Friday, March 4, 2011

|| IraNiaN FuN || Download Windows 7 SP1 + Taghvim 1390 + JadidTarin Haye PC & Mobile...



 

http://www.1.200ax.com/upload_pic/1288776517.gif

 

 
   

موضوع ایمیل : دانلود جدیدترین نرم افزار ها ، بازی ها ، مستندها ، انیمیشن ها و ... با لینک مستقیم در سایت دانلودها

 

www.Downloadha.com

دانلود نسخه نهایی ویندوز ۷ سرویس پک یک – Windows 7 Service Pack 1

سرانجام نسخه نهایی سرویس پک ۱ ویندوز محبوب و دوست داشتنی ۷ منتشر شد ! چندی پیش نسخه جداگانه آپدیت سرویس پک ۱ که نهایی نیز بود ، در وبسایت دانلودها برای شما کاربران محترم قرار گرفت و هم اکنون نسخه ی نهایی ویندوز که همراه با نصب خود ویندوز می باشد برای شما آماده شده است. از ویژگی های این نسخه می توان به All In One بودن آن اشاره کرد که به معنای آن می باشد که تمامی نسخه های Starter , Home Premium , Ultimate , Enterprise , Professional , Starter را در نسخه ۳۲ بیتی برای نصب کامل را برای شما به همراه دارد. همچنین اگر شما نسخه ۶۴ بیتی ویندوز ۷ را می خواهید که نصب کنید ، دقت داشته باشید که این مجموعه تنها برای آپدیت نسخه ۶۴ بیت می باشد که توضیحات کامل این موضوع در ادامه مطلب برای شما موجود است. همچنین ویژگی منحصر به فرد این نسخه با نسخه های قبلی ، کپی اصلی از دیسک اوریجینال ویندوز ۷ سرویس پک ۱ بوده که هیچ دستکاری در فایل های ویندوز نشده و ۱۰۰% اوریجینال می باشد. به عبارتی دیگر ، نسخه قرار گرفته در سایت ، همراه داشتن نسخه های Retail و OEM ویندوز بوده .به همین دلیل باید پس از نصب ، اگر خواستار نسخه کرک شده باشید ، ۲ کرک برای شما قرار داده شده که با استفاده از آن ها می توانید ویندوز خود را برای همیشه فعال سازی کنید و از آپدیت و نسخه کامل آن استفاده کنید. توضیحات کامل نصب و نکات اضافی در ادامه مطلب موجود می باشد. شما از هم اکنون می توانید این ویندوز بی نظیر را به صورت رایگان و با لینک مستقیم برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی ، از سایت دانلودها دریافت نمایید.
 

|به همراه دانلود با لینک مستقیم برای اولین بار در وبسایت های ایرانی|
 

win7 sp1 final دانلود نسخه نهایی ویندوز 7 سرویس پک یک   Windows 7 Service Pack 1

 



دانلود فصل شانزدهم مستند تخت گاز – Top Gear Season 16 2011

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 |به همراه دانلود از سرور تورنت اختصاصی دانلودها|

 |5 قسمت اول این مجموعه آماده دریافت است و هر هفته یک قسمت افزوده خواهد شد.|

 

top gear دانلود فصل شانزدهم مستند تخت گاز   Top Gear Season 16 2011

 

نام مستند:  Top Gear Season 16 Episodes 01-05 – فصل شانزدهم مستند تخت گاز ، قسمت های ۱ الی ۵
سال انتشار: ۲۰۱۱
زبان: انگلیسی
مدت زمان: ۶۰ × 5 دقیقه
حجم: ۴۰۰ × 5 مگابایت
کیفیت: HDTVRip
زیرنویس انگلیسی : ندارد
خلاصه داستان : برنامه تلویزیونی فوق العاده زیبا و مهیج تخت گاز (Top Gear) نام مستندی بی نظیر می باشد که در هر قسمت به معرفی جدیدترین ماشین های عرضه شده در بازار و انجام آزمایشات مختلف بر روی این ماشین ها می باشد. در این برنامه بی نظیر ماشین ها به طور کامل نقد و بررسی شده و اطلاعات کاملی از آن ها کسب می شود. فصل شانزدهم این مستند که در حال حاضر در حال پخش می باشد ، همزمان با پخش این برنامه برای شما برای دانلود آماده شده و همواره این پست آپدیت خواهد شد و …

