Friday, June 24, 2011

|| IraNiaN FuN || Download JadidTarin Va Estesnaie Tarin Haye PC + MOBILE! Very Hot



 

http://www.30cd.biz/upload_pic/1303845674.gif

http://www.30cd.biz/upload_pic/1302202308.gif

 

 
   

موضوع ایمیل : دانلود جدیدترین نرم افزار ها ، بازی ها ، مستندها ، انیمیشن ها و ...

 

www.Downloadha.com

دانلود بازی F.E.A.R 3

۹ ماه پیش Point Man و تیم اش یعنی F.E.A.R مسئول متوقف کردن آدم خوارهای با استعدادی که قتل و غارتی دیوانه وار را آغاز کرده بودند  ، شدند. Point Man متوجه شد که هدف برادرش Pacton Fettel است که در کنار مادر قدرتمندش Alma Wade می باشد.با این وجود Point Man برای نابودی آنان از دستورات پیروی می کند.حالا مشخص است که فیزیک بدنی Alma بر زنده ماندش تاثیر گذاشته و او در فکر تولد موجودی می باشد که می تواند کل دنیا را نابود کند.  Fettel به طور نامشخصی از مرگ نجات می یابد.باقی مانده ی تیم FEAR هنوز در تلاش تمام کردن ماموریت خود هستند. با زنجیره ای از عملیات شکست خورده Point Man بدنبال استفاده از فرصت هاست تا بفهمد که وفاداری به او چقدر باقی مانده است.

|به همراه دانلود در یک پارت 4.2 گیگابایتی با لینک مستقیم|

 

fear3 cover small دانلود بازی F.E.A.R 3

 

dvd دانلود بازی F.E.A.R 3 شما می توانید این بازی زیبا را در یک DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۳۸۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.
 



پچ جدید بازی Pes 2011 با نام PESEdit 2011 Patch 3.5

همواره برای تمامی سری های بازی محبوب Pro Evolution Soccer پس از انتشار رسمی بازی ، افزونه هایی عرضه می شود تا بازی را به جدیدترین نقل و انتقالات ممکن و انجام آخرین تغییرات آپدیت کند. در آخرین نسخه این افزونه ها ، برای بازی بسیار محبوب Pro Evolution Soccer 2011 که چندی پیش منتشر شده ،  پچ شماره  3.5 این بازی   آماده شده که تغییرات بسیار زیادی را در محیط بازی ایجاد کرده است. شما از هم اکنون می توانید این آپدیت را به صورت کاملا رایگان و با توضیحات کامل نصب ، از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

pes2011 patch02 پچ جدید بازی Pes 2011 با نام PESEdit 2011 Patch 3.5

 

دانلود انیمیشن Supernatural The Animation

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|هر هفته سه قسمت از این انیمیشن سریالی افزوده خواهد شد|

برای اولین بار در سایت های ایرانی با ترجمه و زیرنویس فارسی اختصاصی سایت دانلود ها

 

supernatural the animation دانلود انیمیشن Supernatural The Animation

 

نام انیمیشن : Supernatural The Animation – قسمت های ۱ الی ۳

ژانر : انیمیشن ، درام ، فانتزی ، ترسناک ، معمایی

سال انتشار : ۲۰۱۱

مدت زمان : ۲۲ قسمت ۲۰ دقیقه ای

حجم : به طور میانگین هر قسمت ۵۰ مگابایت

کیفیت : HDRip

زیرنویس : زیرنویس فارسی اختصاصی تیم ترجمه دانلودها

IMDB

خلاصه داستان : Supernatural the animation نام انیمیشن است که نام و فیلمنامه آن برگرفته شده از سریالی به همین نام می باشد . موضوع داستان در مورد دو برادر به نام های سم و دین وینچستر بوده که شغل آن دو شکار انواع ارواح ، شیاطین و … است . مادر این دو برادر در کودکی توسط یکی از شیاطین کشته شد ، که از آن به بعد دو برادر راه پدر خود یعنی شکار ارواح را در پش گرفته تا راز قتل مادر خویش را در یابند . در هر قسمت ضمن پیگیری داستان کلی ، دو برادر با خطراتی مواجه می شوند که …

از نکات قابل توجه این سریال که ساخت کمپانی برادران وارنر در ژاپن می باشد ، می توان به حضور جرد پادلکی ( صدای سم وینچستر ) در صدا پیشگی این سریال نام برد . سایت دانلود ها این انیمیشن جذاب را به شما عزیزان پیشنهاد می کند .

