Tuesday, June 18, 2024

|| IraNiaN FuN || Majaleye Khabari va Tasviri Jame Jahanie 2010 !! ( Shomareye 2 )



Iranian Fun Group Header

 


 

 

 

 

موضوع ایمیل :

 

مجله داغ جام جهانی 2010



نخستین پیروزی آلمان در جام نوزدهم رقم خورد/ شکست دومین نماینده آسیا

 

دیدار تیم های ملی فوتبال آلمان و استرالیا در سومین روز از نوزدهمین دوره رقابتهای جام جهانی با پیروزی 4 بر صفر ژرمن ها به پایان رسید.

 دومین دیدار از بازیهای گروه D رقابتهای فوتبال جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی از ساعت 23 روز یکشنبه در ورزشگاه " موسس ماب هیدا " شهر دوریان به قضاوت " آنتونیو رودریگوئز" از مکزیک آغاز شد و در پایان تیم ملی فوتبال آلمان با نتیجه 2 بر صفر حریف خود را شکست داد.

در این دیدار کلوزه و لوکاس پودولسکی، مولر و کاکئو برای تیم ملی فوتبال آلمان گل زدند تا شاگردان یواخیم لو به نخستین پیروزی خود در این دوره از رقابتها دست پیدا کنند و مردان سرزمین کانگورو اولین شکست را تجربه کنند.

تیم ملی فوتبال استرالیا دومین نماینده فوتبال آسیا بود که در این رقابتها به میدان رفت. قبل از این تیم ملی فوتبال کره جنوبی در نخستین بازی خود با نتیجه 2 بر صفر یونان را شکست داده بود. کره شمالی و ژاپن دیگر نمایندگان آسیا در این مسابقات هستند.

 

 

 



 

تساوی تیم های فوتبال انگلیس و امریکا

 

تیم ملی فوتبال انگلیس با تساوی برابر آمریکا نخستین دیدار خود در جام جهانی را با ناکامی پشت سرگذاشت.

 روز دوم نوزدهمین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی شنبه شب با دیدار تیم های ملی فوتبال انگلیس و آمریکا در شرایطی به پایان رسید که دیه گو مارادونا مرد خوشحال این روز بود.

در این دیدار که از گروه C  این رقابتها برگزار شد ابتدا انگلیس در دقیقه چهارم توسط استیون جرارد به گل برتری دست پیدا کرد اما اشتباه " گرین" دروازه بان سفیدپوشان در دقیقه 40 باعث شد بازی به تساوی کشیده شود و این نتیجه تا پایان حفظ شود.

 






























 


 

غنا برابر صربستان پیروز شد/ نخستین پیروزی برای قاره سیاه

 

تیم ملی غنا با پیروزی برابر صربستان در مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی، نخستین پیروزی تیم‌های آفریقایی را در جام نوزدهم بدست آورد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله گروهی رقابت‌های فوتبال جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی عصر امروز یکشنبه با برگزاری یک دیدار از گروه D این مسابقات پیگیری شد که طی آن تیم ملی فوتبال غنا با نتیجه یک بر صفر از سد صربستان گذشت.

در این مسابقه که با قضاوت "هکتور بالداسی" آرژانتینی و در ورزشگاه لوفتوس ورسفلد برگزار شد، آساموآ گویان در دقیقه 84 گل برتری تیم ملی فوتبال غنا را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

ضمن اینکه الکساندر لوکوویچ در دقیقه 74 با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد. "نیکولا زیجیچ" و "ژراوکو کوزمانوویچ" از تیم صربستان و "ایساک وورساه" و "پرنس تاگوئه" از تیم غنا هم بازیکنان اخطاری این دیدار بودند.

پس از توقف آفریقای جنوبی میزبان مسابقات، شکست تیم نیجریه و الجزایر، غنا نخستین تیم قاره سیاه بود که توانست در جام نوزدهم به پیروزی دست یابد.

 

http://u.goal.com/100600/100663.jpg



اسلوونی برابر الجزایر پیروز شد/ صدرنشینی در یک بازی سرد

 

تیم ملی فوتبال اسلوونی با پیروزی برابر الجزایر در مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی صدرنشین گروه C این مسابقات شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله گروهی رقابت‌های فوتبال جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی عصر امروز یکشنبه با برگزاری یک دیدار از گروه C این مسابقات پیگیری شد که تیم ملی اسلوونی موفق شد با نتیجه یک بر صفر از سد الجزایر عبور کند.

