Thursday, April 18, 2024

|| IraNiaN FuN || Download JadidTarin Haye InterNet - Very HoT!



Iranian Fun Group Header

 


v

 

 

 

موضوع ایمیل :

 

دانلود رايگان جديد ترين نرم افزارها, بازي ها , ابزار موبايل و فيلم ها فقط در ميهن دانلود

 www.MihanDownload.com

ميهن دانلود اولين سايتي است كه روزي بيشتر از 20 بار با مطالب بروز اپديت مي شود در اين سايت مطالب توسط تيم نويسندگان ترجمه ميشوند و براي اولين بار در نت فارسي زبان قرار ميگيرد مطالب ما در بسياري سايت ها كپي مي شود پس ميهن دانلود  را با سايت هاي ديگر اشتباه نگيريد!


دانلود ورژن جدید قدرتمند ترین نرم افزار دیکشنری جهان بابیلون Babylon Pro v8.0.6 r4

 

Babylon_Pro_v8.0.6_(r4)_[www.MihanDownload.com].jpg

امروزه زبان یکی از مهمترین وسیله های ارتباطی در میان افراد به شمار میرود. در واقع هر فرد با آموختن زبان کشوری به راحتی می تواند با افراد آن کشور ازتباط برقرار کند به همین خاطر امروزه کلاسهای آموزش زبان در سراسر دنیا از علاقه مندان زیادی بر خوردار است. اما یادگیری زبان برای همه ی افراد امکانپذیر نبوده زیرا برخی از افراد به دلیل مشغله ی کاری زیاد نمی توانند در کلاسهای یادگیری زبان خاجه شرکت کنند و وقت خود را صرف یاد گیری زبان نمایند. به همین منظور این دسته از افراد برای برای اینکه از سایر افراد جامعه عقب نمانند از نرم افزارهای کمک آموزشی نظیر دیکشنری استفاده می کنند. تا به حال در زمینه ی نرم افزارهای مترجم نرم افزار های مختلفی ساخته شده که در این میان دیکشنری بابیلون از محبوبیت بیشتری نسبت به سایر نرم افزارهای مترجم بر خوردار است. سالهاست که مردک سراسر دنیا این دیکشنری معروف را می شناسند و با آن کار می کنند. دییکشنری بابیلون در ایران از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است زیرا با حجم مناسب خود میتواند انواع لغت ها را ترجمه کند. از همین رو امروز در سایت میهن دانلود ورژن جدید دیکشنری Babylon را برایتان آماده کرده ایم. همانطور که می دانید بابیلون یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای دیکشنری است که قادر است لغات و متون را به صورت پیش فرض به 17 زبان مختلف دنیا از جمله زبان فارسی ترجمه کند که اینکار را به آسانی و تنها با یک کلیک انجام می دهد. البته این دیکشنری از زبانهای بیشتری پشتیبانی میکند اما این 17 زبان به دلیل اینکه در جهان بیشتر مورد استفاده قرار میگیرند و به اصطلاح زبانهای زنده دنیا به شمار میروند در حالت پیش فرض در نرم افزار قرار داده شده که شما به صورت دلخواه میتوانید تعداد زبانها را افزایش دهید. یکی از قابلیتهای بسیار عالی که در نسخه های جدید این نرم افزار دیده می شود امکان ترجمه ی صفحات وب سایتهاست در واقع شما با اتصال به اینترنت و وارد کردن آدرس سایت مورد نظر و انتخاب زبان ترجمه می توانید ترجمه ی جملات و کلمات موجود در وب سایت مورد نظرتان را ببینید. علاوه بر این می توانید واحدهای مورد نظرتان را به یکدیگر تبدیل کنید مثلآ هر ریال ایران چند دلار آمریکاست. همچنین می توانید تلفظ صحیح و درست کلمات را با هم استفاده از این نرم افزار بیابید. همانطور که میدانید این نرم افزار دارای امکانات بسیار زیادی است که توضیح هر کدام از آنها در اینجا امکانپذیر نبوده اما به محض اینکه مدتی با نرم افزار کار کنید به تمام قابلیتهای آن دست خواهید یافت زیرا محیط نرم افزار بسیار ساده است و افرادی که سطح اطلاعات بالایی ندارند به راحتی میتوانند با آن کار کنند.

دانلود بازی کامپیوتری کم حجم و جذاب با سبک استراتژیک Battle for Troy PC Game

1772.jpg

بازی های کامپیوتری در سبک های مختلفی ارائه می شوند که هر کدام از این سبک ها دارای طرفداران و علاقمندان خاصی می باشد و هرکدام از این سبک های بازی های رایانه ای دارای محیط و شور و هیجان منحصر به فردی می باشد که هر بازی را از بازی دیگر متمایز می کند. سبک بازی استراتژیک یا فکری ، مدیریتی به شما امکان مدیریت و انجام عملیات فکری که باید این عملیات با تفکر و ایده خاصی لحاظ شوند را برای یک منطقه یا یک محیط خاص می دهد. در این بازی ها شما به عنوان یک امپراطور یا یک فرمانده ، مدیریت کلیه منطقه تحت سلطه خود را بر عهده دارید و باید در جهت دفاع ، حمله و افزایش قلمرو خود در بازی اقدام کنید ، مدیریت سربازان را بر عهده بگیرید تعداد آنها را افزایش دهید ، آنها را آموزش دهید ، آنها را به جنگ با دشمنان بفرستید و در بازی پیشرفت کنید.
Battle for Troy نام یکی از بازی های ساخته شده در سبک بازی های استراتژیک می باشد که توسط کمپانی ValuSoft ساخته شد و به وسیله کمپانی Zono Inc. در عرصه بازی های رایانه ای با سبک استراتژیک منتشر شد.
همانطور که از نام بازی پیداست ، نبرد برای تروی ، تروی نام منطقه ای از بازی می باشد که شما برای محافظت و مدیریت و حفظ آن منطقه از خطرات و افزایش قلمرو با دشمنان خود در نبرد و جنگ خواهید بود. در این بازی پادشاه منطقه تروی توسط دشمنان ربوده می شود که همین موضوع به عنوان محور اصلی داستان در بازی به شمار می آید که نبرد اصلی شما برای نجات پادشاه سرزمین خودتان است که در بازی بیشتر با آن آشنا خواهید شد.

