Wednesday, March 2, 2011

|| IraNiaN FuN || Aks haye Roozane -- Shomareye 742 -- Faale Roozane 12 Esfand



 

 

 
   

موضوع ایمیل : عکس ها و مطالب داغ روزانه + فال روزانه

 

پياده روي يك مرد چيني با سگش


مرد چيني با سگش


 


مراحل پاياني ساخت برج مخابراتي توكيو كه با 634 متر ارتفاع بلند ترين برج مخابراتي دنيا لقب گرفته است


برج مخابراتي توكيو


 



تلاش براي منصرف كردن يك جوان آمريكايي معترض به سياست هاي دولت ايالتي ويسكانسين كه قصد دارد از ساختمان پارلمان ايالتي خود را به پايين پرتاب كند


جوان آمريكايي معترض


 


خرد شدن يك خودرو زير يك درخت بر اثر توفان (تنسي آمريكا)


توفان


 


يكي از مخالفان دولت قذافي در شهر آزاد شده بنغازي در ليبي در شكل و شمايل قذافي، ديكتاتور را به سخره گرفته است


تمسخر دیکتاتور



تصوير بالا را ديديد، حالا ديدن اين تصوير هم خالي از لطف نيست. يكي از نيروهاي ارتش ليبي در يك ايست بازرسي در اختيار نيروهاي قذافي در نزديكي طرابلس به پوستر قذافي اداي احترام مي كند


احترام به پوستر قذافی


 


اتاق اعدام در يكي از زندان هاي متعلق به دولت ليبي در شهر بنغازي كه به تسخير مخالفان در آمده است


اتاق اعدام


 

نگاهی به کاریکاتورهای عربی

 

شترمرغ لیبی!

روزنامه الشرق الاوسط امروز بی توجهی رژیم قذافی به خواستهای اصلی مردم لیبی را مورد توجه قرار داده است. که همچون شترمرغ سر خود را درون خاک فرو برده و به واقعیتها نگاهی نمی کند.

عکس یادگاری!

روزنامه العرب الیوم اردن امروز به عکس یادگاری مبارک، قذافی، علی عبدالله صالح و بن علی اشاره دارد که تاکنون دو نفر از آنان برکنار شده و دو نفر دیگر در نوبت سقوط قرار دارند.

دیکتاتور لجباز!

روزنامه النهار لبنان امروز به لجاجت معمر قذافی، دیکتاتور لیبی و عدم توجه وی به خواست مردم برای برکناری توجه دارد. دیکتاتوری که با تمامی تسلیحات نظامی به جان مردم لیبی افتاده است.

حاکم ترسو!

روزنامه القدس العربی امروز در کاریکاتوری به ترس و نگرانی حاکمان عرب در قبال موج عظیم خشم مردم توجه دارد.

آخر خط قذافی!

روزنامه النهار لبنان امروز در کاریکاتوری دیگر به روزهای آخر قذافی در لیبی اشاره دارد.

غفلت رسانه ای

روزنامه الوطن عربستان امروز در کاریکاتوری بی توجهی افکار عمومی به تجاوزات رژیم صهیونیستی در پی شدت گرفتن سرعت تحولات در جهان عرب را مورد توجه قرار داده است.

دموکراسی نفتی!

روزنامه السفیر امروز در کاریکاتوری به  دموکراسی ادعایی غرب توجه دارد که کشتار مردم لیبی را مدنظر ندارد و تنها به حفظ منافع نفتی خود در این کشور می اندیشد.

قذافی و اوباما؛ جنایتکار وتو، جنایتکار جنگی را محکوم کرد

روزنامه السفیر لبنان در کاریکاتوری دیگر به اقدامات یک جانبه واشنگتن در سازان ملل توجه دارد که از طرفی قطعنامه های محکومیت اسرائیل را وتو کرده و از سوی دیگر رژیم قذافی را با قطعنامه ای محکم (بند هفتم منشور سازمان ملل) تحریم می کند.

عامل تحریم لیبی

روزنامه عکاظ امروز قذافی دیکتاتور جنایتکار لیبی را مسئول تحریم این کشور توسط سازمان ملل دانسته است که تبعات سنگینی بر ادامه حیات این کشور بر جای می گذارد.

تاثیر قرصهای روانگردان: مردم مرا دوست دارند!

پایگاه خبری فلسطین الیوم امروز با اشاره به آخرین اظهارات قذافی که مردم لیبی را دوستدار خود معرفی کرده بود، وی را مصرف کننده قرصهای روانگردان دانسته است.

سایه سقوط بر یاران بن علی!