در این مسابقه که با قضاوت کارلوس آلبرنو گونزالس گواتمالایی و در ورزشگاه پیتر موکوبا برگزار شد، "روبرت کورن" در دقیقه 79 گل برتری تیم ملی اسلوونی را به ثمر رساند تا این بازی سرد و بدور از جذابیت با به ثمر رسیدن یک گل به پایان برسد.

همچنین در دقیقه 73 این دیدار "عبدالخدر غزال" بازیکن تیم الجزایر به دلیل دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد. "الکساندر رادوساولوویچ" از تیم ملی اسلوونی تنها بازیکن اخطاری این بازی بود.

تیم ملی فوتبال اسلوونی با این پیروزی و کسب 3 امتیاز صدرنشین گروه C این مسابقات شد. تیم‌های انگلستان و آمریکا با یک امتیاز و تیم الجزایر بدون امتیاز در رده‌های دوم تا چهارم قرار گرفتند.

 

صحنه به ثمر رسیدن گل برتری تیم فوتبال اسلوونی برابر الجزایر

 




اخبار داغ و خواندنی های جام جهانی 2010

 

 

کاپیتان انگلیسی‌ها توپ را مقصر گل تساوی می‌داند

 

http://i.telegraph.co.uk/telegraph/multimedia/archive/01655/steven-gerrard_1655061c.jpg

به گزارش خبرگزاری مهر، کاپیتان انگلیس تنها چهار دقیقه پس از آغاز بازی موجب پیشی گرفتن تیم کاپلو شد، اما اشتباه "رابرت گرین" فرصت مناسب تساوی را در اواخر نیمه اول برای "کلینت دمپسی" فراهم آورد. ضربه دمپسی درست در دستان گرین قرار گرفته بود اما دروازه بان تیم ملی انگلستان به نوعی به توپ اجازه داد وارد دروازه شده و گلی برای آمریکا به ثبت برسد.

جرارد از اینکه تیمش نتوانسته بود آمریکا را شکست دهد ناراحت نیست بلکه از اینکه در اولین بازی در جام جهانی 2010 پیروزی از آن تیمش نشده بود، چندان خشنود به نظر نمی رسد.

وی در مصاحبه ای با شبکه ITV گفت: "تساوی در این بازی یکی از حوادث عجیب بود. به نظر من نمی توان دروازه بان را مورد انتقاد قرار داد زیرا قبلا درباره توپ جدید صحبت هایی شده است، کنترل این توپ سخت است و من اطمینان دارم دروازه بان ما در بازی های پیش رو نقش بزرگی ایفا خواهد کرد. ما پس از خوردن گل کمی شوکه شدیم اما باید ادامه می دادیم و بازی را می بردیم. به نظر من ما بازی را قدرتمند تر به پایان رساندیم."

جرارد در پاسخ به این سوال که آیا گرین دروازه بان تیم ملی انگلستان باقی خواهد ماند یا خیر گفت: "بدون شک وی دروازه بان ما باقی خواهد ماند و من مطمئنم از این بازی درس گرفته و در بازی های بعدی در کنار زمین ما نقشی مهم را به عهده خواهد داشت و ما نیز از او حمایت می کنیم."

به نظر جرارد بازی در برابر آمریکا بازی سختی بوده و هدف کنونی انگلیس دستیابی به هفت امتیاز است. انگلستان پس از این بازی در تاریخ 18 ژوئن در کیپ تاون در برابر الجزایر قرار خواهد گرفت و پس از آن در 23 ژوئن با اسلوونی به رقابت خواهد پرداخت.

 

 

پشه و تب زرد مانعي براي جشن و شادي

 

http://media.farsnews.com/Media/8903/Images/jpg/A0862/A0862673.jpg

 

بيماري تب‌زرد يا تيفوئيد در خاك آفريقاي جنوبي شيوع گسترده‌اي پيدا كرده است. اين در حالي است كه در شهرهاي مدرن آن مانند ژوهانسبورگ احتمال ابتلاي بيماري‌هاي ناشي از عدم رعايت موارد بهداشتي كمتر است.
گردشگران در آفريقاي جنوبي از سراسر جهان به اين كشور آمده‌اند و در اين ميان اروپاييان بيش از سايرين نگران اين بيماري هستند.

