Sunday, March 13, 2011

|| IraNiaN FuN || Download Behtarin & JadidTarin Haye PC + MOBILE!




http://www.1.200ax.com/upload_pic/1281942245.gif

http://www.1.200ax.com/upload_pic/1284976916.gif

 

 

دانلود جدیدترین نرم افزار ها ، بازی ها ، مستندها ، انیمیشن ها و ... با لینک مستقیم در سایت دانلودها

www.Downloadha.com

دانلود بازی بسیار زیبای بیسبال ۲۰۱۱ – Major League Baseball 2K11

بازی جدید و جذاب Major League Baseball 2K11 از ویژگی جدیدی به نام "کنترل کامل پرتاب" استفاده می کند که این سیستم به پرتاب کننده ها اجازه می دهد تا پرتاب های خود را با دقت بسیار زیاد به تمامی نقاط زمین بازی ، حتی گوشه ترین نقاط آن پرتاب کنند . شما می توانید این کار را به وسیله رتبه بندی های ناخودآگاه بازیکنان انجام دهید ، که عملکرد واقعی یک بازیکن در زمین بازی بیس بال را برای شما ایجاد می کند. مدل های جدیدی که در این بازی انتخاب شده اند بازی را از سایر نسخه های پیشین آن بسیار متفاوت کرده و تجربه ای جدید را برای شما به ارمغان می آورد. این بازی بی نظیر ساخت کمپانی ۲K Sports می باشد و کار جالبی که این شرکت کرده این می باشد که اولین نفری که این بازی را به صورت کامل و تایید شده به اتمام برساند ، از طرف کمپانی مذکور برنده ی جایزه۱میلیون دلاری این شرکت خواهد شد. شما از هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

 

mlb2K11 cover دانلود بازی بسیار زیبای بیسبال 2011   Major League Baseball 2K11

 



دانلود انیمیشن گیسو کمند – Tangled 2010

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|به همراه دانلود از سرور تورنت اختصاصی دانلودها|

 

tangled cover دانلود انیمیشن گیسو کمند   Tangled 2010
 

نام انیمیشن: Tangled – گیسو کمند

ژانر: انیمیشن ، کمدی ، خانوادگی

سال انتشار: ۲۰۱۰

مدت زمان: ۱۰۰ دقیقه

حجم: ۶۰۰ مگابایت

کیفیت: BDRip

زیرنویس فارسی: دارد
 

IMDB

خلاصه داستان: انیمیشن فوق العاده زیبا و دیدنی گیسو کمند (Tangled) داستان شاهزاده ای می باشد که در قلعه خود اسیر شده. ناگهان این شاهزاده زیبا روی که دارای گیسوانی بسیار بلند می باشد ، عاشق پسری شده که سارق بوده و تنها راه رسیدن به این پسر ، فرار از قصر می باشد و …

 



پچ جدید بازی Pes 2011 با نام PESEdit 2011 Patch 1.7 & 1.7.1

همواره برای تمامی سری های بازی محبوب Pro Evolution Soccer پس از انتشار رسمی بازی ، افزونه هایی عرضه می شود تا بازی را به جدیدترین نقل و انتقالات ممکن و انجام آخرین تغییرات آپدیت کند. در آخرین نسخه این افزونه ها ، برای بازی بسیار محبوب Pro Evolution Soccer 2011 که چندی پیش منتشر شده ،  پچ شماره  1.7 & 1.7.1 این بازی   آماده شده که تغییرات بسیار زیادی را در محیط بازی ایجاد کرده است. شما از هم اکنون می توانید این آپدیت را به صورت کاملا رایگان و با توضیحات کامل نصب ، از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

pes2011 patch02 پچ جدید بازی Pes 2011 با نام PESEdit 2011 Patch 1.7 & 1.7.1

 



دانلود بازی بسیار زیبای عصر اژدها ۲ – Dragon Age 2

کل بازی بر اساس روایت و از زبان راوی داستان بیان میشود و شما در زمان گذشته به بازی میپردازید ولی این شما هستید که با کارهای خود به ی افسانه شکل میدهید . Varric — راوی داستان — داستان بازی رو بیان می کند : فشار وارد بر Hawke و خانواده ی او از سوی Darkspawn ها باعث میشود که آن ها به خانه ی قبلی خود پناهنده شوند . این اتفاقات در مدت کمی بعد از وفات یافتن پادشاه Cailan در جنگ Ostagar رقم میخورد . Blightland یکی از روستاهایی است که بعد از حمله ی Darkspawn ها نابود شد . در این افسانه هیچ نیروی تخیلی و یا توانایی خارق العاده ای وجود ندارد و تنها Hawke وجود دارد که شخصیت اصلی بازی است که از برادر خود یعنی Carver نیز باید محافظت کند و یک جنگجو و برادر Hawke یعنی Bethany که یک mage می باشد و مادر این دو .این تمام افسانه ای که شما باید آن را بازی کنید .

