Sunday, June 2, 2013

|| IraNiaN FuN || Aks haye Roozane -- Shomareye 922 -- Faale Roozane 13 Khordad





 
 

http://www.30cd.biz/upload_pic/1368874293.gif

 

 
   

موضوع ایمیل : عکس ها و مطالب داغ روزانه + فال روزانه

 

سفر محمد باقرقالیباف به گرگان

 

http://multimedia.mehrnews.com/original/1392/03/12/IMG08261463.jpg
 
http://multimedia.mehrnews.com/original/1392/03/12/IMG08261518.jpg
 
http://multimedia.mehrnews.com/original/1392/03/12/IMG08262568.jpg
 


عکس‌های دیده نشده از سرکوب مردم ترکیه
 
 
 


 


گردباد و توفان در میسوری آمریکا

http://cdn.asriran.com/files/fa/news/1392/3/12/290432_872.jpg

 


رژه مراسم جشن پنجاهمین سالگرد استقلال کنیا

http://cdn.asriran.com/files/fa/news/1392/3/12/290433_950.jpg

 


کارناوال آتش در مسکو

کارناوال آتش

 


بنیاد خیریه" آشیانه" در کابل افغانستان

http://cdn.asriran.com/files/fa/news/1392/3/12/290435_117.jpg

 


پرتقال چینی باغداران چینی

http://cdn.asriran.com/files/fa/news/1392/3/12/290436_684.jpg

 


دو قلوهای دو ساله نیویورکی

http://cdn.asriran.com/files/fa/news/1392/3/12/290437_726.jpg

 


جشن کودکان در فوشان چین

http://cdn.asriran.com/files/fa/news/1392/3/12/290438_948.jpg

 


یک میمون دار دوره گرد در حال شستشوی حیوان دست آموزش در اسلام آباد

http://cdn.asriran.com/files/fa/news/1392/3/12/290439_386.jpg

 


یک مرکز نگهداری پاندا در سیچوان چین

http://cdn.asriran.com/files/fa/news/1392/3/12/290440_649.jpg

 


ناآرامی در کشمیر هند

http://cdn.asriran.com/files/fa/news/1392/3/12/290441_263.jpg

 


یک کارتن خواب در مانیل

http://cdn.asriran.com/files/fa/news/1392/3/12/290442_342.jpg

 


یک مرکز نگهداری گوسفند در فرانسه

http://cdn.asriran.com/files/fa/news/1392/3/12/290443_738.jpg

 


بزرگترین مجسمه آهنی جهان در موزه ای در آلاباما آمریکا

http://cdn.asriran.com/files/fa/news/1392/3/12/290444_468.jpg

 


بدون شرح!

http://cdn.asriran.com/files/fa/news/1392/3/12/290445_557.jpg

http://cdn.asriran.com/files/fa/news/1392/3/12/290446_429.jpg

 

 

فال روزانه از گروه ایرانیان فان  --  دوشنبه 13 خرداد ماه 1392

 

فروردین: امروز شما هر چقدر هم كه كار كنید مهم به نظر نمی‌رسد، برای اینكه هرقدر هم كه كار بكنید هنوز كافی نیست. یك شخص كه ممكن است رئیستان باشد یا یكی از دوستان نردیكتان دوست دارد كه آنچه امروز شما روی میز كارتان می‌گذارید مورد قبول واقع نشود. و اگر دیگران از شما كار بیشتری نخواستند، ممكن است كه شما اولین كسی باشید كه بیرحمانه در مورد بی‌كفایتی خودتان قضاوت می‌كنید. اگر انتظارات شما برآورده نمی‌شود نگران نباشید؛ دوران منفی بافی شما به سرعت سپری شده و شما به زودی به خوش بینی سابقتان باز خواهید گشت.

اردیبهشت: شما امروز نسبت به روزهای قبل حال و حوصله بیشتری دارید و به راحتی با شخصی كه به حرفه شما وارد شده است به رقابتی حساس می‌پردازید. حتی اگر نیت شما هم خوب باشد، وضعیتی اتهام‌آمیز داشتن باعث می‌شود كه دیگران تحریك شوند تا علیه شما وارد عرصه شوند. آگاه بودن از نگرشهای خودتان اعم از نگرشهای منفی و نگرشهای مثبت درحالیكه به شما اجازه می‌دهد كه قبل از اینكه شرایط سخت و دشوار گسترش پیدا كنند از آنها بگذرید، می‌تواند همه چیز را تغییر دهد.