 براي دانلود اينجا كليك كنيد   Download Now


نرم افزار قرآن صوتی حبل المتین با فرمت جاوا

 

HablolMatin.J2ME.www.MihanDownload.com.jpg

اين نرم افزار نسخه دمو ميباشد و نسخه اصلي ان پولي ميباشد و ما جهت معرفي ان را ارائه داده ايم!
سایت میهن دانلود نرم افزاری جدید و مذهبی و بسیار مفید را برای گوشی های موبایل قرار داده است.نام این این نرم افزار قرآن صوتی حبل المتین می باشد که یکی از بهترین نرم افزارهای قران صوتی منتشر شده برای گوشی های موبایل می باشد.امکانات این نرم افزار عبارت اند از :

- نمایش متن کامل قرآن با رسم الخطي مشابه رسم الخط عثمان طه در دو سايز متفاوت
- جستجوی پیشرفته در تمامی متن قرآن با قابلیت انتخاب چند کلمه بصورت ترکیب عطفی یا فصلی به همراه ارائه یک لغتنامه - T9 از الفاظ قرآنی بمنظور سهولت تایپ کاربر
- ارائه لغتنامه جامعی از الفاظ قرآنی بمنظور استفاده علاقمندان
- تلاوت پیوسته ترتیل قرآن
- پخش صوت مربوط به هر آيه به تعداد مشخص با قابليت تنظيم اين تعداد
- پخش صوت مربوط به هر سوره بصورت آیه به آیه با امکان توقف و یا پخش مجدد
- تنظيم حجم صوت به ميزان مورد نظر
- پیمایش سوره ها و آیه های قرآن
- نمایش متن ترجمه در چهار سايز متفاوت و جستجو در کل قران یا یک سوره
- پخش ترجمه گويا بصورت آيه به آيه با امکان توقف و یا پخش مجدد بصورت نامحدود
- پخش ترجمه گوياي مربوط به هر آيه به تعداد مشخص با قابليت تنظيم اين تعداد
- نمایش متن تفسیر در چهار سايز متفاوت و جستجو در آن بهمراه توضيحات مربوط به مفسد
- علامت گذرای در مکان مشخص در متن قرآن ، متن ترجمه و متن تفسير برای تسریع در مراجعات بعدی
- ذخيره سازي بخشي از متن قرآن ، ترجمه و تفسير بر روي حافظه تلفن همراه بصورت فايل متن
- ارسال بخشي از متن قرآن ، ترجمه و يا تفسير از طريق ايميل
- ارسالي بخشي از متن ترجمه و تفسير از طريق پيام كوتاه
- استخاره
- ارتباط آیه انتخابی با ترجمه و تفسیر آن
- دسترسی به آیه خاص با دادن نشانی آیه
- انتقال به یک آیه خاص هنگام نمایش متن قرآن، ترجمه یا تفسیر
نرم افزار فوق با فرمت جاوا منتشر شده و قابل نصب بر روی اکثر گوشی های موبایل می باشد.هم اکنون می توانید این نرم افزار را از سایت میهن دانلود دریافت کنید

 براي دانلود اينجا كليك كنيد   Download Now


نرم افزار مبدل حرفه ای و قدرتمند چند منظوره Tipard Total Media Converter 4.2.12

 

Tipard_Total_Media_Converter_v4.2.12_[www.MihanDownload.com].jpg
نرم افزار Total Media Converter محصول شرکت معروف Tipard میباشد که در زمینه ساخت نرم افزار های مبدل از محبوبیت بسیار زیادی در میان افراد برخوردار است. این نرم افزار از جمله نرم افزارهای مبدل است که دارای چندین قابلیت متفاوت میباشد. در واقع داشتن امکانات بسیار زیاد به نسبت حجم کم آنرا تبدیل به مبدلی پرطرفدار کرده است. زیرا شما با کمک این نرم افزار به راحتی میتوانید تمامی فرمتهای صوتی و تصویری را به یکدیگر تبدیل کنید. در ورژن جدید این نرم افزار تمامی فرمتهای مالتی مدیا که در حال حاضر در سراسر جهان کاربرد دارند گنجانده شده تا کاربر در هنگام کار با آن با مشکل رو به رو نشود و به سراغ مبدل دیگری نرود. البته همانطور که گفته شد این نرم افزار تنها یک مبدل فایلهای صوتی و تصویری نیست بلکه در آن امکاناتی از قبیل برش قسمتهای دلخواه از فیلم یا موزیک مورد نظر قرار دارد که میتوانید با کمک این ابزار قسمتهای دلخواه از فیلم یا موزیک های مورد نظرتان را برش دهید. همچنین با کمک قسمت دیگر این نرم افزار میتوانید دو یا چند فایل ویدیویی یا موزیک را به یکدیگر اتصال دهید و سپس با مشخص نمودن فرمت مورد نظر اقدام به ذخیره سازی آن نمایید. علاوه بر این میتوانید از افکتهای مختلفی که این نرم افزار در اختیار شما قرار می دهد برای اضافه کردن به قسمتهای مختلف فیلم مورد نظر خود استفاده نمایید. از دیگر امکانات این نرم افزار بسیار خوب میتوان به امکان تبدیل فیلم های حجیم دی وی دی به فرمت های کم حجم ویدیویی نظیر MKV ، DivX و ... اشاره نمود که همراه با انجام عملیات تبدیل میتوانید زیر نویس فیلم را به آن اضافه کنید. همچنین با کمک قابلیت دیگر نرم افزار میتوانید کلمه یا جمله ی خاصی را قبل از عملیات تبدیل در قسمتی که نرم افزار همراه با ابزارهای نگارشی در اختیار شما قرار می دهد را بنویسید تا پس از پایان عملیات تبدیل بر روی قسمت مورد نظر از فیلم حک شود. این نرم افزار را میتوان جز بهترین نرم افزارهای تبدیل کننده دانست و قطعآ دارای امکانات و قابلیتهای بسیار زیاد دیگری میباشد که توضیح آنها در اینجا امکانپذیر نبوده و شما در صورت کار با آن به راحتی می توانید متوجه امکانات فوق العاده آن شوید زیرا نرم افزار از محیط بسیار ساده ای برخوردار است.

