Tuesday, April 23, 2024

|| IraNiaN FuN || Faale Roozane -- Shanbe 4 Ordibeheshte 1389



Iranian Fun Group Header

 


 

 

 

 

فال روزانه از گروه ایرانیان فان - شنبه 4 اردیبهشت 1389

 

فروردین: موجی که قبلا بر زندگی شما جریان داشته است با درایت و تلاش‌هایتان به پایان رسیده است، اکنون به ساحل امن آرامش رسیده اید و تا حدودی خیالتان از هر بابت آسوده شده است. الان دیگر می‌توانید با فراغی باز از هر نوع دغدغه خاطر به رویاهایی که برای آینده تان در سر می‌پرورانید بیاندیشید. فقط مشکلاتی را که در گذشته متحمل آنها شده بودید را از یاد نبرید زیرا در این صورت بیشتر قدر عافیت را می‌دانید، در برابر مشکلاتی که در آینده برای‌تان پیش می‌آید با مقاوت بیشتری می‌ایستید.

 

اردیبهشت: اخیرا دارای انرژی فوق العاده‌ای شده اید که گاهی خودتان از این انرژی، کارها، رفتارهایی که در اثر این جریان به شما وارد می‌شود دچار تعجب شده اید. شما در بهترین برحه زندگی‌تان واقع شده‌اید بهتر است پل‌هایی را که برای رسیدن به خوشبختی به آنها نیاز دارید از هم اکنون بنا سازید، شما توانایی انجام این کار دارید فقط مهم این است که خود را باور کنید، زیرا جام قهرمانی بزرگی در انتظار شما می‌باشد.

 

خرداد: برای موضوعات کوچکی که شاید اهمیتی نداشته باشد بیش از اندازه فکر می‌کنید یا دچار خشم و ناراحتی می‌شوید. قدرت تصور شما در جهات منفی قدرت زیادی دارد بهتر است قبل از این که آسیب جدی به شما وارد سازد، جلوی این افکار منفی را بگیرید، در عوض نیروی فوق العاده خود را در جهات مثبت صرف کنید.

 

تیر: در روابط اجتماعی تان به حدی غوطه ور شده‌اید که از یاد خودتان رفته‌اید و خود را فراموش کرده‌اید. برای داشتن روابطی سالم با محیط بیرون و جامعه، در ابتدا باید دارای روح و جسمی سالم باشید پس بیشتر به خودتان برسید. مدام در فکر این موضوع هستید که دوستی‌های خود را افزایش دهید اما بهتر است دوست های کمتر ولی همراهی را داشته باشید تا این که دوستان زیادی داشته باشید و هیچ کدام همراه و یاور شما نباشند.

 

مرداد: از کارهایی که می‌خواهید انجام دهید در ابتدا اطمینان کاممل به دست بیاورید و بعد اقدام نمایید، زیرا ممکن است کاری را که شروع کرده‌اید باعث پشیمانی شما شود، و دیگر راهی برای ادامه آن نداشته باشید. در برنامه‌ها و نقشه‌هایی که دارید یک بازنگری را انجام دهید. شما به مرحله‌ای رسیده‌اید که بهتر است با منطق و تفکرتان پیش بروید نه این که به حرف‌ها و الهاماتی که از قلب‌تان می‌آید گوش دهید.

 

شهریور: برای این که به جایگاه والایی که مد نظرتان است برسید لازم است که مقام و منصبی را که در سابق داشته اید یا در حال حاضر دارید را ترک گفته تا بتواتید به مقاصد جدیدتری برسید، زیرا تا زمانی که در جایگاه قبلی هستید همیشه از این که مبادا این منصب را نیز از دست بدهید به هیچ کاری دست نمی‌زنید اما زمان آن فرا رسیده است که برای پیشرفت کردن ریسک کنید. البته شما در مسیر مناسبی قرار گرفته‌اید تنها کاری که باید انجام دهید بدین ترتیب می‌باشد: اعتماد به نفس، جرات، شهامت داشته باشید تا بتوانید پیروز شوید.

