Tuesday, October 8, 2024

|| IraNiaN FuN || Aks haye Roozane -- Shomareye 658 -- Faale Roozane 18 Mehr



Iranian Fun Group Header

 

 

 

 

 


پرش دو ماجرا جو از فراز برج کوالالامپور





 



آلودگی شیمیایی رود دانوب در مجارستان





 



تمرین تیر اندازی زنان پلیس افغان





 



نقاشی روی کامیون در راولپندی پاکستان





 



حمل محموله خرچنگ روی یک وانت بار در جاده ای در برزیل برای فروش در بازار





 



حمله ظالبان به تانکرهای سوخت رسان ناتو در پاکستان





 



برگزاری تمرینی مراسم جشن هزارمین سالگرد تاسیس شهر " هانوی " در استادیومی در این شهر ویتنام





 



تیراندازی زنان در مسابقات کشورهای مشترک المنافع در دهلی نو





 



واکنش جالب خانم کرچنر رییس جمهوری آرژانتین به پرسش یک خبرنگار در جریان کنفرانس مطبوعاتی مشترک با آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان در برلین





 



" فیصل احمد " مارگیر معروف مالزیایی در حال زدن بوسه بر یک مار





 



کشاورز بلاروسی در حال شستشوی میوه " قره قاط " در دریاچه





 



سنگ یادبود  33 معدنکار شیلیایی که در عمق 700 متری زمین گرفتار شده اند. این معدنکاران شانس این را دارند تا دو هفته دیگر پس از دو ماه محبوس بودن نجات پیدا کنند





 



رابرت بورک که در آمریکا به او " کابوی لخت " می گویند در کنفرانس خبری در میدان تایمز نیویورک برای حضور در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری سال 2012 اعلام نامزدی کرد





 



اسب های آبی در دریاچه " مارا " در آفریقا





 



ادامه عملیات پاکسازی آلودگی سیلاب شیمیایی رود دانوب در مجارستان





 



بدون شرح!








 

 

فال روزانه -- یک شنبه 18 مهر ماه 1389

 

فروردین: امروز گفتگو با دیگران شما را به جاهایی می‌كشاند كه خودتان اصلاً انتظارش را ندارید، ولی باید دوست داشته باشید كه پایتان را از مرزهای خود فراتر بگذارید. از نظر تئوری این كار باید برایتان آسان باشد، چراكه شما همیشه از ایده‌های جدید استقبال می‌كنید، ولی حالا وقتی كه می‌بینید با موقعیت جدید خود آشنایی ندارید احساس ترس می‌كنید. شما باید خودتان را به این جریان بسپارید، اگر بخواهید مقاومت كنید اوضاع بدترمی‌شود.


اردیبهشت: اگرچه شما فرد آینده نگری هستید، اما ظاهراً نمی‌توانید از وقت‌های آزاد خود استفاده كرده و به مسافرت یا پیك نیك بروید. شاید الان وقت این فرا رسیده كه بفهمید دیگران می‌توانند برای مدتی بدون شما و به تنهایی خودشان از پس كارها بربیایند. حتی اگر برای این كار مجبور شوید با یكی از همكارانتان بحثی جدی داشته باشید، بدانید كه اگر فقط یك بار بهشان بگویید كه نیاز به استراحت دارید می‌توانید نظر موافق آنها را جلب كنید.


خرداد: هم اكنون راه‌های خیلی زیادی برای خلاقیت وجود دارد و این امكان برای شما به وجود آمده كه برخی از این روش‌ها را امتحان كنید. امروز تلاش شما برای متفاوت بودن بهتان كمك می‌كند تا در جمع بدرخشید، چرا كه شما به روش‌های مختلفی ایده‌های خود را مطرح می‌كنید. اما اگر دیگران فكر كنند یكی از ایده‌های شما باز همه بهتر است شما به دردسر خواهید افتاد، چرا كه آن وقت از شما می‌خواهند روی همان یك ایده تمركز كنید. خوشبختانه شما توانایی این را دارید كه حرف خود را به كرسی بنشانید و همین توانایی اجازه تغییر كردن را به شما می‌دهد.


تیر: اگرچه شما با وابستگی‌ها و تعلقات عاطفی آشنایی كامل دارید، ولی امروز این وابستگی شما را به مسیری كاملاً متفاوت می‌كشاند. شما فهمیده‌اید كه حساسیت شدیدتان عملی خوب و قابل تحسین است، چرا كه به دلیل مهربانی تان نمی‌توانید نسبت به ناراحتی‌های افراد دیگر بی اعتنا باشید. اگر شما قبول كنید كه نباید انتظار تلافی و جبران داشت، آنوقت به این افراد یاد می‌دهید كه چگونه نوع تازه‌ای از دوست داشتن را تجربه كنند.


