Saturday, June 22, 2013

|| IraNiaN FuN || Majaleye SmS :: Tanz , Asheghaneh , Monasebati va .......... !!!!




 

 
http://www.30cd.biz/upload_pic/1350836076.gif





راهنماي عضويت

 

 

موضوع ایمیل : مجله اس ام اس

 

متن رسمی تبریک نیمه شعبان

 

متن رسمی تبریک نیمه شعبان

عاقبت یک روز مغرب محو مشرق میشود
عاقبت غربیترین دل نیز عاشق میشود
شرط میبندم زمانى که نه زود است و نه دیر
مهربانى حاکم کل مناطق میشود.

اللهم عجل لولیک الفرج

::
::

مهدی غریب و بی کس است
جان مولا معصیت دیگر بس است ماز خود مولای خود را رانده ایم
از امام خویش غافل مانده ایم
از دعا بهر فرج غافل شدیم
سخت مشغول ره باطل شدیم
صبح عاشوراست یاران دیر نیست همچو حر آزاده و آماده کیست

::
::

متن های اداری نیمه شعبان

عید است ولی بدون او غم داریم
عاشق شده ایم و عشق را کم داریم
ای کاش که این عید ظهورش برسد
این گونه هزار عید با هم داریم

::
::

طرح ختم۲۲میلیون صلوات نثار مادر حضرت ولی عصر(عج) سهم شما ۶ صلوات و ارسال به ۶ عاشق فاطمی. لطفا قطع کننده زنجیر نباشید . انشاالله روز تولدش یه هدیه خوب بهت میده. نیت کن (التماس دعا)

::
::

آیا میدانید که ولادت حضرت مهدی(عج)در سال ۲۴۸ هجری شمسی و ۸۶۹ میلادی بوده است؟ و با این حساب در نیمه شعبان امسال سن امام زمان(عج) به ۱۱۷۷ سال هجری قمری، و ۱۱۴۲ سال هجری شمسی میرسند.

جمله های نیمه شعبان سال ۹۲

::
::

میلادت مبارک باد، ای سپیده پنهان که اهل زمین در آرزوی بوی بهشتی تو،
هماره دعای فرج را زمزمه می کنند . . .

::
::

اس ام اس تبریک نیمه شعبان سال ۹۲
یا مهدی(عج)! ای نقطه شروع شفق، ای مجری حق!
میلاد تو، قصیده بی انتهایی است که تنها خدا بیت آخرش را می داند؛ بیا و حُسن ختام زمان باش!
::
::
خجسته باد بزم قدسیان در صبحی که آفتاب زمین و آسمان به زیر سقف خانه نرگس طلوع می کند.
::
::

تبریک نیمه شعبان سال ۹۲
میلاد مهدی(عج)، تصنیف سرخ ترانه های انتظار،
بر عموم مسلمین جهان مبارک باد
::
::

ای ماه فاطمه!
به آن امید که از افق نور بازگشت تو را دریابم،
همه شب ستاره می شمارم تا صبح دیدارت فرا رسد . . .

::
::

ای دل شیدای ما گرم تمنای تو / کی شود آخر عیان طلعت زیبای تو
نیمه شعبان بود روز امید بشر / شادی امروز ماست نهضت فردای تو
::
::
بشکفت به شوق و شعف و زمزمه امشب / گل از گل لبخـند بنی فاطمه امشب
مرغان بهشتـی شده آواره مهدی / گـردند به دور و بــرِ گهـواره مهدی

::
::
یازده پله زمین رفت به سمت ملکوت / یک قدم مانده، زمین شوق شکفتن دارد
میلاد منجی عالم بر شما مبارک

::
::

جمله هلی رسمی تبریک نیمه شعبان سال ۹۲

امشب رسد از سامره بوی گل نرگس / گلها همه چشم‎اند به سوی گل نرگس
یعقوب شنیده است بـوی پیرهن امشب / مهدی زده لبخند به روی حسن امشب
::
::
بر منتظران این خبر خوش برسانید / که امشب شب قدر است همه قدر بدانید
با نور نوشتند به پیشانی خورشید / ماهی که جهان منتظـرش بود درخشید
عید شعبان مبارک

::
::

ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است؛ما برانیم ک این ذکر جهانى گردد

::
::

رسمی تبریک نیمه شعبان سال ۹۲
عید است ولی بدون او غم داریم
عاشق شده ایم و عشق را کم داریم
ای کاش که این عید ظهورش برسد
اینگونه هزاران عید با هم داریم

 

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

اس ام اس های فلسفی تیر ماه ۹۲

 اس ام اس فلسفی خرداد 92

هیچ کدام از ما با "ای کاش"، به جایی نرسیده‌ایم . . .

.

.

.

همیشه ۲۵ درصد از یک سهم بزرگ

خیلی بهتر از ۱۰۰ درصد از یک سهم کوچکه

( دیالوگ فیلم بیلیارد باز )

.

.

.

یکی از بالاترین مدارجی که می توان به آن رسید

بی نیازی از تعریف و تمجید دیگران است . . .

.

.

.

اس ام اس فلسفی تیر ماه

بسیاری ترجیح می دهند بدبخت باشند، و مردم آن ها را خوشبخت بدانند

تا خوشبخت باشند و مردم آن ها را بدبخت بدانند . . .

.

.

.

پیامک فلسفی

موزیک ، تنها زبانی است که جمله طعنه آمیز وجود ندارد . . .

