Tuesday, October 8, 2024

|| IraNiaN FuN || 5 Mozoei Ke Khanuma Dar Barkhorde Aval Ba Aghayun Tavajoh Mikonan



Iranian Fun Group Header

 

 

 

 

5 موضوعی که خانم ها در برخورد اول با آقایان متوجه می شوند

 

 

در یک ساعت اول آشنایی اکثریت خانم ها می فهمند که واقعاً دوست دارند بیشتر از یک گپ کوتاه با آن فرد رابطه داشته باشند یا خیر. منظور من این نیست که خانم ها ظاهربین هستند، نه. برای همه آنها شخصیت و آنچه درون مردها هست نیز مهم است اما اکثریت خانم ها توجهشان را بیشتر روی ظاهر و به دنبال آن بقیه مسائل مهم می گذارند. این به آن معنی نیست که جذابیت بین دو نفر به مرور زمان ایجاد نمی شود، اما اکثر خانم ها در اولین برخورد با مردها آنها را می سنجند و همان روز تصمیم می گیرند که آیا بار دومی هم او را ملاقات می کنند یا خیر.

در زیر به 5 موضوعی که خانم ها در اولین برخورد با آقایون به آن توجه می کنند اشاره می کنیم:

1) ظاهر

بله خانم ها اهمیت زیادی به ظاهر می دهند. جذب شدن ظاهری برای آنها اهمیت زیادی دارد. بنابراین اولین چیزی که به آن توجه می کنند این است که سر و وضع آن مرد به آنها می خورد یا نه. آیا از نظر ظاهری او را می پسندند؟ سلیقه ظاهری خانم ها معمولاً متفاوت است و معمولاً الگوی خاصی هم ندارند. یعنی ممکن است هم از مردهای قد بلند و هم از مردهای قد کوتاه خوششان بیاید. یا هم از مردهای مودار و هم از مردهای کچل. همه چیز به یک مسئله کلیدی بستگی دارد که هروقت مردی را می بینند به آنها گوشزد می کند که از او خوششان می آید یا نه.

2) آراستگی

این مسئله برای بیشتر خانم ها اهمیت خیلی خیلی زیادی دارد. آنها دوست دارند مردها را تمیز و مرتب ببینند. مردها باید موهایی تمیز و مرتب، پوست تمیز و دندانهای تمیز داشته باشند.

3) بو

بله، بو هم برای خانم ها خیلی مهم است. مردها باید بوی خوب بدهند تا توجه خانم ها را جلب کنند. لازم نیست حتماً عطر گران قیمتی زده باشند اما باید بوی خوب و مناسب بدهند.

4) رفتار

چطور حرکت میکند؟ آیا آرام و مودب حرف می زند یا نه؟ آیا موقع حرف زدن خیلی حرکت می کند؟ رفتار مردها هم اهمیت زیادی دارد. همه خانم ها درمورد رفتار و اعمال آقایون سلیقه خاص خودشان را دارند. بعضی خانم ها مردهای خشن تر را می پسندند اما خیلی ها مردهای آرام را دوست دارند. خانم ها حتی با نحوه تکان دادن دست آقایان، یا نگاه کردن آنها موقع حرف زدن درمورد شخصیت آنها قضاوت می کنند.

5) صدا و نحوه حرف زدن

وقتی حرف می زند صدای او چگونه است؟ آیا آرام و مودب حرف می زند یا بلند و با پرویی؟ خیلی مردها آنطور که خانم ها دوست دارند مودب حرف نمی زنند. این مسئله برای تصمیم گیری خانم ها برای ادامه رابطه با مردها خیلی مهم است. وقتی زنی به سمت مردی جذب شود معمولاً به صدا و حرف زدن او هم جذب می شود.

این پنج مورد مسائلی بودند که خانم ها در برخورد اولشان با آقایان به آنها توجه می کنند. این نکات معمولاً با بالا رفتن سن خانم ها تغییر می کند. در جوانی بیشتر به مسائل ظاهری اهمیت میدهند اما هرچه سنشان بالاتر می رود دیگر ظاهر به آن اندازه برایشان مهم نمی شود.

 

 

 

 

نظرات و پیشنهادات شما 

 

برای هرچه بهتر شدن عملکرد گروه . با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری کنید


 

 


 

 

 

موسيقي درماني

بهترین و جدیدترین متد رسیدن به آرامش

همراه با تکنولوژی روز به آرامش روح و روان برسید

با استفاده از روش تاثیر مستقیم بر امواج مغز

موسیقی طبیعت گردآوری شده توسط برترین پژوهشگران

جدیدترین متد کاهش استرس برای افرادی که تحت فشار کاری بالا هستند...

معجزه موسیقی قرن

با نواهای آسمانی معنویت را به روح خود هدیه کنید...

