Wednesday, July 17, 2013

|| IraNiaN FuN || Majaleye SmS :: Tanz , Asheghaneh , Monasebati + Terol .......... !!!!




 

 




راهنماي عضويت
 

 

موضوع ایمیل : اس ام اس ، جک ، ترول های تیرماه 92

 

پ ن پ های خنده دار تیر ۹۲

 

http://upload7.ir/images/42290851773226628974.jpg

خفن ترین و خنده دارترین پ ن پ های باحال   تیر ماه ۹۲ را در این مطلب برای خنده و سرگرمی شما کاربران عزیز   آماده کرده ایم.به ادامه مطلب بروید این پ ن پ های توپ را بخوانید و حسابی بخندید و شارژ شوید……

 

با دوستم رفتیم باغ وحش جلوی قفس شیرا وایسادیم

دوستم میگه : شیره؟

می گم : پَـ نَ پَـ گربه اس باباش مرده ریش گذاشته !

.

پ ن پ خفن خنده دار

.

بعد از چند ساعت عمل بچم به دنیا اومده با کلی ذوق به بابام نشونش می دم

می گه : بچته ؟
می گم : پَـ نَ پَـ این تریاله باید رجیستر شه و فولش کنم تا مال خودم شه !

.

پ ن پ خفن خنده دار

.

به دوستم می گم فهمیدی آناهیتا جدا شد ؟

با کلی احساس غم و تعجب می گه : از شوهرش؟

پـَــ نَ پـَـــ چسبیده بود کف ماهیتابه با کفگیر جداش کردم !

.

پ ن پ خفن خنده دار

.

واسه استخدام رفتم یه شرکتی

خانومه مسئول مصاحبه می گه : شما هم برای آگهی استخدام اومدین؟

گفتم :‌ پـَ نَ پـَـ اومدم بگم اصلا رو من حساب نکنین !

با لگد پرتم کردن بیرون !

.

پ ن پ خفن خنده دار

.

جلو خواهرم سوسکه رو با کفش لهش کردم دل و رودش پخش زمین شده

خواهرم میگه : مرده الان ؟

گفتم : پَــــ نَ پَــــ این ترمیناتوره الان خودش رو جمع می کنه دوباره راه میافته

.

پ ن پ خفن خنده دار

.

دوستم می گه : چجوری استرالیا اقامت گرفتی ؟

میگم : تحصیل در دانشگاه های استرالیا

میگه : یعنی اپلای کردی؟

گفتم : پَـ نَ پَـ تو دفترچه کنکور انتخاب هشتم تیک زدم استرالیا قبول شدم !

.

اس ام اس خنده دار

.

به استاد میگم : لطفا کمکم کنید دارم مشروط می شم

می گه : منظورت اینه که نمره می خوای ؟

گفتم : پَـ نَ پَـ نظر شما رو در مورد مقدار و جنس خاکی که باید بریزم تو سرم می خوام!

.

پ ن پ خفن خنده دار

.

تو خیابون دو تا گردن کلفت اومدن موبایلمو ازم گرفتن با مشتم زدن تو کلم

یارو می پرسه : دزد بودن ؟

پَ نَ پَ رفیقام بود با هم شوخی دستی داریم !

.

پ ن پ خفن خنده دار

.

ماشینو تو روزنامه تبلیغ کردم

یارو زنگ زده می گه : می خوای بفروشی ؟

پَ نَ پَ معدلش بیست شده برای اینکه تشویقش کنم آگهی کردم

.

پ ن پ خفن خنده دار

.

رفتم کتابخونه ۲تا کتاب برداشتم آوردم گذاشتم جلوی مسئولش که وارد حسابم کنه

می گه : می خوای ببریشون ؟

پَ نَ پَ اومدم کتابارو بهت توصیه کنم بخونی ، میانگین ساعت مطالعه مملکت بره بالا

.

پ ن پ خفن خنده دار

.

به رفیقم می گم : گوشیمو جا گذاشتم خونه ، گوشیتو چند لحظه بده

می گه : می خوای زنگ بزنی ؟

پَ نَ پَ می خوام ببینم کلیپ خانوادگی جدید چی داری تو گوشیت !

.

پ ن پ خفن خنده دار

.

رفتیم کوه دارم چوب جمع می کنم
رفیقم می گه : می خوای با چوبا آتیش درست کنی ؟

پَ نَ پَ پشت دریاها شهریست قایقی خواهم ساخت !

 

 

اس ام اس فلسفی

 

پ ن پ های خنده دار تیر ۹۲

 

آگ ماندینو

تنها ابزار موفقیت که قطعا به آن نیاز دارید صرف نظر از اینکه کارتان چیست

این است که بیشتر و بهتر از آنچه از شما انتظار می رود کارایی داشته باشید و خدمات عرضه کنید

.

اس ام اس فلسفی

.

آلفونس کار

دوستان عبارت از خانواده ای هستند که انسان اعضای آن را به اختیار خود انتخاب کرده است

.

اس ام اس فلسفی

.

فردریش نیچه

استعداد آدمی را می پوشاند و وقتی استعدادش کاهش یافت آنچه هست نمایان می شود

.

اس ام اس فلسفی

.

ارد بزرگ

نامداری بی نیک نامی به پشیزی نمی ارزد

.

اس ام اس فلسفی

.

ویلیام تن

زناشویی عبارتست از سه هفته آشنایی سه ماه عاشقی سه سال جنگ و سی سال تحمل

.

