Thursday, April 11, 2024

|| IraNiaN FuN || T Shirt Haye Eshteghlal Va Piroozi - Tarafdara Beshetaban



Iranian Fun Group Header

 


 

 

 

تي شرت استقلال

+

كتاب رمز و راز شیك پوشیدن

تقديم به همه طرفداران شيك پوش استقلال

 هم شيك و زيبا شويد!  هم تيمتان را تبليغ كنيد!

عرضه شده براي هواداران فوتبال

قيمت : 16000 تومان

خرید اینترنتی           خرید اینترنتی

فوق العاده شيك و زيبا

يك مدل فوق العاده مناسب براي پسران امروزي

شيك بپوشيد

در چهارم مهر ماه 1324 چند جوان نظامي علاقمند به ورزش دوچرخه سواري ، بنامهاي « ميرزائي، نواب و جانان پور » در خيابان فردوسي تهران اقدام به تأسيس يك باشگاه ورزشي نمودند و به دليل اينكه اعضاي اين باشگاه همگي دوچرخه سوار بودند، نام آن را باشگاه «دوچرخه سواران» نهادند. اولين اعضاي اين باشگاه در بدو تأسيس عبارت بودند از: جانان پور، خاكزاد، گيتي، گريش، كلاني، مهديون، حسيني،ميرزائي و خشايار.

يك مدل فوق العاده جذاب براي  آقايوني كه

مي خوان يك خريد راحت را امتحان كنند

قيمت : 16000 تومان

خرید اینترنتی           خرید اینترنتی

قابل ست كردن با لباس هاي اسپرت

مكمل زيبايي و جذابيت شما

رفته رفته دوچرخه سواران در ساير رشته هاي ورزشي نيز از قبيل واليبال، بسكتبال،پينگ پونگ، وزنه برداري، كشتي، شنا، فوتبال، و .... تصميم به فعاليت گرفت. در اين زمان تيم فوتبال « تور » كه توسط مرحوم علي دانائي فرد تشكيل شده بود، توانست در يك رقابت، تيم فدرتمند كارگران آبادان را شكست دهد. بنابراين مورد توجه ويژه باشگاه دوچرخه سواران قرار گرفت. مسئولان وقت اين باشگاه با مؤسس تيم تور به توافق رسيدند تا از آن پس اين تيم با نام تيم فوتبال دوچرخه سواران در مسابقات شركت نمايد.

پس از يك سازمان دهي نسبي در باشگاه، « پرويزعموقلي، گرائيلي، دانايي فرد و سيدآقاجلالي » به عنوان هيئت مديره انتخاب شدند. بنابر اين تيم فوتبال دوچرخه سواران در سال 1325 اولين حضور رسمي خود را در مسابقات باشگاهي با كسب دو عنوان نايب قهرماني مسابقات باشگاه هاي تهران و نايب قهرناني جام خذفي تهران با موفقيت به پايان رسانيد و سال 1326 نخستين سال صدرنشيني اين تيم با قهرماني در مسابقات جام حذفي تهران بود.

قيمت : 16000 تومان

خرید اینترنتی           خرید اینترنتی

هديه اي مناسب براي آنكه دوستش داريد.....

آخرين چيزي كه براي جذابيت نياز داريد.

اولين ديدار رسمي باشگاه دوچرخه سواران در پانزدهم اسفندماه 1328 در مقابل تيم شاهين با حضور 2000 تماشاگر در ورزشگاه امجديه « شهيد شيرودي فعلي » برگزار گرديد كه طي آن اولين گل تاريخ فوتبال اين تيم توسط بيوك جدي كار از نقطه كرنر به درون دروازه شاهين ارسال شد و اين تيم با نتيجه يك بر صفر مقابل شاهين نخستين پيروزي خود را جشن گرفت.

اين باشگاه در سال 1328 نام خود را تغيير داده و عنوان « تاج » را برگزيد و در همين سال مقام قهرماني باشگاه هاي تهران را نيز كسب كرد. از آن به بعد « تيم فوتبال تاج » به دليل حضور تعدادي از نظاميان در تركيب آن بيش از پيش مورد توجه قرار گرفت. و از آنجا كه مرحوم علي دانايي فرد، پايه گزار فوتبال اين باشگاه، به رده هاي پايه اي توجه ويژه اي داشتند،تيم تاج بر آن شد تا اقدام به تأسيس شعبه هايي در سراسر كشور نمايد و تيم هاي « تورج » « افسر »، « ديهيم »، « كورش » و « اتم » را در رده هاي سني پائين بنابر تصميم اتخاذ شده تأسيس نمود.

