Sunday, February 27, 2011

|| IraNiaN FuN || Download JadidTarin & KhafanTarin Haye PC + MOBILE! Very Hot



 

 

 
   

موضوع ایمیل : دانلود جدیدترین نرم افزار ها ، بازی ها ، مستندها ، انیمیشن ها و ... با لینک مستقیم در سایت دانلودها

 

www.Downloadha.com

دانلود بازی فوق العاده زیبای Bulletstorm

داستان بازی از این قرار است که سفینه های بسیاری در سرتاسر منظومه در حال رفت و آمد هستند . کنفدراسیونی ظالم بر کل جهان تسلط دارد و تمام حرکات این سفینه ها را زیر نظر دارد . شخصیت اصلی بازی که یک دزد هست ، سابقه درگیری با این کنفدراسیون را دارد که طی یک درگیری کوچک با سفینه کنفدراسیون ، سفینه شخصیت اصلی بازی نابود میشود و او به سیاره ای با انسان ها و گیاهان گوشت خوار پرتاب میشود . شما به ناچار و برای حفظ جان خود باید با این دشمنان گوشت خوار مبارزه کنید تا راهی را برای نجات یافتن از این سیاره بیابید . گرافیک بازی خوشبختانه جزو نکات مثبت این عنوان جای دارد . موتور بازی Unreal Engine 3 نام دارد که بسیار قدرتمند است . طبق تریلر ها و تصاویر جزئیات و چشم انداز های بازی بسیار زیبا کار شده اند . افکت ها مانند گرد و غبار های وسایل نقلیه و خروج آتش از لوله اسلحه به خوبی طراحی شده اند و به شما نوید یک بازی جذاب رو میدهد. بازی طوفان گلوله در آینده اتفاق می افتد. جایی که توسط گروهی از مزدوران محافظت میشود یک دزد فضایی( دزد دریایی که در فضا کار میکند!!) نخبه به نام Grayson Hunt و Ishi Sato متوجه میشن که دارن برای افراد بدی کار میکنند. بعد از این اونها رو به لبه کهکشان تبعید میکنند. در اینجا گریسون و ایشی میخواهند از جهنمی که به آن تبعید شده اند فرار کنند و از کسی که اینکار را با آنان انجام داده انتقام بگیرند

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

|به همراه دانلود نسخه فشرده شده ۳ گیگابایتی|

 

bullet cover دانلود بازی فوق العاده زیبای Bulletstorm

 



مجموعه تصاویر زیبا از تخت فرش های اصیل ایرانی

مجموعه تصاویر زیبا از تخت فرش های اصیل ایرانی را در این پست از سایت دانلودها ، برای شما عزیزان بازدیدکننده به صورت رایگان آماده دریافت ساخته ایم.این مجموعه شامل ١۵ عکس با فرمت JPG و با رزولوشن ۳۰۰۰×۴۳۶۸ می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه لذت ببرید.

 

Persian Carpets مجموعه تصاوير زيبا از تخت فرش هاي اصيل ايراني

 



مجموعه ۴۶۸ آیکون بسیار زیبا و کاربردی برای گرافیست ها

مجموعه ۴۶۸ آیکون با کیفیت و زیبا برای ویندوز را در اختیار شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده ایم ، این آیکون ها با فرمت PNG و در سایزهای گوناگون می باشند. امید است با دریافت و استفاده از این آیکون ها لذت ببرید.