اس ام اس فلسفی

.

والتر

انسان در همان لحظه که تصمیم می گیرد آزاد باشد آزاد است

.

اس ام اس فلسفی

.

ارد بزرگ

قهرمان های آدم های کوچک همانند آنها زود گذرند

.

اس ام اس فلسفی سال ۹۲

.

باب هاپ

زنان تحصیل کرده همسران خوبی از آب در می آیند

زیرا برای اینکه توضیح بدهند که چرا غذا شور یا بی مزه شده است کلمات بیشتری در اختیار دارند

.

اس ام اس فلسفی

.

جبران خلیل جبران

عشق هنگامی که شما را می پرورد شاخ و برگ فاسد شده را هرس می کند

.

اس ام اس فلسفی

.

ارسطاطالیس

کسی که پشت الاغ باد به غبغب بیندازد

چون اسب سوار شود پاک دیوانه خواهد شد !

.

اس ام اس فلسفی

.

اراد بزرگ

هم رنگ دیگر کسان شدن باور هیچ کدام از بزرگان نبوده است

.

اس ام اس فلسفی

.

چارلز مورگان

هیچ چیز در زندگی شیرین تر از این نیست که کسی انسان را دوست بدارد

من در زندگانی خود هر وقت فهمیده ام که مورد محبت کسی هستم مثل این بوده است که دست خداوند را بر شانه خویش احساس کرده ام

.

اس ام اس فلسفی

.

بزرگمهر

خردمندی که بخشنده و دانشور و دادگر و نژاده باشد هرگز بد خو نمی شود

فردریش نیچه :

از آنچه با عظمت است یا باید هیچ نگفت یا با عظمت سخن گفت

و با عظمت سخن گفتن یعنی به دور از آرایش وآلایش

 

 

 

اس ام اس و پیامک های زیبای عاشقانه تیر ماه ۹۲

 

اس ام اس عاشقانه خرداد 91

 

با تمام احترامی که برا "شما" قایلم اما "تو" رو دوست دارم . . . !

.

.

.

در راه رسیدن به تو گیرم که بمیرم / اصلاً به تو افتاد مسیرم که بمیرم

یا چشم بپوش از من و از خویش برانم / یا تَنگ در آغوش بگیرم که بمیرم

خاموش مکن آتش افروخته ام را / بگذار بمیرم که بمیرم که بمیرم . . .

.

.

.

امشب قرص هایم آلزایمر گرفتند ، یادشان رفته که خواب اورند نه یاد آور . . .

.

.

.

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

چرا دیوونگی نسبت به حساب نمیاد؟

مثلا بگن تو چه نسبتی باهاش داری؟ منم بگم دیوونشم  . . .

.

.

.

باور کن ، "من" تنهاترین ضمیر دنیاست و "او" خوشبخت ترین ضمیر دنیا !

چون "تو" را دارد

.

.

.

sms عاشقانه

گناه شکستن روزه های امسال هم

پای تو … این رمضان

هر روز باید ، غم تو را  "بخورم" . . .

.

.

.

متن عاشقانه

جزئیات ِ چشمهایت

کلیات ِ زندگی ِ من است . . .  !

.

.

.

پیامک عاشقانه

خوشبختی یعنی

در خاطر کسی ماندگاری که لحظه های نبودنت را با تمام دنیا معامله نمیکند . . .

.

.

.

اس ام اس عاشقانه

جلوی کوه داد بزنی "محبت" بر میگردد "محبت" !

تو از سنگم کمتری ؟

.

.

.

شعر عاشقانه زیبا

ﻗﻬﻮﻩ ﺭﺍ ﺧﻮﺭﺩ ﻭ ﻓﻨﺠﺎﻥ ﺭﺍ ﺷﮑﺴﺖ

ﭼﺎﯼ ﺭﺍ ﻧﻮﺷﯿﺪ ﻭ ﻟﯿﻮﺍﻥ ﺭﺍ ﺷﮑﺴﺖ

ﻋﺎﺷﻘﺶ ﺑﻮﺩﻡ، ﺩﻝ ﻣﻦ ﺭﺍ ﺷﮑﺴﺖ

ﺍﻭ ﻧﻤﮏ ﺧﻮﺭﺩ ﻭ ﻧﻤﮑﺪﺍﻥ ﺭﺍ ﺷﮑﺴﺖ

ﺣﺎﻝ، ﺍﻭ ﻫﺴﺖ ﻻﯾﻖِ ﺁﻧﭽﻪ ﮐﻪ ﻫﺴﺖ

ﻻﯾﻖِ ﺑﻮﺩﻥ ﺑﺎ ﺁﺩﻣﻬﺎﯼ ﭘَﺴﺖ

ﻣﻦ ﻫﻢ ﻣﺴﺖ ﺍﺯ ﻣِﯽ ﻭ ﺳﯿﮕﺎﺭ ﺑﺪﺳﺖ

ﺯﯾﺮﺳﯿﮕﺎﺭﯾﻢ ﮐﺠﺎﺳﺖ؟!

ﯾﺎﺩﻡ ﺁﻣﺪ، ﻟﻌﻨﺘﯽ ﺁﻧﺮﺍ ﺷﮑﺴﺖ!