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

 

DragonAgeII cover دانلود بازی بسیار زیبای عصر اژدها 2   Dragon Age 2

 



دانلود فصل شانزدهم مستند تخت گاز – Top Gear Season 16 2011

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|
 

top gear دانلود فصل شانزدهم مستند تخت گاز   Top Gear Season 16 2011
 

نام مستند:  Top Gear Season 16 Episodes 01-06 – فصل شانزدهم مستند تخت گاز ، قسمت های ۱ الی ۶
سال انتشار: ۲۰۱۱
زبان: انگلیسی
مدت زمان: ۶۰ × 6 دقیقه
حجم: ۴۰۰ × 6 مگابایت
کیفیت: HDTVRip
زیرنویس انگلیسی : ندارد
خلاصه داستان : برنامه تلویزیونی فوق العاده زیبا و مهیج تخت گاز (Top Gear) نام مستندی بی نظیر می باشد که در هر قسمت به معرفی جدیدترین ماشین های عرضه شده در بازار و انجام آزمایشات مختلف بر روی این ماشین ها می باشد. در این برنامه بی نظیر ماشین ها به طور کامل نقد و بررسی شده و اطلاعات کاملی از آن ها کسب می شود. فصل شانزدهم این مستند که در حال حاضر در حال پخش می باشد ، همزمان با پخش این برنامه برای شما برای دانلود آماده شده و همواره این پست آپدیت خواهد شد و …

 



دانلود انیمیشن موش و گربه – Tom & Jerry Episodes 01-40

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|این مجموعه شامل ۱۶۰ قسمت می باشد که هر هفته ۴۰ قسمت آن قرار خواهد گرفت|

 

tom jerry cover دانلود انیمیشن موش و گربه   Tom & Jerry Episodes 01 40

 

نام انیمیشن: Tom & Jerry TV Shows E01-40 – تام و جری (موش و گربه) قسمت های ۱ الی ۴۰

ژانر: انیمیشن ، کمدی

سال انتشار: ۱۹۷۵

مدت زمان: ۴۰×7 دقیقه

حجم: ۶۴×40 مگابایت

کیفیت: DVDRip

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: انیمیشن بسیار زیبا و دوست داشتنی موش و گربه که همواره در تمامی سنین طرفدارهای خود را دارد ، روایتی از ماجراهای بین یک موش و گربه می باشد که همواره به بازیگوشی پرداخته و مشکلاتی را برای یکدیگر ایجاد می کنند. هر قسمت از این مجموعه ، جذابیت خاص خود را دارد و موضوع جدیدی را در بر می گیرد و …

 



تجربه ویندوز ٧ بر روی ویندوز XP با Seven Transformation Pack 5.0

اگر به محیط زیبای میندوز ۷ دلبسته اید اما وقت لازم برای عوض کردن سیستم عامل به ۷ ندارید یا به هر دلیل دیگری نمی توانید از این محیط زیبا استفاده کنید می توانید با نصب این نرم افزار از محیط سیستم عامل ۷ بر روی XP نهایت لذت را ببرید.این نرم افزار را شما می توانید از سایت دانلودها ، دریافت نموده و لذت ببرید.

 

Seven Transformation Pack تجربه ويندوز ٧ بر روي ويندوز XP با Seven Transformation Pack 5.0

 



مرورگر سریع و قدرتمند Google Chrome 10.0.648.127 (نسخه قابل حمل)

Google Chrome  از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. بویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون "جعبه شنی" و مرور ناشناس اینترنت. گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد. اما آیا این تفاوت های امنیتی کروم باعث می شود این مرورگر در جلوه کاربران متمایز ظاهر شود؟ گوگل کروم از قابلیتی معرفی شده در Internet Explorer 9 بهره می برد با نام مرور نا شناس (Incognito) که اجازه میدهد کاربر در این وضعیت با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. این جعبه شنی در واقع به مفهوم ساده به معنی آن است که هنگامیکه یک مهاجم سعی می کند به درون مرورگر نفوذ کند و بتواند از طریق آن به فایل های سیستمی و ریجستری دسترسی پیدا کند، مرورگر در وضعیت جعبه شنی کار را برای مهاجم سخت تر می کند زیرا وی میبایست اکنون راهی نیز برای دور زدن جعبه شنی فراهم کند.