.

.

.

تکیه بده

اما به شانه هایی که اگر خوابت برد سرت را زمین نگذارد . . .

.

.

.

به کدام اطمینان میکنید ؟

گوشی که شاید دروغ بشنود

یا

 چشمی که همیشه حقیقت را خواهد دید . . . ؟

.

.

.

هرگز به خاطر از دست دادن چیزی در زندگی غمگین نباش

چرا که وقتی برگی از درخت می افتد ، برگی جدید آماده جایگزین شدن خواهد بود . . .

.

.

.

اگر توی ذهنتون کاری در نظر دارید

همین الان انجام بدید

گاهی اوقات

"بعد" ، میشود  "هرگز" . . .

.

.

.

جملات زیبای بزرگان

در زندگی به هیچ کس اعتماد نکن

آیینه با تمام یک رنگیش

دست چپ و راست را

به تو اشتباه نشان می دهد . . .

.

.

.

هواپیماهایی که روی زمین هستند را هیچ خطری تهدید نمیکند

اما برای این منظور ساخته نشده اند

گاهی اوقات برای رسیدن به هدف باید خطر کرد . . .

.

.

.

همه چیز به شما بستگی دارد

فردا ، روز تازه ای است که در آن اشتباهی وجود ندارد . . .

.

.

.

جملات پند آموز

یک جمله کوتاه ولی ارزشمند

به قلب خودتون اعتماد نکنید

چون خود قلب در سمت راست نیست . . .

.

.

.

مردم می گویند، " آدم های خوب را پیدا کنید و بدها را رها کنید."

اما باید اینگونه باشد، " خوبی را در آدم ها پیدا کنید و بدی آن ها را نادیده بگیرید. "

هیچکس کامل نیست

.

.

.

اس ام اس پند آموز

ﻧﻪ ﻋﺎﺷﻖ ﺑﻮﺩﻩ ﺍﻧﺪ ، ﻧﻪ ﻋﺎﺷﻖ ﻣﯽ ﺷﻮﻧﺪ

ﻓﻘﻂ ﺷﻠﻮﻏﺶ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ

ﮔﻨﺠﺸﮏ ﻫﺎﯾﯽ

ﮐﻪ ﯾﮏ ﻋﻤﺮ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺷﺎﺧﻪ ﺑﻪ ﺁﻥ ﺷﺎﺧﻪ ﭘﺮﯾﺪﻥ

ﻋﺎﺩﺗﺸﺎﻥ ﺍﺳﺖ . . .

.

.

.

جملات فلسفی

یکی از ذکرهای هفت روز هفته :

"مرنج و مرنجان"

.

.

.

بخشش کنید، اما نگذارید از شما سوء استفاده شود.

عشق بورزید، اما نگذارید با قلبتان بد رفتاری شود.

اعتماد کنید، اما ساده و زودباور نباشید.

حرف دیگران را بشنوید، اما صدای خودتان را از دست ندهید . . .

.

.

.

قلبت را آنقدر ازعاطفه لبریز کن که اگر روزی افتاد و شکست

همه جا عطر گل یاس پراکنده شود

.

.

.

سخنان بزرگان

"زمان" وفاداریه آدما رو ثابت میکنه نه "زبان" . . .

.

.

.

 

مرد ترین آدمهایی که تو زندگیم دیدم

اونایی بودن که بعد اشتباهشون گفتند :معذرت میخوام . . .

.

.

.

به چه می نازی ؟

مقصدت خاک است . . .

.

.

.

sms فلسفی

زمانی می آید که سکوت خیانت است . . .

(مارتین لوتر کینگ)

.

.

.

وقتی حرف راست میزنید

فقط انسان هایی از دستتان عصبانی می شوند

که تمام زندگیشان بر دروغ استوار است . . .

.

.

.

گاهی لب های خندان بیشتر از

چشم های گریان"درد"می کشند . . .

.

.

.

"پایِ "معرفت میاد وسط

"دستِ "خیلیا کوتاه میشه . . .

.

.

.

اگر به میهمانی گرگ میروی سگت را همراهت ببر . . .

 

 

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

اس ام اس طنز تیر ماه

 

اس ام اس طنز تیر ماه

قانون نانوشته ای از نیوتون :
ﺍﮔﺮ ﺍﻣﻮﺭ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺣﺎﻝ ﺧﻮﺩﺷﻮﻥ ﺭﻫﺎ ﮐﻨﯽ ﺑﺪﺗﺮ ﻣﯿﺸﻦ ؛ ﺍﮔﺮ ﺩﺧﺎﻟﺖ ﮐﻨﯽ ﺯﻭﺩﺗﺮ ﺑﺪﺗﺮ ﻣﯿﺸﻦ !