ﭘُﺮ ﺯِ ﺧﺎﮐﺴﺘﺮ ﺷﺪﻩ ﺍﯾﻦ ﻗﺎﺏ ﻋﮑﺲ.. ﺭﺍﺳﺘﯽ

ﻋﮑﺴﻤﺎﻥ ﺭﺍ ﯾﺎﺩﺕ ﻫﺴﺖ؟؟

ﺍﯾﻦ ﯾﮑﯽ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﻣﻦ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺷﮑﺴﺖ . . .

.

.

.

نه به دیروزهایی که بودی فکر می کنم

و نه به فرداهایی که "شاید" بیایی …

می خواهم امروز را زندگی کنم

خواستی باش ، نخواستی نباش

.

.

.

عشق ِ ما

شبیه عکسی‌ست

که دست عکاس ،‌ بر اثر یک "اشتباه" می لرزد

و عکس برای همیشه

تار می افتد !

.

.

.

این روزها عشق را با دست پس می زنند و با پا پیش می کشند !

حیف از عشق که زیر دست و پاست . . .

.

.

.

گونه هایت را برای دست هایم می خواهم

پیشانی ات را برای لب هایم

خودت را برای زندگی ام

می بینی ؟

برای خودم هیچ نمی خواهم !

.

.

.

لاف می زدم که فراموشت خواهم کرد !

کجایی که ببینی این روزها توبه ی من از گرگ ها هم مرگ تر است …

.

.

.

من از تمام آسمان یک باران را میخواهم

از تمام زمین یک خیابان را

و از تمام تو …

یک دست که قفل شود در دست من

.

.

.

اس ام اس عشق و عاشقی

برای کشتن کسی که توی دلت زندست باید روزی هزار بار بمیری….

.

.

.

بـــرای یک ماه

نبودنــــت را سکوت می کنــم

سحر با یک عکس

افطار با یک خاطره . . .

.

.

.

متن کوتاه عاشقانه

مـردنَــم را آرزوستــــ اگـــر آرامگــاه ِ ابـَـدی آغــوش ِ تــو بـاشــد . . .

.

.

.

جملات عاشقانه

چه کسی برای عشق ما شعر اتل متل خواند !

که پایت را به این راحتی از زندگیم ورچیدی ؟

.

.

.

سهم من از تو

دلتنگی بی پایانیست

که روزها دیوانه ام میکند

شب ها شاعر…

.

.

.

متون عاشقانه

شب

آغازِ داستانِ غم انگیزی ست

که پایان اَش

ارتباطِ مستقیمی

با چشمانِ "تو" دارد،

لطفا

زودتر

بیدار شو !

.

.

.

 

عشق های امــروزی

بی نام

قابل انتقال به غیر

و معاف از احساس میباشند . . .

.

.

.

چه داستان غریبیست داستان زندگی!

دستی که داس را برداشت همان دستیست که گندم را کاشته بود . . .

.

.

.

می گویند:

خوش به حالت!

از وقتی که رفته حتی خم به ابرو نیاوردی…!

نمی دانند بعضی دردها

کمر خم می کنند، نه ابرو…!

.

.

.

آنقدر زیبا عاشق شده ای که آدم لذت میبرد… از این همه خیانت . . .

.

.

.

آهای مردم

عاشقش نشوید

به اندازه هممه تان عاشقی کردم برایش . . .

.

.

.

دلم را

به روی عالم و آدم بسته ام

مگر " دلبستگی " همین نیست؟

.

.

.

یه مرتبه اى از عشق هست که دو طرف

در اون هزینه هایى که به خاطر هم پرداخت کردنُ یکى یکى میشمارن

بعد از این مرحله دیگه  هیچ چیز مثل سابق نمیشه . . .

 

 

 

اس ام اس و پیامک خنده دار باحال تیر ماه ۹۲

 

پ ن پ های خنده دار تیر ۹۲

گاهی کسی را دوست داریم اما او نمیفهمد

گاهی کسی ما را دوست دارد اما ما نمیفهمیم

خلاصه یه مشت نفهم دور هم جمع شدیم تشکیل اجتماع دادیم ! 

.

.

.

پشه ها قبل از اینکه لامپ اختراع بشه دور چی جمع میشدن؟ خب برن همونجا

.

.

.

عینک نمی زد که نگن عینکیه

یه روز چاله ی جلوی چشمش رو ندید و خورد زمین؛ از اون روز به بعد چلاق صداش میزنن !

.

.

.

یکی از فانتزیام اینه که خواهرم اسمش سحر باشه

توی ماه رمضون صداش کنیم

سحر، سحره

 تا سحره پاشو سحری بخور سحر !

.

.

.

هربار به خودم میگم امشب یه شام سبک میخورم

ولى یه ندایى از اعماق وجودم خودش زنگ میزنه پیتزا سفارش میده !

.

.

.

جدیدترین اس ام اس های خنده دار

 مرد براى هضم دلتنگیاش عجالتن این یه لقمه رو هم میزنه تا بعد ببینیم چى میشه !

.

.

.

یکی از سخت ترین کارای این دوره و زمونه اینه که

بدونی چه جوری با یه بچه رفتار کنی که بهت فحش نده !

.

.

.

دنیاى مزخرفیه ، دو ساعت به موج و ساحل فکر کنى انگار نه انگار

اما دو دقیقه که به مورچه فکر کنى، تمام تنت شروع میکنه به خاریدن !

.

.

.

اونایی که روزه سکوت میخان بگیرن ، سحر بیدار میشن سر و صدا میکنن !؟

.

