Thursday, June 20, 2024

|| IraNiaN FuN || Majaleye Khabari va Tasviri Jame Jahanie 2010 !! ( Shomareye 4 )



Iranian Fun Group Header

 


 

 

 

موضوع ایمیل :

 

 

مجله داغ جام جهانی 2010



 

برزیل با پیروزی برابر کره شمالی جام را گرم کرد/ شکست چهارمین نماینده آسیا

 

تیم ملی فوتبال برزیلی یکی از مدعیان اصلی قهرمانی نوزدهمین دوره رقابتهای جام جهانی در نخستین دیدار خود برابر تیم ملی فوتبال کره شمالی به پیروزی رسید تا گرمای جام نوزدهم بیش از گذشته احساس شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه روز نخست مرحله گروهی رقابتهای فوتبال جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی در گروه G از ساعت 23 روز سه شنبه تیم های ملی فوتبال برزیل و کره شمالی در ورزشگاه " الیس پارک" شهر ژوهانسبورگ و به قضاوت "ویکتور کاسای" به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان دونگا موفق شدند حریف آسیایی خود را با نتیجه 2 بر یک شکست دهند.

برای طلایی پوشان آمریکای جنوبی در این دیدار مایکون و الانو گل زدند.

تیم ملی فوتبال برزیل در گروه G  رقابتهای جام جهانی با تیم های کره شمالی، ساحل عاج و پرتغال همگروه است و باید در دومین دیدار خود روز 30 خردادماه به مصاف ساحل عاج برود.

در نخستین دیدار این گروه که عصر سه شنبه برگزار شد تیم های ملی فوتبال ساحل عاج و پرتغال به تساوی بدون گل دست پیدا کرده بودند.

 

 





روبینیو شب خوبی را نسبت به بازیکنان دیگر برزیل سپری کرد.



حلقه شادی بازیکنان برزیل

















شادی ژولیو سزار از گلزنی تیمش



دروازه بان کره شمالی مغموم از گلی که دریافت کرد



کاکا شب بد و کم فروغی را پشت سر گذاشت



مطمئناً نوک پیکان انتقادها به بازی بد برزیل به سوی دونگا خواهد بود



لحظه به ثمر رسیدن گل دوم برزیل توسط الانو






مایکون و الانو گلزنان تیم ملی برزیل در بازی با کره شمالی



کره شمالی بازی بسیار خوب و جسورانه ای را به نمایش گذاشت و مزدش را هم گرفت


 

پرتغال و ساحل عاج هم مساوی شدند/ دروگبا و رونالدو مردان بی‌تاثیر

 

دیدار تیم‌های ملی فوتبال پرتغال و ساحل عاج در مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی با نتیجه مساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله گروهی رقابت‌های فوتبال جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی عصر امروز سه‌شنبه با برگزاری یک دیدار از گروه G پیگیری شد که طی آن دو تیم ملی پرتغال و ساحل‌عاج به نتیجه مساوی بدون گل رضایت دادند.

این مسابقه با قضاوت "جورج لاریوندا" از اروگوئه و در ورزشگاه پارت الیزابت برگزار شد که "کریستیانو رونالدو" از تیم پرتغال و "دیدی‌ئر زوکورا" و "گوی دمل" از تیم ساحل عاج بازیکنان اخطاری این دیدار بودند.

 

صحنه ای از دیدار تیم‌های پرتغال و ساحال عاج که طی آن رونالدو از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد

ضمن اینکه دیده دروگبا مهاجم مصدوم تیم فوتبال ساحل عاج از دقیقه 66 به جای کالو وارد زمین شد اما نتوانست در نتیجه این دیدار تاثیرگذار باشد.

 


رونالدو در این بازی بسیار تلاش کرد، اما موفق به گلزنی نشد.








بازی بسیار فیزیکی بود و درگیری بین بازیکنان زیاد.


 




بازیکنان پرتغال حسرت فرصت های از دست رفته خود را می خورند.











دروگبا روی نیمکت در اندیشه گلزنی برای تیمش است.








دروگبا در دقیقه 66 وارد بازی می شود








ستارگان تیم ها (دروگبا و رونالدو) با هم صحبت می کنند.







ایتالیا 1 - پاراگوئه 1 

 

روز چهارم نوزدهمین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی با توقف ایتالیا برابر پاراگوئه به پایان رسید.

