Sunday, June 30, 2013

|| IraNiaN FuN || Majaleye SmS :: Tanz , Asheghaneh , Monasebati va .......... !!!!




 

 




راهنماي عضويت
 

 

موضوع ایمیل : مجله اس ام اس

 

اس ام اس خنده دار نصف شب تیر ۹۲

 

http://upload7.ir/images/39189092255186706321.jpg

 

الله اکبر

الله اکبر
.
.
.
.

بیدار شو وقت نمازه

.

.

.

من آلان تو آمریکا هستم

می خواستم ببینم راسته میگن وقتی اینجا روز باشه اونجا شبه ؟

.

.

.

می خواستم ببینم ساعت چنده ؟

چون ساعتم خوابیده دلم نیومد بیدارش کنم !

.

.

.

امیدوارم که خواب نبوده باشی

چون با این اس ام اس بیدار می شدی !

.

.

.

سلام ببخشید یه سوال داشتم

می خواستم ببینم هواپیما بوق داره ؟

.

اس ام اس سرکاری

.

ال سی دی فقط مادیران
.
.
.
.
شرکت ال جی شما را به ادامه خوابتان دعوت می کند !

.

.

.

می دونم خوابی عزیزم

ولی من از دوری و دلتنگی تو خوابم نمی بره

مطمئنم اگه می دونستی من به خاطر تو نخوابیدم تو هم نمی خوابیدی !

.

.

.

ببین عزیز دلم پاشو

اگه پا نشی قهر می کنما

خب دلم برات تنگ شده

جون من پاشو

پاشدی ؟

آفرین عزیزم حالا بگیر بخواب !

.

.

.

یه سوال داشتم

اگه نصف شبی اس ام اس سرکاری بدم بیدارت کنم چی کار می کنی ؟

.

.

.

ویز ویز ویز ویز ویز
ویز ویز ویز
ویز ویز ویز

اه این مگسه نمی خواست بزاره تو بخوابی ، کشتمش !

حالا با خیال راحت بخواب !

.

.

.

سلام ، اس ام اس زدم بگم نماز یادت نره

۴ ساعت دیگه باید بیدار شی

.

.

.

مشترک گرامی این اس ام اس برای بیدار کردن شما در نیمه شب فرستاده شده است

لطفا پس از خواندنش لبخند بزنید و سعی کنید دوباره بخوابید

.

.

 

**********************************

اس ام اس خنده دار نصف شب تیر ۹۲

 

http://upload7.ir/images/39189092255186706321.jpg

 

دختر خالم با پسر داییم داشتن با هم خاله بازی میکردن.

یه کاغذی رو آوردن پیش من و گفتن امضا کن.

منم گفتم: این چیه؟

دختر خالم گفت: داریم از هم طلاق میگیریم این هم برگه ی طلاقمونه� تو هم شاهدمونی�

بعد از اون پسر داییم میگه : نه نه صب کن، هنوز معلوم نکردیم که بچه ها ماله کی باشن�
.
.
.
.
.
این پفک جدیدا رو تف میزنی نمیچسبن به هم .

از قصد اینجوری ساختن تا تفریحاتمونو ازمون بگیرن .

کار آمریکاس کاملا مشخصه!
.
.
.
.
.
قبلا بچه پولدارا لباس مارکدار میخریدن ،

ولی الان فقط بچه پولدارا لباس میخرن
.
.
.
.
.
شنیدین میگن آدم تو دستشویی فکرش بیشتر کار میکنه ؟!؟

پس �

دانشمندا ذاتا اسهال بودن
.
.
.
.
.
با بعضى از آدم ها باید رفت ماهى گیرى�. از بس که کرم دارن�!!!
.
.
اس ام اس خنده دار
.
.
بیاین صادقانه اعتراف کنید اولین بار کلمه " بالاخره" رو چطوری خوندین؟
.
.
.
.
.
هر وسیله ای که مامانت جمع می کنه حتما گم می شه،

بهش هم میگی میگه من دست نزدم همونجا گذاشتم !
.
.
.
.
.
یکی از عذابای الهی هم اینه که بری دستشویی بشینی

یهو ببینی یه مگسم داره تو دستشویی دورت میچرخه

دیگه نه میتونی فکر کنی نه زور بزنی
.
.
.
.
.
موقع رقصیدن

مراقب حرکت ابروها و لب های خودتون باشید

خیلی ها مراقب نبودن بعد که فیلمشو دیدن به اعتیاد کشیده شدن .