 



آموزش ویدیویی گام به گام انجام محاسبات ریاضی به طور ذهنی با TTC Video – Secrets of Mental Math

سریع حساب کنید ! ۲۵×45 چند می شود ؟ ۷۴۲ × 300 چطور ؟ و یا ۴۸۲۱ تقسیم بر ۹ چند می شود ؟ اکثر ما وقتی که با مسائل ریاضی و محاسبات آن روبرو می شویم ، به سرعت به سراغ ماشین حساب های خود برای بدست آوردن جواب آن می رویم. ولی تصور کنید که بتوانید محاسباتی که به نظر سخت می آیند را به راحتی و به سرعت در ذهن خود بدست آورید ! چیزی غیر ممکن به نظر می رسد ؟ خیر ! به هیچ وجه اینطور نیست. یکی از اصول مهم برای بهبود و گسترش قدرت محاسبات ریاضی شما – بدون در نظر گرفتن مقطع تحصیلی شما – در توانایی بسیار قوی مغز شما در انجام محاسبات ریاضی قرار دارد. حل مسائل ریاضی در ذهن شما باعث می شود تا دروازه موفقیت برای درک و دسته بندی رشته های پیچیده تر ریاضی مانند جبر ، استاتیک و ریاضیات پیشرفته باز شود. شما در این مجموعه بی نظیر یاد خواهید گرفت تا چگونه این عملیات را به سادگی انجام دهید و ذهن خود را پرورشی بی همتا در زمینه ریاضیات دهید. از هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی بی نظیر را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

TTC Video   Secrets of Mental Math آموزش ویدیویی گام به گام انجام محاسبات ریاضی به طور ذهنی با TTC Video   Secrets of Mental Math

 



برترین آموزش درک مکالمات انگلیسی با نام Understanding English Speech

Understanding English Speech نام مجموعه آموزشی بی نظیر متشکل از ۱۰ دی وی دی می باشد که به شما کمک می کند تا صحبت ها و مکالمه های به زبان انگلیسی را بهتر درک نمایید. اگر تمایل دارید تا صحبت های انگلیسی را بهتر متوجه شوید ، این بسته آموزشی برای شما ساخته شده است ! شما بوسیله این مجموعه می توانید صحبت هایی که در آن وجود دارد را بشنوید و سپس از شما خواسته می شود تا صحبت های گفته شده را تایپ نمایید و نرم افزار به این ترتیب ایرادهای شما را می گیرد. همچنین می توانید بوسیله یک میکروفون ساده ، طرز تلفظ و گفتار خود را با صدای اصلی که مکالمه را انجام می دهد به طور کامل و حرفه ای مقایسه نمایید. هر یک از این ۱۰ مجموعه با ۲ تلفظ امریکایی و بریتانیایی آماده شده و شما بر حسب نیاز خود می توانید از آن ها استفاده نمایید. یکی از ویژگی های بسیار عالی این مجموعه این می باشد که ۲ تلفظ امریکایی و بریتانیایی ، توسط مردم کشورهای مختلف دنیا صورت می گیرد. این ویژگی باعث می شود تا با طرز انگلیسی صحبت کردن مثلا یک فرد فرانسوی آشنا شوید و بتوانید آن را به طور کامل درک نمایید. گویش هایی که در این مجموعه گنجانده شده شامل انگلیسی ، اسپانیایی ، فرانسوی ، مجارستانی ، ایتالیایی و پرتغالی می باشد. شما از هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی بی نظیر را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Understanding English Speech برترین آموزش درک مکالمات انگلیسی با نام Understanding English Speech

 



