Wednesday, June 19, 2024

|| IraNiaN FuN || Majaleye Khabari va Tasviri Jame Jahanie 2010 !! ( Shomareye 3 )



Iranian Fun Group Header

 


 

 

 

 

موضوع ایمیل :

 

مجله داغ جام جهانی 2010



 

نخستین پیروزی آلمان در جام نوزدهم رقم خورد/ شکست دومین نماینده آسیا

 

دیدار تیم های ملی فوتبال آلمان و استرالیا در سومین روز از نوزدهمین دوره رقابتهای جام جهانی با پیروزی 4 بر صفر ژرمن ها به پایان رسید.

دومین دیدار از بازیهای گروه D رقابتهای فوتبال جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی از ساعت 23 روز یکشنبه در ورزشگاه " موسس ماب هیدا " شهر دوریان به قضاوت " آنتونیو رودریگوئز" از مکزیک آغاز شد و در پایان تیم ملی فوتبال آلمان با نتیجه 4 بر صفر حریف خود را شکست داد.

در این دیدار کلوزه و لوکاس پودولسکی، مولر و کاکئو برای تیم ملی فوتبال آلمان گل زدند تا شاگردان یواخیم لو به نخستین پیروزی خود در این دوره از رقابتها دست پیدا کنند و مردان سرزمین کانگورو اولین شکست را تجربه کنند.

تیم ملی فوتبال استرالیا دومین نماینده فوتبال آسیا بود که در این رقابتها به میدان رفت. قبل از این تیم ملی فوتبال کره جنوبی در نخستین بازی خود با نتیجه 2 بر صفر یونان را شکست داده بود. کره شمالی و ژاپن دیگر نمایندگان آسیا در این مسابقات هستند.

 

 






























 


 

ژاپن شیرهای رام نشدنی را "رام" کرد / دومین پیروزی برای تیم‌های آسیایی

 

تیم‌ ملی فوتبال ژاپن با برتری برابر کامرون در مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی دومین تیم آسیایی پیروز در جام نوزدهم لقب گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله گروهی رقابت‌های فوتبال جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی عصر امروز دوشنبه با برگزاری یک دیدار از گروه E پیگیری شد که در این بازی تیم ملی ژاپن با نتیجه یک بر صفر برابر کامرون به برتری دست یافت.

در این مسابقه که با قضاوت "الگاریو بنکوئه‌رنسا" پرتغالی در ورزشگاه فری استاته برگزار شد، "کیزوکه هوندا" در دقیقه 39 گل برتری تیم ژاپن را به ثمر رساند.

صحنه به ثمر رسیدن گل برتری تیم فوتبال ژاپن برابر کامرون

نیکولاس انکولو از تیم کامرون و مارکوس تولیو از تیم ژاپن بازیکنان اخطاری دیداری بودند که حدود 40 هزار تماشاگر با حضور در ورزشگاه فری استاته آن را از نزدیک تماشا کردند.

پیش از ژاپن که شیرهای رام نشدنی قاره آفریقا را از پیش رو برداشت، تیم ملی کره جنوبی با پیروزی مقابل یونان نخستین تیم قاره آسیا بود که در جام نوزدهم به پیروزی دست یافته بود. البته استرالیا دیگر تیمی آسیایی حاضر در این جام برابر آلمان شکست سنگین 4 بر صفر را تجربه کرد. کره شمالی دیگر نماینده آسیا در این مسابقات است.

در پایان دیدارهای روز نخست گروه E، تیم هلند با 3 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به ژاپن در رده نخست گروه قرار گرفت. ژاپن هم با 3 امتیاز جایگاه دوم را از آن خود کرد و تیم‌های کامرون و دانمارک بدون امتیاز رده‌های سوم و چهارم را به خود اختصاص دادند.

 



هلند برابر دانمارک پیروز شد

 

تیم ملی فوتبال هلند با پیروزی برابر دانمارک در مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی خود را به عنوان مدعی نخست صعود از گروه E معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله گروهی رقابت‌های فوتبال جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی بعدازظهر امروز دوشنبه با برگزاری یک دیدار از گروه E پیگیری شد که طی آن تیم ملی هلند با نتیجه 2 بر صفر برابر دانمارک به پیروزی دست یافت.

در این مسابقه که با قضاوت "استفان لانوی" فرانسوی در ورزشگاه ساکرسیتی و در حضور 75 هزار تماشاگر برگزار شد، سیمون پولسن(47 - گل به خودی) و دیرک کویت(85) برای تیم هلند گل زدند. "دی یانگ" و "روبین وان پرسی" از تیم هلند و "سیمون کیائر" از تیم دانمارک بازیکنان اخطاری این دیدار بودند.