 

468icons مجموعه 468 آیکون بسیار زیبا و کاربردی برای گرافیست ها

 



تبدیل فرمت MKV به سایر فرمت ها با Xilisoft MKV Converter 6.5.2

یکی از فرمتهای رایج تصویری که امروزه زیاد در اینترنت مشاهده می شود فرمت MKV می باشد این فرمت با حجم کم ولی با کیفیت بالا بسیار مورد استفاده ارائه کنندگان فیلم ها بر روی اینترنت می باشد ولی مشکل عمده ای که این فرمت تصویری دارد عدم ساپورت آن در دستگاه های خانگی و سیستم های پخش می باشد که علت آن هم جدید بودن این فرمت می باشد شرکت معتبر Xilisoft که سابقه طولانی در تولید نرم افزارهای تبدیل فایلهای ویدیویی و صوتی دارد نرم افزار Xilisoft MKV Converter را ارائه کرده است که به راحتی می توانید با چند کلیک ویدیو مورد نظر را به فرمت های تصویری رایج و قدیمی در آورید یک نکته بسیار خوبی که در این ورژن از نرم افزار استفاده شده سرعت بالای تبدیل و پشتیبانی از زیرنویسهای فارسی است برای این کار کافی است که زیر نویس فیلم مورد نظر خود را در کنار فیلم و همنام با آن کرده و کار تبدیل را انجام دهید تا زیرنویس به فیلم بچسبد…

 

mkvconvert تبدیل فرمت MKV به سایر فرمت ها با Xilisoft MKV Converter 6.5.2

 



قفل گذاری روی فایل ها و پوشه ها با WinGuard Pro Advanced 2011 7.7.8.0

با استفاده از WinGuard Pro Advanced می توانید بر روی فایل ها پوشه ها و تمام درایو های خود و حتی بر روی تمام نرم افزار های موجود در سیستم رمز عبور بگذارید. به طور کامل این برنامه تمام رمز عبور های سیستم و کلا امنیت تمام فایل های شما را تضمین میکند.

 

WinGuard Pro Advanced قفل گذاری روی فایل ها و پوشه ها با WinGuard Pro Advanced 2011 7.7.8.0

 



تغییر ظاهر منوی شروع ویندوز با Classic Start Menu Pro 3.86

Classic Start Menu یک جایگزین عالی برای منوی شروع ویندوز که به شما برای پیدا کردن برنامه ها و پوشه ها با سرعت بیشتر کمک می کند. شما می توانید با نصب این نرم افزار بر روی سیستم خود منوی استارت ویندوز را به شکل کلاسیک شبیه به ویندوز ۷ تبدیل کنید. شما می توانید برنامه و دستورات خود را از منوی خود سازماندهی کنید. این برنامه با یک کلیک به راه اندازی و اجرای برنامه های شما می پردازد.

 

Classic Start Menu تغییر ظاهر منوی شروع ویندوز با Classic Start Menu Pro 3.86

 



مجموعه ۱۷۰ فونت شگفت انگیز و جدید

در این پست از سایت دانلودها برای شما بازدیدکنندگان عزیز به صورت رایگان مجموعه ۱۷۰ فونت شگفت انگیز و جدید را قرار داده ایم.این فونت ها در دو فرمت TTF و OTF می باشند.امید است توانسته باشیم رضایت شما بازدیدکنندگان محترم را جلب کنیم.

 

Best Font esfand مجموعه 170 فونت شگفت انگيز و جديد

 



مجموعه ٣٧ والپپر بی نظیر از نوشیدنی ها

مجموعه ٣٧ والپپر بی نظیر از نوشیدنی ها را در این پست از سایت دانلودها ، برای شما عزیزان آماده دریافت ساخته ایم.این مجموه شامل ٣٧ عکس با فرمت JPG و در سایز ۱۶۰۰ x 1200 می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه لذت ببرید.

 

Drink wallpapers مجموعه ٣٧ والپپر بي نظير از نوشيدني ها

 