 براي دانلود اينجا كليك كنيد   Download Now


نرم افزار اسکن حرفه ای تصاویر VueScan Pro 8.6.25

VueScan-Pro-8.6.25_www.mihandownload.com.jpg

بسياري از کاربراني که سروکارشان با اسکن تصاوير است حتما نرم افزار VueScan را مي شناسند . در زمينه ي اسکن تصاوير نرم افزارهاي ديگري نيز وجود دارند اما مي توان گفت بهترين و محبوب ترين نرم افزار اسکن با کيفيت عکس نرم افزار قدرتمند VueScan مي باشد .اين نرم افزار به شما كمك مي كند به سادگي و بدون احتياج به علم زياد در مورد رتوش و بهينه سازي رنگ عكس هاي خود ، يك اسكن با كيفيت از عكس خود داشته باشيد .. VueScan نرم افزاري است که با کيفيت فوق العاده مي تواند اسکن هاي شما را انجام دهد و بدون هيچ تغييري در کيفيت و رنگ چيزي که اسکن مي کنيد فايل را تحويلتان دهد. اين برنامه بسيار آسان در کار کرد است و از متدهاي جديدي براي بالا بردن کيفيت اسکن استفاده مي کند و براي حرفه هاي عکاسي و گرافيکي يک برنامه ايده ال است .نگران سازگاري اين نرم افزار با اسکنرتان نباشيد . VueScan تقريبا با همه ي اسکنر ها سازگار است . با اين نرم افزار كيفيت اسكن خود را چند برابر كنيد . با استفاده از برنامه رنگ ها به صورت واقعي تجلي پيدا مي كنند . برخي از قابليت هاي اين نرم افزار را مي شود به :  تغيير اندازه و تبديل فرمت تصاوير به يكديگر، كاهش حجم تصاوير، جهت ارسال آنها از طريق ايميل، داراي كاتالوگ هاي راهنماي جامع در قالب هاي HTML و PDF ، پشتيباني از زبان هاي رايج دنيا همچون: Dutch، Finnish، French، German، Italian، Japanese، Korean، Russian، Spanish، Swedish، English، سازگار با ويندوز هاي 95/98/Vista/Me/NT4/2000/XP/Seven و سيستم عامل مكينتاش (Mac OS X) بيان كرد . مي توانيد اين نرم افزار ارزشمند را از ميهن دانلود به صورت رايگان دريافت نماييد .

 براي دانلود اينجا كليك كنيد   Download Now


نرم افزار مدیریت دانلود حرفه ای HiDownload Platinum 7.8

HiDownloadv7.8_www.mihandownload.com.jpg

براي دانلود اطلاعات از اينترنت اکثر کاربران از نرم افزاري اختصاصي در اين زمينه استفاده نمي کنند . برخي از افراد خوش بختانه از سرعت اينترنت بالايي برخوردارند و مي گويند نيازي به نصب نرم افزار اضافي در اين زمينه نيست . اما اگر فايل دانلوديشان يک فايل حجيم مانند يک فيلم کيفيت بالا و يا بازي سنگين باشد باز هم همين حرف را مي زنند؟ دانلود با مرورگر ريسک زيادي است . حتي اگر از سرعت اينترنت مناسبي برخورداريم و اهل دانلود هستيم باز هم مي بايست از نرم افزار مديريت دانلود استفاده نماييم . البته اکثر کاربران کشورمان با خطوط ديال آپ به اينترنت وصل مي شوند و نصب مديريت دانلود براي آنها ضروري است . با استفاده از يک نرم افزار در زمينه ي دانلود قادر خواهيد بود دانلودتان را در هر لحظه متوقف و از سرگيري نماييد . سرعت دانلود با چنين نرم افزاري به طبع از مرورگرهاي مختلف بيشتر است . يکي از بهترين نرم افزارهاي مديريت دانلود را در ادامه ميهن دانلود به شما معرفي مي کند .
نام نرم افزاري پر قدرت در زمينه مديريت دانلود ها و دريافت فايل ها از اينترنت با حداکثر سرعت مي باشد كه نسخه ي جديد آن با امكانات بسيار عرضه شده است‌. HiDownload نرم افزاري چند منظوره با قابليت دانلود File ها به صورت تکي و گروهي (چند لينکي) از سايت هاي Http و FTP، با استفاده از کل پهنا باند اينترنتي کاربران است. قابليت زمان بندي تعبيه شده در اين نرم افزار براي شروع دانلود و اجراي فايل ها و يا قطع ارتباط اينترنت و Shutdown، لزوم حضور کاربر را در هنگام دانلود فايل از اينترنت را بر مي دارد و به طور ساده تر نرم افزار، خود كار خودش را انجام مي دهد! از ويژگي هاي خاص اين نرم افزار مي توان به ضبط و دريافت فايل هاي صوتي و تصويري كه به صورت Online پخش مي شوند و همچنين دريافت Streaming Media و ضبط Streaming Audio & Video با توانايي Resume و شروع مجدد دانلود در صورت قطع ارتباط حتي براي اين نوع فايلها نام برد!! به گفته ي سايت سازنده، HiDownload مي تواند تا 500% سرعت دريافت را افزايش دهد! همچنين توسط نرم افزار مديريت فايل هاي فشرده اي كه در خود دارد مي توان انواع فايل Zip را پس از دانلود باز نموده و به محتويات آن دسترسي پيدا کرد. مي توانيد اين نرم افزار محبوب را از ميهن دانلود دريافت نماييد .