 

google chorme مرورگر سریع و قدرتمند Google Chrome 10.0.648.127 (نسخه قابل حمل)

 



براش بسیار زیبا و کاربردی با نام Rons Waves برای فتوشاپ

مجموعه براش بسیار زیبا و کاربردی به نام Rons waves برای نرم افزار فتوشاپ را برای شما عزیزان گرافیست در دانلودها قرار داده ایم. از این براش ها می توانید در کارهای گرافیکی خود استفاده کنید. امیدواریم استفاده کافی را از آنها ببرید.

 

Rons Waves براش بسیار زیبا و کاربردی با نام Rons Waves برای فتوشاپ

 



ساخت تصاویر رویایی با نرم افزار Imagic Photo 8.0

Imagic Photo نرم افزاری می باشد که به منظور ویرایش بر روی عکس و قرار دادن افکت های متنوع بر روی آن ها طراحی شده است. این نرم افزار این توانایی را در اختیار شما قرار می دهد تا به راحتی بتوانید چندین عکس را با یکدیگر ترکیب کنید ، بر روی عکس ها برای زیبایی بیشتر قاب های مختلفی قرار دهید ، افکت های زیبا بر روی عکس ها قرار دهید و آن ها را به صورت رویایی درآورید و ….تنها کافیست شما عکس خود را در برنامه وارد کنید و با انتخاب افکت دلخواه خود با چند کلیک آن را به عکس اضافه کنید. این برنامه دارای بیش از ۱۲۰ افکت مختلف که شامل افکت های خیال انگیز و رویایی ، شگفت انگیز ، کاشی های متعدد ، روشنایی ، نقاشی و … می باشد.

 

Imagic Photo ساخت تصاویر رویایی با نرم افزار Imagic Photo 8.0

 



مجموعه فونت های لاتین جدید و زیبا برای طراح ها

در این پست از سایت دانلودها برای شما بازدیدکنندگان عزیز به صورت رایگان مجموعه  فونت های  شگفت انگیز و جدید را قرار داده ایم.این فونت ها در دو فرمت TTF و OTF می باشند.امید است توانسته باشیم رضایت شما بازدیدکنندگان محترم را جلب کنیم.

 

font مجموعه فونت هاي لاتين جديد و زيبا براي طراح ها

 



مجموعه ۵٠ والپپر خارق العاده و با کیفیت با موضوعات مختلف

مجموعه ۵۰ والپپر زیبا و با کیفیت در موضوعات مختلف را در این پست از سایت دانلودها ، برای شما بازدیدکنندگان عزیز به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم.این مجموعه شامل ۵۰ والپپر زیبا در سایز ۱۶۰۰×۱۲۰۰-۲۵۶۰×۱۶۰۰ و با فرمت JPG می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان بک گراند ویندوز خود لذت ببرید.

 

amazing wallpapers مجموعه ٥٠ والپپر خارق العاده و با كيفيت با موضوعات مختلف

 



تم جدید و بسیار زیبای Alien برای ویندوز ۷

تم جذاب و بسیار دیدنی Alien مخصوص ویندوز ۷ را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. امیدواریم استفاده کافی را از این تم ببرید.

 

Alien 7 تم جدید و بسیار زیبای Alien برای ویندوز 7

 



نسخه کامل و نهایی قوی ترین نرم افزار فشرده سازی – WinRAR 4.00 Final

WinRAR محصول شرکت RarLabs یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند exe در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید. قابلیت های کلیدی نرم افزار را در ادامه می توانید مشاهده کنید …

 

winrar نسخه کامل و نهایی قوی ترین نرم افزار فشرده سازی   WinRAR 4.00 Final

 



آگاهی از وضعیت آب و هوا با نرم افزار YoWindow Unlimited Edition 2.0

YoWindow، برنامه ای بسیار مفید و کاربردی می باشد. این برنامه که حجم بسیار کمی دارد، می تواند روی یک پشت زمینه زیبا، وضعیت آب و هوای محل زندگیتان را در روز جاری و سه روز آینده نشان بدهد. بعد از نصب برنامه سرعت وزش بد، رطوبت، درجه حرارت، ابری، آفتابی یا بارانی بودن هوا، همگی روی پشت زمینه یک دهکده زیبا به صورت دیداری به شما نشان داده خواهد شد.