گفتم درجریان باشید
.
.
.
.
.
دیدید این فیلمارو که بچه گم میشه وقتی پدر مادرش پیداش میکنن

نیم ساعت تو بغل همدیگه گریه میکنن

والا ما که بچه بودیم گم که میشدیم بعد از اینکه پیدامون میکردن

نیم ساعت کتک میخوردیم
.
.
.
.
.
ﺍﯾﻨﺎ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺍﻧﺘﺨﺎ�`ﺎﺕ ﺭﺍﯼ ﻧﺪﺍﺩﻥ ﻭﻟﯽ ﺍﻻﻥ ﺩﺍﺭﻥ ﻫﻮﺍﺭ ﻣﯿ�`ﺸﻦ ﻭ ﻣﯿﺮﻗﺼﻦ

ﺣ�`ﻢ ﻫﻤﻮﻧﺎ ﻫﺴﺘﻦ ﮐﻪ ﺭﻭﺯﻩ ﻧﻤﯿﮕﯿﺮﻥ ﻭﻟﯽ ﺳﺮ ﺳ�"ﺮﻩ ﺍ�"ﻄﺎﺭ ﺩﻭ ﻟﭙﯽ ﻣﯽ ﻟﻨ�'ﻮﻧﻦ
.
.
.
.
.
نامه ای به سرمربی تیم:

Dear Kim:
You are Ridi and There is no WaTer in SouTh Korea�!

کیم عزیز:
شما ریــ ـــدی و آب در کره جنوبی قطه �!
.
.
جوک و لطیفه خنده دار
.
.
ایوب را گفتند صبر از که آموختی؟

تاملی کرد و فرمود ، محسن رضایی�
.
.
.
.
.
.ازش خوشم نمیاد، نمی دونم چه جوری ردش کنم بره؟

_ خوب تحویلش نگیر

. چه جوری؟

_ مثلا وسط صحبتش بپر بگو من یه کاری دارم باید همین الان برم و از این حرفا�

. فکر خوبیه ها�

_ آره خلاصه، توی اینجور موارد باید�

. ببین من یه کاری دارم باید همین الان برم! خدافظ�!
.
.
.
.
.
یعنیااااا!!

خاک تو سر دنیا!!

که "آدماش" ماییم!!

خخخخخخ
.
.
.
.
.
یکی از فانتزیامم اینه بدونم اونایی که کرم عصاره حلزونو واسه طراوتو شادابی پوستشون

استفاده میکنن اگه روزی خمیر دندون عصاره کرم خاکی جهت جلو گیری از پوسیدگی دندونا هم

به دست کارشناسان ایرانی تولید بشه ایا حاضر به استعمال ان هستن؟!!!

.
.
.
.
.

به نام خدا مسی هستم بهترین بازیکن جهان از سال سوم دبیرستان عضو کانون قلمچی بودم;)))))

.
.
.
.
.

یه روز یارو تلویزیون رنگی دستش بود داشت رد میشد به مردم تو خیابون گفت کنار کنار رنگی نشید

**********************************

 

اس ام اس خنده دار نصف شب تیر ۹۲

 

اس ام اس طنز تیر ماه

 

 یکی میره مهمونی سر سفره یکی از بچه هاش میگه بابا یه لیوان آب میدی؟
داد میزنه میگه آب تو خونه داریم، مرغ بخور بدبخت!

دانشمندان هنوز نتونستن بفهمن
که چرا ایرانیان وقتی یکی از جای دور بهشون زنگ میزنه با داد حرف میزنن!