 براي دانلود اينجا كليك كنيد   Download Now


نرم افزار پیشرفته جستجو و حذف فایلهای تکراری Duplicate File Cleaner 2.5.3.158

Duplicate_File_Cleaner_v2.5.3.158_[www.MihanDownload.com].jpg


پاسخ امروز میهن دانلود در مورد این سوال نرم افزار Duplicate File Cleaner است که به شما در پیدا کردن پوشه ها ، عکس ها ، آهنگ ها ، فیلم ها و به طور کلی تمامی فایل های تکراری موجود در هارد کامپیوتر کمک می کند. در واقع شما فقط کافیست محلی را که باید نرم افزار جستجو کند مشخص کنید و پس از آن ملاحظه خواهید کرد که نرم افزار در عرض چند ثانیه لیستی از فایل های تکراری را به همراه مشخصات کامل آن ها برای شما پیدا کرده است که هر کدام از فایل های تکراری در کنار هم قرار گرفته اند و شما می توانید به صورت کاملآ اتوماتیک از هر کدام از فایل ها یکی را به عنوان فایل اصلی در هارد کامپیوتر خود نگه دارید و مابقی را حذف کنید. همچنین این نرم افزار در هنگام جستجو از سرعت بسیار بالایی استفاده میکند تا در کمترین زمان ممکن فایلهای تکراری را پیدا کند. شاید از خود بپرسید که این نرم افزار چگونه انقدر دقیق اینکار را انجام می دهد؟ در واقع معیار جستجو این نرم افزار تنها نام فایل ها نیست بلکه حجم آن ها ، فرمت و بسیاری از مشخصات دیگر است که در هنگام جستجو تمامی این موارد برسی شده و در نهایت فایل تکراری تشخیص داده می شود.

 براي دانلود اينجا كليك كنيد   Download Now


دانلود رایگان قوی ترین نرم افزار آموزش و یادگیری زبان RosettaStone 3.4.5 به همراه زبان Greek Level 1 & 2

Rosetta Stone 3.4.5 Greek   [www.MihanDownload.com].jpg

امروزه زبان یکی از مهمترین وسیله های ارتباطی در میان مردم سراسر جهان به شمار میرود. در واقع هر فرد با آموختن زبان یک کشور به راحتی می تواند با افراد آن کشور ارتباط برقرار کند به همین خاطر امروزه کلاسهای آموزش زبان در سراسر دنیا از علاقه مندان بسیار زیادی بر خوردار است. اما حضور در این کلاسها برای همه ی افراد امکانپذیر نبوده زیرا برخی از افراد به دلیل مشغله ی کاری زیاد خود نمی توانند در کلاسهای یادگیری زبان خارجه شرکت کنند. به همین منظور این دسته از افراد برای اینکه از سایر افراد جامعه عقب نمانند از نرم افزارهای کمک آموزشی بهره میگیرند. تا به حال نرم افزار های مختلف یادگیری زبان خارجه به خصوص زبان انگلیسی ساخته شده است که هر کدام از آنها دارای نقاط ضعف و قوت بسیار زیادی هستند اما در این میان یکی از نرم افزارهایی که در این عرصه از محبوبیت بیشتری نسبت به سایر نرم افزارهای آموزش زبان در میان کاربران برخوردار است نرم افزار RosettaStone میباشد. این نرم افزار به عنوان نرم افزار شماره یک آموزشی در جهان، توسط مردم 150 کشور دنیا با موفقیت استفاده شده است و توسط کمپانی های معتبر و معروفی همچون IBM و Telekom و نیز هزاران مدرسه و کالج جهت آموزش کاربران و کار آموزان در سراسر دنیا مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین این نرم افزار در زمینه آموزش و ارتقا سطح دانش زبان برنده جایزه Dynamic Immersion™ method شده است. شما با استفاده از این نرم افزار بسیار قدرتمند دیگر نگرانی از بایت یادگیری زبانهای خارجه نخواهید داشت زیرا در آن تمامی ابزارها نظیر Audio-Lingual, Communicative, Task-Based Study و ... به صورت پیشرفته و کاملآ مدرن قرار دارد. کار آموزان با کمک این نرم افزار طی 210 جلسه آموزش زبان را فراخواهند گرفت که البته این 210 جلسه در دو سطح 92 جلسه ای و نیز 118 جلسه ای خواهد بود و پس از اتمام این جلسات به راحتی شما قادر خواهید بود به زبان مورد نظرتان صحبت کنید. یکی دیگر از قابلیتهای بسیار عالی این نرم افزار تلفظ صحیح کلمات و جملات و نیز تست آنها میباشد. در واقع ابتدا شما به تلفظ صحیح لغات گوش میدهد و سپس آنها را تکرار می کنید، در اینصورت خواهید دید که پس از گفتن لغت مورد نظر، نرم افزار درصد تلفظ صحیح جمله ای را که قرائت کرده اید را به شما نشان میدهد. خرید این نرم افزار از شرکت سازنده ی آن به دلایل تحریم و سایر مسائل برای کاربران ایرانی وجود ندارد البته از روشهای دیگری میتوان این نرم افزار را تهیه نمود و همانطور که در اکثر سایتهای ایرانی مشاهده میکنید این نرم افزار محبوب را با قیمتهای بسیار بالا برای فروش قرار داده اند اما سایت میهن دانلود بر خلاف سایر سایتهای ایرانی قصد دارد هر چند روز یکبار آموزش یکی از زبانهای این نرم افزار را به صورت کاملآ رایگان برای شما کاربران گرامی قرار دهد و امروز هم آموزش زبان Greek را که شامل Level 1 , 2 میباشد را از بسته ی نرم افزاری RosettaStone برایتان آماده کرده ایم که شما میتوانید به صورت کاملآ رایگان آن را دانلود کنید.