صحنه گل نخست هلند که مدافع دانمارک به اشتباه توپ را درون دروازه تیم خود قرارداد






































 




اخبار داغ و خواندنی های جام جهانی 2010

 

 

مسي: بازي با اين توپ‌ها كشنده است

 

http://media.farsnews.com/Media/8903/Images/jpg/A0853/A0853806.jpg

ليونل مسي گفت: تا زماني كه مقابل نيجريه بازي نكرده بوديم بطور جدي متوجه كيفيت نامطلوب توپ مخصوص بازي‌هاي جام‌جهاني نشده بودم. فكر مي‌كردم مهار اين توپ‌ها براي دروازه‌بانان سخت باشد ولي وقتي بازي تمام شد، تازه متوجه شدم كار كردن با اين توپ تنها براي سنگربانان دشوار نيست. حتي ما بازيكنان نيز با سختي بسيار روبرو مي‌شويم و كاري كشنده است.

وي كه عصر روز شنبه در بازي با نيجريه به رغم تلاش فراوان موفق به گلزني نشد، عنوان كرد: كار كردن با اين توپ براي من بسيار سخت است. اين حالت در مورد ديگر بازيكنان نيز وجود دارد. فكر مي‌كنم بايد تا بازي بعدي آنقدر با توپ جام كار كنيم كه بتوانيم به احساس خوبي نسبت به اين توپ برسيم. ضمن اين كه به كار با آن نيز عادت كنيم.

مسي گفت: با توجه به توانمندي بسيار بازيكنان تيم ملي فكر مي‌كنم خيلي سريع بتوانيم خودمان را با شرايط جديد از جمله اين توپ وفق دهيم.

توپ‌هايي كه در اين پيكارها مورد استفاده قرار گرفته، جوبلاني نام داشته كه محصول شركت آديداس بوده و باعث انتقاد مربيان و بازيكنان زيادي در روزهاي اخير شده است.  

 

شيلتون: از روبرت گرين حمايت كنيد

 

http://media.farsnews.com/Media/8903/Images/jpg/A0864/A0864838.jpg

 

پيتر شيلتون اظهار داشت: نه فقط تيم ملي بلكه همه مردم و هواداران بايد از روبرت گرين سنگربان تيم، حمايت كنند.
شيلتون كه در جام جهاني 1986 از سنگر تيم كشورش مراقبت كرد، افزود: اين دروازه‌بان جوان مقابل رقيب آمريكايي به طور كلي خوب كار كرد و تنها يك بار اشتباه در مهار توپ داشت كه البته منجر به گل حريف شد.
وي افزود: درست است كه با اين اشتباه نتيجه تغيير كرد و ما از برد به تساوي رسيديم اما از خاطر نبريم كه عملكرد كلي او خوب بود. بايد به او در اين مقطع اميدواري و دلداري داد تا دچار فاجعه نشود.
در جدال شنبه شب انگليسي ها در حاليكه با گل جرارد از آمريكا پيش افتادند،‌ بخاطر اشتباه گرين،‌ برد را با تساوي يك بر يك عوض كردند.

 

پارك‌جي‌سونگ: براي غلبه بر آرژانتين برنامه داريم

 

http://media.farsnews.com/Media/8903/Images/jpg/A0865/A0865004.jpg

 

پارك جي سونگ اظهار داشت: پيش از ترك سئول و اعزام به جام جهاني ، برنامه‌ريزي دقيقي براي مبارزه با حريفان هم گروهي انجام گرفت. جلسات تمريني و تئوري زيادي در اين ارتباط برگزار شد و حتي مقابل حريفان تداركاتي اين امور مورد آزمايش قرار گرفتند. با توجه به اين شرايط مي‌توان گفت كه براي كسب پيروزي مقابل آرژانتين نيز برنامه داريم.
كاپيتان تيم خاور دوري كه براي تيم منچستريونايتد انگليس بازي‌هاي خوبي انجام داده و عصر روز شنبه در پيروزي شگفت‌انگيز 2 بر صفر مقابل يونان، گل دوم تيمش را به ثمر رساند، افزود: همان گونه كه در بازي با يونان برنده شديم، براي آرژانتين و نيجريه نيز برنامه داريم. البته بايد اعتراف كرد، در گروه سختي هستيم؛ ولي برد مقابل يونان به ما توان مضاعف داد تا دو بازي سخت باقيمانده را با موفقيت به انجام رسانيم.
ياران جي‌سونگ ساعت 16 روز پنج‌شنبه آينده برابر آرژانتين به ميدان خواهند رفت.

 

 

احتمال غيبت گالاس در ديدار مقابل مكزيك

 

http://media.farsnews.com/Media/8806/Images/jpg/A0729/A0729670.jpg

 

ويليام گالاس در تمرين عصر روز گذشته خروس‌هاي آبي، دچار مصدوميت از ناحيه ماهيچه پا شد و به تمرين ادامه نداد.
با اين شرايط احتمال عدم حضور مدافع 32 ساله در بازي مقابل مكزيك قوت گرفته است.
ديدار دوم ياران اين بازيكن كه در بازي رفت بدون گل مقابل اروگوئه متوقف شدند، روز پنجشنبه مقارن ساعت 23 به وقت تهران در شهر پولوكوان انجام خواهد شد.

