Sunday, February 6, 2011

|| IraNiaN FuN || Chera Kheyli ha Baad Az Khianat Ehsase Pashimani Nadarand !!!!!



 

http://www.1.200ax.com/upload_pic/1279444012.gif

 

 
   

موضوع ایمیل : چرا خیلی ها بعد از خیانت احساس پشیمانی ندارند

 

http://2daylink.com/temp/cliparts/life_style.jpg

 

ایمیل های زیادی را از طرف افرادی دریافت می کنیم که می گویند همسرانشان بعد از کشف خیانتشان هیچ احساس پشیمانی از خود نشان نداده اند. خیلی ها می گفتند اگر طرفشان حتی کمی احساس پشیمانی یا نگرانی از خود نشان می داد شاید به نگه داشتن ازدواجشان راغب تر بودند و همه عصبانیتشان به خاطر عدم پشیمانی و ندامت همسرانشان است. حتی خیلی ها می گفتند که همسر خائنشان نه تنها پشیمان نبوده بلکه این خیانت را تقصیر آنها هم می دانسته است. در این مقاله می خواهیم این موضوع را بررسی کنیم که چرا خیلی ها خیلی دیر از خیانت خود پشیمان می شوند.


عدم پشیمانی از خیانت معمولاً روشی برای حفاظت از خود و ادامه انکار به خیانت است. اجازه بدهید کمی در این مورد فکر کنیم. وقتی کسی راه خیانت را پیش می گیرد، علائم هشدار و توقف زیادی سر راه خود می بیند. بارها و بارها ندای درونیشان از آنها سوال می کند که چه می کنند و هشدار می دهد. همه آنها در اعماق قلب خود می دانند کاری که می کنند اشتباه محض و خودخواهانه است اما برای گذر از آن علائم هشدار و ادامه راهشان، باید دنبال چیزی برای توجیه کار خود باشند.



راه های زیادی برای توجیه خیانت وجود دارد. آنها به خود می گویند که آنچه می خواهند را در حضور همسرشان پیدا نمی کنند، فکر می کنند همسرشان آنها را درک نمی کند، بارها به خود قول می دهند که فقط یک بار مرتکب این اشتباه می شوند. خودشان را گول می زنند که اینکار هیچ ضرری به دنبال ندارد چون می توانند اوضاع را کنترل کنند و هیچکس نخواهد فهمید که چه می کنند.

و همانطور که می بینید همینطور و همینطور به خودشان دروغ می گویند. نمی خواهند یا نمی توانند واقعیت موضوع را همانطور که هست ببینند و در تلاشند که عزت نفسشان را حفظ کنند. خیلی ها خیانت را مثل یک سرگرمی می بینند و هیچوقت درمورد این موضوع با خودشان صادق نیستند. هیچوقت با خودشان نمی گویند که ، "من به همسرم خیانت می کنم چون آدم ضعیف و خودخواهی هستم و برای خودم احترامی قائل نیستم." همانطور که می توانید تصور کنید هیچکس چنین حرفهایی با خود نمی زند. افراد کمی هستند که این واقعیت را می پذیرند.



به همین خاطر در ذهن خودشان باید این موضوع را طوری جلوه دهند که خیانت اصلاً مسئله مهمی نیست و حتی وقتی همسرشان پی به خیانت آنها می برد، از موضع خود پایین نمی آیند. بااینکه می دانند آنچه به خودشان قبولانده اند دروغ محض است اما باز هم نمی پذیرند که کارشان اشتباه بوده است. تعداد کمی از افراد هستند که 180 درجه از باور سابق خود برمی گردند و اشتباهشان را می پذیرند.


خیلی وقت ها هم افراد به این خاطر بعد از خیانت احساس پشیمانی نشان نمی دهند چون می خواهند فراموشش کنند. خیلی ها ایمیل می زنند و درمورد اینکه می دانند چقدر همسرشان از خیانت آنها ناراحت است و قلبش شکسته است حرف می زنند. می گویند که هیچوقت چنین واکنشی را از طرف همسرشان انتظار نداشته اند و فکر نمی کردند که روزی دستشان رو شود. باید قبول کنیم که برای فرد خائن هم اوضاع چندان ساده نیست.