 

YoWindow Unlimited Edition آگاهی از وضعیت آب و هوا با نرم افزار YoWindow Unlimited Edition 2.0

 



مجموعه بسیار زیبا و دیدنی ۴۰ والپیپر با کیفیت بالا و با موضوع شکلات

مجموعه بسیار زیبا و دیدنی ۴۰ والپیپر با کیفیت بالا و با موضوع شکلات را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. از این تصاویر زیبا می توانید به عنوان تصویر زمینه یا بکگراند استفاده کنید.

 

40 Chocolate Wallpapers مجموعه بسیار زیبا و دیدنی 40 والپیپر با کیفیت بالا و با موضوع شکلات

 



بالا بردن کیفیت آهنگ ها با نرم افزار Sound Normalizer 3.0

توسط این نرم افزار شما قادر خواهید بود کیفیت فایل های MP3 خود را افزایش داده و صدایی شفاف تر دریافت کنید. همچنین این نرم افزار توانایی تنظیم آهنگ ها، تغییر نام دسته جمعی و امکانات بسیار دیگری را نیز دارا می باشد.

 

Sound Normalizer بالا بردن کیفیت آهنگ ها با نرم افزار Sound Normalizer 3.0

 



مجموعه کلید های فعال محصولات Kaspersky به تاریخ ۱۶ اسفند ٨٩

مجموعه  کلیدهای فعال برای محصولات امنیتی شرکت کسپرسکی به تاریخر ۱۶ اسفند ۱۳۸۹ را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. این کلیدها برای آنتی ویروس و اینترنت سکیورتی هستند.

 

kasper keys مجموعه کلید های فعال محصولات Kaspersky به تاریخ 16 اسفند ٨٩

 



آپدیت آفلاین NOD32 تا تاریخ ۱۶ اسفند ۸۹

آنتی ویروس NOD32 و نسخه فایروال دار آن یعنی Smart Security به دلیل سرعت و حجم Update‌های کم در بین کاربران محبوبیت خوبی کسب کرده اند. همچنین این نرم افزارها به فایلها، اشکال بی مورد وارد نمی کند و همین باعث شده است که حرفه ای ها هم به سمت استفاده از این آنتی ویروس ها بروند. تنها مشکل این برنامه ها  عدم به روز رسانی از طریق فایل Update‌ است و برای همین بر روی سیستمی که به اینترنت متصل نیست استفاده از آن بی فایده است. همچنین راهی برای نگهداری Update های آن وجود ندارد. سایت دانلودها با روشی خاص توانسته است این نرم افزارها را به طور کامل و بدون کوچکترین اتصال به اینترنت به روز رسانی کند.این فایل ها هم نرم افزار NOD32 و هم Smart Security را در کلیه نسخه های ۳٫x و ۴٫x به روز می کند.
آموزش آپدیت آفلاین نیز در ادامه مطلب آمده تا شما عزیزان برای به روز رسانی این آنتی ویروس محبوب به مشکلی بر نخورید.

 

nod32off آپديت آفلاين NOD32 تا تاريخ 16 اسفند 89

 



اسکرین سیور زیبای آکواریم با نام Koi Fish 3D Screensaver 2.0.0.6

اسکرین سیور Koi Fish 3D Screensaver یک اسکرین سیور بسیار زیبا و دلنواز است که در هنگامی که کامپیوتر استفاده نشود بصورت خودکار نمایش داده می شود و چشم ها را می نوازد در این محافظ صفحه قابلیت تنظیم و نمایش ماهی های مختلفی وجود دارد که به دلخواه می توانید انواع آن را انتخاب کنید .هم اکنون این نرم افزار را می توانید از وب سایت دانلودها ، به صورت رایگان دریافت کنید.

 

Koi Fish 3D Screensaver اسكرين سيور زيباي آكواريم با نام Koi Fish 3D Screensaver 2.0.0.6

 



مجموعه وکتور بسیار زیبا و کاربردی با موضوع کارت ویزیت

وکتور بسیار زیبا و دیدنی با موضوع Business Cards را برای شما عزیزان در دانلود ها قرار داده ایم. وکتورها فایل های برداری هستند و با نرم افزارهایی مانند Adobe Illustrator و Corel قابل ویرایش هستند. ویژگی وکتورها این است که می توان اندازه آن‌ها را بدون کاهش کیفیت بزرگ کرد.