 براي دانلود اينجا كليك كنيد   Download Now


20 عکس در موضوعات متفاوت برای دسکتاپ ویندوز Mixed Wallpapers Part 4

Mixed_Wallpapers_Part_4_[www.MihanDownload.com].jpg

امروز در سایت میهن دانلود مجموعه از پس زمینه ها را برایتان آماده کرده ایم که هیچ کدام از یک موضوع پیروی نمیکنند و هر کدام از آنها در موضوع و سبک خاصی می باشد برخی تصویری از طبیعت ، برخی تصویری از حیوانات ، برخی تصویری از موتور و ماشین و ... که شما می توانید از این تصاویر برای تصویر پس زمینه ی دسکتاپ ویندوز خود استفاده کنید. تعداد این تصاویر 20 عدد بوده که به صورت والپیپر و سایزهای 1600x1000 , 1600x1200 , 1280x800 می باشد.

 براي دانلود اينجا كليك كنيد   Download Now


نرم افزار افزایش رم رایانه با تبدیل فلش مموری به رم eBoostr PRO 3.0.1 Build 498

 

eBoostr_PRO_v3.0.1_Build_498_[www.MihanDownload.com].jpg


نرم افزار eBoostr می تواند با افزایش رم سیستم باعث افزایش چشمگیر در سرعت آن شود. این نرم افزار به هیچ وجه شبیه نرم افزارهای بهینه ساز نمی باشد زیرا آنها فقط با دستکاری در تنظیمات ویندوز به طور تقریبی باعث افزایش سرعت رایانه می شوند. اما این نرم افزار با کمک یک قطعه سخت افزاری و کاملآ حقیقی رم سیستم را افزایش می دهد. در واقع شما با کمک فلش مموری خود میتوانید رم کامپیوتر را افزایش دهید! یعنی این نرم افزار حافظه ی فلش شما را تبدیل به رم خواهد نمود در نتیجه با اتصال فلش مموری به پورت یو اس بی سیستم به اندازه ی حافظه ی داخلی فلش، رم سیستم افزایش می بابد. در نتیجه شما با استفاده از این نرم افزار بدون پرداخت هیچ هزینه ای علاوه بر داشتن یک حافظه قابل حمل می توانید یک رم داشته باشید و در هنگامی که از نرم افزارها و یا بازی های سنگین می خواهید استفاده کنید با اتصال فلش مموری، رم رایانه را افزایش می دهید تا از سرعت مطلوب تری در هنگام استفاده از نرم افزار و یا بازی مورد نظر برخوردار باشید.

 براي دانلود اينجا كليك كنيد   Download Now


نرم افزار قرار دادن عکسهای متحرک برای پس زمینه دسکتاپ ویندوز Animated Wallpaper Maker 2.2.0

 

Animated_Wallpaper_Maker_v2.2.0   [www.MihanDownload.com].jpg


نرم افزار Animated Wallpaper Maker به شما کمک میکند تا بتوانید از تصاویر متحرک به عنوان پس زمینه دسکتاپ ویندوز استفاده نمایید. در واقع نمیتوان تصاویر انیمیشنی را به عنوان پس زمینه دسکتاپ قرار داد و شاید این یکی از آروزهای شما برای قرار دادن عکسهای متحرک به عنوان پس زمینه دسکتاپ باشد و تا به امروز از نرم افزارهای مختلفی برای اینکار استفاده کرده باشید که هیچ کدام قادر به انجام چنین کاری نبوده باشند. همانطور که می دانید دلیل اینکه نمیتوان از تصاویر متحرک به عنوان پس زمینه استفاده نمود این است که معمولآ این تصاویر دارای سایزهای بسیار کوچکی هستند و وقتی به عنوان تصویر پس زمینه قرار میگیرند به شدت کیفیت اصلی خود را از دست میدهند به طوری که تصویر شطرنجی میشود. اما شما با کمک این نرم افزار به راحتی میتوانید خودتان تصاویر متحرک بسازید و از آنها به عنوان تصویر پس زمینه دسکتاپ خود استفاده نماید زیرا عکسهایی که با این نرم افزار ساخته میشوند به صورت والپیپر بوده و دارای کیفیت بسیار عالی و سایزهای بسیار بزرگ هستند. در این نرم افزار چندین نمونه آماده بسیار قشنگ از تصاویر متحرک در موضوعات مختلف قرار دارد که شما میتوانید از آنها برای پس زمینه دسکتاپ استفاده نمایید. همچنین خودتان هم میتوانید یک عکس معمولی را تبدیل به یک تصویر انیمیشنی کنید زیرا در این نرم افزار انواع افکتهای متحرک نظیر بارش باران ، رعد و برق ، تلولو نور خورشید ، جزر و مد دریا و بسیار از افکتهای مختلف قرار دارد که شما می توانید با اضافه کردن آنها به عکس معمولی خود آنرا تبدیل به یک عکس متحرک کنید و از آن به عنوان پس زمینه دسکتاپ ویندوز استفاده نمایید.

 براي دانلود اينجا كليك كنيد   Download Now


نرم افزار فیلمبرداری از محیط رایانه و ظبط فیلم از کارت تی وی و کپچر و وب کم Sonne Screen Video Capture 7.1.0.504

 