آیا میدانید این زوج‌های عاشقی که روی ریل قطار و به سمت غروب خورشید قدم می‌زنند
یا تا حالا قطار سوار نشده اند یا اگه سوار شده اند دستشویی نرفته اند
یا اگه دستشویی رفته اند به سیستم دفع فاضلاب قطار دقت نکرده اند؟

یکی می ره مرغ مینا می خره، بعد که می فهمه نره، "سینا" صداش می کنه!

قابل توجه خانوما!
وقتی مردی شما را بخواهد، هیچ چیز نمیتواند جلوی او را بگیرد
تنها چیزی که او را از داشتن شما باز میدارد یک زن جدید است
دشمنی از جنس خودتان!

رفتم یوگا اسم بنویسم، لامصـــب دو به شک بودم حوصلم میشه برم یا نه!
یارو گفت میای کلاس ملافه و بالشم بیار!! فهمیدم همون ورزشیه که یه عمر دنبالش بودم

آیا با یکی از بهترین مزیت های پراید آشنایی دارین !؟
این که بعد از تصادف زجر نمیکشی،درجا میری اون دنیا!

اطلاعیه جدید راهنمایی رانندگی:
پیرو مشکل آلودگی هوا
امروز تنها خودروهایی که سه رقم سمت راست پلاک آنها

بر ۱۷ بخش‌ پذیر است اجازه‌ی تردد دارند!

وصیت:
روی قبـرمــ بنویسیــد:
مثل نخودچـــی های ته آجیل بود
وقتـــــی هیچ چیز دیگه نبـــــود میـومــدن سراغش

این روزا به تنها چیزی که شک دارم، "اعتماد" است!

بعضی زخم ها هست که هر روز باید روشونو باز کنی
و نمک بپاشی تا یادت نره که سراغ بعضی آدما نباید رفت، "نباید"!

مرد: راهی برای بیشتر زندگی کردن هست؟
دکتر: ازدواج کن�
مرد: کمکی هم میکنه؟
دکتر: نه ، ولی فکر زندگی بیشتر دیگه به ذهنت نمیاد!

داشتم تو خیابون با آرامش راه میرفتم
یهو یادم اومد اعصاب ندارم

جناب سعدی فرموده بودند:
بر احوال آن مرد باید گریست / که دخلش بود نوزده، خرج بیست!
که اگه الان بود باید میگفت:
بود حال و احوال آن مرد زار / که دخلش ریال است، خرجش دلار!

یه سوال دارم، اینکه میگن سی و دو بار غذاتونو بجوین رو کی رعایت کرده؟

والا ما اومدیم رعایت کنیم ۱۷-۱۸ بار جویدیم داشت حالمون بهم میخورد

انگار با گوشت کوب له کردی غذارو یه استکان آبم قاتیش کردی

دختره پدرش ایرانیه مادرش آلمانی � تمام عمرش آلمان بوده

عین بلبل فارسی حرف میزنه انگار ۴۵۶ سال تو ایران بوده

حالا دختره از ایران ۶ ماه میره خارج!

حرف که میزنه آدم میخواد با خاک انداز یه ۷ امتیازی بذاره تو صورتش icon neutral جوک های خنده دار 9 تیر 92

لحجش عوض شده! شینش میزنه، سینش میزنه، ت دسته دارش هم میزنه!

هنوزم که هنوزه، هستند کسایی که وقتی میخوای بری بیرون

میـپـرسن: "کجا!؟"

و بلافاصله بعد از شنیدن جواب "میــــرم بیرون"

از جانب شما قانع شده و به آرامش خاصی میرسند icon neutral جوک های خنده دار 9 تیر 92 !

از تاکسی که پیاده شدم یه پیرزنه هم با من پیاده شد

زمزمه میکرد که "حالا چطوری از خیابون رد بشم"

آقا ما هم حس جوانمردیمون زد بالا، حواسمو جم کردم که خلوت بشه

برگشتم به پیرزنه بگم آروم با من بیا، دیدم نیستش

دور و برم رو نیگا کردم دیدم اونطرف خیابونه داره گوله میره ! icon neutral جوک های خنده دار 9 تیر 92

[واقعی]

خیلی دوست دارم یکی بهم بگه "قدر این روزاتونو بدونید"

بعد بزنم پس گردنش و بگم دقیقا کدوم روزا؟

نشون بده با دست!