 در این دیدار که از گروه F این رقابتها از ساعت 23 به وقت تهران در ورزشگاه " گرین پوینت" شهر کیپ تاون و به قضاوت " آرچوندیا تلز" از مکزیک برگزار شد، تیم ملی فوتبال ایتالیا نتوانست جام را با پیروزی آغاز کند و برابر حریفش به تساوی یک بر یک رضایت داد.

تیم ملی فوتبال ایتالیا نیمه اول را با شکست یک بر صفر به رختکن رفت. در این نیمه آلکاراس در دقیقه 39 برای پاراگوئه گل زد. در نیمه دوم اما " ده روسی" در دقیقه 63 بازی را به تساوی کشاند و این نتیجه تا پایان باقی ماند.

مردان سرزمین چکمه که به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در این دوره از مسابقات شرکت کرده اند، در دومین دیدار خود باید روز 30 خرداد به مصاف تیم ملی فوتبال نیوزلند بروند.

در گروه ششم نوزدهمین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی تیم های ملی فوتبال ایتالیا، پاراگوئه، نیوزلند و اسلوواکی حضور دارند.

بازیکنان ایتالیا پس از به ثمر رساندن گل تساوی برابر پاراگوئه شادی می کنند





 

 







































 



 

 اسلوواکی در ثانیه‌های پایانی پیروزی را از دست داد/ همه یک امتیازی شدند

 

دیدار تیم‌های ملی اسلواکی و نیوزلند در مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی در حالی با تساوی به پایان رسید که تا ثانیه‌های پایانی اسلوواکی با یک گل از حریفش پیش بود.

 مرحله گروهی رقابت‌های فوتبال جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی بعدازظهر امروز سه‌شنبه با برگزاری یک دیدار از گروه F پیگیری شد که طی آن تیم‌‌های ملی فوتبال اسلوواکی و نیوزلند به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

در این مسابقه که با قضاوت "جرومی دامون" آفریقای جنوبی و در ورزشگاه رویال بافوکنگ برگزار شد، روبرت ویتک(56)  برای تیم اسلوواکی و وینستون راید(3+90) برای تیم نیوزلند گل زدند.

صحنه به ثمر رسیدن گل اسلوواکی برابر نیوزلند

برای تماشای این بازی بیش از 20 هزار تماشاگر به ورزشگاه رویال بافوکنگ آمده بودند. ضمن اینکه "تونی لوچهید" و "وینستون راید" از تیم نیوزلند و "ژندنو استربا" از تیم اسلواکی بازیکنان اخطاری این مسابقه بودند.

با این نتیجه هر چهار ایتالیا، پاراگوئه، اسلواکی و نیوزلند که در گروه F قرار دارند، از مسابقه نخست خود یک امتیاز، یک گل زده و یک گل خورده را کسب کردند.

 



 

اخبار داغ و خواندنی های جام جهانی 2010

 

مرگ 2 كودك اوگاندايي به خاطر سهل‌انگاري والدين فوتبالدوست

 

http://media.farsnews.com/Media/8903/Images/jpg/A0864/A0864105.jpg

 

پليس كشور اوگاندا اعلام كرد در جريان تماشاي ديدارهاي جام جهاني دو كودك اوگاندايي 8 و 10 ساله به خاطر سهل‌انگاري والدينشان در هنگام تماشاي فوتبال جان باختند.
دولت اوگاندا پيش از اين به والدين هشدار داده بود در زمان پخش جام جهاني كودكان خود را رها نكرده و مراقب آنها باشند.
پليس اوگاندا در گزارش خود آورده است: متاسفانه والدين اين دو كودك در حال تماشاي يكي از بازي‌هاي جام جهاني در يكي از مراكز خريد بودند و چنان جذب تلويزيون نصب شده در آن مركز شده بودند كه به فرزندانشان فكر نمي‌كردند.
دو فرزند اين پدر و مادر در خانه خوابيده بودند كه بنا به دلايل نامعلوم خانه آتش گرفت و آنها متوجه آتش‌سوزي نشدند. متاسفانه هر دو كودك بر اثر گاز گرفتگي و شدت بالاي آتش‌سوزي جان باختند و اين درحالي است كه والدين آنها مي‌توانستند زودتر به منزل برگشته و جان آن دو را نجات دهند.