 




دانلود فصل اول مجموعه کارتونی The Looney Tunes Show 2011

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|به همراه دانلود از سرور تورنت اختصاصی دانلودها|

|هر هفته یک قسمت از این مجموعه افزوده خواهد شد|

|قسمت ششم و هفتم افزوده شد|

 

the looney tunes show 2011 cover دانلود فصل اول مجموعه کارتونی The Looney Tunes Show 2011

 

نام انیمیشن: The Looney Tunes Show 2011 – مجموعه تلویزیونی لونی تونز ۲۰۱۱

ژانر: انیمیشن ، کمدی ، داستانی ، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۱

مدت زمان: ۲۲ × 5 دقیقه

حجم: ۱۰۰ × 5 مگابایت

کیفیت: HDTVRip

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: کمپانی معروف والت دیزنی دست به اقدام جدیدی زده است. این شرکت از تمامی شخصیت های کارتونی دوست داشتنی و قدیمی خود در مجموعه ای به نام The Looney Tunes Show استفاده کرده است. در این مجموعه ، در هر قسمت داستانی متفاوت بوجود می آید و مهره های اصلی داستان همواره در حال تغییر می باشند. ماجراهای بسیار جالبی در این مجموعه به وقوع می پیوندد و …

 



دانلود انیمیشن Green Lantern: Emerald Knights 2011

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|به همراه دانلود از سرور تورنت اختصاصی دانلودها|

 

green lantern cover دانلود انیمیشن Green Lantern: Emerald Knights 2011

 

نام انیمیشن: Green Lantern: Emerald Knights

ژانر: انیمیشن ، اکشن ، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۱

مدت زمان: ۷۷ دقیقه

حجم: ۵۰۰ مگابایت

کیفیت: BDRip

زیرنویس فارسی: ندارد

IMDB

خلاصه داستان: به دلیل اینکه سیاره خانگی گرین لانترنت بوسیله نبردی با یک دشمن قدیمی به روی نابودی رفته است ، هال جردن سپاه جدیدی به نام آریسیا را برای مبارزه با نبردهای مشابهی که پیش رو داشته اند را تدارک می بیند و …

 



دانلود مستند America's Secret Killers 2011

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 |به همراه دانلود از سرور تورنت اختصاصی دانلودها|

 

Americas Secret Killers cover دانلود مستند Americas Secret Killers 2011
 

نام مستند:  America's Secret Killers – قاتلان سری آمریکایی
سال انتشار: ۲۰۱۱
زبان: انگلیسی
مدت زمان: ۴۸ دقیقه
حجم: ۳۰۰ مگابایت
کیفیت: HDTVRip
زیرنویس انگلیسی : ندارد
خلاصه داستان : ارتش امریکا طی برنامه ای دقیق و قدم به قدم ، بیش از هزاران عضو گرو های طالبان و القاعده را به قتل رسانید و سرانجام سردسته آنها یعنی بن لادن ! در این مستند به مروری بر روند سربازان امریکایی و روشی که پیش رو گرفته بودند پرداخته می شود و …

 



دانلود مستند Bears of the Last Frontier 2011

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 |به همراه دانلود از سرور تورنت اختصاصی دانلودها|

 

Bears of the last frontier cover دانلود مستند Bears of the Last Frontier 2011
 

نام مستند:  Bears of the Last Frontier – خرس های آخرین مرز

سال انتشار: ۲۰۱۱
زبان: انگلیسی
مدت زمان: ۵۲ دقیقه
حجم: ۴۰۰ مگابایت
کیفیت: BRRip
زیرنویس انگلیسی : ندارد
خلاصه داستان : در این مستند به همراه Chris Morgan که متخصص بررسی زندگی خرس ها و محقق جهانی می باشد ، به چرخه زندگی خرس هایی که در آلاسکا زندگی می کنند نگاهی عمیق و دقیق می اندازیم. در این مستند ، کریس ۵ تا از دیدنی ترین اکوسیستم های آلاسکایی را مورد بررسی قرار می دهد و …

 



دانلود انیمیشن Thor : Tales Of Asgard 2011

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

Thor Tales Of Asgard 2011 دانلود انیمیشن  Thor : Tales Of Asgard 2011

 

نام انیمیشن : Thor: Tales of Asgard

ژانر : انیمیشن ، اکشن ، ماجراجویانه

سال انتشار : ۲۰۱۱

مدت زمان : ۱ ساعت و ۱۶ دقیقه

حجم : ۵۰۰ مگابایت

کیفیت : ۱۰۸۰p

زیرنویس فارسی : دارد

IMDB

خلاصه داستان : انیمیشن Thor Tales Of Asgard در مورد جنگ جویی جوان و قدرتمند و مغرور Thor می باشد که خود را فرزند خدا در زمین صدا می کند . او به سوی قلمرو آساگارد می رود . که برای زندگی در بین انسان های این قلمرو و جست و جو برای پیدا کردن و برگرداندن شمشیر افسانه ای ، به این سرزمین فرستاده شده که …

این انیمیشن هم اکنون با کیفیت بسیار عالی ۱۰۸۰p و زیرنویس فارسی از سایت دانلود ها قابل دریافت می باشد .

