Monday, May 6, 2024

|| IraNiaN FuN || Download Soft + Game and ....... For Pc & Mobile !!!!



Iranian Fun Group Header

 


v

 

 

 

موضوع ایمیل :

 

دانلود رايگان جديد ترين نرم افزارها, بازي ها , ابزار موبايل و فيلم ها فقط در ميهن دانلود

 www.MihanDownload.com

ميهن دانلود را به خاطر بسپاريد!


دانلود رایگان بازی کامپیوتر پرتابل مسابقه با موتورهای شهری Mofa Racer


106715911_853333.jpg

یکی دیگر از بازی های متفاوت موتورسواری که امروز آماده دانلود شده است Mofa Racer 1.0 می باشد. موتورهای مورد استفاده در این بازی بسیار خوش دست و با مزه هستند! با مزه به این جهت که فرض کنید با موتورهای قدیمی خودمان Bravo در مسابقه ای شرکت می کنید! در واقع موتورهای این بازی نه از گروه مناسب پیست های مسابقه هستند و نه مشابه موتورهای گازی مناسب جاده های کوهستانی و پر چاله چوله؛ بلکه با همان موتورهای ساده شهری به رقابت با حریفان قدر خود می پردازید. گرافیک بی نظیر آن در مقابل حجمی که دارد هر بازیگری را به حیرت وا می دارد. جزییات بسیار عالی محیط مسابقات و جلوه های ویژه برخورد موتورها و سرنگونی آن ها یکی دیگر از نقاط قوت بازی به شمار می رود. این گیم را می توان از آن مجموعه ای دانست که مناسب برای تمامی گروه های سنی می باشد. Mofa Racer 1.0 به صورت بدون نیاز به نصب (پرتابل) می باشد.

 براي دانلود اينجا كليك كنيد   Download Now


کتاب آموزش فارسی نرم افزار ورد 2003 Word 2003 Learning Pdf Ebook

 

Word2003LearningEbook.www.MihanDownload.com.jpg

کتاب الکترونیکی آموزش فارسی نرم افزار Microsoft Office Word 2003 که در سایت میهن دانلود برای کاربران محترم قرار گرفته و شامل مباحث بسیار مفیدی در رابطه با این نرم افزار پرکاربرد می باشد.با مطالعه ی این کتاب شما می توانید کار با قسمت هایی همچون Table ها ، سایه ها ، جداول ، منوها و ابزارها ، Template ها و همچنین قوانینی راجع به تایپ فارسی آشنا خواهید شد.فرمت این کتاب الکترونیکی Pdf و قابل اجرا در نرم افزارهای Pdf Reader می باشد.هم اکنون می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب این کتاب الکترونیکی را از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
 


مجموعه ای از وکتورهای زیبای گل دار

اگر از نرم افزارهای گرافیکی استفاده می کنید حتما با نرم افزارهای معروفی همچون فتوشاپ آشنا هستید. این نرم افزار عظیم و قدرتمند، امکانات زیادی را به کاربران خود می دهد. یکی از این امکانات که به کاربر برای طراحی و خلق یم اثر هنری کمک می کند، وکتورها هستند. در این قسمت مجموعه ای از وکتورهای جذاب با طرح گل را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم. این وکتورها تک رنگ بوده و می توانید آن ها را تا هر اندازه ای که می خواهید بزرگ کنید، بدون اینکه کیفیت خود را از دست بدهد. در واقع این از ویژگی های وکتورهاست.

 براي دانلود اينجا كليك كنيد   Download Now


بازی جدید و بسیار جالب برای موبایل با فرمت جاوا KissingFrenzy

KissingFrenzy.Mobile.Java.Game.www.MihanDownload.com.jpg

بازی KissingFrenzy یکی از بازی های جدید و بسیار زیبای منتشر شده برای گوشی های موبایل می باشد.این بازی دارای محیطی جذاب و سبکی جالب و سرگرم کننده بوده که در نوع خود یکی از بازی های سرگرمی بسیار زیبا بحساب می آید.این بازی رزولوشن های 176x208 ، 240x320 ، 352x416 و 360x640 را پشتیبانی می کند و دارای فرمت جاوا می باشد.هم اکنون می توانید این بازی را با مراجعه به ادامه ی مطلب از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.

 براي دانلود اينجا كليك كنيد   Download Now


دانلود کتاب الکترونیکی آموزش نرم افزار اتوکد Autocad Learnig Pdf

 

Autocad-Learning-Ebook-www.MihanDownload.com.jpg

نرم افزار Autocad یکی از نرم افزارهای مفید و پرکاربرد در زمینه ی رسم انواع نقشه هاست که مورد استفاده ی مهندسین و طراحان می باشد.سایت میهن دانلود کتاب الکترونیکی آموزش این نرم افزار مفید را برای کاربران محترم تهیه نموده است که شامل مباحث کامل و جمعی درخصوص این نرم افزار می باشد.فرمت این کتاب الکترونیکی Pdf بوده و برای مشاهده ی آن نیاز به یکی از نرم افزارهای Pdf Reader همچون Adobe Acrobat Reader خواهید داشت.هم اکنون می توانید این کتاب الکترونیکی مفید را بصورت یک فایل فشرده از سایت میهن دانلود دریافت کنید.

