Friday, August 23, 2013

|| IraNiaN FuN || Parageraf Haye Ziba Az Ketab-ha !!!




 

 




راهنماي عضويت
 

 

موضوع ایمیل : پـاراگــراف انتخـــابی از کتــاب منتخــب

 

در این مطلب ، پاراگرافهای منتخب و زیبا از کتابهایی زیبا را برای شما عزیزان میگذاریم

 

سری اول

یــک چیـــز بسیـــار زیبـــا وجــود دارد
هیــــــــچ
بــه هیـــچ فــکر کـــن !…

[ عقـایــد یــک دلقــک . هاینــریـش بــل ]

 

 

////////////////************\\\\\\\\\\\\\\\\\

 

 

بارها به فکر مرگ و تجزیهٔ ذرات تنم افتاده بودم،
بطوری که این فکر مرا نمی ترسانید
برعکس آرزوی حقیقی می کردم که نیست و نابود بشوم،
از تنها چیزی که می ترسیدم این بود که ذرات تنم در ذرات تن رجاله ها برود.

این فکر برایم تحمل ناپذیر بود
گاهی دلم می*خواست بعد از مرگ دستهای دراز با انگشتان بلند حساسی داشتم تا همهٔ ذرات تن خودم را به دقت جمع آوری می کردم
و دو دستی نگه می داشتم تا ذرات تن من که مال من هستند در تن رجاله*ها نرود.

"بوف کور_صادق هدایت"

 

 

////////////////************\\\\\\\\\\\\\\\\\

 

"من این کتاب را برای مدح خدایان نمینویسم زیرا از خدایان خسته شده ام. من این کتاب را برای مدح فراعنه نمینویسم زیرا از فراعنه هم به تنگ آمده ام؛
من این کتاب را فقط برای خودم مینویسم بدون اینکه در انتظار پاداش باشم یا اینکه بخواهم نام خود را در جهان باقی بگذارم. آنقدر در زندگی زجر کشیده ام که از همه چیز حتی امیدواری تحصیل نام جاوید، سیرم؛
من این کتاب را فقط برای این مینویسم که خود را راضی کنم. هرچه تا امروز نوشته شده، یا برای این بوده که به خدایان خوشامد بگویند یا برای اینکه انسان را راضی کنند."

سینوهه : پزشک مخصوص فرعون – میکا والتاری

 

////////////////************\\\\\\\\\\\\\\\\\

 

گفت خیلی میترسم؛
گفتم چرا ؟
گفت چون از ته دل خوشحالم …
این جور خوشحالی ترسناک است…
پرسیدم آخه چرا ؟
جواب داد: وقتی آدم این جور خوشحال باشد
سرنوشت آماده است چیزی را از آدم بگیرد!

"خالد حسینی"

رمان معروف بادبادک باز

 

////////////////************\\\\\\\\\\\\\\\\\

 

در محاصره ی چهار دیوارم دلم برای آغوش کسی تنگ است، دلم هوای عطر کودکی دارد ،مادر را نگاه می کنم موهای سیاهش را گم کرده، باید به او بگویم که آغوشش چه اکسیری ست، باید سپیدی تک تک موهایش را جبران کنم. ولی چه گونه؟…موهای سپید مادر به من آموختند که شب تیره هم عاقبت روشن خواهد شد و من تا خود صبح می نویسم، هر تار سپید موی مادر می باید کتابی شود..

" نامه به کودکی که هرگز زاده نشد __ ترجمه یغما گلرویی "

 

////////////////************\\\\\\\\\\\\\\\\\

 

همیـــشه کسانی که در هیـــچ کاری موفـــق نشـــده اند
می خواهنـــد به آدم راه کـــار یـــاد بدهنــــد (!)

خشـــم و هیـــاهو / فاکنــــر

 

////////////////************\\\\\\\\\\\\\\\\\

 

ما در روزگـــاری هستیــــم
کـِــ بســـــیاری چیـــزها را میتوان دیــــد
و بــــاور نکــــرد
و بسیاریــــ چیـــزهــــــا را
ندیـــــده بـــــــــاور کرد…!
× بـــار دیگـــر، شهـــری کـــه دوست می داشتـــم
نـــادر ابــراهیــمی

 

 

////////////////************\\\\\\\\\\\\\\\\\

 

 

یکی ایــنـــجــآ سردشهـ …یکی همــش شدهـ زمستون …یکی بغض گیر کردهـ تو گلوش و دارهـ خفهـ میشهـ …وقتی حرف میزدی ، یکی نهـ بهـ چیزایی کهـ میگی ، کهـ بهـ محضهـ صدات ، بهــــ محضِ صـــدات گوش میداد …

 

یکی محو شدهـ تو صدات …

یکی دل تنگهـ …

توی همین خونهـ ـهـــا … همین نزدیکی ـهــآ …

دل یکی آتیش گرفتهـ …

 
مصطفی مستــــور …کتاب " روی ماهــ ِ خداوند را ببوس"

 

////////////////************\\\\\\\\\\\\\\\\\

 

منبع : سایت کوچولو

نظرات و پیشنهادات شما 

 

برای هرچه بهتر شدن عملکرد گروه . با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری کنید

 

**********************************

http://www.30cd.biz/upload_pic/1374061969.gif 

محافظ پا استراتز جهت جلوگیری از درد و خستگی پا طراحی شده است که احساس آرامش و راحتی را برای شما فراهم می سازد.محافظ پا استراتز دارای تکنولوژی جدیدی است که با جذب شوکهای وارده به بدن خستگی و استرس را کاهش داده و فشار جسمی را از بین می برد.محافظ پا استراتز برای اشخاصی که در ناحیه های پا , زانو , باسن و کمر احساس درد می کنند کاملا مفید بوده و کمک میکند درد این ناحیه ها تسکین یابد.این پابند را میتوانید با انواع کفش نیز استفاده کنید و تاثیر آن را کاملا به چشم خود ببینید.

http://www.30cd.biz/upload_pic/1374061972.jpg

ویژگیهای محافظ پا استراتز :
 

 - مناسب برای گودی و یا صافی کف پا
- کاهش درد در ناحیه های باسن , پا , زانو و کمر
- کاهش ناراحتی در قسمتهای مختلف پا
- قابل استفاده به صورت روزانه
- استفاده حتی بدون نیاز به پوشیدن کفش
- ظاهر زیبا
 

http://www.30cd.biz/upload_pic/1374062018.jpg

 http://www.30cd.biz/upload_pic/1374061971.jpg

خـريد پستي >> قيمت فقـط : 17000  تـومـان  پرداخت وجه بعد از تحويل درب منزل شــما

         http://www.30cd.biz/upload_pic/1352971655.gif

 

 






Contact Us
Keyvan_2DarYahoo.com...






__._,_.___


This Group Management By iranian-funn Team

    iranian-funn The Biggest Iranian Group
         
          lvl r 24 & Keyvan




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Post a Comment