رفته رفته اين باشگاه به عنوان يكي از مطرح ترين تيمهاي فوتبال كشور بدل گشت و بازيكناني از قبيل « بيوك جدي كار، پرويز كوزه كناني، برادران بياتي، عارف قلي زاده، و.... » از اين تيم ظهور كرده و به اوج شهرت در فوتبال دست يافتند.

قيمت : 16000 تومان

خرید اینترنتی           خرید اینترنتی

باشگاه تاج به عنوان ميزبان نهايي سومين دوره جام باشگاه هاي آسيا در سال 1349 ، رقيبان حرفه اي خود را به تهران دعوت كرد و در پايان با غلبه بر نماينده اسرائيل، قهرماني اين دوره از جام را در خانه جشن گرفت كه برخي از بازيكنان اين دوره عبارت بودند از: « طالبي، كاروحق ورديان، ناصر حجازي، اكبر كارگر جم، غلامحسين مظلومي، مهدي حاج محمد، عليرضا حاج قاسم، منصور پورحيدري، نصرالله عبداللهي و .... ».

با پيروزي انقلاب، تيم تاج به « استقلال » تغيير نام داد و همچنان پر قدرت و درخشان در ميدان هاي سبز مسابقات ظاهر گرديد و در سال 1370 بار ديگر عنوان قهرماني خود را در جام باشگاه هاي آسيا تكرار نمود. افتخار آفرينان اين دوره نيز افرادي چون : « شاهرخ بياني، شاهين بياني، مجيد نامجومطلق، عبدالعلي چنگيز، مهدي فنوني زاده، امير قلعه نوعي، عباس سرخاب، حميد بابازاده و .... » بودند.

اكنون تيم استقلال به عنوان يكي از پرافتخارترين باشگاههاي آسيا و ايران شناخته ميشود.

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------

 

تي شرت پرسپوليس

+

همراه با كتاب رمز و راز شيك پوشيدن

تقديم به همه طرفداران شيك پوش پرسپوليس

 هم شيك و زيبا شويد!  هم تيمتان را تبليغ كنيد!

عرضه شده براي هواداران فوتبال

قيمت : 16000 تومان

خرید اینترنتی           خرید اینترنتی

فوق العاده شيك و زيبا

يك مدل فوق العاده مناسب براي پسران امروزي

شيك بپوشيد

پرسپولیس باشگاهی بود كه در سال 1342 بدست علی عبده بنا شد و درآن رشته های بولینگ، والیبال و بسكتبال فعال بود. عبده از آمریكا به ایران آمده بود و درجامعه ورزشی آمریكا در رشته بوكس صاحب عنوان قهرمانی شده بود عبده مدت ها اندیشه ایجاد تیم فوتبال پرسپولیس را با خود داشت و تیم فوتبالی را نیز ایجاد كرده بود كه تیمی ضعیف در رده دوم باشگاههای كشور محسوب میشد و از اعضای محبوب و ماندگاراز آن محمود خوردبین را می توان نام برد.

يك مدل فوق العاده جذاب براي  آقايوني كه

مي خوان يك خريد راحت را امتحان كنند

قيمت : 16000 تومان

خرید اینترنتی           خرید اینترنتی

قابل ست كردن با لباس هاي اسپرت

مكمل زيبايي و جذابيت شما

پرسپولیس بهار خود را درآغازین روزهای سال 1347 با مربیگری دهداری (كاپیتان پیشین شاهین) و سرپرستی دكتر برومند آغاز كرد. مطابق مقررات این تیم می بایست كار خود را در فوتبال از دسته سوم و یا حداكثر از دسته دوم باشگاه ها شروع كند اما انحلال چند تیم در این زمان باعث گردید تا به جای مسابقات لیگ یكسری مسابقات رده بندی در سطح باشگاههای پایتخت برگزار شود در آن زمان مسابقات 44 تیم به رقابت پرداختد كه 4 تیم پرسپولیس ، تاج، عقاب و پاس سرگروه گردیدند.

از آن پس پرسپولیس رسماً وارد مسابقات باشگاهی ایران گردید این تیم در سال 1347 قدرت نمایی كرد و تمام رقیبان را پشت سرگذاشت و به عنوان قهرمان باشگاههای تهران جهت شركت در مسابقات آسیایی تایلند عازم بانكوك گردید.

