Saturday, April 13, 2024

|| IraNiaN FuN || Download JadidTarin Haye InterNet - Very New !



Iranian Fun Group Header

 


v

 

 

 

 

دانلود رايگان جديد ترين نرم افزارها, بازي ها , ابزار موبايل و فيلم ها فقط در ميهن دانلود

 www.MihanDownload.com

ميهن دانلود اولين سايتي است كه روزي بيشتر از 20 بار با مطالب بروز اپديت مي شود در اين سايت مطالب توسط تيم نويسندگان ترجمه ميشوند و براي اولين بار در نت فارسي زبان قرار ميگيرد مطالب ما در بسياري سايت ها كپي مي شود پس ميهن دانلود  را با سايت هاي ديگر اشتباه نگيريد!


دانلود رایگان نسخه جاوا سالنامه تقويم سال ۱۳۸۹ برای گوشی های موبایل

Negar_89_[www.MihanDownload.com].jpg

امروز در سایت میهن دانلود تقویم سال  ۱۳۸۹ را با نام نگار ۸۹ که مخصوص گوشی های موبایل میباشد را برای شما کاربران محترم آماده کرده ایم. این تقویم ساخت شرکت توسعه سامانه های رایانه ای سما توس بوده و دارای امکانات: تقویم هجری شمسی، مناسبت های مذهبی، یادآوری زمان اذان، نمایش تاریخ هجری قمری، اوقات شرعی و... میباشد. همچنین این برنامه به صورت جاوا بوده و فرمت آن JAR میباشد که میتوان آن را بر روی اکثر گوشیهای موبایل نظیر نوکیا ، سونی اریکسون ، سامسونگ و ... نصب نمود. در نسخه پیشرفته و حرفه ای این نرم افزار علاوه بر امکانات فوق شما میتوانید از نمایش تاریخ میلادی، پشتیبانی از صفحات لمسی، ثبت یادآوری ساده، ثبت یادآوری دوره ای، ثبت یادآوری پیشرفته، لیست کارهای دردست انجام و ... را استفاده کنید.

 براي دانلود اينجا كليك كنيد   Download Now


دانلود نسخه جدید نرم افزار آنتی ویروس نود 32 ESET NOD32 Antivirus 4.2.42.0 32 & 64bit

 

ESET_NOD32_Antivirus_v4.2.42.0_[www.MihanDownload.com].jpg


نرم افزار آنتی ویروس NOD32 که محصول کمپانی معروف Eset میباشد و قادر است تا از ورود هرگونه عوامل مخرب که از راه های مختلف قصد نفوذ به داخل سیستم را دارند جلوگیری کند و نیز در صورت مشاهده ی آنها اقدام به حذف آنها نماید. این آنتی ویروس جز 5 آنتی ویروس برتر جهان به شمار میرود و رغیب اصلی آنتی ویروس کاسپرسکای میباشد. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید پس از نصب تمامی درایوهای سیستم خود را اسکن نموده تا در صورت وجود عوامل مخرب اقدام به پاکسازی آنها نمایید. همچنین این نرم افزار خود به صورت خودکار عمل اسکن را انجام می دهد در واقع اگر یک حافظه ی خارجی مانند فلش مموری به پورت یو اس بی سیستم اتصال یابد نرم افزار آن را آنالیز نموده و در صورت مشاهده ی عوامل مخرب اقدام به حذف آنها می نماید. تفاوت اصلی این آنتی ویروس در مقایسه با سایر نرم افزارهای امنیتی استفاده ی بهینه از پردازنده سیستم و رم می باشد در واقع اکثر آنتی ویروسها پس از نصب علاوه بر اشغال فضای بسیار زیاد هارد باعث کاهش چشمگیر سرعت سیستم هم میگردند که این کاهش سرعت به خصوص در هنگام اجرای ویندوز به چشم میخورد اما نود32 با کمترین استفاده از رم به شما این امکانات را میدهد که در هنگام کار با رایانه از سرعت قابل قبولی برخوردار باشید. علاوه بر این شما می توانید برای معرفی ویروسهای جدید به نرم افزار آن را از طریق اینترنت آپدیت کنید تا با مراجعه به شرکت سازنده ی خود ویروسهای جدید به آن معرفی گردد و در صورتی که با این ویروسها مواجه شد اقدام به حذف و پاکسازی آنها نماید. آنتی ویروس نود32 دارای محیط بسیار ساده ای بوده و از همین رو افراد برای کار با آن نیازی به اطلاعات و تجربه ی آنچنانی ندارد و به راحتی میتوانند عملیات ویروس کشی را انجام دهند.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

