Saturday, May 28, 2011

|| IraNiaN FuN || Download Soft + Game + Wallpaper + Mobile + ... Very Hot



 

http://www.30cd.biz/upload_pic/1303845674.gif

http://www.30cd.biz/upload_pic/1302202308.gif

 

 
   

موضوع ایمیل : دانلود جدیدترین نرم افزار ها ، بازی ها ، مستندها ، انیمیشن ها و ... با لینک مستقیم در سایت دانلودها


 

 

www.Downloadha.com

دانلود بازی Dirt 3

هر چیزی که از آن ها خواسته اید، گوش داده اند! DiRT بازی رالی Codemasters تا به حال در دو نسخه خود خیلی خوب عمل کرده است. این بازی مخاطبان بیشتری جذب کرده، ولی بعضی از طرفداران قدیم زیاد از نسخه دوم راضی نبودند و مسابقات سنتی رالی را می خواستند. برای DiRT 3 این بار Codemasters به تمام صحبت های طرفداران قدیمی بازی گوش کرده تا جوابی برای آن ها پیدا کند. تهیه کننده بازی آقای مت هورسمن (Matt Horsman) می گوید: "این بزرگترین بازی مسابقه ای (Racing) است که تا به حال در این استودیو ساخته شده است". DiRT 3 خیلی وسیع است و لیست ماشین های آن بسیار زیاد است و از Mini Cooper S که توسط پت موس (Pat Moss) و پدی هاپکرک (Paddy Hopkirk) در دهه ۶۰ ساخته شده، وجود دارد تا Peugeot 207 S2000 که کریس میکه (Kris Meeke) آن را طراحی کرده است. تفاوت های زیادی بین دو نسخه قبل وجود خواهد داشت و لیست ماشین های DiRT 3 واقعا خواندنی است. ماشین های دهه ۷۰ مثل Lancia Stratos و اتوموبیل های معروف کلاس B میانه دهه ۸۰ مثل Quattro S1, RS2000 و Peugeot 205 در این میان هستند. اما در مورد دهه ۹۰ ما با ماشین هایی مثل Celica روبرو هستیم که کارلوس سانیز (Carlos Sainz) واقعا در طراحی این ماشین جادو کرد.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

|برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی ، نسخه نهایی SKIDROW بازی|

|به همراه دانلود نسخه فشرده ۳٫۸ گیگابایتی بازی|

 

Dirt3 cover small دانلود بازی Dirt 3

 



سیستم عامل Microsoft Windows XP SP3 Corporate Student Edition May 2011

ویندوز اکس پی (Windows XP) در طی این چند سال که از انتشار آن می گذرد دچار تغییر و تحولات بسیار زیادی شده است در واقع بعد از انتشار سرویس پک ۲ این ویندوز، مایکروسافت که از فروش ویستا که سود آن چنانی بدست نیاورد تصمیم گرفت نسخه ی جدیدی از ویندوز ایکس پی را منتشر کند تا ضررهای ویستا را تا حدودی جبران نماید این نسخه ی جدید ویندوز ایکس پی را با نام سرویس پک ۳ روانه بازار نمود. در این نسخه جدید نواقص و عیب هایی که در سرویس پک دو به چشم میخورد تا حد بسیار بالایی رفع شد و ضریب امنیتی ویندوز تا حد مطلوبی ارتقا یافت. اما همچنان در این نسخه هم اشکالاتی وجود دارد که مایکروسافت برای رفع این نواقص در هر ماه آپدیت هایی را برای این نسخه منتشر می کند تا کاربران با دریافت آنها مشکلات سیستم عامل خود را بر طرف کنند.

هم اکنون نسخه جدید این ویندوز با آپدیت تا May 2011 برای دانلود آماده شده است. دقت داشته باشید که این نسخه ، نسخه ی Student Edition می باشد که علاوه بر نسخه کامل ویندوز ، شامل نرم افزارهای پیش زمینه ای می باشد که برای دانشجویان و دانش آموزان کاربرد بسیاری دارد. در ادامه مطلب می توانید توضیحاتی را مربوط به این نسخه جدید و تفاوتی که با نسخه های قبلی دارد مشاهده نمایید. شما از هم اکنون می توانید این ویندوز را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Microsoft Windows XP SP3 Corporate Student Edition سیستم عامل Microsoft Windows XP SP3 Corporate Student Edition May 2011