خبرنگاران با داشتن ID كارت مخصوص فيفا نيازي به داشتن كارت زرد رنگ بهداشت و تائيديه واكسن تب‌زرد ندارند اما اين تنها به خاطر سهولت در كار خبري آنها است و مشكلي را حل نمي‌كند.
خبرنگار اعزامي فارس روز گذشته براي واكسن تب‌زرد به بخش پزشكي فيفا مراجعه كرد اما به دليل شلوغي بيش از حد و جمعيت زياد در آن نقطه مجبور به ترك محل شد.

شهر ژوهانسبورگ از ديد مقامات برجسته جام جهاني مشكل حادي در مورد تيفوئيد ندارد. آمپول و داروهاي پيشگيري و درمان تيفوئيد در ابتدا به صورت آزاد و رايگان بين گردشگران پخش مي‌شد كه اروپايي‌ها در اولويت قرار داشتند اما پس از گذشت دو روز دلالان اين امر پخش رايگان آن را متوقف كردند و با هزينه‌اي بسيار بالا آن را به گردشگران مي‌فروشند.

در اين ميان داروهاي گياهي كه بدون هيچ حساب و كتابي از سوي افراد بومي منطقه توصيه مي‌شود بازار خاص خود را دارد و اكثر آسيايي‌ها به خاطر قيمت پايين آن به هر پيشنهادي اعتماد مي‌كنند تا متحمل هزينه بالاي واكسن اصلي نشوند.

اكثر گردشگران از مناطقي كه به جنگل و مناطق شرجي نزديك‌تر است، دوري مي‌كنند و براي اروپاييان رويت يك پشه معمولي آنقدر فاجعه‌آميز است كه گاهي هتل خود را تغيير مي‌دهند.
اين مسئله باعث نگراني مقامات دولتي آفريقاي جنوبي شده و از طريق شبكه‌هاي تلويزيوني مدام به فرهنگ‌سازي و توصيه‌هاي ايمني مبادرت مي‌ورزند.

تفاوت در اجراي اين پروژه كاملا به چشم مي‌خورد به طوري كه به كاروان‌هاي غيراروپايي بروشورهاي معرفي تب‌زرد تحويل داده مي‌شود. گويا اروپايي‌ها نيازي به اين اطلاع‌رساني‌ها ندارند.
البته اين اقدام چندان هم بي‌دليل نيست چرا كه به عنوان مثال اتحاديه فوتبال انگليس از چند ماه پيش با علم به اين مسئله شرط مهم صدور ويزاي آفريقاي جنوبي را داشتن تائيديه واكسن تيفوئيد عنوان كرده و بنابراين در شرايط كنوني نيازي به اطلاع‌رساني به مردم انگليس وجود ندارد.

در خيابان‌ها افرادي كه داوطلبانه براي فيفا كار مي‌كنند مدام به مردم علائم بيماري‌هاي تب‌زرد، مالاريا و ناراحتي‌هاي پوستي را توضيح داده و راه پيشگيري و درمان آن را نيز مي‌گويند.

يكي ديگر از مشكلات بهداشتي در آفريقاي جنوبي بيماري‌هاي پوستي است كه علت عمده آن آفتاب شديد در آسمان بدون ابر اين كشور است. هواي معتدل و باراني در چند روز گذشته تا حد زيادي اين مشكل را مرتفع ساخته اما به نظر مي‌رسد به مرور زمان كرم‌هاي ضد آفتاب گرانقيمت نيز بازار خاص خودش را پيدا كنند. كرم‌هايي كه در ابتدا قرار بود به صورت رايگان زير نظر مقامات سازمان ملل بين تمام گردشگران توزيع شود.

