Tuesday, February 15, 2011

|| IraNiaN FuN || 3 Email Jazzab va Didani Dar 1 Email !!! Must See



 

 

 
   

3 ایمیل جذاب در یک ایمیل

 

موضوع ایمیل اول : ترسناک ترین رستوران دنیا

 

برخی افراد عاشق هیجانند ولی به نظر من هیجان نیست که ما را به وجد می آورد بلکه ترس است. کمی فکر کنید! تا به حال سقوط آزاد داشته اید؟ (مثل بانجی جامپینگ)، سوار قطار های وحشت شده اید؟ چه چیزی شما را عاشق این گونه هیجانات کرده؟ به نظر من فقط ترس.

حالا یک رستوران می خواهد با همین واژه اصطلاحا بترکاند. طراحان این رستوران قصد داشتند مخوفترین رستوران و بلکه مکان دنیا را بسازند.

رستوران تی اسپوخوز که با هدف شبیه سازی جهنم در شهر Turnhout کشور بلژیک ساخته شد، یک اثر هنری و یکتا در نوع خود بود. معماران و طراحان سازه برای شبیه تر شدن این مکان به جهنم از هیچ راهکاری دریغ نکردند، آن ها افکت های ویژه ی صوتی را در سراسر مجموعه به کار بردند که با ترکیب شدن با افکت های تصویری حس واقعی بودن را صد در صد به مهمانان القا کنند.

میهمانان از همان درب ورودی با صدای جیر جیر درب احساس ناخوشایندی پیدا می کنند کمی که جلوتر می روند مه همراه با صدای موش ها، جغد ها و هر صدای دیگری که حس ترس را در شما ایجاد کند باعث می شود شما کاملا بترسید. این صدا ها با جلوه های خاص تصویری و نور پردازی مناسب نوید یک نهار یا شام فراموش نشدنی و صد البته وحشتناک را به شما می دهد. البته فکر می کنم بهتر است قبل از رفتن کمی غذا بخورید چون جام ها و کاسه های جمجمه ای که گاها با رنگ خون هم همراه هستند قطعا اشتهای شما را کور خواهد کرد، البته منوی حشرات رستوران قبلا اشتهای شما را کور کرده است!

این رستوران که در سال ۱۹۹۷ توسط کارل هندریکس و بیورن لییز تاسیس شد در سال ۲۰۰۸ تعطیل شد دلیل اصلی تعطیلی هیچ وقت دقیقا مشخص نشد برخی دلیل آن را اقدامات برخی شیطان پرستان در طبقه ی فوقانی می دانند برخی دیدن روح را دلیلی برای تعطیلی و عده ای دیگر تاسیس رستوران دیگری در شهر Zandhoven ! به هر حال این مکان حالا جنبه ی توریستی پیدا کرده و سالانه هزاران گردشگر را جذب خود می کند البته فقط برای عکاسی و نه سرو غذا.


 

موضوع ایمیل دوم : سگی وفادار تر از انسان

 

از کودکی به سگ ها علاقه ی خاصی داشته و دارم ولی چه کنم که در آیین اسلام چیزی به نام نجاست سگ، وجود دارد. بگذریم نمی خواهم وارد این بحث ها شوم و سیل مخالفان و موافقان سرازیر شوند و … .

وفای این حیوان به نظر من برای برخی از انسان ها استوره ایست، حتما داستان سگ ژاپنی و مجسمه اش را شنیده اید پس باید جمله ی قبلی من را قبول کرده باشید.

احتمالا از جریان رانش زمین دو هفته پیش برزیل خبر دارید در این حادثه ۷۰۰ نفر کشته شدند که از قضا یکی از آن ها سگی به نام leao دارد که وفاداریش نقل محافل اینترنتی شده و این سگ را در حد جهانی (تیم ملی سابق) مشهور کرده است.

عکس های زیر leao را نشان میدهد که با چهره ای غمگین هفته هاست بر مزار صاحبش، کریستینا ماریا… عزاداری می کند.