 

مهر: شخص یا موضوعی شدیدا ذهن شما را به خود مشغول کرده است، نمی‌دانید باید چه تصمیم درستی بگیرید زیرا بیش از حد به این موضوع فکر می‌کنید به همین علت قدرت انتخاب و تصمیم گیری از شما سلب شده است. می‌توان گفت حتی تا حدودی دچار نا امیدی شده اید. اما امید خود را از دست ندهید، خداوند در روزهای آینده امیدها و راه‌های تازه‌ای را پیش پای شما قرار می‌دهد تا بتوانید راحت تر تصمیم نهایی خود را بگیرید البته در این مسیر باید تنها صبر و مداوت داشته باشید.

 

آبان: شما کاملا ساده لوحانه یا بیش از حد صبورانه  در رفتارهایتان با دیگران عمل می‌کنید، زیرا این تفکر را دارید که در این صورت آنها شما را بیشتر دوست خواهند داشت یا علت‌های دیگر... این تفکر کاملا اشتباه می‌باشد زیرا دیگران نه تنها  از رفتار شما سوﺀ استفاده می‌کنند بلکه در نهایت همان مقداری که تمایل دارید شما را دوست نحواهند داشت. شما از این که به این رفتارتان پایان دهید دچار ترس و واهمه هستید اما هر چه زودتر این کار را ترک کنید به نفع شما خواهد بود. در ابتدا خیلی مشکل به نظر می‌رسد اما با ممارست به تحقق می‌انجامد.

 

آذر: فکر می‌کنید که به آخرین  خط زندگی تان رسیده اید و دیگر هیچ راه گریزی برای شما وجود ندارد، تمام اتفاقاتی که در این مدت برایتان رخ داده است مثل یک کابوس غمگین انگیز بوده است و قدرت باور کردن این جریانات را ندارید، خوشبختانه مشکلاتی که در سر راه شما بوده است عمر خود را کرده‌اند و به زودی به پایان خواهند رسید پس امید تازه‌ای به آینده داشته باشید. زیرا هنوز در شوک گذشته تان به سر می‌برید و ممکن است از موقعیت‌هایی که برایتان پیش می‌آید نتوانید به خوبی استفاده کنید.

 

دی: افرادی در محیط بیرون برای شما  نقشه‌هایی را در سر می‌پرورانند که نقشه‌های خوبی به نظر نمی‌رسد، با احتیاط بیشتری رفتار کنید زیرا ممکن است مال، سلامتی، خانواده تان یا... به نحوی آسیب ببینند. هیجانات درونی تان را کنترل کنید، هر صحبتی را در هر مکانی مطرح نسازید زیرا در غیر این صورت دشمنان زیادی را برای خودتان ترتیب خواهید داد.

 

بهمن: از رفتارهایی که افراد خانواده‌تان یا دوستان‌تان در این روزها با شما داشته اند دچار ناراحتی و دلسردی شده اید بهتر است باید ها و نبایدها را کنار بگذارید فقط از خودتان انتظار داشته باشید زیرا اگر به این روند ادامه دهید در آینده‌ای نه چندان دور دچار افسردگی خواهید شد، پس از امروز دیگر از کسی توقع انجام کاری را نداشته باشید در این صورت اعتماد به نفس تان نیز تقویت می‌شود. قابلیت انعطاف پذیری خود را افزایش دهید.

 

اسفند: زندگی تماما در پول خلاصه نمی‌شود بهتر است به جنبه های دیگر زندگی مانند سلامتی، داشتن فرزندان، پدر و مادر و... نیز بیاندیشید. مدام در فکر به دست آوردن پول نباشید زیرا در این صورت اطرافیا نتان از شما دوری می‌گزینند، کم کم فاصله شما با آنها خیلی زیاد می‌شود، بزرگترین آسیبی که ممکن است به هر انسانی وارد شود این است که اطرافیان یک انسان او را ترک کنند و مجبور باشد به تنهایی به زندگی ادامه دهد.