 

مايكون: كاكا جام جهاني موفقي را تجربه خواهد كرد

 

http://media.farsnews.com/Media/8902/Images/jpg/A0848/A0848978.jpg

 

مايكون تصريح كرد: كاكا بازيكن بسيار بزرگي است و اطمينان دارم اين جام، جام بازيكناني چون كاكا است و دنيا بار ديگر شاهد بزرگي اين بازيكنان خواهد بود.
ستاره خط دفاعي تيم ملي برزيل ادامه داد: شانس قهرماني برزيل در جام جهاني بسيار بالا است و مطمئنم كه كاكا موفقيت‌‌هاي زردپوشان را تضمين مي‌كند.

مايكون در مورد بازي با كره شمالي گفت: كره شمالي اولين حريف برزيل در جام جهاني است و همه مي‌دانند هميشه اولين بازي بسيار مهم است.
وي ادامه داد: كره شمالي تيمي سرعتي است و برابر ما هيچ فشار رواني را احساس نمي‌كند.  

 

 

روبينيو به دنبال بازيكن مكمل در تيم فوتبال برزيل

 

http://media.farsnews.com/Media/8903/Images/jpg/A0863/A0863428.jpg

 

روبينيو، مهاجم تيم فوتبال برزيل براي خوشحالي پس از گل حركات جديدي را در نظر گرفته است و به همين منظور به دنبال بازيكن مكمل براي اين حركات مي‌گردد.
اين ستاره برزيلي عنوان كرده دوست دارم با كاكا و يكي ديگر از بازيكنان برزيل خوشحالي پس از گل را با حركاتي نمايشي انجام دهم.
برزيل در گروه 7 با ساحل عاج، كره‌شمالي و پرتغال هم‌گروه است.

 

خشم هواداران و حمايت بازيكنان از دروازه‌بان انگليس

 

http://media.farsnews.com/Media/8903/Images/jpg/A0864/A0864948.jpg

 

هواداران تيم فوتبال انگليس از بازي اين تيم به شدت خشمگين هستند و در تمرينات تيم "سه‌شير " انتقادات زيادي به گرين، دروازه‌بان و كاپلو، سرمربي تيم ابراز دارند. همين امر باعث شده مأموران تمهيدات ويژه‌اي براي ورود به تمرينات اين تيم انجام دهند.
شب گذشته نيز پس از پايان ديدار تيم‌هاي انگليس و آمريكا هواداران 2 تيم در رستوراني با يكديگر درگير شدند.

پس از انتقادات شديد هواداران استيون جرارد، كاپيتان تيم فوتبال انگليس به طور داوطلب وارد جمع خبرنگاران شد و در اين زمينه اظهار داشت: قبول دارم روبرت گرين اشتباه بچه‌گانه‌اي مرتكب شد و باعث شد تيم انگليس در بازي اول متوقف شود، اما وي پس از پايان بازي شجاعانه خود را مقصر خواند و اين نشان مي‌دهد او به دنبال جبران اشتباه خود است.
وي ادامه داد: من به عنوان كاپيتان تيم به تمام بازيكنان اعلام مي‌كنم كه بايد همه جانبه از گرين حمايت كنند و براي بازگشت وي تلاش كنند.

تماشاگران انگليسي در تمرين اين تيم ديويد جيمز، دروازه‌بان 39 ساله اين تيم را مورد تشويق قرار دادند و خواستار حضور وي در ساير ديدارها شدند.

جيمز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: من نتوانستم پس از پايان بازي با گرين صحبت كنم، اما از تمام خبرنگاران و هواداران درخواست دارم كه با انتقادهاي خود فشار روحي دروازه‌بان را افزايش ندهند، زيرا هر دروازه‌باني روزي اشتباه مي‌كند.
وي افزود: نبايد به دنبال مقصر بود. اين موضوع چيزي را حل نخواهد كرد و بايد با حمايت‌هاي خود شرايط را براي موفقيت تيم فراهم كنيم.

 

 

اعتراض رونالدو به نواخته شدن شيپور در ورزشگاههاي افريقاي جنوبي

 

http://4.bp.blogspot.com/_30PRmkOl4ro/Sdivl2p6_vI/AAAAAAAANGI/QWLYk7HhN-8/s400/Cristiano-Ronaldo-Portugal-Euro-2008-Training_921770.jpg

 

کريستيانو رونالدو روز يکشنبه همصدا با ديگر بازيکناني که از ديوار صوتي ايجاد شده از طريق نواخته شدن شيپور مخصوص " ووووزلا " در ورزشگاههاي افريقاي جنوبي در جريان بازيهاي جام جهاني شکايت دارند ، اعتراض کرد که صداي اين شيپورها تمرکز بازيکنان را بهم مي زند.
   