آنها می خواهند با سرعت هرچه تمامتر اوضاع درست شده و دوباره به حالت اول برگردد. به همین خاطر اصلاً دوست ندارند درمورد آن حرف بزنند. نمی خواهند جزئیات مطلب را با شما در میان بگذارند چون می دانند اگر اینکار را بکنند فقط عصبانی تر و از آنها دورتر می شوید. سعی می کنند از اینکار اجتناب کنند به همین خاطر اشتباه می کنند و دهانشان را می بندد و هیچ حرفی نمی زنند.

از آنها بخواهید که برای کارشان ابراز تاسف و پشیمانی کنند. خیلی وقت ها قبل از اینکه همسرتان خودش ابراز پشیمانی کند، شما باید از او بخواهید. باید برای او روشن کنید که بدون ابراز پشیمانیش حاضر نیستید به زندگی با او ادامه دهید. باید از او بخواهید که روبه رویتان بنشیند و درمورد موضوع با شما حرف بزند. باید بگویید که تا زمانیکه درمورد این موضوع حرف نزند مشکل برطرف نمی شود.

 

نظرات و پیشنهادات شما 

 

برای هرچه بهتر شدن عملکرد گروه . با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری کنید

 

http://www.1.200ax.com/upload_pic/1277367338.gif

 

 
 

 

 
 

 

دانستنیهای قبل و جنسی بعد از ازدواج

 

http://www.30cd.biz/upload_pic/1296023120.jpg

آموزش های قبل و بعد از ازدواج

به همراه آموزش های جنسی

ISBN:964-6013-90-2

اين محصول انحصارا متعلق به اين فروشگاه مي باشد ، لذا هرگونه كپي برداري از اين محصول پيگرد قانوني دارد

 
مجموعه ای نفیس برای مجردها و متاهل ها

همه چیز درباره ازدواج ...

یک مجموعه کامل شامل2 DVD آموزشی برای مجردها و متأهل ها. مجموعه کامل آموزش های قبل و بعد از ازدواج در 20 جلسه آموزشی، بیش از 10 ساعت کارگاههای آموزشی بصورت تصویری (فیلم) و بیش از 40 ساعت فایل صوتی ... مجموعه بی نظیر و استثنائی از آموزش ها و صحبت های اساتید در زمینه ازدواج.

 

http://www.30cd.biz/upload_pic/1296023114.jpg

 

آموزش های قبل از ازدواج (شامل 2 DVD):
با استفاده از این مجموعه آموزشی ارزنده با نکات کامل مورد نیاز جوانان برای ازدواج موفق از جمله صحبت هایی که در جلسه خواستگاری باید مطرح شود , معیارهای همسرگزینی , جلسات بعد از خواستگاری و .... آشنا خواهید شد. این مجموعه با بهترین کیفیت عرضه می گردد. مجموعه کامل آموزش های پیش از ازدواج در 20 جلسه آموزشی شامل:
جلسات اول و دوم و سوم: زندگی و جایگاه عشق (استاد بهادرخان)
جلسات چهارم و پنجم: هنگامه ازدواج (دکتر احمدی)
جلسات ششم , هفتم , هشتم و نهم: تعریف معیارهای ازدواج (خانم دکتر نوایی نژاد)
جلسات دهم , یازدهم و دوازدهم: همسرگزینی و انتخاب (دکتر حبشی)
جلسات دوازدهم و سیزدهم: بهتر بشناسیم (دکتر حبشی)
جلسات چهاردهم و پانزدهم: نقش والدین در ازدواج فرزندان (حجه الاسلام نظافت)
جلسات شانزدهم , هفدهم و هجدهم: خواستگاری (دکتر بانکی)
جلسات نوزدهم و بیستم: نکاتی پیرامون ازدواج موفق (حجه الاسلام راشد یزدی)

 

http://www.30cd.biz/upload_pic/1296023115.jpg
 

      
 

2 دی وی دی آموزشهای قبل و بعد از ازدواج+کتاب آموزش های جنسی

قیمت: 8800 تومان

 