 

 

نظرات و پیشنهادات شما 

 

برای هرچه بهتر شدن عملکرد گروه . با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری کنید

 

 


آموزش تجارت الكترونيك

E-commerce learning pack ...

2 CD

 

        

قيمت : 6000 تومان

 

تجارت الكترونيك چيست؟

تجارت الكترونيك واژه اي است كه براي تجارت از طريق سيستم هاي اطلاعاتي، ارتباطي بكار مي رود. تجارت الكترونيك با وجود اين كه مدت زماني زيادي ازعمر آن نمي گذرد ولي نقش بسزا و چشم گيري در زندگي روزمره ما به عهده گرفته است به طوري كه اجتناب از آن كارآساني نيست. يكي از ساده ترين و كار آمد ترين نقش تجارت الكترونيك در زندگي روزمره كاربران اينترنتي خريد و فروش اجناس تبادل وجوه مربوطه از طريق كارت هاي اعتباري مي باشد.

هدف از تجارت الكترونيك كه در واقع تركيبي از تكنيك ها و شگردهاي بازرگاني است در واقع ايجادهمكاري ، رقابت و بازدهي بيشتر شركت هاي مختلف را به دنبال دارد به طوري كه طي 15 سال گذشته سبب توانايي شركت ها درزمينه هاِيي مثل اصلاح روشهاي تجارتي و پيشرفت در زمينه ارتباطي با شركت هاي مرتبط و بالاخره گسترش دامنه بازرگاني ، تجاري حتي در مقياس هاي بزرگ و جهاني شده است.

        

قيمت : 6000 تومان

 

 

اينترنت در حال حاضر جاي خود را در كنار تلوزيون و تلفن در زندگي روزمره مردم باز كرده است و مي تواند بيش از ساير شيوه هاي ارتباطي تسهيلاتي را براي كاربران فراهم آورد. در اين رابطه مي توان به فروشگاه هاي اينترنتي اشاره نمود كه در چند مدت اخير شاهد راه اندازي بسياري از اين فروشگاه ها توسط افراد و شركت هاي ايراني در سطح اينترنت بوده ايم. فروشگاههاي اينترنتي سايت هايي هستند كه در آن محصولات مختلفي از يك شركت خاص يا شركت هاي مختلف به صورت آنلاين به مشتريان به همراه سرويس هاي مختلف ارائه مي شود. كابران مي توانند با مراجعه به سايت هاي فوق از محصولات مختلف و توضيحات مرتبط مطلع شوند و همچنين مي توانند به صورت مستقيم محصولات مورد نياز خود را از شركت هاي اصليبا قيمت كمتر و با سرعت بيشتر( به دليل عرضه مستقيم) خريداري نمايند. مبادلات مالي در بيشتر فروشگاه هاي آنلاين از طريق كارتهاي اعتباري انجام مي پذيرند.

در ايران تجارت الكترونيك از واژه هايي بسيار جوان مي باشد كه البته به دلائل مشكلاتي كه تاكنون بر سرراه قرار داشته مثل اوضاع سياسي منطقه، نحريم و ... سرعت چشمگيري نداشته است ولي در حال حاضر تجارت الكترونيك در ايران در حال شكل گيري و توسعه مي باشد

 

        

قيمت : 6000 تومان

 

ارزش مبادلات الكترونيكي در جهان طي سالهاي اخير به سرعت در حال افرايش بوده است. گرچه در مورد سرعت گسترش اين شيوه از مبادله برآوردهاي بسيار متفاوتي ارايه گرديده است،‌ لكن در كليه پيش بيني هاي به عمل آمده گفته شده است كه تجارت الكترونيكي در سال هاي آينده با رشد فزاينده‌اي رو به رو خواهد بود. در گروه كشورهاي توسعه يافته (اعضاء OECD) ايالات متحده آمريكا همچنان بيشترين سهم از مبادلات الكترونيكي را به خود اختصاص خواهد داد اما اروپا به سرعت در حال كم كردن فاصله خود با ايالات متحده است.