 



نرم افزاری همه کاره برای گیتار با نام Guitar Pro 6.0.8 r9626 Final

Guitar Pro 6 نام بهترین نرم افزار در زمینه ویرایش تبلت های موسیقی با صداهایی کاملا واقعی و توانایی برای ایجاد ترک های کامل شما می باشد. همچنین این نرم افزار یک آموزش قدم به قدم و کتاب موسیقی حرفه ای می باشد. استانداردهایی که در این نرم افزار وجود دارد ، استفاده از این نرم افزار را نه تنها برای نوازندگان گیتار ، بلکه برای همه ی نوازندگان و موسیقی دانان فراهم کرده است. بوسیله این نرم افزار ، تمامی نیازهای شما برای یک نوازندگی حرفه ای و دقیق برطرف خواهد شد. شما می توانید نت به نت از آهنگ خود را در این نرم افزار وارد نمایید و همچنین روش نواخته شدن آن را بر روی دسته ی گیتار با سرعت های متفاوت مشاهده نمایید. شما از هم اکنون می توانید این نرم افزار بی نظیر را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|برای اولین بار ، به همراه تمامی بانک های صوتی نرم افزار با حجم ۲ گیگابایت|
 

 

Guitar Pro 6.0.8 r9626 Final نرم افزاری همه کاره برای گیتار با نام Guitar Pro 6.0.8 r9626 Final

 




یادآوری کارهای روزانه با Efficient Notes Pro 1.98.97

افرادی بسیاری را می بینیم که از اینکه کارهای روزانه خود و یا قرار ملاقات ها و بطور کلی امور خود را بیاد نمی آورند ابراز نارضایتی می کنند. این افراد همواره بدنبال راه حلی برای مشکل خود می گردند تا این اشتباهات را به حداقل برسانند و بتوانند بطور مرتب به امور خود رسیدگی کنند. این مسئله اصلا دور از انتظار نیست که شما هم به چنین مشکلاتی برخورد کرده باشید و بطور قطع برای شما نیز تاکنون این واقعه رخ داده است. حال آنکه برای یادآوری کارهای روزانه راه حال های بسیاری ارائه شده است. بطور مثال در نسخه های اخیر سیستم عامل ویندوز ، گدجت کاربردی به نام Sticky Notes به دسکتاپ افزوده شد که محیطی ساده در اختیار شما قرار می دهد و می توانید یادداشت های خود را در آن بنویسید و آن را در گوشه ای از دسکتاپ خود قرار دهید. با این وجود این ابزار چندان کامل نیست و می توان امکانات بسیار بیشتر و کامل تری را برای آن در نظر گرفت. Efficient Notes نام نرم افزاری است که امروز قصد معرفی آن را داریم. این نرم افزار را می توان نمونه فوق پیشرفته همان Sticky Notes ساده ویندوز دانست. تنها کاری که باید انجام دهید ، نوشتن یادداشت های خود درون نرم افزار است که در این زمینه ، نرم افزار محیطی مشابه به نرم افزار معروف Microsoft Word در اختیار شما قرار می دهد. می توانید لینک ، عکس ، شکلک های دیجیتال و هر آنچه نیاز است تا کارهای شما را به یادتان به بیاورد اضافه نمایید. همچنین می توانید نوشته های خود را دسته بندی و مرتب کنید و بصورت جداگانه و بشکل دلخواه در دسکتاپ خود اضافه نمایید. از دیگر امکانات قابل توجه این نرم افزار می توان به امکان رمز گذاری برروی اطلاعات اشاره کرد که بدین شکل امنیت اطلاعات شما را نیز تأمین خواهد کرد.

 

Efficient Notes Pro یادآوری کارهای روزانه با Efficient Notes Pro 1.98.97

 



تم Celestica برای ویندوز۷

این بار در سایت دانلود ها   تم بسیار زیبا  برای شما کاربران عزیز  سایت دانلودها ، تدارک دیده ایم که امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه لذت ببرید.

 

1441431 تم Celestica برای ویندوز7

 



مجموعه ۵۵ والپپر بی نظیر و با کیفیت از گل ها

مجموعه ۵۵ والپپر بی نظیر و با کیفیت از گل ها را در این پست از سایت دانلودها ، برای شما بازدیدکنندگان عزیز به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم.این مجموعه شامل ۵۵ والپپر زیبا در سایز ۱۹۲۰×۱۲۰۰ و با فرمت JPG می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان بک گراند ویندوز خود لذت ببرید.