.

.

ستار اولین بارى که میخواسته به ریشش مدل بده گفته چه مدلى اصلاح کن؟!

.

.

.

با این روزای بلند شهر رمضان نیس که دیگه !!! استــــانِ رمضانه

.

.

.

ملّت Love میترکونَن؛ ما از این پلاستیک حبابدارا… :|

.

.

.

دختره مهریه ش رتبه کنکورش نباشه صلواااااااااااااااااات … !

.

.

.

تو خونه شما هم کاربرد توری پنجره اینه که نذاره پشه ها از خونه برن بیرون!؟

.

.

.

بابای من جلوى تلویزیونى که کنترلش دستش نباشه نمیشینه

اصن غرورش اجازه نمیده !

.

.

.

اس ام اس خنده دار

ﺍﮔﺮ ﺩﯾﺪﯼ ﺟﻮﺍﻧﯽ ﺑﺮﺩﺭﺧﺘﯽ ﺗﮑﯿﻪ ﮐﺮﺩﻩ

ﺳﺮﯾﻊ ﺑﯿﺎﺭﯾﺪﺵ ﮐﻨﺎﺭ ﯾﻬﻮ ﮔﻼﺑﯿﯽ ﭼﯿﺰﯼ

ﻣﯿﺨﻮﺭﻩ ﺗﻮﺳﺮﺵ ﭼﺎﺭﺗﺎﻓﺮﻣﻮﻝ ﺑﻪ ﻓﯿﺰﯾﮏ ﺍﺿﺎﻓﻪ ﻣﯿﮑﻨﻪ

ﺑﺪﺑﺨﺖ ﻣﯿﺸﯿﻢ|:

.

.

.

پسرا که به پارک دوبل خانوما میخندین

:)) تا حالا فوتبال بازی کردنشونو دیدین ؟ اون دیگه ته خندس

.

.

.

پیامک خنده دار

به بعضیا باید گفت:

عزیزم…

از دستت هر کاری بر میومد انجام دادی….

حالا نوبت پاهاته…

گور تو گم کن…!

.

.

.

کاش فرستادن اس ام اس چندین مرحله داشت مثلا :

۱- فرستادن ۲- میخوای بفرستی ؟ ۳- بفرستم ؟ ۴- دارم میفرستما !!!

۵- پشیمون نیستی ؟ ۶- بازم فکر کن ! ۷- بفرستم ؟

۸- دیگه دارم میفرستما !!! ۹- فرستادم ! ۱۰- فرستاده شد !

اگه این گزینه ها بود حداقل آدم اشتباه اس نمیداد …

.

.

.

اس ام اس سرکاری

ﺷﻮﻫﺮﯼ ﯾﮏ ﭘﯿﺎﻣﮏ ﺑﻪ ﻫﻤﺴﺮﺵ ﺍﺭﺳﺎﻝ ﮐﺮﺩ:

ﺳﻼﻡ . ﻣﻦ ﺍﻣﺸﺐ ﺩﯾﺮ ﻣﯿﺎﻡ ﺧﻮﻧﻪ. ﻟﻄﻔﺎً ﻫﻤﻪ ﻟﺒﺎﺳﻬﺎﯼ ﮐﺜﯿﻒ ﻣﻦ ﺭﻭ ﺑﺸﻮﺭ

ﻭ ﻏﺬﺍﯼ ﻣﻮﺭﺩ ﻋﻼﻗﻪ ﺍﻡ ﺭﻭ ﺩﺭﺳﺖ ﮐﻦ.

ﻭﻟﯽ ﭘﺎﺳﺨﯽ ﻧﯿﻮﻣﺪ!

ﭘﯿﺎﻣﮏ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﻓﺮﺳﺘﺎﺩ:

ﺭﺍﺳﺘﯽ! ﯾﺎﺩﻡ ﺭﻓﺖ ﺑﻬﺖ ﺑﮕﻢ ﮐﻪ ﺣﻘﻮﻗﻢ ﺍﺿﺎﻓﻪ ﺷﺪﻩ ﻭ ﺁﺧﺮ ﻣﺎﻩ

ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﺑﺮﺍﺕ ﯾﻪ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺑﺨﺮﻡ.

ﻫﻤﺴﺮ:

ﻭﺍﯼ ﺧﺪﺍﯼ ﻣﻦ ! ﻭﺍﻗﻌﺎً؟

ﺷﻮﻫﺮ :

ﻧﻪ، ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﻢ ﻣﻄﻤﺌﻦ ﺑﺸﻢ ﮐﻪ ﭘﯿﻐﺎﻡ ﺍﻭﻟﻢ ﺑﻪ ﺩﺳﺘﺖ ﺭﺳﯿﺪﻩ !

.

.

.

ﺍﻣﺮﻭﺯ ﻛﻪ ﺍﺯ ﺧﻮﺍﺏ ﺑﻴﺪﺍﺭ ﺷﺪﻡ ﺍﺯ ﺧﻮﺩﻡ ﭘﺮﺳﻴﺪﻡ :

ﺯﻧﺪﮔﯽ ﭼﻪ ﻣﯽ ﮔﻮﻳﺪ؟

ﺟﻮﺍﺏ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺍﺗﺎﻗﻢ ﭘﻴﺪﺍ ﻛﺮﺩﻡ،

ﺳﻘﻒ ﮔﻔﺖ : ﺍﻫﺪﺍﻑ ﺑﻠﻨﺪ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺵ!