تقویم دیجیتالی سال ۱۳۹۰

تقویم و سالنامه سال ۱۳۹۰ خورشیدی را برای شما کاربران سایت دانلودها در انداره ها و کیفیت های بالا به عنوان تصاویر پس زمینه یا والپیپر ویندوز با فرمت JPG و رزولویشن ۱۰۵۰×۱۶۸۰ آماده دانلود نموده ایم. برای هر ماه دو والپیپر طراحی شده است که شما بسته به سلیقه خود میتوانید از آنها استفاده کنید. از ویژگی های جالب این سالنامه می توان به دارا بودن مناسبت ها و تعطیلات رسمی اشاره نمود. امیدواریم این مجموعه که توسط یکی از کاربران سایت به نام ایلیاد موسوی طراحی شده است مورد پسند و توجه شما عزیزان قرار گیرد. تیم دانلودها پیشاپیش سال جدید را تبریک عرض نموده و سال خوبی را برای شما  عزیزان آرزومند است.

 

Taghvim 90 تقویم دیجیتالی سال 1390

 



مجموعه بسیار زیبا و دیدنی ۵۵ والپیپر با کیفیت بالا از نقاط دیدنی ایتالیا

مجموعه بسیار زیبا و دیدنی ۵۵ والپیپر با کیفیت بالا از نقاط دیدنی ایتالیا را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. از این تصاویر زیبا می توانید به عنوان تصویر زمینه یا بکگراند استفاده کنید.

 

55 Italy Wallpapers مجموعه بسیار زیبا و دیدنی 55 والپیپر با کیفیت بالا از نقاط دیدنی ایتالیا

 



حذف رمز عبور فایل های PDF با PDF Password Remover 3.12

PDF Password Remover نرم افزاری قوی برای برداشتن رمزهای عبور فایلهای PDF میباشد. امروز تولید کنندگان فایلهای PDF بر روی آنها رمزعبور قرار می دهند تا قابلیت ویرایش و کپی کردن متن را غیرفعال کنند. اما گاها ممکن است که شما نیاز ویژه ای به آن متن و یا تصویر موجود در این فایلها داشته باشید و برای آن فایل نیز رمزعبور تعیین شده باشد در این صورت این نرم افزار به کار شما می آید زیرا با استفاده از آن به راحتی خواهید توانست رمز عبور موجود در این فایلها را به راحتی و تنها با صرف وقت کمی از بین ببرید و به راحتی و بدون محدودیت از انها استفاده کنید. این نرم افزار قادر است است تا انواع رمزعبور های تعیین شده را تا ۱۲۸ بیتی از بین ببرد.

 

PDF Password Remover حذف رمز عبور فایل های PDF با PDF Password Remover 3.12

 



مشاهده و اجرای فایل های فلش توسط Adobe Flash Player 10.2.152.32

Adobe Flash Player یک کلاینت Runtime با کارایی بالا، سبک و رسا می باشد که تجربه های کاربری قدرتمند و پایداری را در سیستم عامل های اصلی، مرورگرها، گوشی های تلفن، و دستگاهها به ارمغان می آورد. حتما تا بحال برای شما پیش آمده است که برای مشاهده محتوای آنلاین و جاری پس از باز نمودن صفحه موردنظر مرورگر از شما درخواست نصب آخرین نسخه فلش پلیر برای مشاهده محتوای مذکور را نماید، برای رفع چنین مشکلی بایستی نرم افزار آدوب فلش پلیر برروی سیستم عامل شما نصب شده باشد . این نرم افزار، کلاینتی غنی و عمومی برای ارائه تجربه فایلهای آدوب فلش در رایانه های دسکتاپ و دیگر دستگاه ها می باشد، که به شما اجازه می دهد تا بهترین کیفیت انیمشن و سرگرمی های تحت وب را تجربه نمایید. این ابزار، برنامه های کاربردی تحت وب را بصورت نهایی (Front- end) نمایش می دهد، واسط های کاربری وبسایت را با کیفیت عالی به نمایش می گذارد، تبلیغاتهای آنلاین را بصورت تعاملی و جذاب نمایش می دهد و انیمشن های کوتا و بلند را نیز به کیفیت عالی برروی مرورگر شما نمایش می دهد. Adobe Flash Player به شما اجازه می دهد تا محتواهای جذاب وب را مانند بازی ها، ارائه های تجاری، تبلیغات و غیره را مشاهده نمایید، این بسته شامل تنها فلش پلیر و فرآیند نصب مستقل آن می باشد، از لحاظ فنی این برنامه Flash Player ActiveX Control می باشد و تنها قادر به نمایش فایل فلش در داخل مرورگر شما می باشد.