 

55 Magnificent Colorful Folowers مجموعه ٥٥ والپپر بي نظير و با كيفيت از گل ها

 



مجموعه کلید های فعال محصولات Kaspersky به تاریخ ۵ خرداد ۹۰

مجموعه  کلیدهای فعال برای محصولات امنیتی شرکت کسپرسکی به تاریخ ۵ خرداد ۱۳۹۰ را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. این کلیدها برای آنتی ویروس و اینترنت سکیورتی هستند.

 

kasper keys مجموعه کلید های فعال محصولات Kaspersky به تاریخ 5 خرداد ۹۰

 



آپدیت آفلاین NOD32 تا تاریخ ۵ خرداد ٩٠

آنتی ویروس NOD32 و نسخه فایروال دار آن یعنی Smart Security به دلیل سرعت و حجم Update‌های کم در بین کاربران محبوبیت خوبی کسب کرده اند. همچنین این نرم افزارها به فایلها، اشکال بی مورد وارد نمی کند و همین باعث شده است که حرفه ای ها هم به سمت استفاده از این آنتی ویروس ها بروند. تنها مشکل این برنامه ها  عدم به روز رسانی از طریق فایل Update‌ است و برای همین بر روی سیستمی که به اینترنت متصل نیست استفاده از آن بی فایده است. همچنین راهی برای نگهداری Update های آن وجود ندارد. سایت دانلودها با روشی خاص توانسته است این نرم افزارها را به طور کامل و بدون کوچکترین اتصال به اینترنت به روز رسانی کند.این فایل ها هم نرم افزار NOD32 و هم Smart Security را در کلیه نسخه های ۳٫x و ۴٫x به روز می کند.
آموزش آپدیت آفلاین نیز در ادامه مطلب آمده تا شما عزیزان برای به روز رسانی این آنتی ویروس محبوب به مشکلی بر نخورید.

 

nod32off آپدیت آفلاین NOD32 تا تاریخ 5 خرداد ٩٠

 



تماس رایگان صوتی و تصویری با سراسر دنیا با Skype 5.3.0.113 (قابل حمل)

Skype نام یکی از معروفترین و قدرتمندترین نرم افزار های رایگان حمایت کننده از پروتکل VOIP است که برای شما امکان برقراری ارتباط صوتی رایگان با دیگر دوستان خود از طریق اینترنت را فراهم میسازد. نرم افزار Skype از تکنولوژی Peer-to-Peer برای اتصال به رایانه شخص مورد نظر شما استفاده میکند تا یک محیط پیغام رسان بر اساس گپ صوتی را محیا سازد. Skype از آغاز تا به امروز به سرویس برتر صوت خود برای ارتباط مشهور بوده است همچنانکه مانند دیگر ابزارهای پیغام رسان از اشتراک تصاویر ویدئویی و دیگر امکانات برخوردار می باشد.با استفاده از Skype می توانید بطور رایگان و تنها استفاده از رایانه خود به ارتباط صوتی با دوستان و آشنایان خود در سراسر دنیا بپردازید. Skype از زبان های بسیاری پشتیبانی می کند و با ارائه سرویس تماس تلفنی بسیار ارزان با کشورهای مختلف محبوبیت خود را بیش از پیش برتر ساخته است. کیفیت بالا، رایگان بودن آن در سراسر دنیا و هزارن ویژگی دیگر آن را از رقبای خود جدا کرده است و تبدیل به یک برنامه کاربردی خوب و مفید کرده است به طوری که در جای جای این دنیا زندگی بدون آن مشکل است!!

 

skype تماس رايگان صوتی و تصويری با سراسر دنیا با  Skype 5.3.0.113 (قابل حمل)

 



نرم افزار مذهبی و زیبای نماز شب

نرم افزار مذهبی و زیبای نماز شب را امروز از سایت دانلودها برای شما بازدیدکنندگان محترم آماده دریافت ساخته ایم.این نرم افزار ، نرم افزاری با زبان فارسی می باشد که شامل فضیلت های نماز شب در نزد خداوند می باشد.در این نرم  افزار از جهت های مختلف به نماز شب نگاه می کند.امید است با دریافت و استفاده از این نرم افزار به اهمیت های این نماز پی ببرید.