اين سناره پرتغالي در يک کنفرانس مطبوعاتي گفت :" تمرکز کردن براي هرکش که در زمين باشد، مشکل است . "

وي افزود :" خيلي از بازيکنان آنها را دوست ندارند ولي مجبورند به آنها عادت کنند. "

به گزارش ايرنا به نقل از خبرگزاري فرانسه ، شيپور يک متري پلاستيکي " ووووزلا " سخت مورد علاقه هواداران فوتبال در ورزشگاههاي جام جهاني در افريقاي جنوبي است ولي صداي هزاران شيپور که به طور همزمان نواخته شوند شبيه صداي بلند وزوز يک دسته زنبور است .

اين هافبک رئال مادريد گفت :" تيمها کاري جز انتقاد از وووو زلا " انجام ندادند ولي بايد به آنها احترام گذاشت . "

وي افزود :" به سختي کسي اين شيپورها را دوست دارد ولي افرادي که علاقمند به نواختن آنها هستند مي خواهند با زدن اين شيپورها شادي و هيجان ايجاد کنند. "

رونالدو گفت : علاوه بر ووووزلا وي در حال عادت کردن به توپ جديد جام جهاني است که سخت در معرض انتقاد قرار گرفته است .

وي اظهار داشت :" من بيش از دو هفته پيش به آن عادت کرده ام . من فکر نمي کنم که مشکلي ايجاد کند. "
پرتغال روز سه شنبه ديدار افتتاحيه اش را در گروه جي در برابر ساحل عاج انجام خواهد داد.

 

 

جام جهاني 2010 آفريقايي ها را با هم متحد کرده

 

http://gigadl.net/uploads/posts/2010-04/1271167524_11u7w9j.jpg

 

اولين جام جهاني فوتبال در خاک افريقا؛ طرفداران تمام تيم هاي افريقايي را با هم متحد کرده است.

    جام جهاني 2010 براي تيم هاي افريقايي حکم يک ديدار خانگي را پيدا کرده دارد، چراکه افريقايي ها نه فقط تيم کشور خود بلکه تمام تيمهاي افريقايي را تشويق و حمايت مي کنند.

طرفداران تيم هاي افريقايي از اين که مي بينند، تيمشان در جام جهاني در خاک اين قاره حضور دارند، احساس غرور مي کنند. آنها مي گويند با حمايت و طرفداري از تمام تيمهاي افريقايي هيچ چيز نمي تواند جلودار ما باشد و سرانجام يک تيم افريقايي برنده خواهد بود.

افريقايي ها بر اين باورند که در هر حال ما يک پيروزي را کسب کرده ايم و آن هم آوردن مسابقات جام جهاني به آفريقا است.

" جک اوبينا " يکي از ساکنان نيجريه اي شهر ژوهانسبورگ مي گويد: جام 2010 را مي توان جام آفريقا ناميد، ما همسايگاني ازکامرون، غنا و ساحل عاج داريم . ما از تيم هاي آنها حمايت مي کنيم و آنها هم ما را . اين خيلي خوشايند است .

اوبينا مي گويد : بسياري از برادران افريقايي من در تيم هاي آفريقايي بازي مي کنند و بسياري از ما نيز اينجا هستيم تا حمايتمان را از همه تيمهاي افريقايي نشان دهيم .

" ژوهانسبورگ شهري براي شهرونداني از تمام قاره افريقاست وقتي به اين شهر مي آييد مي توانيد غذاي نيجريه اي بخوريد موسيقي نيجريه اي گوش کنيد و بازي " عقابها " ( لقب تيم ملي نيجريه ) را تماشا کنيد. اينجا مثل قطعه اي کوچک از کشور خودمان است ."

اوبينا مي گويد: برگزاري جام جهاني در آفريقاي جنوبي ما را متحد کرده . فکر مي کنم اين مساله خيلي چيزها را تغيير بدهد چرا که ما در مي يابيم که همه ما افريقايي و از يک ريشه هستيم .