نسخه نهایی آنتی ویروس قدرتمند و رایگان avast Antivirus 6.0.1000 Final

نسخه جدید و محبوب و نهایی از آنتی ویروس و اینترنت سیکوریتی محبوب اواست.نرم افزار Avast! نام یکی از بهترین نرم افزارهای آنتی ویروس شناخته شده است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید سیستم خود را دربرابر انواع ویروسها، تروجانها ، کرمهای رایانه ای وسایر تهدیدهای اینترنتی محافظت کامل نمایید. از قابلیتهای این نسخه نرم افزار می توان به Anti-spyware داخلی گنجانده شده در نرم افزار، محافظ وب، Anti-rootkit داخلی، قابلیت بروزرسانی خودکار، محافظ مخصوص نرم افزار در برابر غیر فعال شدن توسط نرم افزارهای مخرب، هسته آنتی ویروس داخلی، سازگاری کامل با سیستم ، بومی سازی، ومحافظ شبکه را می توان نام برد. این نسخه از نرم افزار یک آنتی ویروس کاملا مورد تایید ICSA می باشد . همچنین برنده جایزه VB100% در سال ۲۰۰۲ و ۲۰۰۴ در زمینه بازبینی های مقایسه ای Virus Bulletin می باشد . این آنتی ویروس سیستم شما را برای خطرات احتمالی ویروسها، کرمها، تروجانها وروت کیتها و غیره به دو صورت با کسب اجازه از کاربریا به اصطلاح (On Demand) و یا بصورت خودکار یا به اصطلاح On Access ونیز ایمیلها، فایلهای بوت، فایل اکسپلورر و اسکرین سیور را بررسی و اسکن می نماید. دیتابیس آنتی ویروس نیز با استفاده از فناوری iAVS دوبار در هفته بروزرسانی می شود.

 

Avast Free Antivirus نسخه نهایی آنتی ویروس قدرتمند و رایگان avast Antivirus 6.0.1000 Final

 



دریافت فایل های آپدیت ویندوز توسط WSUS Offline Update 6.8

همانگونه که می دانید محصولات شرکت مایکروسافت همانند سایر شرکت های نرم افزاری ، قابلیت به روزرسانی آنلاین از طریق اینترنت را دارا هستند اما تفاوتی که در این بین موجود است نوع محصول می باشد . مایکروسافت که به دلیل در اختیار داشتن سیستم عامل های قدرتمندش با نام ویندوز به این جایگاه رسیده است ، اصلی ترین برنامه ی نصب شده بر روی یک کامپیوتر می باشد که اهمیت به روز بودن آن از هر نرم افزار دیگر مهم تر است . اما متاسفانه به دلیل مشکلات موجود در ایران نظیر استفاده از کپی های غیرمجاز ویندوز و یا سرعت اینترنت بسیار پایین ، امکان نصب و آپدیت ویندوز آنگونه که باید و شاید وجود ندارد .کلید حل این مشکل در دستان نرم افزار WSUS Offline Update می باشد . کار نرم افزار نامبرده بدین گونه است که با اتصال به سرورهای آپدیت مایکروسافت ، تمامی به روزرسانی ها و پچ های جدید را شناسایی کرده و با دانلود نمودن آنها ، به شما کمک می کند تا هر آپدیت را تنها یک بار و برای همیشه دانلود نمایید و از اینکه پس از تعویض و یا نصب مجدد ویندوز می بایست دوباره تمامی آنها را با محدودیت های موجود دریافت کنید نگران نباشید . قابلیت دانلود آپدیت ها تنها به ویندوز های مایکروسافت محدود نگشته و شما با استفاده از آن خواهید توانست به روزرسانی های محصولات پرطرفدار دیگر این کمپانی که در قالب آفیس گنجانده شده اند را نیز به طور آفلاین دریافت کنید .

 

WSUS Offline Update دریافت فایل های آپدیت ویندوز توسط WSUS Offline Update 6.8

 