 براي دانلود اينجا كليك كنيد   Download Now


نرم افزار تبدیل فرمتهای ویدیویی به یکدیگر Joboshare Video Converter 2.7.0.0407

Joboshare_Video_Converter_v2.7.0.0407_[www.MihanDownload.com].jpg

امروزه به دلیل استفاده های بسیار زیاد از انواع فرمتهای ویدیویی داشتن یک نرم افزار Converter قوی بسیار ضروری می باشد زیرا فرمتهای ویدیویی در انواع مختلف می باشند و دارای کاربردهای فراوانی هستند. مثلآ برخی از گوشی های موبایل فقط قادر به نمایش فرمت 3GP هستند که در اینصورت اگر فایل تصویری مورد نظر شما با فرمت AVI باشد گوشی قادر به پخش آن نخواهد بود مگر اینکه ابتدا شما فایل تصویری مورد نظرتان را توسط یک نرم افزار تبدیل کننده فایلهای ویدیویی به فرمت 3GP تبدیل کنید و سپس آن را به گوشی انتقال داده و اقدام به پخش آن نمایید و یا اکثر فرمتهای تصویری نظیر VCD و DVD که غالبآ به صورت فیلم هستند دارای حجم بسیار بالایی می باشند که موجب پر شدن حجم عظیمی از فضای هارد سیستم می گردد از همین رو بهتر است آنها را با یک نرم افزار مبدل مناسب به فرمتی کم حجم تر تبدیل کنیم. حتمآ شما هم در کامپیوتر خود از نرم افزار خاصی برای تبدیل فرمت فایلهای ویدیویی استفاده می کنید. از همین امرور در سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که مبدل بسیار خوبی برای فایلهای ویدیویی می باشد.
نرم افزار Joboshare Video Converter یک مبدل بسیار خوب در زمینه ی تبدیل فرمت فایلهای ویدیویی به شمار میرود زیرا تصویر فایل ویدیویی مورد نظر پس از انجام عملیات تغییر فرمت نسبت به تصویر فایل ویدیویی اصلی افت چندانی پیدا نخواهد کرد و بر خلاف نرم افزارهای مشابه عملیات تبدیل را در سریعترین زمان ممکن انجام میدهد. شما با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید فرمت فایلهای ویدیویی مورد نظرتان را تغییر دهید و سپس از فایل تصویری بدست آمده در محلهای مختلف استفاده کنید. این نرم افزار قادر است تا فرمتهایی نظیر AVI, MPEG, WMV, DivX, MKV, MP4, H.264/MPEG-4 AVC, RM, MOV, XviD, 3GP, FLV, VOB, DAT را بدون افت کیفیت و با سرعتی مناسب به یکدیگر تبدیل کند. علاوه بر این شما می توانید به صورت دلخواه تغییراتی را در تنظیمات فرمت مورد نظر خود ایجاد کنید تا باعث افزایش و یا کاهش کیفیت و حجم فایل تبدیل شده گردد. از دیگر امکانات این نرم افزار میتوان به امکان نمایش فایل ویدیویی در محیط نرم افزار و نیز امکان  تبدیل فرمت های ویدیویی به برخی از فرمت های صوتی نظیر MP2, MP3, WMA, WAV, RA, M4A, AAC, AC3, OGG, etc اشاره نمود.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