 براي دانلود اينجا كليك كنيد   Download Now


دانلود کتاب الکترونیکی مرگ در می زند برای موبایل Mobile Ebook

 

Mobile-Ebook-1_www.mihanDownloa.com.jpg

سایت میهن دانلود کتای الکترونیکی جدید و مفیدی را برای گوشی های موبایل تهیه نموده است که پیشنهاد می کنیم حتما آن را مطالعه کنید.نام این کتاب 'مرگ در می زند' می باشد.فرمت این کتاب الکترونیکی جاوا و قابل نصب بر روی اکثر گوشی های موبایل دارای پلنتفرم جاوا هستند می باشد.هم اکنون می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب این کتاب الکترونیکی را از سایت میهن دانلود کنید.

 براي دانلود اينجا كليك كنيد   Download Now


کتاب الکترونیکی ترفندهای ویندوز و اینترنت برای موبایل Mobile Ebook

1Ebook.Tarfand.Windows&Internet.www.MihanDownload.com.jpg

سایت میهن دانلود کتاب الکترونیکی جدیدی را برای گوشی های موبایل قرار داده است که این کتاب شامل تعداد بسیار زیادی از ترفندهای ویندوز و اینترنت می باشد.این کتاب شامل مجموعه ای کامل از این ترفند ها می باشد که می توانید آن را بر روی اکثر گوشی های موبایل دارای جاوا نصب کنید.هم اکنون می توانید این کتاب الکترونیکی را در ادامه ی مطلب از سایت میهن دانلود دریافت کنید.

 براي دانلود اينجا كليك كنيد   Download Now


دانلود رایگان قوی ترین نرم افزار آموزش و یادگیری زبان RosettaStone 3.4.5 به همراه زبان Japanese Level 1,2&3

 

Rosetta_Stone_v3.4.5_Japanese_[www.MihanDownload.com].jpg

امروزه زبان یکی از مهمترین وسیله های ارتباطی در میان مردم سراسر جهان به شمار میرود. در واقع هر فرد با آموختن زبان یک کشور به راحتی می تواند با افراد آن کشور ارتباط برقرار کند به همین خاطر امروزه کلاسهای آموزش زبان در سراسر دنیا از علاقه مندان بسیار زیادی بر خوردار است. اما حضور در این کلاسها برای همه ی افراد امکانپذیر نبوده زیرا برخی از افراد به دلیل مشغله ی کاری زیاد خود نمی توانند در کلاسهای یادگیری زبان خارجه شرکت کنند. به همین منظور این دسته از افراد برای اینکه از سایر افراد جامعه عقب نمانند از نرم افزارهای کمک آموزشی بهره میگیرند. تا به حال نرم افزار های مختلف یادگیری زبان خارجه به خصوص زبان انگلیسی ساخته شده است که هر کدام از آنها دارای نقاط ضعف و قوت بسیار زیادی هستند اما در این میان یکی از نرم افزارهایی که در این عرصه از محبوبیت بیشتری نسبت به سایر نرم افزارهای آموزش زبان در میان کاربران برخوردار است نرم افزار RosettaStone میباشد. این نرم افزار به عنوان نرم افزار شماره یک آموزشی در جهان، توسط مردم 150 کشور دنیا با موفقیت استفاده شده است و توسط کمپانی های معتبر و معروفی همچون IBM و Telekom و نیز هزاران مدرسه و کالج جهت آموزش کاربران و کار آموزان در سراسر دنیا مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین این نرم افزار در زمینه آموزش و ارتقا سطح دانش زبان برنده جایزه Dynamic Immersion� method شده است. شما با استفاده از این نرم افزار بسیار قدرتمند دیگر نگرانی از بایت یادگیری زبانهای خارجه نخواهید داشت زیرا در آن تمامی ابزارها نظیر Audio-Lingual, Communicative, Task-Based Study و ... به صورت پیشرفته و کاملآ مدرن قرار دارد. کار آموزان با کمک این نرم افزار طی 210 جلسه آموزش زبان را فراخواهند گرفت که البته این 210 جلسه در دو سطح 92 جلسه ای و نیز 118 جلسه ای خواهد بود و پس از اتمام این جلسات به راحتی شما قادر خواهید بود به زبان مورد نظرتان صحبت کنید. یکی دیگر از قابلیتهای بسیار عالی این نرم افزار تلفظ صحیح کلمات و جملات و نیز تست آنها میباشد. در واقع ابتدا شما به تلفظ صحیح لغات گوش میدهد و سپس آنها را تکرار می کنید، در اینصورت خواهید دید که پس از گفتن لغت مورد نظر، نرم افزار درصد تلفظ صحیح جمله ای را که قرائت کرده اید را به شما نشان میدهد. خرید این نرم افزار از شرکت سازنده ی آن به دلایل تحریم و سایر مسائل برای کاربران ایرانی وجود ندارد البته از روشهای دیگری میتوان این نرم افزار را تهیه نمود و همانطور که در اکثر سایتهای ایرانی مشاهده میکنید این نرم افزار محبوب را با قیمتهای بسیار بالا برای فروش قرار داده اند اما سایت میهن دانلود بر خلاف سایر سایتهای ایرانی قصد دارد هر چند روز یکبار آموزش یکی از زبانهای این نرم افزار را به صورت کاملآ رایگان برای شما کاربران گرامی قرار دهد و امروز هم آموزش زبان Japanese را که شامل Level 1 , 2 & 3 میباشد را از بسته ی نرم افزاری RosettaStone برایتان آماده کرده ایم که شما میتوانید به صورت کاملآ رایگان آن را دانلود کنید.

