Thursday, May 9, 2024

|| IraNiaN FuN || Download Jadidtarin Clip haye Iroooni Mobile !!!!



Iranian Fun Group Header

 


v

 

 

 

 

موضوع ایمیل : دانلود جدیدترین ها


 


 

این کلیپ هم گزارشی از شبکه CNN است درباره شوی فشن زیرزمینی در ایران !!!

چی بگم والا

 



دانلود کلیپ خنده دار ِ عزاداری در مزرعه

 

این هم کلیپ باحال و خنده دار از عزاداری تو مزرعه !!!

ارسالی از سعید

 


مجموعه تم جدید موبایل سونی اریکسون C905 K850 C702

 

سایت اکسترا دانلود مجموعه تم های جدید را برای گوشی های سونی اریکسون سری C جمع آوری نموده است که این مجموعه شامل 4 تم فوق العاده زیبا و متفاوت می باشداین تم ها از کیفیتی بسیار بالا برخوردار بوده و دارای حجم مناسبی نیز می باشند.فرمت این تم ها sis می باشد

 

دانلود تک - DownloadTak

.::قابل اجرا بر روی گوشی های::.

C510 , C702 , C901 , C902 , C903 , C905 , C907 , K850 , K630

 

 



رمان جاوا برای موبایل : شبهای تنهایی

 

نمی دونم یاس . بهرام خیلی عجیبه ،درك و روحیاتش خیلی سخته ،یه جور دوگانگی محسوس در اون دیده می شه . غرور و بلند پروازی اش حد و نهایتی ندارن . در حالی كه با دوستای پسرش گرم وخودمونیه ، اما به همون اندازه در بر خورد با دخترا محتاطه . بدون شك اون جزو پنج پسر خوشگل و خوش تیپ دانشگاهه و حتی شاید بهترینشون باشه ، ولی هیچ وقت خودشو درگیر مسائل عاطفی نمی كنه .....
هم اکنون می توانید این کتاب زیبا و خواندنی را  دریافت کنید.
 

 
رمان عاشقانه تنهایی در شب ایرانی

 

 



بازی فکری زیبای IQ KnightsIQ Knights بصورت جاوا

 

بازی جدید و بسیار فکری بنام IQ Knights که بتازگی از تیم Handy Games منتشر شده است تهیه کردیم ، این بازی با ضریب هوش شما سروکار دارد که در سایزهای: 128x128, 128x160, 208x208, 176x220, 240x320 ساخته شده که میتوانید از سایت یک موبایل دریافت کنید.

 
بازی فکری

 

 



کلیپ مقایسه گل مسی و مارادونا

 

دانلود کلیپ موبایل بسیار جالب از مقایسه گل مسی و مارادونا که بسیار به هم شباهت دارد  .

 

دانلود کلیپ مسی و مارادونا

 

 



 

VSO ConvertXToDVD 4.0.11.327

 

 

یکی از بهترین نرم افزارها در زمینه تبدیل فایل های ویدئویی نرم افزار VSO ConvertXtoDVD می باشد.
با استفاده از این نرم افزار، به راحتی می توانید فایل های تصویری خود را تبدیل به فرمت DVD نموده و همان موقع آن را بر روی دی وی دی رایت کنید. با کمک نرم افزار Convert X to DVD شما قادرید تنها با چند کلیک از فیلم های مورد علاقه خود نسخه پشتیبان تهیه کرده و آن را بروی هرگونه دستگاه پخش DVD اجرا نمایید.
نرم افزار ConvertXtoDVD قادر است اکثر فرمتهای رایج مانند AVI & Mpeg, Mpeg, Mpeg۴, MP۴, VOB, WMV, DV را به DVD تبدیل کند. نرم افزار ConvertXtoDVD برای تبدیل فایلهای AVI نیازی به نصب DIVX CODEC ندارد و خود نرم افزار این CODEC را نصب میکند. از دیگر مزایای این نرم افزار قابلیت تنظیم وضوح تصویر می باشد که میتواند به صورت خودکار یا دستی مطابق فایل اصلی تنظیم شود، نرم افزار با فرمتهای PAL و NTSC سازگار بوده و در هنگام تبدیل کلیه تنظیمات مربوط به کنترل صدا ساخت منوی فیلم و � را در اختیار کاربر قرار می دهد. همچنین این نرم افزار قدرتمند از فایل های زیرنویس نیز پشتیبانی می کند.