 




نسخه نهایی مرورگر محبوب و قدرتمند Mozilla firefox 5 final

برای این ساعت و برای اولین بار در وب سایت های ایرانی نسخه نهایی مرورگر محبوب و قدرتمند mozilla fire fox 5 برای شما عزیزان تهیه نموده ایم که امید واریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امکانات نسبت به شده است.توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است. در ادامه مطلب می توانید موارد اضافه شده به نسخه نهایی را مشاهده نمایید .

 

firefox4 نسخه نهایی مرورگر محبوب و قدرتمند Mozilla firefox 5 final

 



مدیریت دانلودهای شبانه و انجام عملیات های زمان بندی خاص با Bidaar 1.45

استفاده مفید از زمان و برنامه ریزی برای آن همواره برای کسانی که ارزش واقعی زمان را میدانند مورد توجه خاصی قرار داشته است. بدیهی است برنامه ریزی و استفاده از زمانهای مرده و بلا استفاده مانند زمانهایی که پشت سیستم خود نیستید، همچنین زمان خواب و حتی زمانهایی که در مسافرت هستید و دسترسی به سیستم خود ندارید میتواند مقدار زیادی از آن زمانهای مرده را زنده کند. از این رو نرم افزار بیدار به منظور انجام عملیات خاموش کردن، روشن کردن، راه اندازی مجدد، قفل کردن، خروج کاربر، خاموش کردن نمایشگر، اجرای برنامه و ریبوت کردن مودم ADSL در زمان یا دوره زمانی خاص طراحی شده است.
 یکی از کاربرهای مهم این نرم افزار برای مدیریت دانلود های شبانه و یا انجام عملیات نرم افزاری خاص (بطور مثال انجام آنالیز و محاسبات) در زمانهای تعیین شده می باشد. با نرم افزار فارسی بیدار شما می توانید برنامه ریزی نمایید که سیستمتان در ساعت مقرر روشن شده و مودم ADSL شما را Restart کرده و آن را با اکانت شبانه بالا بیاورد و همچنین عملیات دانلود شما را انجام داده و در نهایت سیستم را در ساعاتی خاص خاموش نماید!
 این نرم افزار دارای محیط کاربری کاربر پسند و کاملا فارسی (تاریخ شمسی) می باشد، حافظه بسیار کمی را اشغال کرده و میتواند بطور قابل حمل (Portable) نیز مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین برای نصب و استفاده از آن نیازی به داشتن سطح دسترسی Admin سیستم نمی باشد.

 

bidar مديريت دانلودهای شبانه و انجام عمليات های زمان بندی خاص با Bidaar 1.45

 



مجموعه ۵۰ والپیپر رنگارنگ فانتزی فوق العاده زیبا

در این مجموعه ۵۰ والپیپر بسیار جذاب را برایتان آماده کردیم که با توجه به رنگ بندی بسیار زیبای آنها ارزش دانلود را دارد. این عکس ها با فرمت JPG بوده و در رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ می باشند. امیدواریم از دریافت آن از دانلودها لذت ببرید.

 

50 Amazing Fantasy Colorful Wallpapers مجموعه 50 والپیپر رنگارنگ فانتزی فوق العاده زیبا

 



قدرتمندترین نرم افزار پخش صوت و تصویر به نام KMPlayer 3.0.0.1441

قطعا اکثر شما با برنامه معروف KMPlayer آشنا هستید. این نرم افزار با پشتیبانی از اکثر فرمت های معروف مالتی مدیا چون VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg Theora, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, and QuickTime امکان پخش هر فایل صوتی یا تصویری را ممکن می سازد. این نرم افزار از زیرنویس ها پشتیبانی کرده و همچنین به شما این امکان را میدهد تا به روش های مختلف به به استخراج صدا، فیلم و اسکرین شات بپردازید. این نرم افزار از ۲۵ زبان زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی پشتیبانی می کند. این نرم افزار نیاز به توضیح چندانی ندارد و پیشنهاد می کنیم که این نرم افزار را از دست ندهید.