ﭘﻨﺠﺮﻩ ﮔﻔﺖ : ﺩﻧﻴﺎ ﺭﺍ ﺑﻨﮕﺮ!

… … ﺳﺎﻋﺖ ﮔﻔﺖ : ﻫﺮ ﺛﺎﻧﻴﻪ ﺑﺎ ﺍﺭﺯﺵ ﺍﺳﺖ!

ﺁﻳﻴﻨﻪ ﮔﻔﺖ : ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﻫﺮ ﻛﺎﺭﯼ ﺑﻪ ﺑﺎﺯﺗﺎﺏ ﺁﻥ ﺑﻴﻨﺪﻳﺶ!

ﺗﻘﻮﻳﻢ ﮔﻔﺖ : ﺑﻪ ﺭﻭﺯ ﺑﺎﺵ!

ﺩﺭ ﮔﻔﺖ : ﺩﺭ ﺭﺍﻩ ﻫﺪﻑ ﻫﺎﻳﺖ ﺳﺨﺘﯽ ﻫﺎ ﺭﺍ ﻫُﻞ ﺑﺪﻩ ﻭ ﻛﻨﺎﺭ ﺑﺰﻥ!

ﺯﻣﻴﻦ ﮔﻔﺖ : ﺑﺎ ﻓﺮﻭﺗﻨﯽ ﻧﻴﺎﻳﺶ ﻛﻦ!

ﻭ ﺩﺭ ﺁﺧﺮ، ﺗﺨﺖ ﺧﻮﺍﺏ ﮔﻔﺖ : ﻭﻟﺶ ﮐﻦ ﺑﺎﺑﺎ ﺑﮕﯿﺮ ﺑﺨﻮﺍﺏ !!

.

.

.

جوک طولانی !

بعد از کلاس به دختره گفتم جزوه تون رو بدید کپی کنم

کپی بسته بود بهش گفتم من وسیله دارم تو شهر میرم

شمام بیاید که جزوه رو کپی کنم، اونم گفت میشه دوستام هم بیان ؟

من گفتم شرمنده ماشین من کوپه هستش فقط واسه ۲ نفر هستش !

یهو یه نیش خند زد بعد رفت پیش دوستاشو پچ پچ کرد اومد که بریم
تو راه هی سوال میپرسید که اسمتون چیه و ….

دوستاش به فاصله چند قدم قبل از ما میومدن

تا رسیدیم درب دانشگاه و رفتیم نزدیک ماشین

وقتی در وانتو باز کردم قیافه این بشر دیدنی بود یهو دوستاش شروع کردن به خندیدن

منم یهو زدم زیر خنده دختره هم ۲-۳ تا فحش داد جزوشم نداد رفت پیش دوستاش :|

منم کف زمینُ گاز میزدم :)) )

.

.

.

جوک خنده دار

هنگامی که یک قطره بیرون می آید…

اول با خط چشم "Lancome" و…

و ریمل مژه "Dior"… مخلوط میشود…

پس از آن هنگامی که پایین می آید و به گونه میرسد…

با "Chanel blusher" و "Estee Lauder Foundation" … مخلوط میشود…

و در صورت لمس لب ها، با رژ لب "Clinique" و… مخلوط میشود….

این به این معنی است که یک قطره است به ارزش حــــــداقل $۶۰

با دلار ۳۵۰۰ هم بگیری ۲۱۰ هزار تومن . تازه اگه اینا رو خودش زده باشه .

اگه رفته باشه آرایشگاه همین میشه دو برابر یعنی برو رو۵۰۰ هزار تومن .

پس عقل حکم میکنه باهاش راه بیای !

.

.

.

مطالب خنده دار

مصاحبه برای استخدام

مصاحبه کننده :

در هواپیمائی ۵۰۰ عدد آجر داریم، ۱ عدد آنها را از هواپیما به بیرون پرتاب میکنیم. الان چند عدد آجر داریم ؟

متقاضی : ۴۹۹ عدد !

مصاحبه کننده :

سه مرحله قرار دادن یک فیل داخل یخچال را شرح دهید.

متقاضی :

مرحله اول: در یخچالو باز میکنیم – مرحله دوم: فیلو میذاریم تو یخچال – مرحله سوم: در یخچالو میبندیم !!

مصاحبه کننده :

حالا چهار مرحله قرار دادن یک گوزن در یخچال را توضیح دهید !

متقاضی :

مرحله اول: در یخچالو باز میکنیم – مرحله دوم: فیلو از تو یخچال در میاریم

مرحله سوم: گوزنو میذاریم تو یخچال – مرحله چهارم: در یخچالو میبندیم !!

مصاحبه کننده :

شیر واسه تولدش مهمونی گرفته، همه حیوونا هستن جز یکی. اون کیه ؟

متقاضی :

گوزنه که تو یخچاله !!

مصاحبه کننده :

چگونه یک پیرزن از یک برکه پر از سوسمار رد میشود ؟

متقاضی :

خیلی راحت، چون سوسمارا همشون رفتن تولد شیر !!

مصاحبه کننده :

سوال آخر. اون پیرزن کشته شد، چرا ؟

متقاضی : امممممممم، نمیدونم، غرق شد ؟

مصاحبه کننده :

نه، اون یه دونه آجری که از هواپیما انداختی پائین خورد تو سرش مرد !!! شما مردود شدین، نفر بعدی لطفا :|

 

 

 

اس ام اس نیش دار و تیکه دارتیر۹۲

 

40464518240139736592 اس ام اس نیش دار و تیکه دارتیر92

بی احساس بودی . . .

