين ما در حال كار بر روي اين 400+70 روش  كسب درآمد  هستيم . هر زمان كه درآمدزايي اين  روشها نيز بر ما مسلم گرديد و خودمان از اين  روش هاي جديد وام كسب كرديم (چون ما فقط روشهايي را داخل سي دي "پي3" قرار مي دهيم كه واقعا درآمدزا بوده و خودمان و ديگران قبلا از آنها به درآمد خوبي رسيده باشيم) ، اين روشها را نيز به اين سي دي اضافه خواهيم كرد و مسلما اين روشهاي جديد را همراه با هداياي ويژه ، براي خريداران قبلي اين سي دي نيز ارسال خواهيم كرد تا به اميد خدا همه شما عزيزان بتوانيد به صورت مادام العمر  درامد ثابت كسب كنيد.

 

 

بسته آموزشي p470

20000 تومان

خريد پستي

داراي شماره ثبت در وزارت ارشاد

شماره ثبت : 12911

شماره پروانه نشر : 3843

تاريخ صدور مجوز : 1388/2/29

اين وامها چند صد ميليوني و با يارانه چهار درصد مي باشد .

زمان باز پرداخت وامها مدتي بعد از دريافت وام شروع شده و در طي 5 سال اين باز پرداخت صورت مي گيرد .
 

 

 
 
 



__._,_.___


This Group Management By iranian-funn Team

    iranian-funn The Biggest Iranian Group
         
          lvl r 24 & Keyvan




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Post a Comment