Monday, June 17, 2024

|| IraNiaN FuN || Majaleye Khabari va Tasviri Jame Jahanie 2010 !! ( Shomareye 1 )



Iranian Fun Group Header

 


 

 

 

 

موضوع ایمیل :

 

مجله داغ جام جهانی 2010



تساوی تیم های فوتبال آفریقای جنوبی و مکزیک

 

آفریقای جنوبی - مکزیک در بازی افتتاحیه به تساوی رسیدند دیدار افتتاحیه نوزدهمین دوره رقابت‌های فوتبال جام جهانی که بین تیم‌های آفریقای جنوبی و مکزیک برگزار شد، با نتیجه مساوی به پایان رسید.

 نخستین دیدار رقابت‌های جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی که از ساعت 18:30 امروز جمعه بین تیم‌های آفریقای جنوبی و مکزیک از گروه A در ورزشگاه "ساکر سیتی" برگزار شد، در نهایت با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.

در این بازی که با قضاوت راوشان ایرماتوف و در ژوهانسبورگ انجام شد، ابتدا سیفیوه شابالالا در دقیقه 50 گل برتری تیم آفریقای جنوبی را به ثمر رساند اما در دقیقه 79 رافائل مارکز گل تساوی تیم مکزیک را وارد دروازه میزبان رقابت ها کرد.

این در حالی است که "کارلوس ولا" در دقیقه 38 از روی یک ضربه کرنر دروازه آفریقای جنوبی را باز کرد که این گل از سوی رافائل ایلیاسوف کمک داور اول این دیدار به نشانه آفساید مردود اعلام شد. دیک‌گاکوی و ماسیله‌لا از تیم آفریقای جنوبی و خوآرز و تورادو از تیم مکزیک بازیکنان اخطاری این دیدار بودند.

همچنین طبق اعلام مسئولان برگزاری مسابقات، سیفیوه شابالالا زننده گل تیم فوتبال آفریقای جنوبی در این دیدار به عنوان بازیکن برتر میدان معرفی شد.

 



 

فرانسه مقابل اروگوئه 10 نفره متوقف شد

 

تیم فوتبال فرانسه بامداد امروز شنبه در نخستین دیدار خود در چارچوب رقابت های جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی مقابل اروگوئه متوقف شد.

 فرانسه در حالی نتوانست در این دیدار به پیروزی برسد که نماینده آمریکای جنوبی 10دقیقه پایانی را به دلیل اخراج نلسون لودیرو با یک یار کمتر بازی می کرد. این دیدار در گروه A رقابت ها در ورزشگاه "گرین پوینت " کیپ تاون در حضور بیش از 64 هزار تماشاگر برگزار شد.

دیه گو فورلان، مهاجم تیم ملی اروگوئه، در پایان این دیدار از سوی برگزارکنندگان رقابت ها به عنوان بازیکن برتر میدان انتخاب شد.

تیم های آفریقای جنوبی و مکزیک پیش از این دیدار با تساوی یک بر یک به کار خود پایان داده بودند تا نخستین روز رقابت های جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی برنده ای نداشته باشد.

 






















 

 

کره‌جنوبی برابر یونان پیروز شد/ نخستین پیروزی جام نوزدهم توسط یک آسیایی‌

 

تیم‌ ملی فوتبال کره‌جنوبی با برتری برابر یونان در مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی، نخستین پیروزی این مسابقات را به نام تیم‌های آسیایی ثبت کرد.

 مرحله گروهی رقابت‌های فوتبال جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی عصر امروز شنبه با برگزاری یک دیدار از گروه B این مسابقات پیگیری شد که طی آن تیم فوتبال کره جنوبی با نتیجه 2 بر صفر از سد یونان گذشت.

در این دیدار که با قضاوت "مایکل هستر" و در ورزشگاه الیزابت برگزار شد، لی جونگ سو(7) و پارک جی سونگ(52) گل‌های برتری تیم فوتبال کره جنوبی را به ثمر رساند. ضمن اینکه واسیلیس تورسیدیس بازیکن تیم یونان هم تنها اخطاری این بازی بود.

