Friday, June 10, 2011

|| IraNiaN FuN || Download New Game + Antivirus + Wallpaper + Mobile & ...



 

http://www.30cd.biz/upload_pic/1303845674.gif

 

 
   

موضوع ایمیل : مجله دانلود نرم افزار

 

 

دانلود جدیدترین نرم افزار ها ، بازی ها ، مستندها ، انیمیشن ها و ... با لینک مستقیم در سایت دانلودها

www.Downloadha.com

دانلود بازی Dungeon Siege III

Dungeon Siege 3 حدود ۱۵۰ سال بعد از اتفاقات Dungeon Siege 1،۲ رخ میده و داستان دهمین گروه رو روایت میکنه گروهی که سرزمین اهب رو کشف کرده و ان رو به اینده برده است اونها محبوبیت خودشون رو از دست داده اند و این تغییرات به وجود امده و بازیباز که یکی از وارثان دهمین گروه است تلاش خواهد کرد تا گروه ره به زمان حال برگردونه و مشکلات سیاسی و اشوبی که باعث شده این گروه از محبوبیت بیفته رو حل کنه نام شخصیت اصلی بازی لوکاس (Lucas) خواهد بود او قهرمان داستان دارای یک شمشیر بزرگ خواهد بود شمشیر زنی او همانند یک اره برق کشنده خواهد بود و دشمنان را درو خواهید کرد بازی دارای کلاس هایی هست که با هر بار رتبه گرفتن میشه انهارو اپدیت یا کاملترش کرد و مهارت خود را افزایش بدهید در مورد استفاده از ابزارها هر کدام که در استفاده از ان خوب هستید رو انتخا بکنید یا اگر قابلیتی دارید که میشه با ضربات متعدد و با سخت ترین روش انها رو وارد کرد و ضربات معمولی که که باید میزان قدرت بدنی رو نیز بالا ببرید حتی هر کلاس دارای قابلیت های مهارتی بسیار خاص خودش هست پس ما با لایه های متفاوت و زیادی از شخصی سازی روبرو هستیم.

|به همراه دانلود در یک پارت ۴٫۵ گیگابایتی با لینک مستقیم|

 

DungeonIII cover small دانلود بازی Dungeon Siege III

 



دانلود بازی Duke Nukem Forever

پس از نجات دنیا در نسخه قبل، دوک ثروتمند و خیلی هم معروف شده و حتی جوایز زیادی برای فیلم ها و موسیقی هایش برده است. او یک کازینو در لاس وگاس (Las Vegas) به نام Lady Killer دارد که در آنجا مقیم است. در پنت هاوس او همه چیز محیا است، ولی آدم فضایی ها چنین فرصتی را به دوک نمی دهند. آن ها به زمین بازگشته اند و اینبار قصد صلح دارند، دوک متوجه آن ها نمی شود، ولی در ادامه می فهمد که آن ها دروغ می گویند و دوباره به زمین آمده اند تا دخترهای زمین را بدزدند. در بازی نوار سلامتی شما Ego نام دارد، این نوار خیلی شبیه به سیستم سلامتی بازی های تیراندازی مدرن مثل Halo و Call of Duty کار می کند. اگر صدمه ببینید و مدتی از مبارزه دوری کنید، می توانید سلامتی خود را دوباره بازگردانید. می توانید این نوار سلامتی را با شکست دادن Boss Monsterهای بازی افزایش دهید. می توانید با کارهای عجیب هم این نوار را افزایش دهید، مثل امضا دادن به بچه ها و یا خود ستایی روبروی آینه و یا رسیدن حساب مجری های تلویزیون! در قسمتی از بازی که Art Museum هست، می توانید عکس های Duke Nukemهای قبلی را ببینید و یادی دوباره از آن ها بکنید.

|به همراه دانلود در یک پارت ۵ گیگابایتی با لینک مستقیم|

 

DukeNF cover small دانلود بازی Duke Nukem Forever

 