::
::
ﺗﻨﻬﺎ ﻓﺎﯾﺪﻩ ﺍﯼ ﮎ ﺯﺍﻭﯾﻪ ﭘﺮﺗﺎﺏ ﺗﻮ ﻓﯿﺰﯾﮏ ﺩﺍﺷﺖ ﺍﯾﻦ ﺑﻮﺩ که ﺗﻮ Angry Biards ﺗﺒﺪﯾﻞ ﺏ ﺍﺑﺮ ﻗﺪﺭﺕ ﺷﺪﻡ !
::
::
موبایلم امروز بهم گفت : منُ چرا میزنى به شارژ؟ واسه کى ؟ واسه چى ؟
هیچ جوابى نداشتم بدم ، فقط از اتاق رفتم بیرون گذاشتم کمى با خودش خلوت کنه
::
::
ما از اونایى هستیم که دعاهامون میخوره به پنجره بعد کمونه میکنه میخوره به سقف ، سقف خراب میشه رو سر خودمون
::
::
وقتی یکی هی میخواد یه چیزی بهت بگه بعد میگه : " بی خیال "
باید اینقد بزنیش تا بفهمه بی خیال یعنی چی . . .
::
::
ﻣﺎ ﺯ ﯾﺎﺭﺍﻥ ﭼﺸﻢِ ﯾﺎﺭﯼ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ ؛ ﺭﻓﺘﯿﻢ ﺩﮐﺘﺮ ﭼﻨﺪﺗﺎ ﻗﺮص ضد ﺗﻮﻫﻢ ﺩﺍﺩ ﺧﺪﺍﺭﻭ ﺷﮑﺮ ﺍﻻﻥ ﺑﻬﺘﺮﯾﻢ !
::
::
به لقمان گفتند با چی میای اینترنت ؟
گفت : با بی ادبان !
::
::
یادش بخیر ﭼﻪ ﺫﻭﻗﯽ ﻣﯿﮑﺮﺩﯾﻢ ﻭﻗﺘﯽ ﻣﻌﻠﻢ ﻣﯽ ﮔﻔﺖ ﺑﺮﻭ ﺍﺯ ﺩﻓﺘﺮ ﮔﭻ ﺭﻧﮕﯽ ﺑﯿﺎﺭ ! ﺍﻧﮕﺎﺭ ﻣﺸﻌﻞ ﺍﻟﻤﭙﯿﮏ ﺭﻭ ﺳﭙﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻥ ﺑﻬﻤﻮﻥ . . .
::
::
بعضیام اینقد خودشونو میگیرن انگار منن ! والا . . .
خیلی مزخرفن !
::
::
من نمی دونم اول هندزفری اختراع شد بعد گره کشف شد یا اول گره کشف شد بعد هندزفری !
::
::
ﺩﻡ ﺧﻮﻧﻤﻮﻥ ﯾﻪ ﻣﻬت ﮐﻮﺩﮎ ﻫﺴﺖ یه ﻧﺎﻇﻢ ﺯﻥ ﻏﺮﻏﺮﻭ ﺩﺍﺭﻩ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺻﺒﺢ ﺯﻭﺩ ﺩﺍﺷﺖ ﺑﻠﻨﺪ ﺩﺍﺩ ﻣﯿﺰﺩ :
ﺍﻣﯿﺮ ﻋﻠﯽ ﻧﺪﻭ
ﺍﻣﯿﺮ ﻋﻠﯽ ﻧﮑﻦ
ﺍﻣﯿﺮ ﻋﻠﯽ ﯾﺎﺷﺎﺭ ﺭﻭ ﻧﺰﻥ
ﺍﻣﯿﺮ ﻋﻠﯽ ﺍﺳﺒﺎﺏ ﺑﺎﺯﯼ ﻣﻬﺘﯽ ﺭﻭ ﺑﻬﺶ ﺑﺪﻩ
ﺍﻣﯿﺮ علی . . .
ﺑﺎﺑﺎﻡ ﺍﺯ ﺧﻮﺍﺏ ﭘﺮﯾﺪ ﯾﻬﻮ ﻗﺎﻃﯽ ﮐﺮﺩ ﺳﺮﺷﻮ ﺍﺯ ﭘﻨﺠﺮﻩ ﮐﺮﺩ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺩﺍﺩ ﺯﺩ : ﺍﻣﯿﺮ ﻋﻠﯽ ﺗﻮﻟﻪ ﺳﮓ دهن مارو سرویس کردی ﯾﻪ ﺟﺎ ﺑﺘﻤﺮﮒ ﺩﯾﮕﻪ ﮐﺮه خر
هیس هیچی نگید بابام اصاب نداره ی چی میگه بهتون . . .
::
::
هنوز دانشمندان در مورد آدمایی که با عینک آفتابی تو اتاق عکس میندازن به نتیجه خاصی نرسیدن !
::
::
من بچه که بودم یه دونه از این عینک شنا داغونا داشتم حموم که میخواستم برم با خودم میبردم ، بعدش تشت رو آب میکردم با کله میرفتم توش و ساعتها به شاد میزیستم !
::
::
دنبال یه شرکت حمل و نقل معتبر می گردم که مرده شور اوقات فراغتمو ببره
::
::
امروز که از خواب بیدار شدم از خودم پرسیدم :
زندگی چه می گوید ؟
جواب را در اتاقم پیدا کردم :
سقف گفت : اهداف بلند داشته باش !
پنجره گفت : دنیا را بنگر !
ساعت گفت : هر ثانیه با ارزش است !
آیینه گفت : قبل از هر کاری به بازتاب آن بیندیش !
تقویم گفت : به روز باش !
در گفت : در راه هدف هایت سختی ها را هُل بده و کنار بزن !
زمین گفت : با فروتنی نیایش کن !
و در آخر تخت خواب گفت : ولش کن بابا بگیر بخواب !
::
::
اگه اونی که هست و نیست می بود
و اونی که نیست و هست نبود
حال من اینطوری که هست نبود
و اونطوری که نیست می بود . . .
::
::
به نظرم هرکی تو اتوبوس سرپا باشه و از کسایی که نشستن بدش نیاد مریضه !
::
::
تو بیمارستان نشسته بودم یه بچه اومد گفت شما میدونید گوش رو چجوری شست و شو میدن ؟ گفتم کاری نداره که ، گوش رو میبُرن یه نیم ساعت میذارنش تو وایتکس تمیز میشه !
دیدم رنگش عوض شد ، اشک تو چشاش حلقه زد ؛ میخواست گریه کنه ، ترسیدم باباش بیاد فوری از اونجا دور شدم . . .
البته نه اینکه فک کنید من روانیَما ! نـــه ، من فقط مریضم . . .
واسه همین رفته بودم بیمارستان !
::
::
ﻣﺮﺩﻡ ﺳﺎﻝ ﺑﻪ ﺳﺎﻝ ﻣﯿﺮﻥ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ ﮐﻪ ﻭﯾﺰﺍﺷﻮﻥ ﺑﺎﻃﻞ ﻧﺸﻪ ، ﻣﻨﻢ ۳ ﻣﺎﻫﯽ ﯾﻪ ﺑﺎﺭ ﺑﻪ ﺧﻂ ﺍﯾﺮﺍﻧﺴﻠﻢ ﺯﻧﮓ ﻣﯿﺰﻧﻢ ﺗﺎ ﯾﻪ ﻭﻗﺖ ﺍز دستش ندم !
::
::
از عشق های یه طرفه متنفرم :
مثل عشق به ته دیگ سیب زمینی
عشق به پنیر تبریز
عشق به بستنی میوه ای با دوتا اسکوپ شاتوت
عشق به آب زرشک
عشق به ذرت مکزیکی !