 

بهتر که تمام شد !

بودنت مثل فیلتر سیگاری بود که باید انداخت دور . . .

.
 

تـــــو مـــــرا نـادیــــده بـگـیــــر . . .

و مــــــــن

بـدنـــم روز بـــه روز کـبـــــودتـر مـی شــــود . . .

از بــــــس . . .

خــــودم را مـی زنـــــم ،

بـــــه نـفـهـمـــی . . . !!!
 

 

 

وقتی قراره که من برات نقش زاپاس رو بازی کنم

ازم انتظار نداشته باش که

دعایی غیر از پنچر شدنت ، برات بکنم !

.

بهــای سنگیـــنــی دادم. . .

 

تــا فهمـــیـدم

کـســی را کـه "قـصـد" مــانـدن نـدارد. . .

بــایـد راهــی ڪــرد . . .!!!

.

به او بگویید : خیالش راحت !
شادیش را اشک می ریزم …
لازم نیست بلندتر بخندد….
خدا لعنت کند دل بیچاره ی من را ….

.

مگــــر خودت نگفــتی خداحــافظ؟

پــس چرا وقتی گــفتم"به ســلامت" نگاهــت تلخ شــد؟

بــرو به ســلامت

دیگــر هــم ســراغم را نگــیر!

خســته تــر از آنم کــه بر ســر راهت بنــشینم

و دلــیل رفتنــت را جــــویاشــوم…

.

هـی تـو

مـن کـه زاده ی تـنـهایـیـم ،

خـدا تـو را بـرای او نـگـه دارد…

.

فـکر نـکن که فـرامـوشت کـرده ام…
یـا دیـگر دوسـتت نـدارم !
نــه !
مـن فـقط فهـمیـدم :
وقـتی دلـت بـا مـن نـیست ؛
بودنـت مشـکلی را حـل نـمیکـند ،
تـنها دلـتـنـگترم مـیکـند .

.

 

بــــاخـــتــم تـــا دلـــــــخــــوشـــت کـــنـــم !!!

بـــدان کـــه بـــرگ بـــــرنــــده ات ســـادگـــیـــم نــــــبـــود !

دلــــــــــــــــــــــــــــــم بــــــــــــــــــــود لعنتــــــــــــــــــــــــــــــــــی !!!

.

قوی ترین مردان جهان پستچی ها هستند

که نمیدانند

چه حجم عظیمی از درد و اندوه را

با خود حمل می کنند

از آنها قویتر تویی

که می توانی تنها با چند کلمه کمر مرا بشکنی!


.

 

اعتراف میکنم : من یه زمانی جزء اقلیت های هندی

بودم…

آخه یه گاوی رو به عنوان عشق

می پرستیدم..

 

.

 

از روزی میترسـم ، که وقتی بهم میگه ؛ دوستت دارم

یاد  تــــو بیوفتم !!

.

راه بدی را انتخاب کرده بودم برای نگه داشتنت!

صداقت ؛

مهربانی ؛

زیاد به "تو" توجه داشتن ؛

و خیلی حماقت های دیگر …

این روزها ، هرچه خائن تر باشی ،

دوست داشتنی تری …

 

.

 

جملات طنز و جوک جدید تیر 92

 

http://upload7.ir/images/39189092255186706321.jpg

 

پشه ها قبل از اینکه لامپ اختراع بشه دور چی جمع میشدن؟ خب برن همونجا

.

.

.

به بعضیا باید گفت:

عزیزم…

از دستت هر کاری بر میومد انجام دادی….

حالا نوبت پاهاته…

گور تو گم کن…!

.

.

.

ﺍﮔﺮ ﺩﯾﺪﯼ ﺟﻮﺍﻧﯽ ﺑﺮﺩﺭﺧﺘﯽ ﺗﮑﯿﻪ ﮐﺮﺩﻩ

ﺳﺮﯾﻊ ﺑﯿﺎﺭﯾﺪﺵ ﮐﻨﺎﺭ ﯾﻬﻮ ﮔﻼﺑﯿﯽ ﭼﯿﺰﯼ

ﻣﯿﺨﻮﺭﻩ ﺗﻮﺳﺮﺵ ﭼﺎﺭﺗﺎﻓﺮﻣﻮﻝ ﺑﻪ ﻓﯿﺰﯾﮏ ﺍﺿﺎﻓﻪ ﻣﯿﮑﻨﻪ

ﺑﺪﺑﺨﺖ ﻣﯿﺸﯿﻢ|:

.

.

.

ملّت Love میترکونَن؛ ما از این پلاستیک حبابدارا… :|

.

.

.

با این روزای بلند شهر رمضان نیس که دیگه !!! استــــانِ رمضانه

.

.

.

اونایی که روزه سکوت میخان بگیرن ، سحر بیدار میشن سر و صدا میکنن !؟

.

.

.

دنیاى مزخرفیه ، دو ساعت به موج و ساحل فکر کنى انگار نه انگار

اما دو دقیقه که به مورچه فکر کنى، تمام تنت شروع میکنه به خاریدن !

.

.

.

یکی از سخت ترین کارای این دوره و زمونه اینه که

بدونی چه جوری با یه بچه رفتار کنی که بهت فحش نده !