 

Namaze Shab نرم افزار مذهبي و زيباي نماز شب

 



مجموعه ۲ تصویر استوک بسیار زیبا و دیدنی با نام Fresh Fruits

مجموعه ۲ تصویر استوک بسیار زیبا و دیدنی با موضوع Fresh Fruits را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. تصاویر استوک، تصاویری با کیفیت و سایز فوق العاده هستند که می توان از آن ها در تمامی امور گرافیکی استفاده نمود.

 

Fresh Fruits مجموعه 2 تصویر استوک بسیار زیبا و دیدنی با نام Fresh Fruits

 



مجموعه ۶۰ آیکون جدید و بسیار زیبا

اینبار از سایت بزرگ دانلودها ، پک جدیدی از زیباترین آیکون های ویندوز را در اختیار شما عزیزان بازدیدکننده قرار داده ایم.این مجموعه شامل ۶۰ آیکون با فرمت PNG و ICO و در سایز ۲۵۶х۲۵۶ می باشد.هم اکنون می توانید این مجموعه را به صورت رایگان از دانلودها ، دریافت کرده و با استفاده از آن لذت ببرید.

 

60icon مجموعه 60 آیکون جدید و بسیار زیبا

 



طراحی لیبل های بسیار زیبا برای CDها با Label Design Studio 3.1

Label Design Studio نرم افزاری قدرتمند در ضمینه طراحی و ساخت کاور و لیبل برای سی دی ها می باشد. این نرم افزار با امکانات بسیار جالبی که فراهم کرده است شما را قادر می سازد تا لیبل های بسیار زیبا را در اسرع وقت و به آسانی طراحی نمایید. امیدواریم استفاده ببرید.

 

Label Design Studio طراحی لیبل های بسیار زیبا برای CDها با Label Design Studio 3.1



مجموعه براش بسیار زیبا با نام Watercolour Brush Pack برای فتوشاپ

مجموعه براش بسیار زیبا و کاربردی به نام Watercolour Brush Pack برای نرم افزار فتوشاپ را برای شما عزیزان گرافیست در دانلودها قرار داده ایم. از این براش ها می توانید در کارهای گرافیکی خود استفاده کنید. امیدواریم استفاده کافی را از آنها ببرید.

 

Watercolour Brush Pack مجموعه براش بسیار زیبا با نام Watercolour Brush Pack برای فتوشاپ

 



نسخه قابل حمل مرورگر اینترنتی سریع و قدرتمند Opera@USB 11.11 Final

اپرا یکی از مرورگرهای مهم در سراسر وب می باشد که کاربران نسبتاً خوبی را در سراسر وب برای خود جمع کرده است. طبق آمار ارائه شده توسط StatCounter، اپرا در سراسر وب سهمی برابر با ۲٫۶۷% از بازار جهانی مرورگرهای وب را به خود اختصاص داده است، این مقدار در ایران برابر با ۴٫۳۳% است که اپرا را در رده سوم مرورگرهای محبوب ایرانیان قرار می‌دهد، رتبه اول اینترنت اکسپلورر و رتبه دوم متعلق به فایرفاکس است. امکانات جدید و بروز شده این مرورگر نسبت به نسخه قبلی را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

 

opera11 نسخه قابل حمل مرورگر اینترنتی سریع و قدرتمند Opera@USB 11.11 Final

 



اسکرین سیور بسیار زیبا و دیدنی به نام Cryptic Fog ScreenSaver 1.0

اسکرین سیور بسیار زیبا و دیدنی با نام Cryptic Fog ScreenSaver را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. این اسکرین سیور می تواند محیط جذاب و متفاوتی را برای شما فراهم کند. امیدواریم لذت ببرید.

 

Cryptic Fog Screensaver اسکرین سیور بسیار زیبا و دیدنی به نام Cryptic Fog ScreenSaver 1.0

 



مجموعه ۲۰ والپیپر باکیفیت و بسیار زیبا در سایز ۳۲۰×۲۴۰ موبایل

این بار در سایت بزرگ دانلودها ، مجموعه ۲۰ والپپر بسیار زیبا و دیدنی در سایز ۳۲۰×۲۴۰ را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این تصویر زمینه ها با کیفیت بالا بوده و شما می توانید بر روی موبایل خود استفاده و لذت ببرید.