مرداد: امروز وقت این رسیده كه از انزوا بیرون بیایید. امروز شما به راحتی می‌توانید خودتان را با دوست‌هایتان سرگرم كنید، چراكه احساس می‌كنید از نظر احساسی تامین هستید. اگر شما جرات و شهامت تغییر كردن را داشته باشید، ابراز كردن نظریات‌تان شما را در مسیر غیر قابل پیش بینی‌ای قرار می‌دهد. ارتباط برقرار كردن كلیدی است كه درهای عشق و دوست داشتن را به رویتان می‌گشاید.


شهریور: امروز توجه كردن به جزئیات زندگی روزانه برایتان در اولویت قرار دارد، كه البته كاری غیر معمول و خارج از كارهای روزانه تان نیست. البته فعالیت‌های روزانه شما این روزها شبیه به هم و شبیه روزهای قبلی نیست، چراكه شما دنبال راه‌های جدیدی هستید كه خستگی ناشی از یكنواختی را از تنتان بیرون كنید. از تغییر دادن زندگ خود نترسید، چراكه احساس شادابی كه بعد از آن حاصل می‌كنید، مهم تر از هر ترس و تغییری است.


مهر: شما همیشه با رضایت خاطر مسائل پیچیده‌ای كه احساسات شما را تحت تاثیر می‌گذارند را می‌پذیرید، اما امروز بیشتر از همیشه مشتاق خطر كردن هستید. درحالیكه به فكر امنیت خود نیز هستید، اعتراف كردن به رفتارهای حاكی از نافرمانی تان می‌تواند باعث راحتی و آسایش خاطر شما شود. این سخن بدین معنی نیست كه حالا دنبال امنیت و مكان‌های امن باشید، بلكه باید به منظور داشتن تجربه ای به یاد ماندنی ریسك كردن را بپذیرید.


آبان: امروز جریان هوای شدیدی از سوی خورشید به سمت پلوتو یعنی سیاره بخت شما می‌آید و شما با حس‌هایی كه تا بحال برایتان پوشیده بود آشنا می‌شوید و یا بخشی از وجودتان را كه به فراموشی سپرده بودید دوباره آشكار می‌شود. اگر نتوانید در مورد این حس‌های جدید خود با كسی صحبت كنید اصلاً اهمیتی ندارد. الان چیزی كه مهم است میل و علاقه تان برای رفتن به سفری دور و دراز به تنهایی و فقط مخصوص به خودتان است.


آذر: امروز شما سرتان خیلی شلوغ است، ولی بیشتر ترجیح می‌دهید استراحت كنید. اولین حركت و كشش شما به سوی تفریح و خوشی متمایل است، اما شما به صرافت می‌دانید كه چیزهای وسوسه كننده به روش‌های گوناگون شما را در بوته آزمایش قرار می‌دهند! پس در برابر كودك درون شاد و خوشحال خود تسلیم نشوید؛ در عوض به سراغ كارهایتان كه روی هم تلنبار شده بروید.


دی: شما امروز فواید داشتن دوستانی كه شما و شغلتان را حمایت می‌كنند را درك خواهید كرد. امروز وقتی یكی از همكاران بدون هیچ چشم داشتی كار خودش را رها می‌كند تا به شما كمك كند حسابی شگفت زده خواهید شد! به جای اینكه تظاهر كنید خودتان می‌توانید همه كارها را انجام دهید و به جای فاصله گرفتن از او با مهربانی و با لبخندی بر روی لب كمك او را قبول كنید.


بهمن: اگر امروز شما نسبت به قبل بی حوصله‌تر شده‌اید نگرانی به خود راه ندهید، برای اینكه این موضوع وقتی كه ماه به نشانه شما بازمی‌گردد نمونه بارزی است. نسبت به احساس‌هایتان آگاهی داشته باشید، با وجود این اینگونه به نظر می‌رسد كه شما نسبت به آنچه كه در پیرامون‌تان اتفاق می‌افتد بی‌اهمیت هستید. ممكن است قادر نباشید حوادث بیرونی را اصلاح كنید، اما مطمئناً بر روی عكس العمل‌های خودتان كنترل كافی دارید.


اسفند: اگرچه امروز رویاهای شما كاملاً غیرواقعی هستند، ولی شما دوست ندارید از آنها دست بكشید. درحقیقت شما خیلی هیجان زده شده‌اید. شما خودتان فكر می‌كنید كه رویاهایتان كاملاً واضح و روشند، اما در حیقیت از تاثیراتی كه دیگران بر شما گذاشته‌اند اطلاع ندارید. باوجود این هروقت كه با طرفداران خود صحبت می‌كنید و نظر آنها را می‌پرسید حتماً به حرفشان هم گوش بدهید.