 



SuperRam 6.5.3.2010

 

آیا از هنگ کردن برنامه ها و یا هشدارهای کمبود حافظه خسته شده اید؟ یا متوجه کند شدن عملکرد رایانه تان بعد از گذشت یک مدت زمان می شوید؟ SuperRam نه تنها به رفع این مشکلات می پردازد بلکه کارایی رایانه شما را نیز افزایش می دهد. SuperRam نرم افزاری است که به شما امکان مطلوب نگه داشتن رایانه و مدیریت حافظه سیستم را می دهد. SuperRam موجب هیچ تغییری در سخت افزار شما و خصوصیات آن نمی شود و کار کردن و تنظیم نمودن برنامه آنقدر ساده است که حتی کاربران مبتدی و کودکان نیز می توانند از آن استفاده کنند. از سوی دیگر SuperRam مورد تست و آزمایش قرار گرفته و کارایی آن اثبات شده است. با استفاده از SuperRam می توان ویندوز را برای مدت طولانی تری در حال اجرا نگه داشت. دیگر مجبور به راه اندازی مجدد رایانه تان به علت هشدارهای کمبود حافظه نخواهید بود، مقداری از حافظه اصلی رایانه تان را انتخاب می کنید و SuperRam حافظه هدر رفته را بازیابی می کند و به شما بر می گرداند. اصطلاحاً SuperRam باعث شارژ بیشتر حافظه رایانه شما می شود.

 



عکس های بسیار زیبا از طبیعت Nature HD Wallpapers

 

iPhone Nature HD Wallpapers_www.MihanDownload.com.jpg
مجموعه تصاویر بسیار زیبا از طبیعت را در سایت میهن دانلود انتشار داده ایم . تصاویر این مجموعه کیفیت بسیار بالایی دارند . سایز این تصاویر 1200*1920 می باشد . شما می توانید از عکس های این مجموعه به عنوان پس زمینه ی رایانه استفاده نمایید . در این مجموعه تعداد 100 قرار داده ایم .

 



 

3 کلیپ سگ و لیزر و تقلب در امتحان و کلیپ عاقبت کار

 

مجموعه ۳ کلیپ جدید و زیبا برای شما دوستان که دیدنی هستند تهیه کردیم، کلیپ اول از ماجرای خنده دار تقلبی سر امتحان و بقیه ماجرا... ، کلیپ دوم از سرگرم کردن یک سگ با نور لیزر و عاقبت کار، کلیپ سوم از یک مرد که به نقاط مختلف کشور سفر کرده و آن نقاط را به صورت قلب بیرون می آورد، این ۳ کلیپ را از سایت یک موبایل دریافت کنید.
 
کلیپ

 

 



بازی اکشن و مبارزه ای Force Recon - فرمت جاوا

 

بار دیگر سایت یک موبایل یکی از جدیدترین بازی های موبایل در فرمت جاوا را برای شما کاربران گرامی قرار داده است . این بازی Force Recon نام دارد که جدیدترین محصول مبارزهای شرکت Shamrock Games می باشد و در سایزهای متفاوتی ارائه شده است .
 

 
اکشن

 

 



eXtreme Gammon 1.13 Portable Game - بازی تخته نرد کامپیوتر

 

http://www.dl.vatandownload.ir/software/zz/ordibehesht89/12.2.89/zzz/eXtreme-Gammon-v1.13-Portable-PC-Gam.jpg

امروزه بازار بازی های فکری بسیار شلوغ شده است. بازی تخته نرد backgammon که مطمئنا شما نیز با آن آشنا هستید یکی از همین بازی های فکری است. بازی زیبای eXtreme Gammon شبیه ساز بازی تخته نرد در رایانه می باشد که به صورت سه بعدی 3D و با بهترین کیفیت طراحی شده است. البته بخش اصلی این بازی نیز به شانس شما بستگی دارد که تاس برای شما چه اعدادی بیاورد، ولی استفاده دقیق از اعداد به دست آمده برای بهتر پیش بردن بازی سبب پیروزی شما خواهد شد.
در این بازی کامپیوتر تخته نرد شما با شرط بندی بر روی زمین یا پول بازی می کنید و می توانید با بازی هوشمندانه تر سریعا پولدار شوید! در دانلود بازی تخته نرد همچنین قابلیت بازی آنلاین را داراست و شما به راحتی می توانید بر روی اینترنت و به صورت کاملا آنلاین با رقبای خود به رقابت بپردازید. لازم به ذکر است شما می توانید به عنوان رقیب یا مربی در بازی حضور داشته باشید. دانلود بازی تخته زیبا به صورت Portable بوده و نیازی به نصب ندارد و نسب به کیفیت طراحی از حجم بسیار مناسبی برخوردار است.