 

Business Cards Vector0 مجموعه وکتور بسیار زیبا و کاربردی با موضوع کارت ویزیت

 



پشتیبان گرفتن از فایل Save بازی ها با GameSave Manager 2.3 Final

GameSave Manager نرم افزاری رایگان می باشد که به شما اجازه می دهد به راحتی از سیو های بازی های PC خود بک آپ گرفته ، آن ها را انتقال داده و یا با سایر دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید. این نرم افزار عاری از هرگونه Spyware بوده و به صورت خودکار آپدیت می شود. همچنین در صورت پشتیبانی نکردن از بازی دلخواهتان ، قادر به اضافه کردن آن با استفاده از تنظیمان موجود در نرم افزار می باشید.

 

GameSave Manager پشتیبان گرفتن از فایل Save بازی ها با GameSave Manager 2.3 Final

 



مجموعه ۶ تصویر استوک بسیار زیبا و دیدنی با موضوع گل نیلوفر

مجموعه ۶ تصویر استوک بسیار زیبا و دیدنی با موضوع گل نیلوفر را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. تصاویر استوک، تصاویری با کیفیت و سایز فوق العاده هستند که می توان از آن ها در تمامی امور گرافیکی استفاده نمود.

 

6 Lilies StockPhoto مجموعه 6 تصویر استوک بسیار زیبا و دیدنی با موضوع گل نیلوفر

 



کتاب مجموعه پیامک های مخصوص عید نوروز ۱۳۹۰ با فرمت جاوا

تیم دانلودها پیشاپیش فرا رسیدن سال ۱۳۹۰ را به شما کاربران عزیز و همیشه همراه سایت دانلود ها تبریک عرض می نماید . به همین مناسبت امروز در سایت دانلود ها مجموعه پیامک های مخصوص تبریک سال ۱۳۹۰ را در قالب یک کتاب الکترونیکی با فرمت جاوا تهیه نموده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد .با آرزوی سالی توأم با شادی و پیروزی برای شما عزیزان .

 

1390 year کتاب مجموعه پیامک های مخصوص عید نوروز 1390 با فرمت جاوا

 



کتاب الکترونیکی رمان بسیار زیبای خواستگاری برای موبایل

کتاب الکترونیکی بسیار زیبا و خواندنی رمان با نام خواستگاری را برای گوشی های موبایل شما عزیزان آماده نموده ایم.این کتاب ها قابل نصب بر روی اکثر گوشی هایی که جاوا را پشتیبانی می کنند می باشد که در سایت دانلودها منتشر شده است.

 

mobile book کتاب الکترونیکی رمان بسیار زیبای خواستگاری برای موبایل

 



بازی جدید و بسیار زیبای Spy Hunter برای موبایل

این بار از سایت بزرگ دانلودها ، بازی جدید و جذاب Spy Hunter را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی با فرمت جاوا و در سایز ۳۲۰ × 240 می باشد. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

spy hunter بازی جدید و بسیار زیبای Spy Hunter برای موبایل

 



مجموعه ۳۰ والپپر باکیفیت و زیبا در سایز ۳۲۰×۲۴۰ موبایل

این بار در سایت بزرگ دانلودها ، مجموعه ۳۰ والپپر بسیار زیبا و دیدنی در سایز ۳۲۰×۲۴۰ را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این تصویر زمینه ها با کیفیت بالا بوده و شما می توانید بر روی موبایل خود استفاده و لذت ببرید.

 

240 320 1 مجموعه 30 والپپر باکیفیت و زیبا در سایز 320x240 موبایل

 



آگاهی از زمان اذان و اوقات شرعی در موبایل با Salat Times

نرم افزار نمایش اوقات شرعی و اذان بنام Salat Times برای تمامی گوشی های تحت جاوا در سایت دانلودها تهیه کردیم. توسط این نرم افزار جالب می توانید از زمان اذان و اوقات شرعی درون موبایل با خبر شوید . هم چنین این نرم افزار توانایی پخش اذان را نیز دارا می باشد.