 

 
 
 
 
 

 

نظرات و پیشنهادات شما 

 

برای هرچه بهتر شدن عملکرد گروه . با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری کنید


 

 


 

 

 

مستند ظهور

مي خواهيم شما را به به ديدن يکي از مهمترين، قويترين و تأثيرگذارترين مستندهاي روي اينترنت دعوت کنيم.

 اين سريال مختص گروه خاصي از انسانها با نژاد و يا دين خاصي نيست بلکه همه انسان هاي آزادي خواه بايستي اين سريال را تماشا کنند.
مستند سريالي "ظهور"، مستندي است قوي راجع به فراماسونري و حکومت جهاني شيطاني آنها که توسط مسلمانان اروپا ساخته شده است.

قيمت : 4500 تومان

خرید اینترنتی           خرید اینترنتی

- چرا مسائل جهان امروز، به صورت کنوني است؟

- چه کساني جهان را کنترل مي کنند؟

- چرا اين همه خشونت و کشتار در اطراف جهان وجود دارد؟

- چه ارتباطي بين فرعون امروزي و "نظم نوين جهاني" وجود دارد؟

- چه وجه اشتراکي بين جورج بوش، اباما و ملکه انگليس وجود دارد؟

قيمت : 4500 تومان

خرید اینترنتی           خرید اینترنتی

- چرا شيطان پرستي امروز توسط سران کشورهاي

استعمارگر و صهيونيست پشتيباني مي شود؟

- مقصود واقعي اشياء پرنده ناشناخته (UFO) چيست؟

- هدف واقعي فروپاشي اقتصادي در جهان چيست؟

- دجال (ضد امام مهدي و ضد مسيح) کيست و

 هدف او و ابزارهاي رسيدن به آن هدف چيست؟

قيمت : 4500 تومان

خرید اینترنتی           خرید اینترنتی

 

اينها سوالاتي هستند که در اين سريال مستند

 به آنها پاسخ داده مي شود.

هدف اين سريال، افشاي طبقه ممتاز، زرسالار و جهان خواهي است که تمامي جنبه هاي زندگي بشريت را کنترل و برنامه ريزي مي کنند.

بارها و بارها سايت توليد کننده اين سريال (www.wakeupproject.com)، مورد حمله واقع شده و سايت از سرويس دهي خارج شده است.

در هر حال، ما اين سريال را به صورت کامل با کيفيت خوب و با فرمت Divx در اختيار داريم.

قيمت : 4500 تومان

خرید اینترنتی           خرید اینترنتی

سعي داريم که ان شاء الله زيرنويس هاي انگليسي و فارسي اين سريال را به مرور زمان تهيه و ترجمه نماييم تا بتوانيم آنها را در اختيار همه عزيزان قرار دهيم. اميدواريم همه شما با توزيع اين سريال بين دوستان خود، گامي مهم در جهت مبارزه با اين سيستم شيطاني برداريد.


قيمت : 4500 تومان

خرید اینترنتی           خرید اینترنتی

تهيه کنندگان اين سريال، بارها گفته اند و ما هم مي گوييم که هدف، شستشوي مغزي بينندگان و يا تحميل عقايد و يا ايجاد ترس عمومي نيست و از همه کسانيکه اين مستند را تماشا کنند مي خواهيم تا خودشان به تحقيق راجع به موضوع هاي ارائه شده در اين مستند بپردازند تا به ميزان واقعيت مسائل مطرح شده پي ببرند.

مهمترين سخن ما "بيداري" و "آگاهي" است. همه ما بايستي نسبت به حوادثي که در جهان اطراف ما اتفاق مي افتند، بيدار و آگاه باشيم تا بتوانيم جهت آماده سازي و تربيت نسل هايي که در آينده ميزبان و همراه امام مهدي (عج) خواهند بود، خدمت کوچکي کرده باشيم.

                

 

 

 

 

.:: Copyright � 2008 Iranian Fun Group , All Right Reserved ::.

Counter Stats
 

 

براي اينكه دوستان خود را در گروه ما عضو نماييد ، آدرس زير را به آنها ايميل كنيد : happy

http://iraniangroup.mihanblog.com/

جهت ارسال اين ايميل براي دوستانتان در بالاي صفحه روي Forward كليك كرده و

سپس آدرس ايميل دوستانتان را وارد نماييد . به همين سادگي .. angel kiss

در اينجا ايميل ديگري از گروه بزرگ ايرانيان فان به پايان رسيد ...sad sigh

منتظر ايميل هاي بعدي ما باشي



__._,_.___


This Group Management By IranianFuN Team

    IranianFuN The Biggest Iranian Group
         
          lvl r 24 & Keyvan




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Post a Comment