 

صحنه گل دوم کره جنوبی برابر یونان که توسط پارک جی سونگ به ثمر رسید

روز گذشته(جمعه) هم دو دیدار برگزار شد اما مسابقه تیم‌های آفریقای جنوبی برابر مکزیک با نتیجه یک بر یک به پایان رسید و تیم‌های فرانسه و اروگوئه هم به تساوی بدون گل رضایت دادند تا در نهایت کره جنوبی با برتری مقابل یونان، نخستین پیروزی جام نوزدهم را به نام آسیایی‌ها رقم بزند.

 


































 

گزارش تصویری / دیدار تیم فوتبال آرژانتین و نیجریه

 

تیم ملی فوتبال آرژانتین با برتری برابر نیجریه در نخستین دیدار مرحله‌گروهی مسابقات جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی جام نوزدهم را با پیروزی آغاز کرد.

 مرحله گروهی رقابت‌های فوتبال جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی عصر امروز شنبه با برگزاری یک دیدار از گروه B این مسابقات پیگیری شد که طی آن تیم ملی فوتبال آرژانتین با نتیجه یک بر صفر برابر نیجریه به برتری دست یافت.

در این دیدار که با قضاوت وولفگانگ اشتارک آلمانی و در ورزشگاه الیس پارک برگزار شد، "گابریل هاینتزه" در دقیقه 6 گل برتری تیم آرژانتین را به ثمر رساند.

صحنه به ثمر رسیدن گل برتری تیم فوتبال آرژانتین برابر نیجریه

یوناس گوتیرز از تیم آرژانتین و لوکمان هارونا از تیم نیجریه بازیکنان اخطاری این دیدار بودند. ضمن اینکه بیش از 57 هزار نفر با حضور در ورزشگاه این دیدار را از نزدیک تماشا کردند. همچنین از سوی مسئولان برگزاری مسابقات "ویسنت آنی اما" دروازه بان تیم ملی نیجریه به عنوان بهترین بازیکن این دیدار معرفی شد.

 

 



 


اخبار داغ و خواندنی های جام جهانی 2010

 

 

کاکا وهمسرش ؛ رومئو و ژولیت برزیل

 

http://samet021mm.persiangig.com/kaka/KaKa-www.samet.ir%20(10).jpg

دونگا به بازیکنانش اجازه نداد تا همسران و یا نامزدهایشان را همراه با خود به آفریقای جنوبی بیاورند ولی این طور به نظر می رسد که بازیکنان برزیلی به دنبال یافتن راهکارهایی برای تماس با همسرانشان و به اشتراک گذاشتن لحظات تلخ و شیرینشان با آنها هستند.

روز جمعه روزنامه گلوبوی برزیل در گزارشی به این نکته اشاره کرد که کاکا، رمئوی برزیلی از طریق توئیتر با ژولیت برزیلی یعنی کارلو سلیکو،همسرش  در تماس است.

یکی از پیغامهایی که سلیکو برای همسر فوتبالیستش ارسال کرده بدین ترتیب بود:� تو عشق زندگی من هستی.�

کاکا نیز پاسخ همسرش را با جملاتی عاشقانه داده بود.

کاکای 28 ساله، پنج سال پیش با همسرش ازدواج کرد و این دو نفر زمانی با هم آشنا شده بودند که کارلو هنوز در مدرسه درس می خواند.

 

اتو ره هاگل: هنوز همه چيز شدني است

 

http://media.farsnews.com/Media/8712/Images/jpg/A0627/A0627149.jpg

اتو ره هاگل پس از شکست يونان برابر کره جنوبي گفت: هنوز همه چيز براي ما ممکن است.
   
سرمربي آلماني يونان پس از شکست دو بر صفر در نخستين ديدار اين تيم در جام جهاني برابر ساکنان جنوبي شبه جزيره کره گفت: دو تيم پيش از بازي هنوز به درستي نمي‌دانستند که کجا هستند. ما نخستين فرصت را در بازي داشتيم اما نتوانستيم از آن استفاده کنيم.