خدایا

آخرش نفهمیدم اینجایی که هستم، تقدیر من است

یا تقصیر من!؟

منتظر هیچ دستی در هیچ جای این دنیا نباش �

اشکهایت را با دستهای خودت پاک کن؛ همه رهگذرند!

**********************************

اس ام اس عاشقانه

 

اس ام اس عاشقانه خرداد 91

دُختَرم، اما�
دِلَم مَردانه گرفته�
دخترم، اما�
دلم شاهانه جُرم تو را گَردن گرفته�
دخترم، اما�



.



سردش بود
وقتی دیر رسیدم و با دیگری دیدمت
فهمیدم گاهی هرگز نرسیدن
بهتر از دیر رسیدن است . . .
 

 

 

 

تاریکی اتاقم شکسته می شود با نوری ضعیف �
لرزشی روی میز کنار تختم میفتد �
از این صدا متنفر بودم اما �
چشم هایم را میمالم �
new message �
تا لود شود آرزو می کنم � کاش تو باشی �
سکوت می کنم ، آرزوی بی جایی بود !

 

.

نذر کردم تا بیایی هر چه دارم مال تو
چشم های خسته و پر انتظارم مال تو
یک دل دیوانه دارم با هزاران آرزو
آرزویم هیچ ، قلب بی قرارم مال تو . . .

.

ود�
دلم را برایش سوزاندم�!
گرمش که شد، با خاکسترش نوشت
" خداحافظ "

.

فقط یک پیک از شراب لبانت خوردم
چند ساله بودند این لبانت ؟
عمری گذشت
و هنوز وقتی به تو فکر می کنم
تلو تلو می خورم�..!

.

کدامین چشمه سمی شد که اب از اب میترسد
که حتی ذهن ماهیگیر از قلاب میترسد
گرفته دامن شب را غباری انچنان درهم
که چشم از پلک و پلک از چشم و چشم از خواب میترسد

.

خسته ام از تکرار شنیدن
"مواظب خودت باش"
تو اگر نگران حال من بودی که نمی رفتی�!

.

سلامتی خودم�..
که بهتر از همه بلد بودم بهش دروغ بگم..
ولی نگفتم.
سلامتی خودم�.
که راحت می تونستم خیانت کنم ..
ولی نکردم.
سلامتی خودم�.
که تو بدترین شرایطش هم ترکش نکردم.
سلامتی خودم�که این همه احمق بودم!

.

زان شبی که وعده کردی روزِ وصل / روز و شب را می‌شمارم روز و شب . . .

.

برایم دعا کن
اجابتش مهم نیست
نیاز من به آرامشی است که بدانم تو به یاد منی . . .

.

نیــازی بـه انتــقام نیـست !
فـقط مـنتظر بـمان ..
آنـها کـه آزارت مـی دهند ..
سرانـجام بـه خـود آسیـب مـی زنند ..
و اگـر بـخت مـدد کنـد ..
خــداوند اجـازه مـی دهد تماشاگرشان باشــی �!

.

هنوز هم مرا به جان تو قسم میدهند
میبینی
تنها من نیستم که رفتنت را باور نمیکنم . . .

.

اینقدر ورق های زندگیمو بهم نریز
حکم همون دله !

.

یادت برایم مانندقصه ی سیگارپیرمردی است
که سالهاست میگوید : نخ آخراست . . .

.

گر تو باشی می توان صد سال بی جان زیستن
بی تو گر صد جان بود یک لحظه نتوان زیستن . . .

.

"دوستت دارم"پریشان شانه میخواهی چه کار ؟
دام بگذاری اسیرم دانه میخواهی چه کار ؟
تا ابد دور تو میگردم بسوزان عشق کن
ای که شاعر سوختی پروانه میخواهی چه کار ؟

.

تو بامن باشی زهرمار هم می چسبه
امسال هم که سال ماره !

.

چه لحظه درد آوریه
اون لحظه که میپرسه : خوبی ؟
بغض تو گلوت میپیچه
۵ خط تایپ میکنی ، ولی به جای ارسال
همه رو پاک می کنی و می نویسی :
خوبم مرسی تو خوبی ؟

.