Sonne_Screen_Video_Capture_v7.1.0.504_[www.MihanDownload.com].jpg


نرم افزار
Sonne Screen Video Capture به شما در ساختن فیلم های آموزشی کمک بسیار زیادی می کند. این نرم افزار قادر است تا از تمامی پنجره ها و به طور کلی از تمام محیط های کامپیوتر فیلمبرداری کند و در پایان فیلم ظبط شده را در یک فایل ویدیویی با کیفیت ذخیره نماید. البته فیلمبرداری از محیط کامپیوتر تنها یکی از قابلیتهای آن می باشد زیرا این نرم افزار با شناسایی Devises هایی نظیر: TV Capture, DV Capture, USB webcams که به سیستم متصل هستند می تواند تصاویر دریافتی از آنها را هم با بهترین کیفیت ظبط و ذخیره کند. شما به دو طریق می توانید با این نرم افزار از محیط مورد نظر خود فیلمبرداری کنید اول فیلمبرداری به صورت Full Screen یا همان تمام صفحه و دوم فیلمبرداری به صورت Normal Region که در این نوع فیلمبرداری شما کادری را مشخص می کنید و سپس نرم افزار فقط در همان کادر اقدام به گرفتن فیلم می نماید که البته استفاده از این نوع فیلمبرداری مختص ساخت فیلم آموزشی در محیط یک نرم افزار می باشد. علاوه بر این شما می توانید تنظیمات دیگر نرم افزار را هم مانند: پنهان کردن نشانگر موس ، ظبط صدای در حال پخش از کامپیوتر در هنگام فیلمبرداری ، ظبط صدای در حال پخش از میکروفن کامپیوتر در هنگام فیلمبرداری ، نوشتن متن دلخواه و قرار گرفتن آن در هنگام فیلمبرداری در گوشه ای از تصویر و ... را تغییر دهید تا به شرایط مطلوب خود در هنگام فیلمبرداری دست یابید. همچنین پس از گرفتن فیلم از محیط مورد نظر شما قادرید با استفاده از این نرم افزار فیلم ظبط شده را قبل از ذخیره سازی مشاهده و یا قسمتهایی را که نیاز است، توسط ابزارهایی که در خود برنامه قرار دارد ویرایش کنید. علاوه بر این می توانید در هنگام فیلمبرداری از محیط رایانه از افکتهای موجود در نرم افزار استفاده کنید تا فیلمی که می سازید قابل فهم تر و زیباتر شود. از دیگر قابلیتهای این نرم افزار می توان به امکان گرفتن عکس از محیطهای مورد نظر و همچنین امکان تغییر تنظیمات مربوط به فایل ویدویی و صوتی اشاره کرد.

 براي دانلود اينجا كليك كنيد   Download Now


بازی موبایل جدید و بسیار زیبا با فرمت جاوا Defender

 

Defender_Java_Game_www.MihanDownload.com.jpg

بازی Defender یکی از بازی های جدید و بسیار زیبای منتشر شده برای گوشی های موبایل می باشد.این بازی دارای محیطی جذاب و هیجان انگیز می باشد و از گرافیک مناسبی نیز برخوردار است.فایل نصب این بازی رزولوشن های 128x128 ، 176x208 ، 176x220 و 240x320 را پیتیبانی کرده و به جهت جاوا بودن قابل نصب بر روی اکثر گوشی های موبایل دارای پلنتفرم جاوا می باشد.هم اکنون می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب این بازی بسیار زیبا را از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.

 براي دانلود اينجا كليك كنيد   Download Now


نرم افزار بازگردانی اطلاعات از دست رفته قدرتمند iCare Data Recovery 3.6.2 Portable

iCare-Data-Recovery-3.6.2_www.mihandownload.com.jpg

در مواقعي که اطلاعاتي را به اشتباه حذف کرده ايد يا اينکه اطلاعاتي را از قبل حذف کرده ايد و الان به آنها احتياج پيدا کرده ايد چه مي کنيد ؟ حتما شما نيز بازگرداني اطلاعات را بارها و بارها شنيده ايد .بازگرداني فايل هاي حذف شده از رايانه از موارد مهمي است که کاربران رايانه به آن توجه ويژه اي دارند . در اين زمينه تنوع نرم افزارها بسيار است . بسياري از کاربران بنا به سليقه ي خودشان يکي از اين نرم افزارها را نصب و اقدام با بازگرداني اطلاعات از دست رفته شان مي کنند . اما برخي از آنها قادر به اين کار نيستند . به عبارتي ديگر از نرم افزاري مناسب و قدرتمند در اين زمينه استفاده نکرده اند . نرم افزاري که ميهن دانلود در ادامه به شما معرفي مي کند يکي از بهترين نرم افزارهاي بازگرداني اطلاعات حذف شده است که با آن قادر خواهيد بود هر نوع فايلي را برگردانيد.
iCare Data Recovery نام نرم افزاري حرفه اي در زمينه ي بازگرداني اطلاعات از دست رفته مي باشد . با اين نرم افزار خيلي راحت با چند کليک ساده و در کوتاهترين زمان ممکن قادر خواهيد بود اطلاعات حذف شده را برگردانيد. شما مي توانيد با استفاده از اين برنامه علاوه بر بازيابي اطلاعات از روي هارد کامپيوتر، اطلاعات پاک شده از روي حافظه هاي قابل حمل مانند: فلش مموري ، دوربين هاي ديجيتالي ، فلاپي ديسک و ... را نيز بازيابي کنيد. اين اطلاعات مي توانند فايل هاي متني ، موسيقي ، فيلم ، تصاوير و ... باشد . نسخه اي را که در اختيارتان قرار داديم پرتابل بوده و نيازي به نصب ندارد و تنها با کليک بر روي آيکون برنامه اجرا مي شود که شما مي توانيد با کپي کردن فايل هاي نرم افزار در فلش مموري خود در صورت نياز از آن در محل هاي مختلف که امکان نصب نرم افزار وجود ندارد استفاده کنيد.

 براي دانلود اينجا كليك كنيد   Download Now


دانلود رایگان بازی کامپیوتر پرتابل موتور سواری Moto Racer 3 Gold Edition

1507829.jpg

 یکی دیگر از بازی های فوق العاده سبک مسابقه ای است که گرافیک بالای آن بازیگر را به حیرت وا می دارد. در این بازی بسیار جذاب شما سوار بر موتورهای مسابقه ای خاصی که برای عبور از دره و تپه و مکان های صعب العبور طراحی شده است بایستی از موانع ایجاد شده از شن و خاک عبور کنید. بی شک حرکات آکروباتیک با موتورهای مسابقه ای را در پیست های خاص موتور سواری دیده اید. این بازی نیز با همان سبک طراحی شده و با توجه به گرافیک بالای آن و همچنین شبیه سازی بسیار دقیق و جذاب آن حرکات یکی از پر هیجان ترین و جذاب ترین بازی ها در نوع خود در آمده است. جزییات بازی به صورت بسیار زیبایی طراحی شده اند. در مسابقات مختلف رقابت بین 8 موتور سوار برگزار می شود و می توان به صورت تک نفره و چند نفره بازی کرد. کنترل موتور حین مسابقه بسیار خوش دست بوده و بسیار راحت خواهد بود. از نقاط قوت این بازی قابلیت بازی بدون نیاز به نصب (پرتابل) می باشد.

