Friday, August 2, 2013

|| IraNiaN FuN || 10 Rah Va Dalil Baraye Shoroei Dobare !!!!




 

 




راهنماي عضويت
 

 

موضوع ایمیل : ۱۰ راه و دلیل برای شروع دوباره

 

http://upload7.ir/images/84556649792903150868.jpg

 

به جای گرفتن تصمیم، که بیشتر ما خیلی به آنها پایبند نمی‌مانیم، چرا به بعضی قسمت‌های زندگی‌تان نگاهی نمی‌اندازید که دوست دارید از نو شروعشان کنید؟ در زیر به راه‌هایی برای شروع دوباره اشاره می‌کنیم.

 
۱. شروع دوباره به معنی جبران شکست نیست. یک آغاز جدید است. این طرز تفکر بسیار کمکتان می‌کند زیرا باعث می‌شود وقتتان را برای سخت گرفتن به خودتان تلف نکنید.

 
۲. حرکت در طول زندگی مثل بالا رفتن از پله می‌ماند. یک سطح بالا می‌روید و بعد یک سطح پایین. هیچ چیز صاف و مستقیم نیست. کمی با خودتان و جهت جدید زندگی‌تان تمرین کنید.

 
۳. به شروع‌های زندگی‌تان اگر درست نزدیک شوید می‌تواند شروع یک زندگی نو برایتان باشد. گاهی‌وقت‌ها ایده‌های کوچک می‌توانند به اتفاقاتی بزرگ تبدیل شوند. 

 
۴. پایان‌ها همیشه بد نیستند. حتی اگر تا بحال زندگی خوبی داشته‌اید، زندگی جدیدی که روبه‌رویتان قرار گرفته ممکن است آن را به کلی کمرنگ کند. اگر زندگی بدی داشته باشید هم دقیقاً همینطور خواهد بود. 

 
۵. شروع دوباره ممکن است ترسناک به نظر برسد اما واقعاً بهانه خوبی برای جشن گرفتن است. به آن بعنوان چیزی هیجان‌انگیز نگاه کنید و خواهید دید که خیلی از احساسات اضطراب‌آورتان ناپدید می‌شوند.

 
۶. به خاطر داشته باشید که آینده شما تحت حکومت گذشته‌تان نیست. هر اتفاقی هم که در زندگی‌تان افتاده باشد، هنوز هم می‌توانید راهی برای بهتر کردن اوضاع هم برای خودتان و هم اطرافیانتان پیدا کنید.

 
۷. اینکه مجبور به شروع دوباره باشید با اینکه تصمیم بگیرید از نو شروع کنید فرق دارد. برای آنهایی که زندگی‌شان هنوز بخاطر فجایع طبیعی یا انسانی، غرق در هرج‌ومرج است، شروع دوباره انتخاب نیست. حمایت از نیازمندان و قبول وضعیت ممکن خصوصیاتی بسیار عالی است.

 
۸. جایگزین‌هایی سالم برای الگوهای زندگی  منفی پیدا کنید. اگر راحت نیستید که همه تغییرات را یکدفعه و از یک تاریخ مشخص شروع کنید، کم‌کم قدم بردارید. اگر قادر به ترک یک عادت بد نیستید، می‌توانید از کم کردن آن شروع کنید. بد نیست که زمانی به خودتان فرصت دهید که به تعادل برسد.

 
۹. همه چیز رفتن به باشگاه و ورزش کردن نیست. چرا رفتن به کلاس رقص و کمی تفریح کردن و در عین حال خوش‌هیکل شدن را امتحان نمی‌کنید؟ شروع دوباره می‌تواند به معنی دنبال کردن آرزوهایتان باشد. همه ما وقتی به سمت هدفمان گام برمی‌داریم خوشحال و راضی هستیم.

 
۱۰. شروع دوباره یعنی فرصت دادن به خودتان برای شادی و خوشبختی واقعی. باید شجاع باشید و بتوانید چیزهای جدید یاد بگیرید، اما این چطور ممکن است؟ در بدترین حالت، مهارت‌های لازم برای شروع پروژه بعدی‌تان را به دست خواهید آورد.

 
یادتان باشد که در هر شرایطی که باشید، هیچوفت دیر نیست و همیشه برای شروع دوباره وقت دارید. وقتی بتوانید صادقانه به تغییراتی که ایجاد کرده‌اید متعهد شوید، فرآیند جدید آغاز شده است.