 

Adobe Flash Player مشاهده و اجرای فایل های فلش توسط Adobe Flash Player 10.2.152.32

 



تغییر صدای خود بوسیله AV Voice Changer Software Gold Edition 7.0.37

شما می توانید با این نرم افزار به تغییر صدای خود در هنگام چت کردن و … بپردازید. و افکت های گوناگونی که این نرم افزار بر روی صدای شما می گذارد قادر خواهید بود صدای خود را به شکل های مختلف تغییر داده و در زمینه های مختلفی مانند : صدا گذاری بر روی کلیپ های تصویری، گفتگو صوتی در محیط های چت و جلوگیری از فاش شدن هویت اصلی شما، فرستادن Email های صوتی  و … استفاده کنید. به وسیله نسخه Diamond این نرم افزار با بهره گیری از محیطی حرفه ای و پیشرفته و با استفاده از افکت ها و جلوه های ویژه بسیاری که به صدای شما می دهد حتی می توانید صدای خود را صدای بازیگران مشهور سینما و یا دیگر افراد مشهور تبدیل کنید. و یا می توانید از طریق این نرم افزار بسیار جالب صدای خود را شبیه به یک زن و یا مرد ، بچه کنید و به صدا گذاری بر روی فیلم مورد علاقه خود بپردازید .

 

AV Voice Changer Software Gold Edition 7.0.37 تغییر صدای خود بوسیله AV Voice Changer Software Gold Edition 7.0.37

 



مجله GameStation (ماه فوریه)

مجله بسیار معروف و پرطرفدار GameStation  که شامل آخرین اخبار و اطلاعات از بازی های روز دنیا و همینطور بازی هایی که به زودی به بازار خواهند آمد , همینطور نقد و بررسی بازی های پرامتیاز از سایت های معروف بازی ها و در یک کلام تمام احتیاجاتی که یک پلیر حرفه ای به آن احتیاج دارد در این مجله آمده است که از سرف سایت دانلود ها به شما تقدیم می شود .

 

GameStation مجله GameStation (ماه فوریه)

 



بازی زیبا و جذاب Dying For Daylight

Charlaine Harris نویسنده رمان معروف و پرطرفدار Sookie Stackhouse و True Blood از شما دعوت می کند که به عنوان بک خون آشام ویرانگر در پی یافتن زهر ها و اکسیر ها باشید . بازی Dying For Daylight بر خلاف نام و داستان به ظاهر ترسناکش مناسب برای تمام سنین می باشد در این بازی شما باید در یک صحنه بسیار شلوغ و در هم و بر هم یک سری از لوازم مورد نیاز که به صورت یک لیست قبل از شروع هر مرحله در اختیارتان قرار می گیرد را پیدا کنید

 

Dying For Daylight بازی زیبا و جذاب Dying For Daylight

 



مجموعه ۵۵ والپپر خارق العاده و جدید برای ویندوز

مجموعه ۵۵ والپپر خارق العاده و جدید برای ویندوز را برای شما عزیزان سایت دانلودها آماده کرده ایم،این والپپر ها با فرمت JPG در سایزهای ۱۶۰۰×۱۲۰۰-۲۵۶۰×۱۶۰۰ و با کیفیت HQ می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این والپپر ها به عنوان بک گراند ویندوز خود لذت ببرید.