 

Salat Times آگاهی از زمان اذان و اوقات شرعی در موبایل با Salat Times

 



مجموعه ۲۰ رینگتون SMS بسیار زیبا برای گوشی های موبایل

مجموعه ۲۰ آهنگ اس ام اس جدید و فوق العاده زیبا در سایت دانلودها در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است، این رینگتون ها از کیفیت بالایی برخوردارند که با فرمت MP3 آماده شده اند . هم اکنون می توانید این رینگتون ها را از سایت بزرگ دانلودها دریافت کنید.

 

Mobile Ringtones مجموعه 20 رینگتون SMS بسیار زیبا برای گوشی های موبایل

 



نرم افزار آموزش و تست قوانین رانندگی در موبایل

این نرم افزار یک نرم افزار بسیار جالب می باشد که برای کسانی که مایل به اخذ گواهینامه رانندگی می باشند می تواند بسیار مفید باشد. از مزیت های این نرم افزار می توان به فارسی بودن آن، امکان تست گرفتن در زمان مشخص و مهم تر از آن سازگاری با اکثر گوشی های موبایل اشاره نمود.

 

Driving Rules نرم افزار آموزش و تست قوانین رانندگی در موبایل

 



تم بسیار زیبای Flower Girl برای گوشی های نوکیا سری ۶۰ ورژن ۵

تم بسیار زیبای Flower Girl برای گوشی های نوکیا سری ۶٠ ورژن ۵ ، را در این پست از سایت بزرگ دانلودها برای شما عزیزان بازدیدکننده آماده دریافت کرده ایم.امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه لذت ببرید.

 

Flower Girl تم بسیار زیبای Flower Girl برای گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 5

 



کتاب الکترونیکی رمان بسیار زیبای عشق من برای موبایل

کتاب الکترونیکی بسیار زیبا و خواندنی رمان با نام عشق من را برای گوشی های موبایل شما عزیزان آماده نموده ایم.این کتاب ها قابل نصب بر روی اکثر گوشی هایی که جاوا را پشتیبانی می کنند می باشد که در سایت دانلودها منتشر شده است.

 

mobile book کتاب الکترونیکی رمان بسیار زیبای عشق من برای موبایل

 


 

 


ریشتراش همراه

برداشتن دقيق مو

 کوچکترین ریش تراش دنیا

با قدرتی باور نکردنی

یک عدد از این ریش تراش فوق العاده

برای اتومبیل هر مردی لازمه

دقت زير دستان شماست

قطعات بادوام ايده ال براي  مو

تكه هاي قابل شستشو

قطعات منحصر بفرد بمنظور انطباق با

خطوط صورت و بدن شما

ISBN:10-23-5096-600-978

قيمت : 20000 تومان

خرید اینترنتی           خرید اینترنتی

مخصوص آقایان شیک پوش خیلی راحت و ساده

و در عرض چند دقیقه و در هر کجا که هستید

صورت خود را اصلاح کنید

بدون ایجاد درد و سوزش و

کوچکترین حساسیت بعد از اصلاح

قيمت : 20000 تومان

خرید اینترنتی           خرید اینترنتی

حتی در اتومبیل و چند دقیقه قبل از

 یک جلسه کاری مهم می توانید

صورت خود را اصلاح کنید 

با داشتن ریشتراش همراه صورتی تمیز و

 پوستی صاف و پر نشاط داشته باشید

ریش تراش همراه هدیه ای که

 هر مرد را خوشحال می کند

طراحی فوق العاده و پیشرفته

جهت سهولت در حمل و استفاده

قيمت : 20000 تومان

خرید اینترنتی           خرید اینترنتی

دستگاه فوق العاده راحت و كم حجم

 براي يك اصلاح كامل و بي عيب و نقص

ديگر نگران مو هاي زائد و اضافي نباشيد...

قيمت : 20000 تومان

خرید اینترنتی           خرید اینترنتی

همه آقایون دقیقه 90 به یاد اصلاح صورتشون می افتند

پس همشون به یک ریش تراش همراه نیاز دارند

دقت زير دستان شماست

قطعات بادوام ايده ال براي  مو

تكه هاي قابل شستشو

قطعات منحصر بفرد بمنظور انطباق با

خطوط صورت و بدن شما

با دقت و ايمني بالا هر موئي را بر مي داريد

 

 


 



__._,_.___


This Group Management By iranianfun Team

    iranianfun The Biggest Iranian Group
         
          lvl r 24 & Keyvan




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Post a Comment