روزنامه الوطن عمان امروز به سقوط احتمالی علی عبدالله صالح در یمن و قذافی در لیبی پس از بن علی و مبارک توجه دارد.

گزینه های پیش روی قذافی؛ بدون شرح

 

 


هشتادويكمين نمايشگاه بين المللي خودرو در ژنو سوييس


نمايشگاه بين المللي خودرو


نمايشگاه بين المللي خودرو


 


نگاه تعجب آميز يك شهروند چيني به خودرويي كه در اثر عدم كنترل صاحبش با ديوار يك پاركينگ برخورد كرده است


ديوار يك پاركينگ


 


يك كارگر بنگلادشي در حال فرار از ليبي


كارگر بنگلادشي


 


شهروندان برزيلي شركت كننده در جشن چهل وششمين سالگرد تاسيس شهر ريودوژانيرو به دنبال تكه اي از كيك بزرگي كه به مناسبت اين جشن بين مردم توزيع مي شود


سالگرد تاسيس شهر ريودوژانيرو


 


اجراي حركات يوگا از سوي يك دانش آموز هندي


يوگا


 


بدون شرح!


بدون شرح


بدون شرح


بدون شرح

 

 

فال روزانه از گروه ایرانیان فان  --  پنجشنبه 12 اسفند ماه 1389

 

فروردین: شما امروز ایده‌ای شگفت آور به همراه برنامه كاری بزرگی برای اجرا كردن آن دارید. اما همین كه شروع به كار كنید، می‌توانید بفهمید كه برای به حقیقت پیوستن رویایتان نیاز به یك استراتژی متفاوت دارید. متأسفانه ممكن است شما تا زمانی كه انرژی خیلی زیادی را برای این ایده خود تلف كرده‌اید اشتباه خود را نپذیرید. اكنون انعطاف پذیری می‌تواند برای شما حكم اسلحه ای نهانی را داشته باشد.

 

اردیبهشت: واقع بینی برای شما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، برای اینكه شما قبل از اینكه روی موضوعی كار كنید دوست دارید آن چیز برایتان ملموس شده باشد. با وجود این امروز این موضوع می‌تواند مشكل ساز باشد، برای اینكه هیچ چیز تا زمانی كه ظاهر نشده است كامل نیست. در حالیكه این موضوع به طور فزاینده‌ای شما را ناراحت می‌كند، احتمال دارد كه تا آخر روز شدیدتر هم بشود. بهترین كار این است كه به جای عقب انداختن زمان تصمیم گیری هرچه زودتر تصمیم خود را بگیرید.

 

خرداد: برنامه‌های شما مثل فكرتان پر مشغله هستند، اما خصوصیات شما به گونه ای است كه از مدیریت زمانی نادرست بیشتر از قاتی كردن قرار ملاقات‌ها ناراحت  می‌شوید. شما اكنون فراموشكار شده‌اید؛ البته فقط دست و بالتان تنگ تر شده است. اگرچه شما می‌توانید پتانسیل‌های فراوانی كه در اطرافتان است را ببینید، اما نمی‌توانید از آنها بهره بگیرید. به وظایفی كه ضروری به نظر نمی‌رسند نپردازید؛ امروز كمی وقت آزاد داشتن یك موضوع خیلی طبیعی به نظر می‌رسد.

 

تیر: حتی اگر شما اطمینان خیلی زیادی به خودتان داشته باشید، خیلی سخت است كه حدس بزنید دیگران چه واكنشی نسبت به كار شما دارند. ممكن است كه شما آمادگی انجام دادن عملكردی احساسی بر روی موضوعی كه در حال پیشرفت است داشته باشید. حالا كه شما شروع به فعالیت كرده‌اید، با وجود اینكه توانسته‌اید تا حدی كه دوست داشتید مؤثر واقع شوید، ولی نمی‌توانید در مورد آن صحبت كنید. اگر دیگران نمی‌خواهند از شما حمایت كنند نگران نشوید، قدری طول می‌كشد تا بتوانید اثرات كارهایی را كه انجام داده اید را ببینید.

 

مرداد: طبیعتاً شما دوست دارید كه افراد دیگر خلاقیت و توانایی شما در بیان كردن مقصودتان را تحسین كنند، اما آنها كاملاً شما را تأیید نمی‌كنند. هیچ وقت سراغ جمله‌هایی مثل " من باید داشته باشم...: یا " ای كاش كه من..." نروید. این سخنان باعث می‌شوند كه شما ایمان خود را از دست داده و یا اینكه حسرت بخورید. بهترین كاری كه می‌توانید بكنید این است كه به خودتان امیدواری داده و بعد شروع به كار كنید.