خرداد: صحبت كردن در مورد بسیاری از موضوعات مورد علاقه‌تان از نظر احساسی دست یافتنی نیست. آشكار كردن احساساتتان می‌تواند برایتان مشكل ایجاد كند، اما اصرار ورزیدن در دست یابی به آنها می‌تواند تأثیر داشته باشد. متأسفانه فقط نیات خوب شما كافی نیست؛ آنچه كه شما به دیگران می‌بخشید می‌تواند برای آنها مشكل‌ساز باشد. تا جایی كه می‌توانید خیلی واضح در مورد خودتان حرف بزنید و از حقیقت فاصله نگیرید.

تیر: اگر چیز جدیدی به ذهنتان می‌رسد خیلی زود در طول روز آنها را ابراز كنید. اگرچه افكار شما رشد پیدا می‌كنند، شما بیشتر از فشار آوردن نیاز به برقراری ارتباط با آنها دارید. اگر شما مدت زمان زیادی منتظر بمانید فرصت رسیدن به خیلی از چیزها را خواهید داشت. اگر شما رك باشید و فكر بازی نیز داشته باشید می‌توانید به بهترین نتایج نائل شوید. اطرفیان شما از صداقتتان قدردانی خواهند كرد، حتی اگر بهشان زیان رسانده باشد.

مرداد: درحالیكه شما مثل یك صخره عمل می‌كنید تا از چیزهایی كه دوست دارید پشتیبانی كنید، اكنون استواری احساسی شما می‌تواند نقش مهمی ایفا كند. به نظر می‌رسد اشخاص دیگر نیاز به شما داشته باشند و شما سعی می‌كنید هر كاری از دستتان برمی‌آید انجام دهید. اما واقعاً عاقلانه نیست كه تمام انرژی‌تان را از دست بدهید بدون اینكه خودتان در عوض به نتیجه‌ای برسید، پس صبر كنید تا در پایان به نتیجه برسید. سخاوت بهترین نتیجه است.

شهریور: هدف بزرگ شما به نظر می‌رسد كه واقعاً برای شما خوب باشد، اما اكنون شما مجبورید كه به وعده‌هایتان عمل كنید. این به معنی این نیست كه شما قادر نیستید رویاهایتان را آشكار كنید، بلكه به این معنی است كه شما می‌ترسید دست به ریسك بزنید. ناامید نباشید، شما می‌توانید بعداً به آنها بپردازید.

مهر: امروز می‌تواند روز نشاط آوری برای شما باشد، درحالیكه خورشید و عطارد هر دو در نهمین خانه شما قرار دارند. وقتی كه ماه هم امروز عصر  وارد این مهمانی كیهانی می‌شود، از اینكه پیامهای درهم و برهم دریافت می‌كنید آشفته نشوید. از یك طرف شما می‌دانید كه ایده‌های بزرگی دارید و آنها متوقف نخواهند شد. اما از طرف دیگر شما نمی‌توانید تخمین بزنید كه چقدر كار در پیش رویتان برای انجام دادن دارید. اگر شما فراموش نكنید كه به طور مرتب زیاده خواهی‌ها را تعدیل كنید، موفقترین خواهید شد.

آبان: انعطاف ناپذیری یك شخص دیگر بیشتر از اینكه شما را عصبانی كند به شما اطمینان خاطر می‌دهد. حتی اگر با موضوعی مخالف هستید، به راستی شما می‌توانید برای افرادی كه خودشان را باور دارند احترام قائل شوید. با تلاش كردن برای عوض كردن فكر دیگران انرژی‌تان را هدر ندهید؛ مسلماً شما همان قدر كه زمانی كه كوهنوردی می‌كنید خسته می‌شوید خودتان را از پا خواهید انداخت. درعوض با صداقت تفاوت بینشها را قبول كنید و با آنها موافقت كنید.

آذر: اگرچه شما فكر كرده‌اید كه رابطه دوستی شما راكد مانده‌است، امروز حركتی روشن دیده می‌شود. در ابتدا به نظر می‌رسد كه امكانات همه یكسان است، اما وقتی شما تلاش می‌كنید تا اتفاقی بیفتد، سریع‌تر از آن چیزی كه انتظار دارید می‌توانید موفق شوید. آماده باشید تا زمانی كه فرصتها ظاهر می‌شوند سریع از آنها بهره بگیرید، اما بیش از حد به خودتان سخت نگیرید.