 

واكنش جالب دونگا و پرچم چين در دست هواداران كره شمالي

 

http://media.farsnews.com/Media/8804/Images/jpg/A0702/A0702167.jpg

 

كارلوس دونگا هنگامي كه در سالن كنفرانس با سوال خبرنگار كره اي به زبان محلي رو به رو شد رو به ساير خبرنگاران كرد و گفت: به آنها بگويييد كه من متوجه زبان‌شان نمي شوم و بايد سوال خود را با زبان انگليسي بپرسند.

* در بين دو نيمه بازار دست فروشان در بيرون استاديوم آليس پارك گرم شد و آنها با توجه به سردي هوا به فروش ويژه پتو رو آورده و پول خوبي به جيب زدند.

* هواداران تيم ملي كره شمالي علاوه بر پرچم كشورشان پرچم كشور چين را در دست گرفته و به تصوير برداران تلويزيوني نشان مي دادند كه اين حركت در نوع خود جالب توجه بود.  

 

پدرو: اميدوارم كاسورلاي دوم باشم

 

http://media.farsnews.com/Media/8902/Images/jpg/A0851/A0851454.jpg

 

پدرو رودريگس در نشستي خبري گفت:‌ مي‌دانم كه چه مسئوليت سنگيني بر دوش دارم و بايد جاي خالي كاسورلا و بازيكناني مثل او را پر كنم.
وي افزود: اميدوارم كاسورلاي دوم باشم و در كنار بازي‌سازي و شركت در كارهاي تيمي وظيفه اصلي خود يعني گلزني را نيز بخوبي و تمام و كمال انجام دهم.
كاسورلا سابقه درخشش در ويارئال، باشگاه‌هاي تركيه و تيم ملي اسپانيا را در كارنامه خود دارد.  

 

ال توره و دردسرهاي سازمان حمايت از حقوق حيوانات

 

http://media.farsnews.com/Media/8704/Images/jpg/A0456/A0456866.jpg

 

از ديد اسپانيايي‌ها گاو سياه رنگ و معمولا زخمي هك شده بر روي پرچم نماد پيروزي سرزمين كاستيانا بر دشمن سياه و پليد اسپانيا است؛ اما اين فلسفه اساطيري براي حاميان حقوق حيوانات توجيه‌كننده دردها و رنج‌هاي حيوانات نيست.
در مراسم گاوبازي برگزار شده در اسپانيا گاو سياه موسوم به ال‌توره آنقدر خون از دست مي‌دهد تا در نهايت به روي زمين مي‌افتد و توسط گاري مخصوص حمل لاشه حيوان از ورزشگاه بيرون مي‌رود.
در برخي از اين مراسم حتي گوش راست گاو زخمي و نيمه‌جان بريده مي‌شود و آن را به نشانه پيروزي اسپانيا برابر دشمن پليد خود به سمت هواداران نشان مي‌دهند.
اين مراسم براي مردم اسپانيا بسيار مقدس است و حاضر نيستند به خاطر احترام به سازمان حقوق حيوانات آن را پس از حداقل 600 سال كنار بگذارند.
نماد گاو سياه رنگ اسپانيا در مراسم مختلف روي پرچم اين كشور حك مي‌شود و سازمان حمايت از حقوق حيوانات نيز در تمام اين مراسم به عنوان يك معترض بين‌المللي حضوري فعال دارد.
به اين ترتيب پيش‌بيني مي‌شود در بازي اسپانيا و سوئيس كه در شهر دوربان برگزار مي شود بار ديگر شاهد درگيري لفظي و حقوقي فعالان صلح بين‌الملل در بخش حمايت از حقوق حيوانات و هواداران متعصب اسپانيايي باشيم.
اين درگيري‌هاي لفظي معمولا راه به جايي نمي‌برد چرا كه اكثر هواداران اسپانيايي به زبان انگليسي تسلط ندارند و معمولا توصيه‌هاي صلح‌آميز نمايندگان سازمان ملل را متوجه نمي‌شوند و تنها به پاسخ‌گويي در قالب فحاشي و تمسخر آنها بسنده مي‌كنند.