آپدیت آفلاین NOD32 تا تاریخ ۵ اسفند ماه ٨٩

آنتی ویروس NOD32 و نسخه فایروال دار آن یعنی Smart Security به دلیل سرعت و حجم Update‌های کم در بین کاربران محبوبیت خوبی کسب کرده اند. همچنین این نرم افزارها به فایلها، اشکال بی مورد وارد نمی کند و همین باعث شده است که حرفه ای ها هم به سمت استفاده از این آنتی ویروس ها بروند. تنها مشکل این برنامه ها  عدم به روز رسانی از طریق فایل Update‌ است و برای همین بر روی سیستمی که به اینترنت متصل نیست استفاده از آن بی فایده است. همچنین راهی برای نگهداری Update های آن وجود ندارد. سایت دانلودها با روشی خاص توانسته است این نرم افزارها را به طور کامل و بدون کوچکترین اتصال به اینترنت به روز رسانی کند.این فایل ها هم نرم افزار NOD32 و هم Smart Security را در کلیه نسخه های ۳٫x و ۴٫x به روز می کند.
آموزش آپدیت آفلاین نیز در ادامه مطلب آمده تا شما عزیزان برای به روز رسانی این آنتی ویروس محبوب به مشکلی بر نخورید.

 

nod32off آپديت آفلاين NOD32 تا تاريخ ٥ اسفند ماه ٨٩

 



مجموعه ۱۵ بافت بسیار زیبا در سایز بالا با نام Bokeh Texture

مجموعه ۱۵ بافت بسیار زیبا در سایز بالا با نام Bokeh Texture را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. از این تصاویر با کیفیت بالا می توانید در سایر امور گرافیکی خود استفاده نمایید.

 

15 Bokeh Textures مجموعه 15 بافت بسیار زیبا در سایز بالا با نام Bokeh Texture

 



تغییر خودکار والپیپر دسکتاپ ویندوز با CamPaper 3.91

نرم افزار بسیار جالب Cam Paper برنامه ایی که دسکتاپ شما را با عکس هایی متنوعی که هر چند دقیقه یکبار توسط دوربین های زنده از سراسر دنیا گرفته می شود تغییر می دهد. نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا عکس های دسکتاپ خود را با گالری عکس های تان متحرک کنید. نرم افزار فوق عکس هایش را از تقریبا ۲۰۰ وب سایت بزرگ بروز شونده عکس و والپیپر انتخاب می کند.

 

CamPaper تغییر خودکار والپیپر دسکتاپ ویندوز با CamPaper 3.91

 



مجموعه ۹۱ آیکون جدید و با کیفیت برای ویندوز

مجموعه ۶۳۰ آیکون با کیفیت و زیبا برای ویندوز را در اختیار شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده ایم ، این آیکون ها با فرمت PNG و در سایز ۲۵۶×۲۵۶ می باشند.امید است با دریافت و استفاده از این آیکون ها لذت ببرید.

 

Eliminator Icon مجموعه 91 آيكون جديد و با كيفيت براي ويندوز

 



مجموعه کلید های فعال محصولات Kaspersky به تاریخ ١ اسفند ٨٩

مجموعه  کلیدهای فعال برای محصولات امنیتی شرکت کسپرسکی به تاریخ ۱ اسفند ۱۳۸۹ را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. این کلیدها برای آنتی ویروس و اینترنت سکیورتی هستند.

 

kasper keys مجموعه كليد هاي فعال محصولات Kaspersky به تاريخ ١ اسفند ٨٩

 



مجموعه 150 والپپر جدید و باکیفیت از طبیعت

مجموعه ١۵٠ والپپر جدید و باکیفیت از طبیعت را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم .این مجموعه شامل ١۵٠ عکس با فرمت JPG و در سایز ۱۹۲۰×۱۰۸۰ می باشد.امید است توانسته باشیم رضایت شما را جلب کنیم.