 براي دانلود اينجا كليك كنيد   Download Now


دانلود معروف ترین نرم افزار نمایش و ویرایش عکس ACDSee Photo Manager 12.0 Build 342

 

ACDSee_Photo_Manager_12.0_Build   342_[www.MihanDownload.com].jpg

حتمآ همه ي شما در هارد کامپيوتر خود تصاوير بسيار زيادي داريد و براي نمايش آنها از نرم افزارهاي مختلفي استفاده مي کنيد. البته سيستم عامل، خود نرم افزار Windows Picture and Fax Viewer را براي نمايش تصاوير در اختيار کاربران قرار داده است اما اين نرم افزار داراي امکانات بسيار محدودي است و نيز از محيط ساده اي براي نمايش عکسها استفاده مي کند به همين دليل افراد سعي مي کنند از نرم افزار هاي جایگزین براي نمايش تصاوير استفاده کنند. البته بعضي از افراد از نرم افزار فتوشاپ براي نمايش عکسهاي خود استفاده مي کنند که اينکار نادرست است زيرا اين نرم افزار داراي امکانات بسيار زيادي مي باشد که نمايش عکس جز يکي از هزاران امکانات آن به شمار مي رود علاوه بر اين نرم افزار فتوشاپ داراي حجم بسيار زيادي بوده که اين حجم بالا سبب مي شود تا نرم افزار بسيار دير اجرا شود و در نتيجه عکس را در زمان طولاني تري نمايش دهد پس بهتر است از اين نرم افزار تنها براي نمايش تصاوير استفاده نشود. به همین منظور امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که در چند سال متوالی و در حال حاضر از سوی کاربران سراسر دنیا به عنوان بهترین نرم افزار نمایش و ویرایش تصاویر انتخاب شده است.
نرم افزار ACDSee Photo Manager يکي از زيباترين نرم افزارهايي است که براي نمايش تصاوير ساخته شده است. اين نرم افزار به دليل داشتن حجم مناسب در مقابل ساير نرم افزارهاي نمايش تصاوير و نيز داشتن محيط بسيار زيبا از محبوبيت بسيار زيادي در ميان افراد برخوردار بوده که اين عوامل سبب شده تا اکثر افراد از آن به عنوان نرم افزار هميشگي سيستم خود براي نمايش تصاوير استفاده کنند. اين نرم افزار مانند ساير نرم افزارهاي نمايش عکس داراي امکاناتي نظير: داشتن ذربين براي بزرگنمايي تصاوير ، چرخش تصوير به صورت 360 درجه ، داشتن اسلايد شو ، مشاهده تصوير به صورت تمام صفحه ، قرار دادن تصوير به عنوان پس زمينه دسکتاپ ، گرفتن پرينت از عکس و ... مي باشد. همچنین اين نرم افزار قادر است تا 32 فرمت عکسي را اجرا کند که برخی از آنها شامل: JPG, BMP, TIFF, PNG, GIF, PSD, PCX, RAS, ICO, CUR, WMF, etc و ...می باشد. همچنين اين نرم افزار علاوه بر نمايش عکس و نيز داشتن ابزار هاي معمولي نمايش تصوير داراي ابزارهاي متنوع ديگري هم مي باشد که شما با کمک آنها به راحتي مي توانيد نياز هاي ساده ي گرافيکي خود را بر طرف کنيد. از جمله اين ابزارها مي توان به Image Size ابزاري براي تغيير سايز تصوير ، Image Converter ابزاري براي تغيير فرمت تصوير ، Crop ابزاري براي جدا کردن قسمتي از تصوير ، Grayscale ابزاري براي سياه و سفيد کردن عکسهاي رنگي ، Brightness/contrast ابزاري براي تغيير درجه ي تاريکي و روشني تصوير ، Color Balance ابزاري براي تغيير رنگ تصوير ، Text ابزاری برای نوشتن بر روی تصویر و ... اشاره کرد. امکاناتي که ذکر شد تنها تعداد اندکي از امکانات اين نرم افزار بسيار عالي مي باشد که قطعآ شما پس از نصب و کار با نرم افزار با ساير امکانات آن بيشتر آشنا خواهيد شد.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