 ره هاگل که پيرترين مربي حاضر در جام جهاني است، ادامه داد: روي گل نخست حريف ما مراقب نبوديم و بعد از آن هم به درستي در جريان بازي قرار نگرفتيم. ما همچنين از شانس لازم هم برخوردار نبوديم.

 پيروزي کره جنوبي درست بود چرا که آن‌ها از فرصت‌هايشان استفاده کردند و ما نکرديم. ما در نبردهاي دو نفره وارد نشديم و کره جنوبي توانست در فضاي ايده‌آلي بازي کند.

 اين مربي که همراه با يونان در يورو 2004 ، قهرماني را تجربه کرده است، افزود: در جام جهاني بهترين تيم‌هاي دنيا برابر هم قرار مي‌گيرند و کوچک‌ترين چيزها تاثيرگذار است.

 اکنون اين اشتباه‌ها را تجزيه و تحليل خواهيم کرد و در بازي بعد بهتر به ميدان مي‌رويم. هنوز براي ما همه چيز شدني است.

  واسيليوس تورو سيديس، مدافع يونان هم در پايان مسابقه گفت: بسيار ناراحت هستيم، روشن است. همانند انتظار، بازي دشواري بود اما رقابت‌ها هنوز به پايان نرسيده است.

ما دو بازي ديگر را پيش رو داريم و سخت خودمان را باور داريم چرا که تيم قدرتمندي هستيم. مطمئن هستم مربي تصميم‌هاي درستي را خواهد گرفت. به اين ترتيب ما براي بازي بعد با آمادگي حاضر خواهيم شد.

 

شيپور رايگان براي طرفداران فقير

 

برخي از ثروتمندان آفريقاي‌جنوبي به تماشاگران فقير شيپور هديه مي‌دهند.

 به نقل از نويه‌زورخرسايتونگ، گروهي از هواداران ثروتمند حامي تيم ملي آفريقاي‌ جنوبي براي كمك به تماشاگران كم سن و سال كه به لحاظ فقر قادر به خريد اين شيپورها موسوم به ووزيلا نشده، بصورت مجاني در اختيار آنان مي‌گذارند.

اين حركت در حالي انجام مي‌شود كه در 2 روزي كه از شروع مسابقات جام جهاني سپري شده بيشتر تيم‌ها از صداي ناهنجار و گوش‌ خراش اين شيپور‌ها ساخت چين ناراحت شده و اعتراض خود را به كميته سازمان دهي مسابقات جام جهاني اعلام كرده‌اند.

به باور مديران و مسئولان تيم هاي شركت كننده صداي اين شيپور‌ها باعث خواهد شد بازيكنان و ديگر اعضاي تيم‌ها به هنگام برگزاري مسابقات نتوانند به طور صحيح و معقول تمركز فكري كنند.

 

تصاوير چه‌گوارا در ورزشگاه اليس پارك

 

http://www.asriran.com/files/fa/news/1389/3/22/138744_800.jpg

هواداران تيم ملي فوتبال آرژانتين با در دست داشتن تصاوير مبارز اسطوره‌اي خود جلوه‌ خاصي به ورزشگاه اليس پارك داده‌اند.

 به نقل از سايت رسمي فيفا، هواداران متعصب آرژانتين كه تا اين لحظه شاهد برد يك بر صفر تيمشان برابر نيجريه هستند با در دست داشتن پلاكارد‌هايي از چه‌گوارا و نلسون ماندلا اين دو را دو مبارز در راه آزادي مي‌خوانند.

هواداران آرژانتيني بدون درنظر گرفتن مليت مبارز مذكور تيم خود را نماينده قاره مبارز آمريكا جنوبي توصيف كرده و معتقدند در سرزمين آفريقاي جنوبي كه خود زير شكنجه آپارتايد و پس از سال‌ها مبارزه به آزادي رسيده است، هرگز غريبه نيستند.