 براي دانلود اينجا كليك كنيد   Download Now


نرم افزار رتوش و آرایش چهره در عکس همراه با آموزش کار با آن Makeup Guide v1.0.5

Makeup_Guide_v1.0.5_[www.MihanDownload.com].jpg

امروزه نرم افزارها کمک بسیار زیادی به افراد میکنند زیرا تقریبآ برای رفع هر مشکلی نرم افزاری ساخته شده است. شما برای اینکه عکسی زیبا از چهره خود تهیه کنید از انواع لوازم آرایشی استفاده میکنید تا صورت شما در عکس به زیبایی هر چه تمام تر نمایش داده شود اما گاهی اوقات به دلیل پایین بودن کیفیت دوربین و پایین بودن درجه نور و بسیاری از عوامل مختلف عکس گرفته شده دارای کیفیت مناسبی نمیباشد که معمولآ افراد برای رفع این مشکل از نرم افزارهای مختلف گرافیکی استفاده میکنند تا با کمک آنها بتوانند قسمتهای مورد نظر از عکس خود را ویرایش کنند. از همین رو امروز در سایت میهن دانلود یکی از نرم افزارهای ویرایش عکس را برایتان آماده کرده ایم که مخصوص آرایش صورت میباشد.
نرم افزار Makeup Guide را میتوان به یک انیستیتو زیبایی تشبیه که در آن تمامی لوازام آرایش صورت فراهم شده است و شما در محیط آن به راحتی میتوانید قسمتهای دلخواه از عکس تهیه شده از چهره ی افراد را ویرایش کنید. شما با کمک این نرم افزار متوانید به راحتی چین و چروک های صورت را که در عکس افتاده بر طرف کنید به طوری که در کیفیت عکس هیچ تغییری ایجاد نشود همچنین از این نرم افزار میتوان برای پاک کردن لکه های صورت مانند جوش ، خال و ... استفاده کرد به طوری که پس از برداشتن لکه مورد نظر هیچ تغییری در عکس ایجاد نمیشود گویی که اصلآ لکه ای در آنجا وجود نداشته. البته چندی پیش هم نرم افزاری را که با چنین ویژگی هایی برای شما دوستان عزیز قرار دادیم اما این نرم افزار در زمینه رتوش عکس بسیار سرتر از نرم افزارهای مشابه بوده و نیز دارای ابزارهای متنوع تری نسبت به آنها می باشد. علاوه بر این مزیتی که در این نرم افزار قرار دارد و سایر نرم افزارها از آن محروم اند داشتن فیلم آموزشی کار با نرم افزار است که طریقه ی کامل رتوش عکس را با تمام جزئیات آن را به افراد آموزش می دهد.  در این نرم افزار ابزاهایی همچون ابزار ویرایش رنگ لب ها ، ابزار ویرایش مژه ها ، ابزار ویرایش رنگ گونه ها ، ابزار ویرایش رنگ دندان ها ، ابزار ویرایش رنگ چشم ها و بسیاری از لوازم آرایشی دیگر که در انیستیتو های زیبایی وجود دارد در این نرم افزار هم به شکل ابزاری برای ویرایش قسمتهای مختلف چهره قرار داده شده است که شما با بهره گیری از آنها میتوانید قسمتهای های دلخواه از عکس مورد نظرتان را ویرایش نمایید تا باعث زیبایی هر چه بیشتر آن گردد.

 براي دانلود اينجا كليك كنيد   Download Now


دانلود رایگان بازی کامپیوتر پرتابل موتورهای مسابقه ای و نمایشی MX vs ATV


941954_92836_front.jpg

 از بازی های سبک مسابقه ای است که می توان گفت کم نظیر است. چون مسابقه نه تنها با اتومبیل انجام می گیرد، بلکه بازیگر خواهد توانست از انواع موتورهای دو چرخ و چهار چرخ بسیار خوش دست نیز استفاده کند. مسابقات در جاده های خاکی و پیست های پر پیچ و خم و بسیار زیبا و طبیعی برگزار می شود. گرافیک بالای بازی از دیگر نقاط قوت این بازی بسیار زیبا می باشد. هیچ محدوده سنی را نمی توان برای آن در نظر گرفت. چرا که از کوچک تا بزرگ می تواند با کثرت انتخاب ها از انواع ماشین های مسابقه ای یکی را انتخاب کرده و با رقبای سرسخت خود رقابت کند که علامت E نگاشته شده در قسمت پایین سمت چپ کاور بازی، نشان دهنده این عدم محدودیت سنی (Everyone) می باشد. موسیقی متن و صدای برخورد ماشین ها به همدیگر و دیگر جزییات برخورد بسیار جالب و طبیعی ساخته شده است. این بازی به صورت پرتابل می باشد که در نتیجه مشکلات بازی های دیگر نظیر عدم نصب موفق، نیاز به کرک کردن و ... را در حین اجرا و انجام بازی نخواهد داشت.
توضيحات کامل و تصاويري از بازي را مي توانيد در ادامه مطلب مشاهده نمائيد.