 براي دانلود اينجا كليك كنيد   Download Now


دانلود نرم افزار سالنامه تقويم سال ۱۳۸۹مخصوص رایانه

 

Persian_Calendar_1389_[www.MihanDownload.com].png

در چند ماه گذشته نرم افزارهای فارسی متعددی در سایت میهن دانلود معرفی شد که همه ی آنها ساخت همیهنان عزیزمان بود و توسط آنها برای معرفی در بزرگترین مرجع دانلود رایگان در ایران ارسال شد. امروز هم نوبت به گروه برنامه نویسی پرشین کدر رسید تا نرم افزار فارسی خود معرفی کنند. نرم افزار این گروه تقویم سال ۱۳۸۹ است که می تواند در گوشه ای از دسکتاپ ویندوز قرار گیرد. این تقویم قادر است تا علاوه بر نمایش تاریخ و روزها، رویدادها و مناسبتهای سال را هم به شما نشان دهد. شما میتوانید پس از نصب و اجرای برنامه، تقویم را به محلی که دوست دارید قرار بگیرد درگ کنید تا برای همیشه در همان جا باقی بماند و نیازی نیست که هر بار شما محل تقویم را تغییر دهید. همچنین از این نرم افزار پرکاربرد میتوان در ویندوز ایکس پی و نیز ویندوز سون هم استفاده نمود.

 براي دانلود اينجا كليك كنيد   Download Now


دانلود ورژن جدید قدرتمند ترین نرم افزار دیکشنری جهان بابیلون Babylon Pro v8.0.6 r5

 

Babylon_Pro_v8.0.6_(r5)_[www.MihanDownload.com].jpg

قصد نداشتیم که به این زودی و با گذشت یک هفته از انتشار نسخه r4 نرم افزار بابیلون نسخه جدید تری از آنرا در سایت قرار دهیم اما دیروز متوجه شدیم که کمپانی بابیلون ورژن r5 دیکشنری معروف خود را منتشر کرده است. از همین رو امروز آنرا در سایت میهن دانلود برایتان آماده کرده ایم. البته به نظر می رسد که نواقصی در ورژن r4 وجود داشته که بابیلون در طی یک هفته ورژن جدید این نرم افزار را منتشر کرده است. یکی از مشکلاتی که برخی از کاربران در پیغام هایی که برای ما فرستاده بودند مبنی بر غیر فعال شدن نرم افزار حتی با وجود کرک کردن آن پس از چند روز بود که امیدواریم چنین مشکلاتی در این نسخه جدید وجود نداشته باشد.
امروزه زبان یکی از مهمترین وسیله های ارتباطی در میان افراد به شمار میرود. در واقع هر فرد با آموختن زبان کشوری به راحتی می تواند با افراد آن کشور ازتباط برقرار کند به همین خاطر امروزه کلاسهای آموزش زبان در سراسر دنیا از علاقه مندان زیادی بر خوردار است. اما یادگیری زبان برای همه ی افراد امکانپذیر نبوده زیرا برخی از افراد به دلیل مشغله ی کاری زیاد نمی توانند در کلاسهای یادگیری زبان خاجه شرکت کنند و وقت خود را صرف یاد گیری زبان نمایند. به همین منظور این دسته از افراد برای برای اینکه از سایر افراد جامعه عقب نمانند از نرم افزارهای کمک آموزشی نظیر دیکشنری استفاده می کنند. تا به حال در زمینه ی نرم افزارهای مترجم نرم افزار های مختلفی ساخته شده که در این میان دیکشنری بابیلون از محبوبیت بیشتری نسبت به سایر نرم افزارهای مترجم بر خوردار است. سالهاست که مردک سراسر دنیا این دیکشنری معروف را می شناسند و با آن کار می کنند. دییکشنری بابیلون در ایران از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است زیرا با حجم مناسب خود میتواند انواع لغت ها را ترجمه کند. از همین رو امروز در سایت میهن دانلود ورژن جدید دیکشنری Babylon را برایتان آماده کرده ایم. همانطور که می دانید بابیلون یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای دیکشنری است که قادر است لغات و متون را به صورت پیش فرض به 17 زبان مختلف دنیا از جمله زبان فارسی ترجمه کند که اینکار را به آسانی و تنها با یک کلیک انجام می دهد. البته این دیکشنری از زبانهای بیشتری پشتیبانی میکند اما این 17 زبان به دلیل اینکه در جهان بیشتر مورد استفاده قرار میگیرند و به اصطلاح زبانهای زنده دنیا به شمار میروند در حالت پیش فرض در نرم افزار قرار داده شده که شما به صورت دلخواه میتوانید تعداد زبانها را افزایش دهید. یکی از قابلیتهای بسیار عالی که در نسخه های جدید این نرم افزار دیده می شود امکان ترجمه ی صفحات وب سایتهاست در واقع شما با اتصال به اینترنت و وارد کردن آدرس سایت مورد نظر و انتخاب زبان ترجمه می توانید ترجمه ی جملات و کلمات موجود در وب سایت مورد نظرتان را ببینید. علاوه بر این می توانید واحدهای مورد نظرتان را به یکدیگر تبدیل کنید مثلآ هر ریال ایران چند دلار آمریکاست. همچنین می توانید تلفظ صحیح و درست کلمات را با هم استفاده از این نرم افزار بیابید. همانطور که میدانید این نرم افزار دارای امکانات بسیار زیادی است که توضیح هر کدام از آنها در اینجا امکانپذیر نبوده اما به محض اینکه مدتی با نرم افزار کار کنید به تمام قابلیتهای آن دست خواهید یافت زیرا محیط نرم افزار بسیار ساده است و افرادی که سطح اطلاعات بالایی ندارند به راحتی میتوانند با آن کار کنند.