دانلود جشنواره بازی های کامپیوتری ۲۰۱۱ با نام E3 2011

نمایشگاه سرگرمی های الکترونیکی سال ۲۰۱۱ که در بین مردم با نام E3 2011 معروف می باشد ، نام ۱۵امین دوره از نمایشگاه های سرگمی الکترونیکی می باشد که هر ساله برای کامپیوتر و بازی های رایانه ای به عنوان یک نمایش تجاری برگزار می شود. این نمایشگاه ، امسال از ۶ الی ۹ ژوئن در شهر لس آنجلس دایر می باشد. در این نمایشگاه اکثر کمپانی های تولید کننده بازی های رایانه ای حضور دارند که بازی های در حال ساخت و آماده برای عرضه در بازار خود را به نمایش می گذارند. از جمله این کمپانی ها می توان به ۲K Games , Activision , Konami , Sony , Crytek , Electronic Arts , Microsoft , Namco Bandai , Nintendo , THQ , Ubisoft , Capcom و … اشاره نمود. تیم دانلودها قصد دارد تا تمامی این جشنواره را برای علاقه مندان به بازی های رایانه ای قرار دهد. هر روز ، این پست بازی تمامی آپدیت های ویدیویی از این جشنواره به روز خواهد شد و شما می توانید آن ها را به صورت لینک مستقیم و با بهترین کیفیت ، به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

e3 2011 cover دانلود جشنواره بازی های کامپیوتری 2011 با نام E3 2011

 

امنیت بی نظیر در دنیای اینترنت با Norton Internet Security 2012 19.0.0.128

Norton Internet security 2012 آنتی ویروسی قدرتمند و فوق حرفه ای برای ایجاد امنیتی کامل و پایدار برروی کامپیوتر شما می باشد . نورتن بسیار سبک ، قدرتمند و پرسرعت می باشد . این آنتی ویروس توسط تیم Symantec  اولین بار در سال ۲۰۰۱ منتشر گردید و به دلیل ویژگی های منحصر به فردش بسیار سریع رشدکرد و توانست جایگاهی بالا در بین نرم افزارهای امنیتی پیدا کند . مهم ترین تفاوت Norton و دیگر آنتی ویروس ها  وجود دیوار آتش بسیار قدرتمندی است که در نرم افزار Internet Security‌ قابل مشاهده و استفاده است و به طبع امنیت را در محیط مجازی اینترنت پایدار تر به کاربران ارائه می دهد. بهینه سازی سیستم و نهایت کارآیی در آن با استفاده از قابلیتی به نام PC TuneUp فراهم شده تا کاربر بتواند علاوه بر دارا بودن یک بسته امنیتی نسبتا سنگین ، سیستم کارآمد را داشته باشد ، البته این دلیل بر کاهش کارآیی سیستم در استفاده از این بسته  نیست بلکه سرعت اجرا و همچنین عدم کاهش کارآیی سیستم در این نرم افزار مشهود است .

 

Norton Internet Security 2012 امنيت بي نظير در دنياي اينترنت با  Norton Internet Security 2012 19.0.0.128

 

نسخه نهایی آنتی ویروس Kaspersky Anti-Virus 2012 12.0.0.374 Final

دیگر نرم افزار امنیتی که ساعت ها پیش Kaspersky به روزرسانی جدیدی از آن را به شکل و شمایلی جدیدتر ارائه نمود ، Kaspersky Antivirus 2012 نام دارد. همانطور که از نامش هم پیداست این نرم افزار امنیتی آنتی ویروس معروف شرکت Kaspersky نیز می باشد که چند سالی است به عنوان یکی از محبوب ترین ها در میان کاربران مورد استفاده قرار می گیرد. این آنتی ویروس فوق العاده قدرتمند که از محیط کاربری جدیدی هم بهره می برد قادر است تا با دارا بودن سرعت مناسب ، بانک اطلاعاتی قدرتمند از تمامی فایل های مخرب و به روز رسانی های مداوم و سریع امنیتی پایدار و مثال زدنی را برای کاربران به همراه آورد. تفاوت بسته امنیتی با Antivirus در این است که در بسته Internet Security موارد خاصی که برای کاربرانی که مدام با اینترنت سر و کار دارند مناسب تر است ، اما شکی نیست که آنتی ویروس کسپر هم یکی از قدرتمندترین ها محسوب می شود.