 براي دانلود اينجا كليك كنيد   Download Now


دانلود بازی کامپیوتر اکشن و جذاب طلوع Risen PC Game

risen.jpg

Risen یا طلوع ، یکی از بازی های زیبای ساخته شده با سبک اکشن و ماجرایی می باشد که این بازی زیبا توسط کمپانی Piranha Bytes ساخته شده و به وسیله کمپانی Deep Silver در عرصه بازی های رایانه ای منتشر و عرضه شد.
بازی Risen یک بازی نقش آفرینی شمشیری با دستمایه ماجرایی است که زمان آن به قرون وسطی در اروپا بر میگردد. .در این بازی شما در نقش رایزن هستید و باید در این بازی شما در نقش رایزن در طبیعت زیبای بازی گشته و گاهی هم با موجودات اهریمنی دست و پنجه نرم کنید. این بازی مبارزاتش در 3 حرکت دفاع، ضربه، حمله خلاصه میشود اما به دلیل نبود هدف گیری
در مواقعی که دشمنان چندین عدد باشند مبارزات شما دشوار می شود. در بازی نقشه ای نیست مگر اینکه بتوانید آن را پیدا کنید اما اگر بتونید نقشه را پیدا کنید کمک چندانی به شما نکرده و باز هم برای یافتن مکان ها باید زمانی را به گشت در محیط بازی برای یافت مکان مورد نظر اختصاص دهید. سیستم مبارزه‌ای بازی به شما اجازه‌ی حمله، دفاع و جا خالی دادن را می‌دهد. به هم‌راه این سیستم مبارزه‌ای شما می‌توانید از انواع سلاح‌ها مانند شمشیر، تیر و کمان و سلاح‌هایی از این قبیل استفاده کنید. با این حال شما مجبور نیستید در نقش یک مبارز وارد ماجرا شوید چراکه بازی برای شما نقش‌های دیگری هم در نظر گرفته؛ به‌طور مثال می‌توانید بعداز یادگیری مقداری از علوم پایه، دانش‌مند شده و از قدرت گلوله‌های انفجاری برای کشتن دشمنانتان استفاده کنید. در ضمن تمام توانمندی‌های بازی از همان ابتدا در دسترس نیستند و شما مجبورید با جمع‌کردن امتیازاتی آن را فعال کنید. نکته‌ی جالب اینجاست که بعداز گرفتن این امتیازات و ارتقاء دادن شخصیتتان نحوه‌ی ایستادن و حتی در دست گرفتن شمشیر هم تغییر می‌کند و به شما این حس را منتقل می‌کند که شخصیت‌تان واقعا از قبل بهتر شده است.
هم اکنون این بازی بسیار زیبا را از میهن دانلود به رایگان برای شما کاربران محترم ، آماده کرده ایم که با مراجعه به ادامه مطلب می توانید از جزئیات بازی نیز اطلاع یابید.
عکس هایی از محیط این بازی زیبا و همچنین اطلاعات جامع تر را در ادامه مطلب ببینید.

 براي دانلود اينجا كليك كنيد   Download Now


مجموعه تم جديد سوني اريكسون 240x320 K800 K770 W580

 

Sony.ericsson.Theme.Pack.20f.www.MihanDownload.com.jpg

مجموعه تم هاي جديد سوني اريكسون كه در سايت ميهن دانلود گردآوري شده و شامل 4 تم فوق العاده زيبا مي باشد.اين تم ها از كيفيتي بسيار بالا و حجمي مناسب برخوردار هستند و رزولوشن همگي آنها نيز 240x320 مي باشد.گوشي هاي سازگار به تم هاي اين مجموعه عبارت اند از :

W850 , W830 , W888 , W880 , W580 , W910 , W380 , W890 , W760 , W980 , K790 , K800 , K810 , K850 , K770 , K660 , S700 , S710 , S500 , Z750 , Z780 , Z770 , T650

مجموعه تم جديد نوكيا سري 60 ورژن 3 N73 N82 N95

Nokia.S60v3.Theme.Pack.20f.www.MihanDownload.com.jpg

سايت ميهن دانلود مجموعه تم هاي جديد را براي گوشي هاي نوكيا تهيه نموده است كه اين مجموعه شامل 4 تم فوق العاده زيبا براي گوشي هاي سري 60 ويرايش سوم مي باشد.اين تم هاي داراي كيفيت بسيار بالايي مي باشند و از حجم مناسبي نيز برخوردار هستند.گوشي هاي سازگار با اين تم ها عبارت اند از :