 

 



مجموعه والپیپر بنام 100 Amazing National Geographic Wallpapers


 

http://www.dl.vatandownload.ir/software/zz/ordibehesht89/12.2.89/zzz/national%20wall.jpg

 

تصاویر بسیار جذاب و دیدنی را در قالب یک مجموعه برای دانلود شما کاربران گرامی قرار داده ایم . تصاویری بسیار زیبا که تک تک آنها بسیار دیدنی هستند . سایز تصاویر 1200*1600 و تحت فرمت jpg می باشد

 



دانلود كارتون جهنم دانته Dante's Inferno

 

Dante's Inferno Animated

ژانر: انیمیشن

کیفیت: BDRip - عالی

فرمت: AVI

حجم: ۳۴۹ MB

امتیاز: ۷٫۴/۱۰ در imdb

تاریخ انتشار: ۵ April 2010

زیرنویس فارسی: یافت نشد

کارگردان: Boris Acosta

بازیگران: Jeff Conaway, Dino Di Durante, Silvia Colloca, Vincent Spano, Vittorio Matteucci ...

خلاصه داستان: انیمیشن فوق العاده جالب Dante's Inferno Animated 2010 که جهان بعد مرگ را به تصویر میکشد حتما پیشنهاد میكنیم دانلود كنید

 



مجموعه ای از 30 پس زمینه زیبا با طرح وکتور


مجموعه ای از 30 پس زمینه زیبا با طرح   وکتور
در این مجموعه تصاویر زیبای گرافیکی برای پس زمینه قرار داده شده است. تعداد تصاویر این کلکسیون 30 عدد بوده و با فرمت JPG می باشد. در واقع این پس زمینه ها آثار زیبای وکتور هستند که در طراحی از این ابزار استفاده شده است. سایز این تصاویر 1600�1200  پیکسل می باشد که امیدواریم مورد رضایت شما قرار بگیرد.

 



 

بازی کامپیوتر پرتابل و استراتژیک Defend and Defeat: Kingdoms

 

بازی های سبک استراتژیک بازی هایی هستند که در حین بازی تمام فکر و ذهن انسان را به خود مشغول می کنند. با کوچکترین غفلت و بی توجهی ممکن است فرمانروایی سرزمینی و یا فرماندهی لشکری از دستتان رفته و تمام نیروهای خودی از بین بروند. این سبک بازی ها بیش از اینکه به سرعت در بازی نیاز داشته باشند به دقت بالا و تدابیر هوشمندانه برای اداره سرزمین و یا اداره لشکر عظیم در حین جنگ با نیروهای دشمن نیاز دارند. یکی از بازی های این سبک پرطرفدار Defend and Defeat: Kingdoms  نام دارد که به صورت بدون نیاز به نصب (پرتابل) می باشد. حجم باور نکردنی آن و هم چنین پرتابل بودن و علاوه بر آن گرافیک بی نظیر بازی آن را از دیگر گیم های مشابه متمایز می کند. جریان بازی مربوط می شود به یکی از پادشاهی های دوران قرون وسطی. قرار است که شهری منحصر به فرد را ساخته و در برابر تهدیدات و حملات دشمن قدرتمند خود Griffenwald و نیروهای شیطانی آن مقابله کرده و در فرصت های مناسب به نابودی قلمرو آنان بپردازید.

 



 

کلیپ موبایل فوق العاده خنده دار رقص با گربه کردی

 
 
کلیپ موبایل فوق العاده خنده دار از یک هموطن بسیار خنده دار که از دم یه گربه گرفته و با اون در حال رقصیدن به صورت کردی با اهنگ بسیار شاد هست , پیشنهاد میکنم ۱۰۰% این کلیپ را دانلود کنید.