 براي دانلود اينجا كليك كنيد   Download Now


مجموعه 20 رینگتون جدید برای موبایل Mobile Ringtone Pack

Ringtone_New.jpg

سایت میهن دانلود مجموعه رینگتون های جدید را برای گوشی های موبایل تهیه نموده است که این مجموعه شامل 20 رینگتون می باشد.این رینگتون ها دارای کیفیت 128 بوده و فرمت همگی آنها Mp3 می باشد که می توانید از آنها برای زنگ موبایل خود و یا زنگ اس ام اس استفاده کنید.هم اکنون می توانید با رجوع به ادامه ی مطلب تمامی این رینگتون ها را با حجمی مناسب در قالب یک فایل فشرده از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.

 براي دانلود اينجا كليك كنيد   Download Now


دانلود دو کتاب رمان جدید برای موبایل با فرمت جاوا Mobile Ebook

 

 

Ebook-Roman-Mobile_www.MihanDownload.com.jpg

مجموعه دو کتاب الکترونیکی موبایل برای علاقه مندان به کتاب های رمان که در سایت میهن دانلود تهیه و گردآوری شده است.این دو کتاب عبارت اند از کتاب های رایکا و خیال یک نگاه که هردو جزء کتاب های رمان بسیار زیبا و خواندنی می باشند.فرمت این دو کتاب جاوا می باشد و به همین جهت قابل نصب بر روی اکثر گوشی های موبایلی که دارای پلنتفرم جاوا هستند می باشند.هم اکنون می توانید این دو کتاب الکترونیکی را با مراجعه به ادامه ی مطلب از سایت میهن دانلود دریافت کنید.

 براي دانلود اينجا كليك كنيد   Download Now


مجموعه 20 اسکرین سیور جدید برای موبایل Mobile Screensaver Pack 240x320

Mobile.ScreenSaver.240x320.25f.www.MihanDownload.com.jpg

مجموعه ای که در سایت میهن دانلود برای کاربران محترم تهیه نموده ایم شامل 20 اسکرین سیور جدید و فوق العاده زیبا برای گوشی های موبایل می باشد.این اسکرین سیورها دارای کیفیتی بالا و حجمی مناسب می باشند و از موضوعات گوناگون انتخاب شده اند.فرمت اسکرین سیورهای این مجموعه Gif و رزولوشن همگی آنها 240x320 می باشد.هم اکنون می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب این مجموعه را از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.

 براي دانلود اينجا كليك كنيد   Download Now


مجموعه پس زمینه جدید موبایل سایز تصویر Mobile Wallpaper Pack 360x640

 

Mobile.Wallpaper.Pack.360x640.24f.www.MihanDownload.com.jpg

سایت میهن دانلود مجموعه تصاویر پس زمینه ی جدید را برای گوشی های موبایل جمع آوری نموده است که این مجموعه شامل 20 تصویر پس زمینه ی فوق العاده زیبا می باشد.این تصاویر از کیفیتی بسیار بالا برخوردار بوده و پسوند همگی آنها Jpg می باشد.رزولوشن این تصاویر 360x640 بوده و هم اکنون می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب این مجموعه را بصورت یک فایل فشرده از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.

 براي دانلود اينجا كليك كنيد   Download Now


نرم افزار جدید پخش فیلم و موزیک با امکانات بسیار عالی SMPlayer v0.6.9

 

SMPlayer_v0.6.9_[www.MihanDownload.com].jpg


نرم افزار SMPlayer با پشتیبانی کامل از تمامی فرمتهای صوتی و تصویری، در حال حاضر به یک از پر طرفدارترین پلیرهای جهان تبدیل شده است. می توان به جرات این نرم افزار جدید را رغیب اصلی نرم افزار KMPlayer دانست. شما با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید هر فیلمی را با هر فرمتی که باشد تماشا کنید و یا هر موسیقی را با هر فرمتی که باشد گوش دهید. این نرم افزار قادر است تا در محیطی بسیار زیبا و قشنگ فایلهای صوتی و تصوری مورد نظر شما را پخش کند به طوری که هر بیننده ای را محو زیبایی خود خواهد کرد. یکی از امکانات بسیار عالی این نرم افزار در مقایسه با نرم افزارهای حجیمی همچون PowerDVD که معروف ترین نرم افزار پخش فیلم های دی وی دی است، امکان پخش فیلم های دی وی دی به همراه تنظیمات کامل تصویر و صدا و همچنین امکان فراخوانی زیر نویس فیلم مورد نظر بدون انجام تنظیمات اضافی می باشد که در نرم افزارهای مشابه برای اجرای زیر نویس می بایست حتمآ نام فیلم و نام زیرنویس یکی باشد و همچنین در کنار هم قرار داشته باشند تا پلیر بتواند هر دوی آنها را پخش کند، اما در این نرم افزار زیر نویس فیلم میتواند با نام های مختلف و در مسیری جدا از فایل فیلم قرار داشته باشد. این نرم افزار دارای امکانات متنوع و قابلیت های بسیار زیادی می باشد که توضیح هر کدام از آنها در اینجا امکان پذیر نبوده و مطمئنآ شما در صورت کار با این نرم افزار به تمامی امکانات آن پی خواهید برد.