 

7 درجه زير صفر و بحران سرما

 

http://media.farsnews.com/Media/8903/Images/jpg/A0864/A0864625.jpg

 

درحالي كه در اكثر شهرهاي آفريقاي جنوبي آفتاب در آسمان بدون ابر رويت مي‌شود سوز و سرماي ناشي از بارش برف در مرتفع‌ترين منطقه آفريقاي جنوبي گردشگران كشورهاي مختلف را آزار مي‌دهد.
كارشناسان هواشناسي مستقر در آفريقاي جنوبي پيش‌بيني مي‌كنند دماي هوا تا مرز منفي 7 درجه نيز در بعضي شهرها برسد.
وزش شديد باد ديگر مشكل گردشگران و خبرنگاران محسوب مي‌شود.

 

 

افزايش تماشاگران نسبت به جام جهاني آلمان

 

http://media.farsnews.com/Media/8903/Images/jpg/A0862/A0862969.jpg

 

بر اساس اعلام سايت فيفا با وجود جاهاي خالي زياد در استاديوم‌هاي محل برگزاري مسابقات تا اين لحظه ميانگين تماشاگر در هر بازي 53.19 هزار نفر بوده است.
در حالي كه در جام جهاني آلمان در 11 بازي اول ميانگين شمار نفرات 52.186 هزار نفر بوده است كه در پايان تورنمنت اين تعداد به 52.491 هزار نفر رسيد.

 

 

یک زن دلیل اشتباه فاحش دروازه‌بان انگلیس!

 

http://www.seemorgh.com/DesktopModules/iContent2/Files/63663.jpg

 

به گزارش خبرگزاری مهر، و به گزارش یورواسپورت، پس از اشتباه دروازه بان تیم ملی انگلیس در گلی که از آمریکا دریافت کرد رسانه های انگلیس انتقادات تندی را نثار این بازیکن 30 ساله تیم وست هام کردند.

در این راستا روزنامه دیلی میرور انگلیس نوشت: رابرت گرین در این دیدار آشکارا ویران بود چون قبل از جام جهانی دچار شکست عاطفی شدیدی شده و نامزد کانادایی اش وی را ترک کرده است."

به اعتقاد این روزنامه انگلیسی، دلیل این لغزش که در روزهای اخیر به یک خبر جنجالی در تمام دنیا تبدیل شده است به هم خوردن قرار ازدواج گرین است که موجب شد تمرکز این دوازه بان کم شود.

این درحالی است که اندی ایوانز، وکیل گرین ضمن تکذیب این ادعا توضیح داد: "به هم خوردن قرار ازدواج هیچ اثری بر روی تمرکز رابرت نداشت."

پخش شایعات درباره علت اشتباه رابرت گرین در شرایطی دنبال می شود که تیم فابیو کاپلو در حال آماده سازی برای رویارویی با تیم ملی الجزایر است.

دیدار انگلیس و الجزایر جمعه شب در شهر کیپ تاون انجام می شود. کاپلو در خصوص استفاده از دروازه بان وست هام در دیدار جمعه شب هنوز تصمیم گیری نکرده است.

 

ووووزلا، كابوس گردشگران اروپايي

 

 http://media.farsnews.com/Media/8903/Images/jpg/A0863/A0863622.jpg

 

