Tuesday, June 18, 2024

|| IraNiaN FuN || Faale Roozane -- 2shanbe 24 Khordade 1389



Iranian Fun Group Header

 

v

 

 

 

فال روزانه از گروه ایرانیان فان -   دوشنبه 24 خرداد 1389

 

فروردین: احتمالاً شما موفق شده‌اید كه خودتان را از یك مخمصه نجات دهید، پس نگاهی مثبت به شرایط دشوار داشتن برای شما كار سختی نیست. فقط مطمئن باشید كه اشتباهاً رفتار غیر طبیعی نداشته باشید. برای اینكه توانایی شما در دیدن جنبه مثبت هر موضوعی همچنین می‌تواند شما را به سمت تكذیب كردن سوق بدهد. موقع صحبت كردن مطمئن باشید كه حرفهایتان نه فقط بر پایه تخیلاتتان بلكه بر اساس واقعیت پی‌ریزی شده باشند.

اردیبهشت: حتی اگر می‌توانید به روشنی حقیقت را ببینید -یا دست كم برداشتی از آن دارید- تصور نكنید كه برداشت هر فرد دیگری از واقعیت نیز باید مشابه برداشت شما باشد. شما با دیدی درون گرایانه به جهان می‌نگرید كه می‌تواند به اندازه خود جهان خیالی باشد، بنابراین نسبت به شخصی كه ممكن است به نتیجه‌ای مغایر با نتیجه شما رسیده باشد، كمی بی‌توجه باشید.

خرداد: زندگی امروز برای شما مثل نفس كشیدن در هوای تازه می‌باشد و افكار شما مثل پرنده‌ها آزادانه در سرتاسر آسمان پرواز می‌كنند. اما همه چیز آن طور كه به نظر می‌رسد آرامش بخش نیست. بری اینكه پشت این تصویر زیبا احساسات غیر قابل حل به آرامی در حال ظهور كردن هستند. تلاش كنید كه به خودتان نگرانی راه ندهید، برای اینكه ممكن است شما در این چند روز توانایی سركوب كردن آنها را پیدا كنید، اما بهتر است به جای اینكه صبر كنید كه احساساتتان سرریز شوند، آنها را پردازش كنید.

تیر: با وجود اینكه ممكن است اینگونه به نظر برسد كه شما در برابر اجبار تسلیم شده‌اید، ولی زیاد راضی نیستید كه فقط به خاطر پیدا كردن یك نگرش مثبت، احساسات عمیق‌ترتان را از ذهنتان پاك كنید. اما شما اكنون یا می‌توانید از تخیلتان برای تقویت كردن روحیه خودتان استفاده كنید یا اینكه هیچ كاری نكنید. انتخاب با شماست هر یك از این دو راه را كه انتخاب كنید شاید مجبور شوید كه بعداً در طول روز وقتی كه ماه وارد برج عقرب شد دوباره جلوی احساسات خود را بگیرید. به یاد داشته باشید كه حساس بودن نسبت به دنیای درونتان به این معنی نیست كه واجب است به خاطرش خودتان را اذیت كنید.

مرداد: امروز شما وقتی كه با شرایط جدید روبرو می‌شوید، به خصوص بعد از اینكه چند اتفاق عجیب باعث ناراحتی شما شده‌اند، احساس خوبی خواهید داشت. اما نباید خیلی هم احساس راحتی كنید، برای اینكه همه چیز در حال تغییر كردن است. حتی اگر استرسها تمام شده باشند، شاید شما امروز قادر نباشید كه به هرچیزی كه می‌خواهید برسید. خوشبختانه شخصی كه قبلاً نسبت به شما ستیزه جو بوده است، اكنون برای اینكه با شما هم پیمان شود می‌تواند رویه‌اش را تغییر دهد. بنابراین بی‌جهت به توانایی‌های این حامی حسادت نداشته باشید.

شهریور: به جای اینكه هر موضوعی را بارها و بارها تجزیه و تحلیل كنید، سعی كنید كه با یك روش خوب شروع به فعالیت كرده و بعد ببینید كه چه اتفاقی می‌افتد. افكارتان فقط می‌توانند شما را به دوردستها ببرند و واقعاً به هیچ روشی نمی‌توانند به شما بگویند كه دیگران اكنون در مقابل عمل شما چه واكنشی نشان خواهند داد. بهترین نتایج ممكن را در ذهن تصور كنید؛ فقط زمان می‌تواند به شما نشان دهد كه نقشه‌های شما مؤثر بوده است یا نه.