 

kaspersky antivirus نسخه نهايي آنتي ويروس Kaspersky Anti Virus 2012 12.0.0.374 Final

 

امنیتی عالی و قدرتمند با نسخه نهایی Kaspersky Internet Security 2012 12.0.0.374 Final

Kaspersky Internet Security 2012 یک بسته امنیتی فوق العاده قدرتمند است که امروزه در سراسر جهان به عنوان یکی از محبوب ترین بسته های امنیتی شناخته می شود. دلیل این قدرت استفاده از بهترین و جدیدترین استاندارد های کشف و شناسایی برنامه های مخرب و بطورکلی بدافزارها می باشد. Kaspersky با سرعتی بالا امکان شناسایی و حذف ویروس ها و فایل های مخرب را به کاربران می دهد و نسبت به انواع مشابه دارای امکانات بیشتری نظیر Privacy Cleaner ، Rescue Disk ، Vulnerability Scan می باشد که همین امکانات باعث رشد و محبوبیت بالای این نرم افزار شده است.این بسته امنیتی با اسکن کردن سایت های اینترنتی ، فیلتر نمودن اسپم ها ، فایروال قدرتمند ، ایمیل آنتی ویروس ، آنتی فیشینگ و … امنیت شمارا در اینترنت بطور کامل تامین می کند . نسخه جدید کاسپراسکای اینترنت سکیوریتی که با نام تجاری Kaspersky Internet Security 2012 وارد بازار شده است ،‌ نسبت به نسخه قبلی دارای رابط کاربری بهتر و گرافیکی تر ، محیط بسیار زیبا و کاربر پسند ، بهینه سازی نرم افزار برای افزایش سرعت و هوش مصنوعی و … می باشد .

 

Internet Security 2012 امنيتي عالي و قدرتمند با نسخه نهايي Kaspersky Internet Security 2012 12.0.0.374 Final

 

مجموعه ۱۷ والپیپر بسیار زیبا و تماشایی از مناظر ژاپن

مجموعه ۱۷ والپپر بسیار زیبا در این پست از سایت دانلودها ، برای شما بازدیدکنندگان عزیز به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم.این مجموعه شامل ۱۷ والپپر زیبا در سایز ۳۶۹۶×2464 و با فرمت JPG می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان بک گراند ویندوز خود لذت ببرید.

 

Digital Japan Wallpaper مجموعه 17 والپیپر بسیار زیبا و تماشایی از مناظر ژاپن

 

مجموعه ۱۴۶ آیکون جدید و بسیار زیبا

اینبار از سایت بزرگ دانلودها ، پک جدیدی از زیباترین آیکون های ویندوز را در اختیار شما عزیزان بازدیدکننده قرار داده ایم.این مجموعه شامل ۱۴۶ آیکون با فرمت PNG و ICO و در سایز ۲۵۶х۲۵۶ می باشد.هم اکنون می توانید این مجموعه را به صورت رایگان از دانلودها ، دریافت کرده و با استفاده از آن لذت ببرید.

 

146icon مجموعه 146 آیکون جدید و بسیار زیبا

 

مجموعه ۵۵ والپپر رنگارنگ و بی نظیر

مجموعه ۵۵ والپپر رنگارنگ و بی نظیر را در این پست از سایت دانلودها ، برای شما بازدیدکنندگان عزیز به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم.این مجموعه شامل۵۵  والپپر زیبا در سایز ۱۶۰۰×۱۲۰۰ و با فرمت JPG می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان بک گراند ویندوز خود لذت ببرید.

 

55 Stunning Abstract wallpapers مجموعه ٥٥ والپپر رنگارنگ و بي نظير

 

تغییر آیکون پوشه ها با Teorex FolderIco 1.0

Teorex FolderIco نرم افزاری جالب و مفید می باشد که به وسیله آن قادرید آیکون پوشه های ویندوز را به آسانی و در کمترین زمان تغییر دهید. همچنین می توانید رنگ بندی پوشه های ویندوز را تغییر نمایید. امیدواریم از این نرم افزار نهایت استفاده را ببرید.

 

Teorex FolderIco تغییر آیکون پوشه ها با Teorex FolderIco 1.0

 

لذت نقاشی حرفه ای با نرم افزار Flame Painter 1.2

Flame Painter یک نرم افزار کاربردی قدرتمند و جالب می باشد که توسط آن می توانید به نقاشی کردن بپردازید. این نرم افزار با ابزارهای متنوع می تواند تمامی نیازهای شما را برطرف سازد. کار کردن با این نرم افزار کم حجم بسیار ساده است و نیاز به دانش خاصی ندارد. امیدواریم از این نرم افزار نهایت استفاده را ببرید.