3250, 5500 ,E50 ,E60 ,E61 ,E90 ,N71 ,N73 ,N80 ,N82 ,N91 ,N92 ,N93 ,N95 ,N85 ,N96

بازي جديد و فوق العاده زيبا براي گوشي هاي سري 60 ورژن 3 EA Cricket 10 S60v3 Game

EA.Cricket.10.S60v3.www.MihanDownload.com.jpg

بازي EA Cricket 10 يكي از بازي هاي جديد و فوق العاده منتشر شده براي گوشي هاي نوكيا مي باشد.اين بازي داراي سبكي هيجان انگير بوده و از گرافيك بسيار خوبي نيز برخوردار مي باشد.فرمت اين بازي جاوا مي باشد و سازگار با گوشي هاي نوكياي داراي سيستم عامل سيمبيان سري 60 ويرايش سومي كه داراي سايز تصوير 240x320 هستند مي باشد.هم اكنون مي توانيد با مراجعه به ادامه ي مطلب فايل نصب اين بازي بسيار زيبا را بصورت فشرده شده از سايت ميهن دانلود دريافت نماييد.

 براي دانلود اينجا كليك كنيد   Download Now


مجموعه تصاوير پس زمينه ي جديد موبايل سايز تصوير Mobile Wallpaper Pack 240x320

Mobile.Wallpaper.Pack.240x320.20f.www.MihanDownload.com.jpg

سايت ميهن دانلود مجموعه تصاوير پس زمينه ي جديد را براي گوشي هاي موبايل تهيه نموده است كه اين مجموعه شامل 20 تصوير پس زمينه ي فوق العاده زيبا مي باشد.اين تصاوير از موضوعات مختلف گردآوري شده اند و رزولوشن همگي آنها 240x320 مي باشد.فرمت اين تصاوير Jpg بوده و هم اكنون مي توانيد با مراجعه به ادامه ي مطلب اين مجموعه را در قالب يك فايل فشرده از سايت ميهن دانلود دريافت كنيد.

 براي دانلود اينجا كليك كنيد   Download Now


عکس های پس زمینه ی بسیار زیبا Beautiful Abstract Wallpapers

Beautiful Abstract  Wallpapers_www.MihanDownload.com.jpg

براي اينکه از کار با رايانه کمتر خسته شويد و اينکه تنوعي ايجاد کرده باشيد عوض کردن مداوم تصوير پس زمينه مي تواند راه مناسبي باشد . ميهن دانلود همواره سعي دارد در اين زمينه بهترين عکس ها که با ديدن آنها نشاط و شادابي خاصي به کاربر دست مي دهد جمع آوري و گلچين نمايد و براي دانلود کاربرانش قرار دهد. اين بار نيز ميهن دانلود مجموعه اي از تصاوير بسيار زيبا با نام Beautiful Abstract Wallpapers در اختيار کاربران براي دانلود قرار داده است . تصاوير اين مجموعه کيفيت فوق الاده اي دارند . سايز اين تصاوير 1600*2560 مي باشد . اين مجموعه عکس هاي زيبا را مي توانيد از ميهن دانلود دريافت نماييد.
برای دانلود این مجموعه تصاویر زیبا به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید .

 براي دانلود اينجا كليك كنيد   Download Now


نرم افزار مرورگر پر سرعت اپرا opera 10.52 build 3337

 