 براي دانلود اينجا كليك كنيد   Download Now


دانلود رايگان نسخه ي توتال سکيوريتي آنتي ويروس بيت دفندر BitDefender Total Security 2010 Build 13.0.20.347 32 Bit

 

BitDefender Total Security   2010_www.MihanDownload.com.jpg

جمله ي معروفي در علم پزشکي مطرح است که پيشگيري از بيماري به مراتب آسانتر از درمان است. اين سخن تا حدود زيادي در مورد ويروسهاي رايانه اي نيز صدق مي کند، به اين معني که در بسياري از مواقع جلوگيري از ورود ويروس به رايانه ساده تر از دفع آن است. هر روز ويروسهاي جديدي با يک کد مبدا جديد ساخته مي شوند و ممکن است تا زماني که کد مبدا آنها شناخته نشده و نيز پاک کننده آنها تهيه نشود، هزاران برنامه در معرض حمله و تخريب اين ويروسها قرار گرفته باشند. بنابراين استفاده از نرم افزارهاي ضد ويروسي تا حدودي مي تواند در مقابل اين عوامل مخرب ايستادگي کند. امروزه نرم افزارهاي متعددي براي مبارزه با ويروسها وجود دارد و در کنار نرم افزارها، روشهاي ترکيبي سخت افزاري - نرم افزاري نيز براي مبارزه با ويروسها در دست بررسي مي باشد و تاکنون نتايج مثبتي را به همراه داشته است. اما آنچه بيشتر در دسترس همگان قرار دارد نرم افزارهاي ضد ويروسي يا همان آنتي ويرسها هستند که داراي انواع مختلفي مي باشند و هريک کارآيي هاي خاصي دارند که ممکن است ديگري فاقد آن باشد. از همين رو امروز در سايت ميهن دانلود يکي از معروف ترين و قدرتمند ترين نرم افزارهاي امنيتي را برايتان آماده کرده ايم که چندي روزي از انتشار نسخه ي جديد آن ميگذرد.
BitDefender Total Security يکي از بهترين آنتي ويروس هاي حال حاضر جهان مي باشد که با وجود آن در رايانه تان و آپديت مداوم آن ديگر نگراني از بابت ويروس ها و تروجان ها نخواهيد داشت . معمولا از مواردي که باعث مي شود يک آنتي ويروس به آنتي ويروس ديگر ترجيح داده شود مقدار استفاده ي آن از قطعات رايانه به خصوص رم و سي پي يو مي باشد که خوشبختانه BitDefender Total Security استفاده ي بسيار بهينه از اين قطعات دارد و ويندوز را اصطلاحا سنگين نمي کند . زمان بار گذاري رايانه بعد از نصب اين آنتي ويروس نيز تقريبا به همان مقدار خواهد بود که در نوع خود بي نظير است . از نظر شناسايي ويروس ها و تروجان ها و سرعت اسکن هارد نيز BitDefender Total Security از بهترين آنتي ويروس ها محسوب مي شود که امروزه از آن به عنوان يک آنتي ويروس مطمئن ياد مي کنند . البته به خاطر داشته باشيد که تنها نصب آنتي ويروس کافي نيست . آنتي ويروس شما براي شناسايي جديدترين ويروس ها که سرعت پيشرفت آنها نيز بسيار زياد است ، بايد به روز باشد . البته نگران آپديت اين آنتي ويروس نباشيد . حجم آپديت بيت دفندر در هر مرحله کم است و نيازمند صرف مدت زمان زيادي اتصال به اينترنت نيست . نسخه ي توتال سکيوريتي اين نرم افزار را در اختيار کاربران گرامي قرار داده ايم . مي توانيد اين نرم افزار امنيتي مطمئن را از ميهن دانلود دريافت نماييد .