 

 KMPlayer قدرتمندترین نرم افزار پخش صوت و تصویر به نام KMPlayer 3.0.0.1441

 



مجموعه نرم افزارهای کاربردی شرکت Alive Media (آپدیت شده در 1390/4)

در این پکیج مجموعه ای از نرم افزارهای کرک شده چند رسانه ای را برای شما جمع آوری کردیم که همه متعلق به شرکت Alive Media می باشند. از این نرم افزار می توانید در زمینه های مختلفی چون تبدیل فرمت های ویدئویی مختلف به یکدیگر، ریپ کردن فیلم ها، ساخت اسلایدشو، تبدیل نوشته به صدای سخن گو، مدیریت فایل های PDF و … اشاره کرد. با دریافت این پکیج بسیاری از مشکلات شما در زمینه مالتی مدیا برطرف خواهد شد. لیست نرم افزارهای موجود در این مجموعه را می توانید در ادامه مطلب مشاهده نمایید.

 

 Alive Media Multimedia Software Suite مجموعه نرم افزارهای کاربردی شرکت Alive Media (آپدیت شده در 1390/4)

 



مجموعه ۱۰۰ والپیپر رنگارنگ فوق العاده زیبا

در این مجموعه ۱۰۰ عکس بسیار زیبا از سوژه های مختلف جمع آوری شده است که می توانید با استفاده از آنها رنگ و روح تازه ای به دسکتاپ خود ببخشید.این عکس ها با فرمت JPG بوده و در روزلوشن ۱۹۲۰×۱۲۰۰ می باشند. هم اکنون می توانید این مجموعه را از دانلودها دریافت نمایید.

 

100%20Fantastic%20Collorful%20Wallpapers مجموعه 100 والپیپر رنگارنگ فوق العاده زیبا

 



قطع ارتباط مطمئن فلش مموری با USB Safely Remove 4.6.1.1133 Beta

USB Safely Remove یک نرم افزار کاربردی می باشد که به وسیله آن می توانید بدون دردسر و با سرعت بسیار بالا ارتباط هر گونه دستگاه Removable  را با سیستم قطع نمایید. این نرم افزار نه تنها در وقت صرفه جویی می کند، بلکه بلکه این اطمینان را به شما میدهد که تمامی اطلاعاتتان بر روی فلش باقی مانده است. کار با این نرم افزار بسیار آسانی می باشد به صورتی که تنها برای قطع ارتباط فلش مموری لازم است دستگاه مورد نظر را انتخاب کرده و تنها با یک کلیک بر روی Stop ارتباط را منحل کنید. از امکانات جالب این نرم افزار اسکن فلش مموری و تشخیص ویروس های آن می باشد.

 

USB Safely Remove قطع ارتباط مطمئن فلش مموری با USB Safely Remove 4.6.1.1133 Beta

 



مجموعه ١٠٠ تم بسیار زیبا برای ویندوز ٧

این بار از سایت دانلودها ، مجموعه ١٠٠ تم بسیار زیبا در موضوعات مختلف و با رنگ های گوناگون برای ویندوز ٧ را برای شما بازدیدکنندگان محترم آماده دریافت کرده ایم.امید است با دریافت و تغییر پوسته ویندوز خود لذت ببرید.

 

100 new 7 Team مجموعه ١٠٠ تم بسيار زيبا براي ويندوز ٧

 



استودیو دیجیتالی قدرتمند با SONY Vegas Pro v10.0a Build 387 قابل حمل

مونتاژ ویدویی، میکس صدا و خلق منو برای DVD ها اعمالی هستند که در یک محصول قدرتمند و منحصر به فرد گردهم آمده اند. SONY Vegas Pro نرم افزاری است که تمام نیازهای شما را برای تولید فیلم های با کیفیت بالا، کلیپ ها و دی وی دی های جشن های مختلف و … فراهم می سازد. شما در کنار تدوین راحت ویدئو های خود قادرید تا حاصل کار خود را در هر فرمتی حتی High-definition HDV و  Sony AVCHD تولید کنید. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا با ترکیب کلیپ ها، تصحیح رنگ ها و ترکیب صداها به فیلم مورد نظر خود در این استودیو دست یابید و همچنین با مجتمع کردن تکنیک های ویژه برای DVD ها و در اختیار قرار دادن خروجی های چندگانه حتی برای ارسال به صورت آنلاین، پروژه خود را همانطور که متقاضی می خواهد تحویل دهید.
نرم افزار Vegas Movie Studio در عین سادگی ویدئوهای شما را ویرایش می کند. و بهتر از همه، این نرم افزار یک ادیتور کاملاً real-time است. در این نرم افزار اصلاً مهم نیست که شما چه تغییراتی روی فیلم ها و عکس های خود ایجاد کرده اید چرا که اصل مدیای شما بدون هیچ تغییر و افزودن افکتی باقی می ماند. SONY Vegas Pro این آزادی را به شما می دهد تا بدون داشتن دلهره نسبت به رخ دادن اشتباهات، تجربه لذت یک مونتاژ ویدئویی را داشته باشید.