شيپور موسوم به ووووزلا در تمام چهارراه‌ها، ورزشگاه‌ها و حتي ورودي هتل‌ها به فروش مي‌رسد. قيمت اين شيپورها به شدت پائين است و همه مي‌توانند آن را خريداري كنند. به طور ميانگين اين شيپور به قيمت 20 رند معادل 2 هزار و 700 تومان بوده كه مي‌شود با همين مبلغ در آفريقاي جنوبي يك نوشابه و يا يك بسته چيپس خريداري كرد.
همين مسئله باعث مي‌شود اقشار گوناگون مردم به راحتي اين شيپور را خريداري كنند و هر كسي كه هوس كند در سروصداي خيابان شريك باشد با كمترين مبلغ و صرف كمترين وقت ووووزلا را در دست خود مي‌بيند.
كالاهاي چيني بدون كپي‌رايت هرگز وارد خاك آفريقاي جنوبي نمي‌شود اما در مورد پرچم و ووووزلا اين مسئله صدق نمي‌كند و از طريق گمرك دوربان (شهر ساحلي آفريقاي جنوبي) كشتي به كشتي شاهد واردات اين شيپور آزاردهنده هستيم.
مي‌شود گفت كه از كودك 6 تا 7 ساله تا افراد سالمند كه حتي قادر به راه‌ رفتن نيستند اين شيپور را دارند و براي به صدا درآوردن آن نيز مشكل خاصي ندارند چرا كه نسل جديد ووووزلا مشكل دميدن در آن را حل كرده و با كمي تلاش اوليه صداي معروف و آزاردهنده آن به راحتي از دهانه شيپور خارج مي‌شود.
براي آفريقايي‌ها اين صدا بسيار مقدس است و اعتقاد دارند همان صداي فيل‌هاي آفريقايي و يا برخي اصوات اساطيري در جنگل‌هاي قاره سياه است اما اين دليل نمي‌شود كه گردشگران ديگر كه از آرامش كشور خود فاصله گرفته‌اند از اين صدا لذت ببرند.
مي‌توان گفت ووووزلا به كابوسي براي گردشگران و خبرنگاران سراسر جهان تبديل شده است.
آفريقايي‌ها ريتم‌هاي معروف خود را با اين شيپور به صدا در مي‌آورند. ريتم‌هايي كه هرگز براي اروپايي‌ها جذابيت ندارد.
رونالدو مهاجم پرتغال در اين باره مي‌گويد: صداي ووووزلا مانند آتشفشاني از امواج گوش خراش است.
ديه‌گو آرماندو مارادونا سرمربي آرژانتين نيز در اين مورد مي‌گويد: صداي ووووزلا مثل آن است كه انگار در كنار لانه زنبور ايستاده باشي و بخواهي با دوستت صحبت كني.
نكته جالب اينجاست كه تماشاگران ژاپني كه خود در ايجاد سروصدا مشهور هستند در اين مورد عقب‌نشيني كرده و حتي آنها هم به شدت از صداي ووووزلا به ستوه آمدند.
شايد تنها اروپايي موافق ووووزلا سپ بلاتر رئيس فيفا باشد. مردي كه از آرامش و سكوت مطلق سوئيس به خاك شلوغ و پر هياهوي آفريقا آمده و اصرار دارد كه اين صدا، صداي بسيار زيبايي است. البته او حق دارد كه از ووووزلا حمايت كند چرا كه فيفا درصد خود را از فروش اين شيپورها خواهد گرفت. از طرفي بلاتر مي‌گويد: اگر دوست داريد شاهد كف‌زدن‌هاي ريتميك در فوتبال باشيد بهتر است به انگليس برويد و اگر مي‌خواهيد از بلندگوها بازيكنان را تشويق كنند بايد به آلمان سفر كنيد و يا اگر دوست داريد با تكان‌دادن پرچم‌هاي بزرگ مردم را به اين سو و آن سو بكشانيد و موج مكزيكي ايجاد كنيد بهتر است به آمريكاي جنوبي برويد اما اينجا آفريقا است و ويژگي‌هاي خاص خودش را دارد و من نمي‌توانم ويژگي‌ آفريقا را از آفريقا بگيرم.

 

سود 800 میلیون یورویی عکس برگردانهای بازیکنان

جام جهانی 2010 پس از 2002 و 2006 سومین دوره از این رقابتها در هزاره سوم است اما با وجود رایانه، تلفنهای همراه، گالریهای عکس دیجیتال و بازیهای ویدیویی سه بعدی هنوز تب جام جهانی با عکسبرگردانهای تصویر فوتبالیستها همراه است.

 "من سه تا عکسبرگردان روبرتو باجو دارم، تو به من یک بپه سینیوری می دهی؟ و اگر به تو یک فابیو کاپلوی جام جهانی 1970 در مکزیک بدهم تو به من یک ریوه را به من می دهی که آن را به پدرم بدهم؟ هی، ببین تو به من آن دو تا عکسبرگردان آندره آ پیرلوی جام جهانی آفریقای جنوبی را بده منهم یک کاپلوی مربی به تو می دهم!"
 


 

 
بخش گرافیک کارخانه در زمان طراحی عکسبرگردانهای جام جهانی 2010

 


در نسل به دور از رایانه و تلفنهای همراه مجهز به گالری عکس، عکسبرگردانهای بازیکنان در طول جام جهانی بین کودکان و نوجوانان رد و بدل می شد. با این عکسبرگردانها کارت بازی هم می شد کرد و یا آنها را روی در و دیوار اتاق چسباند و مادر را عصبانی کرد، اما به نظر می رسد که این نوستالژی سالهای کودکی به امروز نیز رسیده است و کودکان و نوجوانان روزگار ارتباطات نیز همچنان در سومین جام جهانی هزاره سوم به دنبال جمع کردن عکسبرگردانهای بازیکنان حاضر در جام جهانی هستند.