ديه‌گو آرماندو مارادونا سرمربي پر حاشيه آرژانتين نيز بخاطر علاقه‌اي كه به آزادي خواهان و مبارز قاره آمريكاي جنوبي دارد خال‌كوبي چهره چه‌گوارا را بر روي بازوي خود انتخاب كرده است.

 

پخش تصاوير از اسكوربورد و اعتراض‌هاي مارادونا

 

http://i.telegraph.co.uk/telegraph/multimedia/archive/01655/maradona_gettyimag_1655608c.jpg

 

سرمربي تيم ملي آرژانتين در نيمه اول بازي با نيجريه بارها به داور معترض شد.

 اسكوربورد ورزشگاه آليس پارك مدام تصاوير آهسته اين مسابقه را نشان مي‌دهد و ديه‌گو مارادونا با تماشاي اين صحنه‌ها مدام به داور مسابقه اعتراض مي‌‌كند.

* 3 هزار و 400 خبرنگار رسانه‌اي ديدار تيم‌هاي آرژانتين و نيجريه را پوشش مي‌دهند. همچنين هزار و 200 نفر از خبرنگاران رسانه‌هاي تصويري در ورزشگاه به ثبت و ضبط دقايق اين ديدار مي‌پردازند.

* جو ورزشگاه آليس پارك به سود تيم آرژانتين است و تعداد هواداران اين تيم بيش از هواداران نيجريه است.

* تمامي نفراتي كه در ليست انتظار بازي قرار داشتند با تهيه بليت وارد ورزشگاه شدند.

* تعداد بي‌شماري از هواداران تيم ملي آرژانتين كه به دليل پر شدن ورزشگاه نتوانستند به داخل راه پيدا كنند بيرون از استاديوم با به صدا در آوردن طبل‌هايشان حمايت خود را از تيم ملي اين كشور نشان مي‌دهند. آنها حتي نتوانستند در بازار آزاد بليت تهيه كنند.

 

کشف مدل ریاضی برای پیش بینی جام جهانی/ پیروزی اسپانیا بر برزیل در فینال

 

استاد دانشگاه سلفورد در انگلستان با استفاده از مدلی ریاضی و آماری نتایج بازی های جام جهانی 2010 را با استفاده از شبیه سازی بیش از 9 هزار بازی بین المللی پیش بینی کرد.

تا کنون مبالغ هنگفتی پول برای پیش بینی نتیجه بازی های فینال رقابتهای جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی سرمایه گذاری و شرطبندی شده است.

با این حال برخی از این شرط بندها قبل از اینکه سرمایه های زندگی خود را بر سر نتایج این بازی ها به باد دهند به پیشگویی های معتبرتر رجوع خواهند کرد.

"یان مک هیل" استاد رشته "علم اقتصادی درجه شرط بندی" در دانشگاه سلفورد به منظور کمک به پیش بینی درست تر نتایج بازیها مدلی ریاضی-آماری خلق کرده است.

مک هیل این مدل ریاضی از جام جهانی فوتبال را بر اساس محاسبه و بررسی نتایج بیش از 9 هزار بازی میان تیمهای بین المللی و رتبه بندی آنها در فیفا به وجود آورده است.

وی در توضیح مدل ریاضی اش می گوید: "پیش بینی کردن برنده یک رقابت تنها انتخاب بهترین تیم نیست بلکه باید بر تاثیر یک تیم بر روی ساختار مسابقه توجه داشت."

مک هیل 100 هزار مسابقه فوتبال را به منظور دسترسی به نتایج مورد نظرش شبیه سازی کرد و پس از بررسی این شبیه سازی ها تیمهایی که به بازی های یک چهارم نهایی رقابتهای جام جهانی راه خواهند یافت را به این شکل پیش بینی کرد:

هلند در برابر برزیل

فرانسه در برابر انگلستان

آلمان در برابر آرژانتین

ایتالیا در برابر اسپانیا

 پس از انجام این بازی ها که ظاهرا هیچ تیم آفریقایی شانس حضور در آنها را نخواهد یافت، تیمهای برزیل، اسپانیا، آرژانتین و فرانسه به مرحله نیمه نهایی خواهند رسید و در بازی نهایی نیز برزیل به مقابله با اسپانیا خواهد پرداخت. از دید این مدل ریاضی در بازی نهایی نیز اسپانیا بر برزیل غلبه کرده و فاتح نهایی رقابتهای جام جهانی 2010 خواهد بود.