 

 

نظرات و پیشنهادات شما 

 

برای هرچه بهتر شدن عملکرد گروه . با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری کنید

 

**********************************

 چراغ خواب موزیکال طرح لاک پشت
 

یک هدیه  مناسب  و یک دکور  جدید چند  منظوره برای  اتاق خواب  کودکان و  نوزادان

چراغ خواب در چهار رنگ مجزای ثابت و یا ترکیبی از آنها می تواند نورافشانی کند.

چراغ خواب لاک پشت، شبها روی سقف و دیوارهای اتاق را ستاره باران

 می کند و زمان خواب را به زمانی  شاد   و مفرح  تبدیل  می کند. 

آسمان پرستاره آرام و دوست داشتنی ترس از تاریکی بچه ها

  را کاهش می دهدو آنها را با صور فلکی آشنا می کند.

http://www.30cd.biz/upload_pic/1375270755.jpg

خیلی از بچه ها بخاطر ترس از تاریکی، با اتاق خوابشون مشکل دارند و برای همین هر شب موقع خواب کلی اعصاب بزرگتر ها خورد می کنند تا بالاخره خوابشون ببره.

عملکرد ها:
-- تابش صدها ستاره و ماه بر روی دیوار در تنوع چهار رنگ تابش ( قرمز، نارنجی، سبز، آبی )
-- پخش موزیک ملایم و زیبا مناسب برای خواب کودکان و نوزادان ( شامل 4 ملودی )

 http://www.30cd.biz/upload_pic/1375270758.jpg

خـريد پستي >> قيمت فقـط :63000  تـومـان  پرداخت وجه بعد از تحويل درب منزل شــما

         http://www.30cd.biz/upload_pic/1352971655.gif  


مشخصات:
وزن: 500 گرم | ابعاد: 19 * 29 * 15 سانتی متر | جنس لاک : P.V.C مقاوم | جنس بدنه : پارچه ضدحساسیت با رنگ ثابت | منبع تغذیه : 4.5 ولت DC معادل سه باطری نیم قلمی با قابلیت اتصال آداپتور بطور مجزا | دارای استاندارد CE اروپا و RoCH | محصول چین با درجه کیفی +A و برگ سبز گمرک و تاییدیه اداره استاندارد گمرک ایران | سال ساخت : Feb.2013

سایر مـوارد: مناسب برای سنین 1 تا 10 سال ( هدیه و دکور برای اتاق خواب )

http://www.30cd.biz/upload_pic/1375270757.jpg

خـريد پستي >> قيمت فقـط :63000  تـومـان  پرداخت وجه بعد از تحويل درب منزل شــما

         http://www.30cd.biz/upload_pic/1352971655.gif  

این چراغ خواب با داشتن طرح عروسکی و جنس نرم و لطیف می تونه اسباب بازی عالی برای کودک شما باشه. ۴ دکمه روی لاک، لاک پشت قرار داره که کار اونها خاموش و روشن شدن چراغ، تغییر رنگ های چراغ ، کم و زیاد شدن نور و تغییر ملودیه. این دستگاه هم با سه عدد باتری قلمی کار می کنه

http://www.30cd.biz/upload_pic/1375270756.jpg 

درسته که نور و صدا مزاحم خواب هستند ولی نور ملایم و موزیک آروم می تونند به سنگین شدن پلک ها و خوابیدن کمک هم بکنند. چراغ خواب های sparkling turtle دقیقا این ویژگی ها رو دارند و دیوار و سقف اتاق رو با نقش و نگار ماه و ستاره در رنگ های مختلف پر می کنند و بهمراه ملودی های دلنشین و آرامش دهنده باعث می شند تا بچه ها هم زودتر و هم عمیق تر خوابشون ببره.

http://www.30cd.biz/upload_pic/1375270767.jpg

خـريد پستي >> قيمت فقـط :63000  تـومـان  پرداخت وجه بعد از تحويل درب منزل شــما

         http://www.30cd.biz/upload_pic/1352971655.gif  

 

 

 






Contact Us
Keyvan_2DarYahoo.com...






__._,_.___


This Group Management By iranian-funn Team

    iranian-funn The Biggest Iranian Group
         
          lvl r 24 & Keyvan




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Post a Comment