 

55 HD Fine Mixed HQ Colourful Wallpapers مجموعه 55 والپپر خارق العاده و جدید برای ویندوز

 



مجموعه ۲۳۰ فونت بسیار زیبا، دیدنی و جذاب انگلیسی

مجموعه ۲۳۰ فونت جدید و بسیار زیبا را در اختیار شما بازدیدکنندگان گرامی قرار داده ایم.این فونت ها برای زبان لاتین و با فرمت TTF می باشد. شما می توانید هم اکنون این فونت های زیبا و جدید را از سایت بزرگ دانلودها دریافت کرده و با استفاده از آن لذت ببرید.

 

230fonts مجموعه 230 فونت بسیار زیبا، دیدنی و جذاب انگلیسی

 



حل جدول کلمات متقاطع فارسی و سودوکو در رایانه با Raya Jadval 2.6

علاقه به حل‌کردن جدول کلمات متقاطع در بسیاری از افراد وجود دارد. این نرم‌افزار شبیه‌ساز جدول در رایانه است. توسط این نرم‌افزار شما می‌توانید درون رایانه به حل جدول مشغول شوید. علاوه بر جدول کلمات متقاطع، جدول سودوکو نیز در این نرم‌افزار گنجانده شده است. شما قادرید توسط این برنامه، جدول کلمات و سودوکو بسازید و به اشتراک گذاشته تا کاربران دیگر از آنها استفاده کنند. این جمله معروف را نیز به‌خاطر داشته باشید: جدول حل کنید تا فراموشی نگیرید…

 

raya jadval حل جدول کلمات متقاطع فارسی و سودوکو در رایانه با Raya Jadval 2.6

 



مجموعه ۶ تصویر استوک بسیار زیبا و دیدنی با نام Aircrafts Stock Photo

مجموعه ۶ تصویر استوک بسیار زیبا و دیدنی با موضوع Aircrafts Stock Photo را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. تصاویر استوک، تصاویری با کیفیت و سایز فوق العاده هستند که می توان از آن ها در تمامی امور گرافیکی استفاده نمود.

 

6Aircrafts مجموعه 6 تصویر استوک بسیار زیبا و دیدنی با نام Aircrafts Stock Photo

 



مجموعه ١٢۵ آیکون جدید و بسیار زیبای ویندوز

مجموعه ١٢۵ آیکون جدید و بسیار زیبای ویندوز را در این پست از سایت دانلودها ، برای شما عزیزان بازدیدکننده آماده دریافت ساخته ایم.این مجموعه شامل ١٢۵ آیکون با فرمت ICO و PNG و در سایز ۲۵۶х۲۵۶ می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه لذت ببرید.

 

ico blue مجموعه ١٢٥ آيكون جديد و بسيار زيباي ويندوز

 



وکتور بسیار زیبا و کاربردی به نام Butterfly Ornaments

وکتور بسیار زیبا و دیدنی با نام Butterfly Ornaments را برای شما عزیزان در دانلود ها قرار داده ایم. وکتورها فایل های برداری هستند و با نرم افزارهایی مانند Adobe Illustrator و Corel قابل ویرایش هستند. ویژگی وکتورها این است که می توان اندازه آن‌ها را بدون کاهش کیفیت بزرگ کرد.

 

Butterfly Ornaments وکتور بسیار زیبا و کاربردی به نام Butterfly Ornaments

 



مجموعه ١١٢ والپپر زیبا از کشتی ها و قایق های بادبانی

مجموعه ١١٢ والپپر زیبا از کشتی ها و قایق های بادبانی را در این پست از سایت دانلودها ، برای شما بازدیدکنندگان عزیز به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم.این مجموعه شامل ١١٢ والپپر زیبا در سایز های ۱۲۸۰×۱۰۲۴ و ۱۹۲۰×۱۲۰۰ و با فرمت JPG می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان بک گراند ویندوز خود لذت ببرید.