 

Flame Painter لذت نقاشی حرفه ای با نرم افزار Flame Painter 1.2

 

مجموعه ۵۵ والپپر شگفت انگیز از حیوانات

مجموعه ۵۵ والپپر شگفت انگیز از حیوانات را در این پست از سایت دانلودها ، برای شما بازدیدکنندگان عزیز به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم.این مجموعه شامل۵۵  والپپر زیبا در سایز ۱۹۲۰×۱۲۰۰ و با فرمت JPG می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان بک گراند ویندوز خود لذت ببرید.

 

animals wallpapers مجموعه ٥٥ والپپر شگفت انگيز از حيوانات

 

ساخت حرفه ای فایل های Setup با Setup Factory 9.0.1.0

Setup Factory نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه تهیه و ساخت فایل های Setup برای برنامه های مختلف می باشد. در این نرم افزار برای برنامه نویسان امکانات مختلفی فراهم شده تا بتوانند مجموعه فایل های برنامه های نوشته شده توسط خود را به همراه فایل های همراه و اطلاعات اضافی ، برای کاربران در غالب یک فایل setup فراهم آورند. از ویژگی های این نرم افزار قابلیت استفاده از برنامه در ویندوز ویستا و قابلیت ساخت فایل های نصب برنامه ها که در ویندوز ویستا نیز قابل اجرا می باشد می توان اشاره نمود. از دیگر ویژگی ها قابلیت تهیه فایل نصب در دو فرمت EXE و MSI می باشد. پشتیبانی از چندین زبان مختلف ، قابلیت قرار دادن مدیریت لیسانس و در خواست سریال برای نصب برنامه ، توانایی قرار دادن متن برای نمایش در هنکام نصب به منظور قرار دادن توضیحات به کاربر و …  نیز از دیگر ویژگی های این برنامه است. این نرم افزار محصولی از شرکت  Indigo Rose Software می باشد.

 

Setup Factory ساخت حرفه اي فايل هاي Setup با Setup Factory 9.0.1.0

 

بهینه سازی سیستم شما با Auslogics BoostSpeed 5.1.0.0 قابل حمل

نرم افزار AusLogics BoostSpeed ابزاری قدرتمند جهت سرعت بخشیدن به سیستم شما استفاده می شود. پاک شدن فایل های اضافه و درست کردن اخطار های ویندوز و کلاً هر عاملی که باعث سنگینی و کند شدن دستگاه شما شده است این نرم افزار می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن، سرعت بوت شدن کامپیوترتان را افزایش دهد، سرعت مرورکردن اینترنت را بالاتر ببرد، به خانه تکانی رجیستری بپردازد و موجبات استحکام و پایداری بیشتر کامپیوتر را فراهم آورد، دیسک‌های کامپیوترتان را نظافت نماید تا حداکثر بازده سیستم به دست آید و …. این بهینه‌ساز قدرتمند یک وسیله‌ی عالی برای حفظ سلامتی کامپیوترتان محسوب می‌شود. این نرم افزار توسط شرکت AusLogics برای کاربران طراحی شده است.

 

Auslogics BoostSpeed بهینه سازی سیستم شما با Auslogics BoostSpeed 5.1.0.0 قابل حمل

 

بازی زیبای شطرنج Battle vs Chess

Battle vs. Chess بر اساس ترکیب شبیه ساز حرفه ای شطرنج و یک بازی با گیم پلی اکشن ساخته شده است. همان لحظه که بازیکن تصمیم می گیرد مهره اش را حرکت دهد مهره های شطرنج زنده می شوند و در طول صفحه ی شطرنج حرکت می کنند. اگر در این حرکات یک مربع از خانه های شطرنج پر باشد حالا قسمت اکشن بازی فعال شده و روند بازی را برای لحظاتی در دست می گیرد. وقتی بازیکن ها قونین اصولی شطرنج را رعایت کنند دنباله ای از نبردها در میدان نبرد یا همان صفحه ی بازی شکل می گیرد و شما اتفاقات جالبی را شاهد خواهید بود.
اما صحنه های اکشن واقعی در میدان نبرد اتفاق می افتد. اینجا قوانین شطرنج به طور موقت تعلیق می شوند و تنها هدف در هم شکستن و مغلوب ساختن حریف در یک جنگ تن به تن می باشد. اینجاست که بازی به یک بازی اکشن سنتی تبدیل می شود! تفکر زیاد و بیرحم بودن در این بازی تنها راه پیروزی در آن می باشد. باز هم این نکته را تکرار می کنیم که شبیه سازی شطرنج به بهترین نحو در این بازی صورت گرفته است.