 براي دانلود اينجا كليك كنيد   Download Now


دانلود رايگان آنتي ويروس بيت دفندر BitDefender Antivirus 2010 13.0.19.347 32bit

 

BitDefender-Antivirus-2010_www.MihanDownload.com.jpg


BitDefender Antivirus يکي از بهترين آنتي ويروس هاي حال حاضر جهان مي باشد که با وجود آن در رايانه تان و آپديت مداوم آن ديگر نگراني از بابت ويروس ها و تروجان ها نخواهيد داشت . معمولا از مواردي که باعث مي شود يک آنتي ويروس به آنتي ويروس ديگر ترجيح داده شود مقدار استفاده ي آن از قطعات رايانه به خصوص رم و سي پي يو مي باشد که خوشبختانه BitDefender Antivirus استفاده ي بسيار بهينه از اين قطعات دارد و ويندوز را اصطلاحا سنگين نمي کند . زمان بار گذاري رايانه بعد از نصب اين آنتي ويروس نيز تقريبا به همان مقدار خواهد بود که در نوع خود بي نظير است . از نظر شناسايي ويروس ها و تروجان ها و سرعت اسکن هارد نيز BitDefender Antivirus از بهترين آنتي ويروس ها محسوب مي شود که امروزه از آن به عنوان يک آنتي ويروس مطمئن ياد مي کنند . البته به خاطر داشته باشيد که تنها نصب آنتي ويروس کافي نيست . آنتي ويروس شما براي شناسايي جديدترين ويروس ها که سرعت پيشرفت آنها نيز بسيار زياد است ، بايد به روز باشد . البته نگران آپديت اين آنتي ويروس نباشيد . حجم آپديت بيت دفندر در هر مرحله کم است و نيازمند صرف مدت زمان زيادي اتصال به اينترنت نيست . نسخه ي آنتي ويروس اين نرم افزار را در اختيار کاربران گرامي قرار داده ايم . مي توانيد اين نرم افزار امنيتي مطمئن را از ميهن دانلود دريافت نماييد .

 براي دانلود اينجا كليك كنيد   Download Now


20 عکس مناظر طبیعی شگفت انگیز Amazing Landscapes Wallpapers

 

20_Amazing_Landscapes_Wallpapers_[www.MihanDownload.com].jpg

موضوع: عکس های مناظر طبیعی شگفت انگیز
تعداد: 20 عدد
سایز: 1920�1200
فرمت: JPEG

 براي دانلود اينجا كليك كنيد   Download Now


نرم افزار پلیر معروف پخش فیلم و موزیک BS.Player Pro v2.53 Build 1034 Final

 

BS.Player_Pro_v2.53_Build_1034_Final_[www.MihanDownload.com].jpg
نرم افزار BS.Player با پشتیبانی کامل از تمامی فرمتهای صوتی و تصویری، در حال حاضر به یک از پر طرفدارترین پلیرهای جهان تبدیل شده است. شما با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید هر فیلمی را با هر فرمتی که باشد تماشا کنید و یا به هر موسیقی را با هر فرمتی که باشد گوش دهید. همچنین برای پخش فایلهای مختلف مالتی مدیا نیازی نیست که به صورت جداگانه Codec نصب کنید زیرا این نرم افزار خود از تعداد بسیار زیادی Codec پشتیبانی می کند. این نرم افزار قادر است تا در محیطی بسیار زیبا و قشنگ فایلهای صوتی و تصوری مورد نظر شما را پخش کند به طوری که هر بیننده ای را محو زیبایی خود خواهد کرد. یکی از امکانات بسیار عالی این نرم افزار که در کمتر نرم افزاری چنین قابلیتی دیده می شود امکان دریافت Codec آنلاین است. در واقع اگر شما خواستید فرمت جدیدی را با نرم افزار اجرا کنید و نرم افزار قادر به پخش آن نبود با اتصال به اینترنت، خود نرم افزار به جستجوی Codec مورد نظر می پردازد و پس از دریافت آنرا نصب می کند و سپس خواهید دید که فرمت مورد نظر در حال پخش است. علاوه بر این شما می توانید از این نرم افزار برای پخش فیلم های با کیفیت HD و DVD هم استفاده کنید که در هنگام پخش تنظیماتی نظیر اضافه کردن زیر نویس به فیلم ، ایجاد تغییرات در تنظیمات زیر نویس ، ایجاد تغییرات در تنظیمات تصویر شامل سایز و رنگ ، ایجاد تغییرات در تنظیمات صدا و بسیاری از تنظیمات دیگر را در هنگام تماشای فیلم تغییر دهید تا از دیدن آن لذت ببرید. در این نرم افزار تعداد بسیار زیادی اسکین قرار دارد که می توانید از آنها برای تغییر ظاهر نرم افزار استفاده کنید و همچنین با مراجعه به سایت سازنده آن اسکین های دلخواه را دانلود کنید و در نرم افزار نصب نمایید.