مهر: مثل اینكه درهای خوشبختی به روی شما بسته شده‌اند، بنابراین اكنون قبل از اینكه زمان را از دست بدهید كاری مثبت انجام بدهید. این كار نیز دردسرهایی دارد، برای اینكه خیلی سریع واكنش نشان دادن نیز مشكلات خودش را دارد. اگر شما كاملاً به خودتان مطمئنید دوباره فكر كنید و ببینید كه در چند ساعت آینده چه احساسی خواهید داشت. اگر كم كم در حالیكه روز به جلو می‌رود شما این اطمینانتان را از دست دادید، فقط باید به مسائل مهم فكر كنید. به موضوعاتی كه شما نسبت به آنها آگاهی ندارید باید بیشتر از كارهایی كه می‌خواهید انجام دهید توجه كنید.

آبان: امروز شما این توانایی را دارید كه حجم زیادی از اطلاعات را زیر و رو كرده و می‌توانید از راه شهودی بفهمید كه كدامیك از همه مهم‌تر است. به غریزه‌های خودتان اطمینان داشته باشد، برای اینكه شما می‌توانید گرفتاری احساسی پیچیده‌ای را به خوبی متوجه بشوید. خوشبختانه شما به سمت بحثهایی كه از قبل در موردشان اطلاعات دارید نمی‌روید. شما می‌دانید كه چگونه می‌توانید یك راز را مخفی نگه دارید و می‌دانید كه بهتر است برخی از حرفها را ناگفته باقی بماند.

آذر: امروز برای شما سخت است كه رویاهایتان را پیش خود نگه دارید، برای اینكه به همان اندازه كه شما دوست دارید افكارتان را با دوستانتان در میان بگذارید آنها هم علاقه مندند كه بفهمند در ذهن شما چه می‌گذرد. بخشی از حرفهای شما دیگران را شوكه خواهد كرد، اما قصد شما غافلگیر كردن دیگران نیست. صحبت‌های شما جادویی هستند و باعث می‌شوند كه اطرافیانتان شما را تحسین كنند.

دی: تعلق خاطر شما به سنت امروز در زمینه كاری می‌تواند باعث موفقیت شما بشود. درك كردن این موضوع كه یك سابقه بد چگونه می‌تواند مانع شما بشود، شما را قادر خواهد كرد كه بتوانید با استعدادهایتان بر شرایط دشوار چیره بشوید. به دلیل توجه كردن به خود از روشی كه درپیش گرفته‌اید خارج نشوید. اكنون برای شما زمانی است كه عضوی از یك گروه باشید نه الزاماً یك راهنما.

بهمن: ممكن است كه امروز رقابت كردن نسبت به قبل برایتان اهمیت بیشتری داشته باشد، اما نه آنقدر مهم كه فقط به خاطر شركت كردن در یك مسابقه استراحت بعداز ظهرتان در خانه را از دست بدهید. اما هنوز هم كامل كردن خوشی‌هایتان با خندیدن و تفریح كردن با برنامه‌های قبلیتان ایده جالبی است. شاید برنده شدن در همه كارهایی كه انجام می‌دهید، مهم باشد، اما نباید به خاطر جلو افتادن در یك مسابقه شانس لذت بردن را از دست بدهید.

اسفند: شما امروز بین آرزویتان برای انگیزش درونی و نیازهایتان برای یك استراحت آرام و ساده احساس آشفتگی می‌كنید. اما حتی زمانی كه تنها هستید برای اینكه كتابی را برداشته و در مورد موضوعی كه مورد علاقه‌تان است چیزی بیاموزید، تردید به خود راه ندهید. كسب كردن اطلاعات جدید به وسیله مطالعه و صحبت كردن با دیگران همچنین می‌تواند بذرهای هوشمندی را در شما بارور كند.

 

 

 

 

نظرات و پیشنهادات شما 

 

برای هرچه بهتر شدن عملکرد گروه . با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری کنید

 

 
 


 

 

كراوات calvin klein

+

جعبه كاملا چرمي و اورجينال

+

كتاب شيك پوشي به صورت هديه

يك كراوات فوق العاده شيك و متفاوت

در تمام مهمانيها و مجالس ديده شويد !!!!

قابليت ست كردن با انواع لباسهاي مجلسي

قيمت : 12000 تومان

خرید  اینترنتی           خرید  اینترنتی

فوق العاده شيك و زيبا

چگونه كت و شلوار را با كراوات هماهنگ كنيم

تطابق درست كت با يك كراوات مناسب، روش عالي براي خوب به نظر رسيدن است.

 به اين نكات توجه كنيد تا هماهنگ كردن درست كت و كراوات را بياموزيد.

قيمت : 12000 تومان

خرید  اینترنتی           خرید  اینترنتی

تقديم به آقايون مشكل پسند

هديه اي مناسب براي آنكه دوستش داريد.....

آخرين چيزي كه براي جذابيت نياز داريد.

1- به قفسه لباستان نگاه كنيد و كت شلواري را كه دوست داريد بپوشيد، انتخاب كنيد.

 آن را روي يك سطح هموار مثلا روي تخت يا ميز تاشو پهن كنيد.