 

150 Wallpapers Space 1920x1080 مجموعه ١٥٠ والپپر جديد و باكيفيت از طبيعت

 



ویرایش آسان تصاویر با نرم افزار قدرتمند FotoWorks XL 10.1.3

نرم افزار FotoWorks XL جز نرم افزارهای ویرایش تصویر ساده به شمار میرود و با ابزارهایی که دارد به شما این امکان را می دهد تا کارهای ساده گرافیکی خود را بر روی عکس انجام دهید. ابزارهایی را که در این نرم افزار قرار دارند را میتوان به دو دسته تقسیم نمود دسته اول مربوط به ابزارهایی است که برای ویرایش تصویر مورد استفاده قرار میگیرند مانند ابزار بریدن قسمتی از عکس ، ابزار چرخش تصویر ، ابزار نوشتن بر روی عکس ، ابزار تغییر رنگ و سایر ابزارهای ویرایش تصویر. اما دسته دوم مربوط به ابزارهایی که به صورت آماده یا همان افکت بر روی تصویر ایجاد می شوند مانند افکت های قاب عکس ، افکت اضافه کردن عکس های دیگر به تصویر ، افکت بر آمدن کردن قسمتهای مختلف عکس برای با مزه تر شدن آن ، افکت از بین بردن قرمزی رنگ چشم و بسیاری از افکتهای دیگر. این نرم افزار دارای محیط ساده ای میباشد و همه می توانند با سطح اطلاعات مختلف به راحتی با آن کار کنند.

 

FotoWorks XL ویرایش آسان تصاویر با نرم افزار قدرتمند FotoWorks XL 10.1.3

 



تم جذاب و بسیار دیدنی Love مخصوص ویندوز XP

تم جذاب و بسیار دیدنی Love مخصوص ویندوز XP را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. امیدواریم استفاده کافی را از این تم ببرید.

 

Love Theme for Windows XP تم جذاب و بسیار دیدنی Love مخصوص ویندوز XP

 



جدیدترین کرک برای فعال سازی ویندوز ۷ به نام Windows Loader 1.9.7

نرم افزار Windows Loaderجهت قانونی کردن ویندوز سون .قطعا اگر شما هم از ویندوز ۷ یا نسخه های ویندوز سرور ۲۰۰۸ استفاده می کنید با مشکل فعال سازی آن ها رو به رو خواهید بود و باید از آن ها به صورت ۳۰ روزه استفاده کنید. Windows Loader نرم افزاری است که از تمامی نسخه های ویندوز۷ و ویندوز سرور ۲۰۰۸ پشتیبانی می کند و قادر است تا آنها را به نسخه ی کاملا قانونی تبدیل کند. با اینکار دیگر نیازی نیست که نگران مشکل فعال سازی ویندوز خود باشید.

 

Windows Loader جدیدترین کرک برای فعال سازی ویندوز 7 به نام Windows Loader 1.9.7

 



کاهش حجم فایل های ویدئویی بدون کاهش کیفیت با ImTOO XviD Converter 6.5.2

ImTOO XviD Converter نرم افزاری است که با استفاده از آن می توانید فایل های ویدیویی حجیم خود را با بهره گیری از تکنولوژی Xvid به کم ترین حجم ممکن تبدیل کنید و هیچ گاه نگران افت کیفیت فیلم های تبدیل شده نباشید ، همچنین اگر قصد راه اندازی سایت به اشتراک گذاری فیلم یا مستند را دارید با این نرم افزار می توانید حجم فیلم های خود را کاهش دهید و علاوه بر صرفه جویی در وقت خود ، فیلمی با همان کیفیت رو داشته باشید، این نرم افزار ایده بسیار خوبی نیز برای کسانی است که فیلم های بسیار زیادی در کامپیوتر خود دارند که با تکنولوژی Xvid می توانند حجم آنها را کاهش دهند و در فضای هارد دیسک خود صرفه جویی کنند.

 

ImTOO XviD Converter کاهش حجم فایل های ویدئویی بدون کاهش کیفیت با ImTOO XviD Converter 6.5.2

 



مجموعه ۱۵ براش بسیار زیبا و کاربردی با نام Abstract Brushes برای فتوشاپ

مجموعه براش بسیار زیبا و کاربردی به نام Abstract Brushes برای نرم افزار فتوشاپ را برای شما عزیزان گرافیست در دانلودها قرار داده ایم. از این براش ها می توانید در کارهای گرافیکی خود استفاده کنید. امیدواریم استفاده کافی را از آنها ببرید.