در سال 1999 حجم مبادلات الكترونيكي در ايالات متحده آمريكا معادل 700 ميليارد دلار و در ساير كشورهاي جهان 330 ميليارد دلار بوده است. پيش بيني مي شود كه حجم تجارت الكترونيكي كالاها و خدمات شركتهاي آمريكايي در سال 2003 به 2800 ميليارد دلار بالغ گردد كه اين رقم معادل 25 درصد خريدهايي است كه بين شركتهاي آمريكايي در آن سال صورت خواهد گرفت بر طبق تحيقات انجام شده پژوهشكده Forester درآمد تجارت الكترونيك در سال 2003 بيش از 12.2 بيليون دلار بوده است

        

قيمت : 6000 تومان

 

تجارت الكترونيكي به عنوان فروش مستقيم در شبكه
با يك تعريف دقيق تر,تجارت الكترونيكي يعني انجام معاملات از طريق شبكه,يا خريد و فروش محصولات و خدمات از طريق فروشگاه هاي اينترنتي درWeb.محصولات مورد معامله ممكن است داراي ماهيت الكترونيكي باشند.مانند نرم افزار;يا فيزيكي باشند.مانند اتومبيل ;يا خدمات باشند,مانند برنامه ريزي مسافرت,مشاوره پزشكي;يا آموزش راه دور باشند.محصولات غير فيزيكي;از قبيل محصولات الكترونيكي است كه خود نيز شامل اطلاعات,اخبار,صوت و موسيقي,فيلم,بانكهاي اطلاعاتي,نرم افزار و انواع فراورده هاي فكري است كه اين نوع تجارت روز به روز توسعه بيشتري پيدا كرده است.به نظر ميرسد تجارت الكترونيكي شبيه خريد از كاتالوگ يا خريد در منزل و از طريق تلويزيونهاي كابلي باشد

 

تجارت الكترونيكي به عنوان يك بازار

تاجر الكترونيكي تنها محدود به خريد و فروش محصولات از طريق شبكه نيست.بلكه مانند يكي از فروشگاه هاي محلي ميتواند فروشگاه اينترتي در Webايجاد كرده و در سطح جهان به دنبال مشتري باشد.علاوه بر اين,صاحب اين فروشگاه ميتواند تامين كنندگان مواد فروشگاه,حسابداري,خدمات بانكي,ادارات دولتي و رقيبهاي خود را در شبكه اينترنت جستجو كند

 

        

قيمت : 6000 تومان

 فضاي بازار الكترونيكي چيست؟

بازارهاي الكترونيكي معمولآ به معاملات و حراجي هاي روي شبكه,مانند بازارهاي سهام و حراجي ها از طيق اينترنت,اشاره دارد;اما فضاي بازار الكترونيكي به پديده اقتصادي اشاره دارد.كه محصولات,واسطه ها و مشتريان به يك طريقي به صورت الكترونيكي با هم تماس و مبادله دارند.فضاي بازار الكترونيكي نماد مجازي از بازارهاي فيزيكي است.به طور كلي,فعاليت اقتصادي تحت اين فضاي الكترونيكي,اقتصاد الكترونيكي را ارائه ميكنند.فضاي بازار الكترونيكي شامل بخشهاي زير است.
. بازيگران بازار;يعني كارخانجات,بازرگانان,عمده فروشها,واسطه ها,فروشگاهها و مشتريان.
. كالاها و خدمات.
. فرايندهاي تامين,توليد,بازاريابي,رقابت,توزيع,مصرف وغيره

انواع تكنولوژي تجارت الكترونيكي

گرچه انواع زيادي تكنولوژي تجارت الكترونيكي وجود دارد ، اما در اينجا بهترين آنها را توضيح مي دهيم :
· تجارت الكترونيكي تاجر با تاجر
· مديريت ارتباطات مشتري
· شيوه هاي مديريت منابع اطلاعات
· آموزش راه دور براي سازمانهاي اقتصادي جديد
· پست الكترونيك
· شيوه هاي طراحي منابع سازمانها
· خودكار كردن اهرم فروش : شيوه هاي راه دور در شبكه ها موجب افزايش بهره وري متخصصين فروش راه دور مي شود .
· تحول مراكز تماس : به هم پيوستن شبكه ها موجب افزايش قابليتهاي خدمات مشتري شده است.
· خدمات شبكه اي مديريت شده