 

Battle vs. Chess بازی زیبای شطرنج Battle vs Chess

 

۶ والپیپر بسیار زیبا از نور های تجزیه شده

مجموعه ۶ والپپر بی نظیر و با کیفیت از نور را در این پست از سایت دانلودها ، برای شما بازدیدکنندگان عزیز به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم.این مجموعه شامل ۶  والپپر زیبا در سایز ۱۹۲۰×۱۲۰۰ و با فرمت JPG می باشد.امید است با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان بک گراند ویندوز خود لذت ببرید.

 

Light Abstract Backgrounds 6 والپیپر بسیار زیبا از نور های تجزیه شده

 

ساخت آلبوم عکسهای فانتزی باPicget PhotoShine 4.0

Picget PhotoShine4.0 :  با کمک این نرم افزار میتوانید عکس های خودتون رو به بهترین وجه ممکن ویرایش کنید و درون قاب های عکس آماده بسیار زیبای این نرم افزار قرار دهید و یک عکس همراه با قاب عکس بسیار زیبا داشته باشید و عکستون رو پرینت و یا پوستر بزنید.بیش از ۹ استایل بسیار زیبا و همینطور بیش از ۷۰۰ تم بسیار زیبا از انواع موضوعات که میتوانید با راحتی با یک کلیک عکس های خودتون رو قاب کنید!

 

Picget PhotoShine ساخت آلبوم عکسهای فانتزی باPicget PhotoShine 4.0

 

اسکرین سیور جدید و بسیار جالب به نام Orange Bridge ScreenSaver

اسکرین سیور بسیار زیبا و دیدنی با نام Orange Bridge ScreenSaver را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. این اسکرین سیور می تواند محیط جذاب و متفاوتی را برای شما فراهم کند. امیدواریم لذت ببرید.

 

Orange Bridge اسکرین سیور جدید و بسیار جالب  به نام Orange Bridge ScreenSaver

 

آپدیت آفلاین NOD32 تا تاریخ ۱۷ خرداد ٩٠

آنتی ویروس NOD32 و نسخه فایروال دار آن یعنی Smart Security به دلیل سرعت و حجم Update‌های کم در بین کاربران محبوبیت خوبی کسب کرده اند. همچنین این نرم افزارها به فایلها، اشکال بی مورد وارد نمی کند و همین باعث شده است که حرفه ای ها هم به سمت استفاده از این آنتی ویروس ها بروند. تنها مشکل این برنامه ها  عدم به روز رسانی از طریق فایل Update‌ است و برای همین بر روی سیستمی که به اینترنت متصل نیست استفاده از آن بی فایده است. همچنین راهی برای نگهداری Update های آن وجود ندارد. سایت دانلودها با روشی خاص توانسته است این نرم افزارها را به طور کامل و بدون کوچکترین اتصال به اینترنت به روز رسانی کند.این فایل ها هم نرم افزار NOD32 و هم Smart Security را در کلیه نسخه های ۳٫x و ۴٫x به روز می کند.
آموزش آپدیت آفلاین نیز در ادامه مطلب آمده تا شما عزیزان برای به روز رسانی این آنتی ویروس محبوب به مشکلی بر نخورید.

 

nod32off آپدیت آفلاین NOD32 تا تاریخ 17 خرداد ٩٠

 

مجموعه کلید های فعال محصولات Kaspersky به تاریخ ۱۷ خرداد ۹۰

مجموعه  کلیدهای فعال برای محصولات امنیتی شرکت کسپرسکی به تاریخ ۱۷ خرداد ۱۳۹۰ را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. این کلیدها برای آنتی ویروس و اینترنت سکیورتی هستند.

 

kasper keys مجموعه کلید های فعال محصولات Kaspersky به تاریخ 17 خرداد ۹۰

 

کتاب مجموعه پیامک های طنز و سرکاری جدید با فرمت جاوا

برای این ساعت در سایت دانلود ها ، مجموعه ای از پیامک های طنز و سرکاری جدید را در قالب یک کتاب  الکترونیکی با فرمت جاوا برای شما عزیزان تهیه نموده ایم . این کتاب الکترونیکی ( Ebook ) با فرمت جاوا بوده و قالب نصب بروی اکثر گوشی های موبایل می باشد . امیدواریم این مجموعه مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد .

 

jok کتاب مجموعه پیامک های طنز و سرکاری جدید با فرمت جاوا

 

کتاب مجموعه پیامک های فلسفی با فرمت جاوا

برای این ساعت در سایت دانلود کتاب الکترونیکی ( Ebook ) مجموعه پیامک های فلسفی را برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . این کتاب شامل پیامک و جملات فلسفی ، سخنان بزرگان و جملات قصار که با فرمت جاوا در سایت دانلود تهیه شده و قابل نصب بر روی اکثر گوشی های موبایل می باشد .

 

sms falsafi کتاب مجموعه پیامک های فلسفی با فرمت جاوا

 

تبدیل گوشی به وب کم با نرم افزار EpocCam Lite 1.0 سری ۶۰ ورژن ۳ و ۵

EpocCam Lite نرم افزاری بسیار جالب و کاربردی می باشد که توسط آن قادرید گوشی خود را به وب کم تبدیل کنید. برای استفاده از نرم افزار ، گوشی را با کابل به کامپیوتر متصل و گزینه PC Suite را انتخاب کنید. این برنامه، قابلیت های جالب بسیاری دارد و از فرمت HD نیز پشتیبانی می کند. این نرم افزار برای سیمبیان سری ۶۰ ورژن ۳ و ۵ آماده شده است. امیدواریم استفاده لازم را ببرید.

 

EpocCam Lite تبدیل گوشی به وب کم با نرم افزار EpocCam Lite 1.0 سری 60 ورژن 3 و 5

 

کتاب الکترونیکی بسیار زیبا و خواندنی جایی که قلب آنجاست برای موبایل

کتاب الکترونیکی بسیار زیبا و خواندنی "جایی که قلب آنجاست" را برای گوشی های موبایل شما عزیزان آماده نموده ایم.این کتاب ها بر روی تمامی گوشی هایی که از جاوا پشتیبانی می کنند نصب می شود. امیدواریم از این کتاب الکترونیکی بسیار زیبا لذت ببرید.

 

Mobile Ebook کتاب الکترونیکی بسیار زیبا و خواندنی جایی که قلب آنجاست برای موبایل

 

نرم افزار فوق العاده قرآن کریم iQuran Pro 2.0.6 برای اندروید

iQuran یک نرم افزار قرآنی بی نظیر برای سیستم عامل اندروید است. این نرم افزار دارای امکانات و ویژگی های بسیاری می باشد. قابلیت دریافت تلاوت صوتی هر سوره و افزودن آن به برنامه، ترجمه آیه به آیه قرآن به ۱۴ زبان زنده دنیا، موتور جستجوی قدرتمند و … از امکانات این برنامه می باشند. امیدواریم مورد قبول شما عزیزان واقع شود.

 

iQuran نرم افزار فوق العاده قرآن کریم iQuran Pro 2.0.6 برای اندروید

 

بازی جدید، بسیار زیبا و تماشایی Drag Racing 1.0.10 برای اندروید

این بار از سایت بزرگ دانلودها ، بازی جدید و جذاب Drag Racing را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی برای موبایل و دستگاه هایی که دارای سیستم عامل آندروید هستند می باشد . امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

Drag Racing بازی جدید، بسیار زیبا و تماشایی Drag Racing 1.0.10 برای اندروید

 

بازی جدید، بسیار زیبا و جذاب Basketmania 2.0 برای اندروید

این بار از سایت بزرگ دانلودها ، بازی جدید و جذاب Basketmania را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی برای موبایل و دستگاه هایی که دارای سیستم عامل آندروید هستند می باشد . امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

Basketmania بازی جدید، بسیار زیبا و جذاب Basketmania 2.0 برای اندروید

 

بازی بسیار زیبای تیر کمان Mobi Archer با فرمت جاوا

این بار از سایت بزرگ دانلودها ، بازی جدید و جذاب Mobi Archer را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی با فرمت جاوا و در سایز ۳۲۰×۲۴۰ می باشد. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

Mobi Archer بازي بسيار زيباي تير كمان Mobi Archer با فرمت جاوا

 

تم بسیار زیبا و گرافیکی برای نوکیا Symbian^3 با نام Joy by Pizero

Pizero نام یکی از برجسته ترین گروه های تم ساز گوشی های موبایل می باشد . تم های ساخته شده توسط این گروه دارای گرافیک و جلوه عالی می باشند . این بار یکی از تم های این گروه  را که برای گوشی های نوکیا سیمبیان سری ^۳ مانند C7 ، E7 ، N8 ، C6-01 می باشد را برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . نام این تم بسیار زیبا  Joy می باشد که هم اکنون می توانید از سایت دانلود ها دریافت نمایید .