 

 

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

اس ام اس عاشقانه تیر ماه ۹۲

 

 اس ام اس عاشقانه خرداد 91

نذر کردم تا بیایی هر چه دارم مال تو

چشم های خسته و پر انتظارم مال تو

یک دل دیوانه دارم با هزاران آرزو

آرزویم هیچ ، قلب بی قرارم مال تو . . .

.

.

.

بعضی وقت ها شریک تمام خاطراتت فقط یک شماره ی خاموش است . . .

.

.

.

توضیح نمی خواهد

تمام خواهش من یک جمله کوتاه است:

دلی که به تو سپرده ام ، به غم مسپار . . .

.

.

.

اس ام اس عاشقانه

چه لحظه درد آوریه

اون لحظه که میپرسه : خوبی ؟

بغض تو گلوت میپیچه

۵ خط تایپ میکنی ، ولی به جای ارسال

همه رو پاک می کنی و می نویسی :

خوبم مرسی تو خوبی ؟

.

.

.

من عاشق آن دیده چشمان سیاهم

بیهوده چه گویم که پریشان نگاهم

گر مستی چشمان سیاه تو گناه است

من طالب آن مستی و خواهان گناهم . . .

.

.

.

پیامک عاشقانه

زان شبی که وعده کردی روزِ وصل / روز و شب را می‌شمارم روز و شب . . .

.

.

.

برایم دعا کن

اجابتش مهم نیست

نیاز من به آرامشی است که بدانم تو به یاد منی . . .

.

.

.

sms عاشقانه

تنها بودن قدرت می خواهد

و این قدرت را کسی به من داد

که روزی می گفت تنهایت نمی گذارم . . .

.

.

.

باختی در کار نیست

برای تو

قلبم را ریسک می کنم

یا می برم….

یا می میرم….

.

.

.

به صدایت که معتاد شدم

رفتی

حالا هر روز

خاطره تزریق میکنم . . .

.

.

.

متن عاشقانه

ok#i love you*۱۴۴*

شارژ جدید قلبت از طرف کس که شگفت انگیز دوستت داره !

.

.

.

یادت برایم مانندقصه ی سیگارپیرمردی است

که سالهاست میگوید : نخ آخراست . . .

.

.

.

گر تو باشی می توان صد سال بی جان زیستن

بی تو گر صد جان بود یک لحظه نتوان زیستن . . .

.

.

.

وقتی دیر رسیدم و با دیگری دیدمت

فهمیدم گاهی هرگز نرسیدن

بهتر از دیر رسیدن است . . .

.

.

.

بعضی ها از دور می درخشند!

نزدیک که میشوی یک تکه شیشه ی شکسته ای بیشتر نیستند

که باید لگدی بهش زد تا از مسیر نور آفتاب دور شوند

و چشمان دیگری را خیره نکند و گول نزنند . . .

.

.

.

جملات زیبای عاشقانه

"دوستت دارم"پریشان شانه میخواهی چه کار ؟

دام بگذاری اسیرم دانه میخواهی چه کار ؟

تا ابد دور تو میگردم بسوزان عشق کن

ای که شاعر سوختی پروانه میخواهی چه کار ؟

.

.

.

ادیسون

بــــرای روشنایی خانه اش ،

برق را اختراع کرد ؛

من

" تـــــــو " را کشف کردم . . .

 

 

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

یکی‌ از فانتزیام اینه که…

 

یکی‌ از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزیام اینه که
برم امریکا تو جلسه معرفی شرکت کنم .
همین وسط ها ی جلسه گوشی Glx ام زنگ بزنه
منم بگم sorry و به راحتی گوشی رو از جیبم در بیارم و در حالی که بقیه
دارن به من میخندند یهو گوشی یکی شون زنگ بزنه ولی هر کاری کنه
گوشی جدید apple اش از جیبش در نیاد . منم یه پوزخند بزنم و
در حالی که بقیه دارن با تعجب به من نگاه میکنند و میگند wait , wait !!!
تو افق ناپدید شم یکی‌ از فانتزیام اینه که...