 

        

قيمت : 6000 تومان

 

 فروشگاه اينترنتي چيست ؟

فروشگاه طراحي شده بر روي اينترنت است كه فروشندگان مي توانند كالاها و محصولات خود را از اين طريق عرضه نمايند و خريداران مي توانند محصولات آنها را از جمله نرم افزار,كتاب ،قطعات و به طور كلي كالاي مورد نظر خود را انتخاب و در صورت تمايل خريداري نمايند.

 

مزاياي و ويژگيهاي فروشگاه اينترنتي
1 -فروشگاه اينترنتي در هر لحظه از شبانه روز آماده سرويس دهي به مشتريان است.
2 -فروشگاه اينترنتي محدوديت مكاني ندارد و مشتريان مي توانند از هر كجاي مي تواند خريد اينترنتي مي كند.
3- خريدار مي تواند ساعت ها در فروشگاه مشغول بررسي اجناس از قبيل فيلم ، ترانه ،موبايل ،كتاب و موارد ديگر باشد
4 - فروشگاه اينترنتي هيچ محدويتي براي تعداد مشتريان ندارد.
5 - فروشگاه اينترنتي حق انتخاب بيشتري در اختيار خريداران قرارمي دهد
6-ابزار تبليغي مناسب در جهت فروش محصولات شما
7-كاهش هزينه هاي جانبي نظير اجاره محل,هزينه ويترين و انبار,فروشنده,خواب سرمايه و غيره در يك فروشگاه سنتي و سودآوري بيشتر
8-تحويل كالاي خريداري شده درب منزل,بيمه بودن كالا و عدم مشكل حمل و نقل
9-عدم برخورد با ترافيك و كاهش آلودگي هوا

 

        

قيمت : 6000 تومان

تجارت الكترونيكي يك محيط فعال كاربرد تكنولوژي براي آسان كردن تغيير اطلاعات تجارت و خودكار كردن مبادلات بازرگاني است . تجارت الكترونيكي باعث تغيير انواع اطلاعات ، از جمله مبادلات بازرگاني از طريق شبكه است كه به آن E-Commerce مي گويند . از اين رو ، بازاريابي از طريق شبكه اينترنت ، معروف به " تاجر با مشتري" ، تنها يكي از پديده هاي بستر تجارت الكترونيكي است . تجارت الكترونيكي موجب تغييرات عميق و اساسي در ساختار و عملكرد تجارت و مبادلات بين تاجرها ، معروف به " تاجر با تاجر" شده است . تاجر با تاجر در تجارت الكترونيكي شامل انواع تكنولوژي هاي كاربردي و شبكه اي براي خودكار كردن و بهينه سازي مبادلات بين بخش هاي مختلف تجارت است

 

 

.:: Copyright © 2008 Iranian Fun Group , All Right Reserved ::.

Counter Stats
 

براي اينكه دوستان خود را در گروه ما عضو نماييد ، آدرس زير را به آنها ايميل كنيد : happy

Http://www.Biggroup.Sub.Ir

جهت ارسال اين ايميل براي دوستانتان در بالاي صفحه روي Forward كليك كرده و

سپس آدرس ايميل دوستانتان را وارد نماييد . به همين سادگي .. angel kiss

در اينجا ايميل ديگري از گروه بزرگ ايرانيان فان به پايان رسيد ...sad sigh

منتظر ايميل هاي بعدي ما باشيد .... rose wave - New!



__._,_.___


This Group Management By IranianFuN Team

    IranianFuN The Biggest Iranian Group
         
          lvl r 24 & Keyvan




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Post a Comment