 

SONY Vegas Pro استودیو دیجیتالی قدرتمند با  SONY Vegas Pro v10.0a Build 387 قابل حمل

 



اسکرین سیور بسیار زیبا از غروب آفتاب

اسکرین سیور بسیار زیبا از غروب آفتاب را برای شما عزیزان بازدیدکننده در سایت دانلودها قرار داده ایم. این اسکرین سیور می تواند محیط جذاب و متفاوتی را برای شما فراهم کند. امیدواریم لذت ببرید.

 

Sunset ScreenSaver اسكرين سيور بسيار زيبا از غروب آفتاب

 



پلاگین کاربردی و جالب فوتوشاپ با نام Magic Bullet PhotoLooks v1.5

Magic Bullet PhotoLooks v1.5 از پرکاربردترین و قدرتمندترین پلاگین های مورد استفاده در نرم افزار فتوشاپ میباشد که حتی عکاسان و عکاسی ها هم از ان استفاده میکنند. با این پلاگین شما میتوانید قدرت نور را در فتوشاپ به دست بگیرید و هرگونه که دوست دارید بر روی عکسهایتان استفاده کنید. کم رنگ یا مه گرفته. پررنگ یا حاله نورانی. مهتابی یا آفتابی یا برفی و بارانی و….. به بهترین وجه میتوانید یک عکس را زیبا و رویایی کنید . کافیست خلاقیت داشته باشید و با نور یک عکس را رویایی کنید. مورد استفاده در هر دو نسخه ۶۴ و ۳۲ بیتی ویندوز …

 

Magic Bullet PhotoLooks پلاگين كاربردي و جالب فوتوشاپ با نام Magic Bullet PhotoLooks v1.5

 



دانلود بازی Conspiracies II Lethal Networks

در پایان سال ۲۰۶۳ ، زمین با کهکشان دوار بیگانه به عنوان دوست و همسایه ملحق می شود. حال ، برای اولین بار ، زمین شاهد تغییرات چشمگیری در وضعیت کنونی خود می شود. همه ی مردم معتقدند که دوره جدیدی در حال آغاز شدن می باشد : دوره ای از پیشرفت ، همکاری بیشتر با سایر شهر ها ، دقت و حرفه ای بودن بیشتر ، بهبود شرایط اقتصادی ، کاهش مشکلات اجتماعی و … . Nick Delios ، مامور ویژه دولتی ، در پی بررسی قاتل Annita Argyriou می باشد. ولی کسی اسرار این کشتن را مخفی ساخته است. در پی پیدا کردن حقیقت ، با یک سری از شبکه های تو در تو که همگی در ارتباط با هم هستند روبرو می شود و سعی در کشف حقیقت دارد ! شما هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|به همراه دانلود در یک پارت ۵ گیگابایتی با لینک مستقیم|
 

 

Conspiracies II cover دانلود بازی Conspiracies II Lethal Networks

 



دانلود بازی Alice : Madness Returns

احتمالا تمامی شما داستان آلیس در سرزمین عجایب را شنیده اید . البته این سرزمین عجایب عموما در تمامی روایت ها به یک شکل تصویر شده است اما در سال های اخیر روایت های جدید تری از این سرزمین عجیب را شنیده ایم . Alice : Madness Returns هم بیانگر همان داستان است با این تفاوت که سرزمین عجایب اینبار رنگ و بوی تازه ای به خود گرفته و بر خلاف آن قصه ی دوست داشتنی قدیمی افراد این سرزمین مهربان نیستند بلکه بر عکس بسیار ناسازگارند و یک غریبه را هرگز در سرزمینشان نمیپذیرند . پس آلیس باید تمام سعیش را برای یاد آوردن خاطرات خود و یاد آوری دقیق اتفاقی که منجر به گیر افتادنش در این دنیای تخیلی شد به کار ببندد و با مبارزه در مقابل موجودات اهریمنی برای خودش زمان بخرد . بازی سوم شخص اکشن ماجراجوئی بوده و سلاح های موجود نیزهم برای مبارزات تن به تن طراحی شده اند و هم برای هدف گیری های راه دور.