 براي دانلود اينجا كليك كنيد   Download Now


نرم افزار پرتابل رایت سریع و آسان انواع دیسک CDBurnerXP Pro v4.3.0.2064

 

CDBurnerXP_Pro_v4.3.0.2064_Portable_[www.MihanDownload.com].jpg

به محض اینکه کلمه ی رایت CD و DVD به گوش می رسد اولین نرم افزاری که به ذهن افراد می رسد Nero است. سالهاست که کاربران سراسر جهان از این نرم افزار برای رایت انواع سی دی و دی وی دی استفاده می کنند اما شرکت های بسیار زیادی هم هستند که در زمینه رایت دیسک نرم افزارهای خوبی را منتشر کرده اند. امروز در سایت میهن دانلود نرم افزار کوچک و بسیار جالبی را برایتان آماده کرده ایم که کار آن رایت سی دی میباشد.
نرم افزار CDBurnerXP یکی از ساده ترین نرم افزارهای رایت سی دی به شمار می رود که شما با استفاده از آن به راحتی می توانید عکس ، آهنگ ، فیلم و سایر فایل های مورد نظرتان را بر روی دیسک رایت نمایید. این نرم افزار قادر است تا فایل های مورد نظرتان را به صورت Data بر روی دیسک رایت نماید که در اینصورت فایلها فقط توسط کامپیوتر قادر به خواندن خواهند بود و یا موزیک های مورد علاقه ی شما را به صورت Audio بر روی دیسک رایت نماید که در اینصورت علاوه بر کامپیوتر سایر دستگاههای پخش نظیر ظبط اتومبیل ، دستگاههای پخش خانگی و ... قادر به خواندن آنها خواهند بود. همچنین می توانید با استفاده از این نرم افزار به صورت کامل و با سرعت مناسب عملیات کپی دیسک به دیسک را انجام دهید. علاوه بر این می توانید با استفاده از این نرم افزار سی دی هایی که به صورت RW هستند را پاک کرده تا بتوانید مجددآ از طریق همین نرم افزار و یا سایر نرم افزار های مشابه اقدام به ذخیره سازی فایلهای مورد نظرتان بر روی آن نمایید. یکی دیگر از قابلیت های جالب این نرم افزار امکان تبدیل و ذخیره سازی سی دی های صوتی در داخل کامپیوتر است که معمولآ افراد از نرم افزار ویندوز مدیا پلیر برای اینکار استفاده می کنند که شما با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید اینکار را با به صورت دقیقتر انجام دهید.
نسخه اي را که در اختيارتان قرار داديم پرتابل بوده و نيازي به نصب ندارد و تنها با کليک بر روي آيکون برنامه اجرا مي شود که شما مي توانيد با کپي کردن فايل هاي نرم افزار در فلش مموري خود در صورت نياز از آن در محل هاي مختلف که امکان نصب نرم افزار وجود ندارد استفاده کنيد.

 براي دانلود اينجا كليك كنيد   Download Now


نرم افزار بلک لیست و مخفی کردن پیام ها نوکیا سری 60 ورژن 3 و 5 SymbianOn Call Manager v8.10

SymbianOn.Call.Manager.v8.10.S60.3rd.5rd.www.MihanDownload.com.jpg

نرم افزار SymbianOn Call Manager v8.10 نرم افزاری فوق العاده کاربردی می باشد که تمامی نیازهای شما را برای حفاظت از بخش تماس ها و پیام های گوشی برطرف خواهد کرد.این نرم افزار امکانات بسیار زیادی را به شما می دهد که در زیر به آنها اشاره می کنیم :

- دارای امکاناتی همچون Black List و White List

- امکان رد تماس ها با ارسال پیامی بصورت خودکار به مخاطبین

- قابلیت رد تمامی تماس های ورودی

- قابلیت مخفی کردن اس ام اس ها در فولدرهای Inbox و Outbox و My Folders

- قابلیت مخفی کردن خودکار پیام ها بلافاصله پس از دریافت از شماره های مورد نظر شما

- قابلیت مدیریت و مخفی کردن لیست تماس ها و یا همان Call Log

و ...

نرم افزار فوق قابل نصب بر روی گوشی های نوکیای دارای سیستم عامل سیمبیان سری 60 ویرایش سوم و پنجم می باشد و هم اکنون می توانید این نرم افزار کاربردی را از سایت میهن دانلود دریافت کنید.

 براي دانلود اينجا كليك كنيد   Download Now


 

نظرات و پیشنهادات شما 

 

برای هرچه بهتر شدن عملکرد گروه . با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری کنید


 

 

 


 

معجزه اي در افزايش قد

آيا از كوتاهي قد خود رنج مي بريد ?