 

شهریور: حتی اگر شما امروز مجهز به یك لیست خرید باشید، ممكن است هنوز قادر به تصمیم گیری در مورد چیزهایی كه نیاز دارید نباشید. اما این به این معنی نیست كه شما روز خوبی ندارید. اگر شما بتوانید از تفكرات تحلیلی خود در مورد روزی كه در آن قرار دارید دست بردارید و فقط به ندای قلبی‌تان گوش دهید، شما بهتر از همیشه كار خواهید كرد و بیشتر هم تفریح خواهید كرد.

 

مهر: محدودیت‌هایی كه به طور طبیعی باعث می‌شوند یك دوست نزدیك با شما صمیمی‌تر شود اكنون دور شده‌اند. در ابتدا این مسأله بسیار واضح به نظر می‌رسد، اما بعد ارائه كردن یك تعریف مشخص برای آن كار مشكلی خواهد بود، به خصوص اگر شما به طور غیر منتظره‌ای با یك فرد خاص احساس نزدیكی كنید. تلاش شما برای تشریح كردن روابطتان شاید به بن بست بخورد، بنابراین اصلاً نیازی نیست كه شما این كار را انجام دهید. فقط آگاهی داشته باشید كه شاید شما قبل از اینكه بفهمید كه آیا می‌خواهید این كار را انجام دهید یا نه، خودتان را درگیر مسائل حاشیه‌ای كنید.

 

آبان: شما با فرضیه تن در دادن به رویاها بیگانه نیستید، اما شما ترجیح می‌دادید كه در تنهایی وخلوت به كار كردن بپردازید نه در نقطه‌ای كه دیگران بتوانند به راحتی شما را تماشا كنند. امروز در حالی كه پنهان كردن عملكردتان از آنهایی كه در مورد شما قضاوت می‌كنند سخت شده است، فعالیت‌های شما نسبت به قبل اجتماعی تر شده است. به جای اینكه تلاش كنید تا دنیای شخصی تان را از ارتباطات حرفه‌ای مجزا سازید و با این كار وقتتان را هدر دهید، خودتان را باور داشته باشید.

 

آذر: امروز فكر كردن در مورد خطرات احتمالی می‌تواند خیلی پریشان كننده باشد، اما امروز روز خوبی برای تقویت كردن برنامه‌هایتان نیست، زیرا شما نمی‌خواهید كه با گرفتاری‌های واقعی این جهان محدود شوید. به جای اینكه تصمیمی‌عملی بگیرید، احتمالاً شما حركتی مهم را انتخاب خواهید كرد. یك سفر كوتاه اطراف شهر مثل مسافرت با پای پیاده به سمت هیمالیا نیست. اما رویاها تحقق می‌یابند، بنابراین اجازه ندهید كه هر كسی با صحبتهایش شما را ناامید كند.

 

دی: ممكن است شما احساس كنید كه دریافت و ادراك خود را نسبت به جهان واقعی از دست داده‌اید و این موضوع شما را بیشتر عصبانی می‌كند. اساسی ترین كارهای شما، مثل پرداخت كردن صورت حساب‌هایتان، امروز غلبه ناپذیر به نظر می‌رسند. شما امروز تمركز محدود شده‌ای را كه برای انجام دادن وظایف خسته كننده لازم است را ندارید. به جای اینكه خودتان را مجبور كنید كاری را كه هیچ فایده‌ای ندارد انجام دهید، امروز را به استراحت كردن بپردازید و به رویاهایتان اجازه دهید كه آزادانه سیر و سفر كنند.

 

بهمن: امروز ممكن است شما از فردی كه نظر شما را به خود جلب كرده و واقعاً برای مدتی توجه شما را معطوف به خود كرده، الهام بگیرید. این كار بسیار مؤثر است برای اینكه اكنون كه ماه به نشانه شما بازگشته است شما نسبت به همیشه سر حال تر هستید. اما اخیراً توانایی شما برای تشخیص دادن كیفیت هرچیزی قوی شده است. با دریافت‌های خودتان صادق باشید و ببینید كه جذابیت‌های شما به كجا منتهی می‌شوند.