|به همراه دانلود در یک پارت ۸ گیگابایتی با لینک مستقیم|

|نسخه فشرده شده ۴ گیگابایتی Ultra بازی به پست افزوده شد|
 

Alice Madness cover small دانلود بازی Alice : Madness Returns

 



نسخه جدید بازی محبوب پرندگان عصبانی برای گوشی های آندروید – Angry Birds Seasons: Summer Pignic

همانطور که همه می دانیم، هر فصل، فصل پرندگان عصبانی است و بقای پرندگان عصبانی در خطر است حتی در فصل تابستان!
پس از نسخه جدید پرندگان عصبانی، ولنتاین، هالووین، کریسمس، روز سنت پاتریک و روز عید پاک پرندگان عصبانی فصل به فصل به فصل تابستان و پیگنیک تابستانی می روند. تابستان است و برای ما زمان آن است تا تخم مرغ های پرندگان را که توسط خوک ها ربوده شده اند و به جای آن ها میوه و دونات و نوشیدنی قرار داده شده است پیدا کنیم و تخم پرندگان عصبانی را به آن ها باز گردانیم تا آن ها نیز مثل همه از پیکنیک تابستانی لذت ببرند.
در این بازی از قدرت های ویرانگر و بی همتای پرندگان عصبانی برای از بین بردن مخفیگاه خوک های مزاحم در مراحل مختلف استفاده کنید و از خوک های سبزی که تخم های پرندگان را می دزدند انتقام بگیرید.
هم اکنون می توانید این بازی پرطرفدار را که برای گوشی های موبایل با سیستم عامل آندروید عرضه شده است را از دانلودها دریافت نمایید و با نصب این بازی در موبایل خود از آن لذت ببرید.

 

angry نسخه جدید بازی محبوب پرندگان عصبانی برای گوشی های آندروید   Angry Birds Seasons: Summer Pignic

 



مجموعه ٣ تم عاشقانه برای نوکیا سری 60 ویرایش سوم

مجموعه ٣ تم عاشقانه برای گوشی های نوکیا سری ۶٠ ویرایش سوم برای شما عزیزان بازدیدکننده سایت دانلودها ، آماده دریافت کرده ایم.این تم ها را می توانید بر روی گوشی هایی همچون N95,N73,… نصب نموده و لذت ببرید.

 

3 Themes Love s60 v3 مجموعه ٣ تم عاشقانه براي نوكيا سري ٦٠ ويرايش سوم

 



جلوگیری از اس ام اس های ناخواسته با Melon SMS Spam Manage v1.15.215

با استفاده از نرم افزار Melon SMS Spam Manage v1.15.215  شما می توانید بر روی اس ام اس های ورودی خود مدیریت کنید و از دریافت پیامک های نا خواسته جلوگیری کنید.این نرم افزار را می توانید بر روی گوشی های نوکیا سری ۶٠ ورژن ۳ و ۵ نصب نموده و استفاده نماید.

 

Melon SMS Spam Manage جلوگيري از اس ام اس هاي ناخواسته با Melon SMS Spam Manage v1.15.215

 



بازی مهیج بوکس با نام محمد علی کلی برای گوشی موبایل

بازی بسیار زیبای بوکس که با نام قهرمان مسلمان این رشته ، محمد علی کلی ساخته شده است ، امروز برای شما عزیزان بازدیدکننده سایت دانلودها آماده دریافت کرده ایم .این بازی با فرمت جاوا و در سایز های ۱۷۶×۲۰۸, ۲۴۰×۳۲۰ هم اکنون آماده دریافت می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

mohammad ali koli بازي مهيج بوكس با نام محمد علي كلي براي گوشي موبايل

 



افکت گذاری و عکاسی در گوشی های اندروید با Magic Hour – Camera v1.1.6

این بار در سایت دانلود ها نرم افزار کاربردی و جالب Magic Hour – Camera v1.1.6 مخصوص گوشی های اندروید نسخه ۲٫۱ به بالا برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان واقع گردد . با کمک این نرم افزار قادر خواهید بود پس از عکس برداری بر روی تصاویر گرفته شده افکت گذاری نمایید . از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به : قابلیت انتخاب قسمت دلخواهی از تصویر برای عکاسی ، انتخاب ۳ سایز مختلف برای عکاسی، دارا بودن بیش از ۴۰ افکت و فـــــیــــلتر زیبا و دانلود فیلتر های بیشتر از اندروید مارکت ، شر کردن عکسها در شبکه های اجتماعی ، محیط کاربری گرافیکی و جذاب و … اشاره نمود . 