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻓﺎﻧﺘﺰﯾﺎﻡ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺩﺍﺭﻡ ﺍﺯ ﭘﻠﻪ ﺑﺮﻗﯽ ﻣﯿﺮﻡ ﺑﺎﻻ … ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺭﻭﺑﺮﻭ ﺑﯿﺎﺩ ﭘﺎﯾﯿﻦ ﺑﻌﺪ ﻧﮕﺎﻫﻤﻮﻥ ﺑﻪ ﻫﻢ ﮔﺮﻩ ﺑﺨﻮﺭﻩ، ﺗﻮ ﯾﻪ ﻧﮕﺎﻩ ﻋﺎﺷﻖ ﻫﻢ ﺑﺸﯿﻢ ، ﺑﻌﺪ ﻣﻦ ﺑﺮﻡ ﺑﺎﻻ ، ﺍﻭﻥ ﺑﺮﻩ ﭘﺎﯾﯿﻦ ﺗﻮ ﺍﻓﻖ ﻣﻬﻮ ﺷﯿﻢ

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

یکی از فانتزیام اینه که تو مه پنهان شم
بعد فانتزیایی که میان تو مه محو شن رو با دمپایی ابری خیس اونقد بزنم که صدا سگ دربیارن تو مه !!!!

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

یکی از فانتزیام اینه یه لامبورگینی رونتون بخرم پشتش بنویسم
(عاقبت فرار از مدرسه)

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

یکى از فانتزیام اینه تو خیابون دوس دخترم و با یکی ببینم بعد من برم نزدیکش یه تف درشت ابدار بکنم تو صورتش بگم لیاقتت همینه بعد یه دوست دختر خارجى خوشگلم با یه پورشه بیاد بگه " ehsan come on " بعد منم بگم " Ok baby i am coming " بعد تو افق محو بشیم و جى اف اولیم از بغض بمیره یه تف دیگه رو جسدش کنم یکی‌ از فانتزیام اینه که...
به روح هم اعتقاد ندارم

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

یکی از فانتزیام اینه که
کنترل تلویزیون خونمونو بردارم
بـرم دم این مغازه های صـوتی تصویری
این تلویزیونایی کـه گـذاشتن پشت ویترینو خاموش کنم!

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

یکی از فانتزیام اینه که ..
تهیه کننده برنامه کودک بشم بعدش
بجا این خاله ها،
عمه بیارم!

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

افت تحصیلی پیدا کرده اید؟
مشروط میشوید؟
هی زرتو زرت شکست عشقی میخورید؟
ترشیده اید؟
به افق بپیوندید
ما محوتان میکنیم
محوستان شریف
با مجوز رسمی از وزارت افق!!

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

روابط عمومی افق اعلام کرده که …
ظرفیت افق تکمیل شده
برید یه جای دیگه محو بشید جون مادرتون!
حالا من کجا محو بشم؟!

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

یکی از فانتزیام اینه که …
سعی کنم بیدار بمونم
و ببینم کی خوابم میبره
ولی همیشه باز صبش پامیشم یادم نیس!

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

یکی از فانتزیام اینه که …
به بچه ۲ ، ۳ ساله پیدا کنم
بهش بگم مامانتو گرگ خورد
انقده خوبه!

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

یکی از فانتزیای من اینه که سیگارمو با فندک زیپو روشن کنم بعد فندک رو پرت کنم پشت سرم پمپ بنزین منفجر بشه منم خونسرد بیام طرف دوربین از کادر خارج بشم …

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

یکی از فانتزیام اینه که از بانک زنگ بزنن بگن شما برنده شدید ! منم با لبخندی تلخ بگم حتما خونه برنده شدم یا ویلا یا شایدم صد میلیارد پول نقد یا … هیییییییی ! بدید به فقرا …
بعد بگن نه دیوونه تو پراید برنده شدی !!!!!
بعد دیگه از شدت خوشحالی سکته کنم و به رحمت ایزدی بپیوندم …

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

یکی از فانتزیام اینه که ازدواج کنم و وختی میرم خونه عربده بکشم عیاااااال! بعد زنم خودش بره کمربندو بیاره بگه عاغامون بگیر بزن سیاهو کبودم کن ، تو نزنی کی بزنه ؟؟؟
بعد منم بگم پاشو ضعیفههههه شووووما تاج سره مایییییی …

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

یکی از فانتزیام اینه که یه روزی علم به جایی برسه که بشه غیب بشیم بعد من برم خونه آقای فلانی ببینم پسر/دختر آقای فلانی از صبح تا شب چه غلطی میکنه که بابام این همه دوسش داره و از تعریف میکنه !

 

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

جوک های خنده دار تیر

جوک های خنده دار تیر

دیشب سوار پورشه ام شده بودم
و توخیابون دور میزدم باهاش
یهو یکی پرید جلو ماشین تا خواستم ترمز کنم
پام گرفت به لحاف و پاره شد!