.

.

.

 مرد براى هضم دلتنگیاش عجالتن این یه لقمه رو هم میزنه تا بعد ببینیم چى میشه !

.

.

.

هربار به خودم میگم امشب یه شام سبک میخورم

ولى یه ندایى از اعماق وجودم خودش زنگ میزنه پیتزا سفارش میده !

.

.

.

یکی از فانتزیام اینه که خواهرم اسمش سحر باشه

توی ماه رمضون صداش کنیم

سحر، سحره

 تا سحره پاشو سحری بخور سحر !

.

.

.

عینک نمی زد که نگن عینکیه

یه روز چاله ی جلوی چشمش رو ندید و خورد زمین؛ از اون روز به بعد چلاق صداش میزنن !

.

.

.

گاهی کسی را دوست داریم اما او نمیفهمد

گاهی کسی ما را دوست دارد اما ما نمیفهمیم

خلاصه یه مشت نفهم دور هم جمع شدیم تشکیل اجتماع دادیم ! :))

.

.

.

ﺷﻮﻫﺮﯼ ﯾﮏ ﭘﯿﺎﻣﮏ ﺑﻪ ﻫﻤﺴﺮﺵ ﺍﺭﺳﺎﻝ ﮐﺮﺩ:

ﺳﻼﻡ . ﻣﻦ ﺍﻣﺸﺐ ﺩﯾﺮ ﻣﯿﺎﻡ ﺧﻮﻧﻪ. ﻟﻄﻔﺎً ﻫﻤﻪ ﻟﺒﺎﺳﻬﺎﯼ ﮐﺜﯿﻒ ﻣﻦ ﺭﻭ ﺑﺸﻮﺭ

ﻭ ﻏﺬﺍﯼ ﻣﻮﺭﺩ ﻋﻼﻗﻪ ﺍﻡ ﺭﻭ ﺩﺭﺳﺖ ﮐﻦ.

ﻭﻟﯽ ﭘﺎﺳﺨﯽ ﻧﯿﻮﻣﺪ!

ﭘﯿﺎﻣﮏ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﻓﺮﺳﺘﺎﺩ:

ﺭﺍﺳﺘﯽ! ﯾﺎﺩﻡ ﺭﻓﺖ ﺑﻬﺖ ﺑﮕﻢ ﮐﻪ ﺣﻘﻮﻗﻢ ﺍﺿﺎﻓﻪ ﺷﺪﻩ ﻭ ﺁﺧﺮ ﻣﺎﻩ

ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﺑﺮﺍﺕ ﯾﻪ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺑﺨﺮﻡ.

ﻫﻤﺴﺮ:

ﻭﺍﯼ ﺧﺪﺍﯼ ﻣﻦ ! ﻭﺍﻗﻌﺎً؟

ﺷﻮﻫﺮ :

ﻧﻪ، ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﻢ ﻣﻄﻤﺌﻦ ﺑﺸﻢ ﮐﻪ ﭘﯿﻐﺎﻡ ﺍﻭﻟﻢ ﺑﻪ ﺩﺳﺘﺖ ﺭﺳﯿﺪﻩ !

.

.

.

ﺍﻣﺮﻭﺯ ﻛﻪ ﺍﺯ ﺧﻮﺍﺏ ﺑﻴﺪﺍﺭ ﺷﺪﻡ ﺍﺯ ﺧﻮﺩﻡ ﭘﺮﺳﻴﺪﻡ :

ﺯﻧﺪﮔﯽ ﭼﻪ ﻣﯽ ﮔﻮﻳﺪ؟

ﺟﻮﺍﺏ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺍﺗﺎﻗﻢ ﭘﻴﺪﺍ ﻛﺮﺩﻡ،

ﺳﻘﻒ ﮔﻔﺖ : ﺍﻫﺪﺍﻑ ﺑﻠﻨﺪ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺵ!

ﭘﻨﺠﺮﻩ ﮔﻔﺖ : ﺩﻧﻴﺎ ﺭﺍ ﺑﻨﮕﺮ!

… … ﺳﺎﻋﺖ ﮔﻔﺖ : ﻫﺮ ﺛﺎﻧﻴﻪ ﺑﺎ ﺍﺭﺯﺵ ﺍﺳﺖ!

ﺁﻳﻴﻨﻪ ﮔﻔﺖ : ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﻫﺮ ﻛﺎﺭﯼ ﺑﻪ ﺑﺎﺯﺗﺎﺏ ﺁﻥ ﺑﻴﻨﺪﻳﺶ!

ﺗﻘﻮﻳﻢ ﮔﻔﺖ : ﺑﻪ ﺭﻭﺯ ﺑﺎﺵ!

ﺩﺭ ﮔﻔﺖ : ﺩﺭ ﺭﺍﻩ ﻫﺪﻑ ﻫﺎﻳﺖ ﺳﺨﺘﯽ ﻫﺎ ﺭﺍ ﻫُﻞ ﺑﺪﻩ ﻭ ﻛﻨﺎﺭ ﺑﺰﻥ!

ﺯﻣﻴﻦ ﮔﻔﺖ : ﺑﺎ ﻓﺮﻭﺗﻨﯽ ﻧﻴﺎﻳﺶ ﻛﻦ!