 

15 Abstract Brushes مجموعه 15 براش بسیار زیبا و کاربردی با نام Abstract Brushes برای فتوشاپ

 




بازی کریکت زیبای ICC Cricket World Cup 2011 برای گوشی موبایل

این بار از سایت دانلودها ، بازی زیبای کریکت را با نام ICC Cricket World Cup 2011 در اختیار شما عزیزان بازدیدکننده سایت دانلودها ، قرار داده ایم.این بازی با فرمت جاوا و در سایز ۲۴۰×۳۲۰,۳۶۰×۶۴۰,۱۷۶×۲۰۸ آماده دریافت می باشد.امید است توانسته باشیم رضایت شما بازدیدکنندگان محترم را جلب کنیم.
 

 

ICC Cricket World Cup 2011 بازي كريكت زيباي ICC Cricket World Cup 2011 براي گوشي موبايل

 



فایل منیجر متفاوت و بسیار قدرتمند برای گوشی های سری ۶۰ ورژن ۵

Mobivation MobiXplorer نام یک فایل منیجر فوق العاده برای سیستم عامل سیمبیان سری ۶۰ ویرایش پنجم میباشد که در نوع خود بی نظیر می باشد.این فایل منیجر تمام توقعات شما را برآورد خواهد کرد و مطمئن باشید با نصب آن دیگر نیازی به هیچ فایل منیجر دیگری نمیباشد.یکی از قابلیت های مهم این فایل منیجر توانایی ارسال برنامه ها و بازی ها از طریق بلوتوس میباشد.

 

Mobivation MobiXplorer فایل منیجر متفاوت و بسیار قدرتمند برای گوشی های سری 60 ورژن 5

 



مجموعه ۳ تم بسیار زیبا برای گوشی های نوکیا سری ۶۰ ورژن ۵

مجموعه ۳ تم بسیار زیبا برای گوشی های نوکیا سری ۶٠ ورژن ۵ ، را در این پست از سایت بزرگ دانلودها برای شما عزیزان بازدیدکننده آماده دریافت کرده ایم.امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه لذت ببرید.

 

3 Theme  S60V5 مجموعه 3 تم بسیار زیبا برای گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 5

 



کتاب الکترونیکی بسیار مفید و کاربردی آموزش آشپزی برای موبایل

کتاب الکترونیکی بسیار مفید و کاربردی آموزش آشپزی را برای گوشی های موبایل شما عزیزان آماده نموده ایم.این کتاب ها قابل نصب بر روی اکثر گوشی هایی که جاوا را پشتیبانی می کنند می باشد که در سایت دانلودها منتشر شده است.

 

mobile book کتاب الکترونیکی بسیار مفید و کاربردی آموزش آشپزی برای موبایل

 



بازی جدید و بسیار زیبای Tower Bloxx My City برای موبایل

این بار از سایت بزرگ دانلودها ، بازی جدید و جذاب Tower Bloxx My City را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی با فرمت جاوا و در سایزها۳۲۰×۲۴۰ می باشد. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

Tower Bloxx My City java بازی جدید و بسیار زیبای Tower Bloxx My City برای موبایل

 



مجموعه ۲۰ رینگتون SMS بسیار زیبا برای گوشی های موبایل

مجموعه ۲۰ آهنگ اس ام اس جدید و فوق العاده زیبا در سایت دانلودها در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است، این رینگتون ها از کیفیت بالایی برخوردارند که با فرمت MP3 آماده شده اند . هم اکنون میتوانید این رینگتون ها را از سایت بزرگ دانلودها دریافت کنید.

 

Mobile Ringtones مجموعه 20 رینگتون SMS بسیار زیبا برای گوشی های موبایل

 



ارسال SMSهای جذاب و متفاوت با نرم افزار جاوا Fun SMS 5.0

توسط نرم افزار Fun SMS کاربران سیمبیان سری ۶۰ قادر خواهند بود تا ساختار پیامکی گوشی های سیمبیان را تا حدودی بهبود بخشند.این نرم افزار فوق العاده این امکان را به شما می دهد که هنگام ارسال پیامک از آیکون های بیانگر احساسات نیز استفاده کنید.