 

ره‌هاگل مي‌رود، سانتوز مي‌آيد

 

http://media.farsnews.com/Media/8712/Images/jpg/A0627/A0627149.jpg

 

فدراسيون فوتبال اين كشور تصميم گرفته به همكاري با اتو‌ ره‌هاگل آلماني خاتمه داده و فرناندو سانتوز پرتغالي را به كار گمارد.
قرارداد مربي 71 ساله يوناني‌ها با انجام مسابقات جام‌جهاني خاتمه خواهد يافت.
اين مربي از سال 2001 هدايت تيم اروپايي را برعهده داشته و همراه با آن به مقام نخست جام ملت ها در سال 2004 رسيد. وي دو روز قبل با تيمش از كره‌‌جنوبي 2 بر صفر شكست خورد و مورد انتقاد شديد واقع شد.

 

 

اكشيدن سيگار ممنوع شد

 

http://i27.tinypic.com/2a960e8.jpg

 

 در بين نيمه ديدار تيم‌هاي هلند و دانمارك بلندگوهاي ورزشگاه اعلام كرد كشيدن سيگار ممنوع است.

 تماشاگران هلندي در ورزشگاه ساكر سيتي 3 برابر هواداران دانماركي هستند و به همين دليل جو ورزشگاه به نفع نارنجي پوشان است.

در بين نيمه اين ديدار بلندگوهاي ورزشگاه اعلام كرد سيگار كشيدن در ورزشگاه ممنوع است.

در جريان مسابقه بي نظمي هايي در حضور تماشاگران در ورزشگاه ايجاد شد و چون صندلي هاي طبقه پايين خالي از تماشاگر بود شماري از دانش آموزان آفريقاي جنوبي را وارد ورزشگاه كرده و به آنها وووزلا دادند.

 

 

كاهيل از فيفا درخواست بخشش كرد

 

http://media.farsnews.com/Media/8903/Images/jpg/A0865/A0865855.jpg

 

تيم كاهيل كه شب گذشته در جدال با آلمان به علت خطاي خشن روي باستين شواين‌اشتايگر هافبك تكنيكي حريف از زمين اخراج شد، روز دوشنبه (امروز)از فدراسيون جهاني خواست كارت قرمز وي مورد بخشش قرار گرفته تا بتواند در بازي بعد مقابل غنا تيم كشورش را همراهي كند.
اين بازيكن 30 ساله اظهار داشت: روي اشتايگر خطايي نكردم كه مستحق دريافت كارت قرمز باشم. خود اين بازيكن نيز اعتراف داشته خطاي من خشن نبوده است. اميدوارم فيفا به اين مسئله رسيدگي كند و من بتوانم در بازي بعد استراليا را همراهي كنم.
او ادامه داد: با بازبيني فيلم بازي آنچه من مي‌گويم، كاملا مشخص مي شود. انتظار دارم فدراسيون جهاني به اين مساله توجه كافي كند.
تيم استراليا شب گذشته در بازي شهر دوربان مقابل ژرمن‌ها با ارائه بازي ضعيف 4 بر صفر شكست خورد. در دقيقه 56 ماركو رودريگرز، داور مسابقه به كاهيل به خاطر خطاي خشن كارت قرمز نشان داد تا وي بخت حضور در ديدار روز شنبه با غنا را از دست دهد.
پيكارهاي جام جهاني از روز جمعه آْغاز شد و تا 20 تيرماه ادامه خواهد يافت.

 

جيمز: شماره يك انگليس من هستم 

 

 http://media.farsnews.com/Media/8903/Images/jpg/A0865/A0865028.jpg

 

ديويد جيمز كه در بازي شنبه شب، امكان حضور در درون دروازه تيم كشورش نيافت، وقتي بازي به اتمام رسيد و تساوي يك بر يك ثبت شد، در گفت‌وگويي كوتاه با چند خبرنگار اظهار كرد: سنگربان شماره يك تيم ملي من هستم، ولي جايي در تركيب اصلي ندارم.
اين جمله كنايه‌آميز جيمز در ارتباط با حضور گرين سنگربان جوان انگليس بود كه در بازي با آمريكا مرتكب اشتباهي بچه‌گانه شد و باعث شد برد يك بر صفر به تساوي يك بر يك تبديل شود.
عضو 38 ساله پورتسموث عنوان كرد: پيش از جام جهاني پيراهن شماره يك تيم ملي به من داده شد. بنابر اين مرد شماره يك بايد من باشم؛ ولي نيمكت نشين شده ام.
اظهارات طعنه‌آميز وي و انتشار آن در برخي از نشريات انگليسي باعث ناراحتي فابيو كاپلو سرمربي ايتاليايي تيم ملي شد. 