بر اساس گزارش تلگراف، وی در شبیه سازی بازی هایش از فرمهای پر شده شرط بندی نیز استفاده کرده و میلیونها سناریو مختلف را با استفاده از مدل آماری اش در انجام بازی ها به کار گرفته است.

به گفته مک هیل این مدل تنها از آمارهای موجود در رابطه با نتایج بازی های بین المللی و رتبه بندی تیمها در فیفا استفاده کرده است و مصدومیت و مشکلاتی که بتوانند در شانس تیمها اختلال به وجود آورند مورد محاسبه قرار نگرفته اند.

 

مورينيو تحت تاثير جام‌جهاني محافظ شخصي استخدام كرد

 

http://www.el-ahly.com/sitemanager/articlefiles/7695-Mor.jpg

در شرايطي كه در پيكارهاي جام جهاني تاكنون اموال برخي اعضا و خبرنگاران سرقت شده مربي رئال مادريد اسپانيا محافظ شخصي استخدام كرد.

به نقل از اويارو، خوزه مورينيو روز گذشته با همكاري باشگاه اسپانيايي اقدام به استخدام محافظ شخصي كرد تا از جانش مراقبت شود.

وي معتقد است به سبب حضور در مادريد احتمال اينكه مورد تهديد جاني و يا مالي واقع شود، وجود دارد. برخي از نشريات به كنايه نوشتند مورينيو از ترس سارقين جام جهاني به فكر چنين اقدامي افتاده است.

اين در حالي است كه در آفريقاي‌جنوبي چند مورد سرقت و باج‌گيري گزارش شده است.

 

سارقان جام جهاني به 15 سال زندان محكوم شدند

 

 

دو سارقي كه به خبرنگاران اسپانيايي و پرتغالي دستبرد زده بودند به 15 سال زندان محكوم شدند.

 به نقل از خبرگزاري رويترز، دو سارقي كه پيش از آغاز مسابقات به دو خبرنگار اسپانيايي و پرتغالي دستبرد زدند و لپ تاپ، تلفن همراه و پول نقد و مدارك آنها را به سرقت برده بودند امروز به 15 سال حبس محكوم شدند.

ژنرال بكي سل يكي از فرماندهان پليس آفريقاي جنوبي در اين مورد گفت: پس از دستبرد به اين خبرنگاران در شمال ژوهانسبورگ، تحقيقات ويژ‌ه‌اي را انجام داديم و در نهايت اين دو سارق را دستگير كرديم.برايت مادزيدي 20 ساله و جورج مگاوبان 28 ساله از سوي نيروهاي پليس دستگير و در دادگاهي ويژه به 15 سال زندان محكوم شدند.

پليس آفريقاي جنوبي براي توريست‌ها و تمامي حاضران در جام جهاني آرزو كرد روزهاي خوبي در اين كشور سپري كنند اما به آنها توصيه كرد هشدارهاي پليس را در مورد سرقت جدي بگيرند.

 

ستاره مصدوم تيم ملي هلند وارد خاك آفريقاي‌جنوبي شد.

 به نقل از داگبلات، آرين روبن كه هفته قبل دچار مصدوميت شد و نتوانست همراه با نارنجي پوشان هلند راهي سفر جام جهاني شود، صبح روز شنبه (امروز) وارد فرودگاه ژوهانسبورگ شد.

وي كه در مدت چند روز گذشته زير نظر يكي از فيزيوتراپ‌هاي فدراسيون كشورش تمرينات پيوسته‌اي را انجام داد، پس از ورود به آفريقاي‌جنوبي به اردوي تيم كشورش پيوست و خود را به برت فان مارويك سرمربي هلند معرفي كرد.