آموزش های بعد از ازدواج (شامل 1 DVD):
با استفاده از این مجموعه ارزشمند با تمامی نکات مربوط به بعد از ازدواج از جمله مباحث عقد و نامزدی ، جهیزیه ، روابط خصوصی زن و مرد ، استقلال ، و شیوه های تربیت فرزند و ... آشنا خواهید شد.
این محصول ویژه شامل بیش از 10 ساعت کارگاههای آموزشی بصورت تصویری (فیلم) و بیش از 40 ساعت فایل صوتی می باشد.
موضوعات موجود در این بسته :
- دوران عقد و نامزدی

- دوران استقلال
- جهیزیه عروس
- انتظارات زوجین از یکدیگر
- شیوه های تامین ابراز وجود
- ارتباط کلامی میان زوجین
- نحوه برقراری ارتباط در خانواده
- مبانی دین در استحکام خانواده
- هنر معیشت در زندگی
- زمان فرزند آوری
- وظایف دوران بارداری
- عوامل موثر در تربیت فرزند
- تربیت فرزند و نیازهای جسمی ، جنسی ، روانی و عاطفی
- تاثیر محیط در تربیت فرزند
 

 

 

 http://www.30cd.biz/upload_pic/1296023116.jpg

      
 

2 دی وی دی آموزشهای قبل و بعد از ازدواج+کتاب آموزش های جنسی

قیمت: 8800 تومان

 

 


از زبان اساتید :
- حجت الاسلام انصاریان
- حجت الاسلام نقویان
- حجت الاسلام دانشمند
- دکتر حبشی
- دکتر وثوق
- دکتر بهادرخان- دکتر ایمانی
- دکتر اصغری پور
- دکتر نوابی نژاد
- دکتر اشرفی
- دکتر احمدی
- دکتر خسروی
- دکتر مولوی
- دکتر افروز
- دکتر آقا محمدی
- دکتر کرمی
- و سایر اساتید برجسته.

 

آمارهای جالبی از طلاق :

- 70 درصد متقاضيان طلاق زنها هستند .

-مهمترين عامل طلاق ناآگاهيهاي جنسي است .

با توجه به این آمار بر آن شدیم که در کنار این مجموعه کتاب دانستنی های جنسی را در این مجموعه قرار بدهیم . امید است با افزایش اطلاعات افراد در روابط زناشویی و ... شاهد کاهش مشکلات در این زمینه باشیم.

 

http://www.30cd.biz/upload_pic/1296023113.jpg

محتویات کتاب:

فصل اول: جنسیت - هویت جنسی - نقش جنسی - مراحل رشد روانی(جنسی انسان) - علایم و نشانه های بلوغ در پسران و دختران

فصل دوم: تعریف ازدواج - مزایای ازدواج - انواع ازدواج - عوامل موثر در انتخاب همسر

فصل سوم: خواستگاری - مواردی که در آن خواستگاری رفتن ممنوع است؟ -نامزدی - مهریه - شیربها - عقد و جهیزیه

فصل چهارم: توصیه به ازدواج در اسلام - اصناف زنها در اسلام - مرد شایسته از نظر اسلام و خانم ها - مهریه در اسلام - آداب شب زفاف -جاهایی که نزدیکی حرام یا مکروه است - اوقات نزدیکی - از دیدگاه اسلام به چه کسی نمی توان ازدواج کرد؟

فصل پنجم: نفهوم عشق - عشق و ازدواج - چگونگی عشق ورزی در زندگی مشترک - نیازهای زن -نیازهای مرد.اشتباه رفتار جنسی زن نسبت به مرد -رفتار رفتار جنسی مرد نسبت به مرد - اصولی جهت عاشقانه کردن روابط زناشویی - تست برای سنجش عشق به همسر - دستور اجرای تست

فصل ششم:عبارتهایی که نباید در صحبت با همسرمان به کار ببریم؟ - توصیهاهی روانشناسی برای زندگی بهتر - اشتباهات رایج زن در هنگام درخواست از مرد و راهکارهای صحیح آن - در خواست خود را چگونه بگوییم؟ - 50 نکته مهم در در طرز رفتار مرد با زن