::
::
ﺍﻭﻟﻴﻦ ﻛﺎﺭﻯ ﻛﻪ ﺗﻮ ﺑﭽﮕﻰ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﺧﻮﺩﻡ ﻳﺎﺩ ﺑﮕﻴﺮﻡ
ﻧﺎﺧﻦ ﮔﺮﻓﺘﻦ ﺑﻮﺩ، ﭼﻮﻥ ﻣﺎﺩﺭﻡ ﻫﻤﻴﺸﻪ ﺑﻨﺪ ﺍﻭﻝ ﺍﻧﮕﺸﺘﻢ ﺟﺰﺀ
ﻧﺎﺧﻦ ﺣﺴﺎﺏ ﻣﻰ ﻛﺮﺩ:|
::
::
بدترین چیز اون خنده ی اجباری برای حفظ آبرو بعد از یه زمین خوردن وحشتناکه…
::
::
پسره ﺑﻪ ﺑﺎﺑﺎﺵ ﻣﯿﮕﻪ :
ﭘﻨﺞ ﻫﺰﺍﺭ ﺗﻮﻣﻦ ﺑﺪﻩ
ﺑﺎﺑﺎﺵ ﻣﯿﮕﻪ ﭼﯽ ؟
ﭼﻬﺎﺭ ﻫﺰﺍﺭ ﺗﻮﻣﻦ !
ﺳﻪ ﻫﺰﺍﺭ ﺗﻮﻣﻦ ﻣﯿﺨﻮﺍﯼ ﻭﺍﺳﻪ ﭼﯽ ؟
ﺑﭽﻪ ﻫﺎﯼ ﻣﺮﺩﻡ ﺭﻭﺯﯼ ﺩﻭ ﻫﺰﺍﺭ ﺗﻮﻣﻦ ﻣﯿﮕﯿﺮﻥ
ﺑﺎ ﻫﻤﻮﻥ ﻫﺰﺍﺭ ﺗﻮﻣﻦ ﮐﻨﺎﺭ ﻣﯿﺎﻥ
ﺍﻭﻧﻮﻗﺖ ﺗﻮ ﺍﺯ ﻣﻦ ﭘﻮﻧﺼﺪ ﺗﻮﻣﻦ ﻣﯿﺨﻮﺍﯼ ؟
ﺑﺎﺑﺎﯼ ﻣﻦ ﺳﯿﺼﺪ ﺗﻮﻣﻦ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﻤﯿﺪﺍﺩ ﮐﻪ
ﻣﻦ ﺑﺨﻮﺍﻡ ﺩﻭﯾﺴﺖ ﺗﻮﻣﻦ ﺑﺪﻡ !
ﺑﯿﺎ ﺣﺎﻻ ﺍﯾﻦ ﺻﺪ ﺗﻮﻣﻦ ﺭﻭ ﺑﮕﯿﺮ
ﭘﺴﺮﻩ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﺮﺩ ﺩﯾﺪ
ﭘﻨﺠﺎﻩ ﺗﻮﻣﻨﯿﻪ ! :دی
::
::
دقت کردین وقتی مهمون میاد
آشغال ریزه های روی قالی چقدر به چشم میان و بزرگ میشن؟!
اصلا میان جلو سلام واحوالپرسی میکنن
::
::
تو خونه ما هرگز نرسیدن بهتر از دیر رسیدنه
دیر که میشه لامصب بابام با شاتگان، مامانم با اره برقی انتظارمو میکشن !
::
::
رفتم الکتریکی محلمون گفتم: زنگ درمون خرابه
یاروگفت: برو میام درست میکنم
هرچی منتظر شدم نیومد
رفتم مغازش میگم چرا نیومدی؟
میگه اومدم هر چی زنگ زدم هیچکس درو باز نکرد icon neutral جوک های خنده دار تیر 92
::
::
نشستم قلک دلمو شکوندم،تهش همش چند تا دلخوشی بود icon smile جوک های خنده دار تیر 92 )
::
::
دقت کردین !؟
این منبع موثق دهن لق‌ ترین آدمیه که تا الان دیدم :دی
::
::
اعتراف می کنم:
زمان بچگی وقتی برق می رفت روی زنگ همه همسایه ها چسب نواری می چسبوندیم
حالا شما زمان اومدن برق رو تصور کنین!
::
::
واسه فلش در میذارن که آدم گمش کنه
وگرنه چه خاصیتی داره !؟
::
::
ﻧﻤﺮﻩ ٢٠ ﻛﻼﺳﻮ: ﻧﻤﻴﺨﻮﺍﻡ!
ﺑﻬﺘﺮﻳﻦ ﻫﻮﺷﻮ ﺣﻮﺍﺳﻮ: ﻧﻤﻴﺨﻮﺍﻡ!
ﺩﺧﺘﺮ ﺧﻮﺷﮕﻞ ﺷﻬﺮ ﭘﺮﻳﺎ
ﺍﻭﻥ ﻛﻪ ﺟﺎﺵ ﺗﻮ ﻗﺼﻪ ﻫﺎﺳﻮ
ﺍﺯ ﺍﻳﻦ ﺩﻭﺗﺎ ﻟُﺪﻓﻦ icon smile جوک های خنده دار تیر 92 )
::
::
امشب سر به موضوع الکی که حق با من بود با بابام حرفم شد
بابام هم میخواست معذرت خواهی کنه
هم غرورش نمیذاشت
طی یه حرکت انقلابی رفت کولر و روشن کرد !
::
::
یه خانم دارم ماااااااااااااااااااااااااااااااااه
دست پخت عالی ، کدبانو ، پر احساس ، زیبا …
حجابش که ۲۰ اِ …
خوش اخلاق و اهل فکر و …
خلاصه کم از خانمی هیچی کم نداره …
فقط مشکل اینه که :
دقیقاً نمی دونم کیه و کجاست …
ولی عاشقشم ، خدا حفظش کنه
::
::
لعنت به اون پشه ای که همه جارو ول میکنه
مستقیم میره تو سوراخ بینی دستی میکشه دور میزنه میاد بیرون
اینا از بن لادنم وحشی ترن !
::
::
خیلی جالبه
مانیتورمو تمیز کردم
انگارهمتون رفتید حموم !
::
::
بعضیام هستن فک می کنن کین ، نه عموو !
من اسم تورو که می شنوم یه هفته بد شانسی میارم
چه برسه بخوام در موردت حرف بزنم !