شاهد این مدعا، یک کارخانه تولید این تصاویر در مودنای ایتالیاست. ایتالیاییهای مدعی عنوان 4 دوره قهرمانی در جام جهانی که دوشنبه شب را با نتیجه کسل کننده 1-1 مقابل پاراگوئه به پایان رساندند همچنان شیفته این عکسبرگردانها هستند.

این کارخانه را برادران "پانینی" اداره می کنند و خوشحالند که تب عکسبرگردانهای فوتبالی همچنان بالاست. این کارخانه از چند دهه قبل یکی از تولیدکنندگان بزرگ این عکسبرگردانها در تمام دنیاست و از جام جهانی 1970 مکزیک تاکنون 11 آلبوم را از این رقابتهای فوتبالی عرضه کرده است.

این کارخانه که مقر اصلی آن در مودنا است هم اکنون 800 کارمند و 12 شعبه دارد. براساس قراردادهای جهانی که برای توزیع عکسبرگردانهای جام جهانی آفریقای جنوبی بسته است پیش بینی می‌کند که 800 میلیون یورو سود ببرد.

این کارخانه امسال 100 میلیون عکسبرگردان را برای توزیع در تمام دنیا تولید کرده است که اسطوره عکسبرگردانهای فوتبالی را برای کودکان و والدین آنها همچنان زنده نگه دارد.

این کارخانه از بخشهای مختلفی تشکیل شده است که شامل بخش گرافیک، کنترل و کیفیت چاپ، برش ورقه های چاپ که روی هر برگ از 8 تا 10 عکسبرگردان دیده می شود، چسب دار کردن برگه ها، معطرکردن و بسته بندی آنها است.

زمانی "سندرو ماتزولا" مهاجم تیم ملی ایتالیا در دهه 60 و 70 در خصوص تصویر خود بر روی این عکسبرگردانها گفت: "من یک عکسبرگردان بسیار کمیاب بودم و مثل ریوه را نبودم که همه آن را داشتند."

در اینجا نباید "جی جی بوفون" دروازه بان فعلی تیم ملی فوتبال ایتالیا را از یاد برد که از کودکی کلکسیونر این عکسبرگردانها بوده است و هنوز هم برای خرید آنها به روزنامه فروشی می رود.

به گزارش کورییره دلا سرا، در این کارخانه نوستالژیک 11 آلبوم هریک با 64 صفحه و 479 عکسبرگردان از سال 1970 تاکنون دیده می شود.

صاحبان این کارخانه معتقدند: "فوتبال بدون عکسبرگردان مثل سینمای بدون پاپ کورن است."

 




 

 
متصدی کنترل کیفیت مشغول بررسی کیفیت چاپ عکسبرگردانها است



 

 
عکسبرگردانهای بی کیفیت از رده خارج می شوند



 

 
 باکیفیتها برش می خورند



 

 
بخش برش و بسته بندی



 

 
رل های عکسبرگردانها قبل از برش



 

 
بسته های ویژه 2010 FIFA World Cup South Africa در هر بسته 17 عکسبرگردان از 32 تیم حاضر در آفریقای جنوبی وجود دارد
 


 

 

 
بسته های عکسبرگردانها در جام جهانی 1970 مکزیک (اولین تولیدات این کارخانه)

 

نظرات و پیشنهادات شما 

 

برای هرچه بهتر شدن عملکرد گروه . با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری کنید


 

 

 

 


 

 

 

برترین محصولات اینترنتی با قیمت مناسب

 

برای دیدن توضیحات هر محصول بر روی گزینه (( توضیحات )) کلیک کنید

 

 

 
سريال lost فصل نهايي(6)
[i]
تنها عرضه كننده فصل نهايي سريال لاست
قيمت: 6500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
سريال flash forward
[i]
لطفا به اين سريال معتاد نشويد!!
قيمت: 15000  تومان 
 
[t] [k]
 
 
سريال افسانه بروسلي
[i]
دوستداران هنر هاي رزمي و بروسلي از ديدن اين سريال بسيار جذاب خسته نخواهند شد
قيمت: 15000  تومان 
 