دارای مجوز از وزارت ارشاد به شماره 8562

قابل اجرا بر روی تمام دستگاهها

با فرمت Audio

1 CD

قيمت : 5500 تومان

خرید اینترنتی           خرید اینترنتی

امروزه موسیقی در زمینه های مختلف مورد استفاده کاربردی و ابزاری قرار میگیرد و تحقیقات روزافزون از لحاظ کمی و کیفی، این را تقویت میکند.

نمونه ای از کارکردهای موسیقی را میتوان در حیطه توان بخشی عصبی-روانی در بیماران روانی مانند افسردگی، اضطراب و یا توانبخشی کودکان عقب افتاده ذهنی مورد استفاده قرار داد. با شنیدن این موسیقی ها بجای آنکه مجبور باشید به طبیعت بروید، طبیعت نزد شماست.

گفته مي شود موزيك درماني با صداي طبيعت براي كمك به درمان بيماري هاي عصبي و رواني، در بيماران روانپزشكي مانند افسردگي، اضطراب، اسكيزوفرني و يا توانبخشي كودكان عقب افتاده ذهني، ارتقاء بهداشت رواني، افزايش قدرت يادگيري و حافظه، كمك به بيماران مبتلا به آلزايمر، دمانس، كنترل دردهاي مزمن و ... بسيار مؤثر است.

قيمت : 5500 تومان

خرید اینترنتی           خرید اینترنتی

موسیقی درمانی با صدای طبیعت موسیقی MP3 شامل موسیقی کلاسیک به همراه صدای طبیعت بسیار آرام‏ش بخش.آرامش دهنده روح و روان..جهت مشاهده اطلاعات بیشتر به توضیحات محصول مراجعه کنید

این موسیقی منتخبی از بین صدها ساعت موسیقی کلاسیک مختلف هستند. آثار استادان معروف موسیقی جهان چون موتزارت ، شوپن ، بتهوون را شامل می شود. در موسیقی های این سی دی دو صدای مشابه از طبیعت وجود ندارد و هر قطعه شنونده را در یك فضای آرامش‌بخش متفاوت قرار می‌دهد.

قيمت : 5500 تومان

خرید اینترنتی           خرید اینترنتی

 در پژوهش هاي علمي بسياري اثر بخشي موسیقی در درمان اختلالات شناختي � رفتاري مانند اضطراب، افسردگي، بيش فعالي، اوتيسم، ناتواني يادگيري، اختلالات گفتاري، روان پريشي و عقب ماندگي ذهني و نيز مشكلات جسماني مانند سردرد هاي ميگرني و تنشي، درد مزمن، ناراحتي هاي تنفسي، بيماري هاي عروق كرونر قلب، فشار خون بالا، تهوع ناشي از شيمي درماني و همچنين در تسهيل زايمان و القاء بي حسي و بيهوشي، به اثبات رسيده است.

موسیقی درمانی را روشی کرده‌اند که در جهت برخی اهداف درمانی که می‌تواند مواردی از جمله تقویت و ساماندهی سلامت روحی و جسمی افراد را به دنبال داشته باشند بکار می‌رود. به عبارت دیگر از موسیقی درمانی برای بازیافت ، نگهداری و تقویت سلامت جسمی و روحی و عاطفی استفاده می‌شود که توسط فرد متخصص بکار برده می‌شود.

قيمت : 5500 تومان

خرید اینترنتی           خرید اینترنتی

 

طیف وسیعی از بیماریها در طی فرآیند درمان بهبود پیدا کرده‌اند. این بیماریها طبقات مختلف با علل مختلف را در بر می‌گیرند. بطور کلی عمدتا بیماریهایی که به نحوی با مسائل روانی فرد در

 ارتباط هستند یا حالات روانی می‌تواند نقش مؤثری در بهبود آنها داشته باشند، در پاسخ مثبت به موسیقی درمانی شناخته شده هستند. همچنین بیماریهای جسمی که منشأ روانی دارند با این روش بهبود پیدا می‌کنند.

       

 

 

 

 

.:: Copyright � 2008 Iranian Fun Group , All Right Reserved ::.

Counter Stats
 

 

براي اينكه دوستان خود را در گروه ما عضو نماييد ، آدرس زير را به آنها ايميل كنيد : happy

http://iraniangroup.mihanblog.com/

جهت ارسال اين ايميل براي دوستانتان در بالاي صفحه روي Forward كليك كرده و

سپس آدرس ايميل دوستانتان را وارد نماييد . به همين سادگي .. angel kiss

در اينجا ايميل ديگري از گروه بزرگ ايرانيان فان به پايان رسيد ...sad sigh

منتظر ايميل هاي بعدي ما باشي



__._,_.___


This Group Management By IranianFuN Team

    IranianFuN The Biggest Iranian Group
         
          lvl r 24 & Keyvan




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Post a Comment