ﻭ ﺩﺭ ﺁﺧﺮ، ﺗﺨﺖ ﺧﻮﺍﺏ ﮔﻔﺖ : ﻭﻟﺶ ﮐﻦ ﺑﺎﺑﺎ ﺑﮕﯿﺮ ﺑﺨﻮﺍﺏ !!

.

.

.

بعد از کلاس به دختره گفتم جزوه تون رو بدید کپی کنم

کپی بسته بود بهش گفتم من وسیله دارم تو شهر میرم

شمام بیاید که جزوه رو کپی کنم، اونم گفت میشه دوستام هم بیان ؟

من گفتم شرمنده ماشین من کوپه هستش فقط واسه ۲ نفر هستش !

یهو یه نیش خند زد بعد رفت پیش دوستاشو پچ پچ کرد اومد که بریم
تو راه هی سوال میپرسید که اسمتون چیه و ….

دوستاش به فاصله چند قدم قبل از ما میومدن

تا رسیدیم درب دانشگاه و رفتیم نزدیک ماشین

وقتی در وانتو باز کردم قیافه این بشر دیدنی بود یهو دوستاش شروع کردن به خندیدن

منم یهو زدم زیر خنده دختره هم ۲-۳ تا فحش داد جزوشم نداد رفت پیش دوستاش :|

منم کف زمینُ گاز میزدم :))

.

.

.

هنگامی که یک قطره بیرون می آید…

اول با خط چشم "Lancome" و…

و ریمل مژه "Dior"… مخلوط میشود…

پس از آن هنگامی که پایین می آید و به گونه میرسد…

با "Chanel blusher" و "Estee Lauder Foundation" … مخلوط میشود…

و در صورت لمس لب ها، با رژ لب "Clinique" و… مخلوط میشود….

این به این معنی است که یک قطره است به ارزش حــــــداقل $۶۰

با دلار ۳۵۰۰ هم بگیری ۲۱۰ هزار تومن . تازه اگه اینا رو خودش زده باشه .

اگه رفته باشه آرایشگاه همین میشه دو برابر یعنی برو رو۵۰۰ هزار تومن .

پس عقل حکم میکنه باهاش راه بیای !

.

.

.

دم زندگی گرم یه عمره داره بدون گارنتی مارو سرویس میکنه !

.

.

.

اگه یه نفر بهمون خیانت کنه ازش متنفر میشیم اما اگه یه نفر به خاطر ما به یه نفر دیگه خیانت کنه عاشقش میشیم … خیلی جالبه !!!

 

 

ترول های خنده دار تیر ۹۲

 

fu3277 ترول های جدید و خنده دار تیر92

 

fu3278 ترول های جدید و خنده دار تیر92

 

fu3279 ترول های جدید و خنده دار تیر92

 

fu3280 ترول های جدید و خنده دار تیر92

 

fu3281 ترول های جدید و خنده دار تیر92

 

fu3282 ترول های جدید و خنده دار تیر92

 

fu3283 ترول های جدید و خنده دار تیر92

ترول های خنده دار

 

fu3284 ترول های جدید و خنده دار تیر92

 

fu3285 ترول های جدید و خنده دار تیر92

 

 

نظرات و پیشنهادات شما 

 

برای هرچه بهتر شدن عملکرد گروه . با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری کنید

 

**********************************

http://www.30cd.biz/upload_pic/1372860987.gif

با طراحي شكيل ايراني و سنتي براي تابستان امسال

بانوان ايراني ، اصالت و هويت ايراني خود را حفظ كنيد !

 طراحي شده ويژه سال جديد به همراه رنگ هاي مد سال

 با یک تیر 2 نشان بزنید :
 

با 1 خرید 2 محصول(مانتو + شال ) را همزمان خریدازی کنید

هديه اي مناسب براي خانم هاي شيك پوش و مشكل پسند

 با طراحي منحصر به فرد و شگفت‎ انگيز

و كيفيت دوخت بي نظير

http://www.30cd.biz/upload_pic/1372860973.jpg

 اولين كسي باشيد كه سارافون تابستانه افسون را مي‎پوشيد ...

با طراحي سنتي و مجلسي براي اولين بار در ايران

با افتخار ، توليد و ساخت ايران

توسط مجرب ترين طراحان لباس و كار آزموده ترين خياطان

پرفروش‎ ترين مانتو چند ماه اخير در ايران

همگام با مدل هاي روز ايراني

جنس لطيف و با دوام

بسيار شيك و امروزي

http://www.30cd.biz/upload_pic/1372860971.jpg

ارائه شده در 2 رنگ متنوع و زيبا

مانتو سبز رنگ + شال حریر سفید رنگ

مانتو به رنگ قرمز + شال حریر مشکی رنگ


توجه : این مانتو در سایز فری سایز می باشد و سایز بندی های 36 تا 44 قالب استفاده می باشد.توجه داشته باشید در قسمت پیغام سفارش رنگ مورد نظر خود را هم ذکر نمایید.

(لطفا در هنگام ثبت سفارش ، رنگ مورد نظر خود را حتما در سبد خرید انتخاب نماييد)

خـريد پستي >> قيمت فقـط :  39000 تـومـان  پرداخت وجه بعد از تحويل درب منزل شــما

         http://www.30cd.biz/upload_pic/1352971655.gif

 

 






Contact Us
Keyvan_2DarYahoo.com...






__._,_.___


This Group Management By iranian-funn Team

    iranian-funn The Biggest Iranian Group
         
          lvl r 24 & Keyvan




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Post a Comment