 

Magic Hour   Camera v1.1.6 افکت گذاری و عکاسی در گوشی های اندروید با Magic Hour   Camera v1.1.6

 



رصد ستارگان و ستاره شناسی با Star Chart v1.93 در گوشی های اندروید

برای این ساعت در سایت دانلود ها نرم افزار بسیار جالب و شگفت انگیز Star Chart v1.93 را برای گوشی های اندروید نسخه ۲٫۱ به بالا برای شما کاربران عزیز تهیه نموده ایم که امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد . این نرم افزار با استفاده از GPS گوشی و پس از مشخص کردن مکان جغرافیایی شما ، ستارگانی که از منطقه شما قابل دید می باشند را به نمایش می گذارد . و می توانید اطلاعات جامعی ای از ستارگان با کلیک بر روی آن ها کسب کنید . از دیگر ویژگی های این برنامه می توان به : نمایش تمام سیاره از منظومه شمسی، به علاوه خورشید و ماه ، مشاهده آسمان در زیر افق  ، نمایش تمام ستارگان قابل مشاهده در نیمکره شمالی و جنوبی ( در مجموع بیش از ۵۰۰۰ ستاره ) ، نمایش تمام ۸۸ صورت های فلکی  و… را نام برد .

 

Star Chart v1.93 رصد ستارگان و ستاره شناسی با Star Chart v1.93 در گوشی های اندروید

 



بازی جدید و جالب Ultimate Brick Breaker 2 برای گوشی موبایل

این بار از سایت  دانلودها ، بازی جدید و جذاب Ultimate Brick Breaker 2 را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی با فرمت جاوا و در سایزهای ۱۷۶×۲۰۸,۲۴۰×۳۲۰,۳۲۰×۲۴۰,۳۵۲×۴۱۶ می باشد. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

Ultimate Brick Breaker 2 بازي جديد و جالب Ultimate Brick Breaker 2 براي گوشي موبايل

 



٣ تم بسیار زیبا و جدید برای گوشی های نوکیا سری 60 ویرایش پنجم

اینبار از سایت بزرگ دانلودها ، مجموعه ٣ تم بسیار زیبا و با کیفیت برای گوشی های سری ۶٠ ویرایش پنجم را در اختیار شما عزیزان بازدیدکننده قرار داده ایم.شما هم اکنون می توانید این مجموعه را دریافت کرده و بر روی گوشی هایی همانند ۵۸۰۰,N97 و… نصب کرده و لذت ببرید.

 

3 s60 v5 Themes ٣ تم بسیار زیبا و جديد برای گوشی های نوکیا سری ۶٠ ویرایش پنجم

 

 

 

نظرات و پیشنهادات شما 

 

برای هرچه بهتر شدن عملکرد گروه . با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری کنید

 

 

 
 

 

 
   

دستگاه ترک سیگار

الکترو اسموک

 

پدیده ای بی نظیر برای ترک سیگار در کوتاهترین زمان ممکن!

 ۱۰۰ درصد تضمینی…

 

سیگار الکترونیک یک دستگاه دود زای میکرو الکترونیک است که از

 

 

 تکنولوژی بمباران اتمی برای تولید دود استفاده میکند بدین ترتیب

 

 

 که برای به وجود آوردن دود با بوی توتون از ریز سازی مایعی

 

 

 استفاده می کند که در

 

 

 داخل آن وجود دارد.این دستگاه همانند سیگارهای معمولی

 

 

 سیگاریها را تحریک میکند

 

 

و میتواند به صورت سالم و بدون خطر نیاز آنها را به دود

 

 برآورده کند و آنها را شاد و ریلکس کند

http://www.30cd.biz/upload_pic/1307383208.jpg

قیمت :29000 تومان 

   

اما یکسری تفاوتهایی با سیگارهای معمولی دارد:

 از جمله قابل اشتعال نیست و هیچکدام از ۴۰۰۰ماده

 

 سمی و منو اکسید کربن موجود در سیگار در آن دریافت نمیشود.

 

 

 

شما برای روشن کردن این دستگاه به شعله احتیاج ندارید و

 

 

 

 

 

می توانید با تندرستی سیگار بکشید اما بدون هیچ

 

 

 

 آلودگی محیطی!

 

 

مطمئنا شما با

 

 

 این وسیله در مدت یک ماه سیگار را کنار می گذارید و هزینه

 

 

این دستگاه به راحتی برای شما جبران خواهد شد!