من عاشق آن دیده چشمان سیاهم
بیهوده چه گویم که پریشان نگاهم
گر مستی چشمان سیاه تو گناه است
من طالب آن مستی و خواهان گناهم . . .

.

تاریک باد�
خانه ی مردی که�
نمی جنگد�
برای زنی که دوستش دارد

.

همه میگن عاشق کسیه که به عشقش نرسه
اما به نظر من عاشق کسیه که با عشقش به همچی برسه . . .

.

تنها بودن قدرت می خواهد
و این قدرت را کسی به من داد
که روزی می گفت تنهایت نمی گذارم . . .

.

اگر خوابیده بودم
بی شک هر شب خوابت را می دیدم
سالــهاست بـه انتــظار دیدارت بیدارم
من بازنده ی خواب و بیداریــــــم

.

ok#i love you*۱۴۴*
شارژ جدید قلبت از طرف کس که شگفت انگیز دوستت داره !

.

بعضی وقت ها شریک تمام خاطراتت فقط یک شماره ی خاموش است . . .

.

توضیح نمی خواهد
تمام خواهش من یک جمله کوتاه است:
دلی که به تو سپرده ام ، به غم مسپار . . .

.

ادیسون
بــــرای روشنایی خانه اش ،
برق را اختراع کرد ؛
من
" تـــــــو " را کشف کردم . . .

.

از وقتی تو رفتی، آینده هیچ وقت نیامد که هیچ
گذشته هم هیچ وقت نگذشت . . .

.

قشنگیه " لـیـاقـت " به اینه که
هـمـه نـمـیـتـونـن داشـتـه بـاشـن !

 

 

**********************************

پ ن پ خفن خنده دار

 

http://upload7.ir/images/42290851773226628974.jpg

 

از دل درد دارم میمیرمو جلوی دستشویی دارم پیچ و تاب میخورم

بعد ۲ ساعت یارو اومده بیرون میگه دستشویی داری ؟

میگم پَـــ نَ پَـــ دیدم فضای مناسب و دلبازیه اومدم موج مکزیکی تمرین میکنم

.

.

.

آب خونه قطع شده بود

بعد که وصل شد یه آب زرد از شیر میومد

می پرسه زنگ لوله هاست؟

پــــَ نه پــــــَ سازمان آب واسه عذرخواهی اولش آب پرتقال می فرسته..!

.

اس ام اس خنده دار

.

دوستم پریده تو استخر داد میزنه میگه شنـــا کنم ؟

میگم پـَـَـ نَ پـَـَــــ بزار اهنگ تـایتـانیک بزارم آروم غرق شو..!

.

.

.

اومده تو اتاق ،قابِ عکسِ رو دیوار و دیده میگه : وای داداشتــــــــــــه؟

میگم: آره

میگه : عکسشـــــــــــــه؟

میگم پـــَــ نَ پـــَـــ خودشه ، گذاشتمش رو دیوار با دمپایی کوبیدم رو صورتش،چسبیده به دیوار!!!

.

.

.

داریم بازیه بارسا و رئالو نیگا میکنیم

دوستم پای تلویزیون خوابش برده بود

مسی که گل رو زد همه پریدن تو هوا و خوشحالی کردن

یه دفعه دوستم از خواب پرید و گفت چرا خوشحالین؟گل شد؟

گفتم پَــ نَ پَــــ عروسی بابامه

.

.

.

به دوستم میگم دارم واسه چند روز میرم آبادان

میگه واسه کار داری میری؟

پـَـَـ نــه پـَـَـــ یه دماسنج خریدم دارم میرم تو دمای بالای ۵۰ درجه تستش کنم

.

.

.

رفتم الکتریکی می گم آقا سه راهی دارین؟

میگه سه راه برق؟

پـَـَـ نــه پـَـَــــ سه راه آذری

.

.

.

پسره اومده خواستگاریم میگم من الان می خوام درس بخونم

می گه یعنی چند سال دیگه می خوای ازدواج کنی؟

پـَـَـ نــه پـَـَــــ ۱۰ دقیقه صبر کنی این صفحه رو بخونم درسم تموم میشه

.