 

 کلیپ موبایل فوق العاده خنده   دار رقص با گربه کردی

 



 

 

 

 

نظرات و پیشنهادات شما 

 

برای هرچه بهتر شدن عملکرد گروه . با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری کنید


 

 


 

 

برترین محصولات اینترنتی با قیمت مناسب

 

برای دیدن توضیحات هر محصول بر روی گزینه (( توضیحات )) کلیک کنید

 

 
ساعت ويكتوريا
[i]
يك ساعت ظريف و زيبا براي خانم ها .... قابل ست كردن با لباس هاي شب و مهماني
قيمت: 7500  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 
 
خرد كن Nicer Dicer
[i]
نايسر دايسر با يك حركت چندين برش انجام مي دهد خرد كردن بدون له كردن ميوه و سبزي
قيمت: 35000  تومان 
لوازم خانگی
[t] [k]
 
 
خرد كن جادويي پياز و سبزيجات
[i]
تيغه هاي فوق العاده تيز  براي خرد كردن پياز و سبزيجات ساخته شده اند
قيمت: 12000  تومان 
لوازم خانگی
[t] [k]
 
 
عينك آفتابي سامسون
[i]
شيك و زيبا شويد! حتما بايد اين عينك را امتحان كنند.
قيمت: 12000  تومان 
پوشاک مد روز
[t] [k]
 
 
دستبند ياس
[i]
آخرين چيزي كه براي جذابيت نياز داريد.
قيمت: 7500  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 
 
نوار موبر veet
[i]
بدون درد و زحمت پوستي شفاف و نرم داشته باشيد روش جديد براي نسل جديد
قيمت: 16000  تومان 
پزشکی و سلامت
[t] [k]
 
 
نرم افزارهاي آرايشگري+كتاب
[i]
به همراه مجموعه كامل مدل مو و آرايش
قيمت: 6000  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
ژورنال معماري داخلي 2009 DVD
[i]
مدل هاي مختلف براي چيدمان منزل
قيمت: 6000  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
انگشتر كريستال
[i]
يك انگشتر زيبا و شيك ويژه ي خانم هاي ايراني
قيمت: 6500  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 
 
دستبند نيلوفر
[i]
ستاره ي تمام مهماني ها و مجالس شما باشيد
قيمت: 7000  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 
 
گردنبند مدل Dance me
[i]
زيبايي خيره كننده ،اين گردنبند ها را امتحان كنيد
قيمت: 5500  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 
 
گردنبند مدل هيفا
[i]
زيبايي خيره كننده ،اين گردنبند ها را امتحان كنيد
قيمت: 6800  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 
 
گردنبند LovE keY
[i]
قدرت افسون گري خود را تماشا كنيد
قيمت: 5500  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 
 
طالع بيني كاملا فارسي+كتاب
[i]
شامل : روانشناسي رنگها ، ستاره شناسي ، تعبيرخواب ، روز تولد ، فال هندي ، فال چي
قيمت: 5000  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 
ژورنال معماري داخلي CD
[i]
معرفي بيش از 240 دفتر كار معتبر بزرگ ، پارتيشن ، چيدمان ، پلان هاي اجرايي ، قفسه
قيمت: 6000  تومان 
CD/DVD
[t] [k]
 
 

 

 

 

 

.:: Copyright � 2008 Iranian Fun Group , All Right Reserved ::.

Counter Stats
 

براي اينكه دوستان خود را در گروه ما عضو نماييد ، آدرس زير را به آنها ايميل كنيد : happy

Http://www.Biggroup.Sub.Ir

جهت ارسال اين ايميل براي دوستانتان در بالاي صفحه روي Forward كليك كرده و

سپس آدرس ايميل دوستانتان را وارد نماييد . به همين سادگي .. angel kiss

در اينجا ايميل ديگري از گروه بزرگ ايرانيان فان به پايان رسيد ...sad sigh

منتظر ايميل هاي بعدي ما باشي



__._,_.___


This Group Management By IranianFuN Team

    IranianFuN The Biggest Iranian Group
         
          lvl r 24 & Keyvan




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Post a Comment