 براي دانلود اينجا كليك كنيد   Download Now


نرم افزار ساخت آسان نوشته های سه بعدی و جالب 3D Text Commander v4.5

 

3D_Text_Commander_v4.5_[www.MihanDownload.com].jpg


نرم افزار 3D Text Commander به شما کمک می کند تا نوشته های سه بعدی و جالب بسازید. که برای اینکار می بایست 4 مرحله ی ساده را سپری کنید. در مرحله ی اول شما یکی از 11 حالت سه بعدی سازی را که نرم افزار در اختیارتان قرار می دهد را انتخاب می کنید. در مرحله دوم از میان 10 قالب متنی که قرار است به عنوان رنگ نوشته ی شما قرار گیرد یکی را به دلخواه انتخاب می کنید. در مرحله ی سوم متن مورد نظر خود را تایپ می کنید. و در مرحله ی چهارم اقدام به انجام تنظیماتی نظیر تغییر زاویه ی دید ، تغییر درجه ی شفافیت ، تغییر زاویه ی سایه ، تغییر پس زمینه ، تغییر رنگ فونت ، تغییر نوع فونت ، تغییر سایز فونت و ... می نمایید که بعد از انجام هر کدام از تنظیمات نتیجه ی حاصل از آن در همان لحظه بر روی نوشته انجام می شود که شما می توانید آن را ملاحظه کنید تا در صورت نیاز مجددآ تنظیمات آن را تغییر دهید. در پایان می توانید نوشته ی مورد نظر خود را در یک فایل عکس و در فرمت و سایز دلخواه ذخیره کرده و از آن در محلهای مختلف استفاده کنید. همچنین می توانید با کمی دقت و حوصله با کمک این نرم افزار یک بنر بسیار زیبا برای وبلاگ و یا وب سایت خود درست کنید.

 براي دانلود اينجا كليك كنيد   Download Now


نرم افزار پنهان ساز آی پی Real Hide IP 3.6.0.6

Real_Hide_IP_v3.6.0.6_[www.MihanDownload.com].jpg


نرم افزار Real Hide IP با پنهان کردن آی پی سیستم به شما این امکان را می دهد که به طور ناشناس در دنیای اینترنت به گشت و گذار بپردازید. این نرم افزار دارای قسمتی به نام Choose IP Country می باشد که در این قسمت شما میتوانید آی پی های مختلف کشورها را بدست آورید و از آنها استفاده کنید. همانطور که از نام این نرم افزار مشخص است عملیات پنهان سازی و تغییر آی پی را به صورت کاملآ آسان و اتوماتیک انجام میدهد و بر خلاف سایر نرم افزارهای مشابه نیازی نیست که کاربر تنظیمات خاصی را انجام دهد. همچنین این نرم افزار خود به صورت خودکار هر ده دقیقه یکبار، آی پی را تغییر می دهد که البته شما می توانید در تنظیمات نرم افزار این زمان را تغییر داده و یا کلآ آنرا غیر فعال کنید. اکثر نرم افزارهایی که در این زمینه ساخته شده اند تا حدودی عملکرد قابل قبولی را از خود نشان نداده اند، اما این نرم افزار بر خلاف سایر نرم افزارهای مشابه با حجم کم خود می تواند به طور کامل عملیات تغییر و پنهان سازی آی پی را انجام دهد. آی پی هایی را که این نرم افزار در حالت اتوماتیک برای شما انتخاب می کند از کشورهایی بوده که هیچگونه محدودیتی ندارند و اینطور نیست که سایتی را به دلیل تحریم نتوانید مشاهده کنید.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

 براي دانلود اينجا كليك كنيد   Download Now


 

نظرات و پیشنهادات شما 

 

برای هرچه بهتر شدن عملکرد گروه . با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری کنید


 


 

لوبيا سحرآميز

جذاب و باور نكردني

بهترين هديه براي روز عشق

هديه اي مناسب براي كسي كه دوستش داريد!

 خوش سليقه ها حتما خوششون مياد!!

پس از كاشت و رشد روي برگ هاي لوبيا

 جمله بسيار زيبايي نمايان خواهد شد

لوبياي سحرآميز  بهترين هديه براي دوستان وفرزندانتان

قيمت : 8500 تومان

خرید  اینترنتی           خرید  اینترنتی

 لوبياي سحرآميز در بسته بندي هاي زيبا و فانتزي

لازم به توضيح مي باشد كه اين لوبيا از نوع مرغوب تهيه گرديده است

كه امكان نگهداري آن تا چندين ماه امكان پذير ميباشد .

قيمت : 8500 تومان

خرید  اینترنتی           خرید  اینترنتی

( پس از  پرورش لوبيا ، پس از 7 روز پيام دوستت دارم

 بر روي آن ظاهر مي گردد )

 جذاب و باور نكردني

بهترين هديه براي روز عشق

قيمت : 8500 تومان

خرید  اینترنتی           خرید  اینترنتی

هديه اي مناسب براي كسي كه دوستش داريد!

 خوش سليقه ها حتما خوششون مياد!!

يك سورپريز بي نظير براي آنكه دوستش داريد!!
هديه ما به شماست.....

طراحي تحسين بر انگيز، ظرافت خيره كننده

قيمت : 8500 تومان

خرید  اینترنتی           خرید  اینترنتی

 

 

 

 

 

 

.:: Copyright © 2008 Iranian Fun Group , All Right Reserved ::.

Counter Stats
 

براي اينكه دوستان خود را در گروه ما عضو نماييد ، آدرس زير را به آنها ايميل كنيد : happy

Http://www.Biggroup.Sub.Ir

جهت ارسال اين ايميل براي دوستانتان در بالاي صفحه روي Forward كليك كرده و

سپس آدرس ايميل دوستانتان را وارد نماييد . به همين سادگي .. angel kiss

در اينجا ايميل ديگري از گروه بزرگ ايرانيان فان به پايان رسيد ...sad sigh

منتظر ايميل هاي بعدي ما باشي



__._,_.___


This Group Management By IranianFuN Team

    IranianFuN The Biggest Iranian Group
         
          lvl r 24 & Keyvan




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Post a Comment