"ايکه کالو" نيجريه اي ديگر ساکن اين شهر مي گويد : سالها انتظار آن را داشتم که تيم ملي نيجريه در خاک خودمان ( افريقا ) در جام جهاني حضور داشته باشد . تعداد زيادي از طرفداران تيم نيجريه اينجا هستند ما از فوتبال به عنوان فرصتي براي دور هم جمع شدن و ديدن همديگر و ياد آوري اصل و ريشه مان استفاده مي کنيم .

 

"همه چيز مسيح" بر روي استوك كاكا 

 http://cache.daylife.com/imageserve/0cmNaBObhn9xj/340x.jpg

 

"همه چيز، مسيح" بر روي استوك كاكا مشاهده مي‌شودخبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: جام جهاني 2010

فيفا از بازيكنان تيم ملي برزيل خواسته از استفاده از شعارهاي مذهبي و سياسي بر روي زير پيراهن خودداري كنند اما كاكا راه حل تازه‌اي براي اين مشكل پيدا كرده است.

 فيفا كه همواره بر استفاده نكردن شعارهاي سياسي و مذهبي بر روي زير پيراهن بازيكنان تاكيد داشته جمعه پيش در تماسي كه با مسوول ارتباطات تيم ملي برزيل داشته تاكيد كرده كه بازيكنان مذهبي اين تيم اين "قانون" را رعايت كنند.

رودريگو پاويا به خبرگزاري آلمان گفت: "آنها از ما خواستند اين قانون را رعايت كنيم."

البته پيش از اين خبر، كاكا كه به عنوان مقيدترين بازيكن مسيحي جام جهاني 2006 معرفي شده بود براي حفظ ارتباطش با مذهب به راهكار جديدي متوسل شد.

او در سفارشي كه به اسپانسر خود (آديداس) داده تاكيد كرده كه بايد بر روي كفش استوكش جمله "همه چيز مسيح" ثبت شود كه اين استوك سفارشي در تمرينات برزيل به سوژه عكاسان تبديل شد.

پيش از اين كاكا در جام جهاني 2006 از جمله "من به مسيح تعلق دارم" بر روي زير پيراهني خود استفاده كرده بود.

 

تمرين اینيستا با تيم فوتبال اسپانيا
 

http://4.bp.blogspot.com/_B1JtfOpd85I/Sa0nUV4PevI/AAAAAAAAJ_I/Gevd2QiTA7g/s400/0+barcelona+training+andres+iniesta.jpg


آندرس انيستا بازيکن خط مياني تيم ملي فوتبال اسپانيا که به دليل مصدوميت در تمرينات اين تيم شرکت نمي کرد، به تمرينات تيمش بازگشت.
   
حضور انيستا در تمرينات امروز تيم اسپانيا به شايعه حضور اين بازيکن در ديدار چهارشنبه هفته جاري مقابل سوييس قوت بخشيد.

انيستا پيش از عزيمت تيم اسپانيا به آفريقاي جنوبي در ديدار تدارکاتي تيمش مقابل لهستان مصدوم شد و در تمرينات اين تيم شرکت نداشت.

بر اساس اين گزارش، اين بازيکن روز گذشته در تمرينات تيم اسپانيا حاضر شد، اما به صورت انفرادي پا به توپ شد و امروز در تمرينات گروهي همراه با ساير بازيکنان اسپانيا به مدت نيم ساعت تمرين کرد.

ديدار تيم هاي اسپانيا و سوئيس از گروه هشتم جام جهاني 2010 چهارشنبه هفته جاري در دوربان آفريقاي جنوبي برگزار مي شود.  

 

 

استانكوويچ نام خود را در تاريخ فوتبال ثبت كرد

 

http://images.football.co.uk/Dynamic/News/400x400/DejanStankovicNew.jpg

 

 هافبك تيم ملي صربستان نام خود را در تاريخ فوتبال ثبت كرد.

 به نقل از خبرگزاري فرانسه، دژان استانكووويچ هافبك تيم ملي صربستان با شركت در بازي امروز برابر غنا در چارچوب ديدارهاي گروه چهارم جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي نام خود را در تاريخ فوتبال ثبت كرد.

وي با حضور در بازي امروز اولين بازيكني لقب گرفت كه در لباس سه تيم ملي، سه جام جهاني فوتبال را تجربه كرده است.