 

 

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

عاشقانه ترین اس ام اس های ۹۲

 

http://upload7.ir/images/85592262874917140858.jpg

 

محکم ببار باران!! نم نم علاج این دردها و غم ها نیست!!
::
::

بال من….مال تو!! فرصت پرواز من….پیشکش خنده های خوشحال تو…! میپری شاد شاد…میشوی غرق نفس های
باد…. میرود از خاطرت یاد من و قصه ی بی بالی ام! من ولی یاد تو می افتم و خوشحالی ات….غصه فراموش دلم
میشود،وقت تماشای سبک بالی ات!!

::
::
زیدگی ساده است!به سادگی نبودن تو و به سادگی شکستن من..
::
::
چه تفاوت عمیقی است!بین تنهایی قبل از بودنت و تنهایی بعد از رفتنت!
::
::
خستگی و تاول زیر پایت را….برایم سوغاتی آورده ای!! می نشینی…..نفسی تازه میکنی….و میروی!! و من…چشم
به راه تو….به نیمکت بودن خود ادامه میدهم!!
::
::
بگذار دستانت را محکم تر بگیرم،برای درک خوشبختی که میدانم فردا نصیب دیگریست….!
::
::
برای نیلوفر قشنگم:عزیزم امیدوارم توی همه ی مراحل زندگیت موفق بشی!اگه تو خودت بخوای به هرچیزی که
میخوای میرسی،چون تو لایق بهترین ها هستی….
::
::
دردم این است که باید پس از این قسمت ها….! سال ها منتظر قسمت آخر باشم!!
::
::
سریعترین نقاشی بود که دیدم!! در یک چشم به هم زدن،روزگارم را سیاه کرد!!
::
::
همه دارن واسه ی مادراشون کادو و گل میگیرن… منم واسه مامانم گل گرفتم و الان اومدم سرمزارش!اینم از تقدیر و
سرنوشت من!!!مامانی جات خیلی توی خونه خالیه.بابا دیگه نمیخنده،حرف نمیزنه،فقط زل میزنه به عکست.انگار اونم
منو فراموش کرده!من نمونه ی یه بی کس واقعی ام!نه داداشی…نه خواهری…مامانی بدجور تنهام!بد جایی تنهام
گذاشتی و رفتی…..*از خدا میخوام همه ی مادرای این سرزمین،همیشه شادو سلامت باشن
::
::
ختم کلام…. عشق یعنی یکی بود….و یکی نابود….!!
::
::
ساکتم…هیچی نیستم! حتی آنقدر آدم نیستم که عاشقم باشی؟؟ اما کاش میفهمیدی،من در برابر هرزه های بی
احساس این شهرشلوغ،فقط یک دختر ساده ی ساده ام…!!
::
::
ترکم کردی،تنهایی سخت بود… همدمی انتخاب کردم بنام سیگار…! با همدم همه جا رفتم،دیگرکسی مرا حساب
نمیکرد!! داشتن یار تقاص دارد؟؟ مگر توأم یار نداری؟!چرا مرا بدبخت خطاب میکنند و تورا خوشبخت..؟!
::
::

 

نه بغضی…نه فریادی….فقط صدای چیک چیک باران می آید! این منم که روی وسعت دل زمین میگریم….!
::
::
از آن همه مهربانی،نصیبم تنهایی شد!!خدایامیشود کمی بی رحم باشم؟
::
::
این روزها بیشتر از هر زمانی دوست دارم خودم باشم!! دیگر نه حرص بدست آوردن را دارم و نه هراس از دست دادن!!
هرکس مرا میخواهد،بخاطر خودم بخواهد!! دلم هوای خودم را کرده است…..!
::
::
نه شکارچی….! نه تفنگ…! نه تیر…!! هیچکدام نمیدانستند که پرنده برای بچه های خود غذا میبرد،قبول….! اما خدا
که میدانست!! نمیدونم ماجرای ما به کجا ختم میشه!خدا جونم تمومش کن،خسته ام…..
::
::
روزگار….تسلیمم! سهم من از عشق…برای تو!