 

Ship wallpapers مجموعه ١١٢ والپپر زيبا از كشتي ها و قايق هاي بادباني

 



تبدیل اسناد PDF با Galcott PDF Converter v3.01

Galcott PDF Converter نرم افزاری کوچک اما کامل است که این امکان را به شما می دهد تا فایلهای PDF خود را به یکی از فرمت های قابل اجرا در نرم افزارهای Word ، Excel PowerPoint ، WordPerfect و همچنین فرمت TXT تبدیل نمایید . دیگر قابلیت Galcott PDF Converter که آن را نسبت به نسخه های مشابه متمایز می سازد امکان تبدیل فایلهای تصویری JPG و GIF ، BMP ، PNG ، TIF ، WMF ، EMF به فرمت PDF است . همچنین شما می توانید توسط این نرم افزار عکس های موجود در یک کتاب الکترونیک را استخراج کرده و به صورت جداگانه آنها را ذخیره نمایید .

 

Galcott PDF Converter v3.01 تبدیل اسناد PDF با Galcott PDF Converter v3.01

 



رمزنگاری ایمیل های ارسالی با PGP Desktop for Windows v10.1.1

PGP Desktop for Windows v10.1.1  نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن می توان ارتباطات و نامه های الکترونیکی را به صورت encrypt ( رمز نگاری ) شده مورد استفاده قرار داد. این نرم افزار با رمزنگاری ای که بر روی داده ها قرار می دهد مانع از سرقت اطلاعات و داده ها می شود. استفاده آسان از نرم افزار و اعمال رمزنگاری های خودکار بر روی داده ها ، توانایی ایجاد سیاست های امنیتی دلخواه بر روی نرم افزار و کنترل سیستم تنها چند ویژگی از صد ها ویژگی موجود در این نرم افزار می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت PGP Software می باشد.

 

PGP Desktop for Windows رمزنگاری ایمیل های ارسالی با PGP Desktop for Windows v10.1.1

 



تغییر آیکون ها ویندوز با Icon Replacer v1.0

Icon Replacer نرم افزاری برای ویندوز های ویستا و ۷ می باشد که با استفاده از آن به سرعت می توانید آیکون های ویندوز را تغییر دهید . با استفاده از این نرم افزار علاوه بر آیکون های ویندوز قابلیت تغییر آیکون های تمامی نرم افزارهای نصب شده بر روی سیستم را دارید .قبل از اجرای برنامه توجه داشته باشید که هنگام تغییر آیکون باید برنامه ای که قصد تغییر آیکونش را دارید فعال (اجرا) نباشد و همینطور از فایل اصلی یک BackUP داشته باشید .

 

Icon Replacer تغییر آیکون ها ویندوز با Icon Replacer v1.0



حذف اشیای درون تصاویر با Image Resize Guide 1.1 Final

با نرم افزار Image Resize Guide می توانید اشیاء درون تصویر را حذف نمایید بدون آنکه اثری از آن باقی بماند و یا کسی قادر به تشخیص آن باشد! حتما این سئوال برای شما پیش آمده که چگونه این امر امکان پذیر است، این نرم افزار با الگو برداری از حاشیه شیء مورد نظر جای آن را با ظرافت طوری می پوشاند که گویی آن شیء اصلا در آن محل وجود نداشته است. از ویژگی های دیگر این نرم افزار می توان به قابلیت تغییر سایز تصاویر به آسانی و با چند کلیک اشاره نمود. 

 

Image Resize Guide حذف اشیای درون تصاویر با Image Resize Guide 1.1 Final

 




مجموعه ۲۰ رینگتون SMS بسیار زیبا برای گوشی های موبایل

مجموعه ۲۰ آهنگ اس ام اس جدید و فوق العاده زیبا در سایت دانلودها در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است، این رینگتون ها از کیفیت بالایی برخوردارند که با فرمت MP3 آماده شده اند . هم اکنون می توانید این رینگتون ها را از سایت بزرگ دانلودها دریافت کنید.