استانكوويچ در جام جهاني 1998 از اعضاي تيم ملي جمهوري فدرال يوگسلاوي بود. در جام جهاني 2006 با تيم ملي فوتبال صربستان و مونته نگرو به آلمان سفر كرد و درخشيد و امسال نيز تيم ملي صربستان را در بازي‌هاي جام جهاني فوتبال آفريقاي جنوبي همراهي مي‌كند.

در واقع استانكوويچ به لطف تحولات سياسي توانسته است چنين تجربه منحصر به فرد و بي نظيري را در عرصه فوتبال تجربه كند. صربستان در سال 2006 به استقلال دست يافته است.

 



 

نظرات و پیشنهادات شما 

 

برای هرچه بهتر شدن عملکرد گروه . با نظرات و پیشنهادات خود ما را یاری کنید


                            

 

 


 

 

برترین محصولات اینترنتی با قیمت مناسب

 

برای دیدن توضیحات هر محصول بر روی گزینه (( توضیحات )) کلیک کنید

 

 

 
دستبند استقلال
[i]
استقلالي باشي و اين دستبند و نداشته باشي ؟؟؟.....تيم فقط استقلال ...رنگ فقط آبي
قيمت: 4500  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 
 
ساعت مخصوص شنا
[i]
ساعت ضد آب اورجينال
قيمت: 6500  تومان 
پوشاک مد روز
[t] [k]
 
 
دستبند انريكو ( اصل )
[i]
يك دستبند مارك دار ويژه پسران شيك پوش
قيمت: 13000  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 
 
دستبند نيلوفر
[i]
ستاره ي تمام مهماني ها و مجالس شما باشيد
قيمت: 7000  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 
 
دستبند Tina
[i]
يك دستبند فوق العاده شيك و پرطرفدار
قيمت: 8500  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 
 
دستبند جسيكا
[i]
يك دستبند فوق العاده شيك و پرطرفدار
قيمت: 8500  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 
 
دستبند فيگو
[i]
تقديم به تمام آقايان شيك پوش.... يك دستبند كلاسيك و استثنايي
قيمت: 7000  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 
 
دستبند رابين هود
[i]
تقديم به تمام آقايان شيك پوش يك دستبند كلاسيك و استثنايي
قيمت: 8000  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 
 
دستبند توپي
[i]
ستاره ي تمام مهماني ها و مجالس شما باشيد
قيمت: 6500  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 
 
ست كامل ماكسي
[i]
گردنبند و دستبند و گوشواره ... در رنگبندي مختلف
قيمت: 8500  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 
 
دستبند استخوان
[i]
يك دستبند فوق العاده مناسب براي پسران جوان
قيمت: 6000  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 
 
دستبند JoJo
[i]
جذابيت و زيبايي هديه ما به شماست.....
قيمت: 7000  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 
 
دستبند مارپيچ فنر دار
[i]
جديد ترين و زيبا ترين مدل دستبند اسپورت . از جنس تيتانيم ساخت ايتاليا
قيمت: 8500  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 
 
دستبند فيروزه اي
[i]
زيبايي دستانتان را با فيروزه هاي لاجوردي چند برابر كنيد ...
قيمت: 5500  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 
 
دستبند مدل سارينا
[i]
دستبند انعطاف پذير سارينا مناسب براي تمام سنين
قيمت: 7000  تومان 
زيورآلات
[t] [k]
 

 

 

 

 

.:: Copyright � 2008 Iranian Fun Group , All Right Reserved ::.

Counter Stats
 

 

براي اينكه دوستان خود را در گروه ما عضو نماييد ، آدرس زير را به آنها ايميل كنيد : happy

Http://www.Biggroup.Sub.Ir

جهت ارسال اين ايميل براي دوستانتان در بالاي صفحه روي Forward كليك كرده و

سپس آدرس ايميل دوستانتان را وارد نماييد . به همين سادگي .. angel kiss

در اينجا ايميل ديگري از گروه بزرگ ايرانيان فان به پايان رسيد ...sad sigh

منتظر ايميل هاي بعدي ما باشي



__._,_.___


This Group Management By IranianFuN Team

    IranianFuN The Biggest Iranian Group
         
          lvl r 24 & Keyvan




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Post a Comment