 


موضوع ایمیل سوم : مروری بر پرونده طلایی رونالدو! خداحافظ «پدیده»

 

رونالدو ستاره برزیلی دنیای فوتبال پس از فصل نه چندان موفقی که در کورینتیانس داشت، ناگهان تصمیم به خداحافظی از دنیای فوتبال گرفت و خبرگزاری های مختلف دنیا امروز اعلام کردند که این ستاره برزیلی در صحبتهایی گفته:« همه چیز تمام شد. بدنم دیگر توان ندارد » و با گفتن این جملات از دنیای فوتبال خداحافظی کرده
روزنامه مارکا نیز به مناسبت خداحافظی «فنومنو» یا «پدیده» سالهای اخیر دنیای فوتبال، عکسهای منتخب رونالدو در روزهای طلایی اش در دنیای فوتبال را برروی وب سایتش قرار داده که این گزارش تصویری را می توانید در اینجا ملاحظه کنید:

Ronaldo comenzó a crecer como delantero en Europa depués de hacer muy buenos partidos en Holanda. Dos temporadas le bastó para acabar fichando por el Barcelona.


 

رونالدو پس از بازیهای تماشایی اش در هلند بود که به فوتبال اروپا معرفی شد. دو فصل درخشش در پی اس وی آیندهوون کافی بود تا رونالدو دل بارسایی ها را ببرد

Ronaldo formó parte de aquella expedición brasileña que conquistó el Mundial de Estados Unidos en 1994. Aquel joven delantero aprendió mucho de aquella experiencia.

رونالدو یکی از ستاره های تیم ملی برزیل بود که در رقابتهای جام جهانی 1994 آمریکا به قهرمانی رسید. آن مهاجم جوان در آن دوره از رقابتها تجربیات زیادی کسب کرد

En la temporada 1996/97 fichó por el conjunto azulgrana y cuajó una espectacular campaña. 34 goles en 37 partidos de Liga le convirtieron en un atacante envidiado por todos.

تاریخ سازی در بارسا:در فصل 7-1996  بود که رونالدو به بارسلونا پیوست و فصلی خیره کننده را با این تیم پشت سرگذاشت. به ثمر رساندن 34 گل در 37 بازی در رقابتهای لالیگا!

Ronaldo siempre celebró los goles de esta manera. Todos los campos de España se cansaron de verla durante su etapa en el Barça.

رونالدو همیشه گلهایش را بدین ترتیب جشن می گرفت. تمام ورزشگاه های اسپانیا، از تماشای این ژست در تمام دوران حضور رونالدو در بارسا خسته شده بودند

 

El delantero Brasileño decidió en 1997 fichar por el Inter de Milán, donde jugó cinco temporadas.

مهاجم برزیلی در سال 1997 به اینتر پیوست و 5 فصل برای نرآتزوری بازی کرد

Ronaldo sufrió varias lesiones graves durante su carrera. Una de las más graves la tuvo en el Inter de Milán en la temporada 1999/2000.

رونالدو در طول کارنامه ورزشی اش مصدومیتهای متعددی را پشت سر گذاشت.یکی از شدید ترین مصدومیتهایش با پیراهن اینتر و در فصل 2000-1999 اتفاق افتاد

Ronaldo se recuperó de sus lesiones y en 2002 cosechó estos galardones: mejor jugador FIFA, Balón de Oro, Copa del Mundo y Copa Intercontinental.

رونالدو از بند مصدومیتها رها شد و در سال 2002 این افتخارات را کسب کرد:عنوان برترین بازیکن فیفا، توپ طلا، قهرمانی در جام جهانی و جام بین قاره ای

 

Ronaldo fue la estrella del Mundial de Corea y Japón que se celebró en 2002. El delantero brasileño marcó los dos goles de su selección.

رونالدو ستاره جام جهانی 2002 کره و ژاپن بود. مهاجم برزیلی هر دو گل تیمش در دیدار فینال را به ثمر رساند

Florentino Pérez formó un equipo lleno de galácticos y Ronaldo, olvidando su pasado en el Barcelona, fichó por el Real Madrid.

فلورنتینو پرس، با به خدمت گرفتن رونالدو تیم کهکشانی (1) را کامل کرد و ستاره برزیلی با فراموش کردن گذشته اش در ترکیب بارسا، به رئال مادرید پیوست تا در کنار ستاره هایی مثل زیدان وبکام تیمی رویایی را تشکیل دهد

Ronaldo tuvo un debut soñado con el Real Madrid saltó al terreno de juego desde el banquillo y a los pocos segundos marcó un gol ante el Villarreal. El Bernabéu se rindió a sus pies.

رونالدو دوره ای طلایی را با رئال سپری کرد و تنها چند ثانیه پس از ورودش به زمین مسابقه در دیدار با ویارئال، گلی استثنایی را به ثمر رساند تا هواداران برنابئو برای تشویق او سرپا شوند

 

Tras su paso por el Milan, Ronaldo decidió regresar a su país y fichar por el Corinthians en 2009. Iban a ser sus últimos años como futbolista.