 

Fun SMS ارسال SMSهای جذاب و متفاوت با نرم افزار جاوا Fun SMS 5.0

 



مجموعه ٧۵ رینگتون زنگ ساعت برای موبایل

مجموعه ٧۵ رینگتون زنگ ساعت ، را در این پست از سایت دانلودها ، به طور رایگان برای شما بازدیدکنندگان محترم آماده دریافت ساخته ایم.این مجموعه شامل ٧۵ رینگتون با فرمت MP3 و با کیفیت ۱۲۸ Kbps می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه لذت ببرید.

 

Alarm Alert RingTones مجموعه ٧٥ رينگتون زنگ ساعت براي موبايل

 

نظرات و پیشنهادات شما 

 

برای هرچه بهتر شدن عملکرد گروه . با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری کنید

 

 

 
 

 

 
   

فروش ویژه EDGE Modem با قیمت استثنایی و یک سال گارانتی تعویض

برای اولین بار در ایران !

اینترنت نامحدود همیشه در جیب شما در سراسر ایران !

اینترنت همراه (مودم EDGE)

اتصال به اینترنت در سراسر ایران با 2 تا 8 برابر سرعت اینترنت دیال آپ

اگر می خواهید در همه جای ایران روی لپ تاپ یا کامپیوتر خود اینترنت داشته باشید ...

فقط با یک USB و سیم کارت ایرانسل یا همراه اول

در هرجای ایران که هستید میتوانید به اینترنت وصل شوید

این مودم در سایر فروشگاه ها و بازار با قیمت بالای 80 هزار تومان عرضه می شود

اما فروشگاه بیاتو خرید آن را با قیمت استثنایی 69 هزار تومان و یک سال گارانتی تعویض عرضه میکند

قیمت : 69000 تومان

فرقی نمی کند در منزل هستید یا محل کار یا دانشگاه.

یا حتی در خیابان  یا مسافرت تنها کافیست این مودم

20 گرمی به طول 8 سانتیمتر را به کامپیوتر یا لپ تاپ خود متصل کنید!

یک سیم کارت ایرانسل یا همراه اول داخل این مودم

قراردهید. و تنها با پرداخت ماهانه 10 هزار تومان

اینترنت نا محدود با سرعت 2 تا 8 برابر دیال آپ روی

کامپیوتر خود داشته باشید.

بدون نیاز به سی دی و نصب آسان و خودکار هنگام اتصال مودم به رایانه

با 2 کلیک در کمتر از 1 دقیقه

 

به دو طریق می توان از اینترنت سیم کارت اپراتورهای همراه اول و ایرانسل استفاده کرد :


روش اول : به میزان استفاده از اینترنت مبلغی از شارژ سیم کارت شما کسر (سیم کارت اعتباری) و یا اینکه به مبلغ قبض ماهیانه (سیم کارت دائمی) شما اضافه خواهد شد.

روش  دوم : دراین روش با دریافت اشتراک ماهیانه می توانید به صورت نا محدود  از اینترنت سیم کارت خود استفاده نمایید . مبلغ پرداختی شما ماهیانه بسته به انتخاب شما می تواند از  1000تا 10000تومان باشد .پیشنهاد ما به شما استفاده از روش دوم می باشد. برای استفاده از این روش کافیست کد مربوط به بسته اینترنت را در گوشی موبایل خود وارد کنید (کدها همراه با مودم برای شما ارسال خواهد شد و یا در سایت همراه اول یا ایرانسل میتوانید آنها را مشاهده نمایید)

قیمت : 69000 تومان

این مودم علاوه بر قابلیت اتصال به اینترنت، لپ تاپ یا کامپیوتر

شما را تبدیل به یک موبایل می کند و امکان برقراری

تماس و مکالمه از روی لپ تاپ و رایانه و ارسال

و دریافت آسان  sms را دارا می باشد.