 

Joy ^3 by PiZero Design تم بسیار زیبا و گرافیکی برای نوکیا Symbian^3 با نام Joy by Pizero

 

بازی جدید بسیار زیبا و جذاب Roboros 2 برای موبایل

این بار از سایت بزرگ دانلودها ، بازی جدید و جذاب Roboros 2 را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی با فرمت جاوا و در سایز ۳۲۰×۲۴۰ می باشد. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

roboros2 بازی جدید بسیار زیبا و جذاب Roboros 2 برای موبایل

 

مجموعه ۲۰ والپیپر باکیفیت و بسیار زیبا در سایز ۳۲۰×۲۴۰ موبایل

این بار در سایت بزرگ دانلودها ، مجموعه ۲۰ والپپر بسیار زیبا و دیدنی در سایز ۳۲۰×۲۴۰ را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این تصویر زمینه ها با کیفیت بالا بوده و شما می توانید بر روی موبایل خود استفاده و لذت ببرید.

 

20mobw مجموعه 20 والپیپر باکیفیت و بسیار زیبا در سایز 320x240 موبایل

 

 

 

نظرات و پیشنهادات شما 

 

برای هرچه بهتر شدن عملکرد گروه . با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری کنید

 

 

 
 

 

 
 

EDGE Modem

اينترنت نامحدود هميشه در جیب شما

حتما برایتان پیش آمده
که به دلیل نیاز به اینترنت

 مسافرتتان را لغو کنید

یا به علت عدم دسترسی به اینترنت

 یک فرصت بی نظیر شغلی را از دست بدهید

و یا اگر...

 هنوز از اینترنت دیال آپ استفاده می کنید

و از سرعت پایین و هزینه بالای آن ناراضی هستید.

اگر Adsl منطقه شما را پوشش نمی دهد و یا

 از کیفیت سرویس adsl خود نا راضی هستید.

اگر می خواهید در همه جای ایران روی لپ تاپ خود

اینترنت داشته باشید

مودم همراه EDGE

تقدیم به شمایی که اینترنت جزء  ضروری وجدانشدنی

حرفه و زندگیتان است .  

http://www.30cd.biz/upload_pic/1294897772.jpg

قیمت : 69000 تومان

   

فرقی نمی کند در منزل هستید یا محل کار یا دانشگاه.

یا حتی در خیابان  یا مسافرت تنها کافیست این مودم

 20 گرمی به طول 8 سانتیمتر را به کامپیوتر يا لپ تاپ

خود متصل کنید!

یک سیم کارت ایرانسل یا همراه اول داخل این مودم

قراردهيد. و تنها با پرداخت ماهانه 10 هزار تومان

 اینترنت نا محدود با سرعت 2 تا 8 برابر دیال آپ روی

کامپیوتر خود داشته باشید.بدون نیاز به سی دی و

 نصب آسان و خودکار هنگام اتصال مودم به رایانه با

 2 کلیک در کمتر از 1 دقیقه

http://www.30cd.biz/upload_pic/1295419572.jpg

 به دو طریق می توان از اینترنت سیم کارت اپراتورهای همراه اول و ایرانسل استفاده کرد :

 روش اول : به میزان استفاده از اینترنت مبلغی از شارژ سیم کارت شما کسر (سیم کارت اعتباری) و یااینکه به مبلغ قبض ماهیانه (سیم کارت دائمی) شما اضافه خواهد شد 

 روش  دوم : دراین روش با دریافت اشتراک ماهیانه می توانید به صورت نا محدود  از اینترنت سیم کارت خود استفاده نمایید . مبلغ پرداختی شما ماهیانه بسته به انتخاب شما می تواند از  1000تا 10000تومان باشد .پیشنهاد ما به شما استفاده از روش دوم می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص  اینترنت همراه می توانید  با شماره های 05118826429 و 05118826174  همه روزه از ساعت 10 صبح تا 14 عصر تماس حاصل فرمایید.

http://www.30cd.biz/upload_pic/1294905832.jpg

قیمت : 69000 تومان

   

این مودم علاوه بر قابلیت اتصال به اینترنت، لپ تاپ

شما را تبدیل به یک موبایل می کند و امکان برقراری

تماس و مکالمه از روی لپ تاپ و رایانه و ارسال

 و دریافت آسان  sms را دارا می باشد.