گفته مي‌شود اين بازيكن همچنان به مداوا و تمرينات سبك خود ادامه خواهد داد تا مجوز حضور در تمرينات گروهي و بازي تيم هلند را بيابد.

تيم سرزمين لاله‌ها در گروه پنجم در كنار ژاپن، كامرون و دانمارك به ميدان خواهد رفت.

 

سيب خوردن مارادونا در كنفرانس خبري و ناراحتي هواداران نيجريه

 

http://media.farsnews.com/Media/8903/Images/jpg/A0864/A0864445.jpg

 در حالي كه پس از پايان ديدار آرژانتين با نيجريه همه منتظر ورود مارادونا به سالن كنفرانس خبري بودند وي حدود 30 دقيقه خبرنگاران را معطل كرد.
اين معطلي باعث شد تا مسئولان فيفا براي آوردن او به كنفرانس به سمت رختكن بروند اما سرمربي آرژانتين در كمال خونسردي به سالن كنفرانس آمد.
در حالي كه وي راهروهاي مديا آفيسر را طي مي كرد يك سيب گاز زده قرمز رنگ به دست داشت و با آن ميوه وارد سالن كنفرانس شد.
وي در حين خوردن سيب به سوالات خبرنگاران نيز پاسخ مي داد.
مارادونا در پايان اين مسابقه در كمال تعجب به سمت هواداران نيجريه رفت كه اين مساله باعث ناراحتي آنها شد و تا دقايقي اعتراض نيجريه اي ها را به همراه داشت.
آرژانتين امروز بايك گل نيجريه را شكست داد.

 



عکسهایی از روز اول برگزاری

 

نمايي از ورزشگاه ژوهانسبورگ در ديدار افتتاحيه جام جهاني 2010

 

http://media.farsnews.com/Media/8903/ImageReports/8903221375/3_8903221375_L600.jpg

http://media.farsnews.com/Media/8903/ImageReports/8903221375/2_8903221375_L600.jpg

http://media.farsnews.com/Media/8903/ImageReports/8903221375/10_8903221375_L600.jpg

http://media.farsnews.com/Media/8903/ImageReports/8903221375/4_8903221375_L600.jpg

 

تماشاگران تيم ملي مكزيك در مراسم افتتاحيه جام جهاني 2010

 

http://media.farsnews.com/Media/8903/ImageReports/8903221375/5_8903221375_L600.jpg

 

http://media.farsnews.com/Media/8903/ImageReports/8903221375/8_8903221375_L600.jpg

جايگاه خبرنگاران در مراسم افتتاحيه جام جهاني 2010

http://media.farsnews.com/Media/8903/ImageReports/8903221375/6_8903221375_L600.jpg

 

تماشاگران تيم ملي مكزيك در مراسم افتتاحيه جام جهاني 2010

 

http://media.farsnews.com/Media/8903/ImageReports/8903221375/9_8903221375_L600.jpg

 

 

حضور پليس آفريقاي جنوبي در مراسم افتتاحيه جام جهاني 2010

 

http://media.farsnews.com/Media/8903/ImageReports/8903221375/7_8903221375_L600.jpg

 

حضور تماشاگر ايراني در استاديوم ژوهانسبورگ "آفريقاي جنوبي "

 

http://media.farsnews.com/Media/8903/ImageReports/8903221375/11_8903221375_L600.jpg

نظرات و پیشنهادات شما 


                      

 
 


 

 

آموزش ساخت فیلم اكشن

بدون نیاز به هزینه های بسیار بالا

 بدون نیاز به صرف وقت زیاد

 به راحتی و در منزل خود فیلم اكشن بسازید

 شما می توانید مشابه فیلم های هالیود اكشن بسازید

 تمام موارد مورد نیاز برای ساخت صفحه های

نفس گیر اینجا آماده است

فقط كافیست شما از آن استفاده كنید

 شما هم می توانید فیلم های حرفه ای اكشن بسازید

 جلوه های ویژه آماده....

حالا خواهید فهمید در پشت صحنه فیلم های

 اكشن هالیودی چه می گذرد!!