 

Mobile Ringtones مجموعه 20 رینگتون SMS بسیار زیبا برای گوشی های موبایل

 



بازی جدید و بسیار زیبای Mission Cobra Strike برای موبایل

این بار از سایت بزرگ دانلودها ، بازی جدید و جذاب Mission Cobra Strike را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی با فرمت جاوا و در سایزهای ۱۲۸×۱۶۰, ۱۷۶×۲۲۰, ۲۴۰×۳۲۰ می باشد. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

Mission Cobra Strike بازی جدید و بسیار زیبای Mission Cobra Strike برای موبایل

 



کتاب زیبا و پر محتوی EbookMagic نسخه اسفند ماه برای موبایل

کتاب جادویی موبایل که امروز از سایت دانلودها ، برای شما عزیزان آماده دریافت کرده ایم ، کتابی با فرمت جاوا می باشد که شامل بخش های مختلفی همچون دانستنی ها ، شعر هایی از فریدون مشیری، حمید مصدق، فروغ فرخزاد و طنز پرداز خوش ذوق نسیم عرب امیری و انواع اس ام اس ها و … می باشد.امید است با دریافت و نصب این نرم افزار بر روی گوشی لذت ببرید.

 

mobile book کتاب زیبا و پر محتوی EbookMagic نسخه اسفند ماه برای موبایل

 



تم بسیار زیبای Blue Eye Cat برای گوشی های نوکیا سری ۶۰ ورژن ۵

تم بسیار زیبای Blue Eye Cat برای گوشی های نوکیا سری ۶٠ ورژن ۵ ، را در این پست از سایت بزرگ دانلودها برای شما عزیزان بازدیدکننده آماده دریافت کرده ایم.امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه لذت ببرید.

 

Blue Eye Cat تم بسیار زیبای Blue Eye Cat برای گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 5

 



بازی جدید و فوق العاده زیبای Assassin's Creed: Brotherhood برای موبایل

این بار از سایت بزرگ دانلودها ، بازی جدید و جذاب Assassin's Creed: Brotherhood را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی با فرمت جاوا و در سایزهای گوناگون می باشد. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

Assassins Creed Brotherhood بازی جدید و فوق العاده زیبای Assassins Creed: Brotherhood برای موبایل

 


 

نظرات و پیشنهادات شما 

 

برای هرچه بهتر شدن عملکرد گروه . با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری کنید

 

 

 
 

 

 
   

لیوان جادویی

هدیهای جالب و شگفت انگیز برای اولین بار در نوروز 90

لیوان حساس به حرارت مخصوص نوروز 90

جدیدترین و آخرین تکنولژی در ساخت  این لیوان

با طرح بسیار جالب و استثنایی ویژه نوروز 90

به کار رفته که باعث تعجب و شگفتی هر شخصی می شود

مهمانهای نوروزی خود را غافلگیر کنید

لیوان حساس به حرارت مخصوص نوروز 90

لیوانی که فقط شما خواهید داشت

مشابه این لیوان را هیچ کجا نخواهید دید

قيمت : 12500 تومان

خرید اینترنتی           خرید اینترنتی

لیوان جادویی محصول جالب و جذابی است که

 در گرما و سرما از خود عکس العمل نشان می دهد.

زمانی که لیوان جادویی سرداست یک رنگ می باشد وزمانی که

 به وسیله مقداری مایع جوش  می شود طرح دار می شود. 

قيمت : 12500 تومان

خرید اینترنتی           خرید اینترنتی

هديه اي بينظير و مبهوت كننده و

 در عين حال بسيار زيبا و كاربري و دكوري

نسل جديد ليوان

تصوير روي اين ليوان با داغ شدن تغيير مي كند

و با سرد شدن دوباره به حالت اوليه بازمي گردد

قيمت : 12500 تومان

خرید اینترنتی           خرید اینترنتی

طرز كار :

مقداري مايع داغ مثل چاي و يا قهوه و يا آب جوش داخل ليوان ريخته

و پس از گذشت چند ثانيه ليوان تصوير اصلي خود را نمايان مي كند

ليوان هاي به كار رفته از بهترين جنس تهيه شده است

قيمت : 12500 تومان

خرید اینترنتی           خرید اینترنتی

 

 
 
 



__._,_.___


This Group Management By iranianfun Team

    iranianfun The Biggest Iranian Group
         
          lvl r 24 & Keyvan




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Post a Comment