opera 10.52 build 3337_www.MihanDownload.com.jpg

همه ي کاربران رايانه براي استفاده از اينترنت و باز کردن صفحات آن نياز به مرورگري را احساس مي کند که بسيار پر سرعت تر و قوي تر از مرورگر پيش فرض ويندوز(اينترنت اکسپلورر) باشد. چرا که با اين سرعت کم اينترنت استفاده از مرورگر IE جايز نمي باشد . مرورگر پر سرعت موزيلا با ورود خود به عرصه ي اينترنت جاي هيچ بحثي در زمينه ي استفاده از مرورگرهاي اينترنت باقي نگذاشت . اين مرورگر با سرعتي باور نکردني صفحات وب را باز مي کند . قابليت هاي فراوان جالبي در درون برنامه تعبيه شده است . ميهن دانلود در ادامه قصد دارد مرورگري ديگر را معرفي کند که از لحاظ سرعت گشت و گذار در اينترنت و باز کردن صفحات از بهترين هاست و مي تواند جايگزين مناسبي براي موزيلا باشد . نام اين مرورگر قدرتمند و پرسرعت Opera مي باشد که در طرفداران بسيار زيادي در سرتاسر جهان از آن خود کرده است . با opera مي توانيد با سرعتي بسيار بالاتر از اينترنت اکسپلورر صفحات وب را باز کنيد. فايل هايي که دانلود مي کنيد را مي توانيد متوقف کنيد و بقيه ي آن را مدتي بعد دانلود نماييد که اين نيز قابليتي مهم محسوب مي شود و بسياري قابليت هاي ديگر که همگي در اين مرورگر پرسرعت (opera) وجود دارد و کاربر را از هر نظر بي نياز کرده است .در صفحه ي اول مرورگر اپرا 9 مربع کوچک قرار دارند که شما مي توانيد در هر کدام از آنها وب سايتي را که هر روز مشاهده مي کنيد را وارد کنيد تا هر وقت که خواستيد مجددآ آن را مشاهده وقت زيادي را صرف بالا آمدن وب سايت مورد نظر نکنيد و در نتيجه زود تر صفحه ي وب سايت را مشاهده نماييد. جديدترين ورژن اين نرم افزار محبوب تا به اين لحظه را ميهن دانلود در سايت قرار داده است .در اين نسخه جديد همانند قديم نقاط ضعف نرم افزار برطرف گرديده و نيز قابليت هايي بسيار زياد ديگري مانند: سريعتر شدن لود صفحات ، افزايش سرعت باز کردن عکس ها ، افزايش امنيت و ... به چشم مي خورد. مي توانيد اين نرم افزار کاربردي را از ميهن دانلود به صورت رايگان دريافت نماييد.
توضيحات کامل تر و ويژگي هاي نرم افزار در ادامه مطلب موجود است.

 براي دانلود اينجا كليك كنيد   Download Now


نرم افزار ویرایش و اضافه کردن افکتهای جالب به عکس FotoWorks XL v10.0.6

FotoWorks_XL_v10.0.6_[www.MihanDownload.com].jpg

حتمآ اکثر شما نرم افزار فتوشاپ را میشناسید این نرم افزار با قابلیتهای بسیار زیادی که دارد این امکان را برای افراد فراهم می کند تا کارهای مختف گرافیکی خود را بر روی عکس انجام دهند. اما کار با نرم افزار فتوشاپ تا حدودی برای افرادی که تجربه ی کار با آنرا ندارند سخت و دشوار است بنابراین بهترین راه استفاده از نرم افزارهای جایگزینی است که میتوانند قسمتی از کارهای نرم افزار فتوشاپ را انجام دهند. همین رو امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که به شما کمک می کند تا افکتهای جالبی را به عکس های مورد نظرتان اضافه کنید.
نرم افزار FotoWorks XL جز نرم افزارهای ویرایش تصویر ساده به شمار میرود و با ابزارهایی که دارد به شما این امکان را می دهد تا کارهای ساده گرافیکی خود را بر روی عکس انجام دهید. ابزارهایی را که در این نرم افزار قرار دارند را میتوان به دو دسته تقسیم نمود دسته اول مربوط به ابزارهایی است که برای ویرایش تصویر مورد استفاده قرار میگیرند مانند ابزار بریدن قسمتی از عکس ، ابزار چرخش تصویر ، ابزار نوشتن بر روی عکس ، ابزار تغییر رنگ و سایر ابزارهای ویرایش تصویر. اما دسته دوم مربوط به ابزارهایی که به صورت آماده یا همان افکت بر روی تصویر ایجاد می شوند مانند افکت های قاب عکس ، افکت اضافه کردن عکس های دیگر به تصویر ، افکت بر آمدن کردن قسمتهای مختلف عکس برای با مزه تر شدن آن ، افکت از بین بردن قرمزی رنگ چشم و بسیاری از افکتهای دیگر. این نرم افزار دارای محیط ساده ای میباشد و همه می توانند با سطح اطلاعات مختلف به راحتی با آن کار کنند.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

 براي دانلود اينجا كليك كنيد   Download Now


سری جدید عکس های هدیه تهرانی

سری جدید عکس های هدیه تهرانی ـــ Pic.Mihandownload.com

 براي دانلود اينجا كليك كنيد   Download Now


مجموعه تم جديد موبايل نوكيا سري 60 ورژن 5 5800 N97 5530

Nokia.S60v5.Theme.Pack.20f.www.MihanDownload.com.rar.jpg

سايت ميهن دانلود مجموعه تم هاي جديد را براي گوشي هاي نوكيا سري 60 ويرايش پنجم تهيه نموده است كه اين مجموعه شامل 5 تم فوق العاده زيبا مي باشد.اين تم ها داراي كيفيتي بسيار بالا مي باشند و از حجم مناسبي نيز برخوردار هستند.گوشي هاي سازگار با تم هاي گردآوري شده در اين مجموعه عبارت اند از :
 