جدیدترین مدل اينترنت همراه با برترین کيفيت

استفاده آسان با سيم کارت
همراه اول و یا ايرانسل

کیفیت بالای دستگاه با بهره گیری از چیپست Philips آلمان

با گارانتی 1 ساله
 

تصویر محیط برنامه زمان استفاده از سیم کارت همراه اول

http://www.30cd.biz/upload_pic/1294914470.jpg

تصویر محیط برنامه زمان استفاده از سیم کارت ایرانسل

http://www.30cd.biz/upload_pic/1294914469.jpg

قیمت : 69000 تومان

   

   مشخصات محصول :
- اتصال به اینترنت در سراسر ایران با 2 تا 8 برابر سرعت اینترنت دیال آپ
- پوشش بیش از 95% از نقاط ایران
- استفاده آسان در منزل، خیابان، جاده، مسافرت و ...
- امکان استفاده از اینترنت در حال حرکت
- نصب آسان و بدون نیاز به سی دی با 2 کلیک
- مودم 20 گرمی به طول 8 سانتی متر بدون نیاز به برق و باتری
- دارای آنتن داخلی قوی جهت اتصال بهتر
- امکان ارسال و دریافت sms با کامپیوتر و لپ تاپ
-
امکان مکالمه با موبایل از طریق کامپیوتر و لپ تاپ
- دارای LED نمایشگر وضعیت دستگاه
- پشتيباني از چهار باند 850 ، 900 ، 1800 ، 1900 مگاهرتز
- پشتيباني از شبكه هاي EDGE,GSM,GPRS
- قابل نصب روي سيستم هاي 32 بيت و 64 بیت  
Windows 2000, XP, Vista, Windows7

http://www.30cd.biz/upload_pic/1294896707.jpg

قیمت : 69000 تومان

   

    

Detail information:

1) Chipset: Philips 5209
2) Network:GPRS/EDGE system
3) Transmission rate:GPRS-115.2K bps   EDGE-460.8K bps
4) High sensitivity:rotation 360 degree antenna
5) Support Bands: GSM/GPRS/EDGE(850/900/1800/1900MHZ)
6) Data transmission, voice recognition, SMS function
7) EDGE MS Class 12 more gap function (up to four time slot 4 time slot to send and receive,send and receive time slot is not a total of more  than 5 slots)
8) several APN(access point name) ;Support multiplexing applications; Firmware can be upgraded
9) Support operating system:Windows 2000/XP/VISTA/7 32-bit
10) Dimension: 86mmx30mmx12mm

 

قابل توجه دوستان

 به دلیل محدودیت موجودی این مودم اولویت ارسال با کسانی ست که زودتر ثبت سفارش کنند ضمنا مودم ارسالی به رنگ مشکی می باشد  

http://www.30cd.biz/upload_pic/1295419572.jpg

 به دو طریق می توان از اینترنت سیم کارت اپراتورهای همراه اول و ایرانسل استفاده کرد :

 روش اول : به میزان استفاده از اینترنت مبلغی از شارژ سیم کارت شما کسر (سیم کارت اعتباری) و یااینکه به مبلغ قبض ماهیانه (سیم کارت دائمی) شما اضافه خواهد شد 

 روش  دوم : دراین روش با دریافت اشتراک ماهیانه می توانید به صورت نا محدود  از اینترنت سیم کارت خود استفاده نمایید . مبلغ پرداختی شما ماهیانه بسته به انتخاب شما می تواند از  1000تا 10000تومان باشد .پیشنهاد ما به شما استفاده از روش دوم می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص  اینترنت همراه می توانید  با شماره های 05118826429 و 05118826174  همه روزه از ساعت 10 صبح تا 14 عصر تماس حاصل فرمایید.

 

 
 
 



__._,_.___


This Group Management By iranian-funn Team

    iranian-funn The Biggest Iranian Group
         
          lvl r 24 & Keyvan




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Post a Comment