[t] [k]
 
 
بره ناقلا
[i]
بره ناقلا محبوب ترين شخصيت كارتون سال اخير.....از خنده روده بر خواهيد شد !!!
قيمت: 3800  تومان 
 
[t] [k]
 
 
گمشدگان فصل پنجمLosT
[i]
" فصل پنجم " جديدترين قسمتها را اينجا ببينيد...
قيمت: 7500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
سريال شرايط عشق
[i]
بازي فوق العاده جومونگ در يك سريال بي نظير عشقي
قيمت: 15000  تومان 
 
[t] [k]
 
 
طعم شربت با بازي سوسانو
[i]
بازيگر فوق العاده زيباي سريال جومونگ اين بار در سريال عاشقانه
قيمت: 7000  تومان 
 
[t] [k]
 
 
جومونگ 3 "نسخه اصلي"
[i]
شاهكاري دوباره از سينماي كره جومونگ 3 ...ادامه سرنوشت نوادگان جومونگ
قيمت: 7500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
1000 جاي ديدني قبل از مرگ
[i]
مجموعه اي فوق العاده و ديدني از زيباترين و ديدني ترين شهر ها و مكان هاي دنيا
قيمت: 7500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
سريال رابين هود كره اي
[i]
واقعا كره اي ها فكر مي كنند  رابين هود ازين كارها مي كرده؟
قيمت: 17000  تومان 
 
[t] [k]
 
 
يك دروغ يا نيم ميليون دلار
[i]
شايد گفتن حقيقت به قيمت از هم پاشيدن زندگي تان تمام شود !!!
قيمت: 4500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
سريال قهرمانان
[i]
پربيننده ترين و يكي از جذابترين سريالهاي جهان
قيمت: 15000  تومان 
 
[t] [k]
 
 
پشت صحنه سريال جومونگ
[i]
از اتفاقات پشت پرده سريال جومونگ چقدر مي دانيد؟!
قيمت: 3800  تومان 
 
[t] [k]
 
 
همه زندگي يك زن با بازي جومونگ
[i]
پر طرفدار ترين سريال حال حاضر در كره با بازي جومونگ
قيمت: 9000  تومان 
 
[t] [k]
 
 
سريال عشق من سام سون
[i]
پرطرفدارترين سريال در بيش از 30 كشور دنيا ....يك كمدي درام تمام و كمال
قيمت: 9500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
فصل اول و دوم سريال فرينج
[i]
فصل اول كامل و فصل دوم تا قسمت دوازده 12
قيمت: 16500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
سريال گمشدگان
[i]
معروف ترين سريال جهان.... پر فروشترين سريال جهان....با زيرنويس فارسي
قيمت: 9500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
سريال گمشدگان سري كامل
[i]
معروف ترين سريال جهان  پر فروشترين سريال جهان ...سري كامل
قيمت: 21000  تومان 
 
[t] [k]
 
 
مجموعه ضد تروريستي 24
[i]
فوق العاده محبوب و پرطرفدار ....با حضور درخشان شهره آغداشلو
قيمت: 27000  تومان 
 
[t] [k]
 
 
سريال متشكرم
[i]
يك داستان عاشقانه براي بزرگسالان تقديم به طرفداران سريال هاي كره اي
قيمت: 6500  تومان 
 
[t] [k]
 
 
مجموعه آثار مستر بين
[i]
با ديدن اين مجموعه شما هم از خنده روده بر ميشويد !!
قيمت: 3800  تومان 
 
[t] [k]
 

 

 

 

 

 

.:: Copyright � 2008 Iranian Fun Group , All Right Reserved ::.

Counter Stats
 

 

براي اينكه دوستان خود را در گروه ما عضو نماييد ، آدرس زير را به آنها ايميل كنيد : happy

Http://www.Biggroup.Sub.Ir

جهت ارسال اين ايميل براي دوستانتان در بالاي صفحه روي Forward كليك كرده و

سپس آدرس ايميل دوستانتان را وارد نماييد . به همين سادگي .. angel kiss

در اينجا ايميل ديگري از گروه بزرگ ايرانيان فان به پايان رسيد ...sad sigh

منتظر ايميل هاي بعدي ما باشي



__._,_.___


This Group Management By IranianFuN Team

    IranianFuN The Biggest Iranian Group
         
          lvl r 24 & Keyvan




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Post a Comment