 باور نخواهید كرد، ساخت یك صحنه

 انفجار مهیب اینقدر آسان باشد.

چقدر ساده می توانید صحنه یك تصادف

وحشتناك را آماده كنید!!!

طراحی صحنه های مهیج مثل زلزله وحشتناك،

 یا خانه هایی كه زیر سیل تخریب می شوند.

همراه كتاب هدیه

نرم افزارهای  جامع كاربردی

قيمت : 11500 تومان

خرید  اینترنتی           خرید  اینترنتی

طراحی یك طوفان هولناك !!!!! همه و همه این ها

به سادگی طراحی كنید به شكل كاملا واقعی.

شما یك هنرمند واقعی خواهید بود.....

یكی از قدرتمندترین ابزارهای پویانمایی دوبعدی و جلوه‌های ویژهٔ سینمایی در جهان است كه انقلاب وسیعی در نگرش نسبت به پویانمایی و تلویزیون پدید آورده. این نرم افزار هماهنگی بالایی با نرم افزارهای Adobe Photoshop, Adobe Premiere و Adobe Audition دارد.

قيمت : 11500 تومان

خرید  اینترنتی           خرید  اینترنتی

به همین خاطر تصمیم گرفتیم تا با ارائه Action Essentials 2 گام مثبتی را در زمینه توسعه جلوه های ویژه سینمایی در ایران برداریم.Action Essentials 2 مجموعه بی نطیر از سایت مطرح VideoCopilot می باشد كه شامل قطعه عناصر آماده برای تركیب و استفاده در نرم افزار افتر افكت می باشد. این مجموعه با قطعه عناصری كه در خود دارد برای افكت های تصویری و حركتی ایده آل می باشد و به تمام كسانی كه دوست دارند در زمینه تدوین و ساخت فیلم های اكشن فعالیت كنند توصیه می گردد.
 

قيمت : 11500 تومان

خرید  اینترنتی           خرید  اینترنتی

آموزشهاي اين محصول به زبان انگليسي مي باشد و اما بدليل روان و گويا بودن آموزش استفاده از آن نيازي به تسلط زبان انگليسي ندارد و افراد عادي هم مي توانند از آن استفاده كنند.

قيمت : 11500 تومان

خرید  اینترنتی           خرید  اینترنتی

از قابلیت های این مجموعه عبارتند از:

- 20 نوع دسته بندی مختلف FX

- 500 المان پیش طراحی شده با وضوح عالی

- 60 دقیقه آموزش افتر افكت برای بكارگیری عناصر در فیلم های خود

- 20 قطعه صدای اكشن برای استفاده در صحنه های اكشن

- پس زمینه تمامی المنت ها بصورت transparent (شفاف)

- با كیفیت بالا[ 1280*720]

- بهمراه پك و Autorun اختصاص

قيمت : 11500 تومان

خرید  اینترنتی           خرید  اینترنتی

با استفاده از این مجموعه شما قادر به خلق تصاویر غیر منتظره ای مانند دود؛آتش؛انفجار و ... خواهید شد و مخاطبان خود را تحت تاثیر قرار خواهید داد. این محصول هم اكنون برای اولین بار در ایران فقط در این فروشگاه به فروش میرسد

 

 

 

.:: Copyright � 2008 Iranian Fun Group , All Right Reserved ::.

Counter Stats
 

 

براي اينكه دوستان خود را در گروه ما عضو نماييد ، آدرس زير را به آنها ايميل كنيد : happy

Http://www.Biggroup.Sub.Ir

جهت ارسال اين ايميل براي دوستانتان در بالاي صفحه روي Forward كليك كرده و

سپس آدرس ايميل دوستانتان را وارد نماييد . به همين سادگي .. angel kiss

در اينجا ايميل ديگري از گروه بزرگ ايرانيان فان به پايان رسيد ...sad sigh

منتظر ايميل هاي بعدي ما باشي



__._,_.___


This Group Management By IranianFuN Team

    IranianFuN The Biggest Iranian Group
         
          lvl r 24 & Keyvan




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Post a Comment