پس از انتقال به میلان بود که رونالدو تصمیم گرفت تا به کشورش بازگردد و در سال 2009 با کورینتیانس قراردادی را امضا کرد. به نظر می رسید که این آخرین سالهای حضور رونالدو در دنیای فوتبال باشد

Ya en el Corinthians, Ronaldo comenzó a perder la forma debido a las lesiones que también sufrió y a otras causas extradeportivas.

در کورینتیانس بود که رونالدو از روزهای اوجش فاصله گرفت و به خاطر مصدومیتهای متعدد و مسائل غیرورزشی از زمین چمن دور شد

Este lunes cuelga las botas Ronaldo. Un jugador que ha hecho historia en el mundo del fútbol. Sus goles nunca se olvidarán.

این ستاره برزیلی روز دوشنبه از تصمیم قطعی اش برای خداحافظی از دنیای فوتبال گفت.یکی از تاریخ ساز ترین بازیکنان دنیای فوتبال که گلهایش هرگز از یاد نخواهد رفت

 

 


 

 

 

 

نظرات و پیشنهادات شما 

 

برای هرچه بهتر شدن عملکرد گروه . با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری کنید

 

 

 
 

 

 
   

ساعت LED سامورایی

مدل آینه ای

جدیدترین مدل ساعت سامورایی رسید با طرح آینه ای

یک ساعت شیک و مدرن برای آنهایی که می خواهند

به روز باشند

این ساعت در حالت عادی مانند یک دستبند است

و زمانی که بخواهید ساعت روی آن نمایش داده می شود.

http://www.30cd.biz/upload_pic/1296544625.jpg

قیمت :19000 تومان

 http://www.1.200ax.com/upload_pic/1285395467.jpg    http://www.1.200ax.com/upload_pic/1285395468.jpg     

با طراحی بسیار ساده و مدرن …

برای اولین بار در ایران

ساعت های سامورایی با طرح جدید

این ساعت بدون صفحه جالب در نگاه اول ممکن است

فقط یک دستبند نقره‌ای به نظر آید که با لامپهای LED

تزئین شده است. اما نورهایی که زیر درز و بندهای

این ساعت می‌بینید،

در واقع با فشردن دکمه زمان را

نمایش می دهند...

 

http://www.30cd.biz/upload_pic/1296544643.jpg

قیمت :19000 تومان

 http://www.1.200ax.com/upload_pic/1285395467.jpg    http://www.1.200ax.com/upload_pic/1285395468.jpg 

طراحی این ساعت بسیار ساده و مدرن می‌باشد و

 استفاده از آن  بسیار آسان است و امکان نمایش ساعت،

دقیقه، ثانیه، روز، ماه،  صبح/عصر را دارا می‌باشد.

این ساعت در سایت های خارجی بالای ۱۲۰ دلار عرضه

می شود …

http://www.30cd.biz/upload_pic/1296544627.jpg

ساعت سامورایی نسل جدیدی از ساعتهای مچی

شیک و زیبا می باشد که به رهبری طرحهای ژاپنی LED دار

 به تازگی وارد بازار ساعت شده اند. این ساعت کاملا شبیه

 به یک دستبند تمام استیل فوق العاده زیبا می باشد

 که با شیوه‌ای متفاوت زمان رابه نمایش می‌گذارد

و دیگران را حیرت زده خواهد کرد.

http://www.30cd.biz/upload_pic/1296544628.jpg

قیمت :19000 تومان

 http://www.1.200ax.com/upload_pic/1285395467.jpg    http://www.1.200ax.com/upload_pic/1285395468.jpg     

  
مشخصات ساعت مچی اسپرت مدل آیرون سامورایی:

بند فلزی

کاملاً بدون صفحه!

نمایشگر ساعت، دقیقه، ثانیه شمار، روز، ماه، صبح و عصر

سطح کیفیت: درجه ۱ (اوریجینال)

طراحی کاربر پسند بی نیاز از دستورالعمل راهنما

به همراه جعبه فلزی زیبا و شکیل

http://www.30cd.biz/upload_pic/1296544626.jpg

 

 

 
 
 



__._,_.___


This Group Management By iranianfun Team

    iranianfun The Biggest Iranian Group
         
          lvl r 24 & Keyvan




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Post a Comment