 

20 m w مجموعه 20 والپیپر باکیفیت و بسیار زیبا در سایز 320x240 موبایل

 



تم جدید و بسیار زیبا و دیدنی Zune Leaf برای ویندوز ۷

تم جذاب و بسیار دیدنی Zune Leaf مخصوص ویندوز ۷ را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. امیدواریم استفاده کافی را از این تم ببرید.

 

Zune Leaf تم جدید و بسیار زیبا و دیدنی Zune Leaf برای ویندوز 7

 



بازی فوق العاده زیبای Modern Combat 2: Black Pegasus برای موبایل

این بار از سایت بزرگ دانلودها ، بازی جدید و جذاب Modern Combat 2: Black Pegasus را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی با فرمت جاوا و در سایز ۳۲۰×۲۴۰ می باشد. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

Modern Combat 2 Black Pegasus بازی فوق العاده زیبای Modern Combat 2: Black Pegasus برای موبایل

 



تم بسیار زیبا و گرافیکی برای نوکیا Symbian^3 با نام Flare by Pizero

Pizero نام یکی از برجسته ترین گروه های تم ساز گوشی های موبایل می باشد . تم های ساخته شده توسط این گروه دارای گرافیک و جلوه عالی می باشند . این تم های این گروه را برای گوشی های نوکیا سیمبیان سری ^۳ برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . نام این بسیار زیبا Flare می باشد که هم اکنون می توانید از سایت دانلود ها دریافت نمایید .

 

Flare by Pizero1 تم بسیار زیبا و گرافیکی برای  نوکیا Symbian^3 با نام Flare by Pizero

 



کتاب زیبا و پر محتوی EbookMagic – پزشکی نسخه خرداد ماه ۹۰ برای موبایل

این بار از سایت دانلودها نسخه پزشکی کتاب شگفت انگیز را برای شما بازدیدکنندگان محترم آماده دریافت ساخته ایم.در این نسخه شما می توانید درباره ی تغذیه – کودکان – بیماری ها – پوست و مو – تناسب اندام – توصیه های زیبایی – نکات کوتاه ، دانستنی ها و توصیه های پزشکی اطلاعات کسب کنید.امید است با دریافت و نصب این نرم افزار بر روی گوشی لذت ببرید.

 

mobile book کتاب زیبا و پر محتوی EbookMagic   پزشكي نسخه خرداد ماه ۹۰ برای موبایل

 



مجموعه ۱۲ رینگتون SMS بسیار زیبا برای گوشی های موبایل

مجموعه ۱۲ آهنگ اس ام اس جدید و فوق العاده زیبا در سایت دانلودها در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است، این رینگتون ها از کیفیت بالایی برخوردارند که با فرمت MP3 آماده شده اند . هم اکنون می توانید این رینگتون ها را از سایت بزرگ دانلودها دریافت کنید.

 

Mobile Ringtones مجموعه 12 رینگتون SMS بسیار زیبا برای گوشی های موبایل

 



بازی جدید، بسیار زیبا و سرگرم کننده Dragon Hunter 1.04 برای اندروید

این بار از سایت بزرگ دانلودها ، بازی جدید و جذاب Dragon Hunter را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی برای موبایل و دستگاه هایی که دارای سیستم عامل آندروید هستند می باشد . امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

Dragon Hunter بازی جدید، بسیار زیبا و سرگرم کننده Dragon Hunter 1.04 برای اندروید

 



کتاب الکترونیکی فوق العاده زیبا و خواندنی سینوهه برای موبایل

کتاب الکترونیکی بسیار زیبا و خواندنی "سینوهه" را برای گوشی های موبایل شما عزیزان آماده نموده ایم.این کتاب ها بر روی تمامی گوشی هایی که از جاوا پشتیبانی می کنند نصب می شود. امیدواریم از این کتاب الکترونیکی بسیار زیبا لذت ببرید.