2- پيراهن هايي را كه مي خواهيد با آن كت بپوشيد، انتخاب كنيد. مطمئن بشويد

 كه رنگ كت و پيراهن با يكديگرهماهنگ و متناسب است. پيراهن مورد نظر را در كنار كت قرار بدهيد.

3- حالا كراواتهاي مختلف را انتخاب كنيد. آنها را بر روي كت و پيراهن قرار بدهيد.

 بهترين روش براي تطبيق دادن آنها با يكديگر، توجه به

رنگ غالب پيراهن و كت و همچنين طرح اصلي آنها است.

كراوات calvin klein

+

جعبه كاملا چرمي و اورجينال

+

كتاب شيك پوشي به صورت هديه

قيمت : 12000 تومان

خرید  اینترنتی           خرید  اینترنتی

جديدترين مدل فشن براي مجالس و تمام جشن ها

يك مدل فوق العاده مناسب براي پسران امروزي

4- براي يك كت شلوار و پيراهن ساده، مي توانيد از هر كروات ساده اي كه رنگ آن با كت و پيراهن شما هماهنگ باشد، استفاده كنيد. البته اين هميشه به اين معنا نيست كه مثلا آبي را فقط با آبي بپوشيد. شما مي توانيد يك كراوات زرد رنگ را انتخاب كنيد كه بر روي يك كت شلوار و پيراهن آبي عالي به نظر مي رسد. اگر مي خواهيد از رنگ متضاد استفاده كنيد، از گردونه رنگي استفاده كنيد.

5- زماني كه پيراهن سفيد مي پوشيد، هر نوع كراواتي با آن خوب به نظر مي رسد. پوشيدن كت شلوار سفيد نيز مانند يك بوم سفيد نقاشي است كه شما مي توانيد هر رنگ و طرح كراواتي را كه دوست داريد با آن بپوشيد.

 

قيمت : 12000 تومان

خرید  اینترنتی           خرید  اینترنتی

قابليت ست كردن با انواع لباسهاي مجلس و اسپرت

6- براي كت و شلوار راه راه، اگر راه هاي آن ضعيف و كمرنگ هستند، رنگ خود كت را زمينه اصلي قرار بدهيد و كراوات را با آن هماهنگ كنيد، درست مثل اينكه يك كت ساده پوشيده ايد. اما اگر راه هاي كت برجسته و مشخص هستند، كراواتي را انتخاب كنيد كه به خوبي با رنگ راه هاي كت شما هماهنگ است. كتي با راه هاي قرمز مشخص را مي توانيد با كراوات قرمز رنگ بپوشيد. كراوات شما مي تواند ساده يا طرح دار باشد، اما مهم اين است كه با رنگ راه هاي كت متناسب باشد.

7- براي پيراهن طرح دار، رنگ كراواتي را انتخاب كنيد كه هنگام نگاه كردن به پيراهن از دور، آن رنگ غالب و برجسته است. شما مي توانيد با اين پيراهن، يك كراوات طرح دار، راه راه يا چهارخونه بپوشيد. به خاطر داشته باشيد كه وقتي كراوات طرح دار انتخاب مي كنيد به رنگ غالب آن دقت كنيد تا با رنگ اصلي پيراهن طرح دارتان هماهنگ باشد.

 

قيمت : 12000 تومان

خرید  اینترنتی           خرید  اینترنتی

8- از طرف ديگر هماهنگي كت و كراوات مطرح است. اگر مي خواهيد كراواتي با رنگ متفاوت بپوشيد، مطمئن بشويد كه رنگ متممي را انتخاب مي كنيد. شما مي توانيد براي اين كار از گردونه رنگي كمك بگيريد. به عنوان مثال يك پيراهن صورتي را با يك كراوات قرمز رنگ يا كراوات آبي روشن؛ پيراهن آبي را با كراوات زرد، طلايي يا آبي؛ و پيراهن مشكي را با كراوات سفيد، خاكستري يا نقره اي بپوشيد.

به خاطر داشته باشيد كه كت شلوار، پيراهن و كراواتي كه انتخاب مي كنيد، هرسه طرح دار نباشد. حداقل يكي از آنها بايد ساده باشد.

       

 

 

 

 

.:: Copyright � 2008 Iranian Fun Group , All Right Reserved ::.

Counter Stats
 

 

براي اينكه دوستان خود را در گروه ما عضو نماييد ، آدرس زير را به آنها ايميل كنيد : happy

Http://www.Biggroup.Sub.Ir

جهت ارسال اين ايميل براي دوستانتان در بالاي صفحه روي Forward كليك كرده و

سپس آدرس ايميل دوستانتان را وارد نماييد . به همين سادگي .. angel kiss

در اينجا ايميل ديگري از گروه بزرگ ايرانيان فان به پايان رسيد ...sad sigh

منتظر ايميل هاي بعدي ما باشي



__._,_.___


This Group Management By IranianFuN Team

    IranianFuN The Biggest Iranian Group
         
          lvl r 24 & Keyvan




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Post a Comment