5800 XM, 5800 Navigation, 5230 XM, 5530 XM, N97, N97 Mini,X6
 

هم اكنون مي توانيد با مراجعه به ادامه ي مطلب اين مجموعه را از سايت ميهن دانلود دريافت كنيد

 براي دانلود اينجا كليك كنيد   Download Now


عکس های سحر قریشی

عکس های سحر قریشی ـــ Pic.Mihandownload.com

 براي دانلود اينجا كليك كنيد   Download Now


نرم افزار برسی وضعیت هک بودن یا نبودن سیستم و جلوگیری از آن UnHackMe v5.8

UnHackMe_v5.8_[www.MihanDownload.com].jpg

شما روزانه در سایتها و وبلاگهای مختلف اینترنتی به گشت و گذار میپردازید و از مطالب آنها استفاده می نمایید و یا با دوستان خود در چت روم ها به بحث و گفتگو می نشینید تمام این امکانات مفید بوده و کاملآ بی خطر به نظر میرسد اما در دنیای اینترنت هم خطراتی وجود دارد که شاید شما از وجود این خطرات بی خبر باشید اولین خطری که در نیای اینترنت کاربران را تهدید می کند هک شدن آنهاست. مثلآ شما با فردی در حال چت کردن هستید که او فایل عکسی را به شما می دهد و شما هم بدون توجه به عواقب آن این فایل را قبول می کنید و آن را در کامپیوتر خود اجرا می نمایید همه چیز کاملآ عادی به نظر می رسد اما ممکن است در درون این فایل عکس تروجانی نهفته باشد که پس از کلیک بر روی فایل عکس فعال شده و پس از آن اقدام با ارسال اطلاعات خصوصی شما به فردی که آن را ساخته است می کند. البته امروزه با پیشرفت نرم افزار های ضد هک و جاسوسی تا حدودی میتوان از ورود اینگونه فایل ها و به طور عامیانه هک شدن سیستم خود جلوگیری نمود اما همیشه این خطر برای تمامی افراد وجود دارد و به خصوص افرادی که زیاد با اینترنت سر و کار دارند همیشه به دنبال راهی مطمئن میگردند که بدانند آیا سیستم من در حال هک شدن است یا نه؟ بنابراین از انواع نرم افزارهای ضد هک و فایروال استفاده می کنند. از همین رو امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که به شما میگوید که سیستم تان در حال هک شدن است یا نه؟
نرم افزار UnHackMe نرم افزاری قدرتمند برای برسی اینکه سیستم شما در حال هک شدن است یا نه می باشد. همانطور که از نام این نرم افزار مشخص است اصلی ترین کار آن برسی وجود داشتن یا نداشتن عوامل مخرب در قسمتهای مختلف سیستم می باشد. شما با داشتن این نرم افزار دیگر نگران هک شدن سیستم خود نخواهید بود زیرا با یک کلیک میتوانید سیستم تان را برسی کنید که آیا در حال حاضر فایل مخربی در حال انتقال اطلاعات از سیستم می باشد یا خیر؟ که پس از برسی این موضوع دو حالت وجود دارد حالت اول هیچ عامل مخربی یافت نشد پس سیستم شما در حال هک شدن نمیباشد و حالت دوم نرم افزار به شما هشدار می دهد که سیستم شما در حال هک شدن است و شما میتوانید با کمک قسمتهای دیگر همین نرم افزار اقدام به حذف آن فایل مخرب کنید و دسترسی آنرا از سیستم خود قطع نمایید زیرا این نرم افزار دارای نوعی آنتی هکر است و در مواقعی که سیستم در حال هک شدن باشد به کاربران کمک می کند تا آنرا نابود سازند.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

 براي دانلود اينجا كليك كنيد   Download Now


دانلود بازي موبايل جديد جاوا براي موبايل Pipe Mania 2

Pipe.Mania.2.Java.Game.www.MihanDownload.com.jpg

بازي Pipe Mania 2 يكي از بازي هاي جديد و بسيار زيباي منتشر شده براي گوشي هاي موبايل مي باشد.اين بازي داراي محيطي جذاب و سرگرم كننده بوده و از گرافيك خوبي نيز برخوردار است.فرمت اين بازي جاوا مي باشد و مي توانيد آن را در اكثر گوشي هاي داراي پلنتفرم جاوا نصب كنيد.رزولوشن هاي پشتيباني شده توسط اين بازي رزولوشن هاي 176x208 ، 176x220 ، 240x320 ، 320x240 و 352x416 مي باشند.هم اكنون مي توانيد با مراجعه به ادامه ي مطلب اين بازي بسيار زيبا را از سايت ميهن دانلود دريافت كنيد.