جدیدترین مدل اینترنت همراه با برترین کیفیت

استفاده آسان با سیم کارت همراه اول و یا ایرانسل

کیفیت بالای دستگاه با بهره گیری از چیپست Philips آلمان

با گارانتی 1 ساله تعویض

قیمت : 69000 تومان

امروزه استفاده از اينترنت براي بسياري از مديران ،‌اساتيد و محققان جزو فعاليت‌هاي روزمره شده است. و از طرفي ثابت بودن مکان امکانات اتصال به اينترنت موجب مي‌شود که کاربر رايانه خارج از منزل و محل کار و در مسافرت‌ها به سختي بتواند به اينترت دسترسي پيدا کند.
يک راه بسيار کم هزينه و با راندمان بالا استفاده از مودم‌هاي GSM/EDGE مي‌باشد که يک سيم‌کارت (همراه اول يا ايرانسل) درون آن جاي مي‌گيرد و با اتصال آن به PC يا لپ‌تاپ شما به اينترنت متصل مي‌کند.
یک سیم کارت ایرانسل یا همراه اول داخل این مودم قرار دهيد و تنها با پرداخت ماهانه 10 هزار تومان اینترنت نا محدود با سرعت 2 تا 8 برابر دیال آپ روی کامپیوتر خود داشته باشید.
کساني که در مسافرت، روستاها ، خیابان و … که اتصال به اينترنت به روش‌هاي عادي ممکن نيست ميخواهند به اينترنت دسترسي داشته باشند مي‌توانند از اين مودم استفاده کنند.


اگر هنوز از اینترنت دیال آپ استفاده می کنید و از سرعت پایین و هزینه بالای آن ناراضی هستید

اگر Adsl منطقه شما را پوشش نمی دهد و یا از کیفیت سرویس Adsl خود ناراضی هستید

اگر می خواهید در همه جای ایران روی لپ تاپ خود اینترنت داشته باشید ...

ارزانترین و شگفت انگیزترین اینترنت ...

تنها با 10 هزار تومان در ماه اینترنت نا محدود داشته باشید ...

تقدیم به شمایی که اینترنت جزء ضروری وجدا نشدنی حرفه و زندگیتان است

قیمت : 69000 تومان

ویژگی های این مودم:
عدم نیاز به سی دی نصب درایور ( دارای حافطه داخلی که در آن کلیه اطلاعات نرم افزاری و درایور مربوطه ذخیره سازی شده است )
پوشش بیش از 95% از نقاط ایران
پشتيباني از شبكه هاي EDGE,GSM,GPRS
بدنه کامپوزیت به شکل Flash memory
با استفاده از Philps chip
طراحی صنعتی و ظاهری زیبا
پشتیبانی از کلیه سیم کارتهای همراه اول ، ایرانسل ، تالیا ، روستایی (WLL)
اتصال مداوم و مطمئن
مطابق با استاندارد ETSI GSM Phase2+
استفاده آسان در منزل، خیابان، جاده، مسافرت و …
امکان استفاده از اینترنت در حال حرکت
مودم 20 گرمی به طول 8 سانتی متر بدون نیاز به برق و باتری
امکان ارسال و دریافت sms با کامپیوتر و لپ تاپ
امکان مکالمه با موبایل از طریق کامپیوتر و لپ تاپ
دارای LED نمایشگر وضعیت دستگاه
قابل نصب روی سیستم های 32 بیت و 64 بیت Windows 2000, XP, Vista, Windows7
یکسال گارانتی تعویض

قیمت : 69000 تومان

 

تلفن پشتیبانی شرکت: 05118826429

ایمیل: cdtoop100@gmail.com

 

 

 
 
 



__._,_.___


This Group Management By iranianfun Team

    iranianfun The Biggest Iranian Group
         
          lvl r 24 & Keyvan




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Post a Comment