 

 

نظرات و پیشنهادات شما 

 

برای هرچه بهتر شدن عملکرد گروه . با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری کنید


 

                                   

 

 


 

 

 هديه ويژه روز پدر

عطری كه مردان را از پسران جوان متمایز می كند

+

ست كیف و كمر بند versace اورجینال

تقديم به تمام پدران ايراني

بهترين هديه اي كه به پدر مي توان داد

 هديه روز پدر را فراموش نكنيد

ست مردانه جذاب براي پدرهای مهربان  شما

همیشه دنبال بهترین و یكتاترین هدیه باشید

بهترین هدیه به آنان كه دوستشان دارید

ماندگار ترين هديه ، هديه ايست كه تك و بي همتا باشد.

ست كیف و كمر بند كاملا شیك

با بسته بندی فوق العاده زیبا

عطر بسیار خوش بوی بولگاری اورجینال

به همراه كتاب  رمز و راز شیك پوشی

 ISBN:978-600-5096-25-5

ست كیف و كمربند

 BOOS&VERSACE

قيمت :12000 تومان

خرید  اینترنتی

عطر ویژه

bvlgari

قيمت : 9000 تومان

خرید  اینترنتی

ست كامل  كیف و كمربند و عطر ویژه

قيمت : 18000 تومان

خرید  اینترنتی

فوق العاده شيك و زيبا

براي پدران خوش سليقه

يك مدل فوق العاده مناسب براي پدران

عطری كه مردان را از پسران جوان متمایز می كند

+

ست كیف و كمر بند versace اورجینال

 

ست كیف و كمربند

 BOOS&VERSACE

قيمت :12000 تومان

خرید  اینترنتی

عطر ویژه

bvlgari

قيمت : 9000 تومان

خرید  اینترنتی

ست كامل  كیف و كمربند و عطر ویژه

قيمت : 18000 تومان

خرید  اینترنتی

هديه اي مناسب براي آنكه دوستش داريد.....

ست كیف و كمربند

 BOOS&VERSACE

قيمت :12000 تومان

خرید  اینترنتی

عطر ویژه

bvlgari

قيمت : 9000 تومان

خرید  اینترنتی

ست كامل  كیف و كمربند و عطر ویژه

قيمت : 18000 تومان

خرید  اینترنتی

يك مدل فوق العاده مناسب براي پدران

قابليت ست كردن با انواع لباسهاي مجلس و اسپرت

ست كیف و كمر بند كاملا شیك

با بسته بندی فوق العاده زیبا

عطر بسیار خوش بوی بولگاری اورجینال

 

ست كیف و كمربند

 BOOS&VERSACE

قيمت :12000 تومان

خرید  اینترنتی

عطر ویژه

bvlgari

قيمت : 9000 تومان

خرید  اینترنتی

ست كامل  كیف و كمربند و عطر ویژه

قيمت : 18000 تومان

خرید  اینترنتی

بهترين هديه اي كه به پدر مي توان داد

هديه ويژه روز پدر

 هديه روز پدر را از دست ندهيد

ماندگار ترين هديه ، هديه ايست كه تك و بي همتا باشد.

هديه ويژه روز پدر

عطری كه مردان را از پسران جوان متمایز می كند

+

ست كیف و كمر بند versace اورجینال

ست كیف و كمر بند كاملا شیك

با بسته بندی فوق العاده زیبا

عطر بسیار خوش بوی بولگاری اورجینال

ست كیف و كمربند

 BOOS&VERSACE

قيمت :12000 تومان

خرید  اینترنتی

عطر ویژه

bvlgari

قيمت : 9000 تومان

خرید  اینترنتی

ست كامل  كیف و كمربند و عطر ویژه

قيمت : 18000 تومان

خرید  اینترنتی

 

 

 

.:: Copyright � 2008 Iranian Fun Group , All Right Reserved ::.

Counter Stats
 

 

براي اينكه دوستان خود را در گروه ما عضو نماييد ، آدرس زير را به آنها ايميل كنيد : happy

Http://www.Biggroup.Sub.Ir

جهت ارسال اين ايميل براي دوستانتان در بالاي صفحه روي Forward كليك كرده و

سپس آدرس ايميل دوستانتان را وارد نماييد . به همين سادگي .. angel kiss

در اينجا ايميل ديگري از گروه بزرگ ايرانيان فان به پايان رسيد ...sad sigh

منتظر ايميل هاي بعدي ما باشي



__._,_.___


This Group Management By IranianFuN Team

    IranianFuN The Biggest Iranian Group
         
          lvl r 24 & Keyvan




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Post a Comment