دی: شما اكنون طرز فكری سنتی دارید و هیچ دسترسی برای عشق ورزیدن بدون حركات نامعقول ندارید، اما ناگهان اتفاقی می‌افتد كه نگرش و نقطه نظرات شما تغییر می‌كنند. شخصی با نقطه نظرات و برنامه‌های شما مخالفت می‌كند، درحالیكه كار كردن دیگران را با شما سخت كرده است. كناره گیری كردن كمی می‌تواند به بهبود اوضاع كمك كند ولی كاملاً آن را درست نخواهد كرد. دوباره به گروه بپیوندید، قدم اول را بردارید و از نو تلاش كنید.

بهمن: شما امروز فرصتی برای انتخاب كردن دارید و این انتخاب می‌تواند شما را تا مدت زیادی خوشحال‌تر نگه دارد. این برای شما بسیار خوشایند است. شكستن محدودیتها و قضاوتهای خانوادگی یك مسأله مهم برای شما هستند، اما شما بعد از این باید خیلی سر خودتان را شلوغ كنید. خوشبختانه امروز عصر كه ماه وارد برج جوزا می‌شود شما تمایل زیادی برای تفریح كردن پیدا خواهید كرد. با خودتان صادق باشید، هیچ اتفاقی نمی‌افتد.

اسفند: اگرچه شما امروز تلاش می‌كنید كه برای كارهایتان یك برنامه‌ریزی ساده ترتیب دهید، اما باز هم آنها از كنترل شما خارج خواهند شد. برای مدتی فراموش كنید كه هركاری را طبق تقویم  انجام دهید، برای اینكه شما بیشتر از آنچه كه در توانتان بوده برنامه‌ریزی كرده‌اید. مسائل پیچیده را برای خودتان واضح‌تر كنید، در غیر این صورت حتی اگر دلایل قانع كننده‌ای داشته باشید، ممكن است موفق نشوید.

 

نظرات و پیشنهادات شما 

 

برای هرچه بهتر شدن عملکرد گروه . با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری کنید

 

 

 
 

 

 
 

ساعت دیواری هلال ماه
 

مسلما شما هم از دکور یکنواخت اتاق نشیمن و پذیرایی خسته شده اید

 و دوست دارید پس از مدت ها طعم تنوع و یک حس جدید را تجربه کنید

زیبایی را با این ساعت رویایی به منزل یا محل کارتان هدیه دهید ...

ظرافت خیره کننده ، کیفیتی بی نظیر ، تنوعی ماندگار

 

خـريد پستي >> قيمت فقـط :  42000 تـومـان  پرداخت وجه بعد از تحويل درب منزل شــما

    http://www.30cd.biz/upload_pic/1352971655.gif     http://www.30cd.biz/upload_pic/1352971655.gif  

زیبایی خانه نه از مبلمان می‌آید، نه از تلویزیون و نه از میز، صندلی، قالی و قاب عکس. زیبایی خانه از ترکیب درست و انتخاب هنرمندانه همه وسایلی می‌آید که در خانه می‌گذارید و منزلتان را با آن دکور می‌کنید. هرچیز به ظاهر کوچکی در خانه تأثیر خود را به زیبایی کلی می‌گذارد. یک گلدان کوچک پر از گل، یک مجسمه کوچک فرشته روی شومینه، یک آویز زیبا گوشه دیوار و… پس باید در انتخاب همه وسایل، سلیقه و هنر به خرج دهید. یکی از وسایلی که لازم است در همه خانه‌ها باشد، ساعت است. معمولا در انتخاب ساعت دقت زیادی به خرج نمی‌دهید اما مدل‌های ساعتهای دیواری و رومیزی آنقدر تنوع دارد که می‌توانید به وسیله آن شکل و شمایل کلی دیوارها را عوض کنید. این نمونه‌های بسیار زیبا به شما برای ایده گرفتن کمک خواهند کرد.

خـريد پستي >> قيمت فقـط :  42000 تـومـان  پرداخت وجه بعد از تحويل درب منزل شــما

    http://www.30cd.biz/upload_pic/1352971655.gif     http://www.30cd.biz/upload_pic/1352971655.gif  

 

مشخصات محصول :

جنس : پلکسی گلاس تایوانی

رنگ : مشکی . سفید

نوع موتور : تایوانی

مدت گارانتی : 6 ماه
 

سایز ساعت : 80×80

-------------------------------------------------------------------------------------

نوع بسته بندی : این ساعت در بسته بندی شکیل و کادویی در سایز 30در 30 تقدیم شما می باشد .
 