 

 

این دستگاه در سایر فروشگاه ها و بازار ایران بالای

 

 

 ۸۰ هزار تومان عرضه میشود.

 

 

اما هم اکنون میتوانید آن را با قیمت استثنایی 29 هزار تومان

 

 سفارش دهید.

http://www.30cd.biz/upload_pic/1307383209.jpg

قیمت :29000 تومان 

   

سیگار الکترونیکی محصولی جدید برای مراقبت از سلامتی

 

 

 شماست. e-health cigarette به شما امکان لذت بردن از سلایق

 

 

 خود بدون خطر وابستگی به تنباکو را می دهد. با استفاده ازسیگار

 

 

 سلامتیe-health cigarette (همان سیگار اکتریکی) می توانید

 

 

 همان احساس کشیدن سیگار تنباکو اما بدون خطرات ناشی از

 

 

 استعمال آن را داشته باشید. سیگار سلامتیe-health cigarette

 

 

(همان سیگار اکتریکی) کاملاً شبیه یک سیگار است اما بدون مواد

 

 

 مضر. سیگار سلامتیe-health cigarette دود تولید می کند در

 

 

 صورتیکه هیچ ماده آلوده کننده ای در آن نیست. برای روشن کردن

 

 

 آن به شعله احتیاج ندارید. می توانید با تندرستی سیگار بکشید اما

 

 

 بدون هیچ آلودگی محیطی…

 

بهترین وسیله برای ترک سیگار ، بدون عوارض و بسیار راحت …

 http://www.30cd.biz/upload_pic/1307383210.jpg

قیمت :29000 تومان 

   

 برخی از مزایای استفاده از E-health cigarettes :

- ایجاد فضای سالم برای فرزندان

- جلوگیری از بو گرفتن دهان , البسه , اتومبیل و محل سکونت

- شارژ سریع توسط کابل و استفاده مکرر

- بدون نیاز به شعله آتش برای روشن شدن

- قابل شارژ با فندکی ماشین ، کامپیوتر و برق خانگی

- لذت کشیدن سیگار بدون آنکه ضرری داشته باشد

- صرفه جویی در هزینه خرید سیگار

- دارای تائیدیه وزارت بهداشت آلمان

  برخی از امکانات و قابلیتها:

- بهترین وسیله برای ترک سیگار

- بدون عوارض و بسیار راحت

- الکترو اسموک برترین محصول روز دنیا برای ترک سیگار و باز یافتن سلامتی

- عمرطولانی و مفید بدون سیگار را با الکترواسموک به دست می آورید

- شما با این وسیله در مدت یک ماه سیگار را کنار می گذارید

- قابل شارژ و حمل : شما میتوانید آنرا با کامپیوتر، فندک ماشین و پریز برق

 آن را شارژ کنید

- دارای ۱۰ کارتریج اضافی (هر کارتریج حداقل یک هفته پاسخگوی شما خواهد بود

 ، کارتریج این محصول در داروخانه ها و فروشگاه های بهداشتی به صورت جداگانه

 با قیمت بسیار پایین عرضه میشوند و به صورت آنلاین هم می توانید از اینترنت آن

 را تهیه نمایید)

  http://www.30cd.biz/upload_pic/1307383211.jpg

قیمت :29000 تومان 

   

 

اجزای دستگاه E-Health Cigarette :

- باتری

- دستگاه اتم ساز

- اشتنشاق کننده

- کارتریج (۱۱ عدد)

- شارژر (فندکی ماشین ، USB کامپیوتر و برق خانگی)

- دفترچه راهنما

 شیوه استعمال:

۱- استفاده از کارتریج با سطح بالای نیکوتین و دنبال کردن عادات استعمال سیگار

 به طریق قبل

۲- سپس استفاده از کارتریج با سطح متوسط نیکوتین و دنبال کردن عادات

 استعمال سیگار به طریق قبل

۳- سپس به صورت یک در میان از کارتریج با سطح پایین و صفر استفاده کنید

۴- در این مرحله از کارتریج با سطح نیکوتین صفر استفاده کنید و خواهید

دید بصورت ناخودآگاه اما کامل مصرف نیکوتین را کنار گذاشته اید.

 

http://www.30cd.biz/upload_pic/1307383338.gif     http://www.30cd.biz/upload_pic/1307383338.gif


 

 

 
 
 



__._,_.___


This Group Management By iranian-funn Team

    iranian-funn The Biggest Iranian Group
         
          lvl r 24 & Keyvan




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Post a Comment