 

اسفند: اطمینان حاصل كنید كه هركاری كه انجام می‌دهید مدام در حال ترقی كردن باشد، برای اینكه موقعیت نپتون- مریخ بر نیتهای صادقانه شما سایه افكنی می‌كند. قبول كردن مسئولیت هر چیزی كه كاملاً بی عیب نیست، ممكن است خیلی سریع برنامه‌های شما را نقش بر آب كند، بنابر این قبل از اینكه به طور غیر ارادی به هر درخواست مشكوكی جواب مثبت بدهید دوبار راجع بهش فكر كنید. به جای اینكه تحت حمایت یك فرد دیگر خطر كردن را بپذیرید، خط مشی معنوی‌ای برگزینید كه در آن همه برنده باشند.

 

 

نظرات و پیشنهادات شما 

 

برای هرچه بهتر شدن عملکرد گروه . با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری کنید

 

 

 
 

 

 
   

http://www.30cd.biz/upload_pic/1298111614.jpg

ویژه مشکل پسندان

يك ساعت فوق العاده شيك و جديد

براي شما كه مي خواهيد به روز باشيد

راز شيك پوش شدن  اينجاست

ساعتي فوق العاده زيبا براي نسل جوان

دستان شما در اختيار جذابيت ...

http://www.30cd.biz/upload_pic/1299049382.jpg

قابل توجه عزیزان !!!
 

به دلیل عدم موجودیت ساعت swatch  نقره ای در فروشگاه از این پس از ارسال این رنگ ساعت
 

برای شما دوستان معذوریم
 

لذا در صورت تمایل می توانید از طریق لینک های زیر یکی از سه رنگ  موجود را انتخاب نمایید ....

 

قیمت :9900 تومان 

 

http://www.30cd.biz/upload_pic/1299050312.jpg http://www.30cd.biz/upload_pic/1298188279.jpg http://www.30cd.biz/upload_pic/1298188281.jpg

آخرین چیزی که برای جذابیت نیاز دارید

 

 

ساعتی فوق العاده زیبا

 

 

 جدید و خیره کننده ،هديه اي مناسب

 

 

براي آنكه دوستش داريد …

يك ساعت اسپرت براي شیک پوشان   

 

برای شما كه می خواهید به روز باشید 

 

راز شیك پوش شدن اینجاست!

متفاوت باشید و در مجالس بدرخشید 

 

http://www.30cd.biz/upload_pic/1298110725.jpg

قابل توجه عزیزان !!!
 

به دلیل عدم موجودیت ساعت swatch  نقره ای در فروشگاه از این پس از ارسال این رنگ ساعت
 

برای شما دوستان معذوریم
 

لذا در صورت تمایل می توانید از طریق لینک های زیر یکی از سه رنگ  موجود را انتخاب نمایید ....

قیمت :9900 تومان 

 

http://www.30cd.biz/upload_pic/1299050312.jpg http://www.30cd.biz/upload_pic/1298188279.jpg http://www.30cd.biz/upload_pic/1298188281.jpg

فوق العاده شيك و زيبا  

براي افراد خوش سلیقه

يك مدل فوق العاده مناسب براي جوانان امروزي

این همان هدیه ای ست که

 مدتها به دنبالش می گشتید برای

تقدیم کردن به آنان که دوستشان دارید ...

طراحی شیک و منحصر به فرد

این ساعت همه را حیرت زده خواهد کرد

از خرید این ساعت بی نظیر و زیبا که با قیمت بسیار 

 

مناسب و با کیفیت خوب عرضه میگردند

 

پشیمان نخواهید شد.

 

شمایی که به دنبال جدیدترین و به روز ترین 

 

 لوازم برای  شیک پوش بودن 

 

می گردید و همه شمایی که از دادن هدایای تکراری

 

 خسته شده اید

http://www.30cd.biz/upload_pic/1298110726.jpg

قابل توجه عزیزان !!!
 

به دلیل عدم موجودیت ساعت swatch  نقره ای در فروشگاه از این پس از ارسال این رنگ ساعت
 

برای شما دوستان معذوریم
 

لذا در صورت تمایل می توانید از طریق لینک های زیر یکی از سه رنگ  موجود را انتخاب نمایید ....

قیمت :9900 تومان 

 

http://www.30cd.biz/upload_pic/1299050312.jpg  http://www.30cd.biz/upload_pic/1298188279.jpg  http://www.30cd.biz/upload_pic/1298188281.jpg

 

ساعت swatch 

 

گزینه ای مناسب برای شماست . 

 

ساعتی که علاوه بر زیبایی و جدید بودن

 

با قیمتی بسیار مناسب می توانید آن را از آن خود کنید .

 

 

 
 
 



__._,_.___


This Group Management By iranianfun Team

    iranianfun The Biggest Iranian Group
         
          lvl r 24 & Keyvan




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Post a Comment