متعلقات : موتور ساعت-عقربه دقیقه شمار و ساعت شمار

طریقه نصب : راهنمای نصب ساعت برای شما ارسال می شود و به راحتی توسط نوعی چسب نواری مخصوص دو رو که ساخته شده برای همین نوع ساعت می باشد نصب خواهد شد قسمت موتور نیز توسط میخ کوچی قابلین نصب دارد

نحوه تمیز کردن : فقط کافیست با یک پارچه مرطوب روی ساعت را تمیز کنید

برچسب ضد خش ساعت : جهت جلوگیری از خش و خط افتادن بدنه ساعت در حمل ونقل برچسبی به رنگ قهوه ای روی ساعت چسبانده شده است که به محض تحویل می توانید به راحتی جدا کنید

توجه:

برای راحتی در انتخای مشتریان گرامی این محصول در 2 رنگ پلکسی سفید و مشکی عرضه شده است.مشتریان گرامی در سبد خرید می توانید نوع رنگ ساعت رو مشخص کنید.

خـريد پستي >> قيمت فقـط :  42000 تـومـان  پرداخت وجه بعد از تحويل درب منزل شــما

    http://www.30cd.biz/upload_pic/1352971655.gif     http://www.30cd.biz/upload_pic/1352971655.gif  

يكي از اساسي ترين مسائلي كه در هر خانه با آن مواجهيم ، مساله چيدمان و دكوراسيون منزل است . تعجب آور نيست اگر بگوييم حتي در برخي موارد بيشترين وقت يك خانم خانه دار و يا يك زوج صرف نوع چيدمان ، به روز شدن به آخرين مدل دكوراسيون‌،‌استفاده از جديدترين و به روز ترين مدل هاي لوازم و وسايل در منزل و... ميشود .

تا جايي كه گاها مشاهده ميشود افراد مبالغ؛ كلان و سرسام آوري را براي رسيدن به بهترين دكوراسيون داخلي منزل هزينه ميكنند. اما به راستي هميشه نياز به هزينه هاي بالا و يا صرف وقت زياد است ؟

پاسخ اين سوال كاملا روشن است ،‌خير. امروزه متدها و روش هاي نويني براي چيدمان و دكوراسيون داخلي منازل ارائه شده تا بتوان با كمترين هزينه ها و تنها با بهره گيري از اين متدها در كمترين زمان به بهترين ساختار رسيد.

مثلا با چند نوار تزييني بر روي ديوار ، يا يك گلدان كوچك ،‌ايجاد نور مخفي بر روي ديوار ،‌ آرايش پرده هاي منزل به روش جديد ، مجسمه اي كوچك و ...

http://www.30cd.biz/upload_pic/1369837195.jpg

خـريد پستي >> قيمت فقـط :  42000 تـومـان  پرداخت وجه بعد از تحويل درب منزل شــما

    http://www.30cd.biz/upload_pic/1352971655.gif     http://www.30cd.biz/upload_pic/1352971655.gif  

ساعت هاي ديواري و روميزي نيز از همين نوع وسايل هستند كه بعضا با متدهاي جديد و خلاقانه به هرچه زيباتر شدن منزل ما كمك ميكنند.

اما امروز محصولي به شما معرفي ميكنيم كه با ساختار و ظاهري خلاقانه ،‌ نگاه هر بيننده اي را به خود جلب ميكنند.

ساعتي كه در اينجا مشاهده ميكنيد حاصل ايده پردازي ، خلاقيت و تلاش گروهي از هنرمندان داخلي كشورمان است كه متناسب با نياز امروز جامعه ما طراحي و ساخته شده است .

ساعت هايي كه به قاطعيت ميتوان گفت پس از مدتها پا را از ساختار تكراري و قديمي رايج خارج گذاشته و با طرحي نو براي زيبايي بخشي به منازل ، دفاتر و حتي محيط هاي عمومي در سطح جامعه عرضه شده اند.

http://www.30cd.biz/upload_pic/1369837208.jpg

 

 

 

 
 
 


__._,_.___


This Group Management By iranian-funn Team

    iranian-funn The Biggest Iranian Group
         
          lvl r 24 & Keyvan




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Post a Comment