 براي دانلود اينجا كليك كنيد   Download Now


۲ کاریکاتور + عکس های بهاره رهنما

2 کاریکاتور + عکس های بهاره رهنما ـــ Pic.Mihandownload.com

 براي دانلود اينجا كليك كنيد   Download Now


دانلود بازي فوق العاده زيباي كاراگاه گجت براي موبايل با فرمت جاوا Inspector Gadget

Inspector.Gadget.Java.Game.www.MihanDownload.com.jpg

حتما شما نيز با كارتون زيبا كاراگاه گجت كه قبلا و تلوزيون پخش مي شد آشنايي داريد كه اين كارتون جزء يكي از پرطرفدارترين كارتون ها محصوب مي شد و بينندگاه زيادي را به خود جذب كرده بود.كمپاني NAMCO بازي ساخته شده از روي اين كارتون را به تازگي با نام Inspector Gadget منتشر نموده است كه سايت ميهن دانلود اين بازي فوق العاده زيبا و سرگرم كننده را براي شما عزيزان بصورت رايگان قرار داده است.اين بازي رزولوشن هاي 176x208 ، 240x320 و 360x640 را پشتيباني كرده و به جهت دارا بودن فرمت جاوا قابل نصب بر روي اكثر گوشي هاي موبايل داراي پلنتفرم جاوا مي باشند.هم اكنون مي توانيد با رجوع به ادامه ي مطلب اين بازي را از سايت ميهن دانلود دريافت كنيد.

 براي دانلود اينجا كليك كنيد   Download Now


 

 

نظرات و پیشنهادات شما 

 

برای هرچه بهتر شدن عملکرد گروه . با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری کنید


                                     

 


 

ساعت D&G

+

كتاب و سي دي

يك ساعت فوق العاده شيك و جديد

يك ساعت اسپرت  براي خانم ها

ISBN : 925-325-5096-18-3

قيمت : 8500 تومان

خرید  اینترنتی           خرید  اینترنتی

ISBN : 925-325-5096-18-3

1 محصول بخريد ...

3 تا ببريد....

فوق العاده شيك و زيبا

براي دختر خانم ها ي خوش سلیقه

يك مدل فوق العاده مناسب براي دختران امروزي

قيمت : 8500 تومان

خرید  اینترنتی           خرید  اینترنتی

ISBN : 925-325-5096-18-3

1 محصول بخريد ...

3 تا ببريد....

دستان شما در اختيار جذابيت ...

تقديم به خانم ها ي مشكل پسند

قابل ست كردن با لباس هاي اسپرت

مكمل زيبايي و جذابيت شما

قيمت : 8500 تومان

خرید  اینترنتی           خرید  اینترنتی

ISBN : 925-325-5096-18-3

1 محصول بخريد ...

3 تا ببريد....

همه جذابيت شما به ساعت شماست ....

هديه اي مناسب براي آنكه دوستش داريد.....

آخرين چيزي كه براي جذابيت نياز داريد.

قيمت : 8500 تومان

خرید  اینترنتی           خرید  اینترنتی

 

 

 

 

.:: Copyright © 2008 Iranian Fun Group , All Right Reserved ::.

Counter Stats
 

براي اينكه دوستان خود را در گروه ما عضو نماييد ، آدرس زير را به آنها ايميل كنيد : happy

Http://www.Biggroup.Sub.Ir

جهت ارسال اين ايميل براي دوستانتان در بالاي صفحه روي Forward كليك كرده و

سپس آدرس ايميل دوستانتان را وارد نماييد . به همين سادگي .. angel kiss

در اينجا ايميل ديگري از گروه بزرگ ايرانيان فان به پايان رسيد ...sad sigh

منتظر ايميل هاي بعدي ما باشي



__._,_.___


This Group Management By IranianFuN Team

    IranianFuN The Biggest Iranian Group
         
          lvl r 24 & Keyvan




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Post a Comment