.

.

یارو نشسته کنار خیابون نوک دماغش چسبیده به زمین

دوستم میگه : معتاده؟

میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ میخواد انعطاف بدنشو به رخ بکشه

.

.

.

تو صف بربری نوبتم شده

یارو میگه بربری میخوای؟

پـَـَـ نــه پـَـَــــ اومدم از شاگردت تایپ یاد بگیرم

.

.

.

با ماشین افتادیم ته دره یارو میگه زنگ بزنم آمبولانس بیاد؟

میگم : پـَـَـ نــه پـَـَــــ یه مشکل درون خانوادست خودمون حلش می کنیم

.

.

.

صدای خروپفش کشتمون !

تکونش دادم از خواب پریده

میگه سر صدام اذیتت می‌کنه؟

میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ جنس صداتو دوست دارم

می‌خواستم بت بگم سعی‌ کن تو اوج که میری رو تحریرات بیشتر کار کنی‌!

.

.

.

از تاکسی پیدا شدم به راننده نیگا میکنم

میگه باقی پولتو میخوای؟

میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ میخوام یه دل سیر نیگات کنم که میری دلتنگت نشم!

.

.

.

تو پارک رفتم دستشویی اومدم بیرون یکی جلومو گرفته!

میگم پولیه؟

میگه پـَـَـ نــه پـَـَــــ من اینجا نشستم پشه ها نیان تو براتون مزاحمت ایجاد کنند

.

.

.

جلو توالت عمومی آقاهه میگه ببخشید شما هم تو صف توالت وایسادین؟

پـَـَـ نــه پـَـَــــ ما سوسکیم اومدیم عید دیدنی

.

.

.

به بابام می گم تلویزیونو بزن کانال دو �

میگه روشنش کنم ؟

پَـــ نَ پَــــ تو بزن دو من هُل میدم روشن شه

 

نظرات و پیشنهادات شما 

 

برای هرچه بهتر شدن عملکرد گروه . با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری کنید

 

**********************************

عینک آفتابی پلیس مدل

۱۷۱۸

http://www.30cd.biz/upload_pic/1370176128.gif

امروزه عینک های آفتابی بویژه در میان جوانان رواج زیادی یافته است متاسفانه در اغلب موارد از این عینک ها به عنوان وسیله تزئینی استفاده می شود و به همین

خاطر در انتخاب نوع آن دقت کافی نمی شود همچنین عده ای عینک آفتابی را وسیله ای غیر ضروری می دانند ولی عینک های آفتابی دارای فوایدی نیز می باشند

البته اگر درست انتخاب شوند و در محیط هایی که نور بشدت زیاد عینک آفتابی قدرت دید را بهتر خواهد کرد.

 

http://www.30cd.biz/upload_pic/1370176126.jpg

نام کالا: عینک پلیس مدل ۱۷۱۸

کمپانی تولید کننده: کمپانی تولید عینک police
 

قیمت در بازار: بالای ۵۵۰۰۰ تومان

طراحی این مدل به صورتی بوده که با تمامی چهره ها متناسب باشد

خـريد پستي >> قيمت فقـط :  29000 تـومـان  پرداخت وجه بعد از تحويل درب منزل شــما

    http://www.30cd.biz/upload_pic/1352971655.gif     http://www.30cd.biz/upload_pic/1352971655.gif  

 

عینک پلیس مدل ۱۷۱۸ بسیار شیک و متفاوت مخصوص روزهای آفتابی با یووی ۴۰۰ در ۳ رنگ مشکی � نقره ای و قهوه ای لطفا رنــگ عینک خود را در توضیحات فرم خرید قید فرمائید

 