به راحتي و با جديدترين روش ها قد شما بلند مي شود

افزايش قد شما با جديدترين و علمي ترين متد

روشهاي ويژه ي  چگونگي افزايش واقعي قد از 5 تا 10 سانتيمتر در 10 هفته

كاملترين روش آموزش تضميني افزايش قد در دنيا

بدون استفاده از انواع داروهاي شيميايي و هورموني زيان آور

حركات ورزشي خاص و 100در صد علمي

معجزه اي در افزايش قد

آيا به دنبال روش هاي واقعي وتضميني براي افزايش قد خود هستيد ؟

فرمول جادويي افزايش قد مناسب براي تمام سنين براي اولين بار در ايران

شما با اين تمرين ها و نرمش ها بعد از مدت كوتاهي قد بلند مي شويد

شماره ثبت:3848

7-47-5096-600-978:ISBN

1 كتاب + 1 سي دي

قيمت : 8500 تومان

خرید  اینترنتی           خرید  اینترنتی

يك CD & كتاب كه شامل كامل ترين و جديدترين

روشهاي ويژه ي چگونگي افزايش واقعي قد از 5 تا 10 سانتيمتر در 10 هفته

كاملترين روش آموزش تضميني قد در دنيا بدون استفاده از انواع داروهاي شيميايي و هورموني زيان آور

فرمول جادويي افزايش قد مناسب براي تمام سنين براي اولين بار در ايران

اين فرمول جادويي مؤثر ترين فرمول افزايش قد در كشور ژاپن مي باشد

كه تابه حال بيش از 1ميليون نفر از اين روش بي نظير كه پس از سالها تجربه و تحقيق

متخصصين امر وآزمايش روي 5 هزار نفر مرد و زن در تمام سنين نتيجه گرفته اند و آن را به تمام

كساني كه از كوتاهي قد رنج مي برند توصيه كرده اند .

شماره ثبت:3848

7-47-5096-600-978:ISBN

 

قيمت : 8500 تومان

خرید  اینترنتی           خرید  اینترنتی

100%تضميني

مجموعه ي بي نظير از

روش هاي افزايش قد فقط و فقط مبتني بر يك سري حركات ورزشي خاص

 و 100در صد علمي مي باشد

براي هر شخص و در هر مكاني امكان پذير است

و نتايج آن بسيار مشهود و شگفت انگيز است .

ما بهترين،كم هزينه ترين ، سالم ترين و مؤثر ترين راه را به شما نشان  مي دهيم

و در اين راه حافظ سلامتي

شما به دور از داروهاي زيان آور شيميايي خواهيم بود.

شماره ثبت:3848

7-47-5096-600-978:ISBN

قيمت : 8500 تومان

خرید  اینترنتی           خرید  اینترنتی

ميخواهم خيلي خلاصه و مفيد در همين ابتدا بگويم قضيه چيست و قالش را بكنم

و بعد اگر مايل بوديد ادامه مطلب را بخوانيد ؟

 

بر اساس نظر سنجي صورت گرفته در ژاپن از كساني كه از اين روش بهره برداند ، 37/4درصد

 بالاي10 سانتيمتر

افزايش قد داشته اند . 28/6در صد بين 7 تا 10 سانتيمتر ،11/6 درصد بين 5 تا 7 سانتيمتر ، 14/3 درصد

بين 3 تا 5 سانتيمتر ، 5/3در صد بين 3تا 1 سانتيمتر و 2/5 در صد هم هيچگونه افزايش قدي نداشته اند .

بله اين روش ها معجزه اي در افزايش قد هستند .امتحان آن كوچكترين ضرري براي شما نخواهد داشت

پس حتماً تجربه كنيد !!!!

شماره ثبت:3848

7-47-5096-600-978:ISBN

قيمت : 8500 تومان

خرید  اینترنتی           خرید  اینترنتی

كامل ترين و جديدترين روش آموزش تضميني قد در دنيا بدون استفاده از داروهاي مخرب

 شيميايي و هورموني و زيان آور

  براي افزايش قد  براي تمامي سنين 15 تا 45 سال

معجزه اي در افزايش قد

نگران قد فرزندان خود هستيد ؟؟؟

ديگر نگران نباشيد!!

شماره ثبت:3848

7-47-5096-600-978:ISBN

قيمت : 8500 تومان

خرید  اینترنتی           خرید  اینترنتی

روش هاي ويژه علمي افزايش قد از 5 تا 10 سانتيمتر

مناسب براي تمام سنين

بدون استفاده از دارو هاي شيميايي و هورموني زيان آور اين محصول به

 شماره ثبت:3848

 7-47-5096-600-978::ISBN

جمهوري اسلامي ايران عرضه مي شود

كاملاً اورجينال

 

 

 

 

.:: Copyright � 2008 Iranian Fun Group , All Right Reserved ::.

Counter Stats
 

براي اينكه دوستان خود را در گروه ما عضو نماييد ، آدرس زير را به آنها ايميل كنيد : happy

Http://www.Biggroup.Sub.Ir

جهت ارسال اين ايميل براي دوستانتان در بالاي صفحه روي Forward كليك كرده و

سپس آدرس ايميل دوستانتان را وارد نماييد . به همين سادگي .. angel kiss

در اينجا ايميل ديگري از گروه بزرگ ايرانيان فان به پايان رسيد ...sad sigh

منتظر ايميل هاي بعدي ما باشي



__._,_.___


This Group Management By IranianFuN Team

    IranianFuN The Biggest Iranian Group
         
          lvl r 24 & Keyvan




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Post a Comment