فصل هفتم:در ماه عسل چه می آموزیم؟ - انواع اظطراب ها و نگرانی ها در ماه عسل - رویارویی با حقیقت ها فصل فصل هشتم : دستگاه تناسلی مرد - مجاورات دستگاه تناسلی مرد - اسپرم یا منی - راه خروج اسپرم از بیضه ها - وظیفه سایرر غدد جنسی مرد - پروستات - آلت مردانگی - ختنه کردن - مایع قبل از انزال - انزال اسپرم -دستگاه تناسلی زن - مجاورات دستگاه تناسلی زن - دستگاه تناسلی داخلی - تخمدان ها - لوله های فولوپ -رحم - مهبل - دستگاه تناسلی خارجی در زنان - قله ونوسی - لبه های کوچک(داخلی ) لبه های بزرگ(خارجی ) - کلیتوریس - پرده بکارت - غده بارتولین  

فصل نهم: اهمیت ارتباط جنسی - مراحل واکنش جنسی طبیعی - ارگاسم زنانه - زمان هم آغوشی - مکان هم آغوشی - شرایط روحی و جسمانی طرفین برای نزدیکی - الگوهای مقاربت - دفعات آمیزش جنسی - عشق بازی بعد از آمیزش - چند اصل مهم برای داشتن روابط جنسی موفق

فصل دهم: فیزیولوژی قاعدگی - اختلال قاعدگی - قاعدگی دردناک - حاملگی - علایم حاملگی - علایم حتمی حاملگی - علایم حدسی حاملگی - امراز مقاربتی - نازایی - علل نازایی بر حصب درصد

فصل یازدهم:پیشگیری از بارداری - علل مختلف پیشگیری از حاملگی - روشهای پیشگیری از بارداری -جماع منقطع - شستشوی پس از مقاربت - عدم قاعدگی ناشی از شیر دهی - کاندوم مردان - کاندوم زنان - دیافراگم واژینال - سر پوش گردن رحم - علل مختلف پیشگیری از حاملگی ... اسفنج ضد بارداری - فراورده های اسپرم کش - پرهیز دوره ایی مقاربت - قرص های ضد بارداری هورمونی - قرص های تک مرحله ایی - قرص های ترکیبی چند مرحله ایی

فصل دوازدهم:غذاهای توصیه شده برای زنان باردار و شیر ده - نحوه افزایش وزن در دوره بارداری - مادران باردار به این نگات توجه فرمایند - چند توصیه برای پیشگیری از کم خونی و فقر آهن

فصل سیزدهم: طبقه بندی اختلالات جنسی - -اختلالات میل جنسی - اختلالات تحریک جنسی - اختلالات ارگاسم یا اوج لذن جنسی - اختلالات درد جنسی - اختلالات جنسی ناشی از مواد

فصل چهادهم:انحرافات جنسی - درمان اختلالات جنسی

فصل پانزدهم: چقدر زندگی مشترک ارزش نجات دارد - سنجش جوانب مختلف زندگی زناشویی - شناخت علل طلاق - بعد از جدایی چه باید کرد - بچه های طلاق - انصراف از طلاق - شرایط طلاق در اسلام

فصل شانزدهم: اهمیت مشاوره در زندگی مشاوره - هفت نکته مهم در تشریح مشاجرات و راههای پیشگشری از آن - با چه کسانی می توان مشاوره کرد؟

 

      
 

2 دی وی دی آموزشهای قبل و بعد از ازدواج+کتاب آموزش های جنسی

قیمت: 8800 تومان

 


-----------------------------------------------

 

2 دی وی دی آموزشهای قبل و بعد از ازدواج

+

کتاب آموزش های جنسی (توضیحات بالا)

قیمت: 8800 تومان

---------------------------------------------------------

ISBN:964-6013-90-2

اين محصول انحصارا متعلق به اين فروشگاه مي باشد ، لذا هرگونه كپي برداري از اين محصول پيگرد قانوني دارد

 

 

 
 
 



__._,_.___


This Group Management By iranianfun Team

    iranianfun The Biggest Iranian Group
         
          lvl r 24 & Keyvan




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Post a Comment