مدل برگزیده سال 2013 از کمپانی پلیس طراحی این مدل به صورتی بوده که با تمامی چهره ها متناسب باشد برای سلایق مختلف تهیه و عرضه شده برای اولین بار توسط فروشگاه یو تجارت با قیمت فوق العاده اولین و تنها عرضه کننده ی عینک پلیس ۲۰۱۱ در ایران با بهترین کیفیت .عینک مذکور به دلیل طراحی بسیار زیبا و مدرن توانسته است محبوبیت بسیاری در بین اقشار مختلف بدست بیاورد..لنزهای این عینک دارای استاندارد UV400 جهت محافظت از اشعه ماوراء بنفش است. این عینک قابل استفاده برای آقایان و خانمها می باشد. این عینک به صورت کاملا اصلی و با یووی ۴۰۰ و با استاندارد کامل جهانی عرضه میشود � مکمل زیبایی و جذابیت شما انتخاب بهترین ستاره های سینما طراحی این

مدل به صورتی بوده که با تمامی چهره ها متناسب باشد حتما این عینک زیبا را امتحان کنید همراه با کیف و دستمال

http://www.30cd.biz/upload_pic/1370176127.jpg

همان را انتخاب کنید که شایسته شماست �

عینک فوق العاده جدید با طراحی مدرن

طراحی فوق العاده برای سال 2013

جذابیت و زیبایی حق شماست�

برای سلایق مختلف

خـريد پستي >> قيمت فقـط :  29000 تـومـان  پرداخت وجه بعد از تحويل درب منزل شــما

    http://www.30cd.biz/upload_pic/1352971655.gif     http://www.30cd.biz/upload_pic/1352971655.gif  

 

عینک Police مدل ۱۷۱۸با طراحی مدرن و متفات. عینکی اسپرت و فوق العاده شیک برای آنهایی که میخواهند به روز باشند! فقط چند قدم با جذابیت فاصله دارید �.

عینک Police را حتما می شناسید! این مارک یکی از معروفترین های بازار عینک های آفتابی در دنیا است و بسیار پر طرفدار است. عینکی که در عکس مشاهده میکنید یکی از جدید ترین مدل های عرضه شده کمپانی Police است

طراحی این عینک به صورت یک تکه و فرم آن استیل می باشد.عینک مذکور به دلیل طراحی بسیار زیبا و مدرن توانسته است محبوبیت بسیاری در بین اقشار مختلف بدست بیاورد..لنزهای این عینک دارای استاندارد UV400 جهت محافظت از اشعه ماوراء بنفش است. این عینک قابل استفاده برای آقایان و خانمها می باشد.

 

http://www.30cd.biz/upload_pic/1370246309.jpg

ویــژه خانـم ها و اقــایان شیــک پـــوش و مشـکـــل پسند

هــمان را انتخاب کنیــد که شایــسته شـماست �

عینـک فوق العاده جدیــد با طراحـی مدرن

طراحی فوق العاده برای سال 2013


 جذابیت و زیبایی حق شماست..

 

عینک Police مدل ۱۷۱۸با طراحی مدرن و متفات. عینکی اسپرت و فوق العاده شیک برای آنهایی که میخواهند به روز باشند! فقط چند قدم با جذابیت فاصله دارید �. عینک Police را حتما می شناسید! این مارک یکی از معروفترین های بازار عینک های آفتابی در دنیا است و بسیار پر طرفدار است. عینکی که در عکس مشاهده میکنید یکی از جدید ترین مدل های عرضه شده کمپانی Police است
 

خـريد پستي >> قيمت فقـط :  29000 تـومـان  پرداخت وجه بعد از تحويل درب منزل شــما

    http://www.30cd.biz/upload_pic/1352971655.gif     http://www.30cd.biz/upload_pic/1352971655.gif  

برخی از امکانات و قابلیتهای عینک police مدل S8563:

مدل برگزیده همه ی بازیگران هالیوود 

پرفروش ترین عینک تمام دوران کمپانی POLICE

براحی این مدل به صورتی بوده که با تمامی چهره ها متناسب باشد

حتما این مدل بی نظیر و استثنایی را تهیه کنید

عینک فوق العاده جدید با طراحی مدرن طراحی فوق العاده برای سال

 

 






Contact Us
Keyvan_2DarYahoo.com...






__._,_.___


This Group Management By iranian-funn Team

    iranian-funn The Biggest Iranian Group
         
          lvl r 24 & Keyvan




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Post a Comment