 

Mobile Ebook کتاب الکترونیکی فوق العاده زیبا و خواندنی سینوهه برای موبایل



بازی جدید، بسیار زیبا و سرگرم کننده iPizza Shop 1.0 برای اندروید

این بار از سایت بزرگ دانلودها ، بازی جدید و جذاب iPizza Shop را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی برای موبایل و دستگاه هایی که دارای سیستم عامل آندروید هستند می باشد . امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

iPizza Shop بازی جدید، بسیار زیبا و سرگرم کننده iPizza Shop 1.0 برای اندروید

 



مجله پر محتوی دانشنامه – خرداد ماه برای موبایل

امروز از سایت دانلودها ، مجله ی زیبای دانشنامه را برای موبایل شما عزیزان آماده دریافت کرده ایم.این مجله شامل بخش های متنوعی همانند : اشعار ، رکوردهای گینس ، بخش پیامک ها ، دانستنی ها  و … می باشد.این نرم افزار موبایل در دو نسخه برای گوشی های پشتیبان کننده جاوا و گوشی های آندروید ، هم اکنون از دانلودها آماده دریافت می باشد.

 

ebook daneshnameh مجله پر محتوي دانشنامه   خرداد ماه براي موبايل

 


 

 

نظرات و پیشنهادات شما 

 

برای هرچه بهتر شدن عملکرد گروه . با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری کنید

 

 

 
 

 

 
   

عينك POLICE

مدل S8311

مدل برگزيده همه ي بازيگران هاليوود

پرفروش ترين عينك تمام دوران كمپاني POLICE

طراحي اين مدل به صورتي بوده كه با تمامي چهره ها متناسب باشد

حتما اين مدل بي نظير و استثنايي را تهيه كنيد

عينك فوق العاده جديد با طراحي مدرن

طراحي فوق العاده براي سال 2011

 جذابيت و زيبايي حق شماست...

همان را انتخاب كنيد كه شايسته شماست ...

همراه با كتاب رازو رمز شيك پوشي

 براي سلايق مختلف

خريد پستي     خريد پستي

قيمت : 18500 تومان

عينك Police مدل S8311 با طراحي مدرن و متفات. عينكي اسپرت و فوق العاده شيك براي آنهايي كه ميخواهند به روز باشند! فقط چند قدم با جذابيت فاصله داريد ….
عينك Police را حتما مي شناسيد! اين مارك يكي از معروفترين هاي بازار عينك هاي آفتابي در دنيا است و بسيار پر طرفدار است. عينكي كه در عكس مشاهده ميكنيد يكي از جديد ترين مدل هاي عرضه شده كمپاني Police است

طراحي اين عينك به صورت يك تكه و فرم آن استيل مي باشد.عينك مذكور به دليل طراحي بسيار زيبا و مدرن توانسته است محبوبيت بسياري در بين اقشار مختلف بدست بياورد..لنزهاي اين عينك داراي استاندارد UV400 جهت محافظت از اشعه ماوراء بنفش است. اين عينك قابل استفاده براي آقايان و خانمها مي باشد.

فقط چند قدم با جذابيت فاصله داريد

از اولين كساني باشيد كه

 اين عينك را امتحان ميكنند!!

خريد پستي     خريد پستي

قيمت : 18500 تومان

 

يك عينك آفتابي مناسب بايد واجد چند ويژگي باشد كه از سوي انجمن اپتومتري آمريكا تعريف شده است:

۱) شيشه هاي عينك بايد ۱۰۰ـ۹۹ درصد اشعه ماوراي بنفش خورشيد را جذب كند.
۲) به ميزان ۹۰ـ۷۵ درصد از شدت نور مريي بكاهد. خود انجمن اپتومتري آمريكا اعلام كرده كه عمده عينك هاي مد روز فاقد اين ويژگي هستند.
۳) باعث تغيير ماهيت نور و تصاوير نشود.
۴) شيشه ها بايد خاكستري، سبز يا قهوه اي باشند كه رنگ قهوه اي ارجحيت دارد. همچنين عينك آفتابي بايد كل فضاي چشم و اطراف محوطه قرارگيري چشم در صورت را در بر بگيرد.

خريد پستي     خريد پستي

قيمت : 18500 تومان

ويژه خانم ها و اقايان شيك پوش و مشكل پسند

همان را انتخاب كنيد كه شايسته شماست ...

عينك فوق العاده جديد با طراحي مدرن

طراحي فوق العاده براي سال 2011

 جذابيت و زيبايي حق شماست...

 

 

 
 
 



__._,_.___


This Group Management By iranian-funn Team

    iranian-funn The Biggest Iranian Group
         
          lvl r 24 & Keyvan




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Post a Comment