 

 

نظرات و پیشنهادات شما 

 

برای هرچه بهتر شدن عملکرد گروه . با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری کنید

 

**********************************

 

 

مجموعه 30 مستند جنجالی ایرانی

جنجالی ترین مستندهای تاریخ

فروش ویژه

قابل پخش در کامپیوتر و دستگاه های

 پخش خانگی

قیمت :8000 تومان            تعداد :5 دی وی دی

    

مستند فقر و فحشا

فقر و فحشا " فیلمی تکان دهنده از ابعاد گسترده فقر و فحشا در ایران امروز است.
در این فیلم کارگردان با مصاحبه کردن با دختران جوان و زنانی که به خاطر فقر و بیکاری و برای امرار معاش دست به تن فروشی زده اند سعی میکند این معزل اجتماعی را نقد و بررسی کند.
بدون شک فیلم مستند فقر و فحشا را میتوان جنجالی ترین و بحث برانگیزترین فیلم مستند تاریخ سینمای ایران دانست.
این فیلم مستند کاری است از مسعود ده نمکی ( کارگردان فیلم اخراجی ها ) که فقر و در پی آن فحشا را در جامعه ما به تصویر می کشد.

مستند دختران آخرالزمان

  • دیدن این مستند را به تمام والدین سفارش می کنیم زیرا در این مستند از معضلات موجود در جامعه که گریبان گیر جوانان ما خصوصا دختران می باشد مطلع می گردیم و با راه حل مقابله با آنها آشنا می شویم .
  • مصاحبه با دختران بی حجاب و بد حجاب
  • پارتی و ابتذال در میان دختران
  • بررسی پارتی های شبانه و مخفیانه
  • بررسی علل بی حجابی و بد حجابی در جامعه
  • نظر مردم با طرح بر خورد با بی حجابی
  • مصاحبه با چندی از علماء دین در مورد حجاب
  • مصاحبه با هم وطنان مسیحی، یهودی، ارمنی، زرتشتی در مورد حجاب در دین آنها

مستند پارتی

مستند پارتی که در رابطه با دوستی های خیابانی و اینترنتی، پارتی های شبانه و تبعات بعد از آن می باشد که …

نقد و برسی مستند جنجالی ظهور بسیار نزدیک است

این مستند در 4 بخش تهیه شده است که جنجالی‌ترین بخش آن در 45 دقیقه به بررسی مصادیق شخصیت‌های عصر ظهور شامل سید خراسانی، سفیانی، سید یمانی، دجال، عبدالله عربستان و شعیب‌بن صالح می‌پردازد.
از همین رو و به منظور بررسی موارد طرح شده در این مستند جنجالی، گفت‌وگویی با حجت ‌الاسلام و المسلمین سید محمد واعظ موسوی، عضو مجلس خبرگان رهبری انجام داده‌ایم که در پی می‌آید.

قیمت :8000 تومان            تعداد :5 دی وی دی

    

 

مستند جنجالی تغییر جنسیت در ایران

مستند تغییر جنسیت در ایران برای اولین بار در ایران ! مستند فارسی تغییر جنسیت در جمهوری اسلامی ایران مصاحبه با علمای دین و حکم و فتفای امام خمینی در مورد افراد دوجنسه همایت سازمان بهزیستی ایران و پرداخت وام برای عمل به افراد دوجنسه شامل مصاحبه با دوجنسه های ایرانی بررسی مشکلات یک دوجنسه برای زندگی در جامعه ایرانی نظرات کارشناسی پزشکان برای قطع عضو آلت تناسلی اضافه و بررسی زندگی خصوصی زنان و مردان دو جنسه ی ایرانی ازدواج دو جنسه ها شما اگه دو جنسه بودید چکار میکردید؟ !
در این مجموعه دو جنسه ها همه شون میگن دوس دارن دختر باشن چرا؟ در این مجموعه (مستند تغییر جنسیت در ایران) کلی اطلاعات راجع به دو جنسه ها بدست می آورید ازدواج دو جنسه ها
استروال تغییر جنسیت در ایران به این ترتیب است که افرادی که دچار ابهام هویت جنسی هستند، مثلاً ظاهر مردانه دارند اما احساسات آن‌ها زنانه است یا بر عکس از دادگاه درخواست انجام عمل تغییر جنسیت می‌کنند و دادگاه برای بررسی موضوع پرونده آن‌ها به سازمان پزشکی قانونی ارجاع می‌دهد.

لیست مستند های این مجموعه به شرح زیر است

مستند فقر و فحشا – مستند دختران آخرالزمان – مستند پسری که چشم ندارد ولی میبند – نقد مستند ظهور ( جنجالی ترین مستند سال 89 ) – آنگاه هدایت شدم – داستان انقلاب – بازی انگلیسی – مستند راز – جنایات اسرائیل – بلوتوث سیاه – شعبده شیطان – کلیپ شیطان پرستی – نماد های شیطان پرستی – فصل آگاهی – ظهور – جنایات ریگی – روایت پیروزی – استقلال پیروزی – مورچه ها – شب آفتابی – حجاب 1 – حجاب 2- رقص فقر 1 – رقص فقر 2- شکست هیمنه – فرهمند – شهادت آب – پارتی ها – عزای حقیقی – تسخیر لانه جاسوسی – رویای مخملی- داوطلب مرگ – آمریکا و آخرالزمان – شوک – تاریخ در انتظار – بهاییت – مستند زهرا امیر ابراهیمی – تحلیل فیلم300 – مستند ندا آقا سلطانی – طنز سیاسی برره و …

این مجموعه فوق العاده را از دست ندهید

اول تحویل بگیرید . بعد هزینه را پرداخت کنید

قیمت :8000 تومان            تعداد :5 دی وی دی

    

 


 






Contact Us
Keyvan_2DarYahoo.com...






__._,_.___


This Group Management By iranian-funn Team

    iranian-funn The Biggest Iranian Group
         
          lvl r 24 & Keyvan




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Post a Comment