لازم به ذكر است كه در این زمان پیكان در برابر پرسپولیس با تك گل علی پروین و نیجه یك بر صفر پرسپولیس را شكست داد.

قيمت : 16000 تومان

خرید اینترنتی           خرید اینترنتی

هديه اي مناسب براي آنكه دوستش داريد.....

آخرين چيزي كه براي جذابيت نياز داريد.

در سال 1350 نخستین لیگ حرفه ای فوتبال ایران با نام تخت جمشید شكل گرفت و پرسپولیس هم تلاش نمود خود را با استانداردهای حرفه ای تطبیق دهد اما بدلیل فقدان زیرساختهای فوتبال حرفه ای در كشرو این ایده بصورت كامل به فرجام نرسید و باشگاه پرسپولیس علاوه بر این نقص بزرگ بتدریج از مكتب فوتبال شاهین هم فاصله گرفت و رابطه خود را با سازندگی و تغذیه از بازیكنان جوان در آموزش و پرورش كم رنگ كرد و در مسیر استفاده كاذب از دسترنج دیگران و آوردن ستاره ها از تیم های دیگر قرارگرفت و هر روز محتاج تر از روز قبل شد و علیرغم برخورداری از طرفداران بیشمار از یك باشگاه به یك تیم تقریباً محلی نزول كرد ازجنبه فرهنگی هم با آرمانهای اولیه خود كه از شاهین به آن منتقل شده بود دور شد بگونه ای كه این دو قضیه بزرگ همچنان گریبانگیر این نام بزرگ است.

با وقوع انقلاب اسلامی، این تیم دچار بحران نفرات گردید و بازیكنانش بكلی عوض شدند و تعداد بسیار اندكی از بازیكنان قدیمی باقی ماندند. لیكن برگزاری مسابقات جام شهید اسپندی درسال 1358 و دیگر مسابقات، باعث گردید تا بازیكنان مستعد و جوان كشور نگذارند این باشگاه بلند آوازه از رونق بیفتد.

قيمت : 16000 تومان

خرید اینترنتی           خرید اینترنتی

باشگاه پرسپولیس در سال1365 تحت پوشش بنیاد مستضعفان و جانبازان قرارگرفت كه نام آن به آزادی تغییر یافت لیكن پس از مدت زمان اندكی بنیاد از اداره این باشگاه خودداری كردو دراین زمان با توجه به موقعیت این باشگاه ، سازمان تربیت بدنی، خود اداره آن را عهده دار گردید و نامش را نیز به پیروزی تغییر دادند كه تا كنون نیز با همین نام درمیادین ورزشی حضور می یابد.

باشگاه پیروزی از سال 1370 با آغاز مجدد لیگ فوتبال ایران تحت عنوان لیگ آزادگان دور جدیدی از فعالیتهای خود را آغاز نمودند و پیوسته علیرغم تغییرات گسترده و متعدد درمدیریت باشگاه توانست موقعیت خود را به عنوان یكی از سه باشگاه برتر كشور و كسب مقامهای نخست، دوم و یا سوم حفظ كند.

این باشگاه در سال 1380 با آغاز لیگ حرفه ای فوتبال ایران در میان 14 تیم برترایران قرار گرفت و امسال چهارمین حضورخود را تجربه می كند . درطول سالهای گذشته باشگاه پرسپولیس در چندین نوبت به عنوان نماینده باشگاههای ایران، درجام باشگاههای آسیا حضور یافت كه موفقیت های چشمگیری بدست نیاورد

 

 

نظرات و پیشنهادات شما 

 

برای هرچه بهتر شدن عملکرد گروه . با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری کنید

 

 


 

 

.:: Copyright © 2008 Iranian Fun Group , All Right Reserved ::.

Counter Stats
 

براي اينكه دوستان خود را در گروه ما عضو نماييد ، آدرس زير را به آنها ايميل كنيد : happy

Http://www.Biggroup.Sub.Ir

جهت ارسال اين ايميل براي دوستانتان در بالاي صفحه روي Forward كليك كرده و

سپس آدرس ايميل دوستانتان را وارد نماييد . به همين سادگي .. angel kiss

در اينجا ايميل ديگري از گروه بزرگ ايرانيان فان به پايان رسيد ...sad sigh

منتظر ايميل هاي بعدي ما باشيد .... rose wave - New!



__._,_.___


This Group Management By IranianFuN Team

    IranianFuN The Biggest Iranian Group
         
          lvl r 24 & Keyvan




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Post a Comment